Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kdo odloča o tem, kako bo moški lulal?

Posted by zogca na julij 5, 2009

Če bi me pred letom dni vprašali, kako moški lulajo, bi vam odvrnila, da prav vsi to počnejo stoje. Ker resnično nisem ne videla ne slišala ne prebrala, da bi moški lulali tudi sede. Zdaj vem, da sem živela v zmoti, kajti na mojem najljubšem forumu je bila že kar nekajkrat razprava o tem, kako lulajo možje uporabnic foruma in če sodim po napisanem, vsaj polovica mož lula sede.

O tem, kaj je bolj moško in kaj manj, ne kanim razpredati. Vsak ima menda pravico lulati tako, kot mu najbolj ustreza. Ali pač? Imajo res vsi moški to pravico? Kakor zdaj berem, ni tako malo žensk, ki so svoje moške učile lulati tako, kot bolj ustreza njihovim higienskim standardom. Vsekakor sem mnenja, da ženska sme pričakovati, da ji ne bo treba po vsakem njegovem obisku stranišča brisati deske, da pa od moškega zahteva, da lula tako, kot ona misli, da mora lulati … Pa saj to je huje od vojske!

85 Responses to “Kdo odloča o tem, kako bo moški lulal?”

  1. zogca said

  2. Janis said

    Vsekakor sem mnenja, da ženska sme pričakovati, da ji ne bo treba po vsakem njegovem obisku stranišča brisati deske, da pa od moškega zahteva, da lula tako, kot ona misli, da mora lulati … Pa saj to je huje od vojske!

    Daj no, Žogca. Saj dobro veš, da se vsaj 60% razmerij v Sloveniji fura na način, da žena prevzame vlogo mame, mož pa z užitkom špila vlogo pubertetniškega sina. Žena najeda zato, ker je ona edina, ki puca. Enostavno. In če ti kot dedec rajši pustiš, da te žena komandira na WC-ju, kot da bi pospravljal za sabo in imel svobodo scat, kot ti paše, pač imaš, kar si zaslužiš. Dejstvo je pač, da moški-otrok ni dedec in nikoli ne bo, čeprav se znajo ravno taki najbolj mačistično in seksistično obnašat izven doma.

    Mimogrede, jaz pa nisem prvič na MON-u slišala za moško lulanje sede in dejansko ga kar nekaj moških doma ali na obiskih v tujih stanovanjih prakticira (brez prisile od zunaj v obliki žene ali koga podobnega, da se razumemo).

  3. Spider said

    No, jaz lulam sede.

    Večina žensk ima doma, kar pač ima, ali pijanca in hišnega tirana, ali pa neodraslega pubertetnika, jaz jim nisem kriv.

  4. StaneP said

    Jaz si bom pri prenovi kopalnice omislil pisoar… Sicer pa ni bilo potrebno do sedaj nikomer čistiti za mano. Lulanje stoje je lahko takšno ali drugačno, kot tudi čiščenje za sabo.

    Kar se pa čistunstva tiče in tega, kako se nekatere ženske izgovarjajo na higieno, se pa najlepše vidi na javnih straniščih. Ženska so načeloma bistveno bolj zasvinjana kot moška. In to so povedale ženske… Velikokrat!

    Če je moški pacek, pač je in to ni opravičljivo. Mislim pa, da je večini teh ženskih zahtev po lulanju sede kriva njihova “oblastnost” oz. kot je Janis pravilno ugotovila, “furanje mame”, namesto furanja žene oz. partnerice.

  5. StaneP said

    Večina žensk ima doma, kar pač ima, ali pijanca in hišnega tirana, ali pa neodraslega pubertetnika, jaz jim nisem kriv.

    Se strinjam na neki način… Toda za medklic. Kaj pa ima doma večina moških? Same snažne, odgovorne in pridne princeske? Japajade.

    Vsi smo samo ljudje. Dobri in slabi. Neglede na spol. In zadnje čase me prav iritira to podcenjevanje in poneumljanje moških. V reklamah, na blogih, v medijih… Sami pepoti. Jaz nisem pepo.

