Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Je to pomoč?

Posted by zogca na julij 18, 2009

Kadarkoli berem debato o delitvi dela med moškimi in ženskami, dobim vtis, da se moški delijo na tiste, ki pomagajo ženi in tiste, ki tega ne počnejo. O prvih je napisanega veliko lepega, o drugih, razumljivo, malo manj. Redko se oglasi kakšna ženska, ki napiše, da njej mož ne pomaga, ampak samo opravi svoj del dela. In če moško pomoč pri gospodinjskih opravilih in vzgoji otrok … Šment, tudi jaz uporabljam besedo pomoč. Še enkrat. Če to, da moški pomijejo posodo, zlikajo perilo ali posesajo stanovanje, označujemo kot pomoč ženski, jim s tem v resnici sporočamo, da zgoraj omenjeno nikakor ni njihovo delo, da gre samo za njihovo dobro voljo, da naredijo nekaj namesto nas. Kajpak se spodobi za pomoč tudi zahvaliti.

Je res potrebno, da smo moškim hvaležne, če pomijejo svoj krožnik, zlikajo svojo srajco in posesajo svoj prah? Potem so tukaj še otroci in možje, ki ženam, tako berem, pomagajo pri skrbi za otroke. Če moški nahrani, okopa ali previje otroka, je s tem menda pomagal ženi. Je otrok samo njen? Vsaj jaz tako razumem besedo pomoč. Pomagaš, ko za nekoga narediš nekaj, kar bi moral narediti on sam. Če ta tradicionalna delitev dela še vedno obstaja, ali potem tudi jaz na nek način pomagam možu, če domov prinesem plačo, kajti tradicionalno gledano mi je ne bi bilo treba? In če je slučajno moja plača višja od njegove, kaj potem? Dobim odlikovanje, kakršnega mnogi moški pričakujejo po tem, ko so pomili (tudi svojo) posodo?

Nak, fotografija ni iz moje kuhinje.

142 Responses to “Je to pomoč?”

  1. Nevenka said

    Sedaj, ko sem sama, bolj vidim, da neka naravna delitev dela vendarle obstaja. Ko sama žagam drevesa in se mučim kot žival. Ko s krampom kopljem v vrtu globoke korenine, ki bi jih veliko lažje izkopal nekdo, ki je močnejši od mene. Ko se pregovarjam z zidarjem, da ni naredil tako kot sem mu naročila in me zato, ker sem ženska ne jemlje resno in misli, da ne vidim, da nekaj ni dobro.
    Saj vse naredim, a bi mi bilo lažje, če bi mi kdo pomagal.
    Saj vem, odvisno od življenja, kako ga živiš. V nekem bloku je življenje drugačno, tam bi bil moški tako rekoč brez dela. Pa vendar je potrebno kdaj odmašiti odtok, zamenjati pokrov WC-ja
    zmontirati kak kos pohištva.
    Ko sama delam take reči, pomislim na to, da bi bilo lepo, če bi mi kdo pomagal.
    In, ko sem bila še poročena in sem zbolela, mi mož ni nič pomagal, niti skuhal ni. Razlogov za ločitev sem imela več kot preveč.
    Ne vem, kdaj je kaj pomoč, kdaj delitev dela in kdaj je nekaj čisto samo po sebi umevno. Vem pa, kdaj je dela in skrbi zame enostavno preveč.
    A ker sem sama, to sprejmem. Ko sem bila pa poročena, pa tega nisem mogla sprejeti.

  2. Tana said

    Pomagaš, ko za nekoga narediš nekaj, kar bi moral narediti on sam.

    Se strinjam. Zanimivo.

    Postavlja pa se mi vprašanje, katere stvari pa bi to pravzaprav bile, ki jih lahko naredim za nekoga, kar bi moral on sam in obratno, jih on naredi zame.
    Delitev dela je eno, gornje pa čisto drugo.

    A veš, da mi nič pametnega ne pade na pamet.

    … da mi očisti čevlje…

  3. Spider said

    No, jaz razumem kot pomoč tudi, da sodeluješ pri nekem opravilu, ki ga nekdo ne more narediti sam.

    Sosed me prosi, če mu pomagam, da skupaj neseva mizo v njegovo stanovanje..A je to pomoč, ali ni?

  4. Tana said

    Sosed me prosi, če mu pomagam, da skupaj neseva mizo v njegovo stanovanje..A je to pomoč, ali ni?

    To že Spider. Ampak jaz sem gornje vprašanje razumela na pomoč, oziroma nekaj narediti za partnerja, kar bi moral on-a sam-a.

    Seveda pa v vsakdanjem življenju za druge naredimo veliko stvari in pomagamo, čeprav nam to ni treba. To je pomoč.

    Ampak kaj je to med partnerjema?

  5. Lynx said

    Nevenkinemu komentarju skoraj ni kaj dodati.

    V bistvu pa ženska s tem, da skuha kosilo za vso družino, pomaga možu, da lahko on medtem postori kaj drugega. Posebno ker je večinoma tega dela bolj vešča. Če on nima drugega dela, je prav, da ji pomaga pri njenemu “pomaganju” njemu. Torej gre za sodelovanje.
    Druga izmed možnosti (še vedno zelo prisotna, a dostikrat nepravična) je delitev dela na “moška” in “ženska”, tretja, za moje pojme zelo neekonomična, pa da vsi delamo vse.

  6. maxi said

    Je res potrebno, da smo moškim hvaležne, če pomijejo svoj krožnik, zlikajo svojo srajco in posesajo svoj prah?

