Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

V sebi te nosim!

Posted by zogca na julij 21, 2009

JasminNI TREBA SLIKE, DA OČI SRCA

Ni treba slike, da oči srca
bi v pronicljivem vidu prepoznale
podobo tvojo in se posladkale
z vizijo, da sva blizu in sama.

V sebi te nosim, ko se dan preda
večeru, da ga spremeni skoz portale
noči in sanj, zbledelih med prevale
svetlobe, ki pogrešanja rahlja.

Nov dan se s tabo do noči smehlja,
le tu in tam ga malodušje vpreže
v bojazen, da vse lepo se konča.

A preden misel po presoji seže,
že v njene reže blago zašumlja:
od kod, zakaj, čemu je sploh prišla?

Zvezdana Majhen

210 Responses to “V sebi te nosim!”

  1. Spider said

    Lepa pesmica..

  2. Lynx said

  3. zogca said

    Si ti takšen ekspert za manekenke ali sem jaz kje pustila sled, da gre za Jasminko???

  4. zogca said

    Še nekaj fotografij lepe Yasmin Le Bon. Jup, jup, jup, žena Simona Le Bona je.

    http://www.handbag.com/?module=images&func=display&fileId=100015

  5. Spider said

  6. Andrej said

    Ampak najlepšo in najbolj sexy slikico, vsaj za moje pojme, si dala zraven pesmice.
    “Brez” ličil … naravna in ravno prav skriva, da prebudi domišlijo in morda kakšen spomin😉

    Še nekaj fotografij lepe Yasmin Le Bon. Jup, jup, jup, žena Simona Le Bona je.

  7. zogca said

    Seveda, najlepša mora biti najbolj vidna.😉 To je moj moto.😉

  8. zogca said

  9. zogca said

    V naslednjih dneh bo na blogu nekaj zelo dobrih objav, ker sem dobila nekaj zelo dobrih navdihov. Ampak danes bom pa še malo zabušavala. Popoldne sem tako ali tako zmenjena s svojo fevjrit sošolko iz gimnazije in to se bo zavleklo. Aja, pa očala greva izbrat. Nova. Po skoraj dveh mesecih nategovanja so ugotovili, da so verjetno izgubili cela očala, ne samo ročko, ego, narediti mi morajo nova. Zdaj gruntam, ali naj znova izberem rdeč okvir ali naj se odločim za kakšno drugo barvo.

  10. zogca said

  11. Tana said

    Aja, pa očala greva izbrat. Nova. Po skoraj dveh mesecih nategovanja so ugotovili, da so verjetno izgubili cela očala, ne samo ročko, ego, narediti mi morajo nova. Zdaj gruntam, ali naj znova izberem rdeč okvir ali naj se odločim za kakšno drugo barvo.

    Kaj slišim Žogca, da še zdaj nimaš očal? Pa to je katastrofa. Ali si vsaj leče dobila, mislim tiste mehke, ki so se takrat izkazale, da bi bile primerne.

    Glede barve okvirja je pa tako. Jaz vedno gledam na kombinacijo z oblačili. Moje mnenje je, da je rdeče malo težje kombinirati, sicer pa je vse odvisno od tvojega okusa in počutja.😉

    Jaz sem si tudi kupila nove in sicer sem si vstvila “foto občutljiva stekla”, tako da jih imam lahko v pisarni in potem namesto sončnih očal. Sem pa izbrala temno zelene – bolj olivno zelene okvirje. Kot pravim, barva je pa predvsem odvisna od barve najbolj pogostih oblačil, ki jih nosiš, kot tudi od barve las (npr. rdeči okvirji in rdeči lasje sploh ne gre skupaj).

    Ja, izbira očal je kar težka odločitev, ker je potrebno gledati v prvi vrsti uporabnost (da jih boš dobro nosila) kot estetsko (da se boš dobro počutila). Sicer pa izbira je danes ogromna.

  12. zogca said

    Danes sem računala, brez očal sem bila 53 dni. Prištej zdaj še dva, tri dni, da jih naredijo in bo 55.

    Leče pa naj bi, kakor so mi rekli, prišle ta teden. Ker so jih morali naročiti od bog ve kod, ampak tukaj je vse jasno in čisto, ker so mi povedali, da se na moje leče toliko čaka, kar si moram zapomniti vnaprej in vedno naročiti veliko prej, preden jih zmanjka, so namreč mesečne. Ti so vsaj korektni, fer, pošteni, kar za tiste zgoraj in njihovih 53 dni ne bi mogla reči. Nategovali so me do amena in na koncu sem popzdila. Koliko sem se jaz mučila teh 53 dni, pa vem samo jaz.

    Kaj slišim Žogca, da še zdaj nimaš očal? Pa to je katastrofa. Ali si vsaj leče dobila, mislim tiste mehke, ki so se takrat izkazale, da bi bile primerne.

  13. Tana said

    Aha, pa pesmica je krasna in fotka tudi (jasno ona …)

    “V sebi te nosim, ko se dan preda
    večeru, …”

    ….. vedno znova😉 ….in znova…😉

  14. zogca said

    Ta rdeča očala so bila res fajn in so mi res lepo pasala. Blond lase, zelene oči, rdeča očala. Saj bom videla. Ena opcija so tudi modre. Zelene bi šle k očem, ampak ne bi bilo dobro, ker jaz veliko nosim zeleno barvo, olivno zeleno, to pa verjetno ne bo ista zelena in bi se tepli. Oblika okvirja bo pa podobna, ker takšen okvir mi res najbolj paše.

    Moje mnenje je, da je rdeče malo težje kombinirati, sicer pa je vse odvisno od tvojega okusa in počutja.

  15. Tana said

    Koliko sem se jaz mučila teh 53 dni, pa vem samo jaz.

