Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Pozdravljena, žalost!

Posted by zogca na julij 17, 2009

POZDRAVLJENA

Nisem te klicala –
a naj bo:
Pozdravljena, žalost!
Vidim, begunka si –
kdo ve, od kod …
Prišla si,
se naselila v meni.
Nisem te vesela,
a razumem te:
Kdo bi prebival
v nekih mrtvih prsih?

Neža Maurer

111 Responses to “Pozdravljena, žalost!”

  1. zogca said

    Tako lepa pesmica.

  2. Spider said

    Obe sta lepi.

  3. zogca said

    Nežine so tako ali tako vse presežek. Njena poezija je zame preprosto božansko lepa.

  4. Spider said

    Ma pa vecinoma zalostne.

  5. zogca said

    Pač, ljubezen je očitno žalostna reč.

  6. zogca said

    Po zadnjih podatkih je v Sloveniji doslej potrjenih 43 primerov okužbe z novo gripo. WHO pa teh številk sploh ne bo več objavljala, ker je okužb enostavno preveč …

    http://24ur.com/novice/svet/nova-gripa-resna-groznja-gospodarstvu.html

    Po moje bom morala spet spisati kakšno objavo o tej gripi.

  7. zogca said

    Še osem okužb z virusom nove gripe

    http://www.rtvslo.si/zdravje/se-osem-okuzb-z-virusom-nove-gripe/207856

  8. Jazz said

    zogca said
    julij 17, 2009 at 9:35 popoldan
    Še osem okužb z virusom nove gripe

    http://www.rtvslo.si/zdravje/se-osem-okuzb-z-virusom-nove-gripe/207856

    Odkar se imenuje Nova,sem jaz čisto miren,novosti gredo od nekdaj vse mimo mene.Kot Svinjska pa ne rečem,tam bi bile šanse mnogo večje….😉

  9. Nevenka said

    Ja, pesem, kratka…z jedernato mislijo. Tisto resnično, ki kar zareže.

  10. Tana said

    Odkar se imenuje Nova,sem jaz čisto miren,novosti gredo od nekdaj vse mimo mene.Kot Svinjska pa ne rečem,tam bi bile šanse mnogo večje….😉

    Jazz, čuvaj se, da se ne nalezeš kakšne NOVE alias SVINJSKE gripe.😉

    September se bliža in midva bova po planu morala začeti z delom. Tako, da pazi na svoje zdravje…. ker sicer …😉

  11. zogca said

    30 novih primerov!!!

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5591100

  12. zogca said

  13. zogca said

  14. Lynx said

  15. zogca said

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, ta je pa lepa.😉

  16. Tana said

    Lynx, ta je pa meni zelo lepa. Pa še paše na tak otožen dan…😉

  17. zogca said

    Dežuje, dežuje, dežuje …

  18. webmaher said

    Ljupka&Ivica…u dvoje je…

  19. maxi said

    Dežuje, dežuje, dežuje …

    Pri nas je ravno nehalo….in jaz grem oddelat svoje.

  20. webmaher said

    Duško Lokin…neko te tajno…

  21. zogca said

    Maxi teče.😉

    Pri nas je ravno nehalo….in jaz grem oddelat svoje.

  22. webmaher said

    Đo Maračić Maki…dal se sjetiš…

  23. webmaher said

    Maxi bo večno od Žogce…le kdo jo lahko ujame če vsak dan trenira:mrgreen:

  24. zogca said

    Jaz bom danes začela delati trebušnjake.

    Počepe delam že en teden.

  25. webmaher said

    opala Žogca se pripravlja na LP…kolk počepov pa narediš na dan in kolko nameravaš trebušnjakov..molim detaljni opis…bom še jaz zraven fušal😆

  26. zogca said

    Počepov zaenkrat šele 20. Je bil cilj 100, ampak pozabim. Trebušnjaki pa meni nikoli niso šli. Če mi jih uspe delati po 20 na dan, bom na konju.

    Najboljša telovadba je tako ali tako seks, ampak jaz sem nuna.

