Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Jovankini recepti! aka Burek in tiramisu!

Posted by zogca na julij 8, 2009

Preden vam napišem, kako se naredi burek po Jovankino, vam bom razložila, kaj morate narediti, če želite poskusiti burek po Žogcino. Sedete v avto in se odpeljete do Miklošičeve, kjer za minuto ali dve parkirate, kjer ne bi smeli, odštejete dva evra (predvidevam, ker ga gotovo že dve leti nisem kupila) in že lahko jeste. Žogcin način je, kakor boste videli, preprostejši od Jovankinega, vendar je njen burek veliko boljši.

V skledo razbijemo štiri jajca, dodamo en jogurt, posolimo, dolijemo tri decilitre mleka in na koncu narahlo vmešamo 500 gramov skute in polovico pecilnega praška. Narahlo zato, ker ne želimo, da se preveč zmešata z mlekom in jajci. Maso, ki smo jo dobili dajemo na vlečeno testo (za burek), ki ga tesno zavijamo in zlagamo v naoljen pekač. Nekaj mase na bom ostalo in to prelijemo po vrhu. Burek pečemo na 200 stopinjah in sicer 35 minut.

In kako Jovanka naredi tiramisu? Najprej zmeša en in pol deciliter mleka in en in pol deciliter vode ter doda dve ali tri vrečke kapučina in malo ruma ali rumov sladkor. V to zmes pomaka piškote in jih zlaga v pekač tako, da pokrije dno. Potem zmeša dva rumenjaka in sedem žlic sladkorja, v to zmes pa da 250 gramov skute, stepeni sneg, ki smo ga naredili iz beljakov, ki sta nam ostala, ter na koncu še dva ali tri decilitre stepene smetane. Vse to premeša in pol mase polije čez piškote. Potem naloži še eno plast namočenih piškotov in čez prelije drugo polovico mase. Ko je tiramisu končan, ga potresemo s kakavom.

Če imate kakšno vprašanje, vam bo Jovanka nanj z veseljem odgovorila. Če sta vam recepta všeč in želite poskusiti tudi druge Jovankine dobrote, ji najdete zbrane v kategoriji Kuhanje. In seveda, tega ne smem pozabiti, dober tek!

96 Responses to “Jovankini recepti! aka Burek in tiramisu!”

  1. zogca said

    Aja, upoštevala sem vaše želje in pripombe, zato bom odslej sestavine vedno pisala z debelejšimi in temnejšimi črkami, kot ste želele, moje kuharice. In tudi za nazaj bom popravila, ker se tako res lepše vidi, kaj potrebujete za posamezno kuharsko stvaritev. Še en inside podatek, Jovanka se je odločila, da se moram naučiti narediti tiramisu.😉 Če sem iskrena, me bolj mika burek. Ampak po moje mi tega ne bo dovolila in bo rekla, da se švercam, ker je burek precej podoben piti zeljanici, ki jo že znam.😉

  2. samo jaz said

    Žogi, tudi tiramisu ni noben bav-bav; zelo enostavno ga je narediti.
    Jaz sicer uporabljam mascarpone namesto skute, pa s surovimi jajci tudi ne eksperimentiram (čeprav imam domača – od staršev, ampak “ziher je ziher”).
    Drugače pa ja, če so sestavine poboldane, se res boljše vidi.

    Še dobro, da je jutro in meni zjutraj ne paše jesti, drugače bi zdaj že cedila sline.

    Vprašanje za Jovanko:
    – narediš čisto navadno vlečeno testo (moka, malo olja, topla voda, sol, mogoče še malo kisa) ali imaš kakšen poseben recept?

    Lep dan vsem!

  3. trnovčanka said

    Dobro jutro!

    Žogca pri bureku si pozabila napisat najbolj pomemben trik od Jove. In sicer da ga potem, ko ga vzamemo iz pečice, poškropimo z vodo, pokrijemo s krpo in polivinilom. Čez 10 minut je božanski.🙂

    Jep, trnovčanka pridno bere mon😉

    Pa dobro jutro!

