Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kaj človeška življenja, pomemben je denar!

Posted by zogca na julij 24, 2009

Mislite, da ste zato, ker se v avtu ne pogovarjate z mobilnikom v roki, ampak uporabljate komplet za prostoročno telefoniranje, na cesti kaj bolj varni, hkrati pa poskrbite tudi za varnost soudeležencev v prometu? Če tako mislite, se motite. Motite pa se tudi, če mislite, da vam bo to kdo povedal. Ameriško ministrstvo za promet svojim državljanom ni. Več sto strani dolgo raziskavo, narejeno leta 2002, ki bi ljudi verjetno odvrnila od telefoniranja, tudi prostoročnega, med vožnjo in s tem verjetno rešila veliko življenj, so raje zamolčali. Če bi se začelo množično oglaševanje tega, da je telefoniranje med vožnjo smrtno nevarno, kot je nevarna vožnja v vinjenjem stanju, bi to seveda krepko zmanjšalo zaslužke ponudnikov mobilne telefonije, ki, povsem očitno, izjemno uspešno lobirajo v vrhovih ameriške politike. Imate v avtu komplet za prostoročno telefoniranje in mislite, da se tako povsem varno pogovarjate med vožnjo? Enega takšnega lepotca poznam tudi sama. Jup, princ. Raziskava je očitno in nedvoumno pokazala, da ni telefon v roki tisto, kar povzroča prometne nesreče, ampak sam pogovor, ki pozornost voznika odvrača od dogajanja na cesti.

Zakaj sem spisala to jaro kačo? Ker nikjer v naših medijih nisem zasledila niti ene same besede o tej raziskavi, ki je sedem let pozneje in po izgubljeni tožbi države končno prišla v javnost. Čeprav je v Ameriki nekaj dni bila najbolj udarna novica, niti ene same besede. Skratka, spisala sem jo iz dveh razlogov. Ker vam želim sporočiti, da je tudi prostoročno telefoniranje v avtu nevarno. In ker želim začeti debato o tem, da nam država prikrije marsikaj, kar bi morali vedeti, to pa naredi zato, ker je denar povsem očitno pomembnejši od človeških življenje. Bogsigavedi, kaj vse nam še prikrivajo.

10 Responses to “Kaj človeška življenja, pomemben je denar!”

  1. Tjasa said

    Da, da. Najraje s telefonom v roki, rikverc iz parkirišča na cesto, na zadnjem sedežu pa otrok. Tudi socialne službe niso več, kar so bile.

  2. zogca said

    To pa tako ali tako. Jaz neštetokrat naletim na cesti na ljudi, za katere je jasno, da z mislimi niso na cesti, ampak vse prej drugje. Tudi otroke imajo nekateri zadaj, seveda. Čeprav se mi zdi, da za to ni zadolžena socialna služba, ampak policija. Ki pa tudi povsod ne more biti. Ljudje bi sami morali vedeti, kar je prav. V končni fazi, otrok ni od policista, ampak od telefonaša.

  3. webmaher said

    in telefonarijo tudi ženske, policaji pa lovijo samo mene sredi belega dne s sireno pod pretvezo da sem neprivezan, kar seveda ni res in potem mi hočejo opiliti še kazen češ, da nisem hotel ustaviti…ko nam umre eden od bližnjih je to za nas tragedija, ko jih umre na tisoče ali miljone je to samo vojna statistika…in politika vse bolj iz dneva v dan, oprostite izrazu, jebe v glavo navadne poštene državljane, saj iz ozadja vse niti vleče peščica “polbogov”, ki jim je mar samo oblast in dobiček, ki ga je očitno največ, če zato morajo umreti miljoni ljudi…

  4. zogca said

    Jaz sem samo enkrat peljala neprivezana, samo enkrat in še to sem imela samo en kilometer za prevozit. So me ustavili in kazen. Nikoli prej, nikoli pozneje nisem vozila neprivezana. Pa prav, da so me ustavili.

    Ne, ampak s tem telefoniranjem … Keč je v tem, da ljudem prodajajo ta čudesa za prostoročno telefoniranje in vse to pod pretvezo, da je potem pa to varno … NI VARNO!!!

