Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Grešila sem!

Posted by zogca na julij 26, 2009

Pol leta nisem imela vinjete in nisem bila niti enkrat v Supernovi, Leclercu in okoliških trgovinah, ker ne poznam poti do tja, ki ne bi vključevala obvoznice. Ko sem danes sedela v avtu in bila namenjena v BTC, sem si premislila in na koncu pristala na povsem drugem koncu. Če dobro pomislim, me je prav gotovo vodila želja po grehu. Hotela sem se do sitega najesti sušija. In sem se ga.

Ne vem, ali poznate to restavracijo, imenuje se Running Sushi & Wok, nahaja pa se v Supernovi, plačate določen znesek (med tednom je 9,90 evra, med koncem tedna pa 11,90) in potem lahko jeste, dokler ne padete skupaj. Če želite pretiravate, seveda. Kar sva svoje čase midve s prijateljico že počeli in kar je danes počelo kar nekaj ljudi, ampak jaz nisem, res ne. Ko sem bila sita, sem vstala, plačala in odšla. Kot sem napisala zgoraj, se mi je jedel predvsem suši.

Že res, da sem s tekočega traku na začetku potegnila tudi nekaj drugih jedi, ampak ko sem videla, da sem pojedla samo tisto, čemur se v angleškem jeziku reče dumplingi, pri nas pa se menda prevaja v žlikrofe, sem s tem prenehala, ker nima smisla tratiti hrane, pa četudi je brezplačna. Mislim, ni brezplačna, ni pa tudi dodatnega plačila.

Ne, lažem pojedla sem tudi školjke. Sicer pa suši, suši in samo suši. Zakaj je to greh? Greh je zato, ker je suši jed iz ribe in riža, riž pa je v moji shujševalni dieti strogo prepovedan, vsebuje namreč ogljikove hidrate.

Hrana pa je, kot lahko vidite, prihajala, prihajala, prihajala in nikakor ni nehala prihajati. Ponavadi so pri meni oči veliko večje od želodca, toda kaže, da sta zadnja dva meseca name blagodejno vplivala in res moje oči nehajo prositi za še, ko želodec ne more več.

In res, ko sem bila sita, sem končala. Samo še v spomladanski zavitek sem hotela ugrizniti. Enkrat. Tako sem restavracijo zapustila prijetno sita in ne kot lani poleti, ko sva se s prijateljico nekajkrat skoraj odkotalili ven in sva komaj prišli do avta. Ne, tokrat sem bila čila in nared za obhod trgovin.

Kot verjetno veste, jaz ne potrebujem ničesar in zato ni zaželeno, da bi karkoli kupovala. Veste pa verjetno tudi, da zelo rada kupujem. V nekaj minutah sem v rokah imela cel kup stvari in bila z njimi na poti na blagajno, ko sem se začela zadevati, da bi to bil že drugi greh v tem dnevu. In sem si začela govoriti, da mi stvari pravzaprav niso všeč, da jih ne potrebujem, da …

Ampak ni pomagalo. V tistem trenutku pa sem si v glavi zavrtela prinčev glas. Ko sem mu kdaj preveč nagajala, mi je znal reči: “Zdaj je bilo pa dovolj, kajne?” V trenutku sem vrnila vse, kar sem imela v rokah in ko me je prijelo, da bi kaj kupila, sem si znova zavrtela ta isti stavek. Jup, njega sem vedno ubogala. Verjetno je edini, ki sem ga ubogala. Tako mi je uspelo uživati in ne zapravljati. Obredla sem vse trgovine, zapravila pa sem samo tri evre. Ti trije evri pa … Vedno sem se pritoževala, zakaj pri nas ne prodajajo kozmetičnih pripomočkov v majhnih, potovalnih embalažah. Nikoli se mi namreč ni zdelo smiselno, da moram, ko grem na morje za tri dni, s seboj vleči pol litra kreme za sončenje, pol litra losjona za telo, ogromno zobno pasto, še večji šampon in gel za prhanje. In da, sem v Muellerju našla  miniaturne embalaže. Če sem danes že grešila, bom v grehu tudi zaključila dan in pojedla svoj prvi sladoled letošnjega poletja. Jutri pa spet po starem, torej brez ogljikovih hidratov.

