Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kdaj je kratko prekratko?

Posted by zogca na julij 9, 2009

Moški, ki so sicer že več kot leto dni zvesti bralci mojega bloga, so se začeli pritoževati, da je zadnje čase premalo žgečkljivih objav. Če sem povsem iskrena, ne morem razumeti, kako jim ni zanimivo, da želim kupiti prozoren dežnik. Šment, saj bodo od prozornega dežnika imeli največ koristi prav oni, kajti tudi ob deževnem vremenu bodo tako lahko videli moj obraz. Potem so tukaj bureki, tiramisuji, pite ter druge dobrote. Peči se učim zato, da bom nekega dne dobra žena, Jovanka me namreč pripravlja na poroko. Znova, jedli bodo moški, bolj natančno en moški. Če omenim še objavo o tem, kako zelo ne vidim. Mar moški ne razumete, da je to, da ženska ne vidi, voda na vaš mlin? Ne vidim tudi tega, da se niste dobro obrili, spregledam nogavice, ki so namesto v koš za perilo padle zraven koša, ne opazim, da posoda ni natančno pomita. Ampak naj vam bo. Če hočete žgečkljive objave, jih boste dobili. Vsaj upam, da bo ta dovolj žgečkljiva.

Letošnje poletje je sicer prineslo dežnike in gumijaste škornje, vendar ponavadi ta letni čas pomeni kratke majice in še krajša krilca. Nekaterim je to všeč, drugi pa se zgražajo in tako oblečena dekleta ter ženske v mislih ali pa kar lepo naglas obmetavajo z ne ravno najlepšimi vzdevki. Zato vas sprašujem, kdaj je kratko prekratko.

133 Responses to “Kdaj je kratko prekratko?”

  1. zogca said

    Ena objava za moške. Da ne bo pritožb. Seveda lahko komentiramo tudi ženske in prepričana sem, da tudi bomo.😉

  2. zogca said

    Še danes me fascinirajo Julijine minike. Ko pa sem zdaj gledala video, sem ugotovila, da je princ na nek čuden način podoben Richardu. Vidim, da si moram sposoditi film.

  3. maxi said

    Še danes me fascinirajo Julijine minike.

    Če imaš noge Julie, ni minika nikoli prekratka. Ona je meni tako kot Demi ena najlepših…

  4. zogca said

    Popišem. Oboževala sem jo v minikah, oboževala.

    Če imaš noge Julie, ni minika nikoli prekratka.

  5. Tana said

    Peči se učim zato, da bom nekega dne dobra žena, Jovanka me namreč pripravlja na poroko

    Aaaaaaaaaa, to je to Žogca. Se mi je zdelo, da se nekaj spreminjaš. To sem imela danes v mislih, ko sem napisala, da se mi zdijo neke spremembe pri tebi.😉

  6. izbrana said

    Ja, če so noge lepe, ni nikoli prekratko!!!!

    Sem kar nevoščljiva tistim, ki jim kratko ne more biti prekratko!

    No, pa pri mojih letih tud ne bi glih zgledalo, al kwa😉 !

  7. Tana said

    Vsaj upam, da bo ta dovolj žgečkljiva.

    Ja dajmo se presenetit, da bo ta tema za naše moške bolj zanimiva, kot dežniki, škornji, bureki …. Kot sem tudi že dopoldan napisala, moški se skoraj ne oglašajo več. Pogrešam Weba, Staneta, Jazz, tudi Linyx se še samo tu in tam oglasi. Edino Spider je še na naši strani😉 oziroma z nami.

  8. Tana said

    No, pa pri mojih letih tud ne bi glih zgledalo, al kwa😉 !

    Se strinjam Izbrana, če so lepe noge ni nikoli prekratko. Ampak vseeno, jaz mislim, da tudi leta tukaj igrajo določeno vlogo. Mislim, da tudi pri meni ne bi izgledalo glih uaua, še posebej ne tako, kot je ta na sliki.

    Sicer pa jaz mislim, da ko si na dopustu ali čisto tko v lajfu, si lahko malo več privošči. Ko si pa v službi, pa je to že bolj delikatno.

    Tako, da jaz se pridružujem Izbrani.