    Seveda, vsaj hvaležna bi mu bila. Še nagradila bi ga.:mrgreen:

    Ps: Tale “svoj” prah me pa malo moti….a da komu rata tudi “svoj” prah posesat? In kaj naredi z “mojim” ga zaobide?🙂

  7. Nevenka said

    Jaz bi tudi rekla, da bi bilo sodelovanje najprimernejši izraz.
    Pomoč je pa takrat, ko si prepričan, da nekaj sam lahko narediš, pa se izkaže, da ni tako.

  8. webmaher said

    Tana, Maxi in Žogca bi bile v mojem primeru glava družine torej bi jaz kuhal, pral, pomival, likal, pospravljal in tudi previjal, če bi blo potrebno…in to ni pomoč, to je pametna in najbolj logična porazdelitev nujno potrebnega dela, da je nek red…pomoč bi bila, če bi recimo Tana prišla ornk zmatrana domov potem bi pa rekla da se ji popoldne ne da k pedikerki pa bi jaz mal postrigel in nalakiral nohte…In, tako to je!.😆:mrgreen:😆

  9. Tana said

    pomoč bi bila, če bi recimo Tana prišla ornk zmatrana domov potem bi pa rekla da se ji popoldne ne da k pedikerki pa bi jaz mal postrigel in nalakiral nohte…In, tako to je!.😆:mrgreen:😆

    Ja, web, to… sem jaz vedela, da si ti tisti ta pravi…
    čaki zdaj se pa moram jast spomnit, kakšn o pomoč bi jaz dala oz. nudila tebi….:mrgreen:

    pokadim do konca in napišem ….

  10. Lynx said

    Tana, Maxi in Žogca bi bile v mojem primeru glava družine torej bi jaz kuhal, pral, pomival, likal, pospravljal in tudi previjal, če bi blo potrebno…

    S takimi izjavami se ni za igrati. 😉
    Nekatere ženske znajo to hitro izkoristiti. 😦 Kot se pokažeš na začetku, tako se od tebe pričakuje v nadalje, zato moraš svoje sposobnosti prilagajati situaciji. 😉

    V tradicionalnem kmečkem okolju je delitev dela smiselna, v urbanem, kjer sta oba zaposlena in “moških” del praktično ni več, pa se skoraj porazgubi.

    Mož je dejal ženi, da naj v primeru da bo samo še vegetiral, izklopi aparate in tekočine od katerih je odvisno njegovo življenje.
    Žena mu je nemudoma vzela pivo iz roke in ugasnila TV….

  11. Tana said

    Tana, Maxi in Žogca bi bile v mojem primeru glava družine torej bi jaz kuhal, pral, pomival, likal, pospravljal in tudi previjal, če bi blo potrebno…in to ni pomoč, to je pametna in najbolj logična porazdelitev nujno potrebnega dela, da je nek red…

    …web, ko bi ti vse to naredil… pa bi ti jaz pripravila tako fino kopel, glih prav toplo vodo, notri bi nasula tako fine dišave, naredila veliko pene, prižgala svečke in te popeljala na sprostitev…. potem pa bi še jaz prišla k tebi…. 😉 ja, to bi pa bila pomoč.

  12. Tana said

    S takimi izjavami se ni za igrati.😉
    Nekatere ženske znajo to hitro izkoristiti.😦 Kot se pokažeš na začetku, tako se od tebe pričakuje v nadalje, zato moraš svoje sposobnosti prilagajati situaciji.😉

    Ja Lynx, seveda, kdor se z ognjem igra (pa temu ni dorasel) se kaj hitro opeče. ;-)… torej se s tem res ni igrati.

    Sicer pa za vas moške se ni bati, znate svoje sposobnosti odlično prilagajati vsaki situaciji…😉

  13. Tana said

    Kje pa je naša Žogca danes? A je kaj objavila, da je ne bo?😉

  14. webmaher said

    Lynx, prvič nismo v otroškem vrtcu, drugič pa vem kje so meje😆
    Tana si ziher ne bi želela biti tepena, razen če pri tem uživa:mrgreen: In, tako to je!. 😆

  15. zogca said

    Jaz to obvladam!!!

    Pa vendar je potrebno kdaj odmašiti odtok.

  16. Tana said

    Jaz to obvladam!!!

    o, šefica je že tukaj…😉

  17. zogca said

    Tega pa ne znam.😦 Bi mi pa prišlo prav, ker se moja deska premika deset centimetrov levo in desno, polomljena je. Že več kot pol leta. Bi kupila novo takoj, ampak je ne znam dati gor.😦 Še dobro, da še nisem padla s sekreta.😉

    zamenjati pokrov WC-ja

  18. zogca said

    Jup. Zelo dolgo sem spala, potem sem se še zelo dolgo vlekla s kavča na kavč, potem sem šla nazaj na posteljo (ups, jaz imam jogi) in brala pesmi, pa potem spet na kavč … In zdaj sem tukaj.😉

    o, šefica je že tukaj…

  19. Tana said

    … da mi očisti čevlje…

    nadaljujem… kaj naredi zame, kar bi morala sama…

    … da mi opere avto, avto odpelje na servis, odnese knjige v knjižnico, da namesto mene naredi neke stvari, ki jih rabim za službo …

  20. zogca said

    Glede pomoči … Tisto, kar sta pisala Spider in Tara … Tako sem mislila. Če moški reče, da mi je pomagal s tem, da je obesil perilo, to definitivno pomeni, da je obešanje perila moje delo, on pa mi pomaga. Ker če bi to pojmoval kot svoje delo, bi rekel, da je naredil svoje delo.