    To ti pa verjamem. Čeprav jaz nimam težav, saj veš, da nosim očala bolj iz “afnarije”. Dobra si ti, da si se pustila 53 dni nategovat, jaz popizdim v 14 dneh in naredim celo štalo, tako da mi takoj dajo še ena očala za povrh in ne samo moja..ha,ha,ha… saj veš, da se malo hecam. Ampak res, 53 dni to je pa višek. Jaz jih ne bi tolerirala, niti slučajno.

    In kaj zdaj imaš potem stare – trde leče. Upam, da vsaj na te dobro vidiš, ker sicer ti je problem predvsem pri delu.

  16. zogca said

    Bo še bivša sošolka malo svetovala in verjamem, da bom na koncu izbrala prava. Bolje zanje, da v izložbi kje ne zagledam istega okvirja po tem, ko so me dva meseca nategovali, da ga ne morejo dobiti.

    Ja, izbira očal je kar težka odločitev, ker je potrebno gledati v prvi vrsti uporabnost (da jih boš dobro nosila) kot estetsko (da se boš dobro počutila).

  17. Tana said

    Blond lase, zelene oči, rdeča očala. Saj bom videla. Ena opcija so tudi modre. Zelene bi šle k očem, ampak ne bi bilo dobro, ker jaz veliko nosim zeleno barvo, olivno zeleno,

    Aha, torej si blond in zelene oči, auuuuu, dobra kombinacija. Ja če veliko nosiš zeleno barvo, potem ta kombinacija (zeleni okvirji) sploh ne pride v poštev.

    Ja, mislim, da bi potem pri tebi prišla v poštev ena lepa rdeča (ne kričeča) barva okvirjev.

    Boš poročala, kaj boš zbrala.😉

  18. zogca said

    Jaz bi že veliko prej zahtevala nova očala, če si ne bi tako zelo želela stare nazaj, ker res, bila so to lepa očala. Potem mi je potegnilo, da se to očitno ne bo nikoli zgodilo, jaz pa očala potrebujem in … Če se jaz kaj vprašam, oni niso izgubili samo ročke, ampak komplet očala, ker če bi samo ročko, mi ne bi dajali tudi novih stekel, kakor sem razumela, bom dobila tudi nova stekla.

    Dobra si ti, da si se pustila 53 dni nategovat, jaz popizdim v 14 dneh in naredim celo štalo, tako da mi takoj dajo še ena očala za povrh in ne samo moja..ha,ha,ha… saj veš, da se malo hecam. Ampak res, 53 dni to je pa višek. Jaz jih ne bi tolerirala, niti slučajno.

  19. zogca said

    Takšne sem imela. Imam nekje fotko starega okvirja, bom zvečer prilepila. Nova očala pa, ko jih dobim.

    Ja, mislim, da bi potem pri tebi prišla v poštev ena lepa rdeča (ne kričeča) barva okvirjev.

  20. zogca said

    Največ, olivno zeleno in rjavo.

    Ja če veliko nosiš zeleno barvo.

  21. Tana said

    Če se jaz kaj vprašam, oni niso izgubili samo ročke, ampak komplet očala, ker če bi samo ročko, mi ne bi dajali tudi novih stekel, kakor sem razumela, bom dobila tudi nova stekla.

    Ni nujno, da so izgubili cela očala, lahko je tudi samo, da ročke ne morejo popraviti, stara stekla pa se običajno zelo težko vstavijo v nove – druge okvirje. Včasih je to celo nemogoče. Tako, da je verjetno boljša in cenejša rešitev za njih, da ti zamenjajo cela očala.

    No lepo zberi in zvečer poročaj, da bomo na tekočem.😉

  22. zogca said

    To je res, če bi si jaz izbrala za malenkost večji okvir, bi šlo vse po zlu. Veš, zakaj mislim, da so vse izgubili? Ker mi je ženska govorila, da ne vedo, katere znamke so in nič, ker naj bi se napis izbrisal in številka izbrisala, skratka vse kompletno naj bi se izbrisalo. Na očalih, ki niti eno leto niso bila stara. Veš, koliko so mutili, da preprosto jim ne morem čisto nič verjeti. Pomembno je, da se bo to uredilo, naslednja očala pa bom tako ali tako kupovala drugje.

    Zvečer javim, kaj sem naredila.😉

  23. webmaher said

    Pričakujem raport, ti Tana se pa preveč ne afnej😉

  24. pika said

    Se kdo danes počuti “francosko”?

  25. webmaher said

    Pika daj kakšno bolj poskočno francosko…morda veš za uno francosko skupino kso mel mal odtrgane ampak super komade..pevec pa je pred leti umrl…se sploh ne morem nič spomnit😦

  26. pika said

    If you go away, if you go away… ampak začelo se je tu…Ne Me Quitte Pas…Jacques Brel…

  27. pika said

    Ah, Web, ko sem pa tttttttttaaaaaaaaakkkkkkooooooooo romantično počutim…

  28. webmaher said

    evo tkole se jaz trenutno počutim:mrgreen:

  29. pika said

    Tudi dobro… bom malo “poskočila”… malo notranje energije… o.k.?

  30. pika said

    Ups, mimo te pa ne morem, da je ne pripopam sem… oprosti, Web… a ni lepa…?

  31. pika said

    Hudiča! Kaj pa naj naredi en pameten človek (to sem jaz!), če mu sami taki “komadi” hodijo mimo? Jih pač mora “zapecat”, kajne?

  32. pika said

    Se selim v Italijo. Ampak ni nič kaj bolj veselo. Danes očitno padajo “stari komadi”. No ja, saj sem že “dečva v letih”…

  33. pika said

    Se umikam. Danes nisem varna za okolico. Še dobi kdo “gnojno akustično muzangino”. Ni zdravila! 100% ste “hin”. Vsaj glasbeno…

  34. webmaher said

    lepe ni kaj, men so se pa zdej Francozi na yutubu zamerili in jih nekaj časa ne povoham več..vse kar sem izbral je prepovedano predvajati v Sloveniji pa sami stari dobri komadi…

  35. pika said

    A to pomeni, da dam lahko eno našo? Ki je ne znam pripopat na svoj post? A boš hud?

