Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Moj je!

Posted by zogca na julij 22, 2009

Že nekaj mesecev sem vedno, ko sem šla mimo drogerije, vstopila in se samo malo “našpricala”, ker mi je njegov vonj dajal radost, lahkotnost in me delal zadovoljno. Bi ali ne bi? In vedno sem si rekla ne, da ne bom, ker ga res ne potrebujem, ker imam doma še toliko parfumov, ki jih moram porabiti, ker tako ali tako preveč zapravljam …

Mah, kaj me bo naredilo srečnejšo, 60 evrov več na računu ali občutek, da sem najbolj dišeče bitje na tem svetu? Kajpak slednje. In zdaj je moj! In zanimivo, ponosna lastnica Ultraviolet pafruma sem postala istega dne, ko sem izbrala “viola” očala. Oja, Žogca bo kmalu spet res dobro videla.

54 Responses to “Moj je!”

  1. Peter said

    Dobra odločitev. Ne zaradi parfuma, ampak občutka, da te tako osreči, je neprecenljiv.

  2. zogca said

    Hvala, Peter, ker podpiraš mojo odločitev. Očitno sem, kar se tega tiče, ostala povsem nesprememnjena, na nek način otročja. Še vedno me takšne stvari tako zelo osrečijo. Sploh parfumi. Pa ne tisto, da kupiš nek parfum, ker enega pač moraš imeti. Ne, tisto, da odkriješ vonj, ki ti tako božansko diši, da bi, na primer, lahko dala samo eno kapljico na gleženj, pač daleč od nosa, in bi ga še vedno ves dan vohala, ker … Božansko.

    Dobro jutro in lep dan, ki je res zelo lep. Tak luštn sonček sije.

  3. asdf said

    oj!
    evo mene na kratko- grem malo še v trento, za spremembo….
    parfumi- mene so začeli motit, ker prikrivajo vonj človeka, ponarejajo informacijo, ki jo dobimo o človeku z vohom…
    jaz ne uporabljam več ničesar razen žajfe in vode, pa mi tiste, ki se k meni stiskajo govorijo, da imam prijeten vonj. meni se zdi, da privlačnost, prepoznavnost, osebnost, kvečjemu izgubimo, če dišimo kot stotine drugih paco rabanov, issey miakejev itd…
    razumem pa tudi, da vsak osebni vonj sooblikuje parfum.. torej tako, po ingardenovsko, noben vonj in nobeno doživetje se v življenju ne more ponoviti…
    razumem pa, žoga, tvojo potrebo in veselje, izpolnjenost ob tem, do sebe razvajajočem, dejanju. vsi to počnemo, občasno- si podarimu trenutek spontanosti…Naj ti diši!
    ajt vsi- lepo vas je spet prebirat!

  4. zogca said

    Koliko jih pa je???

    pa mi tiste, ki se k meni stiskajo govorijo, da imam prijeten vonj.

  5. zogca said

    Lepo, da me razumeš in prav vesela sem, da že dva moška podpirata moje samorazvajanje.

    razumem pa, žoga, tvojo potrebo in veselje, izpolnjenost ob tem, do sebe razvajajočem, dejanju.

  6. webmaher said

    Tudi jaz te razumem in se veselim s tabo😉

  7. zogca said

    Zdaj bom pa res videla. Ne samo, da bodo jutri prišla nova očala, danes so prišle nove leče in čez dve uri gremo ponje. Hepi mi.😉 Sem pa vedela, da bo Murhphy delal. Prej sem se 50 dni mučila s starimi lečami in brez očal, zdaj pa v dveh dneh pride oboje. Ampak hej! Moje prve mehke leče. Ta trde bodo še danes romale v smeti.

  8. zogca said

    Še en, že trije.😉

    Tudi jaz te razumem in se veselim s tabo.

