Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Boste zapravljali?

Posted by zogca na julij 12, 2009

V naslov se mi je prikradla napaka. Vprašanje bi se moralo glasiti “boste zapravljale”. Redko namreč naletim na moškega, ki bi, ko se začnejo razprodaje, z velikim veseljem skakljal po trgovinah in užival v hudi gneči, katerim se praviloma ne morete izogniti, če želite do polic priti, dokler še niso izropane.

Kakor verjetno veste, se razprodaje začnejo jutri. Jaz se brzdam in bom skočila samo v eno trgovino s čevlji. Ene čeveljce si namreč z Jovanko ogledujem že več mesecev in če bodo znižani vsaj za 30 odstotkov, jih bom kupila. Sicer pa ne bom zapravljala, kajti doma imam že toliko robe, da bi mogoče tudi sama lahko organizirala razprodajo, vendar je ne bom. Dieta namreč deluje in z vsakim tednom, ki mine, lahko nase “spravim” kakšno oblačilo, ki sem ga prej lahko samo opazovala v omari. Če boste šle po nakupih, vam želim, da bi vam polne vrečke čim manj izpraznile denarnico.

162 Responses to “Boste zapravljali?”

  1. Nevenka said

    Veliko trgovin je potihem šlo v razprodaje že prej. Malo sem se razgledala in moram priznati, da se mi zdi, da ni ravno velika ponudba, vsaj za moj okus je ni. Meni namreč niso všeč cunjsti izdelki, ki so zadnje dve leti napolnili trgovine.
    Tako da, če že kdo res gre na razprodajo, je res dobro iti s premislekom in kupiti kaj takega, kar ima vsaj nekaj “večnosti” v sebi in bo dobrodošlo še naslednjo sezono.

  2. zogca said

    Pa so res bolj cunje. Sicer nisem podrobno pogledala, ampak tisto, kar sem videla v Mangu, Promodu, tudi S Oliverju … Prav nič vrednega pozornosti niso znižali. Zimske razprodaje se mi glede tega zdijo veliko boljše. Tam res dajo popust na stvari, ki so v redu, pri poletnih pa … Neke luštne mikice sem videla v Intersportu, joj, kako luštne. Ampak šment, te pa niso bile znižane. Ali pa Bata in Mass. Tisto, česar ne bi dala na noge, je znižano za 50 odstotkov. Kar mi je všeč, pa sploh ne ali pa samo 20 odstotkov. Okej, zdaj govorim o predzaprodajah, pa vseeno. Tisti Art čevljev, ki jih hočem iz Massa, garant ne bodo znižali. V Batu sem videla luštne supergice za 24 evrov, od Esprita. To se mi zdi vredno pozornosti.

  3. Spider said

    Ene superge za tek rabim, to je vse.

  4. StaneP said

    Spider evo:
    http://www.superge.si/html/svn/102-AA.shtml

    Če boš hodil v Celovec, pa pojdi v Adidasov outlet pogledat:
    Stanetov link!!!

    MODERIRALA SEM STANETOV LINK, KER JE BILA KODA TAKO DOLGA. ŽOGCA.

  5. Mila Fani said

    Na razprodaje smo šli 2 tedna nazaj v Avstrijo: nakupila ogromno cunj zase in za oba mulčka.

  6. Tana said

    Vprašanje bi se moralo glasiti “boste zapravljale”.

    Jaz sicer zelo rada zapravljam, ampak običajno na razporodajah ne kupujem. Vsaj zadnja leta ne.😉

    Ampak sedaj razprodaje niso več hit. To je bilo 10, 15 let nazaj, ko smo si že en dan prej šli ogledat stvari in jih nastavili točno na tisto mesto, da smo jih drugi dan, ko so se razprodaje začele uradno, takoj našli.

    Danes pa tako, kot je napisala že Nevenka zgoraj, veliko trgovin, pred uradnim pričetkom razprodaj naredi razne akcije, znižanja, tako da te razprodaje niso več tisto.

    Tako, da jaz ne bom tokrat nič zapravljala.😉 Za spremembo.

    kajti doma imam že toliko robe, da bi mogoče tudi sama lahko organizirala razprodajo

    Jaz pa vedno po zaključku sezone (poletje – zima) naredim inventuro in če ugotovim, da neke stvari pa že več kot dve sezoni nisem nosila in jo imam pač samo zato, da je v omari, to oddam ali na RK, ali kakšni osebi, družini, ki želi to sprejeti.
    Včasih pa tudi kar v kanto vržem. Odvisno za kakšno stvar gre.

    Bom si pa danes privoščila malo razvanja in ne bom sama delala tistega, kar moški ne bi smeli videti (čeprav mene glih ne bi noben videl), ampak bom šla kar v salon. 😉

  7. zogca said

    Upam, da niste pobrali vseh modrih čevljcev, ki jih jaz hočem iz Humanica, ker jih grem jutri kupit.😉

  8. maxi said

    Edini nakup o katerem trnutno razmišljam je nov mobilnik.
    Kar se razprodaj tiče, sem na njihov račun že zapravila vse…še tist kar nimam.:mrgreen:

  9. zogca said

    S tem sem se jaz ubadala pozimi in zelo uspešno kupila.

    Edini nakup o katerem trnutno razmišljam je nov mobilnik.

  10. zogca said

    Zapravila sem pet evrov. Že včeraj sem jih gledala, ko so bili deset in sem si rekla, ne, dovolj je bilo japonk za letos.

    Ampak za pet evrov se jim pa nisem mogla upreti.😉

  11. Tana said

    Ampak za pet evrov se jim pa nisem mogla upreti.😉

    Žogca ti pa imaš japonk skoraj toliko kot spodnjih hlač. Samo letos si jih kupila že menda 5, če jaz dobro spremljam tvoje nakupe.😉
    Jaz imam samo ene. In še te nosim že dve, letos bo tretja sezona.

  12. zogca said

    Štiri. Plus ene natikače, tiste črne iz Zagreba. Prej japonk v bistvu sploh nisem imela oziroma sem imela neke plastične, ki sem jih dobila ob nakupu Magnum sladoleda. Če sem zdaj do konca iskrena, sem kupila več teh Magnum sladoledov, zato je bilo tudi teh japonk več, vendar sem jih razdala okoli, samo ene sem zadržala zase.

    Žogca ti pa imaš japonk skoraj toliko kot spodnjih hlač. Samo letos si jih kupila že menda 5, če jaz dobro spremljam tvoje nakupe.

  13. maxi said

    S tem sem se jaz ubadala pozimi in zelo uspešno kupila.

    In katerega imaš?

