Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Jovankini recepti! aka Se vam že cedijo sline?

Posted by zogca na julij 30, 2009

Drage moje kuharice, dragi moji kuharji, pred vami so nove mojstrovine iz Jovankine kuhinje. Če ste se naveličali običajnih čevapčičev, lahko poskusite argentinske. Kako naredimo argentinske čevapčiče? Jovanka pravi, da na naslednji način. Najprej skuhamo, olupimo in naribamo tri ali štiri krompirje, okoli 250 gramov naj bi tehtali. Krompirjem dodamo 250 gramov mletega mesa, en strok česna, en rumenjak in še dve jajci. Zmes posolimo, popopramo in jo pustimo stati petnajst minut. Nato oblikujemo čevapčiče velikosti desetih centimetrov in jih povaljamo v stepenem beljaku, ki nam je ostal, ter drobtinah in jih scvremo. Polivko za čevapčiče naredimo iz pol kisle smetane, ene žlice majoneze, ene žlice jogurta, stroka stisnjenega česna, peteršilja in popra.

Podvarak poleti delamo iz svežega zelja, pozimi pa iz kislega. V posodi tenstamo eno čebulo, nato čebuli dodamo na drobno narezano zelje in tenstamo naprej, med tem pa dodamo sol, poper, mleto rdečo papriko, kavno skodelico riža, vse skupaj premešamo in dodamo toliko vode, da z njo prekrijemo zelje. Vse skupaj stresemo v pekač, poravnamo s kuhalnico, da riž pade pod vodo, na vrh pa naložimo klobaso ali meso in na 200 stopinjah pečemo eno uro in dvajset minut.

Solato s fotografije naredimo na naslednji način. Skuhamo krompir in ga narežemo na poljubno velike kose, nato pa na vroče olje damo česen, potem stročji fižol, dodamo sol, poper in kis ter s tem prelijemo krompir.

In še čokoladna rolada. Pet jajc in pet žlic sladkorja zmešamo do goste pene, nato pa dodamo pet žlic moke in dve žlici čokolade v prahu ali kakava, nato pa na rahlo, poudarek je na rahlo, premešamo. Testo damo na namaščen papir za peko in na 200 stopinjah pečemo okoli deset minut. Ko se ohladi, ga navlažimo z narejenim kapučinom, ki smo ga zmešali z mlekom. S sladko smetano namažemo rolado po sredini, lahko dodamo tudi čokoladne bananice, potem pa jo zvijemo in prelijemo z raztopljeno čokolado.

Če imate kakšno vprašanje, vam bo Jovanka nanj z veseljem odgovorila. Če so vam recepti všeč in želite poskusiti tudi druge Jovankine dobrote, ji najdete zbrane v kategoriji Kuhanje. Dober tek.

58 Responses to “Jovankini recepti! aka Se vam že cedijo sline?”

  1. tajnica said

    Vedno, ko gledam slike.😀
    Blagor njenemu partnerju.😉

    Žogca,a ni težko hujšat ob tako sposobni-vešči kuhanja prijatejici?

  2. Mila Fani said

    Sori sam ne verjamem, da Jovanka NI bajsa! Sama sem se ob branju teh receptov sigurno zredila za 2 kili!

  3. Spider said

    Osebno Jovanke še nisem videl, tisti ki so jo, pravijo, da je suha.

    Nimamo vsi iste presnove. eni lahko pojedo vse živo, pa niso debeli.

  4. Jovanka Broz said

    Pozdravljeni, jaz zeloooo rada kuham ,pečem itd. Pazim pa kaj jem- vedno.Moja dva fanta brez sladice ne računajo,da so jedli kosilo. Pa malo sosedom( ker žene ne pečejo) pa gre hitro.

    Ne maram klasiko: obara, riž, testenine… ne maram tega. Mi po 3 tedne ne jemo krompirja,ker ne pride na vrsto🙂

  5. Jovanka Broz said

    samo še to . Tisti,ki imate radi zelje in enkrat okusite Podvarak vam garantiram,da ne boste zelja več pripravili drugače kot tako.

    Če delate z svinjino ali govedino, meso tenstate z čebulo potem ga zložite povrhu,da se lepo zapeče in naredi lep videz. Jaz sem dala klobaso zaradi moža, jaz ga najraje jem brez mesa.

  6. tajnica said

    Gospa Jovanka, fenomen ste.🙂😉

  7. Jovanka Broz said

    Tajnica, hvala- trudim se .

  8. Nevenka said

    Mmmm, izgleda dobro, očarali so me čevapčiči in rolada, jasno. Tudi ostalega se ne bi branila.