  9. asdf said

    “Koliko jih pa je???”

    odkar ne uporablam parfumov in ostalega, se jih je recimo množina stiskala k meni…. več let je tega…kar ne uporabljam dodatkov… aja- res ne smrdim, majke mi!

  10. zogca said

    Vem, da ne. Bi zavohala. In nisem.

    aja- res ne smrdim, majke mi!

  11. Tana said

    Mah, kaj me bo naredilo srečnejšo, 60 evrov več na računu ali občutek, da sem najbolj dišeče bitje na tem svetu?

    Žogca pravilno si naredila. Dober občutek je več vreden, kot ne vem kaj. Kaj navsezadnje pomeni denar. Nič v primerjavi s tem, da si zadovoljna in si naredila nekaj za svojo dušo in si danes vesela. Tako, da se tudi jaz pridružujem vsem gornjim, ki podpirajo tvoj nakup.

    Jaz sicer parfumov ne kupujem, ker jih ne smem uporabljati. Mi neke snovi v parfumih, povzročajo glavobole – hude migrene. Si pa velikokrat privoščim kaj drugega, kar me osrečuje – za dušo.😉

    Kaj vidim, a imamo stare smajlčke nazaj… škoda pa so bili tako luštkani novi… predvsem tisti z jezičkom…

  12. zogca said

    Pa res, sploh nisem opazila. Je pa res, da so se blogerje zelo pritoževali in verjetno je to razlog za vrnitev starih. Meni so bili tudi novi všeč, ampak če sem iskrena, pri teh veliko laže vidim, kaj je kaj. Ker pri tistih ni bilo vedno jasno, ali se smajli reži ali pa je ogorčen.

    Kaj vidim, a imamo stare smajlčke nazaj…

  13. webmaher said

    Žogca lahko bi naredili kake svoje smeške…Tana bo dala idejo, jaz jih naredim, ti jih boš pa vstavila😛

  14. zogca said

    Zaspala sem leče. 😥 Tipično zame. So rekli, da lahko pridem ponje do šestih. Ko sem ob štirih prišla domov, sem ugotovila, da imam potemtakem še eno uro časa, da grem spat. In sem šla spat ter se zbudila ob pol sedmih, kljub temu, da sem imela 12 !!! alarmov naštimanih med peto in deset čez peto. Pa jutri.

  15. zogca said

    Jaz bi samo še spala.

  16. zogca said

  17. tajnica said

    T

  18. zogca said

    T??? Ne razumem.

  19. tajnica said

    Tudi jaz te podpiram pri svoji odločitvi, čeprav bi jaz imela slabo vest, če bi to storila ob svojih odprtih parfumih, ki jih imam.🙂

    Veš kaj bi me zanimalo žogca, (če bi mi bila pripravljena izdat skrivnost)kje kupuješ lip gloss “Big mouth od Philosophy”, ki ga uporabjaš in če gloss ustnice resnično podebeli.🙂

    Informacijo sem zasledila pri Tini malini in ker nisi odgovorila tam na vprašanje, (ki zanima tudi Tino,🙂 ) sem izkoristila priložnost in se z vprašanjem tukaj obrnila nate, kar mi upam ne zameriš.
    hvala za odgovor, ob novem parfumu pa ti želim obilo čutnih užitkov.
    Lp.

  20. tajnica said

    Se opravičujem, mal mi računalnik oz. tipkovnica nagaja.😉

  21. zogca said

    Vsake par dni grem na njen blog, tako da je čisto mogoče, da marsikaj spregledam. Če bi videla, bi gotovo odgovorila.

    Informacijo sem zasledila pri Tini malini in ker nisi odgovorila tam na vprašanje, (ki zanima tudi Tino, ) sem izkoristila priložnost in se z vprašanjem tukaj obrnila nate, kar mi upam ne zameriš.

  22. zogca said

    Na internetu.

    http://www.philosophy.com/web/store/shop_10001_-1_10001

    Pošiljajo, se mi zdi, tudi v Slovenijo. Jaz nakupe izvajam tako, da plačam, dam poslati na sestričnin naslov, potem pa mi ali kdo prinese ali pa ona pošlje po pošti. Pri nas se te znamke žal ne dobi.

