Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

V uvelih cvetovih ljubezen zveni!

Posted by zogca na julij 15, 2009

TEBI

Samoti zdaj vse želje sem razdala,
utrnil jok jim je zadnji odsev.
Neštetokrat po tebi misel je kričala,
pa sama sebi krik bila je in odmev.

Saj leto je in več, odkar si v jami.
Saj leto je in več, kar gost tvoj, črv,
razjedel ti je lice, razcefral obrv,
odkar zaman te vabim z bednimi rokami.

Ne jočem več.
Le včasih z osamelimi dlanmi
drhte grem preko trudnega obraza
in sem ubita, zapuščena vaza …

V uvelih cvetovih ljubezen zveni.

Ada Škerl

210 Responses to “V uvelih cvetovih ljubezen zveni!”

  1. zogca said

    Predvčerajšnjim sem gledala oddajo o nedavni umrli pesnici Adi Škerl http://www.dnevnik.si/novice/kultura/1042271116 , zato danes ena njena pesem.

  2. zogca said

  3. maxi said

  4. Jazz said

  5. zogca said

  6. maxi said

    Uuuf…stuck in a moment….

  7. zogca said

    Maxič, imaš mejl.😉

  8. Lynx said

  9. maxi said

  10. zogca said

    A bomo še kaj napisali?😉

  11. zogca said

  12. maxi said

    A bomo še kaj napisali?😉

    A velja če (pre)pišemo?

    Siddharta – Napalm 3

    Stran od ljudi
    mesto je ostalo brez luči.
    Tam je do nebes
    najine stopinje risal ples

    In jaz pijem upanje
    a kaj ko zognenelo je srce
    In ti,nekaj je v tebi kar sem
    vedno rad imel
    A ostalo je samo ,navidezno.

    In tja grem sam
    Glej, v daljavi nebo gori
    In tja grem sam
    Glej,nad mano tisoč luči
    te so za vas le v okras.

    Dim starih slik
    nosi bolečino svetlih dni.
    Zrak postaja blag
    a vse bolj naporen je korak.

    In jaz kot da rabim njo,
    mislim mi obračajo telo.
    In kje si ti ?
    Tam te vidim spet
    kako mi tečeš v objem.

    Da le ni ograje vmes
    Pa saj ni res!
    In tja gem sam
    Glej,v daljavi nebo gori.

    In tja grem sam
    Glej,nad mano tisoč luči
    In tja grem sam
    Glej, nad mano mesto lebdi.
    In tja gem sam
    Glej,tam daleč spet se dani.

  13. zogca said

    Ne, sedi cvek. 😆

    A velja če (pre)pišemo?

  14. zogca said

    Jaz spodaj pišem, bolje bluzim, sanjam o priceskah. Zdaj pa še o ježkih. Očitno sem danes zaužila premalo beljakovin.😉

  15. Lynx said

    Lahko noč:

  16. zogca said

    Ljubim ta komad, lynx, preprosto ljubim.

  17. Tana said

    Dobro jutro.

    Ne, sedi cvek.😆

    Kaj pa dobimo tisti, ki nismo niti pisali, niti prepisovali?😉

    preprosto ljubim.

    Jaz tudi. Samo ne gornjega komada.😉

  18. zogca said

    Neopravičene ure.:mrgreen: Čeprav je trenutno v največji nevarnosti vseeno Web.:mrgreen:

    Kaj pa dobimo tisti, ki nismo niti pisali, niti prepisovali?

  19. zogca said

  20. zogca said

  21. zogca said

  22. Spider said

    smrk…:(

  23. Spider said

  24. zogca said

    Zvezda?😈

  25. Spider said

    Kaj ne maraš Bajage??? he he he..

    Malo sem te provociral, priznam..

  26. zogca said

    Saj vem, da si.😉 Bom preživela.😉

  27. Spider said

    8. september, EP v košarki, Slovenija-Srbija..komaj čakam..

  28. zogca said

    Da nam bodo prinesli še kakšen primer prašičje gripe.😉

  29. Spider said

    LOL

    Ma kaj je bil to za en primer? A neka poroka Srbov v Ljubljani, ki se je je udeležila ena iz Avstrije (verjetno Srbkinja, ki ivi v Avstriji) in ona je imela prašičjo gripo?

  30. zogca said

    Pojma nimam. Vem to, da mi je mama povedala (ona gleda njihov dnevnik), da imajo že 69 primerov in so drugi v Evropi po gripi, za Grčijo. Anglija se kakor ne šteje za Evropo, kaj ti jaz vem. In od tega so 28 primerov pridelali z Exitom, 32 pa z Univerzijado. Ali nekaj takšnega.

  31. Spider said

    Aja, nisem vedel. Babica me ni informirala, pa ona redno gleda srbsko TV, bere vse njihove casopise in me resno obvesca, kaj se dogaja v Srbiji.

  32. Spider said

    redno (ne resno)

  33. zogca said

    Tudi jaz sem zdaj preletela njihove cajtnge in nisem našla nič. Vendar ne dvomim o tem, kar je mama povedala, ker mama se intenzivno ukvarja s to gripo.

  34. Spider said

    Moja stara mama bere NIN, Politiko in Večernje novosti

    Potem imam redno predavanja (v živo ali po telefonu) o srbskih kulturnikih, politikih,novih zgodovinskih dognanjih..Pravi informator je.

    Za gripo ne kaže zanimanja.

