Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Samo tebe!

Posted by zogca na julij 30, 2009

46 Responses to “Samo tebe!”

  1. zogca said

    Ivana Jordan – Samo tebe želim ja

    Svaki korak tvoj ja želim da znam,
    svaki dah i svaki strah,
    svaki pogled tvoj i šapat i smeh,
    svaki tvoj san i greh.
    Samo kad me pogledaš ti,
    tada lepa postanem,
    puno vremena je trebalo mi
    tebe da pronađem.

    Samo tebe želim ja i nikoga više
    dok vreme se piše.
    Samo tebe želim ja, moja si tajna,
    moja priča beskrajna.

    Svuda bila sam i videla sve,
    htela sam da nađem dom,
    al’ na kraju sam ostala ja
    sama u svetu svom.
    Sunce i zemlja smo mi,
    silom močnom vezani.
    sve o tebi znam i volim te ja,
    s tobom sam najbolja.

    Samo tebe želim ja i nikoga više
    dok vreme se piše.
    Samo tebe želim ja, moja si tajna,
    moja priča beskrajna.

    Ker že kar nekaj časa nismo imeli nobene glasbene objave.😉

  2. webmaher said

    ajej, lohka bi počakala do zime, ne prehitevaj ;P

  3. zogca said

    Zakaj jaz tebe nič več ne razumem? Kakšna zima zdaj?

  4. webmaher said

    vprašej Vlatko😆

  5. zogca said

    Če ti misliš, da bo vedela.

  6. webmaher said

    Jaz sem slab čarovnik ona pa dobro vidi do zime😆

  7. zogca said

    Poslala sem ji poizvedovanje. Meni sicer zime ni nihče omenjal, vem pa, kaj se bo dogajalo jeseni.😉 Vem iz večih virov.🙂

  8. webmaher said

    ja sej se mi je kar zdelo pa sem reku za rezervo zimo😉

  9. zogca said

    Ni meni nič Vlatka tega govorila, jaz sem se informirala na več drugih strani. Ne bom nič razlagala in kvarila energije, to ni dobro. Grem počasi spat, ker grem jutri popoldne na Gorenjsko in bom sesuta, če se ne naspim, dopoldne pa moram seveda še delati.

  10. Spider said

    Jaz sem sestavil pesmico.

    Žuto sunce
    plavo nebo
    ja bi se jebo.

    Vam je všeč?

  11. zogca said

    Po moje bi moral domet pesmi preveriti pri njej, Spider. Kakor zdaj vemo, so druge pesmi pri njej naletele na plodna tla.

  12. zogca said

  13. vlatka said

    žogca,

    vidim, da teče beseda tudi o meni… 😀 😀 , pa glih včeraj sem razmišljala o Webu…,

    Web oglasi se mi na mail.

    (Žogca, če bi bila mlajša in samska, ti povem: bi Web bil moj pred jesenjo… 😛 😛 )

  14. vlatka said

    spider,

    všeč. 😀 😀

  15. zogca said

    Je Web potem povedal, da me je samo malo hecal.

    Jaz sem mlajša in samska, ampak hočem princa.😉

  16. vlatka said

    žogca,

    ampak Web je tudi princ. 😳 🙂

  17. zogca said

    Samo en princ je moj princ.😉

  18. vlatka said

    žogca,

    ja, to je res.

    je pa več princev. 😛

    Objem zate.

  19. zogca said

    Seveda, ampak drugi princi so za druge, samo en je pa zame.😉

  20. Spider said

    Zbudi se, dobri princ…

  21. zogca said

    Spider, zdaj sem preletela MON.

    Odprl si odlično temo.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5611158

    Zaupajo si prevaranti, ajoj.🙄

  22. Spider said

    Še boljša je ta o roza majčkah.

    Đizs, pa v keri vukojebini ta folk živi. Jaz se brijem pod pazduho, nosim roza majice in v moji okolici mi nihče ni rekel, da sem čuden zarad tega.

  23. zogca said

    Meni se zdi, da roza majice prav pašejo moškim, ki so zagoreli. Na čisto belo kožo se mi pa zdi, da ne pašejo. To je moje mnenje. Drugače imam pa jaz moške rada natur, z dlakami. Je pa res, da ne maram, da so preveč poraščeni, raje pa vidim, da tisto dlak, ki jih je mati narava dala, ostane na svojem mestu.

  24. Spider said

    Jaz se pod pazduho brijem, pa po jajčkih, okoli luleka pa pristrižem.

  25. zogca said

    Tu mač zame.

  26. Spider said

    He he ok.

    Samo nise nobena pritoževala, ker nobena nima rada dlak v ustih.

  27. zogca said

    Pomembno je to, da so tvoje zadovoljne.

  28. Spider said

    Lol, to se sliši zdaj ko da mam harem ha ha…

    Trenutno sem single, že nekaj časa..

  29. zogca said

    Te razumem, ker sem nuna.

  30. zogca said

    Če ne bi bilo dnevov, ko tako zelo pogrešam princa, bi bilo samsko življenje prav super. Ne vem, kdo si je izmislil to, da moramo vedno z nekom biti.

  31. zogca said

  32. zogca said

  33. Spider said

    Poročam, da s eje začela tudi moja mama intenzivno ukvarjat z novo gripo. Dala mi je razkužilo in zabičala, naj si roke razkužim po vsakem rokovanju in zadrževanju na javnem mestu, kot je recimo avtobus.

  34. zogca said

    Evo ti zdaj!!!

    Jaz imam prepoved na potovanja. Na morje smem, vse drugo mi je prepovedano. Niti pisniti ne smem o kakšnem Amsterdamu ali čemu podobnemu.

  35. zogca said

    Jaz sicer vsak dan vsaj enkrat po telefonu dobim navodila.

  36. zogca said

  37. zogca said

  38. Spider said

    Tebe ima mama res kot otroka.

  39. zogca said

    Ni8č novega.😉

  40. lynx said

  41. zogca said

  42. zogca said

  43. lynx said

  44. zogca said

  45. Lynx said

  46. zogca said

Leave a Reply

 