    Veš kaj bi me zanimalo žogca, (če bi mi bila pripravljena izdat skrivnost)kje kupuješ lip gloss “Big mouth od Philosophy”, ki ga uporabjaš in če gloss ustnice resnično podebeli.

  23. zogca said

    Še to. Deluje pa zadeva res. Ko si jo daš gor, dobiš tak prijeten pekoč občutek in čudiš, kako se ti ustnice odebelijo. V reklami piše, da je ti naredi ustnice, kot bi te pičila čebela vanje in res je.

  24. zogca said

    Link do izdelka!

  25. zogca said

    Sem ji šla tudi na njen blog napisati, potem pa sem tam naletela na tole pupo http://cm1.theinsider.com/media/0/90/37/kendra_wilkinson_03.0.0.0×0.545×912.jpeg in zdaj sem skoraj zaljubljena. To je pa kot moja Pamelca.😉

  26. zogca said

    Moj prvi dan z novimi, tokrat mehkimi lečami. Noter sem jih spravila zlahka, kar je logično, 15 let si dajem leče v oči. Kako jih bom zvečer spravila ven, se pa še ne ve, ker se mehke leče dajejo ven povsem drugače kot trde in bogve, če mi bo uspelo. Mislim, uspelo mi bo, ampak bogve, v katerem poskusu. Če se spomnim, ko sem 15 let nazaj prvič dajala ven trde leče, se raje ne spomnim. 3 ure je trajalo.😦

  27. webmaher said

    in kakšni so kaj občutki? Upam, da bodo šle ven lažje kot notri😉

  28. zogca said

    Ne, saj so tudi notri šle na easy. Leva sploh, desna se mi je enkrat zvila, ker hej, to pa ni steklo, ampak sem jo takoj odvila. Občutki so boljši kot pri trdih lečah, ki jih jaz na koncu res več nisem prenašala, saj zato sem pa tudi zamenjala, ker nisem mogla več. Saj bosta šli tudi ven, bosta morali iti. Saj lahko, da je še bolj easy kot pri trdih, samo navaditi se bom morala.

    Zaenkrat sem zelo zadovoljna.

  29. webmaher said

    to je pa lepo slišati😆

  30. zogca said

    Veš, toliko let nazaj, 15 že, tisti dan, tiste prve leče, ki so bile. Marsikaj sem v življenju pozabila, ampak nikoli nisem in nikoli ne bom … Ko so mi dali notri prve leče in mi rekli, naj grem ven in naj eno uro hodim okoli, potem pa se vrnem … Ko sem stopila po stopnicah Metelkove ven na sonce in ko sem videla tiste barve, tisto čisto sliko … Do dne današnjega je to zame najlepši prizor, ki sem ga v življenju videla, prav res. Ker sem prvič v življenju vse videla, kakor je treba. Pri očalih prej pač ne, ker tam imaš okvir in vse, kar je zunaj okvirja, ni, kot bi moralo biti. In to je trajalo potem dolga leta, da so mi trde leče služile, potem pa jih nisem več prenašala in sem se prav mučila z njimi. Novih očal še vedno ni, ampak se ne sekiram. Čeprav, do ponedeljka jim dam foro, potem bom pa klicala, ker kolikor mutijo, bi znali spet kaj zasrati.

  31. zogca said

    Takole pa to izgleda, Web.

  32. Jovanka Broz said

    dober izbor parfuma- kot vedno🙂

  33. zogca said

    Jova, a ne??? Pa saj ti veš, koliko sem ga vohala in ovohavala.