  6. StaneP said

    pepo = tepček

  7. trnovčanka said

    Moji trije lulajo vsak po svoje. Najmlajši lula leže – v plenice. Srednji lula sede – kjer pač pride. Najstarejši največkrat stoje. Ga ne kontroliram redno😉 Pa spuca tudi za sabo.

    se pa najlepše vidi na javnih straniščih. Ženska so načeloma bistveno bolj zasvinjana kot moška.

    To je žal čista resnica.

  8. zogca said

    To, da imamo mi tukaj matriarhat, je meni jasno. Ampak da se gre tako daleč, da se moškega prevzgaja v osnovah, ki so se jih pri materi naučili pri dveh letih, je pa huda. Potty training???

    Saj dobro veš, da se vsaj 60% razmerij v Sloveniji fura na način, da žena prevzame vlogo mame, mož pa z užitkom špila vlogo pubertetniškega sina.

  9. zogca said

    Jup, če greš na javno sekret, hitro ugotoviš, da je to res. Ženske vložke mečejo v školjko, okoli školjke, pobrišejo za seboj tako ali tako ne, če polulajo, ker ženske na javnih straniščih tako ali tako večinoma lulajo sede, naciljamo pa me veliko teže kot oni s tiči …

    Ženska so načeloma bistveno bolj zasvinjana kot moška.

  10. zogca said

    Pa misliš, da imajo to možnost ali je kar – boš lulal, kot jaz pravim. Ena je, če sem jaz dobro videla, tako naučila moža in vse sinove.

    In če ti kot dedec rajši pustiš, da te žena komandira na WC-ju, kot da bi pospravljal za sabo in imel svobodo scat, kot ti paše, pač imaš, kar si zaslužiš.

  11. StaneP said

    naciljamo pa me veliko teže kot oni s tiči …

    Ciljanje razumem, ostale nesnage pač ne.

  12. izbrana said

    Kako je prišlo do tega, da je moj partner lulal sede, se sploh ne sponmim več (mogoče že od prej), otroke pa že od malega učim, da lulajo sede. Naj se zdi še tako čudno, to sem bila navajena od doma, od očeta. In nikoli se mi ni to zdelo nič posebnega, kaj šele, da je to lahko oznaka za karakteriziranje moških. Vsak po svoje pač in tako kot je navajen. Je pa res, da bi pri partnerju, ja, ponorela, če bi morala čistit WC školjko za njim. Je ne bi! Amen! Prisežem, da sem taka, da bi mirno šla k sosedom prosit, če grem lahko lulat, ker je moj partner tak pacek, da ne počisti školjke za sabo! Potem pa njegov problem…, ali bi začel čistit za sabo in pazit kaj dela, ali pa bi pač lulal, ja sede, ker je bolj enostavno ohranit čisto školjko.

    O ženskah na javnih straniščih pa ne bi….. Groza! Takrat me je vedno sram, da sem pripadnica tega spola! Nikoli ne bom razumela, da za sabo pustiš tako svinjarijo!!!!

    Pa še nekaj. Zame, ki sem res redoljubna, pa včasih ne vem, je to dobro ali slabo??!! Redko kaj mi je všeč, kar je govorila moja mama…. Ampak tole mi pa je: Če hočeš vedeti kakšna je gospodinja v hiši, pojdi na WC! Če je čist, potem je krasna, če je umazan, ji čista kuhinja in kristalni kozarci pač ne zakrijejo etikete “packa”!

    Res je! Moje mnenje…..

    Po dolgem času, a ne ;)!?

  13. Spider said

    Stane, jaz ne rabim dokazovat, da sem moški tako, da junaško stojim pred školjko in ščijem stoje vanjo.

    Sede to narediti je udobneje, pa še bolj higienično.

