Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Česa moški ne bi smeli videti in česa ženske ne?

Posted by zogca na julij 11, 2009

Ko se spoznavamo in hodimo na zmenke, se tistemu drugemu, če ravno ni naš namen, da ga odženemo, skušamo prikazati v najboljši luči. Ženske seveda nase navlečemo vse tisto najlepše, kar imamo, pa tudi moški se po svojih najboljših močeh potrudijo, da pridejo kar se le da urejeni. Ko je zadeva že bolj ali manj “zabetonirana” in še posebej, ko enkrat že živimo skupaj, pride na dan marsikaj. Niso vse njene spodnjice čipkaste tangice in niso vse njegove nogavice cele. Ona se, joj, šment, po stanovanju ne sprehaja v kiklici in čevljih z visoko peto, on pa se zna prepoten valjati po kavču. Potem pridejo na vrsto kozmetične maske za obraz, s katerimi jo on vidi, njegove “posrane gate”, ki jih ona mora tlačiti v pralni stroj … In na samem koncu, vsaj upam, da se pri tem konča, tudi krvavi vložki in tamponi. Prav zaradi debate o slednjih sem tudi napisala to objavo. Zagovarjala sem namreč stališče, da je bližina sicer nekaj zelo čudovitega, vendar pa vseeno med partnerjema mora biti vsaj malo distance, ker samo na takšen način ostane tisto pravo spoštovanje. Kaj pravite, ali naj partner vidi vse ali pa bi nekatere stvari vseeno morali zadržati samo zase?

Naj vam zaupam, da sem hotela k objavi hotela prilepiti fotografijo krvavega tampona. Ko sem guglala, da bi jo našla, mi je šlo kaj hitro na bruhanje in takšne fotografije nikakor ne bi mogla naslednja dva tedna gledati na svojem blogu. Odločila sem se za obrazno masko, za katero sicer eden izmed zvestih obiskovalec mojega bloga misli, da je nekaj, česar naj moški ne bi gledali, meni pa se zdi čisto luštna reč.

106 Responses to “Česa moški ne bi smeli videti in česa ženske ne?”

  1. StaneP said

    No, Žogca. Tale maska je res čisto luštna. Pravzaprav je zelooo luštna. Dokler seveda ne pride iz domače kopalnice, se zaleti v podboj dnevne sobe in se ena kumarica ne odkotali pred zofo, he he…

    Obrazna maska res ni najhujša reč, ki jo lahko vidiš. Pravzaprav je med daleč najbolj nepomembnimi. Se pa sigurno strinjam s tabo, da nakaterih stvari pač ni pametno tlačiti partnerju pred oči.

    “Ti draga, glej, a se tele usrane gate dajo očistiti!?!

  2. trnovčanka said

    Meni se pa zdi, da sva midva videla že vse. Ok, mojih krvavih tamponov ne, ker jih ne uporabljam, drugače pa več ali manj vse. Konec koncev oba dajeva prat perilo, oba prazniva koš iz kopalnice, stranišče imamo zaradi prostorske stiske v kopalnici, in včasih časovna stiska ne dopušča da bi “tisto” človek opravil v miru.😆. Po več letih skupnega življenja so take stvari neizogibne.
    Sicer pa dobiš trdo kožo pri previjanju otrok, celonočnem brisanju bruhanja in tako naprej.

  3. zogca said

    To sem ti skušala dva dni nazaj dopovedi. Da maska ni nekaj, kar bi moškega odvrnilo od ženske.

    Tale maska je res čisto luštna. Pravzaprav je zelooo luštna.

  4. zogca said

    Mene vsak komot vidi lulat, ker ne zapiram vrat od stranišča, ko lulam. Stvar navade. Če bi zaprla vrata, bi muc znorel pred vrati od hudega, kaj pomeni ta nenadna ločitev od mene. Kar pa se kakanja tiče, priznam, da sem najraje sama doma, ko kakam.

    stranišče imamo zaradi prostorske stiske v kopalnici, in včasih časovna stiska ne dopušča da bi “tisto” človek opravil v miru.

  5. trnovčanka said

    Tudi jaz sem najraje sama. Priznam, da me včasih kar neha tiščati, če si moj medtem recimo pere zobe😀

  6. StaneP said

    Se strinjam z Trnovčanko, da s časom vsakdo vidi vse. Saj to je tudi normalno in prav. In zaradi tega partnerja naj ne bi imel prav nič manj rad. Saj je samo človek, kot ti. Vendar smo vseeno vsi samo ljudje. In kakšne “grde” stvari je včasih boljše skriti. Greš prdnit pač na balkon, a ne!?

  7. zogca said

    Za uhlje te bom. Zaradi tebe je ta objava tudi nastala. Ti pa si zdaj totalno spremenil mnenje.😉

    In zaradi tega partnerja naj ne bi imel prav nič manj rad. Saj je samo človek, kot ti.

  8. trnovčanka said

    Greš prdnit pač na balkon, a ne!?

    Moj ne gre😐 Pa ga nimam zato nič manj rada.

  9. trnovčanka said

    Zogca prišparaj uhlje. Saj je zanimiva objava.

