Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Pogled na svet!

Posted by zogca na julij 7, 2009

Ljudje na svet gledamo drugače. Kakšen bo naš pogled na svet, je pogojeno z marsičim. Prav gotovo, vsaj jaz tako mislim, v največji meri z vzgojo, ki smo je bili deležni. Na naš pogled na svet vpliva tudi starost, kraj bivanja, spol, partner itn. Ampak zdaj pišem o stvareh, ki vsebujejo čustveno ali miselno komponento. Ste kdaj pomislili, da nekateri ljudje tudi sicer svet vidimo drugače? Na primer takole …

Za večino izmed vas, ki berete moj blog, je to fotografija, s katero je nekaj zelo narobe. Mogoče bi jo opisali kot premaknjeno, zamaknjeno, megleno, vsekakor pa slabo in če bi izbirali fotografije, ki jih boste dali razviti, bi jo brez dvoma zavrgli, kajne? Za nekatere izmed nas pa to ni slaba fotografija, ampak dejansko tako tudi vidimo svet okoli sebe. Od nekdaj, vse življenje. Spodnjo fotografijo “dobimo” samo v primeru, če imamo v očeh ali na očeh steklo ali plastiko, ki mene že več kot mesec dni spravljata ob pamet. Na popravilu so mi namreč zlomili očala in potem odlomljen kos izgubili ter rezervni del (ne preveč predano) po Evropi iščejo že več kot mesec dni, leče pa čakam, včasih se mi zazdi, še bolj nestrpno kot princa, ker jih bodo nekje naredili prav posebej name. Takšnih namreč ni v nobenem skladišču, nikjer. Kdaj pa kdaj sem že čisto obupana in si mislim: “Nekaj mi dajte, ali mi vrnite očala ali pohitite z lečami, ker, ljudje Božji, ne vidim.”

In ko sem pred nekaj dnevi stokala in že skoraj jokala, pa nekdo ni razumel moje stiske in kako je hoditi in voziti po svetu, ko sveta ne vidiš takšnega, kakršen v resnici je, seveda nisem znala razložiti, kako stvari vidimo mi, ki imamo visok astigmatizem. Kako nekomu, ki ima svoje oči, pokazati, kako so stvari videti skozi tvoje? Lotila sem se guglanja in prišla do teh dveh fotografij. Kot lahko vidite, imam nekateri povsem drugače pogled na svet.

118 Responses to “Pogled na svet!”

  1. zogca said

    Ker mi zadnje čase prav za vsako objavo uspe najti prikladno pesmico🙂 …

  2. zogca said

    Jackson fans flock to L.A. for memorial

    http://edition.cnn.com/

    Boste gledali? Ob 18.00 na CNN-u.

  3. Spider said

    Nikoli po TV ne gledam pogrebov.

  4. zogca said

    To ne bo pogreb, Spider. Pogreba tudi jaz ne bi gledala. To bo nekakšna spominska prireditev na stadionu. Če sodim po tistih, ki bodo aktivno sodelovali, bo šlo za glasbeni dogodek. In predidevam, da bodo veliko vrteli njegove pesmi in videospote.

  5. zogca said

    Na 24 ur zdaj piše, da pri njih zadevo lahko gledaš ob 19.00. Tako da mi ni več jasno, ali je ob šestih ali sedmih.

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/michaela-bodo-popoldne-zabetonirali.html

  6. Spider said

    Aja, to pa kul.

  7. zogca said

    Tistega klasičnega zakopavanja krste v zemljo tudi jaz ne bi hotela gledati, res ne. Nisem jaz ne za pokopališča, še manj za pogrebe. V bistvu sem bila v življenju samo na enem pogrebu.

  8. Spider said

    Uh, jaz pa žal na ene 15 sigurno.

  9. zogca said

    Iskreno upam, da bo še dolgo ostalo samo pri enem.

  10. Spider said

    In čigav pogreb je bil to? Če si bila samo na enem, je to sigurno bila oseba, ki ti je bila zelo blizu.

  11. zogca said

    Moja babica.

  12. Spider said

    Aha, sem si mislil..Žal mi je.

    Kakšno je kaj vreme v LJ? Tu pr meni lije.

  13. zogca said

    Ščije, ščije, ščije. Popoldne sem bila s Trnovčanko na kofetu, ko se je ulilo. Pa sva bili pod streho, ampak je tako špricalo na vse strani. In od tedaj se je še dvakrat zelo močno ulilo. Zdaj že deset, petnajst minut sije sonce, ampak dvomim, da bo to dolgega veka.