  9. John said

    In nuna se sprašuje kdaj je kratko prekratko??? Ehhh… narobe svet. :mrgreen:

  10. izbrana said

    Nuna ve, da je še dolgo prekratko!

    Se pa nikoli ne ve, mogoče pa tudi nune zdaj čakajo spremembe, ko imajo Žogco! Si predstavljaš, kako luštno bi bilo videti nune v kratkih krilcih, s pisanimi škorenjčki in prozornimi dežniki!?
    🙂

    To bi bilo žgečkljivo za moške! Tako opazno, tako sexi, pa prepovedano….

    A?😉

  11. zogca said

    Tudi jaz sem fovšna, priznam!!!

    Sem kar nevoščljiva tistim, ki jim kratko ne more biti prekratko!

  12. zogca said

    Cilj dosežen. En mođški se je že oglasil. 😎

    In nuna se sprašuje kdaj je kratko prekratko??? Ehhh… narobe svet.

  13. zogca said

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    Se pa nikoli ne ve, mogoče pa tudi nune zdaj čakajo spremembe, ko imajo Žogco! Si predstavljaš, kako luštno bi bilo videti nune v kratkih krilcih, s pisanimi škorenjčki in prozornimi dežniki!?

  14. Tana said

    Cilj dosežen. En mođški se je že oglasil. 😎

    Važno, da je cilj dosežen. Vse drugo, pa naj vzame vrag. Samo cilj in cilj in cilj ….. če so cilji previsoki, potem je pa hudič. 😉

  15. zogca said

    Ne, saj se hecam. Ampak so se res moški malo pritoževali, da so zapostavljeni njihovi interesi. Pa tako ali tako sem hotela to temo dati enkrat na blog in sem jo zdaj. Drugače bi jo mogoče čez teden ali dva.

  16. pika said

    Postavim se v kontra pozicijo…bi mi bilo všeč? Ne. Ker ni več igre, skrivnosti, iskanja… ni več zanimivo, ker je vse samo slika oči; nič več slike, ki jih dela moja domišljija…in ta vedno povzroča tiste žgečkljive občutke, tiste brbončice strasti… torej mi je odvzeto nekaj, kar me omamlja; nekaj, kar daje brezmejnost občutka…tistega pravega občutka…

  17. StaneP said

    Ženske noge je vedno lepo videti. Tudi če niso popolne! Krilce ki sega samo do konca ritnice je za res mlade punce z krasno postavo in še to za “zvečer”. Klasičen mini si že lahko privošči več žensk. Ampak noge morajo biti v redu. Meni osebno je še najbolj seksi krilo do cca 10-15 cm do kolen z ok nogami spodaj in napeto rito… Mmmmm…
    Nekaj mora ostati skritega, saj ravno to vleče. Če je vse odkrito, ni več okusno… Je že kurbiš.

  18. zogca said

    10 do 15 s katere strani???

    Meni osebno je še najbolj seksi krilo do cca 10-15 cm do kolen z ok nogami spodaj in napeto rito…

  19. zogca said

    To je res. Mami tisto, česar pokažemo pol, pol pa skrijemo. Če pokažemo vse, potem, predvidevam, ni več neke pretirane želje po raziskovanju.

    Ker ni več igre, skrivnosti, iskanja… ni več zanimivo.

  20. zogca said

    Še en totalno seksi video s seksi kiklicami.

  21. StaneP said

    10 do 15 s katere strani???

    Nad koleni! 1/3 noge nad koleni odkrita, 2/3 zakrite

  22. Tana said

    Ženske noge je vedno lepo videti.

    Jaz pa rada kakšne dobre moške pogledam. Takšne seksi, hmmmmmm😉😉😉

  23. StaneP said

    Sem jezen, ker se ne spomnim imena igralke, ki ima za moje pojme najboljši gištel-noge

  24. Tana said

    Nad koleni! 1/3 noge nad koleni odkrita, 2/3 zakrite

    Uf, kakšni kriteriji!!!😉

    No pa se je še eden oglasil, to je tudi že nekaj!!! Žogca cilj je več kot dosežen.