  21. zogca said

    Moj predbivši je vzel perilo, zlikal samo svoje obleke, drugo pa pustil. Mojega perila se ni dotaknil. Če bi bila še malo skupaj, bi iznašel način, kako posesati samo svoj prah. Njemu je bilo to, da naredi nekaj zame, strašno. Mislim, da je bila to ena mojih prvih zamer. Mi enostavno ni bilo jasno, kako lahko vsak dan predava, da me na smrt ljubi, ampak karkoli narediti zame pa …

    Ps: Tale “svoj” prah me pa malo moti….a da komu rata tudi “svoj” prah posesat? In kaj naredi z “mojim” ga zaobide?

  22. Tana said

    Moj predbivši je vzel perilo, zlikal samo svoje obleke, drugo pa pustil. Mojega perila se ni dotaknil.

    ja potem si pa ti skuhala samo za sebe, ali za oba? Ali je on kuhal?

  23. webmaher said

    Tana kaj rabiš za službo naresti😆
    Če Žogca nebi skuhala za oba bi bila tepena. In, tako to je!😉

  24. zogca said

    Zadnja leta samo še on. Jaz sem iz te zveze izstopila že veliko, preden je bila končana. Ker nisem mogla. Pa drugače res z veseljem naredim stvari za moškega. Za princa, na primer, sem z velikim veseljem kuhala in pekla. Ker pri njem nisem imela tega občutka, da ima non stop v glavi, da ne smem narediti kaj preveč zame, da je glede tega normalen, da mu je logično, da vsak naredi tisto, kar lahko, ima čas, zna. Da nima non stop v glavi računanja, da ne bo naredil kaj preveč. Prebivši pa je imel … Ne vem … En primer, ki je bil pa zame tako hud znak za alarm, da … Enkrat sem ga prosila, naj gre nekaj iskat na pumpo pet minut stran in mi prinese v službo. Pet minut vožnje z avtom bi ga to stalo. In mi je rekel, če se moram mučiti jaz, se boš tudi ti. In sem morala z njim, ker drugače mi ne bi prinesel. Ta njegov način razmišljanja … Pustimo to, da je zanj bilo vse mučenje, mislim pet minut vožnje z avtom … Jaz sem ves čas čutila, da to ni moški, ki bi v življenju pazil name. Njemu je bila ta neka njegova trapasta pravičnost daleč pomembnejša od tega, da je vsaj malo zaščitniški do svoje ženske. Princ ni bil takšen. On je po koncertu, ko sva šla na Hari Mata Hari, in se je ulilo tako, kot še nikoli, rekel, da gre po po avto in bo prišel pred vhod … Jaz sem kar gledala, ali je to mogoče in sem rekla ne, pojdiva skupaj. Pa je rekel, da ne, da zakaj bi bila tudi jaz mokra, če bo on moker. Nisem mogla verjeti. Ker moj predbivši je mene naučil naslednjega – če je moker on, moram biti tudi jaz, da je pravično, če se on kuha na 40 stopinjah, se moram tudi jaz, vse mora biti na takšen način pravično. Ko danes gledam nazaj, je bila to zamera številka ena, ki sem jo gojila do njega.

    Ali je on kuhal?

  25. zogca said

    Prva leta sem seveda kuhala za oba in bi še naprej, če bi bil on drugačen. V nekem normalnem odnosu meni takšne stvari niso težke. Če pa se nekdo gre tovrstne igrice, pa zamerim in ko zamerim, izgubim vsako voljo in veselje … Ker jaz to drugače naredim z veseljem in navdušenjem.

  26. zogca said

    Žogce še noben moški ni tepel in je tudi ne bo.😉

    Če Žogca nebi skuhala za oba bi bila tepena. In, tako to je!

  27. webmaher said

    Saj sploh ni opaziti nobenega niti najmanjšega razloga, da bi kdo Žogco tepel…moral bi jo samo razvajati in občasno pomagati😉

  28. zogca said

    Meni je oče govoril, da bo mene v življenju tepel jezik. Ampak danes jezikam veliko manj kot v tistih časih.😉

  29. Tana said

    Prva leta sem seveda kuhala za oba in bi še naprej, če bi bil on drugačen.

    Kar se kuharije tiče, pa sem jaz imela res srečo… jaz zelo nerada kuham in resnično skoraj nič ne znam, tako da pri meni bolj moški kuhajo. Jaz pa seveda delam kaj drugega (npr. zelo rada likam, pospravljam …)😉

    Žogce še noben moški ni tepel in je tudi ne bo.😉

    Jaz sem dobila enkrat okrog ušes… prvič, zadnjič in nikoli več …😆

  30. Tana said

    Tana kaj rabiš za službo naresti😆

    Trenutno zdaj nič. Ampak včasih pride tako, da kaj ne naredim do konca in prinesem domov… in potem je fajn, če nekdo drug naredi namesto mene…. tisto, kar bi morala sama. Jaz pa potem povrnem z razvajanjem, ha,ha, ha 😉

  31. webmaher said

    To se pa sploh ne sliši slabo, kaj praviš Žogca😉

  32. zogca said

    Tega, kar pa jaz moram kdaj narediti za službo, pa moški ne znajo. Vsaj moja dva nista znala.😉

  33. zogca said

    Ne, to je slabo. Svoje delo za službo jaz opravim sama, ker samo tako vem, da je narejeno tako, kot mora biti. S tem pa ni heca.

    To se pa sploh ne sliši slabo, kaj praviš Žogca.