  10. zogca said

    Se spodobi, da. Meni je enkrat ušlo pred princem, pa me je bilo tako sram potem, on pa me je objel in bil ves srečen, ker mu je bil to znak, da sem z njim sproščena. Čuden tič je ta moj princ.

    Greš prdnit pač na balkon, a ne!?

  11. zogca said

    Ne, saj se mi tudi sicer to zdi zanimiva temo, še posebej zdaj, ko sem se navzela tega konzervatizma in začela verjeti v to, da nekaj distance mora biti.

    Saj je zanimiva objava.

  12. trnovčanka said

    ko sem se navzela tega konzervatizma

    Kje? Zakaj?

  13. zogca said

    To je bilo po moje že z zvezdah napisano. Da sem bom jaz precej spremenila. Ne vem, ali si videla, ampak kar nekaj konzervativnih teorij sem že zagovarjala na MON-u. Počakaj, ti poiščem in prilepim kakšen link.

  14. StaneP said

    Au, au, au… Pusti moje uhlje, he he…
    Ne, nisem spremenil mnenja. Samo ti si včeraj razumela hujše, kot sem jaz mislil. Še vedno trdim, da vsi kaj “skrijemo” pred partnerjem in da je včasih boljše, da kaj ne vidimo (ali slišimo). Ne moremo pa točno definirati stvari, ker enkrat nas nekaj popolnoma nič ne moti, drugič, nas pa. Tudi zaradi našega trenutnega razpoloženja.

  15. zogca said

    Po to skrivanje seveda ne gre skrivanje varanja. Skrivanje nečednih namenov. In podobno.

    Še vedno trdim, da vsi kaj “skrijemo” pred partnerjem in da je včasih boljše, da kaj ne vidimo (ali slišimo).

  16. StaneP said

    Niti liberalnost niti konzervativnost nista sami po sebi slabi. Najboljša je določena mešanica. Skrajnosti so slabe…

  17. StaneP said

    Po to skrivanje seveda ne gre skrivanje varanja. Skrivanje nečednih namenov. In podobno.

    Itak, da ne! Mislil sem samo in izključno na male, drobne vsakodnevne stvari.

  18. zogca said

    Tukaj sem razpredala o konzervatizmu.

    http://med.over.net/forum5/read.php?27,5561150,5561943

  19. John said

    Hmmm… pa res si razpredala.🙂

    Nisi ti za pravnico. Ti si za nekaj bolj sociološko usmerjenega. Pomagati ljudem. Svetovati. Nekoč napisati priročnik “Kako sem postala nuna in mi je bilo lepo…”.

    Še vedno pa si v “ofsajdu”! 😉

  20. samo jaz said

    Halo, halo!

    Čisto off topic – javljam se še zadnjič pred odhodom na dopust.
    Žogca, vidim, da si imela kar nekaj novih objav zadnje dni, jaz pa zaradi velike stiske s časom nisem bila nič tu gor. Mi je kar žal, ker vedno z veseljem preberem vsako objavo.

    Hja… jaz ju3 navsezgodaj letim in potem slabe 3 tedne uživam na vrooočem soncu. Sicer bo bojda tudi doma toplo, ampak vseeno.

    Imejte se kar se da lepo, obilo prijetnih “čvekov” vam vsem skupaj želim in malo se vmes spomnite tudi name.
    Jaz bom ob vsaki maroški sladici oz. dobri hrani na sploh mislila na vas.😉

    Pozdravček!🙂🙂

  21. StaneP said

    Malo za šalo malo za res. Poglejte pri meni Serpentinškovo žensko resnico. Samo ne se jezit, rajši se smejte, moje drage ženske prijateljice. Saj je res smešno, he he…
    http://razmisljanje.blogspot.com/,

  22. zogca said

    Stane se je zatipkal v linku.

    http://razmisljanje.blogspot.com/

  23. StaneP said

    Hvala Žogi!

  24. zogca said

    Spomni se kdaj tako nas nas, da boš kaj pofotkala in bomo potem lahko ob tvoji vrnitvi tudi mi videli, kaj vse sta dobrega pojedla.😉

    Jaz bom ob vsaki maroški sladici oz. dobri hrani na sploh mislila na vas.

  25. zogca said

    Bomo, vidva pa maksimalno uživajta. Prepričana sem, da bosta.

    Imejte se kar se da lepo, obilo prijetnih “čvekov” vam vsem skupaj želim in malo se vmes spomnite tudi name.

  26. zogca said

    Keč je v tem, da ste vsi po vrsti narobe razumeli, kaj pomeni Žogca v ofjsadu. In to sem jaz dojela šele eno leto po nastanku bloga. Enkrat smo potem debatirali o tem. Vsi so mislili, da to v ofsajdu pomeni, da mi gre slabo, da sem izbedačena itn. Žogca v ofsajdu pomeni Žogca v prekršku, ofsajd je prepovedan položaj, sodnik piska. Žogca v ofsajdu je zato, ker mi je Primož vedno grozil z brisanjem. Zato je na blogu pisalo Žogca v ofsajdu in v pričakovanju sodnikove piščalke. Ko je blog na koncu tudi bil izbrisan in je nastal nov, gor piše Žogca v ofsajdu in nič več v pričakovanju sodnikove piščalke.😉

    Še vedno pa si v “ofsajdu”!