  14. zogca said

    Samsunga. In odslej bom samo Samsunge še kupovala. Sem imel pred tisto Nokio, ki mi je spila ogromno kapelj krvi tudi Samsunga. Ta Samsung zdaj star osem let še vedno dela brez težav, zdaj ga ima oče, imela ga je tudi že mama. Ko sem kupila Nokio, sem ga dala njej. Z Nokio pa same težave, non stop na servisu dve leti, dokler nisem obupala. Zanimivo je, da sem takrat Nokio vzela, ko sem šla na naročnino, ker sem razmišljala tako … Samsung ima že pet let, torej bo nehal delati, je bolje, da zdaj vzamem nov telefon. In šment, je tisti Samsung debelo nadživel Nokio. Skratka, jaz priporočam Samsunga.

    Ti bom prilepila link do trgovine, kjer sem jaz kupila telefon. Če mene vprašaš, jih oni nabavljajo na avstrijskem tržišču in da, so to boljši telefoni kot tisti, ki jih pošiljajo na naše tržišče.

  15. zogca said

    http://www.mobisvet.si/

    To je ta stran. Kar od tukaj pojdi, če boš guglala, obstaja še ena stran, ki ima med mobi in svet črtico. Pri njih sem jaz kupila, zelo sem bila zadovoljna, tako s trudom in nasveti pred nakupom, takoj so poslali, izbira velika, lepi telefoni.

  16. maxi said

    Jaz kolebvam med Nokio in LG, mi je všeč tudi eden od Samsunga, ampak do zdaj ni bil favorit.

  17. zogca said

    Moj je drugače ta …

    Ampak tega nimajo več.

  18. zogca said

    Jaz Nokie ne kupim nikoli več. Sem kar nekaj pisala o svojih težavah z njo, pa tudi o nesramnosti uslužbencev na njihovem servisu. Kaj takšnega pa še ne! Da nimajo nadomestnega telefona in jo potem prosim, ali je tako prijazna, da pokliče na Simobil in vpraša, ali mi oni lahko dajo nadomestni telefon. Pa mi uslužbenka reče, naj pokličem sama. Halo, punca, pravkar sem ti dala svoj pokvarjen telefon, že desetič na servisu. Ona, ki je imela na mizo pred seboj fiksni telefon plus tri mobilnike, mi je rekla, naj poiščem govorilnica in pokličem od tam.

  19. StaneP said

    Punce, lahko eno vprašanje!?

    Ko izbirate telefone ali kakšno drugo tehnično reč… Na kaj ste pozorne? Tehnične podatke, lastnosti, uporabnost itd ali je že dovolj, če je zadeva pač luštkana?

  20. zogca said

    Zadeva mora biti luštkana, predvsem pa mora delati.

  21. zogca said

    Ooooooo …

    Je še komu tako zelo všeč?

  22. zogca said

    Luštne majice!!! Ampak nimajo razprodaje.

    Majica poredna.

    To bi bila mama in oče ponosna!

    Oja, joške!

    Za luštne punce!

    S to majico se me pa princ takoj odreče!

  23. Tana said

    Ooooooo …

    Je še komu tako zelo všeč?

    Ja, ta je meni všeč. Luštna, res.
    Imam občutek, da bo pa vseeno treba zapravljat.😉
    Žogca ti nas rajcaš.😉

  24. zogca said

    Ker sem tudi sama zrajcana. Danes bom šla v Humanic.😉

    Žogca ti nas rajcaš.

  25. Janis said

    Ko izbirate telefone ali kakšno drugo tehnično reč… Na kaj ste pozorne? Tehnične podatke, lastnosti, uporabnost itd ali je že dovolj, če je zadeva pač luštkana?

    Jaz ne maram luštkanih “ženskih” mobitelov:mrgreen: Meni so všeč elegantni, moderno dizjnirani mobiteli v slogu Apple. So tehnične podrobnosti, kjer sem pripravljena popustiti na račun estetike (recimo baterija), pri drugih pa ne. Mobitel mi pač mora biti všeč in sem pripravljena za kombinacijo estetike in tehnike dati tudi nekoliko več denarja kot kolebat. Če bila bili skajnosti samo: ali obupno grd mobitel z vrhunsko tehniko za moje potrebe ali pa res lep mobitel, ki bi mu že software crkoval, bi se z glasnim preklinjanjem odločila za obupno grdega.

  26. Spider said

    Jaz imam trenutno Nokia 6303 Classic

  27. StaneP said

    S to majico se me pa princ takoj odreče!

    Jaz se te ravno ne bi odrekel… Zaradi majice. Imava pa očitno s tvojim princem nekaj skupnega.

    Jaz imam trenutno Nokia 6303 Classic

    Jaz pa Nokia 5800. In dela… Prejšnja Nokia N95 mi je čisto brez vseh težav delala se mi zdi 3 leta. Še sedaj brezhibna leži v predalu…

  28. StaneP said

    Meni so všeč elegantni, moderno dizjnirani mobiteli v slogu Apple. So tehnične podrobnosti, kjer sem pripravljena popustiti na račun estetike (recimo baterija), pri drugih pa ne. Mobitel mi pač mora biti všeč in sem pripravljena za kombinacijo estetike in tehnike dati tudi nekoliko več denarja kot kolebat. Če bila bili skajnosti samo: ali obupno grd mobitel z vrhunsko tehniko za moje potrebe ali pa res lep mobitel, ki bi mu že software crkoval, bi se z glasnim preklinjanjem odločila za obupno grdega.

    Podpišem

  29. maxi said

    http://mobisvet.si/images/nokia-5800-xpressmusic-2.jpg

    Tale xpressmusic tudi mene huuuuudo mika, tako je lepa da ne moreš verjet.🙂 Ampak imam pa še enga lepotca med LG-ji.

    Hm…

  30. StaneP said

    Ampak imam pa še enga lepotca med LG-ji.

    Pokaži

  31. maxi said

    Pokaži

    http://www.mobitel.si/telefoni-in-naprave/aparati.aspx?aid=1113&pu=0

  32. zogca said

    Kupila sem jih!!!

    Ene čeveljce si namreč z Jovanko ogledujem že več mesecev in če bodo znižani vsaj za 30 odstotkov, jih bom kupila.

  33. zogca said

  34. zogca said

    Kaj je bilo pa to? Cel roman sem napisala Janis v odgovor glede mobitelov, tukaj pa nič???

  35. zogca said

    To so pa meni trenutno najlepši čeveljci na svetu. Tako dolgo sem jih gledala in danes so moji.

    Takšen tip čevlja jaz vedno najraje nosim in največ nosim.

  36. zogca said

    Pa še ene hlačke sem si morala kupiti. Nisem mogla, da ne bi. Te bom šparala za princa.😉

  37. John said

    Pa še ene hlačke sem si morala kupiti. Nisem mogla, da ne bi. Te bom šparala za princa.😉
    http://www.shrani.si/f/2e/DW/4C59rvyQ/kitty-hlacke.jpg

    Žogca! A se ti sploh držiš diete??? 😯

  38. zogca said

    Kaj je narobe? Hlačke so številka 40 in prav so mi. Bi morala nositi hlačke 36???

