Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Šla bom v samostan in to sploh ni hec!

Posted by zogca na julij 22, 2009

Ležanje na plaži in plavanje zame že nekaj let nista najljubša oblika počitnic. Še vedno rada grem na morje in bom tudi šla, ampak to mi ne more nadomestiti potovanja in vsega tistega vznemirjenja, ki ga prinese. Ampak šment, državi, ki sem ju nameravala jeseni obiskati, se nahajata na samem spisku “prašičjegripnonevarnih.” Že res, da gripo lahko staknem tudi doma in jo verjetno tudi bom, ampak da bi šla nekam, kjer bi bila verjetnost, da zbolim, še veliko večja, kot je doma, potem pa tam bolehala v tuji postelji in med tujimi ljudmi … Ne, me ne mika. Zato sem včeraj premišljevala, kam bi lahko šla, da ne bi zabredla med viruse. Moja prva misel je bila, da si bom nekje v gorah najela ljubko kočo, potem pa sedela na klopici in brala knjige. Ampak najemati kočo za enega samega samcatega človeka? Predrago. In takrat sem pomislila … Kaj pa če bi šla v samostan? Je mogoče počitnice preživeti v samostanu? Ker jaz bi šla, jaz bi res šla v samostan. Prijatelj Gugl mi je takoj postregel z odgovorom.

Jup, veliko je samostanov, še posebej v Italiji, ki so odprli svoja vrata in takšne, kakršna sem jaz, sprejmejo medse. Dobro, molitvenega življenja, ki ga ponujajo, se tam ne bom udeleževala, zato pa se ne bom branila duhovnih pogovorov in duhovnega vodstva. Predvsem pa si bom kje v bližini poiskala klopico in brala knjige. Ko najdem kakšen samostan, ki se nahaja v čudovitem okolju in odkrijem način, kako naj brez stika z virusi pridem do tja, sem na konju. Brez heca, resno razmišljam, da bi šla na počitnice v samostan. Rezervirati pa je mogoče, kar je čudovito, na spletu.

82 Responses to “Šla bom v samostan in to sploh ni hec!”

  1. samo jaz said

    Halo, halo!🙂

    Javljam se samo toliko, da povem, da sem našla internet in da je v Maroku zeeeelooooo vroče.😉 Na enem izmed termometrov, ki v Marakeshu in Meknesu stojijo na ulici, je kazalo celo 51 ˙C.
    Zrak je zelo suh, tako da se da vročino lažje prenašat.
    Žal pa je v zraku ogromno prahu, tako da hodim naokrog v glavnem z očali.😦

    Na splošno je večina mest tukaj zelo umazanih – smeti ležijo povsod naokrog, na ulicah je polno živali – mul, oslov… (in posledično njihovih iztrebkov), zato so tudi vonjave temu primerne.😉
    Na ulicah sva videla tudi mrtve muce – pa to ni pretreslo nobenega domačina – žal je to za njih nekaj povsem običajnega.

    Mesta so sicer zelo lepa – polno mošej, mozaikov… ljudje pa vsiljivi – vsak bi ti rad nekaj prodal oz. zaslužil s tabo.
    Hrana je zeeeelo dobra, tako da bom verjetno z dopusta prišla s kakšnim kg več.😦
    Ko bom imela več časa, bom prilepila kakšno slikico.
    Aja… skoraj bi pozabila – sveže stisnjen pomarančni sok na Djemaa El-Fna v Marakeshu je THE BEST. Tako sladkega nisem pila še nikjer.

    Splošen vtis – še dobro, da to ni moj prvi obisk Afrike, ker bi sicer to bil prevelik “kulturni šok”.😉

    Pozdravček vsem!

  2. alja said

    Jaz se pridružim za v samostan🙂
    Mir, mir, mir…predvsem pred nasprotnim spolom,ki je eno samo razočaranje, al pa dolgčas. Moški, ne mi zamerit!

  3. Spider said

    Meni je bil zelo všeč pravoslavni samostan v Rusiji..To pa je doživetje..