  27. zogca said

    Na naslovnici pa moja fotografija v nedržku in tangicah, ziher je ziher, da se bo dobro prodajal, kajne???

    Nekoč napisati priročnik “Kako sem postala nuna in mi je bilo lepo…”.

  28. zogca said

    Astrologija, v katero ti ne verjameš (ali pač???) pravi točno to. Tisti karmični del.

    Pomagati ljudem.

  29. samo jaz said

    Meni je bilo jasno, za kaj se gre.
    Ker sem vsaj deloma spremljala vajine… kako naj to sploh poimenujem? V glavnem, vedela sem, da te je skrbelo, da ti bo Primož “obrisal” blog. In ga je potem res… Meni se je takrat precej zameril. Da o tisti zadevi s klikanjem na reklame in zatem “odkrivanjem”, kdo je “princ”, sploh ne govorim… Bruh!

    Žogca v ofsajdu je zato, ker mi je Primož vedno grozil z brisanjem. Zato je na blogu pisalo Žogca v ofsajdu in v pričakovanju sodnikove piščalke.

  30. samo jaz said

    Ampak zdaj pa RES grem!😉😉
    Bom pofotkala čimveč in potem kaj prilepila sem gor.

    Nočko!

    Spomni se kdaj tako na nas, da boš kaj pofotkala in bomo potem lahko ob tvoji vrnitvi tudi mi videli, kaj vse sta dobrega pojedla.😉

  31. zogca said

    V tem trenutku moram biti poštena do Primoža, na koncu je blog izbrisal princ, je pa res, da se je to zgodilo po precej dolgem obdobju, ko je Primož težil z brisanjem bloga. Ker vse te zadeve so se začele pri Primožu in na koncu jih je princ odobril. Vem, ker vem, kako je bilo s forumom. Ko je bil princ pri meni in sem mu jaz govorila, da me Primož lovi po forumu in se namreno prepira z menoj, prav inscenira prepire, da bo potem njemu pokazal, zakaj me je treba blokirati, mi princ ni verjel, ampak mi je rekel, da sem krivična do Primoža. Na koncu ni Primož delal nič več drugega, kakor samo še skakal za menoj in me provociral, dokler nisem popizdila, potem pa je princu rekel, da se me mora blokirati, ker škodim podjetju. Enako je bilo potem z blogom. Dva tedna pred brisanjem bloga sem bila zunaj s princem, niti z eno besedo ni omenil, da kani kaj takšnega narediti. In potem je. To se je oboje zgodilo jeseni, vem pa, da je meni hotel Primož že spomladi izbrisati tako blog kot mene vreči s foruma. Ampak ne enega ne drugega si ni upal narediti brez princa. Zna pa, vsa čast mu, Primož zadevo izpeljati tako, da princa prepirča, da mu nekaj škoduje in tako dolgo pritiska nanj, da on popusti. No, mislim, da se princu danes že mora bliskati, kdo je bil kriv za to, da sva se midva s Primožem fajtala po MON-u. Ko je princ Primožu ukazal, da me pusti povsem pri miru, od tedaj je čisti mir in med menoj in Primožem ni niti najmanjšega prepira. Ker me on ne napada več. Jaz pa tako ali tako nisem imela ne želje ne potrebe, da bi napadala njega. Jaz nočem gojiti zamer in jih tudi ne, ampak grdo je pa to bilo. In nikoli ne bom verjela, da vsega tega ni delal premišljeno. Bil je Primož do mene še nekaj časa po tistem, ko sva se s princem razšla, zelo prijazen in mi je tudi kakor hotel pomagati. Potem pa me je nekega dne klical in mi rekel, da je tega zdaj dovolj, naj jaz s princem prekinem stike, da je princ čisto sesut, da je nehal delati, da v službo hodi opoldne in samo sufra … Od tedaj se je Primož obrnil za 180 stopinj in vse, kar je od tedaj delal, je delal v mojo škodo. Ampak okej, je zdaj mir, zato jaz v vse to ne bi preveč drezala.

  32. zogca said

    Bom zelo vesela.

    Bom pofotkala čimveč in potem kaj prilepila sem gor.

  33. zogca said

    Lahko noč. Naspi se, potem pa prigodam naproti.🙂

    Nočko!

  34. Nevenka said

    Kmalu po poroki je bil moj bivši operiran na spinalnih sinusih, to je v bližini trtice. To je poseg, kjer za pest velike rane ne zašijejo, pač pa jo je treba celo obdobje zdravljenja izpirati, da se koža lepo celi in je ne zateguje.
    Pri sveži rani se praktično vidi do hrbtenice. To me je doletelo takoj za začetek. Počutila sem se kot bolničarka na fronti, ker bombe trgajo ljudi. Po tem mi nobena stvar ni več prišla do živega. Zmagala sem.
    K sreči se človek navaja v ljubeči fazi.
    Načeloma menim, da mi kot ženski ni potrebno dajati čisto vsega na ogled, če ni nujno. Običajno je bolezen tista, ki sooči z marsičem. Takrat pa ne bi bilo prav, če bi človek zameril.