49 Responses to “Grešila sem!”

  1. Jovanka Broz said

    tudi jaz bi to probala

  2. zogca said

    Ko bom imela rojstni dan, takrat že ne bom več hujšala, pa zato ne bo greha, te povabim. Bova en dan stradali, potem pa bova šli in se odkotalili ven. Velja? Je res fajn, meni je tam všeč. Imam rada suši in če suši kupuješ ali pa ga greš jesti v kakšno drago restavracijo, bankrotiraš. Pa suši je sicer zdrav. Seveda se na tekočem traku vrti tudi cel kup nezdravih jedi, tudi dobrih.

  3. Jovanka Broz said

    zmenjeno, to mi deli bejba.

  4. zogca said

    Bova tekmovali, katera bo več pojedla. :mrgreen:

  5. webmaher said

    jaz bom pa snemal reportažo z naslovom:
    Kako veliko pojesti in se zrediti v tanaj tabolj ta prave dele
    V glavni vlogi nastopata Žogca in Jovanka
    :mrgreen:

  6. zogca said

    Boš tudi rezervne kavbojke nosil? Za vsak primer, če ne bova mogli obstati v tistih, v katerih bova prišli.:mrgreen:

  7. Nevenka said

    Bi morala enkrat v to tvojo restavracijo. Še nikoli nisem jedla sušija. Dumplingi so tudi škrobnati, kaj niso?
    Je težko živeti s takim prehrambenim režimom? Jaz sem se zredila štiri kg zaradi zdravil, vse sem že poskusila, da bi se zadrževala pri hrani, pa me vedno lakota premaga. Pa ne vem, če je prava lahkota, tista psihična lakota me muči, ko moraš kar nekaj jesti. Včasih sem bila vsaj s seboj zadovoljna, sedaj pa še to nisem več.
    Tako kot si rekla, dobiš občutek, da se kotališ in kar na enkrat si oblečen v same vrečaste cunje😦
    Kaj pa ješ za zajtrk pri tej tvoji dieti? Saj morda si o tem že pisala, pa sem morda prezrla?

  8. zogca said

    Restavracija je, kot piše že v objavi, v Supernovi, v zgornjem nadstropju desno.

    Seveda, duplingi so bili tudi prekršek. Vse skupaj je bilo prekršek. Ampak res, vsa čast mi, več kot dva meseca nisem v bistvu skoraj nič grešila, tisti kos pite, ki sem jo spekla pri Jovanki, pa ne vem, če sploh še kdaj.

    Ne, ni težko, se človek čisto navadi. Jaz sem takšna, jaz rada jem slastne jedi, dobre jedi. In ko sem odkrila, da so mesne zadeve tudi slastne in niso slastni samo OH, je bilo čisto super.

    Zajtrkujem jaz ne, tudi prej nisem. Za zajtrk si jaz stisnem dve grenivki in spijem kapučino.

    Zajtrkovala sem v toplicah, ker tam nisem imela kosila in sem zato morala. Sem jedla zmiksana jajca in sem si gor dala skuto, ali pa hrenovke in zraven sir. Za ene vem, da jejo šunko ali pa slanino, ampak jaz tega ne maram. V bistvu sem hepi, da ne jem zajtrka, ker zajtrk je v bistvu pri tej dieti najtežji del. Vse drugo naprej gre, meso in zelenjava in to je to. Jaz imam sicer z zelenjavo težave, mi je slabo, zato jem meso in zeleno solato ali pa meso in zeljnato solato.

    Kar se mene tiče, mi je ta dieta uničila psihično lakoto, pa tudi sicer ubija apetit, ker cukr ne skače po žilah gor in dol, ne more, ga ni.

  9. zogca said

    Prava vampirka sem postala. Vstajam ob šestih, pa kadarkoli grem spat. Če grem spat ob treh, vstanem ob šestih.😈 Čez tri ure bom pa že tako zaspana, da ne bom mogla živeti.