  36. webmaher said

    ti kar daj, evo dobu sem eno lepo zate😆

  37. pika said

    Hvala, Web. Srček si.

    In sedaj ena, ki je za mojo dušo…

  38. pika said

    Ah, te se spomnim še iz časov, ko nisem vedela, kaj pomeni to “nora je misel”… sedaj vem…

  39. pika said

    Dobro vem, da si nekje, tisti fant iz mojih sanj…

  40. pika said

    Vzameš me v roke, kakor drobno punčko, ki še nič ne ve, kaj ni iz najinega sveta… ja, včasih bi bilo čudovito imeti samo “najin svet”…

  41. webmaher said

    “Ukradla” si mi Eldo😆

  42. pika said

    Samo “malček”… saj nisi jezen, kaj? Trenutno jo moram poslušat…

    Nočko Web…

  43. webmaher said

    Tale je pa kraljevala 1983 v Videomixu z legendarnim voditeljem Darijem Diviacchijem na TV Koper Capodistria😛

  44. Tana said

    Pričakujem raport, ti Tana se pa preveč ne afnej😉

    Šefice očitno še ni, … tako da razport sledi.

    Web saj se ne preveč, čisto malo, tako za dušo, včasih paše….😛
    to je nadomestek za tisto pravo ….😛

    Kaj pa gornja slikica, nisi nič komentiral, se ti dopade?

  45. Spider said

  46. Spider said

  47. Spider said

    To pesem lahko poslušam cele dneve:

    “Lyin’ Eyes”, Eagles

    City girls just seem to find out early
    How to open doors with just a smile
    A rich old man
    And she won’t have to worry
    She’ll dress up all in lace and go in style

    Late at night a big old house gets lonely
    I guess every form of refuge has its price
    And it breaks her heart to think her love is
    Only given to a man with hands as cold as ice

    So she tells him she must go out for the evening
    To comfort an old friend who’s feelin’ down
    But he knows where she’s goin’ as she’s leavin’
    She is headed for the cheatin’ side of town

    You can’t hide your lyin’ eyes
    And your smile is a thin disguise
    I thought by now you’d realize
    There ain’t no way to hide your lyin eyes

    On the other side of town a boy is waiting
    with fiery eyes and dreams no one could steal
    She drives on through the night anticipating
    ‘Cause he makes her feel the way she used to feel

    She rushes to his arms,
    They fall together
    She whispers that it’s only for awhile
    She swears that soon she’ll be comin’ back forever
    She pulls away and leaves him with a smile

    You can’t hide your lyin’ eyes
    And your smile is a thin disguise
    I thought by now you’d realize
    There ain’t no way to hide you lyin’ eyes

    She gets up and pours herself a strong one
    And stares out at the stars up in the sky
    Another night, it’s gonna be a long one
    She draws the shade and hangs her head to cry

    She wonders how it ever got this crazy
    She thinks about a boy she knew in school
    Did she get tired or did she just get lazy?
    She’s so far gone she feels just like a fool

    My, oh my, you sure know how to arrange things
    You set it up so well, so carefully
    Ain’t it funny how your new life didn’t change things
    You’re still the same old girl you used to be

    You can’t hide your lyin eyes
    And your smile is a thin disguise
    I thought by now you’d realize
    There ain’t no way to hide your lyin’ eyes
    There ain’t no way to hide your lyin’ eyes
    Honey, you can’t hide your lyin’ eyes

  48. webmaher said

    Žogca se ga je pa dons s sošolko nalezla-verjetno je pila brezalkoholni pir😆:mrgreen: 😆
    Tana a to si ti na slikci😉

  49. zogca said

    Evo me!!!!!

    Šefice očitno še ni, … tako da razport sledi.

  50. zogca said

    Dvakrat sva šli na pijačo – dve radenski.😉

    Žogca se ga je pa dons s sošolko nalezla-verjetno je pila brezalkoholni pir

  51. Tana said

    Tana a to si ti na slikci😉

    Uganil, ja😆 saj zato sem te vprašala, ker nisi nič komentiral.

  52. zogca said

    Novica dneva. Izbrala sem nova očala. Oblika podobna starim, čeprav malo so večja in mogoče malo manj zaobljena. Barva – viola. V dveh odtenkih, ročke so svetlejše, ta del, ki drži stekla, pa takšna res temna viola, ki že vleče na sivo. Čez dva dni bodo.🙂

  53. webmaher said

    no to je novica Žogca, na zdravje😆
    Tana ni kej komentirat, vse je perfektno😉

  54. zogca said

    Zdaj, ko sem doma, pa se nalivam z Orangino Light. 1 gram OH na 1 dcl, ravno zame.😉

  55. Tana said

    Barva – viola. V dveh odtenkih, ročke so svetlejše, ta del, ki drži stekla, pa takšna res temna viola, ki že vleče na sivo. Čez dva dni bodo.🙂

    Ko dobiš boš pofotkala, da vidimo. Viola mora bit tudi dobra barva. Me prav zanima.

    Tana ni kej komentirat, vse je perfektno😉

    Saj sem vedela, da boš pohvalil😉 Zdaj bom kar lepše spala. In seveda sanjala. Jutri pa poročam, če bodo kakšne mokre sanje, ha,ha, ha….😛

  56. zogca said

    Ko dobiš boš pofotkala, da vidimo. Viola mora bit tudi dobra barva. Me prav zanima.

    Bom, bom.

  57. webmaher said

    Bolje mokre sanje kot preznojen web😉
    Žogca jaz bom pa posnel jutri moj nov prenosnik😆
    A je dons čez eno uro in 45 sončni mrk na Kitajskem😉

  58. zogca said

    Mrk???

  59. webmaher said

    ja kaj sem pa takega napisal😆

  60. zogca said

    Aja, zdaj vidim, sončni. Sem že precej zaspana.