  35. Mila Fani said

    Joj, to je pa tema za Heleno Blagne! Je bil pred leti z njo intervju v eni izmed revij, kaj lahko mož vidi in česa ne. Po njenem ne sme videti ženske z masko, kako se ženska depilira, kako si odstranjuje ličila, lulanje in kakanje pa SPLOH ne pride v poštev. Na drugi strani ej Saša E. trdila, da mirno lula pred možem (še prvim, kako je danes, ne vem).
    Moje mnenje: vse je naravno in normalno, so pa nekatere stvari stvar kulture, norm. Sama se z masko na obrazu mirno sprehajam pred možem, se tuširam, če je velika nuja, tudi lulam. Pred njim pa ne prdim (se vedno umaknem), on pred menoj da, čeprav ga prosim, naj gre ven (smrdiiiiiiii), ne kakam (zaradi “štrbunka”, hehehe, in vonja), vrtanje po nosu je obojestranska prepoved, pred mano si tudi ne sme striči nohtov na nogi. V kopalnici je zaprt koš za smeti, v katerega mečem uporabljene vložke. Občasno tudi on vrže vanj kakšen robec in ga pogled na vložke popolnoma nič ne moti.
    Je pa po drugi strani on mene bril zadnji mesec nosečnosti ter mi strigel nohte na nogah, ko si jih zaradi trbuha sama nisem mogla več. In to na njegovo pobudo. Sicer pa tisti partner, ki je bil prisoten pri porodu, vse stvari v zvezi z ženo (partnerico) smatra za normalne in naravne, vsaj po mojem sklepam tako.

  36. Jovanka Broz said

    moja mama je vedno govorila,da je ženska brez skrivnosti isto kakor vrtnica brez vonja. Dolgo let jo nisem razumela,zdaj pa vem kaj je hotela s tem povedat. Pa še prav je imela.

  37. zogca said

    Believe me, I know.

    Trikrat!!! Tudi na trtici. Od tega dvakrat enkrat za drugim. Pol leta skupaj sem hodila okoli s to rano. Oziroma sem bolj malo hodila. Razen k zdravniku. Vsak dan sem bila tam, so me naročali, kot inventar sem bila že v zdravstvenem domu. Niso pa to spinalni sinusi, so pilonidalni.

    kjer za pest velike rane ne zašijejo.

  38. zogca said

    Tudi jaz zdaj, ko prehajam v konzervativno fazo, začenjam razumeti.

    moja mama je vedno govorila,da je ženska brez skrivnosti isto kakor vrtnica brez vonja. Dolgo let jo nisem razumela,zdaj pa vem kaj je hotela s tem povedat. Pa še prav je imela.

  39. zogca said

    Nekaj malega distance torej imata. V bistvu je to že veliko, ker je veliko parov nima nič. Zaveda se mi zdi čisto včešna. Razen tega njegovega prdenja. Jup, postajam občutljiva. Tole z nohti na nogam pa še nisem prebavila. Oziroma nisem še nikoli videla. Bolje zame.😉 Zadnji je bil edini, katerega noge sem gledala brez gnusa, vse druge …

    Pred njim pa ne prdim (se vedno umaknem), on pred menoj da, čeprav ga prosim, naj gre ven (smrdiiiiiiii), ne kakam (zaradi “štrbunka”, hehehe, in vonja), vrtanje po nosu je obojestranska prepoved, pred mano si tudi ne sme striči nohtov na nogi.

  40. zogca said

    Eksam kapučino, da bi se čim hitreje zbudila, da mi sonce ne uide. Nikoli se ne ve. Potem se bom odpravila ob Ljubljanico gledat starine.

  41. Jovanka Broz said

    to glede prdenja, čačkanja po nosu in podobno ima moj prepoved od samega začetka. Rekla sem,da če v službi to dela lahko tudi pred mano. Ne pa,da tam igra nekega džeka pred menoj bo pa nos vrtal- ni šans.

  42. maxi said

    moja mama je vedno govorila,da je ženska brez skrivnosti isto kakor vrtnica brez vonja.

    Tole prvič slišim in mi zveni zelo zanimivo….Jovanka😉

  43. zogca said

    Vsa čast, Jovo, vsa čast. Saj pravijo, da je red treba uvesti na samem začetku. Če ga ne takoj, ga ne boš nikoli. To sem jaz prvič zafrknila, ko sem dovolila čisto vse. In na koncu sem imela štalo nevidenih razsežnosti. Ko sem zjutraj prišla v dnevno sobo, krožnik z drobtinami kruha na kavču, na kavču vrečka s čipsom, ob kavču na tleh steklenica soka. Razsulo popolno. Samo zato, ker nikoli nsiem rekla nič. Ko sem na koncu šizila, je bilo vse skupaj čisto brez pomena.

  44. zogca said

    Maxi, to, kar piše Jovanka, meni ves čas govori moja najboljša prijateljica. Ona mi je govorila še mnoge druge konzervativne stvari, ki jih jaz nekoč nisem sprejemala, danes pa jih. Stvari tipa, da se ti moški ne sme nikoli smiliti. Da mora moški dati nekaj od sebe, da bi dobil žensko, da se ne smeš zlahka dati. Na vse to sem se jaz nekoč požvižagala, danes nič več.