  14. zogca said

    Izbrana, sinoči sem te klicala. Zaradi tiste odejice, s katero sem se jaz pokrila, ko sem zadnjikrat spala pri tebi. Tiste modre. Je kupljena v Mercatorju? Kovter je zdaj pretopel, tiste moje prejšnje pa ne gredo v novo posteljnino. Pliz, napiši, kje si jo kupila.

  15. zogca said

    Eno vprašanje. A ženske pa nič ne polulate deske? Ker jaz jo. Pa tudi če je ne, jo vedno za vsak slučaj za seboj obrišem.

  16. StaneP said

    Stane, jaz ne rabim dokazovat, da sem moški tako, da junaško stojim pred školjko in ščijem stoje vanjo.

    Kdo kaj dokazuje z enim ali drugim!?!? Meni nič. Kakor komu paše. Važno da se za sabo pusti čisto!

  17. zogca said

    Tako prijazna do moških pa jaz še vedno nisem.😉

    Jaz si bom pri prenovi kopalnice omislil pisoar.

  18. StaneP said

    Tako prijazna do moških pa jaz še vedno nisem.😉

    Kaj je pa narobe z pisoarjem?!

  19. zogca said

    Nič. Povedati sem hotela, da nisem tako prijazna, da bi ga zdaj v stanovanju dajala noter. Ker bi se morala zato odreči bideju. Na stranišču namreč ni prostora za pisoar. V kopalnici pa bi bil prostor, če bi vrgla ven bide. Nisem tako prijazna.😉 Če se bom po poroki preselila v hišo, kar je povsem mogoče, sta tam dve kopalnici in eno stranišče, komot dobi tudi pisoar.

    Kaj je pa narobe z pisoarjem?!

  20. StaneP said

    Na stranišču namreč ni prostora za pisoar.

    Aja. Itak. Če ni prostora ga pač ni.

    Sicer pa, a ni bide daleč, daleč najbolj brezvezen kos kopalniške opreme. Kolikor jaz vem, si ga vsi omislimo, uporablja ga pa praktične nobeden ne. Medtem, ko bi pisoar dnevno uporabljali praktično vsi moški.

  21. zogca said

    Jaz ga vsak dan uporabim najmanj trikrat. Meni je bide tako nujno stvar, kot mi je nujen umivalnik v kopalnici. Aja, če imam pa menstruacijo, ga pa na teh trikrat uporabim še najmanj petkrat.

    Kolikor jaz vem, si ga vsi omislimo, uporablja ga pa praktične nobeden ne.

  22. izbrana said

    Sem videla, da si me klicala, pa sem včeraj že spala, danes pa sem bila na “podelitvi uradnega dokumenta”….

    Tiste odejice so se pred časom dale kupit ceneje, če si zbiral Mercatorjeve nalepke. Drugače pa so to Dormeo odeje, poglej na njihovo spletno stran, mogoče jih najdeš…. Meni so res dobre in to je ena redkih stvari,ki sem jo kupila v akciji, ni mi žal!

  23. zogca said

    Aha, bom jutri pogledala v trgovini. Ker res rabim ravno takšno, sem tam pogledala velikost in to je točno to, kar gre v mojo posteljno, pa ne bi zdaj preveč skakala okoli in iskala, se mi preprosto ne ljubi.

    A, imaš že v roki … Čestitke. Mi je bilo čudno, da te dvakrat zapored ne dobim, ker ti se pa res vedno oglasiš. Sem že pomislila, da te je kakšen ugrabil.😉

  24. zogca said

    Ej, ljudje, imamo nove smajlije, očitno. 😯

  25. pika said

    Biti ali ne biti? Lulati ali ne lulati? Tu verjetno dileme ni. Ali pa?