  35. zogca said

    Mene mama redno vsak dan po telefonu dvakrat obvesti o gripi. Se bojim, da ne bom smela iz stanovanja, ko bo zadeva pri nas dobila širše razsežnosti. Ker se že nekaj namiguje na to.

  36. Spider said

    A veš, da sem čist izklopil to gripo iz glave..ampak res..

  37. Spider said

    Ko sem žalosten, več ne poslušam žalostink, temveč tole..

  38. zogca said

    Jaz za kaj takšnega nimam niti teoretičnih pogojev.

    A veš, da sem čist izklopil to gripo iz glave..ampak res..

  39. Spider said

    Veš kaj naredim, ko mi spomin spet zaluta k njej in najinim prijetnim pogovorom?

    Vzamem list papirja in pišem…Kr neke pesmice..Toliko, da se zamotim in da ne pošiljam njej sms-ov, ker to nima smisla..

  40. zogca said

    Podpišem, da je pošiljanje sms-ov hud nesmisel.

  41. Spider said

    Veš, kaj sem ugotovil?

    Punce se tako na daljavo manj navežete, kot mi tipi. Njej je čudno, kako to, da jaz še sploh mislim nanjo..res pa je, da je ona, zgovorna kot je, meni povedala dost več o sebi, kot pa obratno..

    Res me zanima, kdaj jo bom nehal pogrešat.

  42. zogca said

    Ti bi se moral v kakšno v živo navezati.

  43. Spider said

    Ampak, jaz imam fiksno idejo, da je ona taprava zame…Samo da sama tega ne uvidi..za druge sem slep, razumeš?

  44. zogca said

    Razumem.

    Mi pa še bolj razumela, če bi ti njo vsaj kdaj videl.

  45. Spider said

    Sem pač romantična duša….žal..

  46. zogca said

    To je lepo, ampak bodi romantičen s tistimi, ki jih poznaš. Vem, brez veze pišem, ker zdaj se boš težko iztrgal iz tega.

  47. Janis said

    Ampak, jaz imam fiksno idejo, da je ona taprava zame…Samo da sama tega ne uvidi..za druge sem slep, razumeš?

    Madona, pa ne še ti:mrgreen:

  48. zogca said

    :mrgreen:

  49. Spider said

    Z Zogco si lahko podava roke v tem, saj vem…

  50. webmaher said

    Jaz sem pa predhodnik od vaju, še huj primerek🙄

    P.S. Še mal pa bo fertik 14 dana i 21 noći:mrgreen:

  51. Spider said

    Kaj, tudi ti si bil zaljubljen v osebo, ki te ni jebala 5 %?

  52. Spider said

    Za mojo dušo:

  53. pika said

    Spider, si neki Mariborčan ali nisi (vprašanje bi se lahko glasilo tudi malo drugače, pa ne bom nesramno predrzna)??

    Takšna komade “popaj”… pa bo vse kot mora bit…

    Pa brez zamere…

  54. Spider said

    Sem ja..samo sem zadnje tedne melanholično razpoložen..

  55. pika said

    Poglej ven, skozi okno… a ni lepo zunaj; sonce sije, poletje je… živ si, zdrav si, mlad si, dec si… nič ni, kaj ne bi zmogel, ni, Spider…

    Nič ni večnega, nič ni, kar ne bi mogel sprfemeniti…

    Začni pri sebi… čisto malo… ker je to edino, kar lahko spremeniš… vse ostalo bo ostalo enako, samo tvoj pogled na vse bo drugačen… kako že rečejo : poglej na svet skozi rožnata očala!!

    Lep dan ti želim danes (mi, ki smo iz MB, moramo skup držat, kaj?)

  56. pika said

    Poglej ven, skozi okno… a ni lepo zunaj; sonce sije, poletje je… živ si, zdrav si, mlad si, dec si… nič ni, kaj ne bi zmogel, ni, Spider…

    Nič ni večnega, nič ni, kar ne bi mogel spremeniti…

    Začni pri sebi… čisto malo… ker je to edino, kar lahko spremeniš… vse ostalo bo ostalo enako, samo tvoj pogled na vse bo drugačen… kako že rečejo : poglej na svet skozi rožnata očala!!

    Lep dan ti želim danes (mi, ki smo iz MB, moramo skup držat, kaj?)

  57. pika said

    Ne vem, kako sta dva enaka šla skozi… jaz, nestrpneš… torej

    2X DRŽI!!!!

  58. zogca said

    Meni se pa samo spi. Po novem vstajam ob pol šestih in potem sem popoldne vsa skomirana.😕

  59. Spider said

    Malo moje glasbe..

  60. Spider said

    Še malo:

  61. zogca said

  62. pika said

    Hvala za Dire Straits, Spider…

    Daj pripopaj še njihovo Brothers in Arms, boš?

  63. Spider said

    Absolutno:

    Dire straits, Smokie, eagles, Doors, Beatles, Rolling stones…to so “moji” bendi..

  64. zogca said

  65. zogca said

    Če po kodi kaj napišete, se ne prikaže video, ampak samo link.

  66. pika said

    Spider, hvala… poslušam… Knopfler… vedno; Dire Straits… vedno…

    Žogca; hvala za nasvet… sedaj mi je pa vse jasno….

  67. Spider said

    Te je prva, ki sem jo poznal od DS:

  68. zogca said

    Poslušajte to pesem!!!! Božanska. In nauk!!!

  69. zogca said

    Res vredna poslušanja.

