Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Moderno mi je včasih fuj in fej!

Posted by zogca na julij 27, 2009

Pred mesecem dni sem na spletu zasledila, da je moderno nekaj, čemur rečejo aladinke, da jih moram letos poleti nujno nositi, če ne želim biti povsem za luno. “Kaj so to aladinke”, sem vprašala in kaj hitro mi je nekdo prilepil fotografijo. To je moderno, kje, v Sloveniji tudi? Očitno moram, ko hodim po ulici, manj sanjati in več gledati okoli sebe, sem si rekla. Rečeno, storjeno. Na mojo žalost so imela dekleta s foruma še kako prav, ta nenavaden kos oblačila je res okužil Slovenijo. Aladinke ali haremhlače so, kot sem pozneje prebrala, obvezni del garderobe v omarah vseh žensk, ki spremljajo modne smernice. Hvala, ampak ne, hvala, tokrat raje ne bom moderna.

Široke do kolen, v gležnju pa nagubane in stisnjene s trakom. Ali sploh obstaja še kakšno oblačilo, ki žensko postavo naredi gršo? Še tako postavno žensko te hlače spremenijo v narobe obrnjeno hruško, še tako majhna rita je v njih videti kot vogal od banke. V enem izmed brezplačnikov sem zasledila naslednji nasvet: “S harem hlačami ali aladinkami ste se tudi v naših prodajalnah gotovo že srečali, zato zberite pogum in se to pomlad in poletje v njih spehodite tudi vi. Čeprav se vam na prvi pogled zdijo morda malce čudne, vas bodo osvojile s svojo lahkotnostjo in udobnostjo, še ena dobra lastnost pa je, da pristojijo vsem.” Žal nisem tako zelo pogumna in bom tudi letos ostala v svojih kiklicah, naj bodo moderne ali ne. In prosim, naj mi tiste bralke bloga, ki jih rade nosijo, ne zamerijo. Nisem “kurcala” vas, samo hlače, ki jih letos nosite, naslednje leto pa jih gotovo več ne boste, kajti prišla bo nova moda, upam, tudi meni všečna.

93 Responses to “Moderno mi je včasih fuj in fej!”

  1. trnovčanka said

    Take hlače bom nosila če bom kdaj imela probleme z inkontinenco. Prej ne. A ne nosi takih Anžej Dežan že nekaj let?

  2. zogca said

    Vem, da jih je nosil MC Hammer.😉 Sem jim tudi reče MC Hammer pants, v angleščini seveda. Pri nas se ta izraz ne uporablja. Za tega Anžeja pa komaj vem, kakšen je videti, kaj šele kaj več.

    A ne nosi takih Anžej Dežan že nekaj let?

  3. zogca said

    :mrgreen: in:mrgreen: in:mrgreen:

    Da se ne bom jaz zdaj polulala.

    Take hlače bom nosila če bom kdaj imela probleme z inkontinenco.

  4. trnovčanka said

    Žogca kako grlo? Mene je mama končno prepričala, da sem vzela antibiotik in se počutim much better.

  5. zogca said

    Grlo me sicer boli bolj kot včeraj, se pa sicer počutim bolje kot včeraj oziroma se nikakor ne počutim bolno, tudi temperature nimam nobene. Včeraj sem kar ob šestih zvečer zaspala in sem spala do ranega jutra, ob štirih sem vstala. Ne zdi se mi, da sem bolna oziroma se mi ne zdi, da bom zbolela. Ziher nisem primerna za antibiotike, ampak ti si se veliko slabše počutila in jaz bi jih na tvojem mestu potem tudi. Mene ni treba prepričevati.😉

  6. trnovčanka said

    Ah jaz se nekako branim pretiravanja z antibiotiki. Ampak če bi prej vedela, kako mi bo odleglo se jih ne bi. Diagnoza se pa glasi viruza s sekundarnim zapletom – vnetjem. Zato sem bila toliko časa na tleh. Nisem še čisto ok ampak vsaj funkcioniram. Lahko se spravim za knjige, ki noro kličejo.😦 in🙂

  7. trnovčanka said

    Kaj pa očala? Danes?