  39. John said

    Princ je zdaj že v avtu in na poti… Samo da vidi te “hlačke”!🙂

  40. zogca said

    Bom zdaj še v depresijo padla zaradi tebe. :mrgreen: Če številka 40 ni dovolj dobra za princa, bom morala hujšati do 36 in te hlačke vreči stran.😦

  41. zogca said

    Ne se hecat. Zakaj si me vprašal, ali sploh hujšam? Kaj je narobe s hlačkami?

    Princ je zdaj že v avtu in na poti… Samo da vidi te “hlačke”!

  42. John said

    Bom zdaj še v depresijo padla zaradi tebe.:mrgreen: Če številka 40 ni dovolj dobra za princa, bom morala hujšati do 36 in te hlačke vreči stran.😦

    Žogca, pa saj Princu bo pa mogoče vseeno všeč. Vzorec je zanimiv in tisti dve pentljici sta posebaj ljubki.
    Nikar se ne oziraj na mene.🙂 Jaz tako vidim samo hlačke.

  43. zogca said

    Saj, saj za ljubkost tudi gre. Princ ve, da sva ljubkost in jaz povezani. Če je pa kdaj hotel številko 36 in miniaturno deklico, potem jaz tako ali tako nisem nikoli bila prava izbira.

  44. zogca said

    Najlepše je tako ali tako pod hlačkami.😉

    Jaz tako vidim samo hlačke.

  45. zogca said

    Do številke 38 se še nekako prerinem, če ga dolgo ne bo. Pod to pa no way, amigo.

  46. John said

    Najlepše je tako ali tako pod hlačkami.😉

    Ja, res je. In Princ to ve. Zato bodo te hlačke prava zadeva! Srečni Princ, kakšne radosti ga čakajo…

  47. zogca said

    Sam si me vrgel v sekiracijo, ko si padel skupaj nad dejstvom, da sem v hlačkah številka 40. Imam občutek, da bi po tvoje morala biti 36. Nisem jaz miniaturna.❗

  48. John said

    Do številke 38 se še nekako prerinem…

    Poskusi z drugačnim modelom, ki optično spremeni oz. poudari … vsebino. :mrgreen:

  49. zogca said

    Imam jaz doma sicer veliko seksi tangic, ampak meni je to bolj ljubko, res.

  50. zogca said

    Brazilke naredijo najlepšo rito, če tega še ne veš.

    Poskusi z drugačnim modelom, ki optično spremeni oz. poudari … vsebino.

  51. John said

    Brazilke naredijo najlepšo rito, če tega še ne veš.

    Že, že,.. samo ti nisi Brazilka. Ti si Žogca.😉

  52. zogca said

    Meni tudi naredijo lepo rito. Po Brazilko bo moral pa princ v Brazilijo.

  53. John said

    Sicer pa glej to takole. Princa moraš nazaj osvojit s tangicami! Ne pa da ga hočeš pregnati…:mrgreen:

  54. zogca said

    Kolikor poznam princa, ne bo prišel zaradi tangic in odšel zaradi brazilk. Če me razumeš.

  55. John said

    Če me razumeš.

    Ne.

  56. zogca said

    Princ ne bi prišel zaradi seksa in zaradi seksa ne bi odšel.

  57. John said

    Zaradi česa pa je sploh v prvi vrsti prišel?

  58. zogca said

    Kar je bil očaran dan menoj, nad mojo pametjo, ljubkostjo, razigranostjo in sproščenostjo. Nekaj takšnega se je omenjalo. Omenjal je tudi to, da so mu všeč moje oči, lasje in ustnice. pa priznal je, da je rad gledal moje oprsje. Več od tega ni priznal. Je rekel, da se mene ne sme preveč hvaliti, ker sem potem preveč polna same sebe. :mrgreen:

  59. John said

    Po tem opisu bi morala že biti vidva poročena.:mrgreen:

    A mu kaj sploh ni bilo všeč?

  60. zogca said

    Kolikor sem jaz razumela tisto, kar je povedal drugim, se je on v nekem trenutku ustrašil, da ne bo več gospodar svojega življenja. Od nekje je dobil idejo, da bo vse po moje. Kar se mi še danes zdi zelo krivično, ker v tej zvezi so stvari bile po njegovo.

  61. John said

    In to bi naj bil edini razlog?😯

  62. zogca said

    Ne vem jaz zdaj. Meni je rekel, da me je zapustil zato, ker bi se midva čez pet let tako ali tako ločila. Ko sem ga vprašala, kako to ve, je rekel, da v bistvu ne ve, ker še nikoli ni bil poročen. Pač ni verjel vame in v mojo ljubezen, očitno. Drugače on misli, tako je rekel moji mami, da ti ženska podtakne otroke, se poroči s teboj, te potem finačno povsem uniči, zapusti in gre z drugim. Mogoče je mislil, da bi mu tudi jaz to naredila. Se pač zelo moti. On je sicer genij, res pameten mladenič, ampak psiholog je pa zelo slab.

  63. John said

    A ni tudi v prvih dveh zvezah vse bilo po njihovo?? Se motim?

  64. zogca said

    Prvih dveh? Prvih petih, šestih. Poglej, nekdo, ki se noče vezati, bo vedno našel razlog, zakaj se mu ni treba vezati. Takšen človek se bo vezal takrat, ko bo v sebi naredil miselni preskok. In to je to.

  65. zogca said

    Če takšen človek ne naleti na nekoga, ki ga v vezavo prisili s tem, da mu podtakne otroke. Potem je šele kalvarija.

  66. John said

    Še vedno ne razumem tistega pravega razloga, zakaj te je moral zapustiti. Še nekaj ga je moralo zelo hudo najedati, da je prišel do odločitve, da se te raje odpove, kot da podaljšuje agonijo in trpi še bolj. Tisto o podtikanju otroka mi deluje samo kot maska, kot prikrivanje pravega povoda odhoda. Nekaj v vajini zvezi mu očitno ni ustrezalo.

  67. John said

    Ko sam omenil prva dva sem mislil na tisti daljši zvezi. Ne tiste “usput”. :mrgeen:

  68. John said

    Če takšen človek ne naleti na nekoga, ki ga v vezavo prisili s tem, da mu podtakne otroke. Potem je šele kalvarija.

    Tega je tako preveč. Ampak ti me ne deluješ kot ena ki spada v to skupino.

