Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zgoraj brez?!?

Posted by zogca na julij 28, 2009

Premišljevala sem, kakšno objavo naj dam na blog danes. Polovica naše druščine je, vsaj takšen občutek imam, tako ali tako na morju, zato nekih “hudih” debat ne pričakujem. V “čakalni vrsti” imam nekaj pesmi, tudi Jovankine recepte in objavo o nakitu, ki ga zadnje čase ženske tako rade nosimo tudi na nogah. Nakar sem se spomnila, da še nikoli niso pisali o tem, v kakšnih “izvedbah” se radi pojavimo na plaži. In ker je to tema, ki je več kot primerna za te poletne dni …

Moški, ste na plaži goli ali pa svojega korenjaka raje pokrijete? Ženske, nosite dvodelne ali enodelne kopalnike? Ste mogoče brez kopalk? Ali pa ste, to imam jaz najraje, vendar se vedno ne spodobi, zgoraj brez?

112 Responses to “Zgoraj brez?!?”

  1. Nevenka said

    Na samem sem rada brez kopalk.
    A moram biti res Robinzon.
    Ali pa v zavetju kake terase.
    Ker mi niso všeč vzorčki od kopalk na koži.
    Cvrem se pa že dolgo ne več na soncu. Prezagorela koža mi niti slučajno ni všeč, ker res ne bi rada, da kdo misli, da sem podobna materialu za torbice.

  2. zogca said

    Ne, prezagorelo ni več moderno in to je ugotovila tudi gospa, ki je včasih hodila po svetu tako zelo zapečena, da smo se ljudje kar križali.

    Victoria hoče nazaj naravno polt!

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/victoria-hoce-nazaj-naravno-polt.html

    Kar se mene tiče, je cvretje na soncu nezdravo in se ga vsako leto manj poslužujem oziroma se vsako leto bolj zavedam, kako nevarno pravzaprav je. Sploh za ljudi, jaz sem brez dvoma v tej skupini, ki smo zelo svetle polti.

  3. Spider said

    Hja, na nudistični gol, na oblečeni oblečen.

  4. zogca said

    In kako pogosto te zanese na nudistično?

  5. Tana said

    Ženske, nosite dvodelne ali enodelne kopalnike?

    Jaz dvodelne. Nikoli nisem zgoraj brez, tudi na nudistično ne hodim.😳

    Ker sem tudi bolj svetle polti, se soncu sploh ne izpostavljam. Kakšno ležanje na plaži… ob morju… sploh ne pride v pošev.
    Sicer rada plavam, ampak pretežno hodim na bazene (odprte, zaprte).

  6. Spider said

    Na nudistično sem hodil od otrošva…pa do nekje 5 let nazaj. Pol sem se naveličal.

  7. zogca said

    Oja, jaz pa rada. Še dve leti nazaj sem bila v toplicah na ndističnemu delu bazenskega kompleksa. Je bilo luštno. Pa so bili drugače samo upokojenčki tam, upokojenčki, princ in jaz. Mladi pa vsi v tistem delu za kopalke.😉

  8. zogca said

    Drugače pa sem jaz zelo rada zgoraj brez, ampak priznam, vsako leto manj in vsako leto bom manj rada. Je pa tako, tam okoli 40-tega leta se bom šla operirati in potem bom spet zelo rada zgoraj brez.😉

  9. Tana said

    Je pa tako, tam okoli 40-tega leta se bom šla operirati in potem bom spet zelo rada zgoraj brez.😉

    Tega pa sploh ne razumem. Zakaj bi se sploh šla operirat in to pri 40 – letih? Če so leta merilo, potem moram jaz nujno na operacijo.:mrgreen:

  10. zogca said

    Ne, niso leta merilo. Nekako računam tako, ko bom podojila, kar mi bo dano podojiti, se bom šla operirati. Pa ne pravim, da je mus, da se mora vsaka, daleč od tega. Se mi pa zdi, da bom jaz to hotela. Seveda, če ne bom imela kakšnih drugih zdravstvenih težav, ki bodo potem seveda dobile prednost pred estetskimi težavami.