  9. Mila Fani said

    Jovanka, kapo dol! Da lahko ob taki prehrani paziš, kaj ješ, vsaka čast! (Če ni skrivnost, kaj ješ, da si suha?)
    Pa še to me zanima: kdo te je naučil kuhati?

  10. Jovanka Broz said

    jao, jaz likam in zdaj se “kao” segreva voda v likalniku.

    Ločujem beljakovine od OH. Sladice rada pečem ampak me ne mika,da bi jih jedla.

    Kdo me je naučil kuhati? to me veliko ljudi vpraša. Kuhala sem že kot punca. Največjo voljo sem dobila, ko mož pri kosilu začne : mmmmmmmmmmm, njami….. in potem še sin. To mi daja voljo, da vse probam skuhat, da je drugačno, lepo za oko itd…

    Tudi mož je visok, postaven…. sinu bi pa dala dol kakih 5 kg, čeprav je visok.

  11. Jovanka Broz said

    pozabila povedat, da vse te starinske jedi,ki se pripravljajo v glinenih posodah me je naučila moja taščica.

  12. zogca said

    Žogca is back. Bila sem v Bohinju. Bom zdaj prebrala, kaj ste napisali/e in kaj pripisala.😉

  13. zogca said

    Veš, kako? Nič mene ni iztirilo z moje diete, dokler me ni v nedeljo prav zelo začelo boleti grlo, sem se pač prehladila. In sem vedela, da brez sadja šlo ne bo. Tako da zdaj že pet dni nisem na dieti, grlo sem pozdravila in jutri se lahko vrnem na dieto. Je pa tako, nisem od Jovanke soseda. Če bi bila, bi bilo pa z dieto verjetno precej težko, ker se je skoraj nemogoče upreti njenim jedem.

    Žogca,a ni težko hujšat ob tako sposobni-vešči kuhanja prijatejici?

  14. zogca said

    Nekaj moram napisati. Če bi jaz vsak dan delala toliko, kot dela moja Jovanka, bi tudi bila suha. Ona je tako zelo pridna, ona ves dan nekaj dela, to se vse blešči na vse strani. Jaz pa sedim na riti ves dan in gre seveda ves višek v rit. Ali kam drugam. :mrgreen: Pa tudi ne je Jovanka sladkarij, vsaj jaz je nisem videla jesti.

    Če ni skrivnost, kaj ješ, da si suha?

  15. trnovčanka said

    Jovanka je moj idol !:mrgreen:

    Spominja me na teto mojega moža. Lepa, pri 55ih postavca za 5+, kuha božansko, da dol padeš, skrbi za vnuke vsak dan, doma pa vse tako čisto, da sija. Vedno nasmejana in dobre volje. Idealka res, njen mož jo z vso pravico po 35ih letih zakona obožuje.
    Zato si Jovanko predstavljam podobno kot njo.

    In še vsaka stvar, ki sem jo šla kuhat po tvojem receptu Jovanka, je bila fantastična. Imam vse sprintano in v mojem kuharskem fasciklu😀

    Tokrat me mikajo čevapi, mojega dragega pa (dam glavo stran) podvarak.

  16. Spider said

    Uh, samo Jovanka je mislim da precej pod 55 po letih.Mislim, da okol 40?

  17. trnovčanka said

    Spider to vem, saj je nisem hotla postarat. Samo princip je pa isti🙂

  18. trnovčanka said

    Jaz se do 80ga ne bom tko v red spravla :Lol:

  19. zogca said

    Še ena takšna tukaj.

    Jaz se do 80ga ne bom tko v red spravla .

  20. webmaher said

    tut take se lahko precej dobro obnesejo:mrgreen:

  21. zogca said

    Čisto odvisno. Ni vsak za vsakega, pravim jaz. Jaz imam sicer zelo rada red, da je pospravljeno, ampak komot preživim tudi, če ni. Eni pa tega ne morejo gledati niti pet minut. Jovanka, na primer, ne bo šla spat, dokler ne bo vse zlikano. Moje perilo komot počaka nekaj dni. Skratka, če se najdeta dva, ki sta tukaj na različnih polih, to na dolgi rok ne gre.

  22. trnovčanka said

    Skratka, če se najdeta dva, ki sta tukaj na različnih polih, to na dolgi rok ne gre.

    Pol bo šel moj zakon v franže😦

  23. zogca said

    Ne bo šel, ker tvoj mož povsem očitno ni tako občutljiv, kot ti misliš, da je občutljiv. Od mojega bratranca žena, na primer, je. Tam je fantek pri treh letih za seboj drgnil kad. Na dolgi rok tukaj nisem mislila dvajset let. Mislila sem, da se niti eno leto skupnega življenja ne zdrži.