  5. Spider said

    Nikol ne telefoniram v avtu s telefonom v roki. Nimam se za tako smaozavestnega voznika.

    Ceprav si bom po moje moral v avtu omislit stojalo za tel..z zvocnikom..zarad joba.

  6. zogca said

    Hands-Free Cell Phones Aren’t Safer

    http://www.cbsnews.com/stories/2009/07/21/eveningnews/main5178691.shtml

    Drivers Distracted by Conversation – But Why Did it Take so Long for the Study to Be Released?

    The data released Tuesday on the dangers of using cell phones while driving has been kept under wraps for years by the very agency tasked with protecting us on the highway, reports CBS News investigative correspondent Sharyl Attkisson.

    The research suggests hands-free headsets and built-in phones like “OnStar” are no safer than handheld phones: it’s the conversation that distracts drivers. And the research calls into question laws passed in five states and Washington, D.C. requiring drivers to use hands-free phones under the belief that they’re safer.

    Remarkably, the National Highway Traffic Safety Administration has kept hundreds of pages of the research secret since 2003. The documents were only released today by public advocates who had to sue to get them.

    “What was there reason for keeping these documents secret?” Attkisson asked.

    “From looking at these docs now, it seems like nothing more than an agency who knew about a serious safety problem and didn’t know the public to know that they weren’t doing anything about it,” said Margaret Kwoka, with the Public Citizen advocacy group.

    Why is the question. Safety advocates suspect the government didn’t want to upset the powerful wireless industry which has spent $35 million lobbying Congress since 2000 and was said to have gotten frequent updates on the research.Tuesday, the then-number two official at the Transportation Department told CBS News by phone: the idea of industry influence is “total bunk,” and he simply felt the research “wasn’t clear.”

    David Teater hopes the debate will save lives. His son Joe was killed by a driver who ran a red light while on a cell phone.

    “I would hope that what’s happened today would actually be a good thing, that it would recharge the energy around this subject,” Teater said.

    Today, safety advocates filed a petition asking for a ban of built-in phones and interactive devices while a vehicle is moving.

  7. Janis said

    Mislim, da so v avtu daleč najbolj nevarne dolge debate in čustveni pogovori. Če uporabljaš mobitel samo za res nujna sporočila (recimo, da sporočiš, da greš po otroka v vrtec), ti tistih 15 sekund sporočanja ne bo okrnilo vozniške koncentracije. Drugo je pa seveda, če usekaš dvajsetminutno babjo debato z vprašanji in odgovori ali če med vožnjo razčiščuješ jutranji prepir. To je pa big no no. Prostoročno ali ročno.

  8. Spider said

    Janis, po moje mas prav, ker koncentracijo voznika zmede vsebina pogovora, ne kratkotrajno drzanje telefona v roki…

  9. Tjasa said

    Napol se strinjam z Janis. Osebno si privoščim kratek klic po telefonu (prihajam, ste doma) le na avtocesti, kjer na voznem pasu upravičeno ne pričakujem kakih presenečenj. Naselja, križišča, parkirišča… so pa mesta, kjer ljudem, ki kolovratijo in kradejo MOJ čas in varnost s telefoniranjem, vztrajno in nazorno gestikuliram, da jim še v drugi roki manjka telefon (če le imam to možnost).

    Da so krivi pogovori in ne sam aparat, se ne strinjam, sem pa že davno mnenja, da so krivi OBOJI. Globok pogovor z odraslo osebo, ki je v avtu, je narobe, a ne toliko, saj sogovornik ponavadi spremlja promet in se avtomatično prilagaja stanju na cesti. Po telefonu je pa NAROBE. Preprosto narobe.

  10. zogca said

    Poglej, so ljudje, veliko jih je, za katere je čas v avtu čas, ki je namenjen telefoniji. Sem že večkrat slišala – te pokličem, ko bom v avtu. Da med vožnjo ni dolgčas, telefon. Jaz se sicer kdaj oglasim, če mislim, da je pomembno (presodim po melodiji), ampak samo toliko, da rečem vozim, pokličem pozneje.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: