Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zbudi se, dobri princ!

Posted by zogca na julij 10, 2009

52 Responses to “Zbudi se, dobri princ!”

  1. zogca said

    Vsaka podobnost z junaki iz resničnega življenja je zgolj naključna.:mrgreen:

    Če pa se kakšen slučajno prepozna, me lahko pride pocukat za lase.😛

  2. izbrana said

    Vikend je :(!

    Jaz pa si želim, da bi se srečala čez 20 let…..

    http://www.mojvideo.com/video-nusa-derenda-cez-20-let/536198c687e0864e253b

  3. Spider said

    Jaz pa si želim, da se srečava čez 2 meseca…prvič in zadnjič v življenju.

  4. zogca said

    Jaz si s svojim princem želim tole …

  5. zogca said

  6. zogca said

    Pika mi je danes na mejl poslala en video posnetek in jaz sem ga zdaj dala na en server, od koder si ga lahko snamete. http://www.easy-share.com/1906698128/soutez o nejmensi.wmv Ko sem ga gledala, nisem vedela, ali naj se smejim ali jokam. Nisem vedela, ali naj se veselim, da nisem moški, ker se mi kaj takšnega ni moglo nikoli primeriti. Ali pa naj se veselim, ker sem ženska, ki takšnega še ni dobila v roke (ena moja prijateljica ga je). V bistvu je pa žalostno. Aja, gre pa za tiče!!!

  7. zogca said

    A nocoj sem pa jaz edina glasbeno razpoložena?

  8. zogca said

  9. Lynx said

    Nisem princ, ampak jutri zjutraj pred peto bi res potreboval budnico. Zatorej lahko noč:

  10. Lynx said

    Popravek: Danes zjutraj. 😦

  11. zogca said

    Bi te zbudila, če bi imela tvojo telefonsko številko, ampak je nimam, pa tudi budna ne bom že ob petih. Če moraš tako zgodaj vstati, ti priporočam, da greš spat.

  12. zogca said

  13. zogca said

  14. zogca said

  15. pika said

    @Žogca : Nisem vedela, ali naj se veselim, da nisem moški, ker se mi kaj takšnega ni moglo nikoli primeriti. Ali pa naj se veselim, ker sem ženska, ki takšnega še ni dobila v roke (ena moja prijateljica ga je).

    Sem že rekla, pa bom še ponovila: Ni pravice na svetu! Je ni in pika!!! Samo ena izmed “iger” narave; torej življenje samo. Osebno sočustvujem. Tako kot pri vsaki “krivici”. Morda pa zadeva ni “tako kritična”, pa jo samo mi “vidimo tako”. Dovolj o tem. Bilo je samo naključje prejetega maila od nekod in tvojega posta ter komentarjev na “prekratke” zadeve, ki bi naj bile nekje med 10-25 “normalne” (čeprav smo izhajali iz “kikelc”).

    Kaj pa je “normalno”, vas vprašam? Vsaj kar se ravnanja ljudi tiče, me z leti vedno manj ravnanj preseneča. V končni fazi tudi prijava na takšno “bedasto” (osebno mnenje) “tekmovanje”.

  16. Tana said

    Nisem vedela, ali naj se veselim, da nisem moški, ker se mi kaj takšnega ni moglo nikoli primeriti. Ali pa naj se veselim, ker sem ženska, ki takšnega še ni dobila v roke (ena moja prijateljica ga je). V bistvu je pa žalostno. Aja, gre pa za tiče!!!

    Jaz nisem niti jokala, niti se smejala. Nisem mogla ali znala odpret. Pa saj ni problem. Samo napišite mi, ali je bil predolg, ali prekratek.😛

    Pa dobro jutro, ali dober dan, saj ni važno, samo da bo dober.

    Kaj pa je “normalno”, vas vprašam?

    Pika, to pa jaz sama sebe večkrat vprašujem. Ampak odgovora pa ne najdem.

    Bo mogoče kdo drug dal kak komentar na to in mi pojasnil to neznanko. Mogoče Stane … ?