  27. webmaher said

    ajej, jaz sem zdajle naredu 20 počepov in 20 sklec v minuti…takole se zmeniva-vsak dan:

    100 počepov (5X20)
    200 trebušnjakov (8X25)
    60 sklec (4X15)

    Velja😆

  28. webmaher said

    da bo Žogca lažje trenirala je tu takt

  29. zogca said

    Jutri bi imela takšen muskalfiber, da se ne bi mogla premakniti.

    100 počepov (5X20)
    200 trebušnjakov (8X25)
    60 sklec (4X15)

  30. zogca said

    Najbolje se natreniram, ko si dam gor slušalke in plešem na to pesem.

  31. zogca said

    In še ena malo bolj resna.😉

  32. webmaher said

    jutri začneva, nema sad hvatanje krivina:mrgreen:

  33. Spider said

    Jaz delam sklece tako….30…20…10…z kratkimi presledki

  34. Tana said

    jutri začneva, nema sad hvatanje krivina:mrgreen:

    Web, a se lahko pridružim? Obljubim, da bom delala po navodilih.😉

  35. zogca said

    Jaz jih bom gotovo hvatala.

  36. Lynx said

    Najbolje se natreniram, ko si dam gor slušalke in plešem na to pesem.

    Kolikor sem jaz zasledil, ne plešeš najbolj rada v paru. Po tem se še najbolj razlikuješ od običajne ženske, ki je večinoma mahnjena na ples.

  37. Lynx said

    Pa še dokaz, kako je bil Michael Jackson res genialen:

  38. Tana said

    Najbolje se natreniram, ko si dam gor slušalke in plešem na to pesem.

    Sem nekje prebrala, da tiste ženske, ki rade plešejo, tudi rade seksajo. Ples baje vzpodbuja željo po … 😉

  39. webmaher said

    Tana če boš Žogci pomagala hvatati krivine onda nema nič😆

  40. maxi said

    Kolikor sem jaz zasledil, ne plešeš najbolj rada v paru. Po tem se še najbolj razlikuješ od običajne ženske, ki je večinoma mahnjena na ples.

    Jaz tudi nisem neki dancer.

    Ps: I’m not a dancer I’m a lover:mrgreen:

  41. Tana said

    Web, obljubim, da ne bom… kot sem rekla se bom držala tvojih navodil. A me vzameš v ekipo?

  42. maxi said

    Sem nekje prebrala, da tiste ženske, ki rade plešejo, tudi rade seksajo. Ples baje vzpodbuja željo po …😉

    Ples pri meni nadomešča tek.😛

  43. zogca said

    Kdaj sem pa to napisala???

    Kolikor sem jaz zasledil, ne plešeš najbolj rada v paru. Po tem se še najbolj razlikuješ od običajne ženske, ki je večinoma mahnjena na ples.

  44. zogca said

  45. webmaher said

    Nič Tana, bomo raje jaz, Maxi in ti igrali fuzbal…Žogco itak že mamo:mrgreen:

  46. Tana said

    Ples pri meni nadomešča tek.😛

    Pri meni pa hitro hojo …:P

    A ni luštkan tale z jezičkom….😛

  47. zogca said

    Ta z jezičkom je tudi meni najbolj kljut.

  48. zogca said

  49. maxi said

    Tina je carica.

  50. Tana said

    Nič Tana, bomo raje jaz, Maxi in ti igrali fuzbal…Žogco itak že mamo:mrgreen:

    Zakaj si si pa zdaj premislil?😛 A si se utrašil ali kaj? Jaz sem za telovadbo in ples.

  51. zogca said

  52. zogca said

    Totalna.

    Tina je carica.

  53. Jazz said

    maxi said
    julij 18, 2009 at 9:04 popoldan
    Sem nekje prebrala, da tiste ženske, ki rade plešejo, tudi rade seksajo. Ples baje vzpodbuja željo po …

    Ples pri meni nadomešča tek.