  4. trnovčanka said

    Jovanka mene pa še vedno zanimajo podrobnosti o kvašenem testu za picone. Ker sem na netu našla toliko različnih receptur za kvašenca, da je joj. Torej ali kaj vzhaja in na kakšno debeilno približno ga razvaljam.

  5. zogca said

    Ni Žogca nič pozabila napisati, res ne. Žogca je to objavo napisala strogo po Jovankinih navodilih. Zdaj ne vem, ali je Jovanka pozabila ali pa dela drugače. Popoldne se bo gotovo oglasila in če bo omenila ta trik, bom seveda popravila objavo.

    Žogca pri bureku si pozabila napisat najbolj pomemben trik od Jove.

  6. zogca said

    Saj, ko sem brala Jovankin recept, se mi je res zdelo, da ni. Ampak najprej ga moram narediti, potem bom pisala, da je totalka easy, ker hej, jaz tudi tiramisu lahko zamočim. Sem tega čisto sposobna.😉

    Žogi, tudi tiramisu ni noben bav-bav.

  7. zogca said

    Deževno.😦

    Pa dobro jutro!

  8. trnovčanka said

    Deževno.😦

    Ja, se sploh ne splača frizure delat😉

    Jaz bi šla kr nazaj spat.

  9. zogca said

    Za tole pa res ne. Včeraj sem jo sicer rešila, veš.🙂 Sem jih potem doma takoj razvlekla in so se nazaj stegnili. Ampak tole danes je pa še veliko huje.

    Ja, se sploh ne splača frizure delat.

  10. trnovčanka said

  11. zogca said

    To tako ali tako vedno. Zato vsaj jaz ne bi krivila dežja.😉

    Jaz bi šla kr nazaj spat.

  12. zogca said

  13. trnovčanka said

    Saj vem da sem se še par dni nazaj veselila ohladitev ampak tole je pa 2 much.

  14. trnovčanka said

    Tole je včasih zame držalo:

    Danes niti slučajno

  15. zogca said

    Če dobro pogledam stvari, se v juniju in juliju spomnim kakšnih štirih vročih dni, vse drugo pa … Ponoči je bila takšna nevihta, da … Verjetno jo je večina prespala, ampak to je bilo kot v kakšen filmu.

  16. Spider said

    Maj je bil poleten, junij in julij do zdaj sta pa žalostna in deževna.

  17. zogca said

    Lahko samo rečem, da sem zelo hepi, da dopusta nisem planirala za julij.

  18. trnovčanka said

    Zogca jaz nisem prespala nevihte. Urnebes.

  19. zogca said

    In potem si predstavljaj, da si šla z družino kampirat, na primer v Bohinj? Spiš v šotoru in se začne …

  20. zogca said

    Ko gledam tale burek, ugotavljam, da sem zelo lačna.

  21. trnovčanka said

    In potem si predstavljaj, da si šla z družino kampirat, na primer v Bohinj? Spiš v šotoru in se začne …

    Uh, ne bi hvala. Me je pa dež navdihnil za likanje. Prvi stroj perila je že zlikan. Še dva…🙄

  22. zogca said

    Jaz sem pa včeraj zvečer tako pridno in predano likala.

  23. Jovanka Broz said

    Za SamoJaz- testo za burek ne delam razen za burek s krompirjem in tako kot si napisala samo ne dodajam kis.Jaz kupim narejeno testo v trgovini pri moji tašči(Niš). Testo je lepo,rahlo,mehko kot dušica.

    Glede jajc bi pa rada napisala nekaj,ker se tudi v službi velikokrat pogovarjamo o istem.

    Jaz kuham redno,vsak dan že 30 let in verjemi mi,da v svojem življenju nisem imela drisko niti nobeden od mojih fantov(sin,mož). Tiramisu delam že 100 let. Tudi francosko solato ,kadar delam ,majonezo naredim sama(surovo jajce.)

    Kar se tiče domačih oz. kupljenih jajc, jaz raje vidim,da so kupljena- so vsaj pregledana. moja tašča mi jih da po 100 kom. Bog ve,koliko časa ona to nabira in jih niti v hladilniku nima ampak v kleti.To je moje mnenje in prepričanje.Lepo te pozdravljam.Aja, pa opravičujem se za to drisko. Tema ni ravno prava……

  24. Jovanka Broz said

    Trnovčanka, za začetek naredi od 500 gr moke, polovice kvasa(ki si ga prej vzhajala z 1 žličko cukra in 3 žlicami moke, ter malo toplega mleka.