    Pol bo šel moj zakon v franže.

  24. veter_02 said

    Sem našla tipkarskega škrata, je pa zelo simpatičen: “en strok česnja” :-)))

  25. zogca said

    Aha, vidim. Bom takoj popravila. Sicer sem zelo vesela, če me opozorite na napake, ker sama vsega ne vidim, pa četudi preberem za seboj.

  26. veter_02 said

    Ja, za sabo ne vidiš, pa če stokrat bereš. Ko sem napisala diplomo, sem jo v iskanju tipkarskih napak brala 4x, pa oba mentorja in člana komisije, pa lektorica. Dam vezat, odprem naključno in v prvi vrstici piše dočolanje namesto določanje. Sem samo zaprla in dala na polico. Da pop…

  27. zogca said

    Tudi v moji diplomi, neštetokrat prebrani, so tipkarske napake. Temu se ne da izogniti. Lektorice jih gotovo veliko iztrebijo, vseh ne morejo, ampak človek sam … Prebereš tisto, kar si hotel napisati. Ne vidiš tistega, kar si v resnici napisal.

  28. veter_02 said

    Mene je pa prav motilo. Po logiki “če na naključno odprti strani v prvi vrstici najdem napako, kaj je šele drugje”. Je pa res, da je bilo pol naših profesorjev na pol pismenih, skripte, ki smo jih dobili, so bile katastrofa. Tako, da nisem bila najhujša.

  29. zogca said

    Malo kdo si beli glavo s tem. Nekateri ne vedo niti tega, da je zelo lepo, če za vejico in piko naredijo presledek, kaj šele, da bi se obremenjevali s takšnimi malenkostmi.

  30. zogca said

    Punce, kaj boste danes kuhale, pekle?

    Jaz bom pekla vražje perutničke. Od danes naprej spet na mesni dieti, dovolj je bilo heca.

  31. trnovčanka said

    Tam je fantek pri treh letih za seboj drgnil kad.

    Tako hudo k sreči ni. Mora pa najin triletnik pospravljati svoje igrače. In zanimivo, to počne z nekakšnim veseljem. Se je po njemu vrgel očitno. Zanimivo je tudi to, da sem preden se je rodil za štos naredila neko numerološko analizo imena in priimka od malega. In je prišlo ven, da bo blazno redoljuben otrok in mu bo šla mama na živce, če bo premaknila kakšnega njegovega vojaka.😆

    Kuhala sem pa danes ciganski golaž. Samo to pri tebi ne pride v poštev, ker je notri krompir. Čebula, krompir, hrenovke in paprika (začimba). Meni ni všeč, je pa simpl za skuhat in moškim se dopade.

  32. trnovčanka said

    Nekateri ne vedo niti tega, da je zelo lepo, če za vejico in piko naredijo presledek, kaj šele, da bi se obremenjevali s takšnimi malenkostmi.

    Mene blazno moti,če nekdo ne daje presledkov za ločili-sem se mogla kar potrudit zdaj,ker to počnem nezavedno.

  33. zogca said

    Če imaš srečo, ti bodo otroci pospravljali. Bog mi daj takšnih otrok.

    Jaz prav zdaj malo pucam, saj veliko se mi ne ljubi. Jutri bo od Izbrane sin prespal pri meni, pa ni ravno treba, da stopi v kakšen mesec dni star prah.:mrgreen: Pri Izbrani doma je vse sterilno, ni treba, da vidi, da ni povsod tako.

    Se je po njemu vrgel očitno.

  34. zogca said

    Pet dni sem bila brez diete, to veš?

    Samo to pri tebi ne pride v poštev, ker je notri krompir.

  35. zogca said

    Jaz na MON-u preskakujem vse, ki ne delajo presledkov. Tega preprosto ne morem brati.

    Mene blazno moti,če nekdo ne daje presledkov za ločili-sem se mogla kar potrudit zdaj,ker to počnem nezavedno.

  36. trnovčanka said

    Ja, sem brala, da si jedla suši😀 Mene mika tale suši odkar supernova stoji, samo sem do zdaj ali hujšala ali sem bila noseča, takrat pa surovo ribo odsvetujejo. Zdaj ko nisem ne prvo ne drugo pa časa ni😦

    Sicer pa kaj je 5 dni proti vsemu času, ko si bila pridna. In bo 15. 8. dosežen cilj ali ne?

  37. trnovčanka said

    Če imaš srečo, ti bodo otroci pospravljali. Bog mi daj takšnih otrok.