    Kako lulati? Tako, da gre ven. Da ne ostane noter. Lahko jaz stoje? Seveda! A ni praktično. Ker gre ven, a gre po meni. Ali lahko ti stoje? Jap, ker ga lahko “vzameš” v roke. Ne gre po tebi. Razen, če si pacek. Ali uživaš, ko gre po tebi. Ali lahko jaz sede? Seveda! Pa še razmišljam lahko zraven brez posebne koncentracije na dejanje samo, gledam nohte na nogi, če so še lepo nalakirani, krožim z nogami (gležnji seveda)… marsikaj lahko počnem. Seveda doma. Ali lahko ti sede? Seveda! Ker lahko razmišljaš zraven brez posebne koncentracije na dejanje samo, gledaš nohte na nogi, če so še lepo nalakirani (pardon, ali so še lepo pristriženi), krožiš z nogami (gležnji seveda)… marsikaj lahko počneš.

    Briga me, kako lulate! Kar me moti; sedaj koncentracija na ženski del občinstva… je to, kar ugotavljajo predhodni komentatorji. Umazana javna (ženska) stranišča! Groza! Mama je včasih rekla : na zunaj UJ!, od znotraj FUJ! S tem je povedano vse. Zakaj ženski del občinstva? Ker grem včasih kar na moško in se delam neumno, ko si umivam roke… še nikoli mi nihče ni rekel nič. Morda so tiho razumeli. Kako povezati to z ženskim “maltretiranjem” moških doma glede njihovega lulanja?! Ne vem. Vsi pač nismo enaki.

    A ne mislim, da so vsi moški v redu in sploh super. Ne! A sama se v nobenem odnosu z nobenim moškim ne mislim ukvarjat s tem, kakšno stranišče (ali tuš, ali karkoli drugega) pusti, ko opravi svoje (kako opravi, mi “dol” visi!). Ker mi ni treba. Ker takšen moški (seveda odrasel moški) ne bo dolgo del mojega življenja. Pa ne zaradi WC. To je samo en vidik lastnosti, ki mi osebno niso blizu.

    Sama sem vzgajala samo enega moškega, sina. Kolikokrat sem rekla (že kot stroj) : si počistil za sabo? si spustil vodo? si si umil roke? Sedaj ima to v krvi. Kar se mene tiče, sem svojo vlogo opravila. A kako lula? Tako kot je videl očeta. Stoje. Ne vem, če bo enkrat sede, pa naj sede.

    Nekako sodi sem “venček” … Dan D… morda za tiste moške, ki jim ženske dirigirajo, kako naj lulajo…

    JUTRANJA

    VODA

    ROKE

    ČAS

    Torej… jutranja voda (lulanje), roke (vzami ga v roke, lahko pa si privoščiš kakšen drug luksuz), čas… (za vsako dobro opravljeno delo je potreben čas).

    Dolžina… naj bo … lulanja… in komentarja

  26. zogca said

    Izbrana, katera od teh je zdaj prava?

    http://www.dormeo.net/index.asp?tn=catmain&c=4136

    Je to to?

    http://www.dormeo.net/index.asp?tn=productview&c=4136&pid=59238&info=cat_4136_other

  27. Spider said

    Na javnih straniščih pa tudi jaz lulam samo stoje pri pisoarju.

  28. zogca said

    Ima tvoja mama prav. Na ženskih straniščih vidiš marsikaj. Tudi do konca našminkane in naparfumirane dame, za katere veš, da so kakale, ker se pač malo zavoha, pride ven, se pogleda v ogledalu in se vode ne dotakne. Obrisala si je rit, predvidevam, da si jo je, in se ji ni zdelo potrebno, da si umila roke. Tega mi ne bo nikoli dano razumeti.

    Mama je včasih rekla : na zunaj UJ!, od znotraj FUJ! S tem je povedano vse.

  29. zogca said

    Seveda. Če ga naučiš kot otroka, ima to v krvi in nikoli ne bo delal drugače.

    Sedaj ima to v krvi.

  30. izbrana said

    Nisem jaz ravno strpna pri brskanju po internetu, ampak zate sem se pa zdaj prav posebej potrudila ;)!

    http://www.dormeo.net/index.asp?tn=productview&pid=60133&info=search

    To je to! Upam, da bo pravi link :)!

    Ja, imam v roki!!!! Važička jaz…. ;)!

  31. izbrana said

    Ja, je pravi link!