  10. webmaher said

    ker si na dopustu se lahko hvališ tudi z Vamp-Irko:mrgreen:

  11. zogca said

    Tale wallpaper si bom zdaj naštimala na telefon.

    http://www.zedge.net/wallpapers/2031859/i-am-wallpaper/

    Nič dobre volje nisem danes.😦

  12. webmaher said

    ajej, kakšna pa si Titova omladinka, Jovanka ukrepaj takoj😛

  13. zogca said

    Pa tale ringtonček si bom snela.

    http://www.zedge.net/ringtones/607906/tisina-ringtone/

  14. zogca said

    Tale bi bil za Spiderja, zame nikakor.

    http://www.zedge.net/ringtones/305085/bajaga–zvezda-ringtone/

  15. John said

    Žogca! Katero majico bi ti nosila? 😉

    Ženske smešne majice…

  16. John said

    Dokler ne probam leva,
    je zame prašič KRALJ ŽIVALI!

    A bo tale? :mrgreen:

  17. zogca said

    Zame je tale!!!

    http://www.top-majice.com/smesna-majica-i-only-sleep-with-the-best.html

  18. zogca said

    Za to bi bilo pa tudi dobro, da bi si kdo zapomnil!!!

    http://www.top-majice.com/smesna-majica-moje-oci-so-tam.html

  19. zogca said

    :mrgreen: in :mrgreen: in :mrgreen:

    http://www.top-majice.com/smesna-majica-if-you-are-rich-i-am-single.html

  20. John said

    Tale je tudi primerna zate: danger! single & horny
    🙂

    Škoda, da nimajo nič na temo “nune”! Sicer si pa lahko tekst menda tudi sam izmisliš…

  21. zogca said

    Ne, ta ni zame, ker jaz nisem horny.

    Drugače so mi majice luštne in če bi vedela, da res gre za žensko majico, torej oprijeto in iz streča, bi si jo naročila. Če pa mi pošljejo moški T – shirt, to pa … T – shirta, ki ni oprijet, ne dam nase nikoli.

  22. zogca said

    Naročila pa bi si tisto I only sleep with the best. Da se ve, če ni princa, ni seksa. Da se ne bi kdo za brez veze trudil.

  23. John said

    Da se ve, če ni princa, ni seksa.

    …in zgodba se nadaljuje!:mrgreen:

    Me zanima, če “princ” tudi tako razmišlja.

    Še nekaj! Vse te slastne dobrote na krožnikih si sama pospravila? 13 krožnikov? Kaj nisi na ločevalni dieti?

  24. zogca said

    Tudi on brez princa ne more seksati, gotovo.

    Ne, jaz nisem na ločevalni dieti, ampak Atkinsovi. Razlika je precejšnja. Včeraj se je, kot piše v naslovu, grešilo. To niso krožniki, so majhni krožnički, velikosti kavnega krožnička. In ne, jaz sem pojedla suši in dumplinga, pa v spomladanski zavitek sem ugriznila, drugega pa nisem jedla. Sicer pa ljudje, ko pridejo, pospravijo tudi po 30 krožničkov. Bi moral iti enkrat tja in bi videl, koliko se je na teh all you can eat plejsih.

  25. John said

    Bi moral iti enkrat tja in bi videl, koliko se je na teh all you can eat plejsih.

    Noter bi še prišel. Samo ven me pa ne bi tako zlahka spravili.😉

    Vsekakor pa si bom tole zapomnil in ko bom kaj “kruzal” na tistem koncu skočil še v ta restauran.

    Razlike išče v dieti? Kaj dieta ni enako dieta?:mrgreen:

  26. John said

    Tudi on brez princa ne more seksati, gotovo

    O ja, mislim da on pa ne bo imel takih “moralnih” zadržkov. Princesa gor ali dol…

  27. zogca said

    Ne, saj ljudi niti ne skušajo spraviti ven. Pač jedo, dokler jedo. In res, če opazuješ, tudi po 30 krožničkov. Ostanejo po uro, dve. Jaz sem se včeraj hitro spravila ven, ker res ni bil moj namen, da se nažiram in si razširim želodec.