  25. StaneP said

    Jamie Lee Curtis

  26. StaneP said

    Uf, kakšni kriteriji!!!😉

    Z leti postaneš ali izbirčen ali pa vsega hudega navajen…

  27. pika said

    Nekoč so vprašali žensko, ki je v svetovnem merilu “ženska”, kaj je na njej takšnega, da tako privlači moške. Njen odgovor je bil (približno) : tisto, kar moški mislijo, da sem (da ima). Torej nekaj, kar ni “zunanjega”, nekaj kar izžareva. Saj je vseeno, kako to imenujemo… tisto “nekaj”… kar jo naredi med vsemi ostalimi za “nekaj posebnega”. Osebno menim, da je vsaka ženska za moškega, za katerega čuti, da jo ima rad, nekaj posebnega. Občutek, da te ljubi moški, ki ga ljubiš, ti da tisti “poseben sijaj”.

  28. Tana said

    Jamie Lee Curtis

    ???😉😉😉

  29. pika said

    Jamie Lee Curtis

    Se strinjam.

  30. StaneP said

    Jaz že skozi govorim, da so res seksi še najbolj “vražički” v očeh

  31. pika said

    A bi moral govorit rusko… ne pozabi

  32. zogca said

    Še lynx. Pa Web. Spider, seveda. Ampak on je zadnje čase zelo priden. Webu pa tako ali tako grozijo neopravičene in ukori. Nekateri moški so na počitnicah. Andrej je očitno nekaj zaljubljen.

    Žogca cilj je več kot dosežen.

  33. StaneP said

    http://www.jamieleecurtis.org/

    Vsega ima dovolj in nič premalo. In najpomembnejše, daleč je od afne.

  34. StaneP said

    Jamie

    Seveda sta pa Deemi in Julia tudi zakon! Ali še boljši. Mah, ženske ste fejst bitja, samo če ne komplicirate, he he…

  35. Tana said

    Občutek, da te ljubi moški, ki ga ljubiš, ti da tisti “poseben sijaj”.

    Točno tako Pika in potem ti da tudi tiste “vražičke” v očeh, ki so Stanetu tako všeč.

  36. zogca said

    Meni je pa tako lepa ona.

    Tudi naravna punca.

    Ji je šel geštel precej v franže, ampak ona se ne sekira.

  37. zogca said

    Oja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Občutek, da te ljubi moški, ki ga ljubiš, ti da tisti “poseben sijaj”.

  38. StaneP said

    V “vragce” v očeh se moški zaljubimo. Torej jih imate že prej…

  39. StaneP said

    Zaljubljena in potešena ženska pa dejansko sije, kot poletno sonce. Samo to ni isto, kot vražički v učkah!

  40. StaneP said

    Vragci so nagajivi, poredni, pohotni, ravno prav sramežljivi, veseli…

  41. zogca said

    A je to isto kot krokodilčki v očeh???

  42. Tana said

    Zaljubljena in potešena ženska pa dejansko sije, kot poletno sonce. Samo to ni isto, kot vražički v učkah!

    Ja, kaj pa jaz vem, sem v teh stvareh tako malo za luno. Tako, da Stane bo že vedel.😉

  43. StaneP said

    Vsi smo za luno!

  44. StaneP said

    A je to isto kot krokodilčki v očeh???

    Joj, joj… In še vinklerje v laseh pa smo zmagali, he he…

  45. zogca said

    To pride po parih letih zakona.:mrgreen:

    In še vinklerje v laseh pa smo zmagali, he he…

  46. StaneP said

    To pride po parih letih zakona.:mrgreen:

    So stvari, ki jih ženska naj ne bi počela pred moškim!

  47. zogca said

    Kolikor jaz vem spanke z viklerji ni ena izmed njih. Jaz sicer ne spim z njimi niti zdaj, ko spim sama.

    So stvari, ki jih ženska naj ne bi počela pred moškim!

  48. StaneP said

    Kolikor jaz vem spanke z viklerji ni ena izmed njih. Jaz sicer ne spim z njimi niti zdaj, ko spim sama.

    Je, je.

  49. Tana said

    So stvari, ki jih ženska naj ne bi počela pred moškim!

    Stane ti si pa malce starokopiten ali staromoden, ali kako se že to reče. In katere stvari naj ne bi ženska počela pred moškim. Napiši, da bom vedela, kako ravnati.

  50. zogca said

    Jaz osebno ne bi pred moškim praznila lunetke.

    In katere stvari naj ne bi ženska počela pred moškim.