    Na balkonu imam tri stroje perila. Sem hotela nocoj likati, pa je verjetno še vse mokro.

  14. Spider said

    Jaz sem si zdaj že 20-krat zavrtel Vidovdan. Pomirja me.

  15. zogca said

    Vidiš??? To je odlična pesem.

  16. Spider said

    Kud god da krenem
    tebi se vracam ponovo…..:(

  17. zogca said

    Jaz zadnje dni največ poslušam …

  18. Andrej said

    Dala bi ga notri, tako kot jaz!😉

    Pri nas je bilo takoo grozno, da sem izklopil računalnik iz toka. Pa elektrike je zmanjkalo.

    Sedaj pa … za mano je gora perila, likalna deska … likalnik se vklaplja in izklaplja … jaz pa tukaj tipkam.

    Malo sem sicer pogledal, če mi kaj piše moja internetna prijateljica …
    Imam podoben problem kot Spider … s tem da imam njeno sliko … in je ful luštna, ravno moj tip … samo imava malo ohlajene odnose …

    Na balkonu imam tri stroje perila. Sem hotela nocoj likati, pa je verjetno še vse mokro.

  19. zogca said

    Tebi pa že par dni hočem poslati mejl in preveriti, ali te ni mogoče kakšna ugrabila.

  20. zogca said

    Če bi tebe vsak dan trikrat po telefonu mama spraševala, ali si dala perilo na balkon in težila, da ga ne sušiš zunaj, bi tudi ti popustil, believe me. Aja, kako se nje tiče, kje sušim perilo? V bistvu nikakor.😉

    Dala bi ga notri, tako kot jaz!

  21. Spider said

    Ojoj, a te ima še vedno pod kontrolo, kot otroka?!

  22. zogca said

    Takole bom rekla. Zelo intenzivno se ukvarja z nekaterimi stvari, ki se je v bistvu ne tičejo.

  23. zogca said

    Davek na nestarševstvo?

    Minister za finance Franc Križanič je v ponedeljek pred zasedanjem finančnih ministrov EU v Bruslju dejal, da bo v okviru strukturnih sprememb na področju pokojnin treba zagotoviti tudi demografske pogoje za hitrejšo rast in pri tem posnemati najboljše prakse, zlasti švedsko. Kot je v Bruslju pojasnil minister, ta vključuje precejšnje ugodnosti za starše, davčne olajšave za otroke in večje davke za tiste, ki nimajo otrok.

    http://24ur.com/novice/slovenija/vecji-davki-za-tiste-ki-nimajo-otrok.html

    Dobivam popizditis!!!

  24. Spider said

    Jaz tud ob takih stvareh.

  25. zogca said

    A ne pomagam blagajni s tem, da nisem nikoli na porodniški, nikoli na bolniški, da jim ni treba subvencionirati vrtca za moje otroke, plačevati šole in druge? Saj ne pravim, da me morajo posebej nagrajevati zato, ker nimam otrok. In ne pravim, da ne bi smele obstajati olajšave za otroke, prav je, da so, ampak davek na to, da nimaš otrok. Mislim, tu mač!!!

  26. Spider said

    Jaz se v naslednjih 2 letih za vedno izselim iz Slovenije, če to sprejmejo.

  27. zogca said

    Če bodo meni poslali položnico za ta davek, jo bom preprosto dala v kuverto in poslala princu. :mrgreen:

  28. Spider said

    Ha ha ha ha dobraaaa

    Mislim, da ne bova samo midva dobila popizditisa, temveč večina nas, starih 25-35, ki nimamo otrok-še-in zato veljamo za hudobne karieriste..

  29. zogca said

    Mislim, da je on pravi naslovnik za to položnico.:mrgreen:

    Ha ha ha ha dobraaaa.

  30. Spider said

    Zogca, kaki so načrti za poletje? Greš kam?

    Jaz najbrž za kak teden na morje, konec julija. Za kaj več pa nimam volje, po pravici povedano. Pa septembra verjetno v Italijo. Samo ne takrat, ko je Čorba.

  31. zogca said

    A vsi gledajo Michaelovo slovesnost, da sva kar sama?

  32. Spider said

    Pojma nimam hehe..

  33. izbrana said

    Ne, jaz sem tukaj :)!

    Mogoče je pa meni tole o davku všeč ;)?

    Ne no, hecam vaju!!!!!