  34. zogca said

    Web, projekta dajanja leč ven se še nisem lotila. Ker so tako super, da jih sploh ne čutim, čeprav jih imam v očeh že 16 ur. S tistimi starimi sem bila po 10-ih urah že na robu obupa. Ampak tam do enih dveh jih bom pa morala dati ven. Zdaj imam psihične priprave. Saj mogoče bo pa čisto izi in bo šlo v prvem šusu.😉

  35. Tana said

    Zdaj imam psihične priprave. Saj mogoče bo pa čisto izi in bo šlo v prvem šusu.😉

    Dobro jutro.
    Žogca, upam, da ti je uspelo brez večjih težav. Sicer pa meni se zdi (samo zdi, ker ne morem vedeti), da je mehke leče lažje uporabljati. Saj pravim, ne vem.

    Kot vidim očal še nisi dobila. To naj bi se zgodilo v ponedeljek. Si pa res potrpežljiva. Vsaka ti čast. Jaz bi že zdavnaj znorela in ne bi odgovarjala za posledice, ha,ha…😉
    Včeraj pa tudi tebe ni bilo. Si se potepala. Upam, da si uživala.😉
    Jaz imam pa danes delovno… ma, saj je fajn. Pravijo, da delo krepi človeka.

  36. trnovčanka said

    Žogca še vedno brez očal? Pa to je za znoret. Upam, da vsaj leče služijo.

    Daj mi malo namigni, kakšen vonj ima tale tvoj novi parfum. Svež, sladek,… ? Saj ga bom vohala, ko se bom privlekla do kakšne trgovine. Zdaj ne smem širit bacilov.

    Sem namreč obležala z neko gripi podobno svinjarijo. Vse je tu samo kašljam ne.😦 Glava pa boli za umret. Hvala bogu za Brufen. Pa za posteljo, za prenosnik in wifi😉 In seveda tvoj blog. Moram nadoknadit in prebrat za nazaj.

    Lep dan vsem!

  37. zogca said

    Ni bilo hujšega. Jaz sem imela strah, ker sem se spomnila, kako sem toliko let nazaj prvič dajala ven trde leče. Res, tri ure sem jih dajala ven. Tokrat je šlo v 15 minutah. S prvo sem se kar malo matrala, ker sem strogo šla po navodilih, ki so napisana. Na koncu sem ugotovila, da tako ne bo šlo, ker mi preprosto manjka ena roka. Spodnjo veko povlečeš dol, potem potisneš notri z drugo roko in izvlečeš ven s katero? Pred ogledalo in sem jo skušala prijeti z nohtom. Mi je uspelo. Potem še desna. Edino bi se rada naučila tako, da bolj s prstom to delam kot z nohtom. Saj bo, danes bo ze laže, čez en teden bo to mala mal’ca.

    Takole ti bom rekla, jaz tudi trdih leč prva leta nisem čutila, kot da jih ni, ampak zdaj zadnja leta sem jih pa res tako slabo prenašala, da se to težko opiše. In je tole zdaj res balzam vseh balzamov. Prvi dan in z lahkoto 17 ur, res z lahkoto. So pa neka aqua varianta, zato se mi oči ne sušijo. In dobro je to, ker vs te leče so ali 14-dnevne ali enomesečne, moje so 14-dnevne, in se beljakovinske obloge ne morejo narediti, ker ko se, imaš že druge. Meni se je pri trdih na koncu, po parih urah sem imela že oblakce v očeh.

    Žogca, upam, da ti je uspelo brez večjih težav. Sicer pa meni se zdi (samo zdi, ker ne morem vedeti), da je mehke leče lažje uporabljati. Saj pravim, ne vem.

  38. zogca said

    Za očala pa odgovorim kar obema skupaj.