  51. StaneP said

    Mogoče sem v enih stvareh res staromoden… Čeprav mislim, da ni štos v modnosti ali nemodnosti. Ženske toliko gradite svojo podobo in z viklerji, maskami na obrazu in ostalimi oblogami… Da ne govorim o še hujših stvareh, vso podobo uničujete.

    Na ulico ne greste takšne. Zakaj pa naj bi vaš dec doma to gledal? Saj ni nič narobe, vse je čisto življensko. Hočem povedati samo to, da vam škoduje…

  52. zogca said

    Maska na obrazu se da gor za 15 minut in da dol. Naj se skrivam ta čas, da me ne bo videl? In kaj če me vidi, sem čisto luštna z masko. Jaz ne vidim, kako maska uniči tisto lepo med dvema.

  53. Tana said

    Jaz osebno ne bi pred moškim praznila lunetke.

    Žogca, kaj pa tvoj moški bi lahko bil pri porodu zraven? Praznjenje lunetke je milina, proti temu. Meni osebno se to ne zdi stvar, ki je ne bi počela pred moškim. Sploh ne.

  54. Tana said

    Hočem povedati samo to, da vam škoduje…

    Stane, dobro, da imamo vas moške, da nam poveste kaj nam škoduje….
    Ja res, kaj bi brez vas.

    Zdaj pa grem spančkat, vsem lahko noč.

    Upam, da se še kateri(a) oglasi in pove, kdaj je prekratek(a) in kdaj predolg(a).

  55. zogca said

    Hmmm … Če bi hotel biti. Silila pa ga ravno ne bi. Se mi pa zdi, da bi bila tega vseeno vesela. Računam sicer na carski rez.😉 Zdi se mi, da to vseeno ni isto. Porod je dogodek, pa čeprav nagnusen. Medtem ko praznenje lunetke … Se mi zdi, da nekaj malega distance med partnerjema vseeno mora obstajati. Krvavi vložki, posrane rite in spodnje hlače … To ni dobro. Se mi zdi.

    Žogca, kaj pa tvoj moški bi lahko bil pri porodu zraven?

  56. StaneP said

    kako maska uniči tisto lepo med dvema.

    Sploh nisem mislil, tako hudo. Saj ni tako hudo…

  57. zogca said

    Lahko noč, Tana. Nekateri bomo še ponočevali.😉

  58. pika said

    Ah, saj ne sodi sem… a sem cela zasanjana… ravno to sem hotela povedat, kako vpliva moški na žensko…

    A naj bo danes, ker ne vem, če je že bil gost tukaj…

    Pa saj nisem mislila, da se ga morate “vlit”…a sem sama kar “pijana” … pa brez vina

    Nočka vsem… in Bog stoj vam ob strani…

  59. StaneP said

    Upam, da se še kateri(a) oglasi in pove, kdaj je prekratek(a) in kdaj predolg(a).

    He he… To pa morate ženske povedati.
    Med 10 in 25 cm menda ni večji težav, he he …

  60. zogca said

    Jazz, ki tudi zabušava še nekaj časa, nam je včasih vsakodnevno lepil Mlakarja. Kar paše po dolgem času spet.

    A naj bo danes, ker ne vem, če je že bil gost tukaj…

  61. zogca said

    Je kar fajn, da me čuva. Upam, da me.

    Nočko tudi tebi.

    in Bog stoj vam ob strani…

  62. StaneP said

    Žogca, kaj pa tvoj moški bi lahko bil pri porodu zraven?

    Pred davnimi leti moja bivša žena ni želela, da prisostvujem porodu… In jaz bedak sem jo ubogal!
    Mislim, da porod dva samo poveže. Ko vidiš trpljenje ob rojevanju svojega otroka sigurno začutiš veliko spoštovanje do ženske, ki ti ga rojeva. Če si dec.

    To sigurno ni to, kar naj ženska ne bi počela pred moškim. Kot pri seksu, kjer so vsi pogledi/razgledi, zvoki ali tekočine dovoljeni…

  63. zogca said

    Počakaj, prej si govoril o uničevanju podobe, to pa bi gledal?

    Mislim, da je kar fajn, da moški vidi to mučenje. Čeprav, kakor vidim, nekaterim to nič ne pomaga pri spoštovanju žene v bodoče.