  11. Spider said

    Jaz sploh nisem vedel, da imajo slovenska zdravilisca nudisticni del, jaz sem nudizem prakticiral na morju, Hrvaska ima dost te scene.

  12. zogca said

    Oja, te toplice imajo en bazen, ki je nudističen in ograjen.

  13. Spider said

    Mene od term mikajo terme 3000, baje je en res dober tobogan.

  14. zogca said

    Tam pa še nisem bila.

  15. Tana said

    Oja, te toplice imajo en bazen, ki je nudističen in ograjen.

    Ja tudi Atomske imajo bazen in poseben prostor, ki je ograjen, namenjen nudistom. Ne vem pa, ali je to sedaj (letos) na novo, ali je bilo že prej.

  16. Spider said

    Slovenija ima to ponudbo toplic res dobro, pa menda kr na nivoju…Jaz sem vedno imel predsodke, da je to nekaj za starce hehe.

  17. zogca said

    Atomske so Olimlje, kajne? Pred leti tega še ni bilo, očitno je novo.

    Ja tudi Atomske imajo bazen in poseben prostor, ki je ograjen, namenjen nudistom. Ne vem pa, ali je to sedaj (letos) na novo, ali je bilo že prej.

  18. zogca said

    Tudi jaz sem nekoč tako mislila, zdaj pa vem, da to sploh ni res.

    Slovenija ima to ponudbo toplic res dobro, pa menda kr na nivoju…Jaz sem vedno imel predsodke, da je to nekaj za starce hehe.

  19. Tana said

    Ja, Atomske – Olimje. Se mi je kar zdelo, da mora bit na novo, ker jaz prej tudi nisem videla (kar bi sicer lahko tudi spregledala glede na to, da sem bila tam vseg skupaj 3 x). Sem pa bila letos spomladi tam, ko je bila otvoritev novih hotelov in sem opazila, da je urejen prostor za nudiste. To mi je padlo še posebej v oči, ker je res lepo urejen prostor in sem najprej pomislila, da je to kao za tiste bolj petične goste. Mi je pa bilo kasneje obrazloženo, da je to za tiste, ki so “radi brez”.

  20. Tana said

    Dodajam še Atomske – Podčetrtek.

  21. zogca said

    Oooo, bom morala iti tja, že vidim. Ne, nekaj let nazaj tega še gotovo ni bilo.

  22. asdf said

    oj!
    ker že leta ne hodim več na plaže, razen na tiste, do katerih sam prijadram, lahko izbiram kako bom oblečen ali slečen.
    največkrat je povezano z družbo v kateri sem, nasploh pa mi je popolnoma vseeno. ker tudi sončenja ne maram, pač pustim soncu, da me obarva kadar in kjer hoče. je pa lepo ženske videt v kopalkah ali brez, oboje ima svoje čare….
    ajt

  23. zogca said

    Tako sem jaz začela nudizem, čeprav ni šlo za jadrnico, ampak čoln. Pa sem cel dal gola nabirala polže in jih jedla. Mmmm, je bil to lep dan, freedom. Sem imela pa 13 let takrat. Je bilo še vse zelo na svojem mestu.😉

    ker že leta ne hodim več na plaže, razen na tiste, do katerih sam prijadram, lahko izbiram kako bom oblečen ali slečen.

  24. mmisaa said

    Rada imam čimmanj krpic na svojem telesu. Sončim se v bikinkah, nikoli zgoraj brez, ker…:)Sonce me kljub kremi opeče in potem me tako srbijo, da ni za povedat! Je pol hecno, ko si kje v javnosti in bi se moral pod nujno popraskat, pa ne gre.😉

  25. Jovanka Broz said

    zgoraj brez(samo kadar ležim, če pa imam možnost biti gola se med prvimi slečem in mož isto.

  26. Andrej34 said

    Full zanimiva tema!

