Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Tvoj telefon zvoni v prazno!

Posted by zogca na julij 13, 2009

NI KRIVA

Ni kriva
ponujena roka,
da je nihče ne zagrabi

in ni kriv
iskren nasmeh
za mračne izraze,
ki ga obdajajo.

Toda kdo je kriv,
če tvoj telefon
zvoni v prazno?


Boris Hafner

39 Responses to “Tvoj telefon zvoni v prazno!”

  1. zogca said

    Ker že dolgo ni bilo nobene pesmice … Da ne bom kdo mislil, da sem koga klicala, ker nisem.😉

  2. Tana said

    Tudi jaz se vprašujem, kdo je kriv, kadar moj zvoni v prazno, v temo….ha,ha,ha 😉 To bo treba raziskat in krivca kaznovat.😉

  3. zogca said

    Mene pa zanima, zakaj me ne pokliče.

  4. Tana said

    Mene pa zanima, zakaj me ne pokliče.

    Pa ga ti pokliči in ga vprašaj.😉

  5. zogca said

  6. Lynx said

  7. zogca said

    Je očitno kar nekaj telefonskih pesmi.

  8. zogca said

    Meni tako ljuba pesem.

    Toliko ljubezni, obupa, hrepenenja.

  9. zogca said

    Ta je tudi zelo telefonska.

  10. zogca said

    Gledam oddajo o pesnici Adi Škerl, ki je umrla. Bom šla jutri po njeno pesniško zbirko.

  11. zogca said

    ŽIVLJENJU

    Bilo, življenje moje,
    si le čustev zmeda
    in dvomov bolečina in prevar,
    bilo si molk in krik,
    uživanje in beda,
    zvodnik ljubezni moji in grobar.

    Ej, dobro si z menoj se naigralo!
    A jaz za srd tvoj
    in za vse zasmehe
    jecljala sem ti zmedeno zahvalo.
    Miru poznala nisem,
    ne utehe,
    pa vendar kličem ti
    v tej prsti črni:
    Četudi kot bridkost,
    povrni se, povrni!

    Ada Škerl

    https://zogca.wordpress.com/2009/02/25/povrni-se-povrni/

    IŠČEM TE

    Kako boli srce, odkar sem sama,
    odkar še z dušo išče
    trudni te korak.
    Ne morem pozabiti,
    kar med nama bilo je lepega,
    ko šepetal je mrak.

    Vse dneve je oskrunila črnina,
    srce samotno
    kliče te še v molk noči.
    Odzvala klicem se je bolečina
    in mi z dlanjo
    zasenčila je luč oči.

    In vendar kljub samoti
    nisem sama,
    še, še počiva v meni
    tvoj obraz sladak.
    In pozabila te ne bom,
    ko jama pripne mi na srce
    prsti za žalni trak.

    Ada Škerl

    https://zogca.wordpress.com/2008/12/23/kako-srce-boli/

  12. Spider said

    Tale pesmica je kot nalašč zame…

  13. Spider said

    zalosten zdaj…

  14. zogca said

    Ona je bila zaljubljena v nekega študenta medicine, ki je umrl in očitno je zelo dolgo žalovala. Si bom jutri poskusila sposoditi njeno zbirko in bom prebrala njeno biografijo. Včasih je zanimivo vedeti, zaradi česa je nekdo pisal takšne pesmi, kakršne je pisal. Saj za Milo Kačičevo in Nežo Mauerjevo smo že delali to analizo.

  15. Spider said

    Joj..kako zalostna zgodba. Zdaj sem dvojno zalosten.

  16. zogca said

    Dobro jutro!!!

    To je pa moja muzka, pesem pa seveda tudi telefonska.

  17. Tana said

    Če bo še danes zvonil v prazno, ga vrnem prodajalcu. Ziher je nekaj narobe s telefonom.😉
    Kaj če drugo bit.

  18. zogca said

    Lahko je nekaj narobe z moškimi oziroma dotičnim predstavnikom. Mogoče lahko uveljavljaš reklamacijo.😆

  19. zogca said

  20. Spider said

    California-Nikoli več ne bo, kot je nekdaj bilo

    Nikoli več ne bo,
    kot je nekdaj bilo,
    a vem, da si bova spet segla v roko.
    Izpuhtela je ljubezen, a to ni hudo,
    bolj me boli za prijateljstvo.