  61. webmaher said

    V noči na sredo, natančneje ob 00.50 po našem času, bodo prebivalci Kitajske in Indije lahko spremljali popolni Sončev mrk. Tema bo prekrila ozek pas vzhodne Azije in zahodnega Pacifika. Luna bo prekrila Sonce za dobrih šest minut in 39 sekund, kar pomeni, da si bodo prebivalci najbolj poseljenih držav lahko ogledali najdaljši sončni mrk 21. stoletja.
    Mislim da bo prenos na SLO 3 pa še kje mal bo treba šaltat😉

  62. webmaher said

    Žogca saj bi ga posnel samo zate sam mi kamera ne nese okol Zemlje:mrgreen:

  63. zogca said

    Na tem kanalu ponavadi politike.

    Mislim da bo prenos na SLO 3 pa še kje mal bo treba šaltat.

  64. webmaher said

    ja res je sam enkrat sem vidu reklamo da bo pa čeprav nikjer ne piše..bom pa zdej še mal satelitsko anteno obračal…če bo preveč ropotalo se opravičujem že vnaprej…upam da ne zbudim Tane😉

  65. zogca said

    Joj, ko bi mene lahko zjutraj kdo zbudil. Budilka zvoni, zvoni, zvoni …

  66. webmaher said

    evo na SLO 3 dej so že v pričakovanju sončnega mrka😆
    pošlji mi številko tulifona in uro pa te zbudim ;mrgreen:

  67. zogca said

    Še malo bolj se boš moral potruditi zanjo.

    Na SLO 3 imam jaz novice, muzko, vreme, tisto klasiko, ko ni nič.

  68. webmaher said

    ja nič ni, solit naj se grejo…a je tebi na CNBC tut pisalo: We are unable to show this footage….banda…
    Kakor te je volja tako bodi…drugega načina pomoči ta hip ne poznam:mrgreen:

  69. webmaher said

    aha na CNNu je zdej nekaj…zgleda da se bo začelo šele okol 1.50…

  70. zogca said

    Res, je CNN rules. Potem je tukaj še Sky News, ki ga imam rada. Nimam pa NBC-ja in CBS-a, kar me dela nesrečno.😉

  71. zogca said

    CNBC imam jaz samo ob 1.30, ko Sky News daje njihov kakor dnevnik.

    CNBC tut pisalo: We are unable to show this footage….banda…

  72. webmaher said

    Lahko noč Žogca te zjutraj na miru pustim še😉

  73. zogca said

    Jup, še teh pol ure, kolikor mi dajo CNBC-ja, pogledam, potem pa spanje.😉

  74. Spider said

    Zogca, novica zate, da bos na tekocem. Spider in nesojena sta pobotana, kot kaze dokoncno. Pravi, da sploh ni blema, ko bom kaj v LJ, naj jo poklicem in to je to..

  75. Spider said

  76. zogca said

    Lepo!!!

    Torej, čas je, da poskrbiš, da boš kaj v Ljubljani.

    Zogca, novica zate, da bos na tekocem. Spider in nesojena sta pobotana, kot kaze dokoncno. Pravi, da sploh ni blema, ko bom kaj v LJ, naj jo poklicem in to je to..

  77. Spider said

    Bo treba počakat na konec poletja, jaz grem kmalu na dopust, ona tud..

  78. Spider said

    Brala je mon in nasla pesem o sebi..Povedala mi je..Ne vem, katero pesmico je prebrala, ampak pravi, da ji je vsec, da sem talent in da si ze zato, ker sem napisal pesem o njej, zasluzim, da jo vidim.

  79. zogca said

    Oooooooooo … To je pa romantično.

  80. Spider said

    Zdaj mi j povedala, da je prebrala tud tagrdo in da nic ne zameri, ker ji je lepa bila vsec.

  81. zogca said

    To je dobro, ker ta grda je bila res kruta do nje. Potem je ženski zdaj kristalno jasno, da si do uhljev zaljubljen vanjo. Predvidevam.

  82. Spider said

    Ve. Ampak pravi, da nikoli ni imela filinga, da sem zaljubljen vanjo. Očitno to dobro skrivam.

  83. zogca said

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa???

  84. Spider said

    Japs.

  85. zogca said

    Tako zna z moškimi, a ne opazi, kdaj so do uhljev zacopani vanjo?
    🙄

  86. Spider said

    Preko neta in telefona je težko opaziti malenkosti, ker izostane neverbalna komunikacija.

  87. zogca said

    Vem, pa vseeno. Meni se zdiš zelo očiten.

  88. Spider said

    Če bi tebi en tip cele dneve pisal zelo lepe sms-e, mejle…ne bi pa niti enkrat rekel, da je zaljubljen vate, bi si mislila, da je?

  89. zogca said

    Da!!!!!

    In ne samo zaljubljen, ampak noro zaljubljen, če bi po takšnih žalitvah, ki jih je ona izrekla tebi, še vedno skušal z menoj navezovati stike in podobno.

  90. Spider said

    Ona se kar trdi, da ni niti slutila..

  91. zogca said

    Samo ne se kregat z njo. Naj bo po njeno.

  92. Spider said

    Zdaj sem ji pokazal se druge pesmice.Pocascena je..

  93. zogca said

    Nooooooo ….

    Mogoče pa te bo zdaj, ko je ugotovila, da si hud romantik, začela gledati drugače.

  94. Spider said

    Ne vem..se mi zdi..da pravega zaupanja med nama ni vec..kot je bilo..

    Jo bom pa videl in to se bo sigurno zgodilo na Corbi..to sva ze dogovorjena, da me pocuka za rokav.

  95. zogca said

  96. zogca said

    Kako bo vedela, kateri si?

    .to sva ze dogovorjena, da me pocuka za rokav.