    Sem jo ravno nalepila na MON-u v tej temi …

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5588431

    Enemu plehkemu tipu.

  70. pika said

    Moja “prva” je bila Down to the Waterline… in že takoj njihov značilen zvok, in sem bila “pečena”; enkrat konec gimnazije (krščen duš; zdaj pa boste vedeli za moja leta!!)…

    in seveda Sultans of swing… a se sploh ne morem odločlit, katera njihova je zame prva, ker so oni pač … zame prvi…

    Priznam, da mi je bilo vedno žal, ker so se razšli… saj bo že kakšnih 15 let od takrat, se mi zdi? A Knopflerja poslušam sedaj v solo varianti…

    Človek je že v letih in je imel lani ne vem koliko koncertov… a zame še vedno odličen! Si ne bom nikoli odpustila, da sem lani zamudila vse njegove koncerte… Uživajte. Lahko noč…

  71. zogca said

    Jaz jih pa nikoli nisem poslušala.

    Moram raziskati, kaj zamujam.

  72. Spider said

    Leta 85 so bili v Ljubljani. Jaz sem bil takrat praktično še v pleničkah, to so mi starejši modrejši povedali.

  73. lynx said

    Na koncu se vsi računi poravnajo.

    Really?

  74. zogca said

    Jaz v to verjamem, da.

    V karmo in te stvari.

    Really?

  75. Spider said

    Torej je moja karma, da bom zdaj 2 leti nesrečen, potem bova pa z nesojeno skupaj?

  76. zogca said

    Tega pa jaz ne vem. Pa sploh to ne piše v karmi, kolikor vem, ampak v drugih planetih. Karma sta vozla, južni in severni. Južni naj bi pomenil karmični dolg. In potem je tukaj še nekaj s Saturnom. Nisem še tako daleč. Vem za princa, kakšen karmični dolg ima on, z drugimi pa se manj ukvarjam. Se pa da pogledati. Tebe verjetno muči Pluton. To nima zveze s karmo.

  77. Spider said

    Ne zajebavam se pustimo casu cas…Jaz se bom prepustil toku zivljenja…ce mi prinese kaj lepega…kul, itak bom pozabil nanjo..drugace pa…njeno cifro imam se vedno v predalu…In nobena juha se ne poje tako vroca, kot je skuhana..Cez eno leto se bova najinim konfliktom smejala.

  78. Spider said

    Ta pesmica mi je pa kul:

  79. Lynx said

    Jaz v to verjamem, da.

    V karmo in te stvari.

    Stalno ti pravim, da si religiozna.🙂

  80. Spider said

    Joj, ne ji tega govorit..bo huda.

  81. Tana said

    Stalno ti pravim, da si religiozna.🙂

    Se opravičujem, ker se vtikujem v vajino debato, ampak Lynx me res zanima, kaj ima “karma in te stvari” z religijo. Me res zanima, jaz zelo malo vem o tem.😉

  82. zogca said

    Jaz tudi ne razumem, kako sem religiozna, če verjamem v energije.

  83. zogca said

    Preveč sem zaspana, da bi lahko bila huda.😉

    Joj, ne ji tega govorit..bo huda.

  84. Spider said

    Zogca, ko sem prisel na tvoj blog..si bila sredi travmiranja in hrepenenja hkrati…In kaj s emi je zgodilo? Zdaj travmiram in hrepenim jaz, na podoben nacin. Je to karma?

  85. zogca said

    Ne, to ne more biti karma.

  86. Spider said

    Poslusaj moj nacrt..

    Pustil bom toku zivljenja svojo pot..Njene podatke in cifro itak imam…Se vedno mislim, da lahko z njo cez cas pridem skupaj, tudi par lahko postaneva..Nobena juha se ne poje tako vroca, kot se skuha..Ce bom pozabil nanjo in nasel drugo, pa itak kul..Da bo ona kmalu sama in kot taka spet pripravljena na spoznavanje, pa mi je itak jasno.

  87. zogca said

    Kakor tebi najbolj ustreza. Načrt se mi sicer ne zdi slab, še vedno pa sem mnenja, da je ona takšna, kakršna je, dokler se ne spremeni, neprimerna za partnerico in ni nekdo, na kogar se je pametno navezovati. Mislim, tri mesece, potem pa si kreten???

  88. Spider said

    Ona je mladost prezivela v vezah, vecinoma gnilih..zato jo zdaj zapoznelo malo mece, mam obcutek..

  89. zogca said

    Jaz sem jo v eni zvezi. Me je metalo točno štiri mesece. Potem sem uvidela nesmisel tovrstnega početja. Mislim, da bi se meni ljubilo non stop z nekimi moškimi hoditi okoli, eden, pa drugi, pa tretji. Totalna izguba časa. Brezvezne zveze z nekimi ljudmi, ki jih niti rad nimaš. Samo zato, da nisi sam. Dokler ona tega vzorca ne prekine, ni nekaj časa sama, razmisli o tem, kdo sploh ona je, kaj hoče, kaj jo bo osrečilo … Ne bo nič.

  90. Spider said

    Sej je bila nekaj časa sama..samo ne vem točno..kako dolgo..Novembra..ko sva začela bolj resno kontaktirat, je bila sama, samo ne vem, kako dolgo že..Da ima tipa, je na onem forumu obelodanila konec maja..

  91. Spider said

  92. zogca said

  93. Spider said

    A zdaj travmirava v duelu?

    Mimogrede, ce nisem prevelik firbec, ima tvoj princ kaksno frajlo, odkar ni s tabo?