  34. webmaher said

    pogovarjamo se o tistih zadevah, ki bi jih znali opraviti in smo potem zato še presenetljivo fajn nagrajeni ne da bi to pričakovali ali bognedaj zahtevali:mrgreen:

  35. zogca said

    Če si bral včeraj, sem se je raztopila od sreče že, ko se je princ ponudil, da kupi vrečke za sesalec. Sam od sebe. Jaz nisem zahtevna. Saj to je tudi moja težava.

  36. Spider said

    Zogca, tvoj predbivsi je bil res pravi kekec, zgleda..Zivel je v stvojem stanovanju in likal samo svoje perilo? Ma svašta, čudno, da ga nisi že prej brcnila skoz vrata.

  37. zogca said

    Lej, poštena bom. Ker sem na koncu tudi jaz vse spustila iz rok in je nastal popoln kaos … Na koncu sem bila tudi jaz enako slaba in se mi je zdelo pošteno, da sem tiho. Ampak začelo se je pa tako, da je on, ko se je na svojo željo in v bistvu na prevaro preselil k meni (me je več let prosil, ali se lahko, pa sem rekla ne, potem pa se mi je enkrat zlagal, da so se doma hudo sprli in da mora od doma, kar se je pozneje izkazalo kot laž, ker njegova mama o tem ni vedela čisto nič) … Ko se je preselil k meni, je on, ki je doma moral delati vse in je tudi delal, mislil, da je prišel na počitnice. Doma še kave ni spil, ko je že pomival skodelico. Pri meni je na balkonu na polici v nekem trenutku imel 40 umazanic skodelic kave, v katerih se je že delala plesen. Jaz sem hotela vse skupaj zagnati v smeti, on pa je samo govoril bom jutri. Kaj naj bi jaz to pomivala? Kaj pa sem jaz? Še posebej, ker se mu vedno govorila – vsaj splakni.

  38. Lynx said

    zamenjati pokrov WC-ja

    Stavit grem, da bi ga zamenjala, če bi ga hotela.
    Ugotoviti moraš le, ali je res zlomljen pokrov, ali je kaj narobe z okovjem. Potem samo šraufciger v roke in odšraufaš starega in prišraufaš novega. Sicer je možen še problem okoli modela školjke, vendar le, če ni klasičen.

    Če si bral včeraj, sem se je raztopila od sreče že, ko se je princ ponudil, da kupi vrečke za sesalec. Sam od sebe.

    Zame in za večino moških je to, kar je počel tvoj princ, nekaj samoumevnega. Ni čudno da ga tako hvališ, po tistih “negativnih” izkušnjah.

  39. zogca said

    Vidiš!!!

    Meni se je on zdel najčudovitejši moški na svetu, ko ni dovolil, da grem z njim v tisti hudi naliv. Saj, če se dobro spomnim, je bil tudi on začuden nad tem, na kakšen režim sem bila jaz navajena, če se mi to zdi nekaj izjemnega.

    Zame in za večino moških je to, kar je počel tvoj princ, nekaj samoumevnega. Ni čudno da ga tako hvališ, po tistih “negativnih” izkušnjah.

  40. maxi said

    Saj vi niste resni, jaz osnove odnosa v vezi sploh ne dogovarjam. Ali razume kaj pričakujem od njega ali pa ne. Da bom zgubljala energijo in gradilo kvazi kvaliteto svojega sožitja na tem, da bom lahko prijateljicam oznanjala, kaj vse moj ne dela oz. dela….mah, o teh stvareh se jaz sploh ne pogajam. Če mu ni jasno, da mu po potrebi pritiče posoda, sesalec in tudi štedilnik, potem pač naj išče dalje, saj žensk pripravljenih na odnos “mama-sin” je veliko.

  41. zogca said

    Tiste dve stvari, ki desko držita na školjki, ena izmed teh dveh je zlomljena. Deska se školjke drži samo na eni, zato pa se tako premika. Očkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Ja, njega moram poklicati.

    Ugotoviti moraš le, ali je res zlomljen pokrov, ali je kaj narobe z okovjem.

  42. maxi said

    Stavit grem, da bi ga zamenjala, če bi ga hotela.

    Jasno, kot beli dan. Jaz sem letos speljala tak projekt okoli stanovanja, da mi marsikateri moški ni kos.😛

  43. zogca said

    Ja, ko misliš, da mu je jasno, pa mu v resnici ni. Oziroma, mojemu je bilo, ampak je mislil, da je na počitnicah. V hotelu.

    Če bom še kdaj s kom živela, bodo pravila jasna prvi dan. Nobene zajebancije. Jaz nisem hotela biti težka, nisem hotela biti zoprna, nisem hotela utrujati … Mislila sem, da se lahko zanesem na njegovo zdravo pamet in dobro vzgojo glede tega … Ampak prav zato, ker jaz nisem hotela nič težiti, je na koncu izpadel totalen kaos. Pa mi je njegova mama ves čas govorila, da ga moram čvrsto prijeti. Njegova mama je za to njegovo novo zdaj rekla moji mami, da se z njo bolje razume kot z menoj, ker mu ona zna bolje ukazovati in jo zato uboga, mene pa ni. Mislim, hej!!! Hvala lepa za takšno zvezo, kjer bom jaz delila ukaze, on pa me bo ubogal. Jaz se tega ne grem. Tako da … Če bom še kdaj s kom živela, se bova prvi dan okvirno dogovorila, kaj kdo dela in tega se bova držala. Pika.