    Edino slikica, bi lahko bila malo bolj nazorna … recimo rotacija za kakšnih 100 stopinj, bi delovala zeloo poživljajoče.😉

    Nudizem. Sem poskusil na morju.
    Na plažah namenjenih temu in tudi v kakšnem samotnem zalivčku, kar je zelo romantično, predvsem zvečer, v soju lune in zvezd … joj sem se kar raznežil.🙄
    Potem na kakšnem jadranju. Tam je nudizem, kar zapovedan.

    Pa fino je, nimaš mokrih kopalk.

    Edino, kar je problem, je da moraš imeti še en maxsi faktor, za posebne “občutljive” dele, drugače zna biti problem. ;-(🙄

    Sem pa letos preživel nekaj dni na slovenski obali. Koper – Izola -Žusterna – Simonov zaliv in na veliko veselje opazil, da je “šlavflos” še vedno v modi in to predvsem pri mladih puncah.

    Se ti kar učke spočijejo.
    Je pa malo problem, ker prideš z morja bolj porjavel po hrbtu.
    Pa je***a. Vsaka dobra stvar, ima določene slabe lastnosti.😉😀

  27. zogca said

    Za vse tiste, ki ste spremljali mojo golgoto z očali. Ni za verjeti, ampak danes jih grem pa iskat. Minilo je točno 59 dni. 🙄

  28. Spider said

    Drugače pa, MB je prazen, pol ljudi je na morju, al pa kje drugje. Pa pravijo, da je huda recesija…Pa to ne mislim zajedljivo, hvala bogu, očitno si folk še lahko privošči, kot prejšnja leta.

  29. zogca said

    Tudi Ljubljana je prazna. Že prejšnji teden je bila, zdaj pa še bolj. Jaz imam Ljubljano zdaj najraje. Kamorkoli greš, lahko parkiraš. Nikjer božjastne gneče. Škoda, da ni vse leto tako.

  30. zogca said

    To pa je???

    “šlavflos”

  31. sezirey said

    jaz pa imam dvodelne kopalke..in se ne sončim zgoraj brez…ker potem te vsi dedi gledajo pohotno..ženske pa se zgrašajo…eh bvz

  32. zogca said

    Meni je pa luštno, če se ženske zgražajo. Ker če se, to samo pomeni, da I’m doing something right.😉

  33. dronyx said

    “Je pa tako, tam okoli 40-tega leta se bom šla operirati in potem bom spet zelo rada zgoraj brez.”

    Ne vem od kje vam ženska predstave, da vsa vsi na plažah gledajo v joške? Tega tam, kjer so vsi v kopalkah in je veliko ljudi na kupu, po moje nima nihče niti zamar. Drugo je, če bi šla zgoraj brez po Čopovi. V tem primeru bi pa že svetoval kakšen lepotni vsadek.

  34. dronyx said

    Se opravičujem za slovnične napake. Sploh ne preberem, kaj tipkam. Pravilno se glasi: Ne vem od kje vam ženske predstave, da vas vsi na plažah gledajo v joške?

  35. zogca said

    Dronyx, saj to, ko sem jaz napisala, da si jih bom šla operirati, to, kar si ti citiral, tega jaz ne bom naredila zaradi plaže in ljudi na plaži. To bi se mi zdel nonsense vseh nonsensov.

  36. mmisaa said

    Tebi se pa res ni treba bat! Vedi, da če ima ženska lepe pri tvojih letih, jih ima tudi kasneje. Preverjeno!
    Masaža!

  37. zogca said

    Masaža? Vidiš, tega pa ne počnem. Pa tudi nihče drug ne.😦 Se pa drugače bojim gravitacije. Tudi zdaj ni, kot je bilo deset let nazaj.😦 Na mojo žalost.

  38. mmisaa said

    Nekako mislim, da bo kmalu masaža.😉
    Si topla in prijazna oseba in ni šment, da princ kmalu ne stopi čez vrata!
    Privoščim ti srečo!

  39. zogca said

    Joj, hvala ti, Miša. Se mi zdi, da si moji princeski masažo prav zaslužita, tako dolgo zanemarjeni, je dobro, da nista že do popka. 😆

    Kaj lepega počneš v teh poletnih dneh? Jaz zdravim grlo.