  69. zogca said

    Poglej, kdor ne zna biti srečen, ni srečen z nikomer in vedno mora oditi. Pred menoj je imel še dve super punci, ki sta ga imeli zelo radi in ju je zapustil s praktično istimi besedami. Za nas tri bi lahko kvečjemu rekla, da smo bile do njega predobre, ne preslabe. Preveč obzirne, ne premalo. Okej, bi danes ene stvari naredila tudi drugače, ker ga bolje razumem in poznam, da pa sem bila slaba do njega in da bi on lahko bil nesrečen, pa pač ne.

  70. zogca said

    Počakaj, si ti pisal o njegovih zvezah ali mojih? On jih je imel šest, jaz pred njim samo eno, ki se je končala zato, ker je jaz več nisem hotela, ne on.

    Ko sam omenil prva dva sem mislil na tisti daljši zvezi.

  71. zogca said

    Jaz otrok ne bi nikoli podtikala, na kraj pameti mi ne bi padlo.

    Ampak ti me ne deluješ kot ena ki spada v to skupino.

  72. zogca said

    On sploh ni trpel. On se je bal, da nekoč bo trpel.

    Še nekaj ga je moralo zelo hudo najedati, da je prišel do odločitve, da se te raje odpove, kot da podaljšuje agonijo in trpi še bolj.

  73. John said

    Poglej, nekdo, ki se noče vezati, bo vedno našel razlog, zakaj se mu ni treba vezati. Takšen človek se bo vezal takrat, ko bo v sebi naredil miselni preskok. In to je to.

    In kaj ga bo prisililo v to? Pritisk od zunaj? Komajda. V sebi? Kar tako? Če je v nekem svojem svetu, kjer najde vse zadovoljstvo, ki ga rabi sploh ne bo razmišljal o spremembi. Tako lahko životari še naslednjih sto let. In miselnega preskoka ne boš dočakala. Kot tudi jaz ne.🙂

  74. zogca said

    Ne, od zunaj ne. Od znotraj. Saj sem napisala, preskok v glavi. Lej, če me ima dovolj rad, ga bo naredil. Če me nima, ga ne bo. Jaz pač verjamem, da me ima.

  75. maxi said

    številko 36 in miniaturno deklico

    Tu sem še spregledala.

    Imam občutek, da bi po tvoje morala biti 36. Nisem jaz miniaturna.❗

    Ampak ti ponoviš še enkrat…hmm
    Daj razloži to povezavo z miniaturo in 36 tevilko?

  76. John said

    On sploh ni trpel. On se je bal, da nekoč bo trpel.

    Torej spet prikrivanje pravega razloga. Kako pa je vedel, da bo trpel? Moral je torej že nekaj izkusiti, da je lahko to povezal na tako dolgo dobo pet let.

  77. zogca said

    Nisem drobna, nisem suhcana, nisem majhna. Me je kar nekaj skupaj, očitno preveč, ker če me ne bi bilo preveč, ne bi hujšala. Ne razumi me napak, jaz nič nimam proti številki 36, samo ni v mojem dosegu, žal.😦

    Daj razloži to povezavo z miniaturo in 36 tevilko?

  78. John said

    Daj razloži to povezavo z miniaturo in 36 tevilko?

    Saj tega tudi jaz nisem razumel, pa sem raje molčal! :mrgreen:

  79. zogca said

    Jaz takoj podpišem številko 36, ampak realno ni v mojem dometu.

    Saj tega tudi jaz nisem razumel, pa sem raje molčal!

  80. zogca said

    Dobe petih let on ni izkusil, ker z nobeno ni bil dlje od dveh let in pol. Se pa spomnim s prvega zmenka zgodb o njegovih sosedih in sodelavcih, kolegih. Zgodb o nesrečnih moških, o podtaknjenih otroci, o trpečih moških. On to očitno študiral, rezultat pa je takšen, kakršen je.

    Kako pa je vedel, da bo trpel? Moral je torej že nekaj izkusiti, da je lahko to povezal na tako dolgo dobo pet let.

  81. maxi said

    Nisem drobna, nisem suhcana, nisem majhna.😦

    Je boljše da nisi, ker se potem ne bi tako ponosno sprehajala s svojimi dvočicami😛
    Št.36 nima globokega dekolteja, običajno ne.

  82. John said

    Saj sem napisala, preskok v glavi. Lej, če me ima dovolj rad, ga bo naredil. Če me nima, ga ne bo. Jaz pač verjamem, da me ima.

    Saj, preskok v njegovi glavi se mora zgoditi! Samo razloži mi, zakaj pa? Če meni gre zdaj popolnoma v redu. Imam vse, kar potrebujem, moji cilji se uresničujejo po načrtu… itd. Zakaj pa zdaj še delat miselni preskok? Kaj pa naj spremenim?

  83. maxi said

    joooj🙄 ….dvočicami=dvojčicami

    Zgleda, da je čas za posteljo:mrgreen:

  84. zogca said

    Tu so še silikoni.😉

    Je boljše da nisi, ker se potem ne bi tako ponosno sprehajala s svojimi dvočicami
    Št.36 nima globokega dekolteja, običajno ne.

  85. maxi said

    sploh nisem dala tega smaila z jezikom😦

  86. zogca said

    Bil bi, če bi tam imela kakšnega fajn desca. Tako je pa še prezgodaj.😉

    Zgleda, da je čas za posteljo.

  87. maxi said

    Tu so še silikoni.😉

    So ja, samo to pa ni v mojem dometu.

  88. maxi said

    Bil bi, če bi tam imela kakšnega fajn desca. Tako je pa še prezgodaj.😉

    mmmmmmmmmmm, yea…

  89. zogca said

    Govoriva o princu ali o tebi???

    Zato, ker mogoče pa je on vseeno človek, ki si zelo želi ljubezni. Da bi ljubezen tudi živel, ne samo filozofiral o njej, pa se mora zgoditi miselni preskok.

    Saj, preskok v njegovi glavi se mora zgoditi! Samo razloži mi, zakaj pa? Če meni gre zdaj popolnoma v redu. Imam vse, kar potrebujem, moji cilji se uresničujejo po načrtu… itd. Zakaj pa zdaj še delat miselni preskok? Kaj pa naj spremenim?

  90. zogca said

    Jaz bom napisala tako … Mogoče nekoč.

    So ja, samo to pa ni v mojem dometu.

  91. John said

    Zgodb o nesrečnih moških, o podtaknjenih otroci, o trpečih moških. On to očitno študiral, rezultat pa je takšen, kakršen je.

    Tole ima zdaj “hard coded” v glavi. Torej se bo po tem ravnal. Lahko bo celo sceno še lep čas vzganjal in nič ga ne bo prepričalo v obratno.😉

  92. zogca said

    V bistvu … Dve leti bi non stop skakalala za otrokom, pa ni izključena tudi številka 36. Ker jaz v bistvu vse življenja počivam.😉

  93. zogca said

    Poglej, če je tako mislil tudi o meni, mi je naredil hudo krivico in prepričana sem, da on to ve.