  4. asdf said

    no ja, saj tudi kakšno kočo se da skoraj zastonj dobit…
    predvsem pa se mi zdi odvečno pogovarjat in bit duhovno voden od ljudi, ki jim dogme pomenijo pot življenja…
    da je v samostanih lepo in da zanesljivo najdeš tudi iskreno duhovne ljudi, pa tudi ne zanikam…
    alja, moški ti zameri😉 aja- lahko pa tudi, hvala enako.

  5. webmaher said

    CNN, CNBC, Sky News, BBC World, Al Jazeera: kamere so že na preži-Žogca in Alja odločita se, svet čaka😆:mrgreen:😆

  6. zogca said

    Bova z Aljo imeli konsultacije in bova sporočili rezultat!!!

    Žogca in Alja odločita se, svet čaka.

  7. zogca said

    Kje???

    no ja, saj tudi kakšno kočo se da skoraj zastonj dobit…

  8. zogca said

    Joj, ko sem pri strani videla tvoj komentar, sem pomislila, hudir, pa menda ni bilo kaj narobe in se je že vrnila. Ampak zdaj vidim, da še vedno počitnikuješ in se imaš luštno, četudi je očitno res vroče. Tistega o mucah kakor da nisem prebrala, ker jaz takšnih stvari ne smem slišati, takoj jokam. Veselim se fotografij. Ko boš imela čas in spet internet, se še kaj oglasi, predvsem pa se imej luštno.

    Javljam se samo toliko, da povem, da sem našla internet in da je v Maroku zeeeelooooo vroče.

  9. webmaher said

    če se bosta predolgo konsultirali jim bom moral poslati en prispevek o možnih destinacijah:mrgreen:
    To je sedaj najbolj pričakovan dogodek na svetu-nočni sončni mrk je že zgodovina:mrgreen:

  10. zogca said

    Če kdo ve za kakšen samostan, ki sprejema, se priporočam.

    če se bosta predolgo konsultirali jim bom moral poslati en prispevek o možnih destinacijah

  11. zogca said

    Pa saj ne bova šli za vedno!!!

    To je sedaj najbolj pričakovan dogodek na svetu-nočni sončni mrk je že zgodovina.

  12. Tana said

    Brez heca, resno razmišljam, da bi šla na počitnice v samostan.

    /

    Jaz bi tudi šla, samo, če bi v tistem samostanu bili kakšni mladi, luštni menihi.😉

    Potem sem takoj za… sicer pa se raje izognem.😉

  13. zogca said

    Tudi luštni menihi me ne ganejo.😉

    Jaz bi tudi šla, samo, če bi v tistem samostanu bili kakšni mladi, luštni menihi.

  14. Spider said

    Jaz bom zase kar priznal, da sem preveč razpuščeno-liberalen, da bi zmogel razumeti meniško življenje. Moj dekadenten um ne zmore premišljevanja v take razsežnosti.

  15. zogca said

    Spider, na dolgi rok to tudi zame ni. Bi me vrgli ven, ko bi videli, da imam en čisto svoj red in da bi pokvarila vse nune.😉

  16. webmaher said

    Žogca in Tana bi bili trojanski nuni-antivirus proti temu zaenkrat še ne obstaja:mrgreen:

  17. Nevenka said

    No, v samostan ne bi šla, predvsem ne v nobeno katoliško ustanovo, ker imam velik odpor do teh institucij.
    Kak tibetanski me pa ne bi motil, a so tam vrata odprta predvsem moškim.

    Koča bi bila ful dobra rešitev, oziroma kaka odmaknjena kmetija, po možnosti kje na Krasu. To bi mi bilo pa všeč.

  18. ivanhudobivnik1 said

    Lahko tudi tukaj:
    http://www.matk.si/slo/
    sicer ni na Krasu, vendar je zelo lepo.