  94. zogca said

    Do pred enim mesecem je še gotovo ni imel. Zelo verjetno je, da je tudi zdaj nima. On, lepo moje bitje, ima tudi sicer od žensk raje svoje delo.

  95. Spider said

    Kako dolgo si ze nuna? Mislim, da okol leto in pol?

  96. zogca said

    Že malo več.

    Ej, sem ponosna nase.

  97. Spider said

    Moja nesojena je po moje na dopustu, ze dolgo ni obiskala svoje glasbene strani.

  98. zogca said

    Jaz se s tem ne ukvarjam. Je lahko on vmes že bil v Avstraliji, pa jaz nič ne vem.

  99. Spider said

    Se kaj slisita? Al sploh vec nic?

  100. zogca said

    Nobenih stikov nimam z njim že osem mesecev in jih tudi ne poskušam navezati. Dokler on ne ve, kaj hoče oziroma dokler ne ve, da hoče mene, je bolje, da jih tudi nimava. Pa ga imam rada, saj to veš, in tako lepo se midva pogovarjava, nama je luštno, ampak … Poglej, da bi on mene znova spraševal, zakaj mislim, da bi midva bila srečna, da bi mu jaz, kot sem mu že tolikokrat, razlagala ure in ure, zakaj to mislim, on pa bi vse to poslušal, potem pa, ko bi jaz že čisto padla, rekel, da on še vedno misli enako. Vsakokrat, ko me je to spraševal, sem mislila, da zato, ker ter tudi on to hoče, samo v dvomih je, ali nama bo uspelo. Ne, tega jaz ne morem. S toliko ljubezni, s toliko želje, s toliko dobrih namenov sem mu vedno, ko je vprašal, to razlagala, potem pa …

  101. Spider said

    Zogca, si si blizu s horoskopom?

    Jaz sme kozorog, ona tudi. Je to bistven del problema?

  102. zogca said

    Ne bi rekla. Da bi karkoli lahko ugotavljala na tej podlagi (ampak jaz nisem strokovnjak, daleč od tega, znam osnove), bi morala imeti oba rojstna datuma, zaželeno zraven tudi uri rojstva.

  103. Spider said

    Datume rojstva ti lahko dam, ur pa ne, damn.

  104. zogca said

    Tudi to je nekaj, ni pa popolno. Se pa tudi iz tega marsikaj vidi.
    Pošlji na mejl. Bom jaz pogledala in še prijateljico bom vprašala. Ona ve več.

  105. Spider said

    mah..tu ti povem..sej to pa ja ni taka skrivnost..

    22.12.1979
    7.1.1980

  106. zogca said

    Kdo je tukaj ženskega spola in kdo moškega?

  107. Spider said

    tisti, ki je malo vec kot 2 tedna starejsi, je moski, torej jaz:)

  108. zogca said

    Okej. Bom jaz naredila oba charta in sinestrijo, potem pa pokazala prijateljici in ti sporočim, kaj bo izjavila.

  109. Spider said

    Kul, kul, kul…tenkju.

  110. trnovčanka said

    O Spider ima rd na dan JLA😀

  111. Spider said

    Ja, nesojena pa na pravoslavni bozic.

  112. trnovčanka said

    Za Zogco. Zadnjič sem slišala na radiu in rekla, tole moram prilepit Žogci. Sicer jo pa ziher že poznaš, ker si fanica:

  113. trnovčanka said

    Ja, nesojena pa na pravoslavni bozic.

    :mrgreen:

  114. zogca said

    Ajoj, koliko imaš ti device v horoskopu.

    Mars v devici, Saturn v devici, Jupiter v devici, severni vozel v devici. Ti boš, zaradi vozla, skozi življenje vedno bolj postajal devica – karakterno.

  115. Spider said

    In letos bom 30, mater sem star, ne morem verjet.Ko sta bila moja starsa 30, sem jaz bil ze 5 let star.

  116. trnovčanka said

    Meni so device všeč. Nebesne mislim.

  117. zogca said

    Saj, ona pa tudi. Vse enako, logično. S tem da ima ona tudi še Luno v devici.

    Drugače pa se sinastrije brez ure rojstva ne da narediti. Ampak bom vseeno prijateljico vprašala, ali se iz tega že kaj vidi.

  118. trnovčanka said

    Spider tiho! Mladič😀

  119. zogca said

    V enem obdobju sem se zaljubljala vanje. Ampak to je bilo vse platonsko.

    Meni so device všeč. Nebesne mislim.

  120. trnovčanka said

    Spider dont worry. Moj je bil star 37, ko se nama je rodil prvi in 40 pri drugem otroku.

  121. Spider said

    Za mojo uro rojstva ni blema, mama ve. Za njeno pa nimam pojma.

  122. zogca said

    Boš kmalu izvedel, Spider.

  123. Spider said

    A ena ura rojstva brez druge kaj koristi, al nič.

  124. trnovčanka said

    V enem obdobju sem se zaljubljala vanje. Ampak to je bilo vse platonsko.

    Jaz sem še vedno zaljubljena v eno. Edina lastnost devic, ki me živcira, je njihova pretirana redoljubnost.

  125. Spider said

    Trnovčanka, hvala, sej vem,moški smo na boljšem, kar se let tiče…

  126. trnovčanka said

    Žogca a ti obvladaš te horoskope, pa hiše in tako dalje?

