Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Jovankini recepti! aka Rafaelo kocke in musaka!

Posted by zogca na julij 14, 2009

Ponavadi začnem s slano jedjo in končam s sladko, kot naj bi se sicer tudi jedlo, ampak današnja Jovankina sladica me tako zelo mika, da preprosto moram obrniti vrstni red. Mimogrede, Jovanka mi je sporočila, da so ostali samo še trije kosi. Če bi bila na obisku jaz in ne bi hujšala, draga moja Jovanka, tudi teh treh kosov ne bi bilo.

Najprej opozorilo za tiste izmed vas (bolje nas, ker jaz sem tudi v tej skupini), ki jim še vedno delajo težave najpreprostejše stvari, da je ta recept precej zahteven, vsaj Jovanka tako pravi. Najprej se lotimo rjavega testa. Iz petih beljakov in 15 dekagramov sladkorja naredimo sneg, kateremu dodamo 15 dekagramov orehov in dve žlici moke, presejane s polovico pecilnega praška. Maso, ki smo jo dobili, vlijemo v pomokan in pomaščen pekač, damo v pečico in pečemo 20 minut pri 180 stopinjah. Ko se speče, testo zvrnemo na prt. Potem se lotimo belega testa. Iz petih beljakov in 15 dekagramov sladkorja naredimo sneg, nato dodamo 10 dekagramov kokosove moke in dve žlici moke, presejane s polovico pecilnega praška. Vlijemo v pomokan in pomaščen pekač, damo v pečico in pečemo 20 minut pri 180 stopinjah. Pustimo v pekaču, da se ohladi. In še krema. Rumenjake, ki so nam ostali od prej, zmešamo s 15 dekagrami sladkorja, dodamo vanilijev puding in malo mleka, da dobimo gladko maso, to pa vkuhamo v štiri decilitre mleka. Kremo ohladimo in zmešamo s 15 dekagrami margarine. Ko imamo vse pripravljeno, na belo testo v pekaču namažemo polovico kreme, pokrijemo z rjavim testom ter po vrhu namažemo še preostanek kreme. Po vrhu potresemo s kokosovo moko. Aja, še na nekaj vas moram menda opozoriti. Jovanka vam priporoča uporabo papirja za peko, ker menda “hudiček” noče iz pekača, četudi je ta pomokan.

Musake se lotimo na naslednji način. Najprej na eni čebuli popražimo 20 dekagramov mletega mesa, ki ga ne smemo pozabiti posoliti in popoprati. Potem v skledi zmešamo tri jajca, eno kislo smetano in štiri žlice moke, v to pa dodamo 800 gramov naribanih bučk. Zmešamo in polovico mase dodamo v manjši pekač. Nato v pekač naložimo meso in dodamo še drugo polovico mase z bučkami. Pečemo na 200 stopinjah kakšnih 40 minut oziroma do tedaj, da musaka postane lepe zlatorjave barve.

Če imate kakšno vprašanje, vam bo Jovanka nanj z veseljem odgovorila. Če sta vam recepta všeč in želite poskusiti tudi druge Jovankine dobrote, ji najdete zbrane v kategoriji Kuhanje. Dober tek!

25 Responses to “Jovankini recepti! aka Rafaelo kocke in musaka!”

  1. maxi said

    Musake sicer ne maram, ampak ta je pa z bučkami…..to pa čisto spremeni dejstvo.🙂

  2. zogca said

    Uh, jaz sem pojedla veliko musake, dokler je bila moja pokojna babica še živa. Odkar nje ni več, pa ne vem, ali sem jo še kdaj jedla. Je pa tudi meni boljša z bučkami kot z mesom.

  3. Jovanka Broz said

    ta musaka je nekaj boljšega, kar jem zadnje čase. Ne mož ne sin ne marata bučk ampak tako narejena je prva liga.

    Edino, kar svetujem je,da jo ne jeste vročo. Ko se speče jo lepo pustiš na deski(pultu), da se lepo ohladi. Mlačna je najboljše, taka rahla..

    Uporabiš lahko tudi tiste večje bučke, ki niso več za pohanje in za to jed so enkratne

  4. zogca said

    Jova, boš povabila na destacijo?😉

  5. Jovanka Broz said

    bom,ko končaš z dieto. Tukaj so izmešane beljakovine in hidrati…

  6. zogca said

    Hidratov pa ne jem, to pa ne.

  7. zogca said

    Si videla, da so čeveljci, ki sem jih vedno gledala s teboj, že pri meni doma?

  8. Jovanka Broz said

    luštkani, ampak brez petk to nebi bila jaz

  9. Jovanka Broz said

    grem spat- cmoka

  10. zogca said

    Vem. Zame pa velja – če bi imeli petke, bi jih obula največ dvakrat na mesec. Ker jih nimajo, jih bom pa non stop nosila. Občudujem tiste ženske, ki so lahko vsak dan v petah. Zame so pete poseben dogodek.