  17. Tana said

    Jaz pa si želim, da bi se

    še enkrat ponovilo tisto poletje ………. samo želim…….. to lahko.

  18. Lynx said

  19. zogca said

    Sneti nisi mogla ali odpreti? Da vem, na katerem koncu naj ti pomagam.

    Nisem mogla ali znala odpret.

  20. zogca said

    Tako miniaturni pimpeki niso normalni, ker za takšne pa res več ne vem, ali sploh lahko opravijo svojo funkcijo razplajanja.

    Kaj pa je “normalno”, vas vprašam?

  21. zogca said

  22. zogca said

  23. zogca said

  24. zogca said

  25. zogca said

  26. zogca said

  27. zogca said

  28. Spider said

    Ma…veste, kaj mi še vedno nikakor ni jasno..bolj kot razmišljam..

    Ona trdi, da sva midva, ne iz različnih svetov, ampak galaksij!

    Na podlagi česa?

    -isto sva stara, imava podoben način življenja
    -imava zelo podoben okus za glasbo
    -iste športe spremljava ( F1, fuzbal..)
    -oba izhajava iz razfrukanih družin (ločeni starši)
    -oba imava za saboi plejado nesrečnih ljubezni…
    -oba imava jezik prehiter, to je, rada rečeva kaj, česar nama je kasneje žal

    -je pa res, da je ona temperamentna,rada se druži, klepetava…jaz sem bolj vase zaprt, mogoče malo dolgočasen, malo celo asocialen..

    Se to njej zdi tako usodna razlika, da na podlagi tega trdi, da niti prijatelja ne bova nikoli? ( lahko pa da kdaj kavo skup spijeva )

    Ne vem…ali se ji to zdi takšna razlika, ali pa sama sebe v to prepričuje…

  29. Tana said

    Sneti nisi mogla ali odpreti? Da vem, na katerem koncu naj ti pomagam.

    ni potrebno nič več pomagati, vse vem, in to je dovolj.:mrgreen:
    Vsaj zaenkrat.

    Tako miniaturni pimpeki niso normalni

  30. Spider said

    ovo je bas pitanje za mene jer mislim da sam kraljica pogresnih poteza (sreca pa je i ovako ispalo ok)

    Ja bi kao prvo studirala umesto ekonomije jezike….danas bi radila nesto sto me veseli a ovako imam pare i kao dobar posao, ali meni to nije to…

    Izbrisala bi iz kartoteke par muskaraca (pogotovo onoga iz perioda od 19 do 22 godine)..godine kad je najlepse biti slobodan ja sam bila u vezama, a danas kad bi trebalo polako naci nesto trajnije, meni nije do toga

    Vise bi se druzila sa ljudima kojih danas vise nema (moja draga baka), vise puta bi im rekla da ih volim….

    i naslo bi se jos toga….

    ———

    Kja mislite, kdo?

  31. Spider said

    Kraljica pogrešnih poteza…pa si res..

  32. zogca said

  33. zogca said

    Seveda ona. Mislim, da bi se ona morala obrniti navznotraj in malo začeti raziskovati samo sebe, ne pa mahati na vse strani.

    Kja mislite, kdo?

  34. Spider said

    Meni je najbolj zanimiv stavek, da njej ni do reszne trajne zveze.

  35. zogca said

  36. zogca said

    Še dobro da ji ni, ker dokler se ne bo spremenila, je niti v teoriji ne more imeti.

    Meni je najbolj zanimiv stavek, da njej ni do reszne trajne zveze.

  37. Spider said

    Meni je namreč zatrjevala drugače. Da je samska, v iskanju pravega, da ima dovolj ukvarjanja z napačnimi.

    Zdaj je v zvezi (sklepam) in upam, da je našla pravega. Tega ne mislim sarkastično, želim ji, da bi bila srečna.

  38. zogca said

    A nisva dva dni nazaj ugotovila, da je veliko preveč, vse večere, na internetu, da bi še lahko imela fanta?