  45. Jovanka Broz said

    rekla je tudi ; kadar moža ni doma se uleži beri knjigo, poslušaj muziko,naredi si masko na obraz itd…….ko pride- raspali…

    Takrat mi je bilo glupo tako razmišljanje -a sem po 10 letih zakona ugotovila,da to drži kot pribito. Jaz sem se ubijala od dela, da sem naredila vse dokler je prišel iz službe in njemu je bilo normalno,da je vse popedenano. Zdaj,ko sem obrnila ploščo in začela delat,ko je on doma (razen,da skuham prej) mi on pomaga in še prosi me ,da mi skuha kavo,da se malo vsedem. Zelo spoštuje moj trud, prej,ko tega ni videl mu je bilo normalno,da je vse na svojem mestu.

  46. zogca said

    Ooooooooooooooo!!! To sem pa jaz sama pogruntala pri predbivšem. Pazi, jaz drgnem vse dopoldne, on pride domov in mu rečem, naj samo še posesa in pomije tla, on pa meni nazaj: “Vse jaz, kaj boš pa ti?” In mu razložim, da sem vse dopoldne drgnila, da sem sterilizirala stranišče in kopalnico, naredila red v omarah itn. On pa meni nazaj, da se to nič ne vidi. Da je njemu stranišče kot vedno. Prav, se ne vidi, ker stranišče je takšno vedno samo od sebe. Ko je to parkrat izvedel, sem pospravljala samo še v njegovi prisotnosti. Velika modrost je to, Jovanka, velika!!!

    rekla je tudi ; kadar moža ni doma se uleži beri knjigo, poslušaj muziko,naredi si masko na obraz itd…….ko pride- raspali…

  47. zogca said

    Tako je!!!

    Zelo spoštuje moj trud, prej,ko tega ni videl mu je bilo normalno,da je vse na svojem mestu.

  48. Mila Fani said

    Ojej, Jovanka, tale nasvet je pa carski! Jaz, koza, ko dedec zgine skozi vrata (no, zraven mu zapakiram še mladiče), letim po sesalec, pa peglat, pa kuhat, pa pečt, pa vlagat, pa pucat … Ko pridejo dam, jim serviram kosilo, futram tamalega tako da sama jem šele potem, ko ostali pojedo, zložim piskre v pomivalca, mu skuham kavico…
    Nič več ne bo tako, kot je bilo. Jovanka, ma ti si zlata vredna!

    BTW:
    Žogca, odličen blog!

  49. zogca said

    Hvala.🙂 Se trudim.

    BTW:
    Žogca, odličen blog!

  50. zogca said

    Jovanka je danes poslala tri nove dobrote, torej jutri spet Jovankini recepti za moje kuharice z bloga.

    Jovanka, ma ti si zlata vredna!

  51. Janis said

    Nekaj malega distance torej imata. V bistvu je to že veliko, ker je veliko parov nima nič.

    Midve nimava nobene distance. Sva partnerki in ne cimri in meni odnos, kjer je treba glumiti, da se depiliranje in ličenje in higiena delajo same od sebe, ne bi bil všeč.

  52. StaneP said

    moja mama je vedno govorila,da je ženska brez skrivnosti isto kakor vrtnica brez vonja. Dolgo let jo nisem razumela,zdaj pa vem kaj je hotela s tem povedat. Pa še prav je imela.

    Nekatere vedo, nekatere pač ne.

    Joj joj ženske. In sedaj ste pričele z instant nasveti kako in kdaj narediti red pri dedcu, kako mu kaj pokazati, dokazati, privzgojiti, skratka doseči svoje. Joj joj joj…
    Če vam vsi ti instant recepti dejansko funkcionirajo, potem se je za vprašati kakšne dedce sploh imate ali pa koliko časa…

    Saj ne rečem, da je vse neprimerno, kar ste napisale. Ni ne. Vendar mislim, da bi Jovankina mama, ki je že z zgornjo primerjavo vrtnice in ženske zadela žebljiček na glavico, sigurno povedala tudi to, da je kuhanje ali kosila ali partnerstva na podlagi instant receptov obsojeno pač na instant rezultat.
    Brez občutka za sestavine in primerno doziranje v primernih časovnih točkah ali z podcenjevanjem se načeloma “skuha” ravno to, čemur se vsi želimo izogniti. Sranje…
    In potem je jok in stok. Pa kako dec hudičev. Saj sem vse naredila po “receptu-ih”, on pa kar nekaj po svoje…

    Ja, čudno ja.

    Instant recepti funkcionirajo edino takrat, ko se sestavine uporabljajo z občutkom. Brez naklepa, igre, sprenevedanja… Ampak takrat pa niso več instant recepti. Takrat je pa to življenje, kjer se govori in posluša, spoštuje in upošteva itd, itd… Obojestransko.

  53. zogca said

    Stane, poglej, jaz moških ne vzagajam, prevzgajam in jim ne dokazujem nič. Vem pa, tega sem se naučila na svoji lastni izkušnji, da delo, ki ga jaz naredim, on pa me ne vidi delati, ni narejeno.