  97. Spider said

    Povedla ji bom, kje sem, kako sem oblečen…V dobi mobijev je to zelo mali problem.:)

  98. zogca said

    Tudi če ji sto fotk pošlješ in bo videla, kakšen si videti, ne računaj v tisti gužvi tam na cukanje za rokav, ampak se dogovorita, da se bosta slišala ali pa se zmenita na fiksnem mestu. Še najbolje, na pijači pred koncertom.

  99. Spider said

    Ja..nekako se bova ze dogovorila.

  100. Spider said

    Ona je romantična. Rada ima romantične filme, rada ima, da ji moški dvori, misli nanjo..

    Ni pa vsestransko čustvena. In težko prepoznava čustva na nasprotni strani. Lahko bi rekli, da je čustveno nepismena.

  101. zogca said

    To smo že ugotovili prek horoskopa, kajne?

  102. Spider said

    Ja.

    Zdaj se spet pogovarja z mano na nacin, kot se vedno je..Sej sva pobotana, samo neka “pregrada” med nama ostaja..Cutim, da je ona ziher, da med nama ne more nic biti, niti pravega prijateljstva ne..

  103. Spider said

    Res me zanima, kaksen vtis bo naredila name in jaz nanjo.Ko človeka vidiš, se itak vse komaj začne..Če si bova simpatična, ni razloga, da ne bi ohranjala stikov.

  104. Spider said

    Kaj mi je danes rekla..kot da bi poslušal tebe, Zogca..

    Rekla je..da se jaz nisem zaljubil vanjo, ampak v neko iluzijo..V neko izmišljeno idealizirano predstavo..

    Rekla mi je, da so ji pesmice všeč..ampak..

    ..da ji ni kul, da sem trpel zarad nje..

  105. zogca said

    Jaz še vedno vztrajam pri tem.

    Rekla je..da se jaz nisem zaljubil vanjo, ampak v neko iluzijo..V neko izmišljeno idealizirano predstavo..

  106. Spider said

    Predvsem z izjavo, da noče, da trpim zarad nje, je pri meni dobila hude plus pike..

  107. Spider said

  108. Spider said

  109. zogca said

    Nihče pri zdravi pameti noče, da drugi zaradi njega trpijo.

    Predvsem z izjavo, da noče, da trpim zarad nje, je pri meni dobila hude plus pike..

  110. Spider said

  111. Spider said

    Ja, Zogca res..ampak pri njej sem nekaj casa mel ta filing…Zdaj sem dokoncno videl, da punca ni zmaj, niti slucajno..

  112. Spider said

    Ob tej pa jokam..

  113. zogca said

    Počasi, počasi, počasi.

    Da je zmaj, nismo nikoli rekli.

    Ne prehitevaj dogodkov.

    Zdaj sem dokoncno videl, da punca ni zmaj, niti slucajno..

  114. Spider said

    Jaz sem mel nekaj časa filing, da je malo pasja..:))

    Danes poslušam patetične hrvaške, kot je razvidno.

  115. zogca said

    Saj je malo pasja, je to dokazala. Kar pa ne pomeni, da ni človeška.

  116. Spider said

    Zelo vredu punca je. Jaz sem ji stopil na živec, zato je bila pasja do mene.

  117. zogca said

    Poglej, tega, kar ti zdaj počneš, jaz ne odobravam. Zdaj boš vse zrvnil nase, njo pa še bolj častil po Božje. Ona odgovarja za svoje vedenje, ti za svoje. Ti si lahko njej stopil na živec, ampak ona se je pa vedla nedopustno. Potem seveda tudi ti. Če jaz, na primer, nekoga pošljem v kurac, sem kriva jaz, ne on, ki me je nerviral.

  118. Spider said

    Sej ona sprejema nase svoj del krivde, da ne bos mislila da ne.

    Zdaj je stvar v tem, da se njej zdi, da sva midva prevec razlicna in da sva se prevec kregala,da bi se lahko kaj druzila. Meni se ne zdi tako. Igram na karto, da se bo vse v bistvu sele definiralo, ko se bova videla.

  119. zogca said

    Jaz mislim, da bi se vidva morala najprej spoznati in šele potem filozofirati o tem, kaj je možno in kaj ne. Lej, če je zadeva tako pomembno, jutri na vlak in v eni uri si v Ljubljani. Bojim se, da bosta spet mesece in mesece razglabljala o svoji neobstoječi zvezi. Naredita kaj.

  120. Spider said

    Ona je cez vikende poleti na morju.

    Zdaj se mi pa zdi, da se je spet cist sprostila, danes zjutraj mi je poslala tak mejl, da me je na rit vrglo, kot v starih dobrih casih…

    Ali je single, ali pa ima tipa, ne vem, je nocem kr direkt vprasat.

  121. zogca said

    Saj ni samo vikend, je tudi ponedeljek, torek, sreda, četrtek in petek. Spet delaš isto. Spet boš zadevo nategoval in raztegoval tako dolgo, da se bosta spet skregala.

  122. Spider said

    Ne bom, majkemi!

  123. zogca said

    Sumljiv si mi, da boš. Vse pišeš v tej smeri.

  124. Spider said

    Neeeeeeeeeeeeeee…

    Razumi, da nočem izpasti vsiljiv.Ne vem, če je sploh single.

  125. zogca said

    Je to pomembno? Ti jo hočeš samo videti. Vidiš jo lahko, ali je single ali ne, samo priklatiti se moraš do Ljubljane.

  126. Spider said

    Ne morem verejti, komunicirava, kot da ničesar ni bilo.

    Ona gre zdaj na dopust, kmalu za njo pa jaz, tako da bo srečanje moralo malo počakati.

  127. Spider said

    Z S…. se razumeva tako dobro, kot da nikol nisva bila nič skregana. Ona se zdaj počasi spravlja na dopust, pol tud jaz. Nočem je zdaj nekaj silit, še prejšnji teden me je zaskrbljeno spraševala, če jo bom kaj kregal, ko jo vidim…Po dopustih pa se sigurno vidiva.