  19. Jazz said

    Jaz grem pa v Pleterje,nekoč…magari za hlapca.Al pa Priorja.😉 Kletarja mogoče!😛

  20. zogca said

    Jaz tega, da bi šla v samostan, nikakor ne povezujem s kakšno indoktrinacijo v cerkvene kroge.

    No, v samostan ne bi šla, predvsem ne v nobeno katoliško ustanovo, ker imam velik odpor do teh institucij.

  21. zogca said

    Kolikor sem jaz gledala, se kočo splača vzeti za štiri ljudi in več, za enega samega nikakor ne.

    Koča bi bila ful dobra rešitev, oziroma kaka odmaknjena kmetija, po možnosti kje na Krasu. To bi mi bilo pa všeč.

  22. zogca said

    Ivan, hvala. Sem si bukmarkala, da bom imeli. Oni očitno oddajajo sobe, sobo si pa lahko privoščim.

  23. zogca said

    Tole se meni dopade.

    http://www.velikaplanina.si/Prenocisca-in-gostisca/Najem-koc

    Ampak so notri po tri spalnice, z očitno po tremi posteljami. In logično, da je tudi cena za devet ljudi.

  24. zogca said

    Tole mi je tudi blazno všeč.

    http://www.sloveniaholidays.com/pocitniska-hisa-glijun

    120 evrov na dan. Kar ni drago, če je polno zasedena, 6 oseb je lahko notri. Za enega človeka pa je drago kot žafran.

  25. dronyx said

    Vsako duhovno vodstvo, ki ga moški izvaja nad žensko, se slej kot prej konča v postelji.🙂

  26. zogca said

    Name je samo en moški duhovno vplival in iz mene naredil nuno.😦 Je pa res, da je bilo pred nunskim stanjem tudi postelja.😉

  27. dronyx said

    Pa kaj ti res misliš, da nune ne podlegajo skušnjavi mesa? Ha, ha. Ta je pa dobra.

  28. zogca said

    Jaz zase v hecu kdaj napišem, da sem nuna in jaz definitivno ne podlegam skušnjavam mesa. Ajde, moje lastno meso me še premami, ampak moški pa … Niti eden mi ni všeč, niti eden. Razen seveda mojega tako objokovanega princa. Ampak njega pa ni blizu, da bi mu lahko podlegla.😦 Se mi sicer zdi, ker sem postala zelo konzervativna, da bi se celo pri njem trudila biti krepostna, ampak verjetno mi ne bi dolgo uspevalo. Mislim, princ je princ. To pa, ali tiste ta prave nune seksajo, tega pa ne vem. Želela bi si, da večina ne bi seksala. Se mi zdi, da se za nuno to ne spodobi.

  29. zogca said

    Dobro jutro.

    Spet imam neko čudno obdobje, ko sama od sebe vstanem že pred šesto, ne morem več spati, kar je slabo, ker sem potem ob štirih popoldne tako zaspana kot majhen otrok in brez popoldanskega spanca ne gre in ne gre.

    Je kdo videl mojo Maxi? Jaz že tri dni ne.

    Dan bo pa lep.

  30. Tana said

    Vsako duhovno vodstvo, ki ga moški izvaja nad žensko, se slej kot prej konča v postelji.🙂

    Dobro…🙂 dobro jutro.

    In kaj se zgodi, če je obratno… ki ga ženska izvaja nad moškim…?🙂

  31. zogca said

    Ne poznam ženske, ki ne bi izvajala vodstvo nad moškim, ampak se mi ne zdi, da je duhovno.:mrgreen:

    In kaj se zgodi, če je obratno… ki ga ženska izvaja nad moškim…?

  32. Tana said

    Ne poznam ženske, ki ne bi izvajala vodstvo nad moškim, ampak se mi ne zdi, da je duhovno.:mrgreen:

    Se je tudi meni zdelo, da je tako, ja.🙂

    Bi pa bilo zanimivo slišati še kakšen moški “pogled” na to vprašanje.😉

  33. zogca said

    Aha.😉

    Bi pa bilo zanimivo slišati še kakšen moški “pogled” na to vprašanje.