    Joj joj ženske. In sedaj ste pričele z instant nasveti kako in kdaj narediti red pri dedcu, kako mu kaj pokazati, dokazati, privzgojiti, skratka doseči svoje. Joj joj joj…

  54. zogca said

    Ne vem, ali si sinoči prebral, vem, da je John je, ker je komentiral, ko sem jaz pustila link, v katerem sem razpredala o tem, da je vsaka zveza, kjer se igra, poskuša s sprenevedanje, prevzgajanjem, delanjem nekoga iz nečesa, kar ni itn. obsojena na to, da na dolgi rok gre v maloro. Ampak to nima zveze s tem. Jaz lahko pospravljam, ko je on doma. In lahko pospravljam, ko njega ni. Ugotovila sem, da je bolje, da pospravljam, ko je on doma in Jovanki v tem dajem povsem prav.

    Brez naklepa, igre, sprenevedanja…

  55. StaneP said

    Zopet poudarjam, da sem pisal na splošno, brez misli na katero konkretno tukaj! Moški pogled pač.

  56. StaneP said

    Ne vem, ali si sinoči prebral, vem, da je John je, ker je komentiral, ko sem jaz pustila link, v katerem sem razpredala o tem, da je vsaka zveza, kjer se igra, poskuša s sprenevedanje, prevzgajanjem, delanjem nekoga iz nečesa, kar ni itn. obsojena na to, da na dolgi rok gre v maloro.

    Nisem prebral.

    Sicer pa po zgornjem tvojem stavku lahko samo rečem. Bravo! Če bi vse ženske tako razmišljale, bi bilo pol manj sranja med pari. In nekaj podobnega sem tudi jaz želel povedati. Moški pogled pač.

  57. zogca said

    Mislim, da je bilo to eno objavo niže. Dala sem link do svojih razpredanj na MON-u, konzervativnih.

  58. Lynx said

    Jaz ne bi govoril o distanci. Skrivanje nima nobenega pomena, razkazovanje pa ravno tako ne. Osebne zadeve pa so ravno zato “osebne”, da jih opravljamo v ednini, razen če ni za to posebnega razloga ali potrebe. Jaz sem v primeru da sem umazal spodnjice, jih sam na grobo opral. Sicer pa je vse stvar dogovora in navad.

  59. StaneP said

    Mislim, da je bilo to eno objavo niže. Dala sem link do svojih razpredanj na MON-u, konzervativnih.

    Sem šel pogledat ja, ampak pošteno povem, da jaz na MON-u ne vzdržim niti toliko, da bi našel tvoje zapise.

  60. Lynx said

    moja mama je vedno govorila,da je ženska brez skrivnosti isto kakor vrtnica brez vonja.

    Vendar verjetno v tem stavku ni bila mišljena skrivnost krvavega vložka ali posranih gat. 😉

  61. StaneP said

    Vendar verjetno v tem stavku ni bila mišljena skrivnost krvavega vložka ali posranih gat.😉

    Jaz mislim, da bistveno prej, kot pa skrivni ljubimci ali “instant” recepti kako obrniti dedca.

  62. Lynx said

    Jaz mislim, da bistveno prej, kot pa skrivni ljubimci ali “instant” recepti kako obrniti dedca.

    Kolikor sem jaz razumel, ni bilo mišljeno kot recept, ampak dejansko to, da nekomu, ki ne ve, da se kosilo ne skuha samo in da se kopalnica ne pobriše sama, to nazorno prikažeš. In tu dam ženskam prav.

  63. StaneP said

    Lynx, kakšno zvezo ima izjava, da je ženska brez malo skrivnosti isto, kot vrtnica brez vonja z tem, da rečmo nek tumast dec ne ve, da se kosilo ne skuha samo?

  64. Tana said

    In tu dam ženskam prav.

    Lynx, takšnega moškega kot si ti, ki da včasih tudi ženskam prav, pa je treba iskati z lučjo pri belem dnevu.😉

  65. Tana said

    Midve nimava nobene distance. Sva partnerki in ne cimri in meni odnos, kjer je treba glumiti, da se depiliranje in ličenje in higiena delajo same od sebe, ne bi bil všeč.

    Se v celoti pridružujem Janis.

    V partnerstvu ni ničesar, kar eden ali drugi ne bi smel videti. Vsaj ne bi smelo biti, če hočeš imeti res dober partnerski odnos. Včasih nas nekatere stvari, ki jih počnemo pred partnerjem samo še bolj zbližajo. Ne pa odbijajo.
    Čisto moje osebno mnenje, pač.😉

  66. zogca said

    Visela sem na telefonu in zdaj ne vem, kje sem ostala.😳

  67. maxi said

    Ko smo ravno pri instant receptih….mene bi recimo dobil tisti, ki bi mi vsako jutro postregel s (petelinjim) zajtrkom…. he he

  68. Tana said

    Ko smo ravno pri instant receptih….mene bi recimo dobil tisti, ki bi mi vsako jutro postregel s (petelinjim) zajtrkom…. he he

    mene tudi, maxi. Saj takih je bolj malo ali pa so samo v filmih, ha,ha,ha…

  69. zogca said

    Toooooooooooo!!!

    Kolikor sem jaz razumel, ni bilo mišljeno kot recept, ampak dejansko to, da nekomu, ki ne ve, da se kosilo ne skuha samo in da se kopalnica ne pobriše sama, to nazorno prikažeš. In tu dam ženskam prav.