    Tole ima zdaj “hard coded” v glavi.

  94. John said

    Ves čas govorim o princu…😉

  95. zogca said

    Kateremu si, to smo že ugotovili, ti precej podoben.

  96. John said

    :mrgreen:

    V čem le?

  97. maxi said

    Kateremu si, to smo že ugotovili, ti precej podoben.

    To misliš resno?

  98. zogca said

    V načinu izražanja.

    Sicer pa ne vem, Johna ne poznam.

  99. John said

    A moram jaz tudi miselni preskok naredit?

    Lahko. Namesto princa…🙂

  100. maxi said

    V načinu izražanja.

    Ahaa.
    John a ti si štajerc? Te jaz mogoče poznam?:mrgreen:

  101. maxi said

    Kot, da poznam vse štajerce…hehe

  102. zogca said

    Nihče ne more namesto njega. Ne narediti miselnega preskoka ne imeti me dovolj rad.

  103. zogca said

    Pazi s temi besedami, da jih ne bo kdo narobe razumel.😉

    Kot, da poznam vse štajerce…hehe

  104. John said

    Yap.:mrgreen:

    Sicer pa se pripravljam, da prevzamem Ljubljansko državljanstvo. Medtem ko vsi čakamo na miselni preskok pri Princu!:mrgreen:

    Meni je prej ravno uspel… miselni preskok.

  105. maxi said

    Pazi s temi besedami, da jih ne bo kdo narobe razumel.😉

    Maaa, v bistvu mi je vseeno kako jih kdo razume… hehe

  106. maxi said

    Sicer pa se pripravljam, da prevzamem Ljubljansko državljanstvo. Medtem ko vsi čakamo na miselni preskok pri Princu!:mrgreen:

    Huda kršitev za štajerca.😎

  107. John said

    Nihče ne more namesto njega. Ne narediti miselnega preskoka ne imeti me dovolj rad.

    Ti mi boš enkrat morala natančno razložit pomen besed “imeti me dovolj rad”! 🙂
    Ne samo meni, kar vsem tukaj…

  108. zogca said

    Ko boš Ljubljančan, te povabim na kofe.😉

    Sicer pa se pripravljam, da prevzamem Ljubljansko državljanstvo.

  109. John said

    Maxi, ti si takoj za mano, če sta z Žogco skupaj!

    Jaz ti pa ta prekršek odpustim. Vseeno je tvoj namen plemenit. Le miselni preskok boš morala prej naredit. Tako kot sem ga jaz….

    😉

  110. maxi said

    Jaz ti pa ta prekršek odpustim. Vseeno je tvoj namen plemenit. Le miselni preskok boš morala prej naredit. Tako kot sem ga jaz….

    😉

  111. zogca said

    Jaz ti pa ta prekršek odpustim. Vseeno je tvoj namen plemenit. Le miselni preskok boš morala prej naredit. Tako kot sem ga jaz….

  112. John said

    109 je samo za Maxi! Žogca, spremljaj bolj skoncentrirano!

  113. zogca said

    Mogoče je bolje tako. Ne samo imeti rad, ampak nekaj narediti za to. Primer, otroka imaš rad, ampak se ti ne ljubi previti ga, okopati ga, se igrati z njim, se čemu odreči, da bi njemu dal več itn. Imaš samo rad. Nekaj takšnega. Bi počel samo luštne stvari s tistim, ki ga imaš rad, ko pride pa manj luštno, te ni več zraven.

    Ti mi boš enkrat morala natančno razložit pomen besed “imeti me dovolj rad”!
    Ne samo meni, kar vsem tukaj…

  114. zogca said

    Drugače nočem preveč razpredati o princu, si me, John, prinesel okoli. Mislim, da je bolje, da svoje misli o njem in energijo svoje ljubezni do njega zadržim bolj zase.

  115. John said

    Žogca, kaj pa če bi ti naredila MISELNI PRESKOK in ne bi čakala na Princa? Bi to bil prehud izziv zate?

  116. zogca said

    Totalno!!!

  117. zogca said

    Poglej, jaz najgloblje verjamem, da sva si on in jaz bila usojena. Jaz tako čutim in čutim njega, četudi ga ni.

  118. John said

    Drugače nočem preveč razpredati o princu, si me, John, prinesel okoli. Mislim, da je bolje, da svoje misli o njem in energijo svoje ljubezni do njega zadržim bolj zase.

    No, malce sem moral preverit stanje tvojega duha. Diagnoza: nespremenjeno. :mrgreen:

    Še lepše bi bilo, če bi tudi z njegove strani izžarevala takšna silna energija in predanost. Pa se nič ne premakne. Nič. Miselni preskok. Ali sploh ve da ga mora narediti? Mora?

    Počutim se les miserable (tole nima zveze z Princem)

    … LN

  119. zogca said

    Ne gre za to, da bi nekdo moral nekaj narediti. Očitno me ne razumeš. Gre za evolucijo v samem človeku. Jaz sem se spremenila, ne sicer za 180 stopinj, ampak vseeno precej. Ker me je situacija spremenila, ni šlo drugače. In tudi njega bo. Če ne ta, pa kakšna druga.

  120. Boom said

    Boom is back😀

  121. webmaher said

    Žogca ćestitam, malce pozno a od srca…upam, da jim rata Liga šampiona😆

    P.S. Drugače sem še vedno na 14 dana in 21 noći:mrgreen:

  122. Boom said

    Žogca, vse tole skupaj (kar berem) … ni v redu.

  123. zogca said

    Kaj ni v redu, Boom? To, da me je John spravociral, da sem spet razkladala o princu? Vem, ne smem, ni prav.

  124. zogca said

    Računala sem. Dopust je mimo. Zdaj sledijo neopravičene.😉

    Drugače sem še vedno na 14 dana in 21 noći

  125. Boom said

    Kaj ni v redu, Boom? To, da me je John spravociral, da sem spet razkladala o princu? Vem, ne smem, ni prav.

    Ne to. To razumem, ampak to tvoje “čakalno” stanje. Pa, punca, ti definitivno svoj lajf mečeš skozi okno.

  126. zogca said

    Poglej, če bi jaz imela kakšrnokoli željo po tem, da bi hodila na zmenke, seksala z drugimi moškimi, če bi hotela moško družbo, verjemi, bi to tudi počela. Meni do tega ni! Ne želim, nočem, celo odbija me. Ob misli, da bi mi zdaj en tipson leža v postelji, se mi obrne želodec. Mogoče se res komu zdi, da svoj lajf mečem skozi okno, ampak jaz živim tako, kot se v tem trenutku meni zdi najbolj prav. Pač brez moškega / moških. Kje pa piše, da mora biti moški, da bi moje življenje bilo vredno življenja? Pa pač verjamem, da sva si s princem usojena in nekoč bova skupaj. Jaz v tem ne vidim nobene škode. Četudi tega ne bi verjela, ne bi, verjemi mi, iskala drugega moškega ali pa se pečala z moškimi. Mi preprosto ni.