  127. zogca said

    O hišah še nekaj vem, vse drugo pa … Moja prijateljica obvlada, plus, vemo, da imam jaz tudi pravo astrologinjo. Je zdaj očitno spet na počitnicah, ampak okej. Saj že vse vem, samo počakati moram.

    Žogca a ti obvladaš te horoskope, pa hiše in tako dalje?

  128. zogca said

    Natančna ta zadeva ni, ker nimava ur rojstva. Prav zaradi tega se tudi ne da narediti sinestrije in vleči ven aspekte, tranzite in progresije, se pa je dalo pogledati neke osnove.

    In zdaj ti pišem …

  129. zogca said

    Ona ima boljši horoskop kot ti, lažji.

    V bistvu ima zelo dobre aspekte.

    Moja prijateljica pravi, da na njene aspekte to ponavadi pomeni nič od človeka, ker se ji prav za nič v življenju ni treba pretirano truditi, trpela pa tako ali tako ne bo. Oziroma, takole je rekla, zanjo je njen horoskop super, ni pa tako super za ljudi okoli nje.

    Ima Venero v vodnjarju, to je zanjo super.

    Ker ima Venero v kvadratu z Uranom, pogosto menja razpoloženje, stalno nek up in down in da to mora biti nemogoče prenašati.

    Iz ne vem česa, pa mi je rekla, se vidi menjavanje partnerjev.

    Sicer je ona zelo strastna!!!

    Ni pa pretirano čustvena.

    Venera v trigonu s Plutonom, prava plenilka moških in jih zna vleči za nos.

    Agresivnost in strast se vidita iz konjunkcije Venere in Marsa.

    Sodeč po horoskopu naj bi svojega usodnega moškega spoznala v 33. letu starosti.

  130. Spider said

    To je ona. zadela jo je!

  131. zogca said

    Ti pa … To ti je jasno, da hiške in in vladarje le teh imata skoraj iste, sta zelo blizu rojena. Veliko več razlik bi se videlo, če bi imeli uro rojstva.

    Zate je rekla, da si tu mač sanjav tip. Idealist. Zaradi konjunkcije Neptuna in Sonca.

    Luno imaš blizu njene Venere, kar je dobro, ampak premalo.

    Nekaj je govorila v zvezi s tem vozlom in neki darovi. V smislu, da se ti v življenju ne bo godilo slabo.

    Tebi pa horoskop fatalko kaže v 30. letu.

    Aja, ona pravi, da se na tvojem mestu ne bi družila z njo.😉

    In zate pravi, da boš zelo zvest. Tukaj sam najbolje veš, ali je zadela.

  132. zogca said

    A vidiš? In niti popolnih podatkov nimamo. Veš, kaj se šele vse vidi, če imaš tudi uro rojstva.

    Mah, mene nihče ne prepriča, da na tej astrologiji ni nič. Ko mi nekdo človeka, ki ga ne pozna, opiše v nulo.

    Je pa tako, vedi, za vaju mi nimamo popolnih podatkov. Ura rojstva je zelooooo pomembna, če se greš natančno analizo.

    To je ona. zadela jo je!

  133. trnovčanka said

    Zanimivo. Sicer v horoskope ne verjamem najbolj, so mi pa zelo zanimivi.

  134. Spider said

    Hvala!

    Ampak v 30-tem sem v bistvu zdaj. Še slabe pol leta. He he

  135. zogca said

    Jaz sem do devic gojila neko prav spoštovanje. Prav cenila sem jih. Ta samodisciplina, ta sposobnost kontrole, ta red. Cenim, ker meni to manjka.

    Jaz sem še vedno zaljubljena v eno. Edina lastnost devic, ki me živcira, je njihova pretirana redoljubnost.

  136. zogca said

    Jaz tukaj nikoli ne vem, ali mislijo od 29 do 30 ali od 30 do 31. Karkoli že …

    Prej kot ona.

    Ampak v 30-tem sem v bistvu zdaj. Še slabe pol leta. He he

  137. Spider said

    Zogca, kaj je povedala ona sama o sebi..Na tistem forumu so dali znamenja..

    Jarac
    Dominantni sadist.
    Za razliku od prica o upornosti, ambiciji, moci, dominaciji i sadizmu koje prate ovaj znak, reci cu nesto drugo.
    Imate posla sa prokletom kukavicom. Ona bjezi glavom bez obzira cimrizik postane veci. Bjezanje i ostavljanje na cjedilu je nesto sto radii raditi ce cijeli zivot. Ako i uspijete uhvatiti to ruža da bi joj seosvetili, ne ocekujte zadovoljstvo da vidite patnju na njenom licu dokje gazite. Jer evo druge kljucne stvari u vezi nje: Ona je frigidna.Emotivno nepismena. Nesposobna da pokaze svoje emocije, a kamoli da ihprima ili pruza. Kada se podvuce crta ona je previse spora, mracna isiromasna da bi sa njom osjetili pravu radost i zadovoljstvo zivota.
    Klonite se te iskompleksirane frigidne kukavice. Shvatiti cete da vama dominira netko ko ne vrijedi, ne mo¾e i ne pruza nista.
    Ali…
    Postoji izuzetak.
    Ako nadjete kozu ciji je zagrljaj topao i jak, cije su suze tuge iradosti redovna pojava na njenom licu, zgrabite je i ne pustajte jerste nasli cisto zlato. Ta vrsta koze placipicke je svijetla strana ovogmracnog znaka i ima hrabrosti i mo¾e dati svoje srce. Ona je pobijedilanajveci strah svih koza – da ce joj neko slomiti srce. I za razliku odonih mracnih koza tj. bezvrijednih kukavickih govana, koje æe radijeodabrati da nikada ne pruze svoje srce, ova vrsta svoje daje hrabro,nesebicno i vjerno do kraja zivota. Shvatiti cete da nema boljeljubavnice, zene i majke od takve koze. Dobili ste tri osobe u jednoj ipar rogova da budu uz vas dok ste zivi.
    Uzmite samo takvu kozu i nista manje od toga. Ta vrsta bijelih koza jenesto najbolje i najpotpunije sto mozete naci u cijelom zenskom svijetu