  34. Andrej said

    Ne, jaz sem pogledal Dnevnik,(preko interneta, ker nimam televizije) in vmes polikal vse, kar je bilo za polikati.😉

    A vsi gledajo Michaelovo slovesnost, da sva kar sama?

  35. Andrej said

    Ne no …😉

    Baje se je Križanič, kot velikokrat “hecal”. Beri … Pahor ga je napizdil po telefonu …

    Dobivam popizditis!!!

  36. zogca said

    Potem ne bom imela več denarja za vlak do tebe.:mrgreen:

    Mogoče je pa meni tole o davku všeč ?

    Ne no, hecam vaju!!!!!

  37. zogca said

    Oni tako ali tako v Bruslju vedno obljubijo vse, kar jim je rečeno.

    Baje se je Križanič, kot velikokrat “hecal”.

  38. Spider said

    En vic za Zogco:

    Ulazi deda u autobus, ali sva su sedišta zauzeta.Obraća se nekom klincu:
    -Ustani sine deda da smesti kosti.
    Okreće se šofer:
    -Nemoj Kosta da ti jebe mater!

  39. zogca said

    😆

  40. trnovčanka said

    vmes polikal vse, kar je bilo za polikati.😉

    Andrej a prideš še malo k meni? Jaz tako zelo sovražim likanje.

    Ne mi zamerit, zdej bom še malo nove smajlije sprobavala
    🙂😀:mrgreen:😆😳😛😦😥🙄

  41. trnovčanka said

    Hmm če dam roll med dvopičja tip pokaže jezil. Kako naredim smajlija, ki zavija z očmi?

  42. Andrej said

    No ko smo že pri avtobusih:

    En starejši možakar, se na avtobusu zagleda v pankerja, z pisano perjanico iz las, ki je vstopil na avtobus.

    Panker: Kva je stari! Kva bulš! A ti nisi bil nikoli odštekan, al kva.
    Možakar: Ja sem bil. Enkrat sem pofukal papigo, pa zdaj premišljujem, če si ti mogoče moj sin in mi ne bo treba plačati davka za tiste, ki nimajo otrok …

  43. trnovčanka said

    jezik…

  44. trnovčanka said

    Glede davka. Bedarija na kubik. Pa naj že nehajo s temi ukrepi za povečanje rodnosti, ker samo vedno globje v drek tonejo. Naj povišajo otroške dodatke, pa bo.

  45. Spider said

    Kako se reče črncu, ki vozi avion?

  46. trnovčanka said

    Spider pojma nimam.

  47. Andrej said

    Kako naredim smajlija, ki zavija z očmi?

    Linkec:
    http://codex.wordpress.org/Using_Smilies

    Hmmm … tukaj so še ta stari ???

  48. Spider said

    Trnovčanka, pilot vendar!!!!

  49. Andrej said

    No ja … tudi jaz ga ne ljubim🙄 … vsaj kar se mojega perila tiče.😕
    Zelo rad pa likam kakšne tangice …😉😀

    Andrej a prideš še malo k meni? Jaz tako zelo sovražim likanje.

  50. zogca said

    Vse sem zlikala. Me je že Izbrana po telefonu pohvalila.🙂

    Jaz tako zelo sovražim likanje.

  51. zogca said

    Mislim, da ga trenutno ne moreš. Niso še objavili novice, da so novi smajliji, torej še testirajo. In ne dela vse tako, kot bi moralo.

    Kako naredim smajlija, ki zavija z očmi?

  52. zogca said

    Lahko dobiš moje, ampak samo za likat. 😛

    Zelo rad pa likam kakšne tangice …

  53. Janis said

    In ne pravim, da ne bi smele obstajati olajšave za otroke, prav je, da so, ampak davek na to, da nimaš otrok. Mislim, tu mač!!!

    V resnici bi morali odvisnim od odnosov, alkoholikom in nasilnežem vseh vrst ravno še dati davčne olajšave, če otrok ne bodo imeli.

  54. Spider said

    Če alkoholiki ne bi imeli otrok, bi bilo Slovencev ogromno manj. Alkoholikod je baje pri nas okoli 100 000..

  55. zogca said

    Potem bi pa ta država res propadla.:mrgreen:

    V resnici bi morali odvisnim od odnosov, alkoholikom in nasilnežem vseh vrst ravno še dati davčne olajšave, če otrok ne bodo imeli.

  56. zogca said

    Po najbolj mili definiciji alkoholizma jih je 200.000.

    Alkoholikod je baje pri nas okoli 100 000..

  57. Spider said

    Ojoj…

    No, jaz ne pašem zraven po nobeni definiciji, he he..