  40. zogca said

    Moja nova očala so že doma. Jih bom pofotkala, kot sem obljubila Tani.

  41. zogca said

    Bi rada pri teh letih izgledala takole, ampak niti zdaj ne!

    Tako rada gledam Monico. Je tako čedna.😉

  42. mmisaa said

    Lepa boš z novimi očali! Pa saj si se tudi načakala.
    A kaj počnem? Trenutno čakam mail, če bo kaj z morjem. Sem faca, veš, saj naj bi šla na morje v soboto ali v ponedeljek, pa še ne vem kam. Joj, ko pa čakam do zadnjega treutka in se ne morem odločit. Zdej pa mam!
    Pa počitnice imam…:)

  43. mmisaa said

    Se strinjam glede Monike. Ampak tudi tebi nič ne manjka.

  44. dronyx said

    @Žogca, po moje ti rabiš enega klenega slovenskega lumberjacka, ne pa princa. Grow up.🙂

  45. zogca said

    Načakala da, 59 dni. Zdaj so mi naredili nova, za moja očala niti ne vedo več, kje so. Ampak dobro, dobro se je končalo.

    Oh, boš že kaj dobila, kajne? Če ta zadeva pade skozi, pa kakšna druga. To gledaš last minute varijante ali kako? Jaz nisem nič gledala, prijateljica je najela apartma in bom šla tja, dala ji bom, kolikor pade stroška za apartma name in … Bo po moje čisto luštno, njena družba in še ena prijateljica. Tako da sploh nisem nič drugega gledala.

  46. Jovanka Broz said

    jaz Jovanka Broz rabim nujno kak verz,ker nam gre sodelavka v penzijo. Prosim, bom čakala ,da mi kdo od vas pomaga-. Hvalaaa

    da vidimo sliko od očalc, kar gor jih daj pa slikaj😀

  47. zogca said

    Veš, moja ameriška sestrična, ki je bila lani tukaj in je bila prisiljena buljiti v prinčevo fotko, ker ga imam jaz na desktopu, je zanj rekla, da je Slovenian farmer boy. Ampak sem jaz protestirala.😉

    @Žogca, po moje ti rabiš enega klenega slovenskega lumberjacka, ne pa princa. Grow up.

  48. zogca said

    Verz? Ali kakšen stavek, da si izmislimo, kakšno lepo misel?

    jaz Jovanka Broz rabim nujno kak verz,ker nam gre sodelavka v penzijo. Prosim, bom čakala ,da mi kdo od vas pomaga-. Hvalaaa

  49. zogca said

    Manjka ne. Imam še na kakšnem koncu kaj preveč, ampak sanacija poteka. 😆

    Se strinjam glede Monike. Ampak tudi tebi nič ne manjka.

  50. mmisaa said

    V nekaj trdno verjamem, to je, da če si nečesa res močno želiš, se ti uresniči. Vsaj pri meni je tako.
    Glede princa jo pa ti nič ne begaj!

  51. zogca said

    Gor pa ne. Pa tudi tako jih nimam gor, samo za par sekund sem jih dala. Ker imam leče noter in ko dam gor še očala, je potem to dvojna dioptrijo. Me v šusu začne glava bolet.

    da vidimo sliko od očalc, kar gor jih daj pa slikaj

  52. Jovanka Broz said

    ja, Žogca, nekaj kar bi ji napisali poleg darila

  53. zogca said

    Iz tvojih ust v Božja ušesa, Miša.

    Glede princa pa je mene tako ali tako nemogoče zbegati, so nekateri poskušali, ampak jim ni uspelo.

    V nekaj trdno verjamem, to je, da če si nečesa res močno želiš, se ti uresniči. Vsaj pri meni je tako.

    Glede princa jo pa ti nič ne begaj!

  54. zogca said

    Razmišljam. Jaz bi drugače raje videla, da se nekaj napiše prav zame kot pa en prepisan verz.

    Ima gospa, ki gre v pokoj, že kakšnega vnuka? Ima kakšen hobi, ki ga ima prav posebej rada? Da bi na začetku napisala kaj v smislu tega, kako prijetno vam je bilo delati z njo, potem pa nadaljevala s tem, kaj jo zdaj lepega čaka. Kaj v tem smislu? Ti bom jaz napisala, ni težav, samo iztočnico potrebujem.

    ja, Žogca, nekaj kar bi ji napisali poleg darila

  55. zogca said

    Še malo Monice.

    Ona je brez silikonov, pa se po moje nihče ne bi pritožil.

  56. Jovanka Broz said

    ima 3 vnučke, uživa delati okrog hiše, rože, grmički…. samo to in vnuke obožuje

  57. zogca said

    Jovanka, na primer takole …

    Draga naša …, lepo nam je bilo delati s teboj in s svojo dobro voljo si nam popestrila dolge dneve. Pogrešali te bomo, a vendar se veselimo s teboj, ker odhajaš, kajti vemo, da te čakajo še lepši dnevi, dnevi, ki jih boš preživela z rožicami in grmički ter v igri s svojimi vnuki.

    Kaj takšnega?

  58. Jovanka Broz said

    dobro

  59. zogca said

    Ti to zadevo še malo olepšam, izpilim in pošljem na mejl. Če bi rada kako drugače, samo povej, mi ni težko.

  60. Jovanka Broz said

    ajd, izpili, čeprav je v redu tudi tako:-)

  61. zogca said

    Evo, sem ti že poslala. Vstavila sem ime in en pridevnik pred besedo vnuki, drugega pa nisem spreminjala. Bi sicer lahko še krancljala, ampak potem bo preveč kičasto. Lahko pa dodam še kakšen stavek, če misliš, da …

  62. Tana said

    lepo nam je bilo delati s teboj in s svojo dobro voljo si nam popestrila dolge dneve.

    sem na hitro prebrala in se malo vmešam. Jaz ne bi napisala si nam popestrila dolge dneve, ker se to nanaša na službo. (bo še kdo pomislil, da je bilo dolg čas…)

    Jaz bi napisala s svojo dobro voljo si nam bila za vzor in nam vedno znova in znova dala veliko pozitivne energije in delovnega elana in nam tako polepšala ….

    ne vem, moj pogled pač.

  63. Tana said

    Žogca čakam fotko.😉

    Jih bom pofotkala, kot sem obljubila Tani.

  64. zogca said

    Upam, da bo Jova videla.

    Meni se je zdelo logično, da so pač dnevi v službi dolgi in da jih je ona na nek način skrajšala.

    Lahko pa tudi tako.

    Naj Jova izbere. Jaz sem ponavadi za manj laskanja, ker se mi zdi, da preveč laskanja lahko zveni neiskreno. Kaj pa vem.

  65. Tana said

    No Žogca, saj je tvoja misel v redu, ni nič narobe, jaz sem dodala samo še svoj pogled. Mogoče bo gospa Broz videla in se ji bo zdelo zanimivo.

    Ja res so lahko dnevi v službi dolgi (in običajno tudi so), samo meni to bolj zveni, tako, tako… Sicer pa je v redu.

  66. zogca said

    Če bo Brozova hotela, da se karkoli popraviti, sem ji na voljo. Saj ona to ve. Jaz imam pač svoj slog pisanja in v svojem sem tudi napisala.

  67. zogca said

    Očala sem zdaj pofotkala. Se jih skoraj ne upam dotakniti, tako dolgo sem jih čakala.

  68. zogca said

    Evo jih.

  69. tajnica said

    Najprej, odlična tema.😉🙂

    Jaz sem občasno zgoraj brez, ampak samo,ko ležim- se sončim.