    Moko še malo posoli in stresi kvas noter. Počasi z roko mešaj in dodaj še toliko toplega mleka,da dobiš lepo kepo(malo bolj čvrsto-to je cca še 1,5 dcl mleka)

    Razvaljaj na pol cm debelo( ali debeline cigareta) in tako naprej….

  25. zogca said

    Jovančice moja, še tole vprašanje si pozabila komentirati.

    Žogca pri bureku si pozabila napisat najbolj pomemben trik od Jove. In sicer da ga potem, ko ga vzamemo iz pečice, poškropimo z vodo, pokrijemo s krpo in polivinilom. Čez 10 minut je božanski.

  26. trnovčanka said

    Jovanka hvala za dodatna pojasnila🙂 Komaj čakam, da se lotim tehle picončkov.

  27. trnovčanka said

    Ja kje pa ste vsi? A je kej po TVju pa ne vem?😉

  28. zogca said

    Jaz sem tukaj.

    Po moje je nekaj ljudi že na dopust. Četudi ni tako videti, je vseeno julij. Nekateri pa pač zabušajavo. Jaz ne vidim, da bi bilo na teveju kaj posebno zanimivega.

  29. trnovčanka said

    Ja, človek pozabi da je julij. Mene že cel dan neki dol tišči in bom najbrž kmalu v horizontali pristala.

    Mogoče pa rabijo samo kakšno pikantno temo, da se zbudijo😀

  30. trnovčanka said

    Še na monu se noben ne krega…😛

  31. zogca said

    Sem dala gor novo objavo, ampak ni pikantna. Nikakor se nisem mogla domisliti teme o seksu. Nič čudnega, nuna in to.:mrgreen:

  32. zogca said

    Nič od nič od nič. Ne moreš verjeti. Niti ene teme ni, kamor bi se šel pošten človek lahko skregat. :mrgreen:

    Še na monu se noben ne krega…

  33. zogca said

    Sončna krema za dojenčka (okej, ampak kje vidi sonce???)

    Ustvarjalne delavnice (dolgčas)

    DZ za slovenščino za 1.2.3. razred (dolgčas)

    Servis/popravilo kosilnic na obali (dolgčas)

    Čiščenje usnjene sedežne (dolgčas)

    In tako čez celo stran!

  34. trnovčanka said

    Sončna krema za dojenčka (okej, ampak kje vidi sonce???)

    hehehehehe😆

    p.s. pravkar mi je mož visel za hrbtom in težil, kaj zaboga surfam za dežnike, ker jih imam 150 doma. To je sicer res ampak so vsi bedni- reklamni.

  35. zogca said

    Če znaš srbsko, Trnovčanka, se je na RTS začela zanimiva oddaja o prašičji gripi.

  36. zogca said

    Reci možu, da pomagaš meni, ki imam samo dva. Od tega imam enega bolj iz sentimentalnih razlogov (star je vsaj osem let), ker je že kriv in ga je težko odpreti.

    pravkar mi je mož visel za hrbtom in težil, kaj zaboga surfam za dežnike, ker jih imam 150 doma.

  37. Jovanka Broz said

    škropljenje z vodo po bureku je primerno,če sam delaš testo,ker je bolj trdo,ko je pečeno. Ta moj burek je tako zelo rahel, da ni potrebno niti poškropiti niti pokrivati.

  38. zogca said

    Jovo, šoping v petek?