  128. Spider said

    Tipa nima. Ni rekla, samo je očitno.

  129. zogca said

    Čim prej se morata videti, to je vse, kar bom napisala. Potem pa se ali spečajta ali pa razkantajta ta vse večne čase, samo vidita se že enkrat. Kako dolgo bodo zdaj trajali ti dopusti?

  130. Spider said

    Ne dolgo. Oba greva za teden na morje, pol ona za par dni še v Srbijo.

  131. zogca said

    Čez najkasneje dva tedna hočem poročilo s snidenja.😉

  132. Spider said

    Ma se sam ne vem..kaj se ji je preklopilo v glavi. Razumes, ono, sej cutis, kdaj nekdo s tabo komunicira na silo in kdaj ne. Ona z mano komunicira kot pred februarjem, ko sva se porvic pocila…Kot da ni bilo nic.

    Ma ne razumem vas zensk, res ne..

  133. zogca said

    Nič nas žensk. Ne mešaj mene v to. Jaz nimam takšnih preskokov, sem precej konstantna v čustvovanju.

  134. Spider said

    To v bistvu ni čustvovanje. Ona ima malo čustev. To je preskok iz totalnega nezanimanja v zanimanje.

  135. zogca said

    Ne pozabi na astrološke ugotovitve.

  136. Spider said

    Samo, če bova ugotovila, da nisva za skup (si ne bova všeč), ne vidim razloga, da ne bi ostala frenda.

  137. Spider said

    A naj jo vprašam, če ima tipa?

    Mislim, 99 % ga nima..

  138. zogca said

    Vprašaj.

  139. Spider said

    Bom. Drugače je očitno, da ga nima. Mislim, a gre odrasla ženska, ki ima tipa, s prijateljico na dopust?

  140. zogca said

    Lahko gre, če gre potem tudi s tipom, sicer pa ne. Ampak ona tudi, ko ima tipe, nima resnih tipov, zveza pa mora biti vsaj malo resna, da greš skupaj na dopust.

  141. Spider said

  142. Spider said

  143. Andrej34 said

    Ji verjameš???
    Da morda nima ta prijateljica kakšnega lulčka med nogami.😉

    Drugače je očitno, da ga nima. Mislim, a gre odrasla ženska, ki ima tipa, s prijateljico na dopust?

  144. Spider said

    O ja, verjamem.

  145. Andrej34 said

    Potem pa jo obišči na morju.❗
    Jo boš videl v kopalkah, zgoraj brez.😉
    In en pogled ti bo povedal vse.😎

    Mogoče pa je njena pijateljica zelooo seksi …😉😀

    Izkoristi priliko.😈

  146. Spider said

    težko, ona gre daleč stran od tam, kjer bom jaz.

  147. Andrej34 said

    Poglej. Ti jaz povem svoj primer z prejšnje nedelje.

    Ena, z katero sva v “začetni” fazi, mi je v soboto zvečer poslala mail, da jo lahko obiščem v nedeljo ob 10 – tih.
    Ima moj mobi … ampak mi je poslala mail. Videl šele okoli polnoči.

    Takoj spat. V nedeljo gor … britje, tuš , zajtrk … in ob osmih sem že dirkal proti Ljubljani.
    Na poti sem imel Spar City – odprt tudi ob nedeljah … kupil darilno vrečko in … čaj, za katerega vem, da ga ima rada ter čokolado. Ker ima muca, je bilo še nekaj za mucka in 5 minut pred deseto jo pokličem izpred bloka…

    Torej … če ni ravno v Grčiji ali Tuniziji … če je do 4 ure vožnje stran … vzemi mobi in SMS … če ti dovoli obisk, je na morju res z prijateljico … in išče tipa … in kdor išče, ta najde.

  148. Spider said

    Ja..V Grčijo gre.

  149. zogca said

    Samo jaz tudi ne bi tako v zadnji minuti dirkala nekam, no way. Čeprav pri Spiderju je pa ravno obratno, v bistvu sta vsak v svoji skrajnosti.

  150. zogca said

    Gre, da, ampak ni bila pa danes v Grčiji. To ti je hotel Andrej povedati. Da bi jo ti že danes lahko obiskal. Ali včeraj.

    V Grčijo gre.

  151. Spider said

    Pa kaj se spet vračata nazaj, a nisem lepo razložil, da nočem kr takoj rinit vanjo, ko sva komaj normalizirala odnos? V čem je problem počakati teh 10 dni? Meni ni..

  152. Andrej34 said

    A Grčija, to je pa drugo!
    Sem misli da je nekje “u lepoj naši”.

    Saj deset dni počakat res ni problem, samo … ti imaš tu, kolikor je meni znano, že kakšno leto podlage.

  153. Andrej34 said

    No ja. Videla sva se na morju, eno nedeljo pred tem.

    Sem jo videl v kopalkah.
    Čeprav jih ima malo čez tridest ima postavo, ki bi ji jo lahko zavidala vsaka dvajsetletnica.

    Potem sva se cel teden dogovarjala za srečanje. Imela je neke probleme z muco … tisto na štirih nogah😉 … in je skakala okoli klinike za male živali … tako da … sem pa mobilen … to pa drži.

    Samo jaz tudi ne bi tako v zadnji minuti dirkala nekam, no way.

  154. zogca said

    Saj ni, Spider. Jaz se bojim, da bosta spet predolgo čakala, da se bosta vmes skregala in boš spet žalosten.

    V čem je problem počakati teh 10 dni? Meni ni..

  155. zogca said

    Ampak predober do žensk na takšen način tudi pametno biti, mi verjemi. Priteči na vsako muho, NO, NO in NO.

    tako da … sem pa mobilen … to pa drži.

  156. Andrej34 said

    Sem predober? … res je … to je očitno moja slabost.

    Ampak predober do žensk na takšen način tudi pametno biti, mi verjemi.

