Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Nepopisan list!

Posted by zogca na julij 23, 2009

HREPENENJE

Čist,
nepopisan list,
poln pričakovanj.

Nanj
piše življenje,
neizprosni kronist,
trpke besede
spoznanj.

Zato
je hrepenenje lahko
samo čist
nepopisan list.

Miha Klinar

19 Responses to “Nepopisan list!”

  1. zogca said

  2. zogca said

    RESNIČNA ZGODBA: ‘Zalotila sem ga z ljubico!’

    http://zadovoljna.si/clanek/trend_report/resnicna-zgodba-zalotila-sem-ga-z-ljubico.html

    Fuj, fuj, fuj!

  3. Tana said

    Fuj, fuj, fuj!

    Žogca, to je resnično življenje. Nič tako groznega. Se dogaja danes skoraj v vsaki drugi zvezi…

    Z nekdanjo tekmico sta postali prijateljici.

    Ampak meni je to nerazumljivo, tega pa res ne morem razumeti. kako si lahko prijateljica …

  4. zogca said

    Menda statistika ni tako porazna!!!

    Se dogaja danes skoraj v vsaki drugi zvezi…

  5. zogca said

    Takole razmišljam. Ko se ti zmeša od hudega in ko sovražiš kot peklenšček … Če vključiš pamet, je verjetno to … Ne ravno prijateljici, ampak to, ko ženski potem tekmujeta med seboj, prasec pa uživa privilegije pri obeh, ki se še bolj trudita okoli njega … Jup, slabo. Dostikrat pride do tega, da v bistvu moški sploh ni več pomemben, ampak katera ga zmagala. Če tiste druge ne bi bilo, tudi on ne bi bil tako zanimiv. Vem za enega moškega, ki je rekel, da žene ne bo zapustil zaradi ljubice, ker če bi jo, bi ga hitro zapustila tudi ljubica. Ljubica je bila dobesedno prežeta s sovraštvom do žene, ki je sploh ni poznala.

    Ampak meni je to nerazumljivo, tega pa res ne morem razumeti. kako si lahko prijateljica …

  6. Tana said

    Eh statistika, saj veš, kako že pravijo… statistika je ena velika laž, al nekako tako.
    Sicer pa res, jaz skoraj ne poznam nobene veze, kjer ne bi eden ali drugi vsaj enkrat prevaral…. Nekaterim se to sploh ne zdi niti kaj posebnega. Seveda ne smem posploševat, ampak veliko je varanja, z obeh strani.

  7. zogca said

    Jaz bi si pa želela verjeti, da poznam veliko zvez, v kateri ni varanja. Seveda pa ne morem vedeti, ker nikogar ne zasledujem.

    Sicer pa res, jaz skoraj ne poznam nobene veze, kjer ne bi eden ali drugi vsaj enkrat prevaral…

  8. Mona said

    Haj Žogca in ostali,

    se že en čas nisem oglasila. Berem vas dokaj redno, samo časa za pisati ni.

    Javljam se pa glih tolko, da (spet) povem kako super se mi zdi ta tvoj blog Žogca in nivo debaterjev. Po MON-u prava osvežitev.

    Danes me rahlo daje nostalgija, zato bom pripela nekaj linkov do komadov, ki so mi trenutno najljubši, mogoče bodo všeč še komu …🙂.



    Lahko noč

  9. zogca said

  10. Tana said

    Seveda pa ne morem vedeti, ker nikogar ne zasledujem.

    Saj tudi jaz ne zasledujem, nikogar, ha,ha…. ampak to vidim, tako v službi, na raznih srečanjih, zabavah, da ne govorim o sindikalnih in podobnih izletih.

    Dobro, saj navsezadnje tudi varanje ni nek zločin.

    Ampak veš kaj je meni najhujše, ko vidim, da zaradi tega trpijo otroci. To mi je pa nekaj najhujšega. Si ne znam predstavljat, da moški ali ženska vara in odzadaj otroke, ki trpijo… pa so dejansko nemočni. To mi je pa nekaj najbolj groznega.

  11. zogca said

  12. Tana said

    Zdaj grem pa še jaz malo varat … v sanjah.
    Lahko noč.

  13. zogca said

    Kar se mene tiče, je varanje izdano zaupanje, to pa se mi zdi ena izmed najhujših stvari, ki jih partnerju lahko narediš.

    Dobro, saj navsezadnje tudi varanje ni nek zločin.

  14. zogca said

    Bolje, da ne vem. Nočem izgubiti vseh idealov.

    Saj tudi jaz ne zasledujem, nikogar, ha,ha…. ampak to vidim, tako v službi, na raznih srečanjih, zabavah, da ne govorim o sindikalnih in podobnih izletih.

  15. zogca said

    Lahko noč.

    Jaz bom še ponočevala, ker sem se popoldne fejst dobro naspala.😉

    Zdaj grem pa še jaz malo varat … v sanjah.
    Lahko noč.

  16. zogca said

    Hvala. Pa še kaj se javi. Se je tvoje sporočilo zataknilo in čakalo na odobritev, verjetno si kakšen podatek spremenilo, prvo sporočilo z novimi podatki pa je treba odobriti.

    Grem zdaj prečekirat, katere pesmice si objavila v tej poletni noči. Mogoče bo kakšna za mojo dušo.

    Javljam se pa glih tolko, da (spet) povem kako super se mi zdi ta tvoj blog Žogca in nivo debaterjev. Po MON-u prava osvežitev.

  17. zogca said

    Oja, Mona, vse tri so bile za mojo dušo.

  18. zogca said

  19. zogca said

Leave a Reply

 