    Zakaj je tako, je več razlogov, kot so:
    -sramežjivost
    -ne privoščim užitka ob pogledu na moje lepo oprsje kr enim,;) :)( in s tem odpravim zgražanje in zavist žensk),
    – nekako se mi zdi tudi ceneno, da bi JAZ hodila naokoli zgoraj BREZ.
    Če pa druge hodijo me pa absolutnno NE moti, je pa res, da mi je ceneno to, hkrati pa te “brez” tudi spoštujem.( ker nimajo moralnih zadržkov in tako tudi najbrž več snubcev in drugih ugodnosti-zaradi svoje drže)…😀

  70. zogca said

    Ta mi je všeč.😉

    ne privoščim užitka ob pogledu na moje lepo oprsje kr enim,;)

  71. zogca said

    Takšnih snubcev, ki padejo samo na joške, tako ali tako nočemo, kajne?

    in tako tudi najbrž več snubcev

  72. Tana said

    Evo jih.

    Lepa. Tudi barva je super, mi deluje bolj rdeče kot viola, ampak slika je eno, v resnici je drugače. In kako se počutiš? To je najbolj bistveno.
    Želim, da bi jih dobro nosila in se v njih počutila seksi.😉

  73. tajnica said

    Res je, nočemo takšnih (slinastih) snubcev.
    Ampak ni mus, da pogumnejše naletijo samo na takšne.

  74. zogca said

    Od strani so svetla viola, od spredaj pa temna viola. Ti bodo na tej fotografiji videti črne, ampak niso.

    Bom zdaj dala leče ven in jih bom malo nosila. Tisto malo, ko sem jih imela gor, ko sem jih probavala, se mi zdi, da mi pašejo. Sem pa z njimi videti stroga.😉 Vsaj malo.😉 Če sem jaz sploh lahko kdaj videti stroga.

    Lepa. Tudi barva je super, mi deluje bolj rdeče kot viola, ampak slika je eno, v resnici je drugače. In kako se počutiš? To je najbolj bistveno.
    Želim, da bi jih dobro nosila in se v njih počutila seksi.

  75. Lynx said

    Na nudistični plaži še nisem bil in dvomim da kdaj bom. Prvič zato, ker tega nisem navajen in tudi zato, ker se mi zdijo mahedrajoča moška spolovila smešna in prav nič privlačna. Če sem zelo iskren, tudi ženske raje vidim s kakšnim trikotničkom spredaj.
    Tudi v savni si oneta v prisotnosti neznanih žensk večinoma pokrijem.

  76. zogca said

    Ne, se moški mora znati tudi brzdati in to, da se na plaži nalepi na ta prve joške, pa četudi so moje, je nesprejemljivo.

    Res je, nočemo takšnih (slinastih) snubcev.
    Ampak ni mus, da pogumnejše naletijo samo na takšne.

  77. zogca said

    😉

    Drugače pa sem mislila, da si na morju.

    Tudi v savni si oneta v prisotnosti neznanih žensk večinoma pokrijem.

  78. Lynx said

    Drugače pa sem mislila, da si na morju.

    Prav si mislila.

  79. Spider said

    Bu. he he.

  80. zogca said

    Smrt me.😉

    Prav si mislila.

  81. zogca said

    Bu kaj?

    Bu.

  82. Spider said

    malo vas strašim.

  83. zogca said

    Jaz se bojim samo kač.

  84. Spider said

    A onih, ki jih majo moski med nogami tud? He he he

  85. zogca said

    Kakšnega hudega pitona bi se mogoče res ustrašila, ampak tako ali tako ne dovolim, da bi mi kdo kazal, kaj ima med nogami.

  86. Spider said

    Sej res, ti si nuna. jemljem nazaj.

  87. zogca said

    Se spodobi. Še zadnja cigareta pred spanjem.

  88. webmaher said

    Lahko noč vsem, čestitam Žogca odlična očala, končnoooo😉

  89. zogca said

    Jaaaaa, končno. Jih imam zdaj gor. Mi je uspelo spraviti črva iz oči, ampak nimam občutka, da sem kaj napredovala od petka, ko sem črva prvič jemala ven. Še vedno kopljem po očeh in ju potem nekako bolj na srečo kot na znanje potegnem ven.

