Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Hodimo okoli preveč “okrancljane”?

Posted by zogca na julij 29, 2009

Se spomnite časov, ko smo pri nas nakit kupovali zgolj in izključno v zlatarni? Vsaj jaz se kot deklica ne spominjam, da bi bil na voljo tudi drugje. Moje prvo srečanje z “nezlatarniškim nakitom” je bilo v Ameriki, ko sem na oddelku za kozmetiko malo večje trgovine zagledala cele kupe srebrnih uhanov. Ker sem si ravno nekaj mesecev prej dala preluknjati ušesa, zaradi česar je, tako mimogrede, nastala družinska vojna, to “operacijo” sem namreč izvledla s pomočjo babice, ker so bili starši proti, potem pa mama cele tri tedne z menoj ni spregovorila niti besede, solidarnostno pa se ji je v molku pridružil tudi sicer veliko bolj svobodomiseln oče … Skratka, kupila sem si veliko uhanov. Večino sem z leti izgubila, za spomin mi je ostal samo en uhan v obliki pentlje. Danes je takšen nakit na voljo v vseh drogerijah, veleblagovnicah, pa celo v večini trgovin s čevlji. Ne samo nakit za glavo in njene podaljške, ušesa, nos, jezik, tudi za noge …

In prav slednji me najbolj zanima, nakit za noge. Priznam, še dve leti nazaj se mi je zdel popolnoma nepraktičen, zdaj pa prav z veseljem dam rinko na enega izmed prstov na nogi in si s še večjim veseljem okoli gležnja obesim kakšno “ketnico”. Vidim, da niti zdaleč nisem edina, da to počne vedno več žensk. Samo včasih se vprašam, ali mogoče ne hodimo okoli že preveč “okrancljane”. Kaj pravite?

75 Responses to “Hodimo okoli preveč “okrancljane”?”

  1. sezirey said

    saj pa prav lušno zgleda,če imaš na nogi kakšno ketnico.😉

  2. zogca said

    A ne da? Jaz sem precej padla noter.😉

  3. webmaher said

    tole na slikci je ornk fajn in bi pasal tudi Žogci😛

  4. zogca said

    A ni lepa slikica? Jaz drugače ne maram preveč gledati nog, ampak tele so naravnost božansko lepe. Takšne ketnice pa še nimam in ne vem, kje se kupi.😦

  5. webmaher said

    tole tudi ni napak:mrgreen:

  6. Spider said

    Babe ste žleht.

  7. zogca said

    Webovega linka mi noče odpreti.

    Spiderja pa sprašujem, zakaj smo žleht.

  8. webmaher said

    tole tudi ni napak (mada da dela zdej)</a

  9. webmaher said

    tole tudi ni napak (mada da dela zdej):mrgreen:
    (zbriši 5+8, škrat dons nagaja)

  10. zogca said

    Ona ima tudi tetovažo. Takšno kot Stephanie Seymour.

  11. zogca said

    A vidiš?

  12. zogca said

    Stephanie zna.😉

    Ke kulska fotka.😉

  13. webmaher said

    to pa mora bolet:mrgreen:

  14. Spider said

    Ker ste žleht, he he.Pač.

  15. zogca said

    Priznaj, da bi potrpel.😉

    to pa mora bolet

  16. zogca said

    Nič ne priznam. :mrgreen:

    Ker ste žleht, he he.

  17. Ja dajte si kakšno okrog vrata napelat…

  18. webmaher said

    Žogca ni in ne more biti žleht, ona je samo in le nagajiva, dokler se ne doseže gol..potem je nekaj časa tako kot mora biti😛 😆 :mrgreen:

  19. zogca said

    Okrog vratu pa jaz ne nosim nič.

    Ja dajte si kakšno okrog vrata napelat…

  20. zogca said

    Jup, vsaj nekaj dni.😉

    Žogca ni in ne more biti žleht, ona je samo in le nagajiva, dokler se ne doseže gol..potem je nekaj časa tako kot mora biti

  21. Spider said

    Meni je všeč srebrn nakit, belo zlato, ali pa tud navadna kovina..na ženski. Srebrno pač..