    Ni ga čez tenis…in sex!😉

  54. zogca said

  55. webmaher said

    Nihče se ni premislil, sam tako združimo vse elemente po načelu za vsakega nekaj…ko se ti recimo mal zmatraš te jaz fauliram, Žogca zapiska faul, ti se valjaš po tleh, Maxi pa me napade in laufava dodaten krog :p :p :p

  56. zogca said

    Kaj pa fuzbal??? V meni ta sprošča hormone.

  57. maxi said

    Ni ga čez tenis…in sex!😉

    A ti si zdaj nek hud tenisač ratal?🙂

  58. webmaher said

    uf naredu spet 20 počepov in 20 sklec😛😛😛

  59. webmaher said

    Maxi a ti tut tenis špilaš- a udariva eno-Žogco itak mava😛😛😛

  60. zogca said

    Si že odtekla?

  61. Tana said

    Kaj pa fuzbal??? V meni ta sprošča hormone.

    Žogca potem pa ti in web igrata fuzbal, midve z maxi pa pleševa.😛

  62. maxi said

    Si že odtekla?

    Jp…sem krajšala, tako, da je šlo cca 4 km…dež me je dobil.😦

  63. webmaher said

    Sej bo Žogca pokazala kako se kolo pleše pa bomo vsi densali😛

  64. maxi said

    Žogca potem pa ti in web igrata fuzbal, midve z maxi pa pleševa.😛

    Lahko igram tenis, fuzbal…plesala pa ne bom.
    Jaz plešem samo v posebni fazi in posebni družbi.😛

  65. webmaher said

    Maxi ti si pa od sile..a boš na Ljubljanskega šla😛
    Kuk pa pol na teden prelaufaš…15km🙄

  66. Tana said

    Sej bo Žogca pokazala kako se kolo pleše pa bomo vsi densali😛

    maxi se že nekaj kuja…😉 tako da bo težka s plesom. Si bo treba kaj drugega zmislit.

  67. webmaher said

    Maxi to mi deli😛
    Pol pa en tenis udarva na tri dobljene, Žogca pripravi se😛

  68. maxi said

    Kuk pa pol na teden prelaufaš…15km🙄

    15 km na teden?? 15km naredim v dveh dneh. Na teden pa cca 40 km.

  69. webmaher said

    uf Maxi a si ti slučajn Jolanda Čeplak😆
    Tok jezt v celem letu ne prelaufam:mrgreen:

  70. maxi said

    uf Maxi a si ti slučajn Jolanda Čeplak😆

    Nisem Joli, tečem pa po istih stezah kot (tu in tam) ona.

  71. webmaher said

    ti bi bla lohka njena starejša sestrica😛
    a pol greš na kak polmaraton?

  72. zogca said

  73. zogca said

    Zame bi to bil maraton.😉

    Jp…sem krajšala, tako, da je šlo cca 4 km…dež me je dobil.

  74. zogca said

    Na stezi tečeš? Ne po poteh in travnikih?

    Nisem Joli, tečem pa po istih stezah kot (tu in tam) ona.

  75. maxi said

    Na stezi tečeš? Ne po poteh in travnikih?

    Jaz rečem steza tudi tam kje jaz tečem – po gozdnih in travniških poteh. In tuli Joli, kadar pride domov trenira po istih poteh.

  76. webmaher said

    Žogca ti maš še štuparama bejba v dobrem😛
    Maxi teče po poljskih poteh in gozdnih stezicah..na stadion ne morš krtko😆

  77. maxi said

    tuli=tudi

  78. zogca said

    Jaz štuparamo? Si mazohist?:mrgreen:

  79. webmaher said

    Poglej kaj smo zapisali pred parimi meseci-čez en mostič bi te pa že prinesel..pa še pridno si shujšala od takrat😛

  80. zogca said

    Moja himna.😉

  81. zogca said

  82. maxi said

  83. zogca said

  84. zogca said

  85. zogca said

  86. maxi said

  87. Spider said

  88. zogca said

  89. zogca said

  90. Jazz said

    Jazz said
    julij 18, 2009 at 9:24 popoldan
    maxi said
    julij 18, 2009 at 9:04 popoldan
    Sem nekje prebrala, da tiste ženske, ki rade plešejo, tudi rade seksajo. Ples baje vzpodbuja željo po …

    Ples pri meni nadomešča tek.