  39. samo jaz said

    Jovanka, hvala za odgovore.
    Saj tudi jaz nimam slabih izkušenj s surovimi jajci, ampak… kaj pa vem, pač en predsodek. Če ne vem, kaj je v jedi, itak pojem vse,😉 če pa vem, da so noter surova jajca… hja, pol se mi pa zadeva malo “zatakne” v grlu…

    Trenutno iščem nastanitev za dopust – za pol dopusta že vem, kje bova bivala, za preostali čas pa… hja, še iščem in že ves večer visim na netu. Al’ mi ni všeč lokacija, al’ pa cena. Pa malo se mi mudi, ker letiva že v ponedeljek…
    Mož sladko spi zraven na kavču, jaz pa besno klofam po tipkovnici in od jeze mrcvarim nič krivo miško…

  40. maxi said

    Uuuuuuf, kašni recepti…mmmmmmmmmmnjami! Sirov burek imam zelo rada, tiramisu pa samo rada.:mrgreen:

  41. zogca said

    Uči se, Maxi, uči. Ko bova poročeni, bo te stvari treba znati.:mrgreen:

  42. zogca said

    Jaz bi dala velik poudarek na vreme oziroma bi gledala vremensko napoved. Čeprav verjetno ni povsod tako deževno kot pri nas.

    Al’ mi ni všeč lokacija, al’ pa cena. Pa malo se mi mudi, ker letiva že v ponedeljek…

  43. maxi said

    V bistvu jaz kar dosti kuham, čeprav gospodinjstvo ni moje poslanstvo. Bureka nisem še nikoli delala, ker si nisem mislila, da je tako enostaven za pripravit.😎

  44. zogca said

    Jaz se pa rajcam s stvarmi, ki jih ne smem jesti. Saj veste, hujšam. In verjetno bom tam do sredine avgusta. Potem pa si bom lahko kdaj kaj privoščila, seveda zelo umirjeno, da ne pride nazaj niti ena kila. In sladkih stvari ne bom več kupovala, ampak jih bom delala sama. Pito s skuto in sadjem že znam, ampak se bom naučila še stvari.

    Tole se moram naučiti pod mus.

    http://www.kulinarika.net/recept/sladice/Torta_Nutella-3603.html

    Pa še zdi se mi, da je v mojem dometu aka ni pretežko.

  45. zogca said

    V bistvu je manj zapleteno od pite zeljanice, pito zeljanico pa znam celo jaz narediti. Torej???

    Bureka nisem še nikoli delala, ker si nisem mislila, da je tako enostaven za pripravit.

  46. zogca said

    Tudi moje ni.😉

    Čeprav gospodinjstvo ni moje poslanstvo.

  47. samo jaz said

    Močno upam, da v Maroku ne bo dežja.😉😉

    Jaz bi dala velik poudarek na vreme oziroma bi gledala vremensko napoved. Čeprav verjetno ni povsod tako deževno kot pri nas.

  48. zogca said

    Se mi zdi, da ga tam pa skoraj ne bi smelo biti.

    Ampak vseeno preveri.

    http://www.wunderground.com/

    Jaz se s to spletno stranjo konzultiram že veliko let in me še nikoli ni pustila na cedilu.

    Močno upam, da v Maroku ne bo dežja.

  49. zogca said

    Tole je pa zame!!!

    http://www.kulinarika.net/recept.asp?ID=4624

    Vanilija in sadje, fantastično.

    Moram Jovanko prositi, da me nauči.

  50. samo jaz said

    Ne, ne bo dežja – ga ne sme biti, ker ga imam že pri nas dovolj.😛

    Jaz za vremensko napoved uporabljam tole:
    http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsavnafr.html

  51. zogca said

    Jaz se tukaj čisto izgubim. Mogoče je kriva slaba nemščina. Ali pa to, da sem tako navajena na Wunder. Jaz zelo držim enih in istih in malo spreminjam.

  52. samo jaz said

    Zogca, poskusi narediti tole – je super enostavna in več kot odlična.
    http://www.kulinarika.net/recept.asp?ID=683

    Ne rabiš nobenega “kuharskega predznanja”, pa vedno uspe.🙂

  53. zogca said

    Joj, to pa ni najbolj po mojem okusu. Ampak poskusim pa lahko. Saj jaz tako ali tako ne bom jedla. Vse, kar delam te dni, vse sladko, tako ali tako naredim in odnesem staršem, ker pač hujšam. Zdaj tale delam je pretiravanje, naredila sem eno pito.