  90. webmaher said

    to misliš leče, saj se boš navadila, sam počas pa ziher😉

  91. zogca said

    Leče, da. Tiste prej sem komot dobila ven, trde, z lahkoto. Je bil pa sistem drugačen. Ker si jo samo z dvigovanjem veke spravil ven. Te črve moraš pa prav prijeti, prijeti in dvigniti. Zdaj pa jaz ne vem, ali ne morem dojeti sistem ali pa me mogoče nohti ovirajo. Čeprav, ta sistem, ki sem ga gledala na internetu, da stisneš z leve in z desne … Se mi zdi laže, če stisnem zgoraj in spodaj. Mah, bom že kako. Ampak če se prav spomnim 15 let nazaj, sem pri trdih po petih dneh imela zadevo že skoraj v malem prstu.

  92. Kurca vn pa je…ni lepšga k ga valovi pa sončk božajo!

  93. mmisaa said

    Dobro jutro!
    Super očala so, da veš!
    Aja, apartma sem pa dobila in to na Pašmanu. Jupi!
    Greva že čez dva ali tri dni.🙂
    Ujej, kolk dela me čaka, jest pa tlele ob čajčku.

  94. zogca said

    Ne poznam teh občutkov.:mrgreen:

    Kurca vn pa je…ni lepšga k ga valovi pa sončk božajo!

  95. zogca said

    Hvala.😉

    Super očala so, da veš!

  96. zogca said

    Bravo!!!

    Aja, apartma sem pa dobila in to na Pašmanu. Jupi!

  97. Spider said

    Zogca, replika na post st. 29:

    Iluzija je, da bi LJ bila prazna celo leto..

  98. Jp zdaj za namorje jih rabš, za kite pregledvat!

  99. zogca said

    Na plažo grem pa z lečami, ampak kitov pa ne gledam. :mrgreen:

    Ne, saj sem razumela. :mrgreen:

    A so tako majhne te kite, da potrebujem špegle? To ni dobro.😦

  100. mmisaa said

    :):)
    Mislil je kite na plaži, ne kite na roki, vsaj pomoje.

  101. zogca said

    Ne, Miša, Srbi kita pravijo penisu. Mislil je na penise.😉

  102. Spider said

    U jebote, znaš li ženo kakvu kitu ima Spider? Takvu jebote hehe…

  103. Tana said

    Žogca a misliš, da je Dicky Hardy Srb?:mrgreen:

    Po moje je mislil na tiste “majhne kite” , ki plavajo v morju, ha,ha….😉

  104. mmisaa said

    Pa sem se spet nekaj novega naučila. Kita torej!
    Hehe…
    Bom mojga vprašala, ko pride, če mu kita kaj nagaja.:)

  105. StaneP said

    Kurca vn pa je…ni lepšga k ga valovi pa sončk božajo!

    Podpišem

    Vsi goli, vsi enaki. Nazaj k naravi brez civilizacijskega balasta…

    Ne poznam teh občutkov.:mrgreen:

    He he… Podobno kot takrat, ko ti valovi božajo prsi…

  106. mi-ya-gi said

    Tale bejba na slikci pa kar kliče po izgubi še zadnjih trakcov.😉

  107. zogca said

    Pa saj potem ne bi veliko več videli. Vsaj s te strani ne. Se ti ne zdi?

  108. mi-ya-gi said

    Če ti je tale na sliki kaj podobna, kličeš nase grehe.
    😉

  109. zogca said

    Tako ozka okoli pasu pa jaz nisem. Kako točno sem videti od zadaj, ne vem, ker se redko vidim, ampak tako drobna gotovo nisem.

  110. had said

    gol..🙂 ni hujsega kot mokre kopalke🙂

  111. mi-ya-gi said

    Had, za koga neki?

    Kaj ni še boljše brez vsega ?

  112. zogca said

    Gotovo je luštno. Odvisno od tega, kje.

    Mokre kopalke pa res niso moje najljubše oblačilo.😉

Leave a Reply

 