  127. Boom said

    Ja, OK. Nisem mislil to. Ampak zdi se mi, da živiš izključno v pričakoanju in da vse podrejaš temu.

  128. zogca said

    Ne, zadnje mesece, odkar sem se pobrala, je moje življenje lepo. Vsaj jaz ga doživljam kot takšnega. Hodim okoli, se imam luštno, tudi ko sem doma, mi je lepo. Gledam teve, berem, čvekam na netu, plešem z mp3-jem. Skratka, sebe nikakor ne bi mogla opisati kot nekoga, ki je žalosten ali nesrečen. Ko zazvoni telefon, niti pomislim ne, da bi to lahko bil on. Verjamem pa, da nekoč spet nova skupaj. Ne vem, kako naj bi življenje temu podrejala. Na primer, ne čakam njega, da bom šla na dopust, bom šla na dopust brez njega. Samo kot primer.

  129. Boom said

    pa to ni res🙂 na en dan sem dobil ne vem kolk “prijateljev” na facebook-u. In to nekaj takih, s katerimi sem morda do zdaj sšregovoril samo besedo ali dve🙂

  130. zogca said

    Jaz se s temi FB zadevami sploh ne ukvarjam.

  131. Boom said

    Pričakovanja se (morda) najraje izpolnijo takrat, ko jih ne pričakujemo (več). Če se morda zdi, da se ne, potem morda izpolnitve nismo prepoznali.

  132. Boom said

    Ma to so neka stara znanstva iz moje prejšnje precej intenzivne dejavnosti🙂

  133. zogca said

    Vem, zato pa tudi nočem o tem preveč pisati in tudi razmišljati ne. Ampak John me je nocoj zbezal in sem začela odgovarjati. Sicer princa rada omenim, ampak razglabljati o njem pa ne maram več preveč, ker se mi zdi, da je bolje, da ne.

    Pričakovanja se (morda) najraje izpolnijo takrat, ko jih ne pričakujemo (več). Če se morda zdi, da se ne, potem morda izpolnitve nismo prepoznali.

  134. zogca said

    Jaz nima FB, nimam Netloga, nimam Skypa, nimam ICQ-ja, nič od tega nimam in se mi zdi bolje tako. Blog in mejl sta mi čisto dovolj.

  135. Boom said

    Skratka, bom kar direkten, ker se mi zdi, da je to najbolj prav:

    zdi se mi, da se neke resne zveze pravzaprav bojiš. Pa morda ne zveze kot take, ampak … ne vem, kako naj se točno izrazim … gre za neko nezaupanje.

  136. Boom said

    Odkrito povedano, tudi jaz sem bolj malo na FB. Ne najdem nič zanimivega tam. Sem se enkrat bolj iz firbca registriral.

  137. zogca said

    Ne, se je ne bojim. Če bi jutri prišel, se pojutrišnjim poročim z njim, če bi to bila njegova želja. Skratka, ne bi bežala pred zadevo. Ker vem, da je on pravi zame. Zveze z nekom, ki ga ne bi ljubila tako, kot ljubim njega, si pa ne želim, ker vem, da to nima smisla in da mi boš šel tipson samo na živce, ko se mi bo vrtel po stanovanju. Povem po pravici.

  138. Boom said

    Sem se enkrat bolj iz firbca registriral.

    …pa ker je moja okolica tako štalo zganjala okoli tega😀

  139. zogca said

    Meni se zdi, da ta FB manija počasi pojenja. Svako čudo za tri dana, bi rekla moja pokojna babica. Ne tista, ki jo omenjam zgoraj, ki mi je pekla musako, tista druga.😉

  140. Boom said

    Ne, se je ne bojim. Če bi jutri prišel, se pojutrišnjim poročim z njim, če bi to bila njegova želja. Skratka, ne bi bežala pred zadevo. Ker vem, da je on pravi zame. Zveze z nekom, ki ga ne bi ljubila tako, kot ljubim njega, si pa ne želim, ker vem, da to nima smisla in da mi boš šel tipson samo na živce, ko se mi bo vrtel po stanovanju. Povem po pravici.

    Pa saj to je ta beg. V bistvu idealiziraš, kar je zelo malo verjetno, da se izpolni. In tudi bolje bi bilo, da se ne. To sklepam po vsem napisanem. To bi bila zveza, v kateri bi se moral vsaj eden 100% spremenit. In to verjetno ti. Da o očitnem nezaupanju z njegove strani do nasprotnega spola niti ne govorimo.

  141. Boom said

    Meni se zdi, da ta FB manija počasi pojenja. Svako čudo za tri dana, bi rekla moja pokojna babica. Ne tista, ki jo omenjam zgoraj, ki mi je pekla musako, tista druga.😉

    Nisem bral. Priznam. S kuhanjem ipd. sem jaz bolj na VI :_D

  142. Boom said

    ma, nič. Spat bo treba. Jutri imam še en naporen dan. Se bom spet po dolenjskem “valjal”.

  143. zogca said

    Poglej, jaz se ne strinjam, da bi se kdorkoli izmed naju moral za sto odstotkov spremeniti. In na sploh sva si midva zelo podobna, čeprav se vam morda to ne zdi. Res je, on goji nezaupanje do nasprotnega spola, ampak mislim, da mu je danes že lahko jasno, da meni lahko zaupa. Pa saj to sem že Johnu napisala. Enostavno vam ne morem razložiti, kako čutim, zakaj mislim, da bo tako, kot mislim, zakaj se mi zdi to najbolj prav. In ne morem vam razložiti, kako močno povezavo jaz čutim z njim in vem, da jo tudi on z menoj. V končni fazi tudi, zakaj bi kdorkoli razen mene to sploh moral razumeti? Jaz čutim bitje njegovega srca zdaj, v tem trenutku, in vem, da on čuti bitje mojega. Pa je lahko on tudi malo čudaški, pač je, jaz ga imam rada takšnega, kakršen je, vem pa, da on slab človek ni. In da tega ni naredil zato, da bi me prizadel, še manj iz kakšnih nizkotnih razlogov tipa ženskarjenje. Pač, se je tako zgodilo, se je že moralo zgoditi. In tudi v prihodnje se bo zgodilo, kar se mora. Pa karkoli že to pač je.

  144. zogca said

    Jaz pa še nekaj delam za službo in bom še malo, ker nisem čisto nič zaspana.😉 Tebi pa želim lahko noč.

    Spat bo treba.