  157. zogca said

    Da, in to ženske izkoristijo oziroma jim nisi zanimiv, če daš vse, kar si izmislijo. Je pa keč, moški, ki so na začetku tako dobri, da žensko osvojijo, po večini niso več tako dobri, ko je ženska enkrat osvojena. Jaz osebno pretirani uslužnosti na začetku ne zaupam. Princ je bil takšen, vse, vse, vse. Potem pa nekega dne nič, nič, nič. Mah, ne, zdaj mu delam krivico. Tudi, ko me je zapustil, je še velikoooo naredil zame. Ampak besede pa ni držal, da bova za vedno skupaj in da me nikoli ne bo izdal.

  158. Spider said

    Jaz niti slučajno nisem pri vsaki tako vztrajen, kot pr tej..

  159. cija said

    Vztrajnost je mogoče bolj cenjena v vezi, kot pri osvajanju. Vztrajnost pri osvajanju je lahko rezultat tako resničnih čustev, oziroma naklonjenosti, ko ti je res veliko do nekoga, ali pa tudi zadovoljitve ega. V tem primeru potem pride do tega, da ti objekt poželenja pač neha biti zanimiv, ko ga enkrat osvojiš.

    Kdaj si predober? Ko izgubiš nekje na poti svojo hrbtenico in lastno voljo in se popolnoma podrediš drugemu. Ampak to potem ni dobrota, prej moledovanje za drobtinice naklonjenosti.

  160. zogca said

    Oja! Jaz hočem na začetku videti čim bolj realno sliko, ne tiste potvorjene in pocukrane. In takšna dobrota in uslužnost nista realna slika nikoli.

    Vztrajnost pri osvajanju je lahko rezultat tako resničnih čustev, oziroma naklonjenosti, ko ti je res veliko do nekoga, ali pa tudi zadovoljitve ega. V tem primeru potem pride do tega, da ti objekt poželenja pač neha biti zanimiv, ko ga enkrat osvojiš.

  161. Spider said

    Zogca, malo pomoci rabim.

    Ona ma ful rada tortice, mi je pred casom namignila. Prisel sem na idejo, da jo, namesto na neko brezvezno kavo, peljem na tortico. zdaj pa rabim info, kje je v centru LJ kaksna dobra slascicarna..

  162. zogca said

    Zvezda kavarna in slaščičarna
    Wolfova 1

  163. Spider said

    Super si. Vem, kje je Wolfova.

  164. Spider said

    Njej je malo nelagodno, da bi s ejaz vozil v LJ samo zato, da njo peljem na kavo (češ kao da je to predaleč samo za kavo se vozit), zato bom namutil, da grem na obisk k sorodnikom, ki živijo v okolici Ljubljane (res imam sorodnike tam, smao jih vidim enkrat na 5 let).

  165. Spider said

    me oko malog prsta – Latino
    Ooooooooooo….

    Hajde natoci nam pice, primakni se i pusti price
    Narasle zelje, a vremena malo, daj mi ono ma kako se zvalo.

    Ref:
    Smotala si me, oko malog prsta
    Makar pravila za mene ne vaze
    Nisam ja, karaktera cvrsta
    Jer ja nudim i kad ne traze.

    Ako je lakse, samo ti zmiri, ali me nekako smiri
    Jer uz dodir tvoj, mogu i hocu, izdrzati slatke muke nocu. / 2x

    Ref:
    Smotala si mee, oko malog prsta….

    Ref:
    Smotala si me, oko malog prsta….

    Jer ja nudim i kad ne traze.

  166. Spider said

    Tako, “zapečatil sem svojo usodo”.

    Predlagal sem ji, da se vidiva prvi vikend po dopustih, takoj ko bo mogoče. Takoj je bila za.

  167. Andrej34 said

    In to ti kar telefon na relaciji: “Slovenija – Grčija” … SMS varijanta ali kličeš?

    Je pa v redu, da si se zmenil. KONČNO!
    Boš vsaj vedel, kakšna je v živo in na čem si.😉

  168. Spider said

    Jutri gre v Grčijo…

    V tem času, kar bova oba na dopustu, jo bom pustil čist pr miru, nobenega sms-a.

  169. Spider said

    Kakšna je v živo?

    Najbolj me je strah, da bo ona meni ful všeč, jaz pa njej sploh ne.

    Ampak jebi ga, to je življenje, treba dat jajca na mizo.Hočem narediti konec temu statusu quo. Nismo stari 14 let in tudi ne živiva 1500 km narazen.

  170. zogca said

    To se vedno lahko zgodi, ampak če ne poskusiš …

  171. Spider said

    ..ne moreš vedeti..

    Ma zdaj, ko vem, da bom spoznal, sem čist miren.

  172. Spider said

    Aprila, ko sme bil čist na tleh, nisem verjel, da bo prišlo do tega, niti v sanjah…

  173. Andrej34 said

    Jutri je sreda. Malo čuden dan za odhod na morje … vsaj za mene.

    In potem imata famozni “D” vikend😉 … ko bo Spider končno dal “jajca na mizo”😀😀😀 tam nekje 23.8 in 24.8 … če prav računam.

    Jutri gre v Grčijo…

  174. Spider said

    Zakaj čuden dan..Že ima tak termin.

  175. Andrej34 said

    Ja saj pravim da je “čuden” za mene. Pač … kakor za koga.

    Sedaj pa tebi ostane samo, da mirno čakaš na dan “D” in paziš, da ne pride spet do “motenj v komunikaciji”.😉

    Me prav zanima kako bo.

    Zakaj čuden dan..Že ima tak termin.

  176. Spider said

    Super bo.

  177. zogca said

    Čuden termin, ker ni sobota? Ne morejo vsi odpotovati v soboto. Nimamo mi tukaj dovolj letal za takšen špas.

  178. Spider said

    Ma kako jo bom izklopil na morju..kako..?..Zvečer..na obali..Nikakor..Bom napisal kako novo pesmico.