  34. webmaher said

    Ako vodita Tana i Žogca u skladu sa riječima koje ostavljata na ovome blogu, onda me možeta voditi do moje devedesete…poslije bi ipak malo promjenili zbog umjetnićkog dojma😆 :mrgreen: 😆

  35. Tana said

    Ako vodita Tana i Žogca u skladu sa riječima koje ostavljata na ovome blogu, onda me možeta voditi do moje devedesete…poslije bi ipak malo promjenili zbog umjetnićkog dojma😆:mrgreen:😆

    ha,ha, ha, web, ti si faca. Kar se vodenja z moje strani tiče, sem skoraj prepričana, da bi si bistveno prej, kot pri devetdesetih zelooooooo zaželel, da se to vodenje neha, oziroma, da ga sploh nikoli ne bi bilo.😉

  36. Janis said

    Žogca, si videla MON-ovsko poletno kobajagi romanco ene ženske s tipom, ki v treh letih ne kaže nobenega poželenja do nje in ne tripa na njene poskuse?😀

    Priznam, da se mi folk tam zdi skrajno butast, tudi če je tema izmišljena, kar itak najbrž je. Ko en stric slika otroke na plaži, je cel halo in rezanje jajc in vse MON-ovske ženske bi ga iskale po celi obali, ko pa ena ženska vzdihuje za stricem, ki že tri leta hodi v njeno hišo in se mu nanjo očitno pač ne dvigne, je pa vsak namig, naj malo povpraša hčerko, kaj počneta, ko sta sama, tako zelo smešen in neverjeten.

  37. Spider said

    To misliš temo, ko 25-letnik hodi k 35-letnici?

  38. zogca said

    Sem, da. In tudi jaz bi se vprašala, kaj hoče, če noče mene. Mi je nenavadno, da 25 let star fant vsak dan prihaja k 35 let stari ženski in noče seksa, noče nič, samo prihaja, ker je tako dober. Čeprav, jaz bi, če sodim iz zgodbe, še prej pomislila, da je gej.

    Žogca, si videla MON-ovsko poletno kobajagi romanco ene ženske s tipom, ki v treh letih ne kaže nobenega poželenja do nje in ne tripa na njene poskuse?

  39. Spider said

    Meni je tudi najbližje varijanta, da je gej.To, ali pa išče nadomestek mame. Ampak tipi, ki iščejo nadomestek mame in palijo na veliko starejše, ponavadi hočejo tud seksat.

  40. zogca said

    Web, jaz nočem moškega, ki ga bom morala voditi. Jaz hočem moškega … Jaz tako ali tako hočem svojega princa. In on je meni ravno zato bil tako všeč, ker sem imela vedno občutek, da bo pazil name. Če imam jaz občutek, da bom morala jaz paziti na moškega, je veselja hitro konec.

  41. Janis said

    Čeprav, jaz bi, če sodim iz zgodbe, še prej pomislila, da je gej.

    Ne poznam niti enega geja, ki bi posvečal toliko časa ženski, ki ne pozna njegove spolne usmerjenosti, da bi se šel z njo neko neseksualno happy family. Če ve, da je gej, bi z njo občasno kofetkal, ne se šel napol družinskega člana in bi ji svojo spolno usmerjenost tudi že razkril. Če ne ve ali noče vedet, da je gej, bi jo pa že zdavnaj poseksal, že zaradi tega, da sebi kobajagi dokaže, da ni gej.

  42. zogca said

    Poglej, sploh jaz, ki imam občutek, da so moški nepopisno leni, čeprav zdaj vem, da niso … Če bi nekdo toliko stvari delal zame in namesto mene … Da, je to nenavadno. To je vsekakor res. Da ti nekdo otroka razvaža po interesnih dejavnostih, pa temu otroku ni nič, od tebe pa tudi nič noče … Te dobrote jaz nisem navajena od moških in bi me zelo začudila.