  54. samo jaz said

    Tudi jaz sem se malo lovila, dokler mi ni mož razložil zadeve.
    Niederschlag so padavine – to je del, ki mene zanima.
    On pa vedno preverja še veter, pa oblačnost, pa… kaj pa vem, kaj še. Jaz vedno pravim, da ko on začne s svojimi “avio” izrazi, meni v trenutku zraste posebna membrana čez ušesa.😉 Sem pa naučena, da vsake toliko pokimam in rečem: “Aha” ali “A res?” oz. “Zanimivo”. Ni lepo, vem, ampak me karkoli v zvezi z letali oz. letenjem RES niti malo ne zanima.😳😳

    Jaz se tukaj čisto izgubim. Mogoče je kriva slaba nemščina. Ali pa to, da sem tako navajena na Wunder. Jaz zelo držim enih in istih in malo spreminjam.

  55. samo jaz said

    Meni je zelo všeč – je pa res, da je pač stvar okusa.
    Zelo dobra je tako z jabolki kot tudi z nektarinami.

    Joj, to pa ni najbolj po mojem okusu.

  56. zogca said

    To znam tudi jaz.😉

    Sem pa naučena, da vsake toliko pokimam in rečem: “Aha” ali “A res?” oz. “Zanimivo”.

  57. zogca said

    Mene najbolj zanimajo stvari, ki imajo takšno kremo, kot je v princeskah oziroma prines krofih, veš, tista vanilijeva. Ampak princeske so zaradi testa zame še preveč zapletene. To kremo imam jaz najraje. In pa tisto rumeno, ki je v tisti krosanti s sadjem, sem nekaj podobnega že kupila v trgovini. Pa seveda, to z nutelo tudi ne more biti slabo zame, mislim, nutela mi je super.

    Je pa res, da je pač stvar okusa.

  58. samo jaz said

    Mislim, da to znamo vse ženske – verjetno je kar prirojeno.😉

    To znam tudi jaz.😉

  59. zogca said

    Ampak sem ugotovila, da stvari v resnici zelo registriram in se danes spomnim vseh stvari, ki mi jih je princ govoril o svojem delu, pa me v resnici sploh niso zanimale.

  60. samo jaz said

    Hmmm… princeske…
    Sem jih že delala – večkrat, ampak ponavadi kar tiste iz škatle – temu jaz pravim “instant” (čeprav so prav okusne).
    Ko sem jih poskusila sama narediti, mi paljeno testo ni preveč uspelo (se ni lepo “dvignilo” v pečici); krema pa je bila dobra.

  61. samo jaz said

    Joj, koliko je že ura! Čisto sem padla noter v tole tipkanje.
    Žogi, lepo bodi, pa se v prihodnjih dneh kaj beremo.

  62. zogca said

    Ko mi je Jovanka razlagala, kako se naredi testo za princeske, sem vedela, da to ni zame. Iz škatle??? Je testo že narejeno ali kako? Ker na tak način bi pa mogoče uspelo tudi meni.

  63. zogca said

    Bom lepo, ker smem še malo ponočevati, to pa tako rada počnem.🙂 Oglasi se še kaj pred dopustom. Pomisli, samo še štirje dnevi dežja, potem pa sonček.🙂 Bo gotovo luštno.🙂

    Žogi, lepo bodi, pa se v prihodnjih dneh kaj beremo.

  64. samo jaz said

    Ne, testo ni narejeno.
    V škatli sta dve vrečki s prahom – ena vrečka za testo, ena za kremo.
    Vsebini ene vrečke dodaš mleko (to je krema), k drugi pa vodo in jajca (to je testo) in potem spečeš. Nekako tako – nisem pa čisto prepričana, ker je že kar nekaj časa od tega, ko sem jih delala. So pa zelo enostavne in vedno uspejo.

    Zagotovo poznaš tole:
    http://www.oetker.hr/oetker_hr/html/default/debi-7lkcr3.hr.html

    Iz škatle??? Je testo že narejeno ali kako? Ker na tak način bi pa mogoče uspelo tudi meni.

  65. samo jaz said

    Zdaj pa res grem spat!
    Ju3 me še čaka služba, potem pa skoraj tri tedne odklopa.