  145. Boom said

    Poglej, jaz se ne strinjam, da bi se kdorkoli izmed naju moral za sto odstotkov spremeniti. In na sploh sva si midva zelo podobna, čeprav se vam morda to ne zdi. Res je, on goji nezaupanje do nasprotnega spola, ampak mislim, da mu je danes že lahko jasno, da meni lahko zaupa. Pa saj to sem že Johnu napisala. Enostavno vam ne morem razložiti, kako čutim, zakaj mislim, da bo tako, kot mislim, zakaj se mi zdi to najbolj prav. In ne morem vam razložiti, kako močno povezavo jaz čutim z njim in vem, da jo tudi on z menoj. V končni fazi tudi, zakaj bi kdorkoli razen mene to sploh moral razumeti? Jaz čutim bitje njegovega srca zdaj, v tem trenutku, in vem, da on čuti bitje mojega. Pa je lahko on tudi malo čudaški, pač je, jaz ga imam rada takšnega, kakršen je, vem pa, da on slab človek ni. In da tega ni naredil zato, da bi me prizadel, še manj iz kakšnih nizkotnih razlogov tipa ženskarjenje. Pač, se je tako zgodilo, se je že moralo zgoditi. In tudi v prihodnje se bo zgodilo, kar se mora. Pa karkoli že to pač je.

    Nisem mislil, da je slab človek. Na splošno ljudi ne delim na izključno slabe in izključno dobre. Glede ostalega pa: so morda pomislila, da je kaj zelo podobnega še kdo drug dajal skozi?

  146. zogca said

    Povsem mogoče, da je. Kaj podobnega, istega pa gotovo ne. Poglej, jaz sem sveto prepričana, da se bo najina zgodba končala srečno in to je to. Saj vem, da bi mi nekateri s tem, kar mi pišete, radi pomagali, ampak verjemite, jaz v tem trenutku pomoči ne potrebujem, ker nisem ne žalostna ne nesrečna ne obupana. Dokler sem bila, sem se o tem neizmerno rada pogovarjala. Zdaj pa se mi ne zdi prav, da to sploh počnem. Seveda ne bom zdaj brisala nocojšnjih pogovorov, ampak se mi zdi narobe, ne zdi se mi prav, kot da bi to energijo ljubezni dajala v nič, ko o tem razpredam. Jaz najgloblje verjamem v usodo in v to, da se bo zgodilo tisto, kar se mora, pa karkoli že to je. Kot tudi verjamem, da se je to moralo zgoditi, ker če se ne bi, bi meni neke dimenzije, ne samo ljubezni, ostale neznanka. Tako pa mi niso. Jaz vem, da mi hočejo dobro tisti, ki mi govorijo, naj si najdem drugega, tega ali onega, eni mi celo hočejo predstaviti določene fante, ker mislijo, da mi je hudo, ker sem sama. Pa mi ni. In mi tudi ni do tega, da bi morala imeti nekoga ob sebi, mi ni do tega, da bi na vsak način morala imeti moža in otroke, mi ni. Jaz nisem čisto običajna ženska, kar se tega tiče, in moje želje tudi niso čisto običajne. Če ni tistega v srcu, ne, hvala za familijo, ne hvala za moža, ne, hvala za otroke na takšen način. Sem raje čisto sama v svojem stanovanju, ker bom tako bolj srečna, pa čeprav je nekomu to lahko nerazumljivo. Tako vsaj vem, da sem zdaj v dnevni sobi zato, ker hočem biti in ne zato, ker nočem biti v spalnici, ker je tam on, katerega dotikom se hočem izogniti.

    Ne bom iskala bližnjice, ne bom.

  147. Boom said

    Poglej, glede večine tega, kar si nazadnje napisala, se zelo strinjam in prav se mi zdi, da se ne išče bližnjic in instant rešitev oz., da se ne zadovoljimo z vrabcem, če že goloba ne moremo imeti. Tudi sam sem precej neklišejski človek in, odkrito povedano, »filozofija«, da je ustvarjanje družine, bajta, materialna varnost in roditi kup dece edini point in maksimalna sreča, ki jo lahko človek v življenju doseže, gre tudi meni na kozlanje.

    Da sem se vtaknil v vse tole, me je navedla bolj misel oz. občutek, ki ga človek dobi ob vsem tvojem pisanju na to temo. In ta občutek je, da večino svojih (ne)aktivnosti (ne) počneš bolj z nekim namenom kot pa zato, ker ti tako dejansko trenutno ustreza tebi. Da je to bolj kot ne žrtev, ki jo nosiš na oltar, zato, da se te usoda usmili. Ali z drugimi besedami: da je tvoj princ tisti, ki ga je v nekem trenutku hudobna čarovnica spremenila v žabo, vse našteto pa je poljub, ki bo iz žabe ponovno povrnil princa. Ampak, če je to dejansko to, potem lahko rečem, da zna tako početje biti precej »nevarno«. Res ni nujno, da bo brezplodno, vendar, ko pride trenutek streznitve, potem se velikokrat ugotovi, da princ sicer ni žaba, kljub vsemu pa je malce sluzast in ima lepljiv jezik, tako da čarovnica niti ni imela prav veliko dela in da je bilo veliko tvoje energije pravzaprav vrženo proč.

  148. Lynx said

    Ko izbirate telefone ali kakšno drugo tehnično reč… Na kaj ste pozorne? Tehnične podatke, lastnosti, uporabnost itd ali je že dovolj, če je zadeva pač luštkana?

    Meni se ta manija okoli telefonov zdi preprosto bedasta. Važno se mi zdi samo to, da sem dosegljiv in da lahko kadarkoli kličem. V glavnem imajo najnovejši telefončki 90% nepotrebnih funkcij, da bi ga uporabljal kot modni dodatek, pa se mi ne zdi smiselno.

    Je boljše da nisi, ker se potem ne bi tako ponosno sprehajala s svojimi dvočicami
    Št.36 nima globokega dekolteja, običajno ne.

    Ne vem kako velike so številke 36 in 40 ( Žogca me še vedno s svojo dieto ni prepričala). Maxi pa ima očitno številko 36 in majceno ritko. 😉

  149. zogca said

    Poglej, tudi če bi princ šel na Aljasko in se ne bi več vrnil, se jaz ne bi bodla z drugimi moškimi, ker mi je vsaka misel na to, da bi se me en tam dotikal, odurna. To, da jaz živim kot nuna, ni moja žrtev njemu, ampak to, da moje telo tega noče. Kar pa se princa tiče, on zame je princ. Pa verjemi, se zelo dobro zavedam njegovih napak in ga ne idealiziram, ga pa imam rada takšnega, kakršen je. Žal ga moram imeti rada na daljavo.

  150. zogca said

    Na kakšen način bi te pa morala prepričati oziroma v kaj bi te pravzaprav morala prepričati???