    Starih tako ali tako ne bom dobila, ker jih ni več. Prej so bili samo brez ročke, potem niso imeli več ničesar. Nekemu distributerju so jih poslali, ki jih ni več vrnil. V torek zvečer sem si izbrala nov okvir, tudi oči so mi pregledali za nova stekla, vse, so mi rekli, da v enem dnevu ne bodo fetrig zaradi visokega stigmatizma, v dveh pa verjetno da. Jih še ni. Bom šla zdaj verjetno v mesto in bom skočila vprašat. Saj zdaj se mi ne mudi, ker bom naslednjih 14 dni gotovo nosila samo leče in ker jih komot imam cel dan … Leče, ko jih odpreš, trajajo 14 dni. Potem moraš odpreti nove. Bi bilo trapasto, da jih ne znosim. Hočem pa očala čim prej imeti zato, da se ne bo spet kaj zastralo, ker očitno se lahko, dokaz so stara očala.

  39. zogca said

    Dan, dva in bo bolje. Še vreme ti je naklonjeno, da ne bo tako vroče. Čeprav, nimaš vročine. Ni hujšega, vsaj meni, kot v hudi vročini imeti visoko vročino.

    Glava pa boli za umret.

  40. zogca said

    Se spodobi. 😆

    Danes bodo gor še novi Jovankini recepti, da se napaseš oči. Ali pa jih pokaži možu, naj ti kaj pripravi.😉

    Moram nadoknadit in prebrat za nazaj.

  41. zogca said

    Žogca še nikoli ni kupila parfuma, ki ne bi bil sladek. Lažem, enega pa je, ki ga nikoli ni porabila do konca.

    Vsi moji parfumi so na nek način sladki. Čeprav ta vonj je dokaj posebej, drugačen. Mene spominja na Beograd. Na eno prijateljico tam. Ona ga je vedno uporabljala. V bistvu je to razlog, da ga vsa ta leta nisem kupila, ker mi je vonj nekako bil njen. Zdaj je nisem videla že tri leta, ker tako dolgo nisem bila tam, zato mi vonj več ni njen, ker ga že tri leta nisem vonjala na njej, je lahko zdaj nekaj časa moj.😉 Kakorkoli, od mojih parfumov je verjetno še najmanj sladek, ker moji so vsi sam cukr.

    Daj mi malo namigni, kakšen vonj ima tale tvoj novi parfum. Svež, sladek,… ?

  42. zogca said

    Našla sem opis.

    Ultraviolet for Women by Paco Rabanne is a fresh oriental, floral perfume with bergamot, sage, jasmine, lily, amber, sandalwood and vanilla undertones that perfectly complement the natural energy and vitality of the modern woman.

    Zdaj mi je jasno, v čem je bil keč. Vanilla undertones. Zame je vanilija magnet.

  43. Spider said

    Izlazi pandur iz kuće i sreće klinca koji mu kaže:
    – Komšija, pozdravio te Pera
    – Koji Pera?
    – Onaj što ti stera – odgovori klinac i pobeže
    Sutradan ista priča:
    – Pozdravio te Pera
    – Koji Pera?
    – Onaj što ti stera
    Pandur sav iznerviran ode u stanicu i požali se šefu. Šef mu na to kaze:
    – Sledeći put kada ga sretneš, kaži mu pozdravio te Đura, kada te pita koji Đura, ti kaži onaj što ti ga ugura. Pandur sav srećan istrčava sutradan na ulicu i čim je video klinca doviknu mu:
    – E, pozdravio te Đura
    – Znam, znam… rek’o mi Pera – odgovori klinac
    – Koji Pera? …

  44. zogca said

    To so pa moje lepotičke.

    Tudi vzdevek že imajo – gliste. Ker se zvijajo kot gliste.😉

  45. Spider said

    Še malo smeha: srpski poslovni rečnik

    U svetu se kaze “Dragi kolega, dugo se nismo videli.”
    U Srbiji se kaze “De si, ***** ti materina!”

    U svetu se kaze “Gospodin je veoma obrazovan.”
    U Srbiji se kaze “On je peder!”

    U svetu se kaze “Izvini, ali malo sam te duze cekao.”
    U Srbiji se kaze “Gde si, jebo te!”