  70. zogca said

    Nisem gledala filma. Gre za seks???

    mene bi recimo dobil tisti, ki bi mi vsako jutro postregel s (petelinjim) zajtrkom…. he he

  71. maxi said

    mene tudi, maxi. Saj takih je bolj malo ali pa so samo v filmih, ha,ha,ha…

    Ma saj jih ni tako malo….samo ponavadi se kje drugje zatakne😦
    Ampak klinc, ko naslednjič dobim takšnega, mu malo pogledam skozi prste….hehe

  72. maxi said

    Nisem gledala filma. Gre za seks???

    O tem smo že govorili…jaaa, Žogca za sex gre.🙂

  73. zogca said

    Jaz sem zelo za petelinji zajtrk, s princem in vsako jutro.😉

    Žogca za sex gre.

  74. zogca said

    Se spodobi, za res dober seks, vsaj malo.:mrgreen:

    Ampak klinc, ko naslednjič dobim takšnega, mu malo pogledam skozi prste….hehe

  75. Tana said

    O tem smo že govorili…jaaa, Žogca za sex gre.🙂

    Žogca in to dobiš zjutraj za zajtrk, naravnost v posteljo. Si predstavljaš?😉

    Ampak klinc, ko naslednjič dobim takšnega, mu malo pogledam skozi prste….hehe

    Ja, maxi, to si vedno znova in znova obljubimo, da bomo pogledale skozi prste, ampak potem od tega običajno ni nič. Eh na svoj način je pa škoda, kaj zamujamo….. ha, ha, ha….🙂

  76. zogca said

    Če me spomin ne vara, sem tudi dobila. Skoraj vsako jutro.

    Žogca in to dobiš zjutraj za zajtrk, naravnost v posteljo. Si predstavljaš?

  77. Tana said

    Jaz sem zelo za petelinji zajtrk, s princem in vsako jutro.😉

    Žogca ampak zato se je treba potrudit. Vidim, da ti si že na pravi poti. Mene pa še kar meče….:mrgreen: Mislim kuhinja in te stvari…

  78. zogca said

    Lahko si ga rezerviraš. :mrgreen: Jaz sem si ga za leto 2028. :mrgreen:

    Lynx, takšnega moškega kot si ti, ki da včasih tudi ženskam prav, pa je treba iskati z lučjo pri belem dnevu.

  79. maxi said

    Se spodobi, za res dober seks, vsaj malo.:mrgreen:

    :mrgreen:

  80. maxi said

    Ja, maxi, to si vedno znova in znova obljubimo, da bomo pogledale skozi prste, ampak potem od tega običajno ni nič. Eh na svoj način je pa škoda, kaj zamujamo….. ha, ha, ha….🙂

    Škoda, huda škoda….:mrgreen:🙂😉

  81. zogca said

    Saj jaz princa sem hranila. Ker on mi je bil pa tako ljubek, da ga nisem mogla pustiti lačnega. Tistega pred njim sem komot in danes še bolj vem, da je bil to prav. Imam pa strašne želje in vzgibe, da bi princa hranila še bolje. Tako si želim, da bi mu spekla kakšno pito.

    Žogca ampak zato se je treba potrudit. Vidim, da ti si že na pravi poti. Mene pa še kar meče….

  82. Tana said

    Lahko si ga rezerviraš.:mrgreen: Jaz sem si ga za leto 2028.:mrgreen:

    Jaz tako dolgo ne bi mogla čakat. Pa o tem smo tudi že enkrat govorile, rezerviram si lahko, ja, samo, kaj če ti rezervacija, če potem gosta ni, ha,ha, ha….:mrgreen:

  83. zogca said

    Saj si ga lahko rezerviraš tudi za leto 2010. Jaz nisem hotela, ker sem nuna.😉

    Jaz tako dolgo ne bi mogla čakat.

  84. Tana said

    Tako si želim, da bi mu spekla kakšno pito.

    Blagor tvojemu princu. Se mu bo godilo. Pite pa same take dobrote…Jaz imam rajši takega, da jo on meni speče, prinese v posteljo, in potem še petelinji zajtrk. Jaz njemu ne bi pekla, ker tudi ne znam. Lahko pa kupim kakšno domačico ali kakšno rolado.:mrgreen: Če bi glih hotel še kaj sladkega. Ampak mislim, da po zajtrku mu ne bi več pasalo, ha, ha, ha

  85. maxi said

    Eva, tema o sexu…pa nobenga dedca blizu…he he
    Tolk o pohoti in moških…🙂😛

  86. zogca said

    Skrijejo se.😉

    Eva, tema o sexu…pa nobenga dedca blizu…he he
    Tolk o pohoti in moških…

  87. maxi said

    Blagor tvojemu princu. Se mu bo godilo. Pite pa same take dobrote…Jaz imam rajši takega, da jo on meni speče, prinese v posteljo, in potem še petelinji zajtrk. Jaz njemu ne bi pekla, ker tudi ne znam. Lahko pa kupim kakšno domačico ali kakšno rolado.:mrgreen: Če bi glih hotel še kaj sladkega. Ampak mislim, da po zajtrku mu ne bi več pasalo, ha, ha, ha

    Ma jaz, če se potrudim, potem znam:mrgreen: tudi kaj spečt, samoooo najprej se mora won potrudit…. hehehe

  88. Tana said

    Eva, tema o sexu…pa nobenga dedca blizu…he he
    Tolk o pohoti in moških…🙂😛

    Sem že zadnjič napisala. Tile naši moški so me čist razočarali. Ne vem ali so se ustrašili, ali kaj …. Nobenga od nikoder. Še Stane, ki je zgoraj delil nasvete je pobegnil. Pa saj nismo tako hude, kot zgledamo….😛

  89. maxi said

    Skrijejo se.😉

    In incognito čekirajo….🙂

  90. zogca said

    Saj se bo meni tudi.😉 Princ mene boža, boža, boža, boža, boža do nezavesti. Saj, zato pa njega sem hranila. Tistemu prej pa nisem kuhala, on je po petih minutah rekel, da ga boli roka. In tako ali tako je samo jamral.