  43. zogca said

    Takšna tema je pa čisto vsak teden.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5598736

  44. Spider said

    Ja, meni je ta zgodba s tem 25-letnikom ekstra čudna..

    Sam sem malo čez to mejo, pa zase vem, da bi k 35-letnici domov na obiske hodil samo, če bi me spolno privlačila.

  45. izbrana said

    Čisto mimo, vem (smeškokizardeva), ampak si bom drznila tole deliti z vami…

    Obrisala sem solzico otroku…. Ker vem, da je obrisati solzico dolgotrajno bolnemu otroku mnogo več vredno kot donacija 15 Euro! Če mogoče zamika še koga:

    LINK DO SOLZICE!!!

    Nekaj je v zraku, ali pa pogrešam koga… :(!

  46. pika said

    Romy Schneider… ena najlepših žensk filmskega sveta… in nedvomno ena najbolj nesrečnih…

    A jo sploh poznate? In seveda glasba Joe Dassina…

  47. zogca said

    Če mene, me lahko pokličeš.😉

    Link do solzice sem popravila, ker je bil tako zelo dolg, zdaj je v pisni obliki, ampak klik na povezavo pa pripelje do solzice enako kot tvoj.

    Nekaj je v zraku, ali pa pogrešam koga… !

  48. zogca said

    Bolj po imenu kot kaj drugega.

    A jo sploh poznate?

  49. zogca said

  50. zogca said

  51. Tana said

    Aha.😉

    Nič od nič. Kaj se to dogaja? Moški, moški,…

    Jaz grem pa v Pleterje,nekoč…magari za hlapca

    “Jazz” pa za deklo.😉

  52. zogca said

    Kaj počenjate? Jaz zdaj malo gledam fuzbal.

    Lepa poletna noč.

  53. Spider said

    Poslušam glasbo…

  54. Tana said

    Nekaj je v zraku ..

    Ja res, sem mislila, da se samo meni zdi … pa tako lepa noč….😉

  55. Tana said

    Kaj počenjate?

    pijem pivo (tako brez alkohola), kadim in štejem zvezde…. Sem že zgoraj napisala, kako lepa je danes noč… kot je napisala Izbrana, nekaj je v zraku😉

  56. zogca said

    Je ljubezen???

    kot je napisala Izbrana, nekaj je v zraku

  57. zogca said

  58. Spider said

    Upam..

  59. Tana said

    Je ljubezen???

    Brez ljubezni mi živeti ni….😉 ha,ha,ha, ups. ne lepše, he,he..

  60. zogca said

  61. zogca said

    Jaz ne živim brez ljubezni, samo brez ljubljenega.

    Brez ljubezni mi živeti ni…

  62. Tana said

    Jaz ne živim brez ljubezni, samo brez ljubljenega.

    Torej ljubiš…😉 samo to je važno…. najbolj važno, če zmoreš kljub vsemu ljubiti….potem tudi ljubljeni pride prej ko slej…😉

  63. zogca said

    Iz tvojih ust v Božja ušesa.

    potem tudi ljubljeni pride prej ko slej…

  64. Tana said

    Iz tvojih ust v Božja ušesa.

    Ja, to se tako reče, upam, da se ti bo uresničilo, da bodo prava ušesa slišala….😉

  65. zogca said

    Juuuup.

    Joj, kako dober golaž jem, kako dober.🙂

  66. Tana said

    Joj, kako dober golaž jem, kako dober.🙂

    Dober tek… jaz sem pravkar pico pojedla, mi je še ostalo od včeraj. Kako pa napreduje shujševalna. A hujšaš po planu? Jaz sem danes skoraj 2 uri plavala, da bi zgubila trebuh, potem pa pridem domov pa pivo, pa pico…. ej nič od hujšanja…😉

  67. zogca said

    Napredujem. Se strogo držim režima, seveda ne gre tako hitro kot na začetku, ampak računam pa, da tam nekje do sredine avgusta bom tista stara, potem se bom pa malo manj strogo držala še naprej, da dam dol še kakšno kilo več.