    —-

    Ona:

    Ja cu biti hrabra i priznati, da sam se (iako sam shvatila napisano za salu) nasla malo u napisanom horoskopu..

  138. zogca said

    Jaz verjamem, še posebej, odkar se s tem malo bolj ukvarjam. Beri, sprašujem, ker vem veliko premalo. In vse, kar smo pri meni gledali za nazaj, vse je bilo notri zapisano.

    Zanimivo. Sicer v horoskope ne verjamem najbolj, so mi pa zelo zanimivi.

  139. trnovčanka said

    Jaz tudi, do neke meje. Ravnokar sem bila kregana, ker sem vse pošpricala okrog kuhinjskega korita.😛

    Cenim, ker meni to manjka.

  140. zogca said

    Lej, Spider, jaz ne dam čisto nič na to, da je nekdo takšen in takšen, ker je to in to po horoskopu. Ne moreš ti ene dvanajstine ljudi vreči v isti koš, ne moreš. V končni fazi, s tem, ko rečeš, da je nekdo kozorog, poveš samo, kje ima Sonce. Za astrologijo pa je pomembno še tolikooooooooooooooooooooooooooooooo drugega.

  141. zogca said

    Mene bi tvoj non stop kregal.😉

    Jaz tudi, do neke meje. Ravnokar sem bila kregana, ker sem vse pošpricala okrog kuhinjskega korita.

  142. Spider said

    Ja, Zogca, samo njo sta s prijateljico zeloooooo zadeli..

  143. trnovčanka said

    Meni je kolegica naredila horoskop za starejšega sina. Moram priznati, da je kar precej res. Sama čustva, kamorkoli pogledaš. Sama voda.

  144. Spider said

    Kaj je bilo meni, da sem to zensko na forumu ocenil kot milo, custveno, obcutljivo, krhko…Cisto nasprotje tega je.

  145. zogca said

    Ti pravim, jaz v astrologijo verjamem, ker … Pač zadeva zdrži.

  146. zogca said

    Pri meni je tudi velikooooooo vode.

    Sama čustva, kamorkoli pogledaš. Sama voda.

  147. Spider said

    Ne vem, kaj me je pri njej preslepilo, da sem jo imel za cisto drugacno, kot je…Tudi v casu najinih pogovorov..Spregledal sem cisto na koncu.

  148. zogca said

    Iz tega, kar si ti pisal o vajinih prepirih, bi jaz rekla, da je ona prava odsotnost miline in zelo agresivna.

    Kaj je bilo meni, da sem to zensko na forumu ocenil kot milo, custveno, obcutljivo, krhko…Cisto nasprotje tega je.

  149. trnovčanka said

    Takisto pri meni. Včasih bi bilo fajn, če bi bila malo manj čustvena.

    Pri meni je tudi velikooooooo vode.

  150. Spider said

    Ves kaj me je preslepilo..Si prebrala linke, ki sme ti jih poslal..?

    Ko sem jaz z njo zacel na forumu bolj intenzivno pred leti komunicirat, je bila v downu, ker je prebolevala tipa.Jaz sem to melanholijo razumel kot njeno pravo lastnost, v resnici pa si je le lizala rane, to je bila neka njena prehodna faza.

  151. trnovčanka said

    Spider jaz bi se punce s takim opisom ognila v širokem loku.

  152. zogca said

    Nisem še prišla do tam, oprosti. Moraš mi oprostiti, poglej, kako sem se takoj aktivirala za astrološko analizo.😉

    Si prebrala linke, ki sme ti jih poslal..?

  153. Spider said

    Oprostim, he he…super analiza je bila..

    Ma res sem malo v šoku..Sem mislil..da znam vsaj malo oceniti ljudi, tudi preko ekrana…Njo sem čist falil..

  154. Spider said

    In zdaj razumem, zakaj me je s tako lahkoto odejbala in se mi potem s eposmehovala, kako sem s eneki lahko navezal nanjo..Ona ni idealistka in sanjacica kot jaz..Ona se niti na tipa, s katerim pol leta hodi, ne naveze..

  155. zogca said

    Moja prijateljica je rekla, da je njen horoskop zanjo super, ampak veliko manj super za ljudi okoli nje.

    Ona se niti na tipa, s katerim pol leta hodi, ne naveze..

  156. Spider said

    Lej, zdaj mi prihaja od zadaj: sama mi je rekla…ne navdusujem ljudi po defaultu…marsikomu grem na zivce..

  157. zogca said

    Meni gre in je sploh ne poznam.:mrgreen:

  158. zogca said

    Sicer pa moja prijateljica pravi … Ampak pravi tudi, da bi morala imeti uro rojstva, da bi se lahko o tem še prepričala … Ta punca naj bi, sodeč po astrološki karti, bila lepa. Saj ne vem, ali je prav, da sem ti to sploh napisala.