    Če mu ni jasno, da mu po potrebi pritiče posoda, sesalec in tudi štedilnik, potem pač naj išče dalje, saj žensk pripravljenih na odnos “mama-sin” je veliko.

  44. maxi said

    Ja, ko misliš, da mu je jasno, pa mu v resnici ni. Oziroma, mojemu je bilo, ampak je mislil, da je na počitnicah. V hotelu.

    Ko rečem jasno, dejansko mislim JASNO!

  45. zogca said

    Saj!!!

    Jaz sem bila premlada takrat, potem je bila zadeva že zavožena in se je popraviti ni več dalo. Zdaj vem več in tudi pri meni bo jasno jasno in se s takšnimi stvarmi sploh ne mislim več ukvarjati. Ker jaz ne mislim nikogar vzgajati in prezvgajati. Ali si takšen ali nisi.

  46. Tana said

    Ko rečem jasno, dejansko mislim JASNO!

    maxi, ti si pa preveč stroga😉

  47. Lynx said

    Tiste dve stvari, ki desko držita na školjki, ena izmed teh dveh je zlomljena. Deska se školjke drži samo na eni, zato pa se tako premika. Očkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Ja, njega moram poklicati.

    Zlomljen del odneseš v trgovino kot vzorec in kupiš novega (dva sta v kompletu).

    Jasno, kot beli dan. Jaz sem letos speljala tak projekt okoli stanovanja, da mi marsikateri moški ni kos.

    Midva bi se razumela. Ti bi meni pleskala in jaz bi ti kuhal (mislim podnevi). 😉

  48. zogca said

    Verjemi, bolje tako, kot da prideš do tega, do česar sem prišla jaz. 40 umazanih skodelic kave na balkonu, strjen zos od kave in plesen na njem.

  49. Tana said

    40 umazanih skodelic kave na balkonu, strjen zos od kave in plesen na njem.

    Žogca si imela preveč skodelic. Če bi imela samo 2, bi jo sigurno pomil, da bi lahko pil kavo al kaj že …😉 Preveč vsega imaš, spodnjih hlač, skodelic … čisto preveč😉

  50. zogca said

    Saj jih imam še zdaj več kot 40, ampak nobena ni umazana na balkonu. Je samo ena umazana v umivalniku.😉

    To imaš prav, če bi imela dve, se to ne bi zgodilo. In veš, kaj? Sem mu kupovala plastične lončke, ki se jih po uporabi vrže stran, piknik varijanta, pa jih ni uporabljal.

  51. webmaher said

    Zdaj šele razumem zakaj je Žogca z Maxi 😆 😆😆

  52. maxi said

    Ali si takšen ali nisi.

    Pa to je to.

  53. Jovanka Broz said

    to je moškim v navadi ,da vprašajo ” a ti naredim to pa to”.

    Jaz pop***im, ko me tako vpraša.

  54. zogca said

    A sva že par? Zakaj jaz tega ne vem?:mrgreen:

    Zdaj šele razumem zakaj je Žogca z Maxi.

  55. zogca said

    To je to, Jova, to je to.

    Naredi meni?!?

    to je moškim v navadi ,da vprašajo ” a ti naredim to pa to”.

    Jaz pop***im, ko me tako vpraša.

  56. zogca said

    Ampak pri dvajsetih punce tega ne vemo.

    Pa to je to.

  57. maxi said

    Midva bi se razumela. Ti bi meni pleskala in jaz bi ti kuhal (mislim podnevi).😉

    hehe…moški razumete po moško.😛 Jaz nisem pleskala, so mi pa pleskali. Hmmm….čaki, da preštejem….6 mojstrov je teden dni plesalo tako kot sem jaz žvižgala.🙂😛
    Ne delam jaz tega, kar ne znam….projekt je zame to, da zoorganiziram in razdelim delo tako, da se v času, ki je na razpolago po vrsti delajo dela, ki so v projektu. In je bilo, končano vse v rokih, brez penalov… hehe
    Jap….. komandant ali kako je že rekla Tana.🙂

  58. maxi said

    Ampak pri dvajsetih punce tega ne vemo.

    Sorry, jaz sem znala že pri 19-ih.:mrgreen: Moj bivši mož je pomil več posode v najinem zakonu kot jaz. Te osnove so bile jasne, nama je zmanjkalo drugje.

  59. maxi said

    A sva že par? Zakaj jaz tega ne vem?:mrgreen:

    Hipotetično.

  60. zogca said

    Midva sva se samo pregovarjala. Njemu je bilo vse težko, potem meni še težje, sama slaba volja. To je res tako zanimivo. Za princa sem vse naredila z veseljem, za predbivšega pa nič z veseljem. Tisti neki občutek, ki ga ne znam opisati … Preprosto sem pri princu lahko bila ženska, ker se je on vedel kot moški. Čeprav, zdaj s tem pišem, da je kuhanje žensko delo in kontriram samo sebe.

    Sorry, jaz sem znala že pri 19-ih. Moj bivši mož je pomil več posode v najinem zakonu kot jaz. Te osnove so bile jasne, nama je zmanjkalo drugje.

  61. zogca said

    To znam tudi jaz.😉

    Ne delam jaz tega, kar ne znam….projekt je zame to, da zoorganiziram in razdelim delo tako, da se v času, ki je na razpolago po vrsti delajo dela, ki so v projektu.

  62. maxi said

    To znam tudi jaz.😉

    Potem pa ne stokaj, da imaš zlomljeno školjko.😛

  63. zogca said

    Bom organizirala, da jo bo nekdo popravil oziroma dal gor novo.😉

    Potem pa ne stokaj, da imaš zlomljeno školjko.