  8. zogca said

    Ne, saj jaz jih ne pojem veliko. Če se dobro spomnim, sem ga zadnjikrat vzela leta 2002, ko sem imela bronhitis. V bistvu sem ga samo zaradi bronhitisa tudi jemala v svojem odraslem življenju, sicer pa ne. Ampak tole zdaj nima zveze z bronhitisom, ker ta se začne drugje. Pri bronhitisu meni takoj odleže, v enem dnevu. In če bi ga imela, se ne bi pustila nič prepričevati. Mene v bistvu sploh ne čudi, če sem se prehladila, ker tako temperature nihajo. Dve noči je bilo res mrzlo, jaz pa sem spala enako oblečena kot sicer poleti, torej nikakor oblečena. Joj, knjige. 🙄

  9. zogca said

    Nihče me ni poklical. Jaz zadovoljno nosim svoje leče. Danes jih bom še pustila pri miru, jutri grem pa tja. Mislim, ni mi jasno, kako niso sposobni niti zdaj, ko delajo vse na novo, spacati teh enih očal skupaj. Res ni res.

    Kaj pa očala? Danes?

  10. trnovčanka said

    Joj, knjige.🙄

    Meni se tudi bruha ampak moram. Res moram. V petek imam rok, da nekaj oddam. Voda v grlo.

  11. trnovčanka said

    Žogca jutri zaropotaj. Kakor pacajo bi ti jih morali dati zastonj!

  12. trnovčanka said

    Ok zdaj pa grem. Pisat teze in hipoteze. Ajme…

  13. zogca said

    Saj mi jih tudi bodo dali zastonj. Ker so moja skoraj nova očala najprej zlomili, potem izgubili en del očal, na koncu pa cela očala. Seveda mi jih bodo dali zastonj. O tem sploh ni bilo nobene debate.

    Žogca jutri zaropotaj. Kakor pacajo bi ti jih morali dati zastonj!

  14. zogca said

    Šibaj, šibaj. Jaz pa naprej delat.😉

    Ok zdaj pa grem. Pisat teze in hipoteze.

  15. katarina said

    jaz sem bolj za dimije. :))) hladijo in še zeeeloooo široke so. al je konkretno al pa nič.

  16. zogca said

    Saj to je to, Katarina. Dimije. Te na fotkah so bolj klasične, drugače pa so ta prave aladinke v bistvu skoraj identične dimijam. Potem jih ti nosiš?

  17. katarina said

    sem jih nosila ko sem bila na kosovu in so mi ble ful všeč – hladne, praktične, zelo nosljive. se nagibam k temu, da bi doma imel kaj takega za po hiši in vrtu, ker sem s v njih res dobro počutila, ne bi sicer imela tak 8-12 m blaga okol sebe, širše od klasičnih trenerk pa vsekakor. in ne samo, da sredinski del maha do kolen dol, ampak bolj dol mora bit. 🙂

  18. zogca said

    Zdaj imaš veliko izbiro. Če pa počakaš konec poletja in to, da bodo šle iz mode, jih boš pa še zelo poceni dobila in si lahko narediš zalogo. Meni se še vedno zdi, da so za poletje najbolj fajn kiklice, ampak dobro, to je stvar okusa in navade. Meni ga ni čez kiklico iz džinsa. Tam do kolen, lahko pa tudi malo krajše. Sem si pa letos kupila tudi dve oblekici, da sem še malo bolj punčkasta.😉 Od hlač pa res nosim samo džins, torej kavbojke. Te pa za poleti skorajda niso, ker se skuhaš.

  19. katarina said

    jaz sem si tut kupila đins kiklco in je čist kul. mam rada krila čez kolena, sam take eltos težko dobim, so same nad koleni. sicer pa me pri krilu moti to, da se mi stegna drgnjejo ena ob drugo in zna bit boleče. pri dimijah se mi to ne more zgodit. :))) pa ker so široke so hladne. misliš ,da so si kr tko zmislili take hlače v tko vročih krajih?

    doma in na vrtu imam najraje hlače (kje si vidla, da bi kdo v kikli okopaval krompir, lepo te prosim) :))) in gumijaste škornje.

  20. zogca said

    Si videla, kako lepe gumijaste škornje dobim jaz? Moraš iti malo dol, tja nekje deset objav nižje. So že na poti v Slovenijo, verjetno bodo jutri, pojutrišnjim že pri meni. Tako da sem tudi jaz postala fenica gumijastih škornjev in bom komaj dočakala dež in blato.

    gumijaste škornje.