    Jaz sam nosim debelo verižico iz rumenega zlata in srebrno zapestnico. Mogoče čudna kombinacija, vem hehe..

  22. zogca said

    Jaz imam v bistvu tudi najraje belo zlato. Ampak nosim pa tudi rumenega. Gledam pa tako, da … Imam na levi roki rumeno zlato, na desni pa belo. Od nekdaj. Ne maram, da se stvari mešajo.

  23. Spider said

    Nosiš mogoče brojanico?

  24. zogca said

    Ne!!!!!!!!

    Saj jaz sploh ne nosim toliko nakita. Na levi roki imam poročni prstan svoje pokojne babice in eno zapestnico iz družinskega nakita, na desni pa menjavam prstane, imam pa vedno gor samo enega. Pa uhane nosim. In zdaj po novem dam še kdaj kaj na nogo. Sicer pa nič drugega.

    Brojanico smatram za verski rekvizit, čeprav se jo zdaj nosi tudi iz modne muhe, ker se kakor to spodobi. Če ne hodim v cerkev, se mi zdi, da tudi brojanice nimam kaj nositi.

  25. zogca said

    Če mogoče kdo ne ve, o čem s Spiderjem govoriva …

    Tole je brojanica.

  26. Spider said

    Predvsem ti mora brojanico nekdo podariti. Če ti jo podari nekdo, ki te ima rad, lahko nosiš. Nosi se na levi roki.

  27. zogca said

    Nič jaz ne vem o podarjanju. To je spet nekaj novega. Brojanica je v bistvu rožni venec, ki ga nosiš na roki, ne pa nekaj, kar se podarja, da bi se izkazovala ljubezen.

  28. Spider said

    Ne ne, se podarja, Zogi. Nosijo jo zato, ker verjamejo, da prinasa sreco.

    res pa je, da je to v osnovi verski simbol.

  29. zogca said

    Poglej, v Srbiji je postalo moderno biti veren, v končni fazi je bilo tudi v Sloveniji to nekaj časa blazno moderno. In te brojanice so se tako razpasle, na vsakem voglu so jih prodajali. Mislim, nisem se jaz poglabljala v te verske zadeve, ampak kolikor se razumem na to, je brojanica v bistvu rožni venec in ne nekaj, kar se nosi, da bi prinašalo srečo.

  30. Tana said

    Za ta nakit je bolj pravo ime “bižuterija”.

    In prav slednji me najbolj zanima, nakit za noge.

    Jaz ga na nogah ne nosim. Mi je pa prav všeč na mladih, tako dekletih kot fantih.

    Sama imam sicer poln predal raznoraznih verižic in zapestnic, ampak uporabljam pa resnično zelo malo. Pa še to samo poleti h kakšni mikici z bolj velikim izrezom. Uhanov sploh ne. Sem sicer imela luknjice, vendar so se zarastle.

    Imam na levi roki rumeno zlato, na desni pa belo. Od nekdaj. Ne maram, da se stvari mešajo.

    Imam prstan, ki je sestavljen – prepleten iz dveh prstanov (mislim, da se mu reče “za večno” ali nekako tako, sem pozabila točno kako…ima pa neko posebno ime in sicer za to, ker se prstana ne moreta ločiti) en je iz rumenega in en iz belega zlata. Ta mi je najljubši in vedno na levi roki.

    Sicer pa včasih res vidiš nekatere, ki so okrancljane(i) kot božično drevo. To mi sploh ni všeč.