  179. Spider said

    Napisal sem novo pesmico o njej in ji poslal na SMS…zelo ji je vsec..

  180. zogca said

    🙂

  181. Lynx said

    In potem bo v Slovenskih pisalo:

    Šokantno! Pajek lovil Muho, potem pa je Muha ujela Pajka. 😉

  182. Spider said

    Mlado dekle na obali,
    na morju
    bele ladje na obzorju.

    Zazre se v daljavo,
    v zarjo,
    šum valov pove ji-nekdo misli nanjo.

    Ne pozna ga,
    se malce boji,
    le kaj mu po glavi roji?

    Ne skrbi,
    on te ne rani,
    le tvojega prijateljstva se ne brani.

  183. Spider said

    Nima fanta, pravkar mi je povedala.

  184. zogca said

    😀

  185. Spider said

    Zogca tvoj nasmešek je vedno širši, he he..

  186. zogca said

    So pač novice vedno boljše.

  187. Spider said

    Zmenila sva se,nekako soglasno, da greva na druženje, na izi, brez pričakovanj..To ni uradni zmenek, kjer vsak v drugem vidi svojega potencialnega in na podlagi tega ocenjuje..Midva greva na izi, če kaj bo, pa bo.

  188. webmaher said

    Saj ni res pa je – na vidiku je botra Žogca:mrgreen:

  189. Spider said

    zakaj botra?

  190. Spider said

    Pametne punceZogcinega bloga , vaše mnenje rabim.

    Torej, jaz, ki se evidentno zanimam zanjo, sem njo povabil…Ona je rekla ja. Je to za vas zmenek, al ni?

    Imam občutek, da se njej to niti ne zdi zmenek, ful sproščeno govori o tem, ali pa vsaj daje tak vtis..To me veseli, ker ne maram klasičnih randijev, ono “jaz sem tebe povabil na randi”. Vedno, ko sem nekaj ful načrtoval, organiziral, rezerviral mizo…je bilo vse skup bolj tako. Ponavadi na takem zelo do potankosti načrtovanem prvem dejtu nisem našel z žensko pravega kontakta..

    Ona torej, kot zgleda, sploh nima filinga, da je povabljena na zmenek…v bistvu pa to je prikrit randi, ane?

  191. zogca said

    Jaz sploh ne bi premišljevala na takšen način, ampak bi si verjetno rekla, da grem pač nekoga spoznat. Jaz vsekakor tega ne bi gledala kot zmenek, bi si pa mislila, da to druga stran gleda kot zmenek, če bi bila druga stran tako zelo zaljubljena, kot si ti. Ampak to pri meni ne bi nič spremenilo. Če bi pa tam ugotovila, da mi je moški všeč, potem pa da. Lej, po desetih minutah ti bo jasno, ali si ji všeč ali ne, če boš imel vključene senzorje.

  192. Spider said

    Ja in tudi, ali je ona meni..ane..

  193. zogca said

    Ti trdiš, da ti ziher bo.

  194. Spider said

    Tak filing mam..Joj je to ena lušna in težka situacija..Počutim se, kot da sem star 15, ne skor 30..

    Jaz mislim uletet v LJ casual oblečen in poskušat delovat čimmanj obremenjeno..kar bo pa bo..

  195. zogca said

    Kaj pa drugega? Normalno, da ne boš prišel v večerji obleki. Kavbojke, superge in mikica.

  196. webmaher said

    Botra Žogca😛

  197. Spider said

    Superge ravno ne, eni malo bolj športni čevlji.

  198. Spider said

    Še en napotek rabim…ful slabo poznam LJ…

    Če s ebova zaštekala dobro..bi jo peljal na eno šetnjo malo..na izi…kjer so kakšne klopce..da malo posediva..Kje je to v LJ…grad?..špica ob Ljubljanici?…pomagajte..

    tenx..

    Ker nekako mislim, da s ebova bolj v centru zadrževala..

  199. zogca said

    Lahko na Grad. Lahko v Tivoli. Lahko ob Ljubljanici. Hej, Spider, ona je Ljubljančanka.😉 Vse pozna. Najbolje, da njej pustiš, da predlaga.

  200. Spider said

    Ma ja, samo en bi rad izpadel ko en loj, ki se nič ne znajde..ane..

  201. cija said

    Nazadnje, ko sem rekla, da grem na nekaj, kar ni zmenek (je bilo skupno dogovorjeno, ker sem se nekaj ven vlekla), sem končala v vezi🙂
    Drugače pa gledam na zadevo isto kot žogca. Na njenem teritoriju sta. Prepusti ji malo iniciative. Ni treba, da glumiš težkega frajerja, ki vse obvlada in ima pol slovenije v malem prstu.

  202. Spider said

    Hvala za nasvet…

    Moji tradicionalni zmenki so ponavadi bili krneki..nisem našel pravega kontakta..

    Imam dober občutek..in ne mislim nič glumit..tak bom, kot sem in to je to..

  203. zogca said

    Meni je čisto logično, da nekdo, ki ni iz Ljubljane, ne more poznati vseh naših lokalnih for tukaj in si zato nikoli ne bi mislila, da je bebast. Bi se pa zamislila, če v lastnem mestu ne bi čisto nič vedel, to bi mi pa dajalo vtis neživljenjskosti.

  204. Spider said

    Ah, če bi se dobila v MB..imam jaz 1000 idej..

  205. zogca said

    Na zmenek tako ali tako ni dobro priti s preveč idejami.

  206. Spider said

    To ni zmenek!🙂

  207. zogca said

    Karkoli že pač je.

  208. Spider said

    V soboto grem na morje. Juhuhuhu

  209. zogca said

    Jaz pa v ponedeljek oziroma bi šla že v nedeljo, ampak dvomim, da se bo do takrat kri zlila ven.😦

  210. Spider said

    V bistvu je prvič, da pecarim kakšno Ljubljančanko…

Leave a Reply

 