  64. StaneP said

    Počakaj, prej si govoril o uničevanju podobe, to pa bi gledal?

    Čaki, čaki! Porod ali seks je nekaj popolnoma drugega. To je realno, to je prvobitno, to je človek! To ni podoba. To je resnica!!

    Podoba je lišpanje in ostale podobne dejavnosti, ki s spoštovanjem nimajo nobene veze. Ali spoštuješ žensko zato ker je lepa? Ali zato, ker je oblečena po zadnji modi? japajade

  65. zogca said

    Jaz ne razumem tega, kako ti potem viklerji ali maska uničijo podobo. Iz moje perspektive se podoba uniči s krvavimi tamponi in posranimi spodnjicami.

  66. StaneP said

    Jaz ne razumem tega, kako ti potem viklerji ali maska uničijo podobo. Iz moje perspektive se podoba uniči s krvavimi tamponi in posranimi spodnjicami.

    Ne uničijo! Samo uničujejo in še to samo podobo. Ne osebnosti ali karakterja. Samo podobo!!
    Tamponi zopet niso všteti, razen če ležijo po kopalnici. Ampak ni sporen sam tampon v tem primeru, temveč dejstvo, da je ženska zanikrna, če jih pušča ležat po kopalnici. Krvav tampon je sam po sebi nuja, posrane spodnjice so zanikrnost. Razumeš kaj hočem povedati? Kje so razlike?

  67. zogca said

    Seveda, ampak če so posrane spodnjice zanikrnost, je maska na lico znak, da ženska neguje svojo kožo, mar ne?

  68. StaneP said

    Seveda, ampak če so posrane spodnjice zanikrnost, je maska na lico znak, da ženska neguje svojo kožo, mar ne?

    Seveda! Ampak moški ima podzavestno rajši samo negovano in dišečo kožo, kot pa postopek pridobivanja le-te.

    Nihče ne bi jedel mesa, če bi bil samo pol ure v klavnici! In samo enkrat videl, slišal in vonjal smrt živali. O tej podzavesti govorim.

  69. zogca said

    Vem, samo maska ni nič ogabno. To je kot malo več kreme na obrazu. Pa še diši lepo. Sploh čokoladna.😉

  70. StaneP said

    Vem, samo maska ni nič ogabno. To je kot malo več kreme na obrazu. Pa še diši lepo. Sploh čokoladna.😉

    Vem, vem Žogca, kako izgledajo maske. Sem rečmo v 25 letih aktivnega ukvarjanja z vašim spolom že videl nekaj stvari, he he…

  71. StaneP said

    Hmmm… Ampak čokoladne maske pa res nisem še na nobeni videl ali vohal! Ti šment, jaz se pa hvalim…
    A se to lahko poliže dol? To bi znalo biti seksi. jz bi jo mazal še kje drugje potem, he he…

  72. StaneP said

    Grem spat. Žogi lahko noč. In seveda vsem ostalim tudi.

  73. Spider said

  74. zogca said

    Jaz sem čisto notri v škornjih. Jih zdaj naročam in sem tako vesela. Moji škornji. http://www.fredsclothing.co.uk/pv/787/2009_Tayberry_Navy_Daisy_Funky_Wellies.html

  75. zogca said

    Ne, maska se ne leži, spere se.😉

    A se to lahko poliže dol? To bi znalo biti seksi.

  76. Lynx said

    Zato vas sprašujem, kdaj je kratko prekratko.

    Kakor za koga. Nasplošno je največ odvisno od starosti “modela” in letnega časa. Pa tudi od tega, kaj nekomu paše.

    Jamie Lee Curtis

    Ko je bila mlajša, je imela res krasno telo. Zame res eno najlepših, če se ne motim in mislim da ne, je bila tudi tako medijsko ocenjena.

    Nekoč so vprašali žensko, ki je v svetovnem merilu “ženska”, kaj je na njej takšnega, da tako privlači moške. Njen odgovor je bil (približno) : tisto, kar moški mislijo, da sem (da ima). Torej nekaj, kar ni “zunanjega”, nekaj kar izžareva. Saj je vseeno, kako to imenujemo… tisto “nekaj”… kar jo naredi med vsemi ostalimi za “nekaj posebnega”. Osebno menim, da je vsaka ženska za moškega, za katerega čuti, da jo ima rad, nekaj posebnega. Občutek, da te ljubi moški, ki ga ljubiš, ti da tisti “poseben sijaj”.