  32. zogca said

    Poceni ravno ni, ampak bom preživela. Menda.😉

    Hvala.

  33. zogca said

    Ste vsi čvekači danes že pospali?

  34. maxi said

    Pa misliš, da imajo to možnost ali je kar – boš lulal, kot jaz pravim. Ena je, če sem jaz dobro videla, tako naučila moža in vse sinove.

    Pa ti res vse verjameš kar na MON-u prebereš? Tako kot moški igrajo mačista zunaj doma, tako ženske regljajo marsikaj ko ni moža zraven.

    Enkrat smo že imeli debato, da MON ni statistika oz.splošna resnica. Vsaj jaz ta kurnik ne kupim za splošno mnenje.

  35. zogca said

    To vem, ampak toliko sem že brala na MON-u o tem prevzgajanju, da že skoraj ne morem verjeti, da ni ene cele skupine žensk, ki bi moške dejansko prevzgajale kot majhne otroke. Kar pa seveda ne pomeni, da to počne večina. Ker tega se zavedam, da je na MON kar nekaj ekstremnih primerov, ki niso reprezentativne za splošno populacijo.

  36. maxi said

    Aja še tole z lulanjem, enkrat sva s sodelavcem imela zanimivo debato okoli tega (pa se mi zdi, da sem o tem že pisala). V glavnem služben kolega (psiholog) je diskusijo zaključil s stavkom;
    Ko ugotoviš, da ti gre na živce že to kako on lula (uporabil je sicer en drug izraz:mrgreen: ), je čas, da začneš iskat(reševat) resen problem.

  37. zogca said

    Enako je meni rekel družinski prijatelj. Da je dojel, da mora oditi, ko je opazil, da ga moti že to, kako speče zrezek. Pa ga je spekla enako kot on. Njegov problem je bil sicer to, da je on to opazil, ko je bila ona v petem mesecu, otroka sta hotela oba. V šestem jo je začel varati, ko je bil otrok star par mesecev, se je preselil k drugi.

    Ko ugotoviš, da ti gre na živce že to kako on lula (uporabil je sicer en drug izraz ), je čas, da začneš iskat(reševat) resen problem.

  38. zogca said

    😆 in😳 in😥 in 😀 in 😎

    Malo testiram nove smajlije.😉

  39. zogca said

    😛 in😕 in😡 in 😈 in 🙄

  40. maxi said

    To vem, ampak toliko sem že brala na MON-u o tem prevzgajanju, da že skoraj ne morem verjeti, da ni ene cele skupine žensk, ki bi moške dejansko prevzgajale kot majhne otroke.

    Jaz na MON-u ne morem prebrat niti stavka več, se mi je ustavilo in konec, ker toliko balasta….nimam več kam zlagat.
    Kar se prevzgoje tiče, ti je lepo napisala Janis, ne odobravam takšnega početja, ampak zagotovo ti moški to rabijo.

  41. Lynx said

    Jaz danes prvič slišim, da moški ščijejo sede. Razen ko to opravijo hkrati s tadrugo potrebo.😉

  42. maxi said

    Jaz sem pa tako zaspana, pa ne morem it spat, ker čakam pralni stroj.🙄

  43. zogca said

    Jaz sem med vikendom oprala tri žehte in zdaj sem spet dobra do sobote.😉

    Jaz sem pa tako zaspana, pa ne morem it spat, ker čakam pralni stroj.

  44. maxi said

    Jaz sem dala smajl, ki zavija z očmi, on pa men da tega, ki kaže jezik…hm😐

  45. zogca said

    Enako sem mislila jaz. Zdaj pa kaže, da temu ni tako. Začni spraševati moške prijatelje, kako lulajo. Jaz jih bom.😆

    Jaz danes prvič slišim, da moški ščijejo sede. Razen ko to opravijo hkrati s tadrugo potrebo.

  46. maxi said

    Jaz danes prvič slišim, da moški ščijejo sede. Razen ko to opravijo hkrati s tadrugo potrebo.😉

    Ma ti si še stara garda….tamlade zdaj bolj na trdo držimo😛

  47. zogca said

    To se je zgodilo tudi meni, ko sem zgoraj testirala.