  64. maxi said

    Midva bi se razumela. Ti bi meni pleskala in jaz bi ti kuhal (mislim podnevi).😉

    Čeprav sem se enkrat kmalu po ločitvi lotila tudi pleskanja, tako za sprostitev. Ampak sem potem na koncu ugotovila, da sem za vse pripomočke in barve, ki sem jih mogla nabavit porabila več, kot če bi za to poklicala mojstra, pa še delo bi bilo lepše (estetsko) opravljeno.:-)

  65. zogca said

    Jaz sem tudi pri zadnji obnovi ugotovila, da je bolje poklicati mojstra. Sem sama naredila veliko, ampak potem v nekem trenutku več ni šlo. Sama pa zidov ne morem ravnati. In potem, ko je prišel mojster in je poravnal zid, sem ga vprašala, koliko bi računal, da ga prepleska. Tako je naredil eno sobo. In na koncu vse sobe. Naredil mi je pa res poceni. Je vedno govoril, da mi dela ceneje, ker se mu všeč.😉

  66. webmaher said

    jest bi ti kej tut zastonj naredu:mrgreen:

  67. Lynx said

    jest bi ti kej tut zastonj naredu

    Ti to iskreno?😉
    Samo Žogci ali tudi komu drugemu?

  68. Jovanka Broz said

    Žogca, naslednjič, ko boš rabila beljenje imaš Weba za mojstra. Jaz bom pa hrano prinesla. A ti obleci bel kelnerski predpasnik in tangice. Ma ni hudič, da ne bo lepo naredil. Potem bomo vsi 3je dali v oglas “DELAMO PO HIŠAH”😀

  69. Tana said

    Potem bomo vsi 3je dali v oglas “DELAMO PO HIŠAH”😀

    Jovanka, jaz se pa javim za čiščenje. Saj veš, da brez tega ne gre. Bom čisto pridna in delala, delala, ….😉

  70. webmaher said

    Lynx saj Žogci sem že😆
    Jovančice svaka čast, danes si bla izvanredna voli te tvoj Tito:mrgreen:

  71. zogca said

    Izkoriščati pa ne maram, ker bi me preveč pekla vest.

    jest bi ti kej tut zastonj naredu.

  72. zogca said

    😆

    A ti obleci bel kelnerski predpasnik in tangice.

  73. webmaher said

    Tana ti bi bla računovodkinja, če bi jaz že belil bi tut za sabo pospravil, sploh bi se pa trudil, da ne bi kapljalo in curljalo tam kjer ni treba:mrgreen:

  74. zogca said

    Kaaaaaj?

    Lynx saj Žogci sem že.

  75. Jovanka Broz said

    hej Tana, prav nasmejala sem se. A imamo poslovodjo? kdo bo glavni?

  76. Tana said

    Tana ti bi bla računovodkinja, če bi jaz že belil bi tut za sabo pospravil, sploh bi se pa trudil, da ne bi kapljalo in curljalo tam kjer ni treba:mrgreen:

    Sprejmem. Ti si pa res majster, da nič ne kaplja in nič ne curlja. To bomo dobro reklamo naredili. Si lahko misliš, kako se trži takšna blagovna znamka… to ni poceni….dobro, da si mene najel za računovodkinjo, boš videl… ne bo ti žal:mrgreen:

  77. Tana said

    hej Tana, prav nasmejala sem se. A imamo poslovodjo? kdo bo glavni?

    vidiš ti to Jovanka, v minuti pa sem že napredovala iz čistačice v računovodkinjo…:mrgreen: ja glavna bo valda šefica, kdo je to pa se ve, ha,ha,ha

  78. webmaher said

    No Žogca smiri hormone, kar malo pomisli😆
    Tana ako se Jovanka slaže možemo početi što prije to bolje😆

  79. zogca said

    Jaz ne morem biti, če bom v tangicah. V tangicah me ne bo nihče jemal resno.

    kdo bo glavni?

  80. zogca said

    Res se ne spomnim, da si ti kdaj pleskal pri meni.😉

    No Žogca smiri hormone, kar malo pomisli.

  81. Jovanka Broz said

    Kaj pa Janis? ona se mi zdi tako odločno stroga? drugače bomo zabluzili.

    Ko spijem 7 piv nič ne bo od hrane😀

  82. zogca said

    A ne bo ona kuhala???

    vidiš ti to Jovanka, v minuti pa sem že napredovala iz čistačice v računovodkinjo…

  83. zogca said

    Nje pa danes še nisem videla.

    Kaj pa Janis? ona se mi zdi tako odločno stroga? drugače bomo zabluzili.

  84. zogca said

    Saj ti ne bomo dali piti.:mrgreen:

    Ko spijem 7 piv nič ne bo od hrane

  85. webmaher said

    Kdo pa govori o pleskanju lepo prosim – ne zavajaj Lynxa😉
    Ko bo Tana pisala račun ji bo le ta vedno padel na tla in Žogca se bo počasi priklonila in ga pobrala, da bo osebek poleg računa videl še precej več in bo plačal z nasmeškom in dal še zajetno napitnino:mrgreen:

  86. Jovanka Broz said

    Tana vidiš, privat se vse da. Jaz poznam eno manjšo firmo v kateri so brez šole ali pa šivilja in podobno. Delajo pa kot raketa.Obvladajo posel v nulo.

  87. Tana said

    A ne bo ona kuhala???