  21. zogca said

    Jaz sem to težavo imela lani, letos je na srečo nimam več.😉 Drugače pa je najboljši način, da jo rešiš, naslednji. Jaz sem imela dvoje ženske bokserice, oprijete, dolge do polovice stegen. In s tem sem eno stegno ločila od drugega, ergo, ni bilo drgnjenja. Letos sem shujšala, sicer nisem še na svoji stari teži, sem pa dovolj spravila dol, da se mi to več ne dogaja.

    sicer pa me pri krilu moti to, da se mi stegna drgnjejo ena ob drugo in zna bit boleče.

  22. katarina said

    sej štos je v tem, da se mi to ne dogaja v vseh krilih in da tega sploh ne čutim, če en zašvicam (kar pa je itak bolj poredko). ne morem rečt, da se mi stegna drgnejo zaradi debelosti, ker se mi v hlačah ne, samo tu in tam … v đins krilu ne, v neki drugi oprijeti kiklci pa ja. važn, da se nam dogaja, a ne. :)))

  23. zogca said

    Saj to je značilno, da boli, peče in se koža nadraži, ko do tega drgnjena pride poleti, ko so noge preznojene. Vem, ker se mi je lani to parkrat zgodilo in je safr na potenco. Letos pa ne in sem blazno hepi. Drugače pa so, če te takšne kiklice zanimajo, ponavadi vedno imeli zelo lepe in sploh ne drage v H&M-u. Jaz jih tam najraje kupujem.

    Jup, jaz imam zelo rada, da se mi dogaja s cunjami.😉

  24. katarina said

    ja sej … v h&m kupujem tut jaz, ker drugje nimajo nič pametnega zame. pa še to samo v mariborskem.
    iščem pa sintetične rožaste oprijete. pred leti sem jih kupila nekaj v emporiumu in po nsreči dala naprej. še zdaj žalujem za njimi, ker sem imela celo zgodbo narejeno iz njih (bluze, čevlje, torbice …). ne morem požalvat.

    ne najdem tvojih škornjev. daj mi link

  25. zogca said

    Moji škornji.

    https://zogca.wordpress.com/2009/07/10/niti-misliti-si-ne-morete-kako-zelo-sem-vesela/

    Ti na fotografiji.

    Prihajajo iz Anglije.😉

  26. zogca said

    Meni je H&M všeč, ker:
    – ni drag
    – stvari relativno dolgo vzdržijo
    – niso tako klasične
    – in še enkrat, ni drag

    Jaz imam zadnje čase raje več stvari, kot pa manj stvari nekih blaznih znamk. Še posebej, ker zadnje čase, vsaj zdi se mi, tudi znamka ni več jamstvo blazne kvalitete.

  27. katarina said

    kul škornji. zelo kul. jaz imam tiste merkurjeve ta črne oz. zdej ta sivo/rjavo drekaste. v njih sem non stop, kot da so mi prirasle na noge. sej veš vrt in njiva in to. :))) še v trgovino bi šla v njih, če bi bila kje blizu. 🙂

    h&m ja, meni je tudi ok, ker ni drag, ker dobim več za manj denarja in ker imajo stvari tut zame (srajce xl, pa jopice, pa celo hlače). moji tamali pa kupujeta v NY.

  28. zogca said

    Meni je v NY tudi kdaj kakšna stvar všeč, ampak večina mi je pa … Mogoče res preveč mladostniška zame, čeprav se sicer oblačim dosti mladostno. Pa občutek imam, da ima H&M kvalitetnejšo robo. Nekaj majic iz NY pa se mi dobro obnese.

    Joj, ko pridejo moji škornji. Sicer po njivi in vrtu ne morem skakati, ampak jih bom pa maksimalno izkoristila, ker tako so mi cukrasti, da bi bil greh, če jih ne bi.

  29. Janis said

    Ali sploh obstaja še kakšno oblačilo, ki žensko postavo naredi gršo?

    ja. Kavbojke na korenčka:mrgreen:

    To kolikor toliko zgleda samo na zelo visokih in zelo suhih ženskah (oba pogoja skupaj), na vseh ostalih pa disaster. In ta hudičev neprivlačen kroj se kar noče in noče poslovit s polic, s tem, da je totalno skregan z normalno žensko postavo, da o manjših ženskah s karkšnokoli postavo ne govorim.