    Pa menda je to zdaj samo testno, ker še nikjer ni na Word Pressu novice o tem, da so novi smajliji. Tako da bodo gotovo še popravili. Sicer pa sem zdaj prečekirala forum in se narod že pritožuje, naj vrnejo stare.

    Jaz sem dala smajl, ki zavija z očmi, on pa men da tega, ki kaže jezik…hm

  48. maxi said

    Enako sem mislila jaz. Zdaj pa kaže, da temu ni tako. Začni spraševati moške prijatelje, kako lulajo. Jaz jih bom.😆

    Moj zadnji in najdražji lula sede in to mu je bilo čisto normalno.

  49. zogca said

    Jaz v bistvu sploh ne vem, kako moj princ lula.😦 In tudi ne vem, katera je njegova najljubša jed. Vem, da je nekaj z rižem, a na koncu skrivnosti sploh ni izdal. Prebivšega sem stokrat videla lulati, princa pa nikoli.😦

  50. zogca said

    Si ga videla lulati?😉

    Moj zadnji in najdražji lula sede in to mu je bilo čisto normalno.

  51. maxi said

    🙂🙂😯😯😆😳

  52. Lynx said

    Pa ti res vse verjameš kar na MON-u prebereš? Tako kot moški igrajo mačista zunaj doma, tako ženske regljajo marsikaj ko ni moža zraven.

    Tudi meni se tako zdi. Če verjamemo Janis o tistih 60% copat, lahko dodamo še 40% “patriarhatov”, kjer je ženska služkinja. To bi pomenilo, da normalnih zakonov sploh več ni.

  53. zogca said

    Upam, da to ne drži.

    To bi pomenilo, da normalnih zakonov sploh več ni.

  54. maxi said

    Si ga videla lulati?😉

    Ma sem ga vidla, pa tudi mi je povedal.

  55. zogca said

    http://www.genspot.com/blog-6732/zakaj-moski-lulajo-stoje.aspx

  56. maxi said

    To bi pomenilo, da normalnih zakonov sploh več ni.

    In kaj je normalno?

    Jaz bi rekla takole, če obema odgovarja nekaj kar je zame mimo, je to verjetno za njiju normalno.

  57. zogca said

    Kar je noro, je pa to, da ko sem v Gugl vtipkala lulanje stoje, mi je vrglo ven na tono rezultatov o tem, kako zdaj ženske lahko lulamo stoje, pač prodajajo neke pripomočke. Kaj zdaj, me bomo lulale stoje, moški pa sede? Nič jasno.

  58. zogca said

    To pa gotovo.

    Keč je v tem, da se najdeta dva, ki sta enako čudaška.

    Jaz bi rekla takole, če obema odgovarja nekaj kar je zame mimo, je to verjetno za njiju normalno.

  59. Lynx said

    In kaj je normalno?

    Zakon naj bi bil zveza dveh svobodnih ljudi. Če katerikoli od njiju nekaj MORA delati na zahtevo drugega, ali zato ker mu drugega ne preostane, zame ni sprejemljivo.

  60. zogca said

    http://farm4.static.flickr.com/3096/2710184691_32ef2c5959.jpg?v=0

    Tako pa ženske po novem lahko lulamo stoje.

  61. maxi said

    Zakon naj bi bil zveza dveh svobodnih ljudi. Če katerikoli od njiju nekaj MORA delati na zahtevo drugega, ali zato ker mu drugega ne preostane, zame ni sprejemljivo.

    Zate taka veza ni sprejemljiva, zato je nimaš, nekdo tako vezo goji, ker to rabi.

  62. Lynx said

    Zate taka veza ni sprejemljiva, zato je nimaš, nekdo tako vezo goji, ker to rabi.

    Seveda. Nekaterih moških ne moti če so doma v podrejeni vlogi. Za ženske velja isto. Kot sta že napisali, zakaj ne, če je obema prav.