  39. Spider said

    Jah to so predvidevanja, uradne potrditve, da je samska, še nimam. Spraševal je tega ne bom, hehe, valjda.

  40. zogca said

    Če nam zgodovina kaj pove, če še ni, kmalu bo, za tipa pa bo trdila, da je kreten.

  41. zogca said

  42. Spider said

    Zogca, jaz se zdaj ne vem, kaj naj si mislim o njej.gre mi na zivce, jezen sem nanjo, zdi se mi cudna, po drugi strani pa me boli ob misli, da je zdaj s kaksnim cudnim tipom..In se vedno me zanima, kaksna sploh je..

    To ni verjetno nic cudnega, vzela mi je vsaj 3 mesece zivljenja, odkar travmiram, s presledki.

  43. Spider said

    Obozujem to pesem…

  44. Spider said

    “Lyin’ Eyes”

    City girls just seem to find out early
    How to open doors with just a smile
    A rich old man
    And she won’t have to worry
    She’ll dress up all in lace and go in style

    Late at night a big old house gets lonely
    I guess every form of refuge has its price
    And it breaks her heart to think her love is
    Only given to a man with hands as cold as ice

    So she tells him she must go out for the evening
    To comfort an old friend who’s feelin’ down
    But he knows where she’s goin’ as she’s leavin’
    She is headed for the cheatin’ side of town

    You can’t hide your lyin’ eyes
    And your smile is a thin disguise
    I thought by now you’d realize
    There ain’t no way to hide your lyin eyes

    On the other side of town a boy is waiting
    with fiery eyes and dreams no one could steal
    She drives on through the night anticipating
    ‘Cause he makes her feel the way she used to feel

    She rushes to his arms,
    They fall together
    She whispers that it’s only for awhile
    She swears that soon she’ll be comin’ back forever
    She pulls away and leaves him with a smile

    You can’t hide your lyin’ eyes
    And your smile is a thin disguise
    I thought by now you’d realize
    There ain’t no way to hide you lyin’ eyes

    She gets up and pours herself a strong one
    And stares out at the stars up in the sky
    Another night, it’s gonna be a long one
    She draws the shade and hangs her head to cry

    She wonders how it ever got this crazy
    She thinks about a boy she knew in school
    Did she get tired or did she just get lazy?
    She’s so far gone she feels just like a fool

    My, oh my, you sure know how to arrange things
    You set it up so well, so carefully
    Ain’t it funny how your new life didn’t change things
    You’re still the same old girl you used to be

    You can’t hide your lyin eyes
    And your smile is a thin disguise
    I thought by now you’d realize
    There ain’t no way to hide your lyin’ eyes
    There ain’t no way to hide your lyin’ eyes
    Honey, you can’t hide your lyin’ eyes

  45. zogca said

    Počakaj še malo, da ti bo šla še bolj na živce.😉

    gre mi na zivce, jezen sem nanjo, zdi se mi cudna, po drugi strani pa me boli ob misli, da je zdaj s kaksnim cudnim tipom..

  46. Spider said

    Ti bi morala vsaj malo z njo drzat, kje je narodna solidarnost po materini strani, od tebe?! he he…hec..

  47. zogca said

    Aha, hec. Ker zaradi tega pa res ne bi z nekom držala.

  48. Spider said

    Sem si mislil, da ne.:)

    Nema CCCC kod tebe, he he he…( malo s ehecamo, ne zameri)

  49. zogca said

    Če nekdo nima prav, nima prav, pa četudi je kakor “moj”.

  50. Spider said

    No, sej sem jaz tud kakor “tvoj”, he he.Ti maš tak privilegij.

  51. zogca said

    Jaz imam takšen privilegij, da so mnogi kakor moji. Lahko izbiram.😉

  52. Spider said

    A ni to lepo..

    Ma veš..sej ona globoko v sebi ni tako nacionalno zajebana, kot bi rada izpadla v komunikaciji z mano, zdaj ko imava bolj hladne odnose..Večkrat ji je ušlo včasih..”mi Slovenci”..

Leave a Reply

 