    Seveda bo Jovanka kuhala, saj jaz ne znam. Jaz sem se ponudila za čistilko in sem takoj napredovala v računovodkinjo. Tako, da bomo kar začeli tržiti našo blagovno znamko “web majster – nič ne kaplja in nič ne curlja” – delo opravi kvalitetno – kvaliteta pa se plača.😀

  88. webmaher said

    Kad če Jovanka posle toliko godina vidjeti opet svoga druga Tita ni slučajno neče pomisliti na sedam piva pa čak da su Nikšićka😆😆😆

  89. Tana said

    Tana vidiš, privat se vse da. Jaz poznam eno manjšo firmo v kateri so brez šole ali pa šivilja in podobno. Delajo pa kot raketa.Obvladajo posel v nulo.

    Jovanka vse se da, vse, samo če se pravi ljudje vkup najdejo, ha,-…

  90. Lynx said

    A ti obleci bel kelnerski predpasnik in tangice. Ma ni hudič, da ne bo lepo naredil.

    To sem mislil, ko sem napisal, da ja ne bo zastonj delal uslug.😉
    Dvomim pa, da bi bilo na ta način delo natančno opravljeno.

    No Žogca smiri hormone, kar malo pomisli.

    Mojvideo!

    Potem bomo vsi 3je dali v oglas “DELAMO PO HIŠAH”

    Ko bi se vam pridružila še Tana, bi jaz prišel posnet to humoresko na kamero. Tako bi s prodajo cedejev še dodatno zaslužili. Definitivno bi bila hit. 🙂

  91. zogca said

    V bistvu bom jaz prišla najbolje skozi. Samo v tangicah bom hodila okoli. :mrgreen:

  92. zogca said

    Tega jaz nisem pozabila, ampak govora je bilo o delu na domu.

    Mojvideo!

  93. webmaher said

    ko bodo padali računi boš mimgrede še počepe delala in ritka bo vedno v top formi:mrgreen:
    LynX mam jaz tut kamero ampak če jo maš že ti tudi boš ti snemal, jaz pa bom prinesel prenosnik in bomo takoj zmontirali in naložili na posebno stran, ki bo dosegljiva za letno naročnino 10$ … še prej naredimo mal reklame zakar bo poskrbela Tana…ko imamo miljon naročnikov talamo po načelu pola meni pola vama…strankam pa izdajamo račune s simbolično ceno da nas davkarija ne bo ganjala…biznis zagarantiran, to vam ja kažem:mrgreen:

  94. zogca said

    Snemanja mene v tangicah pa ne bo.❗

  95. Lynx said

    LynX mam jaz tut kamero…

    Ti boš pleskal. Janis pa bomo zadolžili, da poskrbi da ne boš gledal Žogce v tangicah. Ker je tako odločno stroga. 😉

  96. Lynx said

    Snemanja mene v tangicah pa ne bo.

    Potem pa bo Maxi tvoja dvojnica za “kočljive” prizore.

  97. zogca said

    In tako kot v naši državi jih bo na koncu več vodilo delo kot delalo.:mrgreen:

  98. zogca said

    Ne vem, če sta si najini riti tako podobni, da bi ona lahko meni bila dvojnica.:mrgreen:

    Potem pa bo Maxi tvoja dvojnica za “kočljive” prizore.

  99. webmaher said

    Lynx bo tako snemal da se bo videla samo ritka in ala vera tistemu, ki bo po njej prepoznal ponosno lastnico, ki se bliža svoji top formi😛😛😛

  100. Tana said

    Ko bi se vam pridružila še Tana, bi jaz prišel posnet to humoresko na kamero. Tako bi s prodajo cedejev še dodatno zaslužili. Definitivno bi bila hit.🙂

    Lynx, ti si bistra glavca, ves keč je v dnarju.😆

    In tako kot v naši državi jih bo na koncu več vodilo delo kot delalo.:mrgreen:

    Če je vodstvo pravo, potem je delo že tudi opravljeno.

  101. maxi said

    Potem pa bo Maxi tvoja dvojnica za “kočljive” prizore.

    hehe…to bo ja.

  102. webmaher said

    Tana mi bomo pleskali praktično zastonj in postali milijonarji. Jovanka pa bo poskrbela da ne bomo nikoli praznih želodcev okoli strašili😛😛😛

  103. zogca said

    Če bo mene Jova hranila, je bolje, da nisem v tangicah. :mrgreen:

  104. Lynx said

    Ne vem, če sta si najini riti tako podobni, da bi ona lahko meni bila dvojnica.

    Sem napisal da bomo snemali humoresko (s seksualnim pridihom) in ne kakšen umetniški film.

    Lynx, ti si bistra glavca, ves keč je v dnarju.

    Keč je v smehu. 🙂

  105. zogca said

    Če hočeš biti moja dvojnica, moraš za kakšen teden na hranjenje k Jovi. :mrgreen:

    hehe…to bo ja.

  106. zogca said

    Moja rita je namenjena temu, da jo princ boža in ne temu, da se ti smejiš.😉

    Keč je v smehu.

  107. Lynx said

    Pravzaprav bi lahko bile vse ženske, od kuharce,prek igralk do računovodkinje vsaj pomanjkljivo oblečene. Tako za bolj sproščeno vzdušje. Web menda ne bi imel nič proti. 😉

  108. Tana said

    Keč je v smehu.🙂

    Ja, res, smeh je pol zdravja. Že dolgo se nisem tako nasmejala kot danes. Nisem jaz kar tko napisala, da si bistra glavca😛😛😛

  109. webmaher said

    Žogca bo dobila samo drobtinice tako, da se ni za bati…bo na podobni dieti kot je bil Zlatko Šugman v Malih Oglasih…Škof se je pa basal dvojno😛😛😛

  110. Tana said

    Pravzaprav bi lahko bile vse ženske, od kuharce,prek igralk do računovodkinje vsaj pomanjkljivo oblečene. Tako za bolj sproščeno vzdušje. Web menda ne bi imel nič proti.😉

    Najboljše, da bi bili vsi v tangicah. Samo pol je pa nevarnost, da kamera poči….