  63. vlatka said

    Menda v Indiji vsi lulajo čepe…. 😀 😀

  64. Janis said

    Tudi meni se tako zdi. Če verjamemo Janis o tistih 60% copat, lahko dodamo še 40% “patriarhatov”, kjer je ženska služkinja. To bi pomenilo, da normalnih zakonov sploh več ni.

    No, v bistvu sem jaz omenjala teh 60% moških, ki igrajo pubertetniške sinove. In to ni čisto isto kot copata, ker copata si tud mrdnit ne upa in ves čas tiči nekje ob ženi. Pubertetniški sinovi pa imajo svoje razvade, ki jih ženske tipično opisujejo kot “moški so pač taki” in jih velikodušno dopuščajo in odpuščajo. Sem spada v veliki meri prekomerno druženje s kolegi in popivanje, v malo manjše meri pa varanje. Itak je pa zmeraj tako, da gliha vkup štriha. Če ti je najbolj važno to, da ne boš ostala sama, moraš pač pri tridesetih pobrati kogarkoli, ki se zanima zate in to precej hitro, preden se zanimanje ohladi. Če si pa pripravljena morda ostat tudi sama, si pa lahko privoščiš čakanje in izbirčnost. Isto velja seveda za moške.

  65. Spider said

    V bistvu je odločitev za samskost na dolgi rok nenaravna…

    Jaz se včasih zdim sam sebi kot župnik, ker sem sam. Ko da mi je samskost zapovedala kakšna višja inštitucija, ha ha..

  66. zogca said

    Saj po moje se redko kdo odloči za samskost na dolgi rok, če seveda pod dolgi rok mislimo deset let in več. Leto ali dve se meni pač ne zdi dolgi rok, ampak normalno obdobje, ker se mi zdi skakanje iz zveze v zvezo zelo slabo.

  67. Spider said

    Ja, na dolgi rok sem mislil daljše obdobje.

    Čeprav je tako: po moje se je redkokatera 35-40 samska ženska kar odločila, da bo samska. Verjetneje je tako, da je enostavno postavila kriterije tako visoko, nemara previsoko, da pač ni našla nikogar, ki bi ustrezal…

  68. zogca said

    Ne vem, kako je s tistimi med 35 in 40, zase, ki imam manj let, vem, da sem trenutno prostovoljno samska. Če ni prave ljubezni, se mi zdi brez veze biti v zvezi samo zato, da nisi sam. To mi je nonsense.

  69. Spider said

    Pri tebi je stvar itak jasna. Si v fazi prebolevanja neke lepe veze, prepričana si, da si izgubila ljubezen svojega življenja, hkrati pa nekje v sebi še vedno upaš, da se vrne k tebi..

  70. zogca said

    Ampak veš, koliko žensk bi na mojem mestu bilo v tem času že v najmanj eni, verjetno pa tudi dveh ali treh zvezah? Poznam kar nekaj ljudi, ki vse skupaj en mesec niso bili samski? Vedno si koga najdejo, samo da imajo nekoga ob sebi, vedno.

  71. Spider said

    Ja, to pa sigurno. Se mi zdi, da je tale “moja” internetna takšen primerek.

  72. zogca said

    Če jih menja kot po tekočem traku, verjetno res.

    Odvisna od odnosov.

    Meni je pri njej zelo zanimivo, da bo parih mesecih za vsakega ugotovi, da je tolane bebec. Pa ne mi rečt, če izbiraš, da si same bebce lahko izbereš.

  73. Spider said

    Ma tudi mene je razglasila za kretena, imbecila, pacienta, ne vem kaj vse…Ne zdaj, pred meseci..

    Ko sme jo vprašal, zakaj se je mesece pogovarjala z mano, če sem pacient in imbecil, pa se je začela sprenevedati.

    Ona ma izjemno slabo lastnost: ko jo kaj zmoti…človeka razglasi za vse najslabše, kar je možno..