  58. Andrej said

    Se razume …😉

    Lahko dobiš moje, ampak samo za likat.

    Zelo rad pa likam kakšne tangice …

  59. zogca said

    Jaz tudi ne, Spider.

  60. zogca said

    Sploh ne veš, kako zahtevnega projekta si se lotil. Jaz imam več kot sto spodnjih hlačk.😉

    Se razume …

  61. Janis said

    Če alkoholiki ne bi imeli otrok, bi bilo Slovencev ogromno manj. Alkoholikod je baje pri nas okoli 100 000..

    Boljše manj in kvalitetno, kot pa veliko in tričetrt z zafuranim otroštvom.

  62. zogca said

    Očitno je trenutno point v kvantiteti in ne kvaliteti.

  63. Spider said

    A bodo župnike tud obdavčili, ker nimajo otrok?

  64. zogca said

    Okej, kaže, da gre slovesnost proti koncu. Mi je žal, da so vse njegove pesmi peli drugi, lahko bi kakšno spustili v njegovi izvedbi. Na način, kot je bilo narjeno pri Barlovićevi.

  65. zogca said

    Seveda nje, njim bodo pa še naprej plačevali zdravstveno in pokojninsko zavarovanje. Najbolje bo, da grem čisto zares za nuno.

    A bodo župnike tud obdavčili, ker nimajo otrok?

  66. Andrej said

    Uha … kljub temu, da odkar živim samsko življenje imam roke precej utrjene … predvse desno … bi pa pri taki količini res “roka bubala”.😉

    Sploh ne veš, kako zahtevnega projekta si se lotil. Jaz imam več kot sto spodnjih hlačk.

  67. Spider said

    kaj pa če bo tako: Spider in Zogca se spoznata na koncertu Riblje Čorbe, razvije se ljubezen na prvi pogled, živita skupaj do konca svojih dni in imata 3 krasne otročke.Najmlajšemu je ime Primož.

    hahahaahahahaa

  68. Janis said

    A bodo župnike tud obdavčili, ker nimajo otrok?

    Saj veš, kot enkrat potegneš ven čarobno karto “sem poduhovljenec”, si lahko privoščiš vse. Od “sebičnega” samskega življenja brez otrok do sovražnega govora.

  69. Spider said

    Joj, Janis, upam, da res ne misliš, da flirta z B&H..Jaz ne pašem k njim, res je, da občasno hodim po tanki črti urbanega nacionalizma, samo homofobije sem pa že ozdravljen, he he.

  70. Andrej said

    Po Ruglju pa smo vsi, ki kdaj pa kdaj popijemo “pivice za živce”.
    Jaz sem v nedeljo zvečer “stisnil” eno malo temno laško … ful pasalo😉 … meni alkohliku …😀

    Po najbolj mili definiciji alkoholizma jih je 200.000.

  71. zogca said

    Bolje natreniraj desnico!!!😆

    Uha … kljub temu, da odkar živim samsko življenje imam roke precej utrjene … predvse desno … bi pa pri taki količini res “roka bubala”.

  72. zogca said

    Si ti res ziher, da ne piješ?:mrgreen:

    kaj pa če bo tako: Spider in Zogca se spoznata na koncertu Riblje Čorbe, razvije se ljubezen na prvi pogled, živita skupaj do konca svojih dni in imata 3 krasne otročke.Najmlajšemu je ime Primož.

  73. zogca said

    Očitno imam jaz jeklene živce, ker piva po mojem nisem probala že vsaj pet let.😉

    Po Ruglju pa smo vsi, ki kdaj pa kdaj popijemo “pivice za živce”.

  74. Janis said

    Joj, Janis, upam, da res ne misliš, da flirta z B&H..Jaz ne pašem k njim, res je, da občasno hodim po tanki črti urbanega nacionalizma, samo homofobije sem pa že ozdravljen, he he.

    No ja, grenka izkušnja s punco balkanskega porekla ti ni lih koristila:mrgreen:

    Ampak dobro, dokler mi ne laufaš okoli z B&H, sva frenda, hehe.

  75. Spider said

    Zogca tako bo..

    en bo Primož
    če bova imela deklico, bo S…. (veš)
    če bo še en fantek zraven..bo pa po princu

  76. izbrana said

    Princ bo pa plačeval davke, da bosta Spider in Žogca imela lahko visoke otroške doklade, ha ha ha!