    Dolgo nazaj je bila na Monu ena objava na to temo. Nekaj v zvezi s fatalno žensko. Žogca se bo spomnila.

  77. Janis said

    Medtem ko praznenje lunetke … Se mi zdi, da nekaj malega distance med partnerjema vseeno mora obstajati. Krvavi vložki, posrane rite in spodnje hlače … To ni dobro. Se mi zdi.

    Z vsem spoštovanjem, ampak razlika je predvsem med loverjem in partnerjem. Partner je nekdo, ki te pozna do obisti in ljubi do obisti.

  78. zogca said

    Žogca se stara.😦

    Žogca se bo spomnila.

  79. zogca said

    Mislim na partnerja. Pa vseeno tako mislim. Da nekaj malega distance ohranja še večje spoštovanje. Kajpak, če ne gre drugače, če je bolezen, pričakujem, da gleda tudi gnusne stvari. Sicer pa mu res ni treba. Meni pa tudi ne. To je moje novo razmišljanje.

    Z vsem spoštovanjem, ampak razlika je predvsem med loverjem in partnerjem. Partner je nekdo, ki te pozna do obisti in ljubi do obisti.

  80. mujo said

    Kje te lahko dobimo na bureku?

  81. maxi said

    Mislim na partnerja. Pa vseeno tako mislim. Da nekaj malega distance ohranja še večje spoštovanje. Kajpak, če ne gre drugače, če je bolezen, pričakujem, da gleda tudi gnusne stvari. Sicer pa mu res ni treba. Meni pa tudi ne. To je moje novo razmišljanje.

    Kakšne gnusne stvari?

  82. zogca said

    Zdaj pa res nikjer, ker sem na dieti. Drugače pa je moj Šiptar na Miklošičevi, točno nasproti Zavarovalnice Triglav, kakšnih dvajset metrov, ko zaviješ notri na Miklošičevo.

    Kje te lahko dobimo na bureku?

  83. zogca said

    Krvave hlačke, krvavi vložki, pokakane rite in podobno.

    Kakšne gnusne stvari?

  84. Magi said

    Kako so lahko ze stvari nagnusne, če so del oz. prihajajo iz tvojega telesa oz.telesa ženske?
    V pravem partnerstvu pač ni nagnusnih stavri, tudi jaz dodajam z vsem spoštovanjem.

  85. maxi said

    Krvave hlačke, krvavi vložki, pokakane rite in podobno.

    Če se mu gabi moj krvav vložek, se mu po moje gabim tudi jaz. To ne pomeni, da svoje vložke/tampone razstavljam po hiši….ampak mi je dovolj že takšno razmišljanje.
    Od partnerja sicer pričakujem višek higiene, ampak… da bi razmišljala o njegovih izločkih z gnusom…..hmm, v moji nagloblji emocialni zanesenosti bi ga pojedla….ma kakšen gnus.

  86. maxi said

    emocialni=emocionalni

  87. zogca said

    Meni se te krvave stvari gabijo, priznam, četudi so moje. Drugače so se mi pa pri moških vedno gabile noge. In ko sva s princem prišla na počitnice in se je on brez nogavic tako vrgel na posteljo gledat teve (ja, moj princ) in sem ga jaz tako gledala in so se mi njegove noge zdele tako zelo lepe, sem vedela, da to je pa to. Konec, pika, finito. Da bi se jaz pred dotaknila podplatov ali prstov od katerega moškega … Ga ni denarja. Vem, smejte se, ampak take je.

  88. pika said

    Žogca; sem dobila danes en mail za ta tvoj post. A ga ne znam pripopat. Mi pošlješ mail, da ti ga pošljem. Potem pa se odloči, če ga boš objavila.

    Moram reči samo nekaj : ni pravice na svetu; je ni!!! IN PIKA!!!

  89. zogca said

    Ti pošljem mejl.

  90. Lynx said

    Jamie Lee Curtis v filmu na 2.programu RTV Slovenija.

  91. zogca said

    Moški, gledat!!!😉

  92. StaneP said

    Hvala Lynx!