  74. zogca said

    Lahko bi pomislila, kaj o tem, ko tako govori o svojih bivših, pravzaprav pove o sebi. Ženska, ki je hodila s samimi kreteni, kot ona govori zase, je potem tudi sama kretenka. Če ne bi bila, si ne bi izbrala kretenov. Logičen zaključek. Jaz še vedno trdim, s tem, ko žališ svoje bivše, žališ svojo izbiro, torej svojo pamet, skratka, sebe.

  75. Spider said

    Normalno, skupen imenovalec svojih bivših zvez je posameznik sam.

  76. zogca said

    To jaz vedno govorim.

    Ampak hej, ljudje, ki se jim ponavljajo vedno eni in isti vzorci, bodo krivdo iskali na drugi strani, s temi ženskami ni bilo nekaj v redu, s temi moškimi. Ne bodo pa niti pod točko razno razmislili o tem, da so bili v vseh teh zvezah s popolnoma različnimi partnerji oni sami. Niso bili nikoli srečni? Se ne vprašajo, kaj je z njimi narobe, da ne morejo biti srečni. So se vedno počutili utesnjeni? Se ne vprašajo, kaj je z njimi narobe, da se jim nenehno zdi, da jim nekdo omejuje svobodo. In tako naprej.

  77. Spider said

    Ženska, ki je denimo navajena živeti z alkoholikom, ne more najti normalnega moškega,vsaj ponavadi ne. Če že zapusti alkoholika, si skoraj zagotovo najde drugega. To je namreč edini način partnerske veze, ki ga pozna. Res, da je to patološki odnos, ampak samo takega ona pozna.

    Podobno je z ženskami, ki imajo sindrom, da mora biti moški veliko starejši (v njem nezavedno iščejo nadomestek očeta)..itd..

    Ogromno ljudi absolutno funkcionira po šablonah.

  78. zogca said

    Ali pa to, da vsakokrat, ko zveza postane resna in gredo stvari v smeri skupnega življenja ali zakon, pobegneš. Še en vzorec.

  79. mi-ya-gi said

    Če imaš doma moškega, odloča on. Če imaš doma copato, odločaš ti.

    Izgovori o higieni pa nimajo s tvojim vprašanjem (naslovom) nobene zveze, rešitev je npr. dvig pokrova na školjki. Pokončen moški zna tudi ciljati in zadeti, kamor je treba, copatam pa se itak samo tresejo roke, kdaj jih bodo spet slišali (dobili) od gospodarice.

  80. zogca said

    To mi je pa všeč.🙂

    Če imaš doma moškega, odloča on. Če imaš doma copato, odločaš ti.

  81. zogca said

    Nekdo se je zelo razjezil, ko je prebral mojo objavo in kaj nekatere ženske delajo moškim.

    Tiranija feministk

    http://dronyx.wordpress.com/2009/07/07/tiranija-feministk/

  82. zogca said

    “Si lulal čepe?”
    “S..s..s sem, lulal sem čepe.”
    “Nisi! Vem da nisi! Spet se mi lažeš! Baraba!”
    “Sem, prisežem pri pokojni babici, čepe sem lulal! Prosim, verjemi.”
    “Nisi! Lažnivec! Lažnivec nemarni! V očeh ti vidim, da si spet stoje scal po celem WCju!”
    “Res sem. Draga, grem lahko še enkrat, pa glej, da mi boš zares verjela.”

    Ma fuck off. Meni sigurno ne bi nihče ukazoval, da naj lulam čepe ali kakam stoje, pa če bi bila v igri zaradi mene lahko tudi Gizela Budchen ali še kaj boljšega na prvi pogled in otip.

    In tako naprej!!!

  83. Spider said

    Povprečen moški pač dojema lulanje stoje kot nekakšno neodtujljivo znamenje moškosti..he he..

  84. zogca said

    Ne gre za to. Vsaj meni. Gre za to, da si te nekdo tako zelo lasti, da ti odreja, kako boš lulal.

  85. mujo said

    Včasih tudi lulanje sede ni napačno.

Leave a Reply

 