    Ločevalna dieta je drugačna od Atkinsove. Pri ločevalni en dan ješ eno, drug dan drugo, princip je, da se hrana ne meša. Princip Atkinsove pa je, da ne uživaš OH in s tem sprožiš izgorevanje maščob. Obe delujeta, pač, izbereš tisto, ki ti bolj ustreza.

  28. zogca said

    Kako naj princ seksa brez princa? Kako naj seksa, če njega samega ni zraven? Ajd, mi razloži. Kako naj jaz seksam, če mene ni zraven?

    Sicer pa je princ veliko bolj moralen človek, kot si marsikdo tukaj misli.

    O ja, mislim da on pa ne bo imel takih “moralnih” zadržkov. Princesa gor ali dol…

  29. John said

    Kako naj princ seksa brez princa? Kako naj seksa, če njega samega ni zraven? Ajd, mi razloži. Kako naj jaz seksam, če mene ni zraven?

    Huuhhh…😯 Tole si pa fantastično ubesedila. Ne razumem nič.

    Rekla si: Da se ve, če ni princa ni seksa! (objava 22.)

    To je tvoj pogled. Jaz sem se bolj vprašal ali princ podobno razmišlja (“če ni princese, ni seksa!”) in potem podvomil, da tudi on razmišlja na enak način. Močno podvomil.

  30. zogca said

    Brez skrbi, da jaz vem, kaj pišem, samo ti mi nisi sledil.

    Jaz sem napisala: “Da se ve, če ni princa, ni seksa.”

    In ti si mi napisal: “Me zanima, če “princ” tudi tako razmišlja.”

    In jaz sem ti napisala: “Tudi on brez princa ne more seksati, gotovo.”

    Potem pa ti meni: “O ja, mislim da on pa ne bo imel takih “moralnih” zadržkov.”

    In sem ti lepo razložila. Jaz brez princa ne morem seksati. Ampak tudi on ne more seksati brez princa, brez samega sebe. Kako bo on seksal brez svoje prisotnosti pri seksu? Tudi jaz ne morem seksati brez svoje prisotnosti, tudi ti ne moreš.

    Jup, igrala sem se s teboj besedno igro, ker nisem hotela resno odgovarjati na vprašanje, ker se mi je zdelo neprimerno, da ti tukaj pišem nekatere stvari, pa tudi tvoja namigovanja se mi niso nič kaj dopadla. Že ko si me zadnjikrat provociral s princem, jaz pa sem ti odgovarjala, je na koncu nastala dolga jara kača na to temo in mi je bilo potem žal. Mi je ljubko, da ga omenim, ga rada omenim, da bi pa po blogu pisala romane o njem, tega ne bom več počela. Svoja nagloblja čustva, svoja razmišljala, v končni fazi tudi svoje strahove bom zadržala zase, ne bom jih delila z vsem svetom. Zaradi tega mi nihče ne more očitati neiskrenosti ali česa podobnega. V končni fazi, tudi večina vas, ki tukaj pišete, stvari samo bežno omenjate, nihče od vas podrobno ne opisuje svojih občutenj, še manj ugiba o tem, kaj čuti in počne tisti drugi. In da, mi ni všeč, da mi nekdo piše, kako naj bi razmišljal princ. Samo princ ve, kako razmišlja, nihče drug, vsi drugi lahko samo ugibate. V končni fazi lahko, jaz vam dovolim, ampak nisem pa dolžna pri tem sodelovati. Zato besedna igra, v izogib novi takšni razpravi, za katero bi mi bilo potem znova žal.

    Spala od šestih zvečer do štirih in se, upam, naspala.😉

  31. zogca said

    Ne vem, kaj imaš od takšnega razmišljanja. Jaz pa sploh nič. Sicer pa, če bi me rad prepričal, da princ podira vse, kar mu pride mimo, se zaman trudiš, ker ti ne bo uspelo, res ne.😉

    Jaz sem se bolj vprašal ali princ podobno razmišlja (”če ni princese, ni seksa!”) in potem podvomil, da tudi on razmišlja na enak način. Močno podvomil.