  93. zogca said

    Sem se takoj spomnila nate, ko jo je omenil.😉

  94. StaneP said

    Meni je všeč, ker je naravno lepa. Nič ni izumetničena in nikoli se ni trudila pretirano igrati na karto lepote. Seveda so še lepše od nje, ampak ona diši… po ženski… In tega ne da nobena kozmetika. In prav škoda se mi zdi, ko je dandanes toliko žensk obsedenih z “cajtng” in “mediji” lepoto. V bistvu delajo iz sebe barbike, namesto da bi bile preprosto ženstvene.

    Seveda bi potem Johnson&Johnson jokal, ker bi imel samo četrt toliko miljonov… Ampak to je že druga zgodba.

  95. zogca said

    Počakaj, ti nasprotuješ uporabi kozmetike in našemu pacanju?

  96. StaneP said

    Pretiravanju s tem!

  97. zogca said

    Dal si mi idejo za novo objavo. Hvala ti.😉

  98. StaneP said

    Prosim.

  99. Lynx said

    julij 10, 2009 at 11:02 popoldan

    Sprememba! Slovensko. 🙂

  100. StaneP said

    Sprememba! Slovensko.🙂

    Ne razumem

  101. maxi said

    Seveda bi potem Johnson&Johnson jokal, ker bi imel samo četrt toliko miljonov…

    Še dobro, da nisi napisal Nivea.

  102. StaneP said

    Važno, da ste razumeli poanto, he he…

  103. zogca said

    Malo po malo spreminjajo, da. Namesto posted je zdaj vnesel. Še vedno pa leave a reply in podobno.

    Sprememba! Slovensko.

  104. Spider said

    Krilo je prekratko…ko ne gre čez ritko.

    Al pa je ritka prevelika v tem primeru.

  105. zogca said

    A ta drage firme pa lahko kupujemo???

  106. maxi said

    A ta drage firme pa lahko kupujemo???

    Ja najboljše, da njega uprašamo.

  107. StaneP said

    Hotel sem samo reči, da velikokrat pretiravate z ličenjem. To pa ne pomeni, da sem hotel reči, da ne smete dati nase. Ženska mora dati nase…

  108. zogca said

    Jaz se ličim ne, se pa nekujem. Posebno milo za obraz, tonik, maska, krema in podobne stvari. Pod mus. Ne dajem pa gor pudra (mogoče dvakrat na leto) in se tudi sicer ne mažem. Hočem biti čim bolj naravna, ampak negujem pa se, nočem zanemariti svojega obraza.

  109. maxi said

    Omenil si Johnson&Johnson, ki med svojimi izdelki nima niti enega ličila, vsaj kolikor je meni poznano.

  110. zogca said

    Pa smo ziher, da Johnson & Johnson ni lastnik kakšne firme tipa Max Factor, Loreal, Revlon ali podobno?

  111. StaneP said

    Joj Maxi. Kaj pa jaz vem. Jaz sem dec. Joj kak ženske zagrabite tam kjer ni potrebno, he he…

  112. maxi said

    Jaz se ličim ne, se pa nekujem. Posebno milo za obraz, tonik, maska, krema in podobne stvari. Pod mus. Ne dajem pa gor pudra (mogoče dvakrat na leto) in se tudi sicer ne mažem. Hočem biti čim bolj naravna, ampak negujem pa se, nočem zanemariti svojega obraza.

    Moja najcenejša skrb za mojo kožo in izgled je moja jogging tura vsak drug dan.🙂

  113. maxi said

    Joj Maxi. Kaj pa jaz vem. Jaz sem dec. Joj kak ženske zagrabite tam kjer ni potrebno, he he…

    hehe…

  114. zogca said

    Pa tek res pomaga za kožo?

  115. maxi said

    Pa tek res pomaga za kožo?

    Verjetno o direktnem učinku ne moremo govorit. Zagotovo pa verjamem, da gre pri teku za regeneracijo celega telesa, posledično tudi kože.

  116. Lynx said

    Malo po malo spreminjajo, da. Namesto posted je zdaj vnesel. Še vedno pa leave a reply in podobno.

    Jaz sem opazil “popoldan” namesto “pm”.

  117. zogca said

    Je smešno, ker am je pa še vedno am. Upam, da bodo prevedli vse ali pa jim ni treba nič. Ne maram stvari na pol.