    Vsekakor se še bom kaj oglasila, preden odpeketam na dopust.😉

  66. zogca said

    Oja, sem. Za poskusit je. Gotovo ne more biti tako dobro, kot so čisto domače princeske, ampak če tudi tebi ni uspelo testo, če Jovanka pravi, da je zahtevno, potem jaz gotovo nimam kaj praskati.

    Zagotovo poznaš tole.

  67. zogca said

    Ooooooooooooooooooooo …🙂

    Skoraj tri tedne odklopa.

  68. Nevenka said

    Meni je zelo všeč tiramisu, kjer rum zamenjamo s konjakom.

  69. cija said

    Žogca,
    paljeno testo za princeske ni tako hudo zahtevno za naredit. Meni se zdi, da je kvašeno ali vlečeno bolj komplicirano. Princeske sem namreč že dostikrat delala, medtem, ko se vzhajanega testa nekak nočem lotit.

  70. enamoyca said

    Jaz kremo za tiramisu pripravim z mascarponejem, piškote (obvezno Savoiardi) pa pomakam v nesladkano močno črno kavo, ki ji dodam brizg ali dva mandljevega likerja (amaretto) za prijeten grenkast priokus.
    Tako kot Jovanka imam tudi jaz dolgoletne izkušnje z uporabo surovih jajc (tiramisu, majoneza) in še nikoli nihče ni imel težav.

  71. zogca said

    Jaz sem že čisto zmedena. Meni je enkrat jeseni Jovanka naredila princeske, srčece je ona, in potem sem jo vprašala, kako se naredijo. Pa ko mi je začela razlagati to s testom, verjemi, sem se izgubila, ko je naštela vse stvari, na katere je treba paziti, ker če jih zafrkneš, zbogom dobre princeske. Vlečeno testo jaz tako ali tako kupim, kvašenega pa znam narediti, res znam. Saj to je testo za pico, kajne? Tega sem naredila že stokrat. Bili so časi, ko sem jaz veliko pekla pice, zdaj jih že nekaj časa ne.

    Paljeno testo za princeske ni tako hudo zahtevno za naredit. Meni se zdi, da je kvašeno ali vlečeno bolj komplicirano.

  72. cija said

    Jaz sem sprobala tole paljeno testo dvakrat, pa mi je drugič že zelo lepo ratalo. Pravzaprav tretjič. Prvič je bilo pod strokovnim nadzorom na tečaju.
    Sicer je pa pri kuhi tako: vaja dela mojstra, da potem lahko mojster dela vajo. Če pričakuješ, da bo vse ratalo s prve, je boljše, da ostaneš pri palačinkah. Koliko te pa cela zadeva stane, če zaglibiš? Maksimalno 3 evre. 1 EUR za moko, 1 EUR za maslo in 1 EUR za jajce. Še najbolj si jezen zaradi časa, če ti ne uspe.
    Testo za pico je tudi kvašeno testo, ja. In verjemi, če poslušaš mojo mamo, ki je mojstrica za peko, lahko tudi pri kvašenem marsikaj zaj*. Sploh, če ne pečeš pice, ampak kakšno potico ali krofe.

    Jebela, zdaj pa so se mi zluštale princeske. ne vem, če se jih ne bom lotila naslednji teden.

  73. zogca said

    Meni tudi, ampak šment, še vsaj do desetega avgusta sem na dieti. Sem ziher, da mi jih bo potem Jovanka naredila. Je sicer rekla, da me pelje na karađorđevo šniclo, ko se spravim v vse svoje kavbojke, ampak mogoče lahko šnicel zamenjam za princeske.😉

    Jebela, zdaj pa so se mi zluštale princeske. ne vem, če se jih ne bom lotila naslednji teden.

  74. zogca said

    Tako daleč pa jaz še nisem prišla.🙂 Do potic in krofov.

    Sploh, če ne pečeš pice, ampak kakšno potico ali krofe.

  75. zogca said

    http://www.kulinarika.net/recept.asp?ID=4990

    Mmmmmmm …

  76. Spider said

    http://www.mojvideo.com/video-riblja-corba-srbin-je-lud/80e51373a56e13d33187

  77. Spider said

    Spider pa ne je bureka, nobenega.Tiramisu je pa mmmmm…

  78. zogca said

    Zakaj ne maraš bureka? Mnjam.