  32. Nevenka said

    Tudi jaz bom morala nujno nekaj ukreniti. Ker tale moja zdravila se uporabljajo za zdravljenje anoreksije, pravzaprav njihovi stranski učinki. Anoreksije sploh nimam.
    Izrazito moram paziti, da ne jem preveč. Ker sem strašno sladkosneden človek.
    Tudi jaz bom morala na nov prehrambeni režim. Sem mislila, da bom s sadjem (kiviji) nekako rešila situacijo. Pa mi ne gre najbolje od rok.
    Ampak tale tvoja dieta diši po Atkinsonovi? Vsaj podobna je.
    Solato ješ? Zeleno? Paradižnikovo smeš, ali je paradižnik že presladek?

  33. zogca said

    Saj to na nek način tudi je Atkins. Jaz sem brala, brala in se držala teh Atkinsovih pravil. Čeprav ne jem vsega, kar Atkins piše (raznih majonez in podobnega), pa tudi za zajtrk spijem dve grenivki, kar ni po Atkinsu.

    Solato jem, zeleno in zeljnato. Z zelenjavo pa imam jaz zadnje čase težave, ker me po njej boli želodec. In to je razlog, da ne jem paradižnika, sicer bi ga.

  34. zogca said

    Drugače se mi zdi, da se veliko doseže že s tem, da se vrže ven sladke pijače, sladke sokove, testenine, krompir, riž in kruh. S sadjem pa je tako, če greš po Atkinsu, ga vržeš ven, ampak … Vsekakor hujšanje s sadjem ni najbolj pametna reč, ker sadje je polno sladkorja. Je pa zdravo, zato ga čisti ukiniti po moje tudi ni pametno. Je pa fajn, da se poslužujemo tistega, ki ima manj cukra. Jaz imam srečo, ker sem nora na grenivke.😉

  35. zogca said

    Majice, majice, vroče majice …

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/majice-majice-vroce-majice.html

  36. Janis said

    Žogca, kako je pa kaj s tvojim športanjem?:mrgreen:

    Jaz priznam, da sem čedalje bolj proti vsakemu izgubljanu teže, ki ne vključuje hkrati vsaj pol ure intenzivnega (!) treninga na dan in to za večino večjih mišičnih skupin. Ker vidim, da ženskam mišice popolnoma nič ne pomenijo, ker to smatrajo za nekaj “moškega”, v resnici jih pa krvavo potrebujemo za pravilno držo telesa in varovanje sklepov pred poškodbami. In ženske so pripravljene takoj žrtvovat mišice, samo da bodo zbile kilograme, kasneje se pa pojavijo težave z hrbtenico, rameni in koleni. Ki jih seveda nobena ne poveže s hujšanjem.

    Jaz bi hujšanja in diete brez vključenega športa prepovedala. Resno. Vsako leto sem o tem bolj prepričana.

  37. zogca said

    Jaz plešem, Janis. MP3 plejer na uhlje in plešem. Sicer ne vsak dan, ampak večkrat na teden pa. Se fajn preznojim. Pa na vsake kvatre kdaj delam počepe in vaje za rito, noge. Moram še bolj. Pa saj bom.

  38. Spider said

    Čer.

    Malo Spiderjeve glasbe..

  39. Spider said

  40. zogca said

    Nate sem se danes spomnila v avtu, ko sem nabijala Čorbo.😉

  41. Spider said

    No, kul, me ne moti, če sem tvoja asociacija na Čorbo, samo vedi, da nimam dost skupnega z Boro. He he. Njegovo muziko mam pa rad.

  42. zogca said

    Saj zato.

    Pa nisem mogla peti. Ponavadi v avtu pojem zelo naglas, se derem, ampak danes me pa grlo boli.😦

  43. Spider said

    Ena od Corbe zate..

  44. zogca said

    Jaz pa zdaj poslušam …

  45. Spider said

    Jaz pa..

  46. zogca said

  47. zogca said

  48. majice said

    Definitivno moram probat suši, saj si ga želim že od nekdaj. Pa tudi nisem na nobeni dieti.

    smešne majice

  49. zogca said

    Brez dvoma, pojdi probat, ne bo ti žal!

Leave a Reply

 