    Meni drugače mama vedno ponuja, da mi kaj skuha, pa vedno rečem ne, ampak je pa nekaj dni nazaj naredila tak golaž in potem sem rekla, okej, tega mi pa lahko narediš. Mi ga je skuhala in danes prinesla, tako da imam 4 posodice v zmrzovalniku.

    Pica ni. Čeprav, če bi šla po tej moji dieti … Jaz bi si v bistvu lahko naročila svojo najljubšo pico, prepognjeno, in ven pojedla sir, šunko, paradajz, gobe in kislo smetano, vso testo pa zavrgla. Če bi naredila tako, bi še vedno hujšala. Ampak se mi ne ljubi matrati s pico.

  68. Tana said

    Napredujem. Se strogo držim režima, seveda ne gre tako hitro kot na začetku, ampak računam pa, da tam nekje do sredine avgusta bom tista stara, potem se bom pa malo manj strogo držala še naprej, da dam dol še kakšno kilo več.

    Saj jaz drugače nimam preveč kil, ampak imam kar pravi šlauh okrog trebuha, tako da je kar grozno…. bi morala več telovadit🙂 ali pa sexat. Prvo se mi ne da, za drugo pa nimam pogojev ….. he,he 🙂
    Si že kaj ugotovila, kaj je z onimi novimi smajlčki. Zakaj so jih ukinili?

  69. zogca said

    Oja!!!

    ali pa sexat.

  70. zogca said

    V bistvu nisem šla raziskovat, ker tistega dne, ko so jih uvedli, je folk toliko stokal in jokal, da sem previdevala, da se je ta jok in stok nadaljeval in zato.

    Bom šla malo pošnofat.

    Si že kaj ugotovila, kaj je z onimi novimi smajlčki. Zakaj so jih ukinili?

  71. zogca said

    Janis, zdaj vidim, da sem jaz veliko prezgodaj nehala slediti tisti zgodbi, da je bilo naklofanih še več kot 100 novih sporočil in da je postala prava mehiška telenovela.

  72. mi-ya-gi said

    Takih izjav sem se naposlušal v življenju. Čudno je le to, da so vse po bližnjem spoznavanju obrnile ploščo (nobena ni več hotela v samostan).

    Najbrž je bilo nekaj takega v zraku. ;-))))

  73. zogca said

    Delaš čudeže ali kako?

  74. mi-ya-gi said

    Ne vem. Baje samo rezultati štejejo.😉

    Imam veliko kolegov, ki me krepko posekajo po opisovanjih in nakladanjih (domišljiji), osebno sem bolj praktične sorte. Najbrž bo to.🙂🙂

  75. zogca said

    Na koncu vse pride na to – ali moški zna ali ne zna. Ker enkrat je treba nehati govoriti in kaj tudi pokazati.

  76. zogca said

    Čeprav, roko na srce, tisti, ki znajo dobro nakladati, ponavadi daleč pridejo.

  77. mi-ya-gi said

    Kaj pa vem. Od enih sem slišal, da je bil dovolj globok pogled, pa so se jim začele tresti noge.

    Ampak to vem samo iz njihovih pripovedovanj.😉

  78. zogca said

    Globok pogled je redko dovolj, če se jaz kar vprašam. Okej, je dovolj, ko enkrat osvojiš, za samo osvajanje pa vsaj po moje ne. Ali pa sem jaz čudna, to se nikoli ne ve.

  79. mi-ya-gi said

    Dopuščaš možnost, da še nisi naletela na pravo osebo ?

  80. zogca said

    Joj, napačno si vprašal. Ne dopuščam te možnosti.😉 Pa tudi v ljubezen na prvi pogled ne verjamem. Jaz stvari dobro preučim.

  81. mi-ya-gi said

    Bojim se zate. Očitno še nisi bila resno zaljubljena (zatrapana).

  82. zogca said

    Ko bi ti vedel, kako zelo sem jaz še vednoo zaljubljena.😉

Leave a Reply

 