    Pri moških mi ni všeč, če nosijo verižice,… mogoče kakšno lepo zapestnico in prstan… Kaj več pa že ne.😉

    to pa mora bolet:mrgreen:

    web za lepoto je treba marsikaj potrpet, tako kot v ljubezni….😉

  31. webmaher said

    Tana tudi ti si zgrešila point…zdej pa mrm povedat, da se je tisto nanašalo na sliko prej in bi bla verjetno potrebna masaža pol pa še umetno dihanje:mrgreen:

  32. Tana said

    Web, očitno zgrešila, kot že velikokrat in še velikokrat bom….,:mrgreen:
    zdaj pa povej na katero slikico se nanaša (tam kjer je sama ali tam kjer sta oba)? In kdo bi koga masiral? Jaz čisto nič ne razumem.😉

  33. Tana said

    aha še to, kdo bi dal umetno dihanje… jaz tebi ali ti meni….:mrgreen:

  34. webmaher said

    ne saj zato nisi ti kriva ampak Žogca, ker me je prehitela potem je pa izpadlo vse napak…se pravi slikca kjer je sama, kaj bi jo utegnilo boleti pa bi menda lahko tudi Žogca vedela…kako bi se razpletlo z umetnim dihanjem je pa težko napovedati, ker je zelo velika verjetnost, da bi se zaradi masaže zgodilo kaj v stilu druge slikce ampak kot pravi Žogca bi se splačalo potrpeti:mrgreen:

  35. zogca said

    Tudi jaz sem se čisto izgubila.

    Jaz čisto nič ne razumem.

  36. StaneP said

    Oj družba.
    Ženska mora dati nekaj nase (še najboljše kakšnega fajn dedca, he, he), vendar ne preveč. Ti šment. Zopet to ravnotežje med lepim in kičem… Z nakitom je tako, kot z začimbami ali strupom. Poanta je v malem ampak “hudem” detailu. Če je nakita preveč, je grdo in neokusno. Za povrhu to govori tudi o premajhni samozavesti lastnice ali sploh lastnika.

  37. zogca said

    Stane, tebe sem pa prav pogrešala. Ti ponavadi razmišljaš zelo drugače od večine in mi v šusu sprožiš hudo debato. Kje si se izgubil, si bil na morju?

  38. webmaher said

    Žogca moje sožalje…saj veš crnobjeli popušili na Cipru 2:0..boš morala drug teden na povratno u Beograd:mrgreen:

  39. StaneP said

    Stane, tebe sem pa prav pogrešala.

    To je pa lepo slišat…
    Ne, nekaj morja bo šele naslednji teden. Zaostalo delo in nekaj malček z ljubico okoli… Ampak sem vmes mislil na vas!

    Najbrž ne razmišljam kaj dosti drugače od ostalih, samo naravnost povem. Če imam kaj povedati…

  40. zogca said

    Oja, sem videla.😦

    Žogca moje sožalje…saj veš crnobjeli popušili na Cipru 2:0..boš morala drug teden na povratno u Beograd

  41. zogca said

    Se spodobi.😉

    Ampak sem vmes mislil na vas!

  42. StaneP said

    Se spodobi.😉

    Če ste pa s tabo na čelu, luštni.

  43. zogca said

    Jaaaaaaaaaaaa😉

    Za to pa od mene dobiš kokakolo.

    Če ste pa s tabo na čelu, luštni.

  44. zogca said

    Trenutno pogrešamo mojo bodočo ženo – Maxi.😉

  45. StaneP said

    Za to pa od mene dobiš kokakolo.

    Se lahko zmeniva za Kokto!? Pijačo moje mladosti, he he…

  46. StaneP said

    Jaz pa Janis pogrešam. Jo kraljica ne pusti, he he… Pametna punca. “Bolje drži ga, nego, lovi ga!”

  47. zogca said

    O, saj pride, Janis je tukaj. Maxi pa je šla na morje.

    Jaz pa Janis pogrešam.

  48. zogca said

    Lahko. Samo alkohol ne sme biti.😉

    Se lahko zmeniva za Kokto!?

  49. webmaher said

    Spider pa že proslavlja, Mariborčani nabutal Cirih sred Švice 3:2:mrgreen:

  50. StaneP said

    Lahko. Samo alkohol ne sme biti.😉

    Jaz in alkohol nisva ravno prijatelja, tako, da je skrb odveč.