    Nehajte se hecat, jaz moram otroke dat spat!😉

  77. Andrej said

    A mi kdo lahko pojasni tole:

    B&H

  78. trnovčanka said

    Im back… for 5 minutes.

    Mali je imel napad histerije :S

    Spider pilot ja… stupid me.

  79. Spider said

    Janis, a veš za onega nizozemskega politika, ko je bil ubit..Bil je skrajni nacionalist-gej..

    Pim Fortuyn..

    Dotični punci pa sem povedal, da najin prepad nima nobene zveze z nacionalnostjo, vsaj zame ne..

  80. zogca said

    Tudi meni se zdi.

    No ja, grenka izkušnja s punco balkanskega porekla ti ni lih koristila.

  81. zogca said

    😆

    Princ bo pa plačeval davke, da bosta Spider in Žogca imela lahko visoke otroške doklade, ha ha ha!

  82. zogca said

    Jaz se zavzemam za to, da bom imela enega fantka. Ime mu bo na J, pisal se bo na B in stvar zaključena. Če je mus, rodim še eno punčko, ime ji bo na L, pisala se bo na B. Potem je pa stvar res zaključena. Jaz tri otroke? Niti v najbolj divjih sanjah.

    en bo Primož
    če bova imela deklico, bo S…. (veš)
    če bo še en fantek zraven..bo pa po princu

  83. Janis said

    Janis, a veš za onega nizozemskega politika, ko je bil ubit..Bil je skrajni nacionalist-gej..

    Pim Fortuyn..

    V severnih državah nacionalizem in homofobija ne hodita z roko v roki, pri nas je pa to praktično neločljivo. Ne predstavljam si, da bi bilo za Jeličičeve volilce sprejemljivo, če bi bil on odkrito v zvezi recimo s Pečetom in zagovarjal pravice istospolno usmerjenih.

    B&H je Blood and Honour. Skupina, ki propagira večvrednost bele rase in nacionalizme v posameznih državah.

  84. Spider said

    Ja, tud Haider je bil gej, samo se je skrival, no na pol, he he. Baje Hitler tud. Pim je bil pa odkrit gej.

  85. Janis said

    Za Haiderja je bila to javna skrivnost, vedelo se je leta. On druženja z geji, predvsem pol mlajšimi, ni nikoli zares skrival. Ampak tudi dvomim, da bi kot odkrit gej ali biseksualec imel podporo, ki jo je imel z glumljenjem tradicionalnega hetero moža in očeta.

  86. Andrej said

    O hvala za razlago!😉

    B&H je Blood and Honour. Skupina, ki propagira večvrednost bele rase in nacionalizme v posameznih državah.

  87. zogca said

    Miljarda ljudi je gledala spominsko slovensnost za Michaela. Koliko miljard nas sploh je na tem svetu?

  88. zogca said

    V bistvu res ne.

    On druženja z geji, predvsem pol mlajšimi, ni nikoli zares skrival.

  89. Spider said

    Zogca in Janis, brez skrbi, Spider ne bo postal ustanovitelj slovenskega KKK, ali član tu-je.si, B&H, čeprav verjamem, da bi bili veseli koga z diplomo he he…

    Mene je vedno malo zanašalo v nacionalizem,tega ne bom zanikal, vedno se moram malček brzdat…In ko sem že mislil, da sme dokončno našel nekoga, ki me bo pozdravil tega, se je samo poslabšalo..

    Sem ji pa dal vedet, da zame ni manjvreden človek, tudi če jaz zanjo sem..In da nisem en od onih, ki bi jo deportirali nekam…In mislim, da je to razumela in sprejela.

  90. zogca said

    Saj če bi te ona do smrti ljubila in ti rodila otroke, bi bil ekspersno ozdravljen, kajti proti svojim lastnim otrokom ne bi mogel zganjati nacionalizma.

    In ko sem že mislil, da sme dokončno našel nekoga, ki me bo pozdravil tega, se je samo poslabšalo.

  91. Spider said

    To sem ji poslal…

    ali smo mi..suprotni svetovi…

  92. zogca said

    Nista vidva iz tako drugačnih svetov, samo potencirata ene stvari. Pa ne vem, zakaj.

  93. zogca said

    Je Michelle Obama noseča?

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/je-michelle-obama-noseca.html

  94. Spider said

    Zogi, greš kaj na morčka?

  95. Spider said

    45 je stara, svaka čast, če je noseča..

  96. zogca said

    Menda avgusta. Izbrana me je povabila, da pridem k njej. Pa v toplicah sem že bila. Da bi pa tako šla na morje za dva tedna, to pa ne bom šla. Ker da bi sama hodila na morje, to ni to. Grem raje potovat.