    Moja mama je imela srečo. Oz. je imel oče trdo roko in mama trda načela. Pri nas ni bilo pardona, kdo pospravlja. Zato se mi še danes upira pospravljanje. Najbolj pa znorim, če mi kdo reče naj nekaj pospravim to sekundo. Takrat pa para ven iz ušes.

  38. zogca said

    Najprej je bil suši, to je bil eksces. Potem se je pa v nedeljo zgodilo grlo, ki je v ponedeljek bolelo še bolj in bala sem se, da bom zbolela. Začela sem se butati s sadjem, kaj sem mogla? In to je bil konec diete. Ko že nisem bila na dieti, sem si potem privoščila še kaj. Ne bo cilj dosežen do 15.8, bo pa do 1.9. Ali pa 10.9. Pomembno je, da bo.

  39. zogca said

    Pri nas je pospravljala vedno mama. Jaz in oče v bistvu skoraj nikoli.

    Pri nas ni bilo pardona, kdo pospravlja.

  40. trnovčanka said

    Cilj bo že dosežen, o tem ni dvoma. A si že razmišljala, kako boš potem naprej? Najbrž ne boš večno brez OH.

  41. zogca said

    Samo prenajedati se ne smem iz čistega obupa ali čustvene lakote, pa še malo paziti in verjamem, da se to ne bo ponovilo.

  42. trnovčanka said

    Dober plan🙂

    Jaz imam hudo potrebo po Nuteli na vse načine. Res pa prejšnji teden, ko sem bila bolana nisem jedla skoraj nič in prinašam not.

  43. zogca said

    Mene je grlo čisto minilo, sem se tri dni basala z grenivkami, melonami, breskvami in podobno.

    Nutele jaz nikoli ne kupim. Ker če bi jo, ne bi dolgo trajala.

  44. trnovčanka said

    Jaz sem si jo kupila po par letih. Neka čudna nora potreba po njej. Zdaj pa pečem palačinke. Ukaz od zgoraj😉

  45. trnovčanka said

    Ubistvu spodaj. Če gledam po centimetrih😀

  46. zogca said

    Palačinke pa jaz pečem fantastične. Se moram pohvaliti.😉

  47. trnovčanka said

    Potem se pa enkrat v prihodnosti povabim!😀

  48. zogca said

    Lahko, seveda, vljudno vabljena. In prav posebej zate bom kupila nutello, da bodo z nutello. Če bo kaj nutelle ostalo, jo dobiš za domov, da ne bom potem v skušnjavi, dokler je ne bom snedla.

  49. webmaher said

    za čalapinke bi se pa jaz tut prijavil, a je dolgo treba čakati:mrgreen:

  50. zogca said

    Saj veš, kako dolgo se pečejo.

  51. trnovčanka said

    O zaradi mene pa že ne boš kupovala Nutelle! Meni je čisto dovolj kakšen cuker ali marmelada, lahko pa privlečem s sabo jedilno čokolado in limono, pa ti pokažem, kakšen je moj najljubši palačinkin namaz.

    Mater so me deca zmatrala danes. Sem samo še za v horizontalo.

  52. zogca said

    Eh, jaz rada kupujem. Nutella je najmanjši problem.

    Mene danes ni nihče zmatral, bom še bedela.😉

  53. Jovanka Broz said

    Jaz tudi pridem z Trnovčanko in Webom na palačinke. Jaz bom “prazne”, da ne mešam ha ha haah

  54. zogca said

    Ti si pa sploh vljudno vabljena. Ampak me nujno moraš pohvaliti.😉

    Jaz tudi pridem z Trnovčanko in Webom na palačinke.

  55. Jovanka Broz said

    seveda te bom pohvalila. Samo,da prvo vidimmm

  56. zogca said

    Mi moraš dati zagon, voljo.

    Čeprav res, se ne hecam, še predbivši je govoril, da naredim boljše palačinke od njegove mame, pa je njegova mama ekstra dobra kuharica. Tudi princ je hvalil palačinke. Nekaj mora biti na njih.

  57. mark said

    Žogca, khmm, da se mal vrnemo h kulinariki🙂, kje pa izdajajo takšne vabljive recepte, mislim, da bi mi hudo prav prišla pomoč…

  58. zogca said

    Jovankinih receptov pa ni v knjigah, vsaj njeni niso zbrani. Se je pa tudi ona gotovo mnogih receptov naučila iz knjig ali pa jo je naučil kdo, ki se je naučil iz knjig. Če kupuješ kuharsko knjigo, jaz sem jo dobila za rojstni dan, priporočam Kuhinja naše družine od Stanka Grafenauerja. Jaz sem zelo zadovoljna z njo.

Leave a Reply

 