    Nikoli več ne bo,
    kot je nekdaj bilo,
    trpela sva isto in spoznala kako
    nespametna dejanja sledove puščajo,
    ostrine teh napak pa rane režejo.
    Včasih se zazrem in vidim veselje,
    ko čutim ta preblisk,
    ki skupaj naju spet pripelje.

    Ustavil bi čas, zavpil v nebo,
    “preklinjam dejanja, ki me ranijo”.
    V meni vihar naj očisti slabost,
    če sem res tisti, ki naj mu bo hudo.

    Nikoli več ne bo,
    kot je nekdaj bilo,
    a vem, da si bova spet segla v roko.
    Saj težko je živeti, če v tebi nekdo
    ne sprejema ljubezni, ne zaupa v njo.

    Ustavil bi čas, zavpil v nebo,
    “preklinjam dejanja, ki me ranijo”.
    V meni vihar naj očisti slabost,
    če sem res tisti, ki naj mu bo hudo.

    Nikoli več ne bo,
    kot je nekdaj bilo,

  21. zogca said

    Prerokovanje iz ženskih prsi

    http://zadovoljna.si/clanek//trend_report/prerokovanje-iz-zenskih-prsi.html
    😉

  22. Spider said

    zanimiv izgovor za ogledovanje jošk.heheeh..

  23. zogca said

    Saj!!!

    Me prav zanima, kaj se vidi na mojih.😉

  24. Spider said

    Pojdi k šlogarju, ti bo povedal, ha ha ha ha…

  25. zogca said

    Bom princa počakala, da mi pove, kaj vidi.😉

  26. zogca said

  27. Lynx said

    Me prav zanima, kaj se vidi na mojih.

    To je pa ja čisto enostavno. Zainteresirane, javite se. 😉

    Bom princa počakala, da mi pove, kaj vidi.

    Mogoče mu ni bilo všeč tisto kar je videl. 😉

  28. zogca said

    To je pa zdaj hud greh!!! Moji princeski sta mu bili dokazano všeč.

    Mogoče mu ni bilo všeč tisto kar je videl.

  29. zogca said

    Zdi se mi, da si pozabil, da sem nuna.😉

    Zainteresirane, javite se.

  30. Janis said

    Zdi se mi, da si pozabil, da sem nuna.😉

    Lahko pa Maxi pogleda in nam potem pove😀

  31. Spider said

    No, jaz bom z veseljem prevzel zrtev na svoja ramena in si ogledal oprsja recimo monovk in jim prerokoval, ce se bo pojavila potreba po taksni dejavnosti..

  32. Tana said

    Mogoče lahko uveljavljaš reklamacijo.😆

    Dobro, da si me spomnila, sem že izpolnila zahtevek za reklamacijo.😀

  33. zogca said

    Vidiš, da ni zanimanja. Ni se javila.😥

    Lahko pa Maxi pogleda in nam potem pove.

  34. Spider said

    Lahko bi bila
    lep par
    sedela bi ob Ljubljanici
    se držala za roke
    ves svet bi bil najin.

    Kdaj sva zamudila
    ta trenutek
    -in zakaj?
    Malo sem bil kriv jaz
    malo pa ti.

    Nočeš mi oprostiti
    zgradila si zid
    pred mano
    a upam
    da si srečna, vsaj ti.

  35. zogca said

  36. Lynx said

    Mogoče mu ni bilo všeč tisto kar je videl.

    To je pa zdaj hud greh!!! Moji princeski sta mu bili dokazano všeč.

    Nisem mislil na velikost, obliko in izgled, ampak na njegovo sposobnost prerokovanja iz njih.

  37. Lynx said

  38. Saudade said

    Za lynxa, čeprav gotovo že pozna:

  39. Lynx said

    Saudade hvala. Ne, te verzije pa še nisem slišal.
    Ob priliki dobiš vrnjeno na blogu. Ko se bom spomnil kakšne res dobre.

Leave a Reply

 
