Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Samo moje srce ne molči!

Posted by zogca na julij 19, 2009

NOČNI MOLK

Vse je odeto v molk noči,
le v vrtu se
v drevesnih krošnjah
neslišno veter še lovi.

Vse je odeto v molk noči,
v naročju njiv je sončna roža
zaprla žalostne oči.

Vse je odeto v molk noči.
Samo to moje drobno srce
v tem nočnem molku
ne molči.

Marička Žnidaršič

34 Responses to “Samo moje srce ne molči!”

  1. izbrana said

    Samo to moje drobno srce
    v tem nočnem molku
    ne molči.

    Ne, ne molči…. Joče… In bo jokalo naslednjih deset noči….

    Naj bo na morju lepo…. Njemu….
    😦

  2. zogca said

    Joj, bejbolinka moja, včeraj sem te klicala, da kakšno rečeva, pa si očitno že spala. Nocoj sem veri bizi, saj veš, da moram nekaj delati. Pa se jutri slišiva in bova kakšno rekli, ti bo mogoče malo laže. Bo nam tudi lepo na morju, veš, kako. Lepše kot njemu. Pa če se jaz moram zato spremeniti za nekaj čas v cirkusantko, se pa bom.

  3. zogca said

  4. Nevenka said

    Ah, spet kak črni vitez, ki ga je “zlomilo” od egoizma.
    Izbrana ne daj se. Lepše ti bo kot njemu, slej ko prej.

  5. zogca said

    Kdor je sam v sebi vedno nesrečen, tudi nikogar drugega ne more osrečiti. Zato takšni vitezi na nek način res so črni.

  6. Jazz said

  7. Lynx said

  8. Lynx said

  9. John said

    The Crying Game… ta film me je davno nazaj pošteno premaknil iz tečajev. Zgodba o ljubezni. Lepo.

  10. zogca said

    Nisem gledala filma, mi je bila pa pesem vedno božanska.

  11. John said

    Jaz pa sem si ga zdaj še enkrat zaželel pogledati. In ga že nalagam…

  12. zogca said

    FTTP-ja verjetno nimaš, da bi mi ga naložil gor? Mah, saj je bolje, da ne gledam cmeravih zgodb. Zame so vedno bile in bodo ostale moje humoristične nadaljevanke, kajpak najbolj izbranega okusa.

  13. webmaher said

    Ne daj se Izbrana…

  14. webmaher said

    Žogca če hoč JOhnu naredim FTP plac ekskluzivno sam za ta film😛

  15. John said

    FTP-ja res nimam, lahko ti pa film pretočim na en javni (pravzaprav ni javni) FTP server. Pa si ga od tam dol potegneš.

    Ni cmerav film.😯
    Prej tragičen.

    Ja, poznam te tvoje nadaljevanke. Vsaj pozitivno energijo ti priskrbijo. To pa je kar nekaj. Je svet bolj “rožnat”… 🙂

  16. zogca said

    Tragedije niso za cmerjanje?😯

    Ni cmerav film.
    Prej tragičen.

  17. zogca said

    Zelo si prijazen, ampak ni treba.

    Če bi John imela Belo lađo od 24 dela naprej, potem pa bi te takoj prosila, ker tega hudiča se ne da dobiti ne kupiti ne nič. Nekje je ostajalo na neti, fajl 18 GIGA. Vse skupaj. Tega pa jaz ne morem sneti, ker na nobenem particiju nimam več kot 10 GIGA frej.

    Žogca če hoč JOhnu naredim FTP plac ekskluzivno sam za ta film

  18. zogca said

    Totalna pozitiva. Zato se vsak dan nanje priklopim za najmanj pol ure.

    Ja, poznam te tvoje nadaljevanke. Vsaj pozitivno energijo ti priskrbijo. To pa je kar nekaj. Je svet bolj “rožnat”…

  19. webmaher said

    Žogca ti boš počas res morala o novem čurunalniku razmišljat..jaz mam na FTP-ju placa 750GB😆

  20. zogca said

    Imam en tak filing … Dokler dela, naj bo. Pa saj mi v bistvu ne zmanjkuje prostora. Za normalno delovanje nekje je, samo za takšne ekstremne podvige pa res ni.

  21. zogca said

  22. zogca said

  23. Spider said

    Dan.:)

  24. zogca said

    En takšen zelo bizi dan.😉 Vsaj zame.

  25. Lynx said

  26. zogca said

    A smajlija, ki zeha, pa nimamo?

    Jaz bi ga zelo potrebovala.😉

  27. Spider said

    Zogca, zadnjic sva se menila, kako so Srbi dobri bleferji in improvizatorji..

    Dva primera..če nimaš morja, si ga pa nardiš..

    Plaži Lido v Zemunu in plaža na Adi:

    http://www.turistvodic.info/pom/310eng%20zemun%20lido.htm

  28. zogca said

    Oja, bi šla.😉 Tako bom pa hodila na bazen. Že naslednji teden, ko bom ziher, da smem. So mi po odstranitvi šivov rekli, naj še malo počakam. Pri nas se na reko menda ne sme. Ravno danes so na televiziji govorili, naj se ljudje ne hodijo kopat na Savo, ker je nevarno.

  29. Spider said

    Sava je itak nevarna, lahko se pa v Sloveniji komot kopaš na Kolpi

  30. zogca said

    Imam pa potem morje bližje od Kolpe. Se mi zdi.😉

  31. zogca said

    Še najbolj ajnfah pa bo, če grem na Kodeljevo.

  32. Spider said

    To je ljubljanska mestna plaža Laguna?

  33. zogca said

    Ne, Laguna je Ježica. Včasih se je reklo Ježica.

    http://www.laguna.si/si/

    To je čisto drugi konec Ljubljane.

    V Laguni še nisem bila, odkar je Laguna. Mogoče bi pa šla.😉

  34. zogca said

    Vem, na kateri bazen ponavadi ob nedeljah dopoldne hodi princ. Ampak nikoli nisem hotela iti tja. Ker bi izpadlo, da ga lovim. Pa tudi nočem, da se mu raztrgajo kopalke.😆 Sem jih jaz izbrala.

Leave a Reply

 