    Blagor tvojemu princu. Se mu bo godilo.

  91. zogca said

    Na to lahko komot staviš najljubše čevlje. Jih ne boš izgubila.😉

    In incognito čekirajo….

  92. maxi said

    Pa saj nismo tako hude, kot zgledamo….😛

    Khmm…v bistvu smo bolj huudee kot zgledamo😆

  93. maxi said

    Na to lahko komot staviš najljubše čevlje. Jih ne boš izgubila.😉

    hehe

  94. zogca said

    Oja!!!

    Khmm…v bistvu smo bolj huudee kot zgledamo.

  95. Tana said

    Tistemu prej pa nisem kuhala, on je po petih minutah rekel, da ga boli roka. In tako ali tako je samo jamral.

    mogoče pa ga je roka bolela in je jamral, ker je bil lačen.🙂

    In incognito čekirajo….🙂

    Jaz tudi tako mislim, so kot detektivi, nikoli jih ne vidiš, vedno skriti, pa vse vidijo in vedo. ha,ha, ha…. ti naši moški

  96. zogca said

    Predvsem je jamral zato, ker ni imel denarja, zato pa so bili krivi vsi predniki tja do leta 1.500. Menda pa tudi jaz kar nekaj, ker on je od mene pričakoval, da bom delala veliko kariero, potem pa je ugotovil, da mi za povzpetniško dol visi. Predvsem je pomembno, da edini, ki ni bil nič kriv za to, da on ni bogat, je bil on sam.

    Mogoče pa ga je roka bolela in je jamral, ker je bil lačen.

  97. maxi said

    Predvsem je jamral zato, ker ni imel denarja, zato pa so bili krivi vsi predniki tja do leta 1.500. Menda pa tudi jaz kar nekaj, ker on je od mene pričakoval, da bom delala veliko kariero, potem pa je ugotovil, da mi za povzpetniško dol visi. Predvsem je pomembno, da edini, ki ni bil nič kriv za to, da on ni bogat, je bil on sam.

    Odlična filozofija, upam, da je zdaj bogato poročen?!

  98. zogca said

    Ha ha ha!!!

    Odlična filozofija, upam, da je zdaj bogato poročen?!

  99. maxi said

    Ha ha ha!!!

    Je s kančkom ironije smešno tudi meni…😉

  100. zogca said

    Bi pa on na mnogih področjih moral dati veliko več od sebe, da bi lahko dobil žensko, ki bi ga bila voljna sponzorirati.

  101. zogca said

    Da ne bom krivična, ker že čutim, da sem. On ima tudi cel kup dobrih lastnosti, nekatere so v današnjem svetu tudi prava redkost. Žal na koncu odtehta lenoba, vsaj pri meni je.

  102. webmaher said

    Maxi pravi: Eva, tema o sexu…pa nobenga dedca blizu…he he
    Tolk o pohoti in moških…

    Maxi, Žogca, Tana: to se dela, ampak ženske o tem raje govorite, kar je razumljivo😆
    Moj dopust od 14 dana in 21 noći ni še fertik, tko da lahko noč:mrgreen:

  103. Tana said

    Maxi, Žogca, Tana: to se dela, ampak ženske o tem raje govorite, kar je razumljivo😆
    Moj dopust od 14 dana in 21 noći ni še fertik, tko da lahko noč:mrgreen:

    Le kdo bi razumel te moške?😉
    Web, mi vsaj govorimo, vi pa še to ne, ha, ha, ha …..
    Za dobro jutro in lep dan!

  104. zogca said

    Jaz sem nekoč mislila, da jih razumem. Danes vem, da jih ne.

    Le kdo bi razumel te moške?

  105. Janis said

    Jaz sem nekoč mislila, da jih razumem. Danes vem, da jih ne.

    Kaj se ti pa zdi tako nerazumljivo?

    Navsezadnje so moški v svojih motivacijah še zmeraj bolj enostavno razumljivi, ker jih ne komplicirajo tako kot ženske.

  106. StaneP said

    Kaj se ti pa zdi tako nerazumljivo? Navsezadnje so moški v svojih motivacijah še zmeraj bolj enostavno razumljivi, ker jih ne komplicirajo tako kot ženske.

    He he… Deci smo enostavni ja. Samo ženska mora biti toliko modra, da nas ne tlači v svojo žensko logiko. Ker imamo mi pač svojo, moško…
    Še tista ena ki nas razume, ima doma rajši kraljico. Ti šment, he he…

Leave a Reply

 