    Žogca me še vedno s svojo dieto ni prepričala).

  151. zogca said

    Kaj ti, lynx, ni jasno?

    Številka 36 je S, small.

    Številki 38 in 40 sta M, medium.

    Številka 42 je L, large.

    Potem 44 je XL in naprej se dodajajo X-i k L-lom.

  152. Lynx said

    Da sem se vtaknil v vse tole, me je navedla bolj misel oz. občutek, ki ga človek dobi ob vsem tvojem pisanju na to temo. In ta občutek je, da večino svojih (ne)aktivnosti (ne) počneš bolj z nekim namenom kot pa zato, ker ti tako dejansko trenutno ustreza tebi. Da je to bolj kot ne žrtev, ki jo nosiš na oltar, zato, da se te usoda usmili. Ali z drugimi besedami: da je tvoj princ tisti, ki ga je v nekem trenutku hudobna čarovnica spremenila v žabo, vse našteto pa je poljub, ki bo iz žabe ponovno povrnil princa. Ampak, če je to dejansko to, potem lahko rečem, da zna tako početje biti precej »nevarno«. Res ni nujno, da bo brezplodno, vendar, ko pride trenutek streznitve, potem se velikokrat ugotovi, da princ sicer ni žaba, kljub vsemu pa je malce sluzast in ima lepljiv jezik, tako da čarovnica niti ni imela prav veliko dela in da je bilo veliko tvoje energije pravzaprav vrženo proč.

    Bi se skoraj z večino napisanega strinjal, sicer pa Žogca ve, da sem ji že zdavnaj nehal “soliti pamet”, predvsem zato, ker lahko rečem da poznam njeno “filozofijo”. Če ona verjame v nekaj, zakaj bi jo mi prepričevali v nasprotno.
    Kot pravi Boom “med vrsticami”, želi Žogca s svojim načinom življenja dokazati princu da ga je vredna. To je res nevarno početje, ker v primeru da ji ne bi uspelo, bi bil udarec veliko hujši kot je bil prvi. Vendar Žogca ima jajca in je tudi to ne bi uničilo, ampak bo, če bo treba, sama pojedla svoj drek.

  153. Lynx said

    Na kakšen način bi te pa morala prepričati oziroma v kaj bi te pravzaprav morala prepričati???

    Mene bi prepričala tehtnica. Ponavadi ko hujšamo, ne shujšamo ravno tam kjer si želimo, ampak tam kjer ni treba. Čisto verjamem da si shujšala, vendar dvomim, da to ugotoviš zgolj s pomerjanjem. Morda se ti gre bolj za psihološki učinek in se zato ne vagaš?

  154. Janis said

    Kot pravi Boom “med vrsticami”, želi Žogca s svojim načinom življenja dokazati princu da ga je vredna. To je res nevarno početje, ker v primeru da ji ne bi uspelo, bi bil udarec veliko hujši kot je bil prvi. Vendar Žogca ima jajca in je tudi to ne bi uničilo, ampak bo, če bo treba, sama pojedla svoj drek.

    Lynx, meni se pač zdi, da je Žogca odločila, da bo ostala v procesu žalovanja in je v ta namen celo naredila nekaj korakov nazaj v smer, ki jo je zelo slikovito opisal Boom s tisto žabo in hudobno čarovnico. Pameti ne bom solila nobenemu, ampak priznam, da me Žogcino trdno in neomajno prepričanje, da bosta s princem nekoč skupaj, enostavno starši. Ker me spominja na tiste patološke stalkerje, ki enostavno nočejo razumeti, da nekdo ni (več) zainteresiran zanje in se to počasi razvije v obsesijo s tem človekom in celo nadlegovanje tega človeka in vztrajno nesprejemanje realnosti. OK, Žogca trenutno zelo spoštljivo ostaja na distanci, ampak obsesija z nekom, ki jo je zavrnil, je pa definitivno veliko premočno navzoča. Zato, ker jo Žogca zaliva in ker v svoji glavi ni pripravljena narediti reza s preteklostjo. In zadnja stvar, ji hočem videt tukaj, je, kako nam bo Žogca na dan prinčeve poroke s kakšno pridno krščansko punčko razlagala, da to ni to in da se bo nekoč že ločil in prišel k njej.

  155. lynx said

    In zadnja stvar, ji hočem videt tukaj, je, kako nam bo Žogca na dan prinčeve poroke s kakšno pridno krščansko punčko razlagala, da to ni to in da se bo nekoč že ločil in prišel k njej.

    Tudi jaz sem pomislil na kaj takega in glede na njeno, jaz temu rečem filozofijo, je to povsem možno. Želim reči le, da je to njena odločitev. Verjetno ji trenutno tako tudi ustreza. Alternative ne vidi, ker ji (še) ni potrebna.

  156. zogca said

    O, believe me … Če si najde kakšno pridno krščansko punčko, veliko sreče z njo in ni treba, da pride k meni oziroma bolje ne sme več hoditi k meni. The end.

    In zadnja stvar, ji hočem videt tukaj, je, kako nam bo Žogca na dan prinčeve poroke s kakšno pridno krščansko punčko razlagala, da to ni to in da se bo nekoč že ločil in prišel k njej.

  157. zogca said

    Jaz njemu čisto nič nočem, ampak res čisto nič, verjamem pa, da bova nekoč znova skupaj, to pa že, ker verjamem, da me ima on rad. Če ne bova, pač ne bova. Se zato ne bo zgodilo nič dramatičnega in res ne razumem drame tukaj.

    Ker me spominja na tiste patološke stalkerje, ki enostavno nočejo razumeti, da nekdo ni (več) zainteresiran zanje in se to počasi razvije v obsesijo s tem človekom in celo nadlegovanje tega človeka in vztrajno nesprejemanje realnosti.

  158. Lynx said

    Saj ni nobene drame. Boom je povlekel temo iz naftalina, ker menda ni povsem na tekočem.😉

  159. zogca said

    Sicer je oa tako. Jaz vam ne morem stvari razložiti tako, da bi jo razumeli in v končni fazi tudi ni nobene potrebe, da bi jo razumeli. Bi pa, o tem sem prepričana, mnogi od vas spremenili mnenje, če bi samo za en delček sekunde videli njegov pogled, ko gleda mene. Bi vam bilo jasno, o čem jaz pišem. Ampak ni važno.

  160. zogca said

    Ne, John jo je povlekel iz naftalina, jaz pa sem sodelovala, čeprav mislim, da je bolje, da o tem ne razredam.

  161. Saudade said

    Žogca, a je ta pogled tak kot Obamin dve objavi spodaj?😉

  162. zogca said

    Ha ha ha, ne, ni. Čeprav me zna on tudi tako pogledati.😉

Leave a Reply

 