  159. Spider said

    Meni se pa zdi ena zanimiva divja neukrotljiva levinja, ki sme jo imel na dohvat ruke, vsaj na videz, zdaj je pa zbezala pred mano in se mi roga…In to me frustrira.

  160. zogca said

    Za ego gre tukaj, ne za ljubezen. Pa saj sam vidiš. Pomisli, da na dosegu roke nisi imel velike ljubezni, ampak samo plen. Plen, ki te v življenju osrečil ne bi.

  161. Spider said

    Da je ta zenska lepa, trdim ze cel cas.Grda zenska se ne more tako igrati s tipi.

  162. Spider said

    Ja, ego me boli. Dodatno, ker cutim, da se ona pocuti zmagovalno.

  163. zogca said

    So what??? Pa naj ima to zmago in naj si jo nekam zatakne. Že to, da se na ljubezenske stvari gleda kot na zmagovalca in poraženca, meni da misliti, da tukaj za ljubezen ne gre. Ko je ljubezen, zmagata oba ali oba izgubita, ne gre drugače.

    Dodatno, ker cutim, da se ona pocuti zmagovalno.

  164. Spider said

    Ona se počuti, kot da je odjebala nekega tipa, ki se je zanimal zanjo. In to je hrana za njen ego.

    Bom še videl, kaj bom z njo..načeloma sma še vedno kao na liniji..Mogoče jo pokličem pred koncertom, mogoče tudi ne..je še čas do takrat, 2 meseca..

  165. zogca said

    Oprosti, ampak to je zadnja beda.

    Ona se počuti, kot da je odjebala nekega tipa, ki se je zanimal zanjo. In to je hrana za njen ego.

  166. Spider said

    Tega mi ni rekla, tako jaz čutim.

  167. zogca said

    Saj, saj to se čuti.

  168. zogca said

    Spekla sem si hot wings.

    Mnjam, dobro.😉

  169. Spider said

    Lej, ona bo s tem tipom itak kmalu nehala. Poletje je njen cas, takrat ona triumfira..jeseni in pozimi vec ni tako samozavestna..namrec njej ogromno pomeni, da lepo diši in da mimoidoči tipi to opazijo, kako je ona zrihtana in kako diši…jeseni in pozimi je zabubljena v pisarni ali doma za računalnikom..

  170. zogca said

    Svašta.

  171. Spider said

    Zakaj svasta. Jaz imam filing, da je to ena mlada zelo samozavestna zenska. res je, da ta njena smaozavest v veliki meri odraza skrite komplekse iz preteklosti..Ampak, taka kot je, vse ji gre kot po maslu…Prava vaba za tipe..

  172. Spider said

    Ona je FATALNA ZENSKA..In vedno boljsa bo, bliza se 30-tim, to so najboljsa zenska leta..

  173. Lynx said

    Sodeč po horoskopu naj bi svojega usodnega moškega spoznala v 33. letu starosti.

    Spider, še tri leta počakaj, pa boš mogoče ti tisti. 🙂

  174. zogca said

    S temi svoji izpadi, žaljenjem, poniževanjem, menjavanjem razpoloženja na pet minut, menjavanjem tipov na tri mesece … Oprosti, kar se mene tiče, je vaba samo za tiste, ki potrebujejo domino, ne običajno, ampak sado mazo varijanto.

    Kdo išče ljubezen, zvestobo, razumevanje in spoštovanje, sori, ampak ona v to zgodbo ne paše.

    Vprašaj se, kaj iščeš ti.

    Prava vaba za tipe..

  175. Spider said

    Zogca, pa si me spet postavila na trdna tla…

    jaz hocem samozavestno, razumevajoco, izobrazeno, zvesto, ljubeco deklico..

  176. zogca said

    Ona to ni in tudi ne bo postala.

    jaz hocem samozavestno, razumevajoco, izobrazeno, zvesto, ljubeco deklico..

  177. Spider said

    Lol, Zogca, ti si tako sovrazno nastrojena proti njej, da sploh ne upam pomislit, da bi s emi srecali na koncertu…Si kr predstavljam, kako bi jo ti streljala z ocmi”a ti si tista, ki je zajebavala mojega prijetalja Spiderja” he he..

  178. zogca said

    V bistvu je to težko predvideveti. Ne vem, kako bi reagirala, ko bi jo videl. Meni se zdi ključno videti človeka, da ocenim ali je dober ali slab.

  179. Spider said

    A ves, da me še nobena ni tako zjebala? Čustveno.Pa je še videl nisem..

    Vzela mi je namanj 3 mesece življenja..

  180. zogca said

    Če jaz dobro štejem, najmanj devet.

    Ampak hej, verjetno ta čas ni izgubljen, ampak je lekcija, ki si jo moral osvojiti.

  181. Spider said

    Tudi ona je meni rekla, ko sva se maja pobotala, da se je naučila nekaj novega, ker da se itak cel lajf učimo.Me prav zanima, kaj se je ona naučila od mene.