  51. zogca said

    Pišem recepte. Jovanka je poslala nove dobrote. Učite se kuhati, da se boste lahko dobro poročili.😆

  52. Spider said

    Maribor Maribor Maribor….

    Mater smo jih.

  53. zogca said

    Jaz sem v lokalu videla, da igrate, nisem pa videla s kom in kaj se dogaja. Poročaj.

  54. Spider said

    Kvalifikacije za evropsko ligo..prva tekma v gosteh, MB zmagal. Proti Švicarjem.

  55. Spider said

    Pavlovič je dal gol s kota. S kota direkt not.

  56. zogca said

    To vem, kajs e je danes dogajalo. Nisem vedela, s kom igrate in kakšen je bil rezultat. Vidim, da si ti zadovoljen, torej je dobro. Kje si gledal, doma ali ste se kje dobili?

  57. Spider said

    Pr fotru.

  58. zogca said

    Podvig vijoličastih z lepotno napako

    http://www.rtvslo.si/sport/nogomet/podvig-vijolicastih-z-lepotno-napako/208742

  59. webmaher said

    nema lepotne napake, važn, da se pride do 4 kroga in pol v……………………..Ligoooooooooo prvakooooooooooooov…po 10 letih bi bil že cajt….pa da še crnobjelim rata pa da jih dajo v isto skupino….Za koga bi potem navijala Žogca:mrgreen:

  60. Spider said

    Mah že 4 krog je puna kapa…Brez Brazilca bi blo težko, on zna daleč največ.

  61. zogca said

    Ne me spravljati v dileme.

    Za koga bi potem navijala Žogca

  62. zogca said

    Kot bi bilo včeraj, ko je Maribor igral z Lacijem v Ligi prvakov.

    Jebemtiš sem že stara.

    po 10 letih bi bil že cajt…

  63. Spider said

    Spider je stal 4 ure v vrsti na karte za domače tekme MB v ligi prvakov.

  64. zogca said

    Jaz takšne stvari cenim.😉

  65. zogca said

  66. zogca said

  67. zogca said

    To samo nam rata, od nakita priti do fuzbala. :mrgreen:

  68. Spider said

    Ha ha..še na Laziev trening sme šel. In to zato, da sem se drl Mihailoviću, da je seljačina in da naj si že enkrat ovratnik poravna, da bo zgledal ko človek. Mladost je ludost hehe.

  69. zogca said

    Ampak res!!! Kot da je na modni reviji.

    naj si že enkrat ovratnik poravna

  70. webmaher said

    sej boljše polovice od žogobrcarjev ravno ne skoparijo z nakitom😆
    Žogca tvoji bodo imeli ornk probleme pa tut Maribor še ni notri, tko da letos si rešena po vse verjetnosti😆
    Hvala bogu, da so sprejeli nova pravila vza kvalifikacije LP in tudi EP…tko, da jaz upam, da bomo še parkrat gledal naše v LP in tudi na evropskem…če ne bi pravila menjali potem pa bi lahko pjevali Doživjeti stotu ali ne i LP i EP:mrgreen:

  71. zogca said

    To pa še kako drži.

    sej boljše polovice od žogobrcarjev ravno ne skoparijo z nakitom

  72. zogca said

    Moji so bili v LP enkrat, Spiderjevi enkrat, kdaj bodo tvoji???

  73. webmaher said

    Moji so skoz prvaki- MU ali Barca :mrgreen:

  74. zogca said

    Vidiš, to sem pa pozabila. V bistvu imaš srečo.😉

    Danes nisem nosila leč, sem pozirala z novimi očali. Da se pohvalim.😉

  75. webmaher said

    in so se očala obnesla dobro😉
    no sej, mam jaz tut enga ex YU pa ne vem ali so Bili kdaj igral ali ne🙄

Leave a Reply

 