    U svetu se kaze “Mislim da niste dobro sagledali sve aspekte ugovora.”
    U Srbiji se kaze “Jebem te corava!”

    U svetu se kaze “Mora da se šalite.”
    U Srbiji se kaze “Sereš!”

    U svetu se kaze “Prijatno!”
    U Srbiji se kaze “Diši malo!”

    U svetu se kaze “Vaša sekretarica je vrlo simpaticna.”
    U Srbiji se kaze “Jel jebeš li to?”

    U svetu se kaze “Koju funkciju Gospodin ima u firmi?”
    U Srbiji se kaze “Koji je on *****?”

    U svetu se kaze “Trenutno nismo zainteresovani za reklamu.”
    U Srbiji se kaze “Koji ce mi ***** reklama?”

    U svetu se kaze “Smatram da njegovo mišljenje ne treba uvaziti.”
    U Srbiji se kaze “Ko ga jebe!”

    U svetu se kaze “Ovaj projekat je lako ostvarljiv.”
    U Srbiji se kaze “To je pickin dim.”

    U svetu se kaze “Nismo u mogucnosti da vam damo robu na odlozeno placanje.”
    U Srbiji se kaze “Dam ti ***** na odlozeno.”

    U svetu se kaze “Taj zakon ne treba uvazavati.”
    U Srbiji se kaze “Jebo zakon!”

    U svetu se kaze “On nema mnogo uticaja.”
    U Srbiji se kaze “Moze da mi popuši!”

    U svetu se kaze “Hvala!”
    U Srbiji se kaze “(u Srbiji taj izraz ne postoji u recniku).”

    U svetu se kaze “Izvinite!”
    U Srbiji se kaze “Jebi ga!”

    U svetu se kaze “Necu.”
    U Srbiji se kaze “Hocu *****.”

    U svetu se kaze “Zašto odbijate daljnju saradnju?”
    U Srbiji se kaze “Koji ti je *****?”

    U svetu se kaze “Ne bih se slozio sa Vama.”
    U Srbiji se kaze “Jebo ti tu pricu.”

  46. zogca said

    A, s tem sem pa jaz imela celo knjigo.😉 Sem jo že posjala nekje oziroma posodila in se ni vrnila.

  47. Spider said

    Uuu..kako je Mateja Kežman, nogometaš, tetoviran…Na eni roki piše Samo mi bog može suditi..

  48. zogca said

    On tudi pretirava. Ko je začel, je bilo vse skupaj še čemo podobno. Zdaj pa, kot Beckham, je očitno on tudi že ves potetoviran.

  49. trnovčanka said

    Vsi moji parfumi so na nek način sladki

    Moji pa sveži. Zadnje čase tripam na citruse. Samo jaz porabim tako obupno malo parfuma, da bi zame mogli delat 5 mililitrske flaške. Parfumi mi vedno skoraj polni propadejo😦

  50. zogca said

    Meni pa čisto nikoli.

    Parfumi mi vedno skoraj polni propadejo.

  51. trnovčanka said

    Na ta parfum sem bila usekana v svojih poznih najstniških letih. Sem šokirana, da se ga da še kupit.

    This feminine scent contains a blend of freesia, citrus, jasmine and is accented with lemon grass, vanilla and amber. – Tudi malo vanilije😀

    http://www.perfumeemporium.com/Womens/Details.cfm?ID=6326&source=72#back&AID=10273835&PID=1992680#back

  52. zogca said

    Saj si upravičeno šokirana, ker se mnogih res dobrih parfumov ne dobi več.

  53. webmaher said

    Jutri v Nedelu, v ponedeljek v Slovenskih novicah: Trnovčanka in Žogca šokirani zaradi parfumov😆 :mrgreen: 😆

  54. zogca said

    Raje – Žogca opustošila eno od ljubljanskih drogerij. Ampak bom morala prej zadeti na loteriji, kar pa je nemogoče, ker ne igram nobene.

Leave a Reply

 