  182. Lynx said

    Zakon karme
    Za Tano, odgovor na njeno vprašanje:

    Se opravičujem, ker se vtikujem v vajino debato, ampak Lynx me res zanima, kaj ima “karma in te stvari” z religijo. Me res zanima, jaz zelo malo vem o tem.😉

    Kopirano iz Wikipedije:

    »Zakon karme« je osrednji del indijskih religij. Vsa živa bitja so odgovorna za svojo karmo – svoje ravnanje in posledice svojega ravnanja – ter za osvoboditev iz samsare. To pojmovanje se pojavi že v prvih Upanišadah. V skladu z Vedami ni obstaja nič kar ne bi bilo živo. Zakon karme se torej nanaša na vse kar obstaja. Del zakona karme, ki se nanaša na materialen svet je tudi Newton-ov tretji zakon akcije in reakcije. Karma je torej posplošenje Newtonovega tretjega zakona akcije in reakcije na vse stvarstvo. Vsak lahko razume nihalo, ki se po vsakem gibu v eno smer mora nagniti tudi v drugo, težje pa je razumeti da so tudi vse naše misli, besede in dejanja ter usoda v celoti, vključno z našim obstojem prav tako posledica naših preteklih akcij.

  183. Spider said

    Zogca, zdaj sem malo prebral znacilnosti znamenj in dejansko sem bolj devica, kot kozorog…

    In to, da sem tumač prevelik sanjač, je 100 % res..

  184. Tana said

    Zakon karme
    Za Tano, odgovor na njeno vprašanje:

    Lynx, hvala. Si se pa potrudil. Sem prebrala.

    »Zakon karme« je osrednji del indijskih religij.

    Priznam, da o tem ne vem skoraj nič, pravzaprav nič. Ko bom imela več časa, se bom malo pozabavala s tem. Se mi zdi zanimivo za proučevanje, tako čist za svojo dušo.

    Res hvala.😉

  185. Spider said

    Brothers in Arms

    These mist covered mountains
    Are a home now for me
    But my home is the lowlands
    And always will be
    Some day youll return to
    Your valleys and your farms
    And youll no longer burn
    To be brothers in arms

    Through these fields of destruction
    Baptisms of fire
    Ive watched all your suffering
    As the battles raged higher
    And though they did hurt me so bad
    In the fear and alarm
    You did not desert me
    My brothers in arms

    Theres so many different worlds
    So many differents suns
    And we have just one world
    But we live in different ones

    Now the suns gone to hell
    And the moons riding high
    Let me bid you farewell
    Every man has to die
    But its written in the starlight
    And every line on your palm
    Were fools to make war
    On our brothers in arms

  186. Spider said

    Zogca, jaz si kljub vsemu zelo zelim, da bi ona, ko ji bo bad in bo nekdo grd do nje, ko bo zalostna, razocarana…me poklicala..In jaz bi ji nudil tolazbo, res bi ji, ceprav ona meni ne bi.

    Zakaj imam take obcutke…se sam ne vem..

  187. Spider said

    Mi res ne mores
    odpustiti
    da sem ranil
    tvoj ponos?
    vrnila si mi
    -z obrestmi.

    Vedi
    spoštujem te
    tvojo nrav
    ponos
    trmo
    neukrotljivost.

    Ne skrbi
    mati Knežopoljka
    v roki nimam meča
    niti ščita
    le krvaveče srce
    in ranjeno dušo.

    Bodiva prijatelja
    in ne oklevaj
    me poklicati
    če bo življenje kruto
    ne bom te ranil
    samo objel.

    —-

    Ta mi je najbolj všeč od vseh, ki sem jih napisal o njej.

  188. Spider said

    In zdaj je posijal sonček..in sem takoj boljše volje..

  189. zogca said

    Pri nas še ni.

  190. Spider said

    Kaksna se ti zdi pesmica?

  191. zogca said

    Predvsem se mi zdi, da te nekdo ne mara.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5591013

  192. Spider said

    Ma sme videl..joj kako se sekiram..he he he

  193. Spider said

    Jaz bom pisal pesmice o njej še naprej, le da jih ne bom objavljal na sč..

  194. zogca said

    Ne, saj se zaradi SČ ni vredno sekirati. Vem, ker sem se jaz veliko preveč.

  195. Spider said

    Zogca, jaz njeno identiteto tako dobro poznam, da bom enostavno moral nehati muciti samega sebe in jo najti.Tako ali drugace.

  196. zogca said

    Zjutraj si nekaj drugega pisal.😯

  197. Spider said

    Ja..da si zelim..da ona mene poklice..vem, d ame ne bo.

  198. zogca said

    In kaj ti to pove?

  199. Spider said

    Da me ne mara.

    Ampak meni se bo zmesalo, ce je vsaj enkrat ne vidim v zivo..

  200. zogca said

    Beri še enkrat zgornja sporočila. Si se sinoči strinjal, da je moja prijateljica vse zadela? Torej?

  201. Spider said

    Ampak..ostala je radovednost..Zogi..

  202. zogca said

    Radovednost ni tako močna sila, kot je močna sila, ki žene tebe.

  203. Spider said

    Kako bi pa ti rekla tej sili?

  204. Spider said

    Jaz imam v glavi nek mit o njej, kajne?

  205. zogca said

    Jup.

  206. Spider said

    Jeba je to, veš.

  207. Spider said

    Ko pomislim nanjo, si zavrtim Vidovdan..

  208. zogca said

    V glavi bi si do sedaj lahko ustvaril tudi že drugačen mit. Po vsem tem.

  209. Spider said

    Ves, se nobena mi ni povedala toliko lepih stvari na tako nedolzen nacin…

  210. zogca said

    Kaj ti pomaga, da ti nekdo govori lepe stvari, ko pa se ob vsakem prepiru spušča na najprimitivnejši možni nivo?

Leave a Reply

 