  30. kosoblejka said

    Ma meni so v originalu aladinke super hlače (kot je Janis rekla na visoki in suhi ženski), s tem da bi dodala, da so mi všeč sam TA PRAVE-take kot jih dobiš recimo v Sarikotu- ne pa te na fotkah (lani, ko sem bila v Maroku…tam vidiš original in je res carski)… take so mi fuj in fej v vseh pogledih…….
    kar slabo mi nardi, ko sam pomislim na to…

  31. zogca said

    V bistvu imaš kar prav. Pa po možnosti še visoke v pasu. Mi je včasih kar hudo, ko vidim, da ženska ima zelo dober gešler, ampak v teh kavbojkah pa je videti ojoj čuden. Mene kar ima, da bi stopila do kakšne in ji razložila, kako seksi bi bila, če bi samo oblekla prave kavbojke.

    ja. Kavbojke na korenčka.

  32. zogca said

    Pozdravljena med nami!!! Oprosti, ker si morala čakati, da sem odobrila tvoj komentar. Prvega moram vedno odobriti, poznejših ne, gredo avtomatično skozi.

    Res je to. Čeprav je članek, ki sem ga citirala obljubljal, da te hlače pašejo čisto vsem, to preprosto ni res, kar pokaže že vsak krajši sprehod po mestu.

    Ma meni so v originalu aladinke super hlače (kot je Janis rekla na visoki in suhi ženski), s tem da bi dodala, da so mi všeč sam TA PRAVE-take kot jih dobiš recimo v Sarikotu- ne pa te na fotkah (lani, ko sem bila v Maroku…tam vidiš original in je res carski)… take so mi fuj in fej v vseh pogledih…….
    kar slabo mi nardi, ko sam pomislim na to…

  33. Spider said

    A zato meni nobena ne da. Ker mam hlače na korenček, havajsko srajico, bele teniske iz 80-ih in bundesliga frizuro…:(

  34. zogca said

    To bi skoraj znal biti problem.:mrgreen:

    A zato meni nobena ne da. Ker mam hlače na korenček, havajsko srajico, bele teniske iz 80-ih in bundesliga frizuro…:(

  35. izbrana said

    Alo Žogca, sem našla tole. Ti najbrž veš, a se splača?😉

    http://www.japonke.si/

    Te pokličem čez 15 minutk. Prav?

  36. izbrana said

    A ja, mislila sem tiste, če klikneš zgoraj akcija….

  37. Spider said

    Zadnjič mi je ena rekla “glej se, kaki kmet si, zgledaš, ko češki carinik iz leta 85.”..

    Pa lušna je bila..:((((

    Zgleda, da je res čas, da se znebim bundesliga frizure..

  38. zogca said

    Lahko.

    Te pokličem čez 15 minutk. Prav?

  39. zogca said

    Ali se splača? Ne vem. Vem pa, da so tiste japonke, ki sva jih midve gledali v toplicah, tiste z manekenko Gizele, zdaj zelo znižane. Ene 40, druge pa 50 odstotkov. Če te še mikajo.

  40. zogca said

    Jo res imaš ali se hecaš?

    Jaz bi tako ali tako vse moške postrigla.😉

    Zgleda, da je res čas, da se znebim bundesliga frizure..

  41. Spider said

    To je moj ponesrečen smisel za humor.

    Drugače sem skinjen skor do kože, kot sem povedal že. Včasih se z britvico pobrijem na golo.

  42. zogca said

    Aaaa, zdaj se pa spomnim.

    Pohvaljen.😉

  43. Spider said

    A ti je všeč skinhead frizura pr tipih?

  44. zogca said

    Najraje imam centimeter ali dva.

  45. zogca said

    To je to, to je najbolj popolna frizura v mojih očeh.

  46. Spider said

    Jaz imam ponavadi 1-2 mm hahaha

  47. zogca said

    Aaaaaaa, Junota imam v tehtnici. To pomeni, da bo Bog na koncu vseeno dal tehtnico, kot je vedno dajal tehtnice in seveda vemo, kdo je tehtnica. Jup, hepi mi, Juno v tehtnici. Vem, vam ni nič jasno, ampak jaz sem hepi.

  48. zogca said

    Pa Vertex tudi v tehtnici. Ne, je vse jasno. Hepi mi, hepi mi.🙂

  49. zogca said

    Saj vem, da nikomur ni nič jasno, dobila sem nekaj čudovitih astrološki novic s popolnim prekrivanjem mojega Sonca in njegovega Vertexa ali obratno, kar pomeni usodnost.