  111. webmaher said

    Tani bi se pa zdaj prilegla masaža pa dišeča kopel😛😛😛

  112. zogca said

    Ta zadnji, ki bi imel.😉

    Web menda ne bi imel nič proti.

  113. zogca said

    Jaz pa moških ne bi hotela gledati v tangicah. Imam raje bokserice.

    Najboljše, da bi bili vsi v tangicah. Samo pol je pa nevarnost, da kamera poči….

  114. maxi said

    Če hočeš biti moja dvojnica, moraš za kakšen teden na hranjenje k Jovi.:mrgreen:

    Vloga dvojnice ni moja vloga.🙂
    K Jovi grem pa kamot na hrano in močno dvomim, da bodo šle kile gor.

  115. webmaher said

    WEb, ko gre za delo je 100% skoncetriran kajti od nečesa je treba živeti:mrgreen:

  116. Lynx said

    Moja rita je namenjena temu, da jo princ boža in ne temu, da se ti smejiš.

    Če nisi pozabila, bo v prvem planu pleskar Web in ne tvoja rit. Ti boš le za dekoracijo (ne za smeh).

    Potem pa tvoja rit sploh ne služi svojemu namenu.

  117. Tana said

    Jaz pa moških ne bi hotela gledati v tangicah. Imam raje bokserice.

    Saj jih ne boš ti gledala… mi bomo tržili…. gledali bodo drugi….😉

  118. zogca said

    Meni so všeč moške rite takole zapakirane.

  119. zogca said

    Takšne imam pa že manj rada.

    Fotka je zelo dobra.😉

  120. zogca said

    Tudi Žogci všečno.😉

    Ampak tale si je nekaj zatalčil noter, kajne?

  121. zogca said

    To mi je pa fuj.

  122. Lynx said

    Pravzaprav bi lahko bile vse ženske, od kuharce,prek igralk do računovodkinje vsaj pomanjkljivo oblečene. Tako za bolj sproščeno vzdušje. Web menda ne bi imel nič proti.

    Si predstavljaš Jovo zgoraj brez, s polnim pladnjem dobrot in pijače?

  123. zogca said

    Srečnica.😉

    K Jovi grem pa kamot na hrano in močno dvomim, da bodo šle kile gor.

  124. zogca said

    To bo nocoj mokrih sanj.😉

    Si predstavljaš Jovo zgoraj brez, s polnim pladnjem dobrot in pijače?

  125. webmaher said

    Žogca jutri obvezno ob 11.30 na TV 3 pogledat Modna agencija Janice Dickinson😛

  126. webmaher said

    Web že trenira-nič nas ne sme presenetiti…Up & down😛

  127. webmaher said

    Kle je pa še sriček John za Tano, Maxi in Žogco😛

  128. zogca said

    Sem pet minut nazaj po naključju videla close up poroda, kako so glavico vlekli ven. Odločila sem se, da kar ostanem nuna.😉

  129. Tana said

    Kle je pa še sriček John za Tano, Maxi in Žogco😛

    Web ti rajcaš, ta je za ples, jaz pa sama tukaj, to bo katastrofa 😛

  130. webmaher said

    to te ne bi odvrnilo-raje pomisli na svinjsko gripo in ostale dobrote…danes so prišli mulci z Grčije vsi okuženi…

  131. zogca said

    Jaz plešem sama.😉

  132. Tana said

    Odločila sem se, da kar ostanem nuna.😉

    Saj nune danes niso več to, kar so včasih bile… tako da se zna vse zgodit.😉

  133. webmaher said

    Tana to je bolj za gledat, zdrži saj bo šlo, tule maš Đona pa Olivijo pa mal glej😛

  134. Tana said

    Jaz plešem sama.😉

    Ja, saj to je hudič, sama, jaz tudi, če plešeš, saj veš, ples spodbuja …. in kaj čemo nardit ?😛

  135. webmaher said

    Tana za Žogco se ni za bati-ona je nuna samo na određeno vrijeme, koje polako ali sigurno prolazi…neče se ćekati dvehiljade i dvadeset i osma godina😛

  136. webmaher said

    Tana merki, mi smo firma kjer ne kaplja in curlja v prazno😛😛😛

  137. Tana said

    Tana to je bolj za gledat, zdrži saj bo šlo, tule maš Đona pa Olivijo pa mal glej😛

    Poleg tega se da brez problema zdržat, ni moj tip.😛

  138. Tana said

    Tana merki, mi smo firma kjer ne kaplja in curlja v prazno😛😛😛

    mirkam, mirkam, če pa bo slučajno kaj curjalo, spravim v stekleničko in v hladilnik, pa bo za drugič, nič v prazno.😆

  139. webmaher said

    no no tako ja, jaz že vem zakaj boš ti računovodkinja😛

  140. zogca said

    Se kaj slišiš s princem, da veš, da to vreme prolazi?😉

    ona je nuna samo na određeno vrijeme, koje polako ali sigurno prolazi…

  141. Spider said

    Te bom jaz zašarmiral na rč..he he he..

  142. zogca said

    Koga? Mene? Mene ne more nihče zašarmirati.

Leave a Reply

 