  79. Spider said

    Ker je albanski, ha ha.

    Šalim se, ne maram pač. Edina balkanska specialiteta, ki je ne maram.

  80. zogca said

    Jaz pa sem tistim sladkim manj naklonjena. Balkave in podobno. Saj se niti imen ne spomnim. Urmašice ali kaj so že neke. Cel kup jih je. Presladko zame.

  81. Spider said

    Točno ja, baklave tud ne jem.

    Jem pa vse ostalo: čevapčiče, ražnjiče, kajmak, mučkalico, šopsko solato, pečeno papriko, kebab..

  82. zogca said

    Jaz zadnje čase skoraj vsak dan jem čevapčiče zaradi te svoje diete. Ker moram jesti meso oziroma je večina moje prehrane meso. In so mi najboljši, pa še nabolj easy so za naredit.

  83. Spider said

    Mi to jemo ponavadi ob rojstnih dnevih. Kri ni voda…ha ha…

  84. zogca said

    Vsi Slovenski, skoraj vsi, piknikirajo s čevapčiči. Jaz sem pa ena dečva, ki se ji gode, in je moje življenje vsak dan piknik.😉

  85. Spider said

    Najboljši čevapi so pikantni, tako hudi, da ti kr rit skup vleče.

  86. zogca said

    Včeraj sem v Hoferju odkrila ene. S sirom. Pa tudi sicer so videti, da so z nečim posuti. Pet jih je v embalaži, ampak so veliki. Dobri so. Priporočam za probat.

  87. Lynx said

    Meni so od jedi z žara čevapčiči še najslabši. Vsaj ti doma narejeni.

  88. zogca said

    Bi moral enkrat priti jesti moje. Saj, katero leto že imava določeno, 2028?😉

  89. maxi said

    Meni so od jedi z žara čevapčiči še najslabši. Vsaj ti doma narejeni.

    Najboljše čevapčiče sem jedla v Beogradu. V bistvu so me presenetili s specialiteto, ki ji pravijo oni čevapčič. To ni primerjave s tem, čemur mi pravimo čevapčič.

  90. zogca said

    Jaz v Beogradu najraje jem Karađorđevo šniclo na Autokomandi in pice ter palačinke na vseh ulicah.

  91. Lynx said

    Najboljše čevapčiče sem jedla v Beogradu. V bistvu so me presenetili s specialiteto, ki ji pravijo oni čevapčič. To ni primerjave s tem, čemur mi pravimo čevapčič.

    Se mi zdi, ja. Po mletem mesu se še največkrat spahuje ali peče zgaga.

  92. Lynx said

    Bi moral enkrat priti jesti moje. Saj, katero leto že imava določeno, 2028?

    Takrat na hrano niti pomislil ne bom. 😉

  93. zogca said

    Meni se to nikoli ne dogaja. Odkar sem na tej dieti, ugotavljam, da je zame pravzaprav najbolje, da se tudi v prihodnje hranim predvsem z mesom. Ne bom se zredila. In po hranjenju se ne počutim napihnjena.

    Po mletem mesu se še največkrat spahuje ali peče zgaga.

  94. zogca said

    To se tudi spodobi.😉

    Takrat na hrano niti pomislil ne bom.

  95. Lynx said

    Da ne bom jaz edini na blogu brez recepta😉 :

    Hobotnica na srpski način – Sastojci:

    – 1 malo prase (do 15 kg )

    – 1 veča hobotnica (cca 2 kg )

    – krompir

    Priprema:

    Dok se prasence vrti na ražnju,

    hobotnica se kuva sa krompirima u puno vode i posoljeno.

    Kad je hobotnica gotova, a prase ispečeno,

    izvade se krompiri, voda prolije,

    a hobotnica baci mačkama i kerovima, da ne zajebavaju dok mezimo.

    Prase servirati uz hladno pivo.

  96. zogca said

    Ajoj!!!!!!!!!!!!!

    😆 in 😆 in 😆

Leave a Reply

 