  50. Spider said

    take punce so meni všeč:

    http://www.bad-russian-girls.com/w23i8113.htm

  51. Janis said

    Saj vem, da nikomur ni nič jasno, dobila sem nekaj čudovitih astrološki novic s popolnim prekrivanjem mojega Sonca in njegovega Vertexa ali obratno, kar pomeni usodnost.

    Usodnost je tako kot ljubezen. Če nimaš jajc, da bi izpolnil svojo usodo, si lahko vso usodo nekam vtakneš. Usoda ne deluje sama od sebe, usoda rabi trenitek odločitve brez gledanja nazaj. In če nimaš jajc, lahko tudi astrologijo mirno vržeš v smeti.

  52. zogca said

    Jaz ji nisem čisto nič podobna. Si pa drugače svojo nesojeno podobno predstavljam, samo z manjšim oprsjem.😉

  53. Janis said

    take punce so meni všeč:

    Meni pa čisto nič. Se ni za bat, da bi si hodila v zelje, hehe.

  54. zogca said

    Meni so všeč pa takšne pupe.

  55. zogca said

    Kaj pa moja, Janis???

  56. zogca said

    Jaz imam jajčnike in si zelo upam.😉

    Usodnost je tako kot ljubezen. Če nimaš jajc, da bi izpolnil svojo usodo, si lahko vso usodo nekam vtakneš. Usoda ne deluje sama od sebe, usoda rabi trenitek odločitve brez gledanja nazaj. In če nimaš jajc, lahko tudi astrologijo mirno vržeš v smeti.

  57. Janis said

    Kaj pa moja, Janis???

    Ne:mrgreen:

    Ti že imaš jajčnike, ampak o jajcih govorim z razlogom.

  58. webmaher said

    Žogca napiše: Jaz imam jajčnike in si zelo upam.😉

    Take so pa men všeč:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  59. webmaher said

    pa da uporabljajo vsaj 77,77% Janisine naravne inteligence:mrgreen:

  60. zogca said

    Tako lepa jajčka.😉

    Ti že imaš jajčnike, ampak o jajcih govorim z razlogom.

  61. zogca said

    Takih pa ni veliko.

    pa da uporabljajo vsaj 77,77% Janisine naravne inteligence

  62. zogca said

    Dala črva iz oči v bog ve katerem poskusu. Po štirih dneh sem ugotovila, da nimam nobene strategije in kopljem po očeh, dokler ne gresta ven. Tako na dolgi rok ne bo šlo. Pri trdih lečah sem točno vedela kako, zdaj pa samo nekaj kopljem.

  63. webmaher said

    naravne ne umetne pa tu bi lahko tut mal zamižal, ker je tut važno, da so inteligentnejše od mene, kar sploh ni tako težko in se da priučiti po potrebi:mrgreen:

  64. zogca said

    Ne podcenjuj se.

    važno, da so inteligentnejše od mene, kar sploh ni tako težko

  65. webmaher said

    kdo se podcenjuje, počakaj, da zmagam na WSOPu:mrgreen:

  66. zogca said

    A ima to kaj zveze s pokrom?

  67. webmaher said

    bravo Žogca😛

  68. zogca said

    Nekateri pravijo, da sem pametna.😉 Moja teta rada reče, meni in mojemu bratrancu, da bova z vsakim dnem vedela manj, če ne bova nehala kaditi.😉

  69. Nevenka said

    Jap, MC Hammer jih je nosil, a so bile skrajno primerne za določen video, ker so bile skladne s koreografijo. Can’t touch this….

    Jaz jih ne oblečem za noben denar.
    Tudi čakam kakšno lepo, ženstveno ali pa udobno športno modo.

  70. zogca said

    Še ena.😉

    Jaz jih ne oblečem za noben denar.

  71. zogca said

    Če je kdo pozabil MC Hammerja …

  72. Spider said

    Ja, nekako palim na črnolaske in temno-rjavolaske..že od nekdaj.

    Monicca Bellucci mi je tipična fatalka.

  73. Tana said

    Ma meni so v originalu aladinke super hlače

    Meni tudi. Jaz jih nosim in se počutim enkratno, tako mladostno, vihravo… res. Jih pa nosim izključno z visoki petkami in gornji del oblačila obvezno ohlapen.

    ja. Kavbojke na korenčka:mrgreen:

    ha,ha,ha… saj ne morem verjeti. Meni so takšne kavbojke najbolj kul. Sem jih nosila pred 2, 3 leti in letos februarja sem si kupila novi model.