  118. Lynx said

    Verjetno o direktnem učinku ne moremo govorit. Zagotovo pa verjamem, da gre pri teku za regeneracijo celega telesa, posledično tudi kože.

    Vsekakor je bolj napeta. 😉 Boljša prekrvitev pa ji tudi ne škodi.
    Če vsak drugi dan ko ne tečeš, narediš še seks turo, pa si zmagala. D-)

  119. zogca said

    Jaz ne tečem, pa še kadim, pa se mi zdi, da imam v redu kožo. Nobenih gub. Menda je to precej gensko pogojeno in tudi kreme ne naredijo ne vem kaj. So bolj za boljši občutek.

  120. maxi said

    Če vsak drugi dan ko ne tečeš, narediš še seks turo, pa si zmagala.

    To!…delam na tem, vsaj zdi se mi…he he

  121. zogca said

    Jaz tudi seksam ne.

  122. Tana said

    Hotel sem samo reči, da velikokrat pretiravate z ličenjem. To pa ne pomeni, da sem hotel reči, da ne smete dati nase. Ženska mora dati nase…

    Hvala Bogu, vsaj en pameten moški, ki razume nas ženske.😉

    Jaz tudi seksam ne.

    Še ena taka!!! 😉

  123. Tana said

    Meni je všeč, ker je naravno lepa.

    Nazaj k naravi😉
    nič več krem, pudrov in podobnih nepotrebnih reči. Velja predvsem za Žogco in Maxi (vsaj kolikor sem jaz uspela razbrati).

    Za mene to ne velja, jaz sem tudi naravno lepa.😉 Toliko da se ve, ha, ha, ha, ….. ampak mi je lepše tako kot se Stane smeji he, he, he …

  124. Lynx said

    Meni je všeč, ker je naravno lepa.

    Saj meni tudi. Vendar tudi rad vidim, če svojo naravno lepoto včasih malo poudarijo. Ustnice, predvsem pa oči. Da potem ko jo vidiš rečeš uau.

  125. mujo said

    Jaz, ko ne tečem in ne seksam hodim na fitnes. Za rekreacijo pa streljam z zračno pištolo in samostrelom.

  126. maxi said

    Saj meni tudi. Vendar tudi rad vidim, če svojo naravno lepoto včasih malo poudarijo. Ustnice, predvsem pa oči. Da potem ko jo vidiš rečeš uau.

    😉

  127. maxi said

    Nazaj k naravi😉
    nič več krem, pudrov in podobnih nepotrebnih reči. Velja predvsem za Žogco in Maxi (vsaj kolikor sem jaz uspela razbrati).

    hehe… Tana, ko boš vidla, boš povedala….dok pa skušaš samo razbrati, je pa brca v temo…😛🙂

  128. zogca said

    A ni samostrel tudi ena od besed za tiča? :mrgreen:

    Za rekreacijo pa streljam z zračno pištolo in samostrelom.

  129. zogca said

    Tana, jaz se ne moram manj šminkati, kot se šminkam. Ker se sploh ne. Kremam pa se ne odpovem, to pa ne.

  130. mi-ya-gi said

    zogca, tvoje vprašanje ima enostaven (morda malce humorističen, vendar v praksi resničen) odgovor (ala Murphy):

    Če moški opazuje druge ženske (in njegove ni zraven), je vse predolgo.

    Če gre moški v javnost s svojo žensko, je vse, kar ona obleče, zanj prekratko.

    Dodatek 1: vse je prekratko, kadar je ženska grda.

    Dodatek 2: Dodatek 1 ne velja po daljši spolni abstinenci.

  131. zogca said

    :mrgreen:

    V bistvu sem čakala en takšen odgovor in zdaj sem ga dočakala.

    :mrgreen:

  132. mi-ya-gi said

    Se mi je kar zdelo. Večina se spreneveda in veze otrobe. Jaz sem rad bolj neposreden.

  133. zogca said

    Lej, saj v končni fazi je … Tudi pri nas ženskah je tako. Če nam je moški lep, je vse na njem in okoli njega lepo. Če nam ni lep, nič nič na njem in okoli njega lepo in v končni fazi nič, kar naredi, ni dovolj dobro.

Leave a Reply

 