    Ni ga čez tenis…in sex!

    maxi said
    julij 18, 2009 at 9:27 popoldan
    Ni ga čez tenis…in sex!

    A ti si zdaj nek hud tenisač ratal?

    Hja…. midva sva itak dogovorjena neki,ampak glede na to,da sem danes prvi uradni dvoboj izgubil 6:1,6:1….bi mogoče uno drugo…. raje…😉

  91. Spider said

  92. webmaher said

    Jazz, a to si prvi uradno zgubil da bi neuradno dobil ono drugo:mrgreen:
    Žogca kuk si dons že kaj potrenirala😆

  93. Spider said

    Jaz sem za zajtrk naredil 50 sklec in 100 trebušnjakov..Ponosen sem nase.

  94. Jazz said

    webmaher said
    julij 19, 2009 at 6:02 popoldan
    Jazz, a to si prvi uradno zgubil da bi neuradno dobil ono drugo
    Itak…🙂

    Za Spiderja:

  95. webmaher said

    Jazz ti si dober taktik in bi bil primeren za trenerja crnobjelih😆
    Spider jaz mam za sabo dons 100 počepov, 60 sklec in 100 trebušnjakov…čakam zdaj Žogco, da odda poročilo pol pa še 100 trebušnjakov:mrgreen:

  96. Spider said

    Čez dobra 2 meseca bom videl Zogco. Takrat moram bit koz izklesan ha ha…

    Malo heca.

  97. webmaher said

    bodi Princ in je vse rešeno😆
    Žogca je pa dons zalutala, jaz sem naredu še 100 trebušnjakov in izpolnil plan 100% 😛

  98. zogca said

    Jup, heca, res ni treba biti, ker Žogca ne bo niti opazila.

    Čez dobra 2 meseca bom videl Zogco. Takrat moram bit koz izklesan ha ha…

    Malo heca.

  99. zogca said

    Danes še nič, ker moram nekaj delati, da ne bo jutri hudič.😉

    čakam zdaj Žogco, da odda poročilo pol pa še 100 trebušnjakov

  100. Spider said

    He he…Glede na to, da ti tud treniras, bova oba izklesana.

  101. zogca said

    Jaz sem zaenkrat še bolj v načrtovanju treniranja in ob tem, da občudujem dejstvo, da sem že kar lepo shujšala. Pri moških pa več ne občudujem izklesanega trebuščka, odkar sem nora na princa, ki ima trebušček, pa ne izklesan.😉 Takšen mekah trebušek, potem jaz naslonim glavo nanj in me on boža po laskih. Joj, je bilo lepo.

  102. webmaher said

    ajej Žogca, dejmo, dejmo zdej nič izgovore iskat, drgač boš krivA še za moje krivine😆

  103. zogca said

    Ti kar delaj trebušnjake, jaz te ne oviram, res ne.😉

  104. zogca said

    Celo vzpodbujam te.😉

  105. webmaher said

    to je premalo, jaz sem računal da boš z lastnim primerom za vzor-jutri me bo vse bolelo pol bo pa konec veselja🙄

  106. Spider said

    Zogca, evo moj Youtube account..

    http://www.youtube.com/Jakoncelj

  107. Spider said

    Kaksne pesmi so ti ziher vsec, Zogca.

  108. zogca said

    Pri meni ni nič ziher. :mrgreen: Ampak najmanj pa fališ z U2, DM, Dino Merlin, Prljavci, osemdeseta itn.

  109. Spider said

    Ekaterino Veliko poznaš?

  110. zogca said

    Oja, pa je ne maram. Preveč depresivno mi je vse skupaj.

  111. Spider said

    Ja, sej so skoraj vsi umrli ze, mislim, da je en še živ.

Leave a Reply

 