    Pa po možnosti še visoke v pasu.

    Obvezno, kavbojke na korenčka morajo biti visoke.
    Zraven nosim gležnarje, s kar prilično visoko peto.😉

    Pa kaj je to, al sem jaz malo čudna, al kaj. Vidim, da ste vse ostale ravno kontra naravnane. Pa navsezadnje nisem jaz neka pubertetnica, sem kar odrasla in resna ženska, ha,ha,ha….:mrgreen:

  74. zogca said

    Pa se ti ne zdi, da bi bila v enih leviskah 501 veliko bolj seksi?

  75. zogca said

    Ona je tako ali tako tako klasično lepa, da je fatalka skoraj vsem.😉 Ne glede na okus.

    Monicca Bellucci mi je tipična fatalka.

  76. Tana said

    Pa se ti ne zdi, da bi bila v enih leviskah 501 veliko bolj seksi?

    Ne vem, leviske niso moja znamka, modeli mi sploh ne odgovarjajo, moti pa me predvsem to, ker so nizke. Jaz imam rada kavbojke do pasu ali malce nižje, nikakor pa ne samo do bokov.😉

    Moja znamka kavbojk je trenutno najbolj “in” S. Oliwer.

  77. zogca said

    V Oliverju nikoli nisem gledala kavbojk, tam kupujem samo modrce. Všeč so mi trenutno kavbojke v H&M, mogoče si bom kakšne kupila. Tiste, ki imajo na našitku, etiketi, jabček.

  78. Tana said

    Všeč so mi trenutno kavbojke v H&M, mogoče si bom kakšne kupila. Tiste, ki imajo na našitku, etiketi, jabček.

    Tudi jaz razmišljam, da bi bilo dobro še kakšne kupit, dobra ideja, bom tudi jaz pogledala… pomeni jabolko na etiketi….😉

  79. Spider said

    Bolj berem mon, bolj spoznavam, kako mi gre na kurac ta tipična krščanarska dvojna kvazi-morala. Ne moralneži, moralisti.

    Sploh nisem vedel, da sem jaz v bistvu liberalen.

  80. zogca said

    Od kod je pa to priletelo?

    Bolj berem mon, bolj spoznavam, kako mi gre na kurac ta tipična krščanarska dvojna kvazi-morala. Ne moralneži, moralisti.

    Sploh nisem vedel, da sem jaz v bistvu liberalen.

  81. zogca said

    Jup, rdeča etiketa, belo jabolko. Meni so všeč. Pa tudi pasje drage niso.

    pomeni jabolko na etiketi….

  82. Spider said

    Pač tako spoznanje me je spreletelo ob branju mon-a hehe..določenih tem.

  83. zogca said

    Katerih? Jaz sem firbčna.

  84. Spider said

    O zgražanju nad nudisti recimo.

  85. zogca said

    Tega pa nisem zasledila.

  86. zogca said

    Meni danes najbolj zanimiva tema.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5605921

    Tukaj najhujši konzervatizem zganjam jaz.😉

  87. Janis said

    O zgražanju nad nudisti recimo.

    U, vidim, da si že naletel na mino:mrgreen:

  88. zogca said

    Puščajte nam linke, ljudje.😉

  89. Janis said

    http://med.over.net/forum5/read.php?124,4844161,page=all

  90. zogca said

    A to je spet aktualno? Tema z istim naslovom je bila tudi lani, aha, zdaj vidim, da tudi je lanska. Pa vidim, da se je zdaj tudi Tadej vključil. Mene je prej zmerjal, da lažem, ko sem mu na PČ napisala, kako je s cerkvenim davkom v Avstriji in Nemčiji. Ne, da lažem. En drug pa me je imenoval za paradajzarskega satana. Kaj vse pogoltne ta PČ, nimam besede. Od jutra do mraka pa je gor en tipson, ki onanira s škrati, paradajzarji, Murglami. Saj ni res.

  91. Spider said

    Če ne bi bilo takih kot je Tadej, bi si jih moral nekdo izmisliti.

  92. zogca said

    Čisto res.

  93. mi-ya-gi said

    Take hlače so na ženski sprejemljive samo kadar jih ravnokar slači.🙂

    Tisti, ki si je “izmislil” to modo bi se moral zavedati, da redno umivanje bolj zaleže od zračenja.

Leave a Reply

 