  97. Andrej said

    Pri 45 letih?
    Po tej sliki sodeč, je res noseča.

    Je Michelle Obama noseča?

  98. zogca said

    V bistvu se trebuha ne vidi, je pa kroj res zelo nosečniški.

  99. Spider said

    Zogca, kje je najpametneje parkirati, če se gre v Križanke?

    Pripravi me malo, he he..

  100. zogca said

    Ob Ljubljanici, tam, kjer se že začne Trnovo. Kako globoko v Trnovo je treba, to je odvisno od tega, kako huda gneča je.

  101. Spider said

    Ok, s ebom že znašel.:)

  102. zogca said

    Joj, joj, joj, Američani. Obama je na obisku v Rusiji. In zdaj so v The Situation Room spustili kratek intervju z njim. Novinar ga sprašuje, ali je Putinu videl v dušo. Mislim, da pa samo Američan lahko vpraša predsednika države in čisto nihče drug.

  103. Spider said

    Nova pesem, napisal sem jo včeraj..

    Uničila si me

    Ti si uničevalka
    človeških src
    tudi mojega
    si uničila
    in vrgla
    v kanto za smeti.

    Poteptala si moj ponos
    ni vzela sanje
    verjel sem vate
    zdaj ne verjamem več
    -niti vase.

  104. zogca said

    V trpljenju nastaja umetnost, Spider.

  105. Spider said

    Nočem, da bi vedela, da trpim, ker bi ji bilo to po moje všeč.

  106. zogca said

    Enim ego zraste, ko vidijo, da nekdo drug trpi zaradi njih.

  107. Spider said

    Žal res ja..Ma moram rečt, da sem res izgubil vsako željo, da bi jo srečal..Zgleda, da si bova račun za tisto pico kar razdelila midva. he he..

  108. zogca said

    Pico? Ni bil včasih kebab? Zmedena sem.

  109. Spider said

    Stavila sva pico, ali se bom vanjo zaljubil, ko jo vidim.Ti si rekla ne, jaz pa ja.

  110. zogca said

    Aja, točno.

  111. Spider said

    Ma res ne vem, če ima smisel, da jo vidim pred koncertom za tistih 15 minut..Nimam ji kaj rečt.

  112. zogca said

    Meni se tudi tako zdi.

  113. Spider said

    A je blizu Križank kakšen lokalček?

  114. zogca said

    Seveda, to je center mesta.

  115. Spider said

  116. Spider said

    Smešno je, da trenutno v družini gledam zelo podoben primer.

    Moja sestrična je stara 21 let.Pred 1 letom sta šla s tipom narazen, a ostala prijatelja, veliko sta se družila v prostem času..Mogoče preveč..No, ta tip ji gre trenutno na živce, zdaj se več ne druži z njim.Je pa ga prisiljena videvati, ker delata skupaj čez počitnice preko štud.servisa.

    Na vse, kar on reče, ali naredi, ga tamala na vsak način hoče zatolči. On ni bubica, tudi on je do nje že zelo grdo ravnal (ne fizično..).Ampak, bolj, ko ji vsi skupaj dopovedujemo, da človeka ni treba uničevat z izjavami kot so “kar slabo mi je, da te moram videvati”…”komaj čakam da bo tega (kšihta) konec, da te več ne bom rabila gledat”…bolj ona rine v to smer..

    Ne razume, da ni treba nekoga nujno pohoditi, zato ker te je pred 1 letom prizadel in ker z njim več ne želiš imeti ničesar.

  117. Spider said

    Ibrica Jusić

    Ponoc

    Potkrala s ponoc, tajnovita i plaha
    U batu zelenca, ispred svetog Vlaha
    Poljubila prsten Onofrijeve cesme
    Stari joj je zvonik pjevao pjesme

    I dok je tako, neodlucno stala
    Pod zvonikom, ponoc se osjecala usamljenikom
    A onda odlutala…

    A ja je cekam sa gitarom iznad ulice
    Pjevajuci u miru staroga portala
    I prije no sto ponoc u mojim ocima mine
    Ja se nadam da doci ce ona
    I sjesti medju vas na skaline

    Ljubavi davne sjen porporela baca
    Dali je to korak njen sto uz ponoc koraca
    Gitare moje lik, umorni poprima zvon
    Samo stari zvonik pjeva don, don ,don…

    Don, don, don, don…
    😦

  118. zogca said

Leave a Reply

 