  11. zogca said

    Lepo spančkaj, Jova. Jaz sem šla popoldne spat in sem zdaj še čisto budna.

  12. zogca said

    Kaj bi snedla eno to kocko za zajtrk.😛

  13. enamoyca said

    Hej, Žogca, pri receptu za rafaelo kocke nisi navedla količin za sestavine. Jovanka peciva najbrž ne dela “od oka”🙂
    Musaka bo pri nas že jutri na jedilniku – vse tri smo namreč velike ljubiteljice bučk.

  14. zogca said

    Aha, vidim, kje je težava. Ponavadi mi Jovanka recepte diktira po telefonu, jaz pa jih zapisujem. Ker je bil ta dolg kot jara kača, sem šla jaz guglat, ali obstaja podoben recept in potem sem ji ga pokazala in vprašala, ali je to to. In je bilo. Pa sva malo udarili bližnjico. Čim se nisva držali ustaljenega reda, sva takoj zabluzili. Bom zdaj dopolnila tisto, kar vem, drugo bo pa Jova dodala.

  15. zogca said

    Zdaj sem popravila, kolikor sem lahko našla. Bom pa Jovanko prosila, da po prihodu iz službe še enkrat vse prebere in po potrebi doda manjkajoče.

  16. Mila Fani said

    Sori Žogca, sam strašno mi gredo na živce tile Jovankini recepti. Sam rajcaš, pa rajcaš. In da si upaš še slikco prpopat! Ma a ne bi ti rajš k men dam Jovanke poslala??? Uf, že zdaj sem matrona, kakšna bi šele bila po enotedenskem Jovankinem razvajanju … rajši ne pomislim.

  17. zogca said

    Še k sebi si je ne upam. Končno sem zlezla v polovico kiklic, polovica še čaka. Če bi imela Jovanko en teden pri sebi, bi se garant zredila tri kile. Ali pa tudi ne, ker Jovanka non stop dela in ob njej bi me bilo sram lenariti, kot jaz sicer ves čas lenarim.😉

    Ma a ne bi ti rajš k men dam Jovanke poslala???

  18. zogca said

    Vem, isti strahovi. Čeprav pri Jovanki doma so vsi vitki, veš? Jovanka je pa sploh suhica.😉

    kakšna bi šele bila po enotedenskem Jovankinem razvajanju …

  19. Jovanka Broz said

    ravno danes sem brala na Mon-u da si me dve ženske predstavljajo kot ” črnolaso- konkretno gospo”.

    Ma, sem se prav nasmejala.Kaj čem, če pa rada kuham, mesim, pečem, pripravljam, pospravljam, brišem, zlagam, sortiram, …………….

  20. zogca said

    Nisem videla.

    Pač, kot Jovanko Broz si te predstavljajo. :mrgreen:

    Naša Jovanka je totalna suhica. Niti kile preveč nima. Črna pa tudi ni.

    ravno danes sem brala na Mon-u da si me dve ženske predstavljajo kot ” črnolaso- konkretno gospo”.

  21. Lynx said

    Ma, sem se prav nasmejala.Kaj čem, če pa rada kuham, mesim, pečem, pripravljam, pospravljam, brišem, zlagam, sortiram, …………….

    Včasih si “špilala” gospo in se v tem času sprehajala po Brionih.
    Recesija tudi tebi ni prizanesla. 😉

  22. zogca said

    :mrgreen:

    Včasih si “špilala” gospo in se v tem času sprehajala po Brionih.
    Recesija tudi tebi ni prizanesla.

  23. zogca said

    Moja najljubša sladica, ampak Jovanka pravi, da je težko narediti testo oziroma mimogrede fališ. Kar pomeni, da jaz gotovo bi.😉

    Ampak bom poskusila narediti tiste že na pol pripravljene, ki jih prodajajo in me je samo jaz spomnila nanje.

    Malo bluzim, ker imam jezik do tal, ko jih gledam.

  24. Jovanka Broz said

    ma, veš kaj. Če si želiš to naučiti ni problema.Ni to težko ,ampak izkušenj nimaš s peko sladic in mimogrede lahko kaj sfališ.

  25. zogca said

    Mah, ne, raje bom za začetek nekaj, kar bom znala narediti, tako kot zeljanico in pito s skuto in sadjem. Oboje bi, če bi bilo danes treba, komot naredila. Princesk pa ne. Bom našla kaj lažjega. Lahko pa mi za rojstni dan narediš princeske, se priporočam.😉 Joj, se znajdem.😉

Leave a Reply

 
