Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Dvoje toplih rok!

Posted by zogca na julij 4, 2009

ZDAJ

Zdaj sedla bi
k nogam ti kot otrok,
prižela glavo
tesno na kolena tvoja,
da bi čutila dvoje toplih rok,
ki božanj so najnežnejših bogate.
Zakaj je sen sladak
le želja moja,
ko so tak mehke moje misli nate.


Dora Gruden

44 Responses to “Dvoje toplih rok!”

  1. pika said

    Zakaj je sen sladak
    le želja moja,
    ko so tak mehke moje misli nate.

    Nežno melanholično zbujanje v današnji dan…kar ustreza mojemu počutju danes. In besede zgoraj… tako resnične danes. Danes moram v svet; samo slediti cesti, brez meja in brez cilja… brez misli…samo obdana s čudovito lepoto vsega, kar nas obdaja…reka, vodi me…

    Reka luči mimo mene drsi
    Ko tiho pogrezam se v naročje noči
    Nebo je skrilo izgubljene mi poti
    Le tebi uspelo pustiti v meni je sledi.

    Nekje nad oblaki, kjer se rodil je najin raj,
    Zdaj vlada praznina, grad pepela in saj
    Kako naj pozabim, kako izbrišem naj vse
    Kako naj iztrgam, kar si vsadila mi v srce.

    Rad bi da veš, kamorkoli greš,
    Del mene bo vedno s teboj
    Hočem da veš, kjerkoli že boš
    Del tebe bo vedno z menoj.

    Kakorkoli… lep dan…katerakoli reka bo vas že vodila…

  2. zogca said

    Tudi jaz ga želim tebi in vsem vam, ki berete.

    Kakorkoli… lep dan…katerakoli reka bo vas že vodila…

  3. zogca said

  4. zogca said

    Vse je že nared za poroko leta. Pred cerkvijo Srca Jezusovega v Drežnici nad Kobaridom, kjer si bosta večno zvestobo obljubila prvak opozicije Janez Janša in zdravnica Urška Bačovnik, se je že zbralo okoli 100 ljudi. Med gosti so tudi Janševi strankarski kolegi …

    http://24ur.com/novice/slovenija/v-pricakovanju-poroke-leta.html

  5. zogca said

    Prve fotografije s poroke leta

    http://www.rtvslo.si/zabava/druzabna-kronika/foto-prve-fotografije-s-poroke-leta/206819

  6. vlatka said

    žogca,

    rvoj prvi komentar spominja na moje misli z bloga… 😀 😀

    Tudi tebi lep dan 🙂

  7. John said


    😉

    Lep dan

  8. zogca said

    Bejbe res ni bila tudi.😉 Je bila ves dan pri Jovanki.😉

  9. zogca said

    Ker je bil današnji dan v znamenju poroke, sem šla poiskati tisto fotografijo, ki sva jo s princem takrat izbrala, mislim na poročno obleko.

    Takšno obleko bom pa, ko bom nevesta, nosila jaz.

  10. zogca said

    Mislim, gotovo ne bo povsem takšna, ker takšne mi verjetno nihče ne bo znal narediti, ampak oblika pa bo takšna, model.

  11. zogca said

  12. zogca said

  13. zogca said

  14. Spider said

    Zogca, to je pesem mojega otroštva:

    Mati je iz službenega potovanja v BG prinesla kaseto in jaz sem vrtel Zora je, dokler ni bila kaseta adio.

  15. zogca said

    To jaz poslušam še danes.😉

  16. zogca said

    Pesmica moje rane mladosti.

  17. zogca said

    In še ena.

  18. Spider said

    A tale ti je všeč..

  19. zogca said

  20. zogca said

    Jup, to je to, Vidovdan.

  21. Spider said

    Joj, ta Sheakespears Sister ima ona med favorites na svojem accountu..Pa Vidovdan tud.

  22. Spider said

  23. zogca said

    Nisem bila fenica, ampak dve pesmi sta bili pa fantasični.

    Sheakespears Sister

  24. zogca said

    Še ta.

  25. zogca said

  26. zogca said

  27. zogca said

  28. Spider said

  29. zogca said

  30. zogca said

  31. zogca said

  32. maxi said

  33. Spider said

    Vidovdan
    u nebo gledam
    prolaze vekovi
    secanja davnih
    jedini lekovi

    Kud god da krenem
    tebi se vracam ponovo
    ko da mi otme
    iz moje duse Kosovo

    Vidovdan
    k’o vecni plamen
    u nasim srcima
    kosovskog boja
    ostaje istina

    Vidovdan
    oprosti Boze
    sve nase grehove
    junastvom daruj
    kceri i sinove
    😦

  34. Spider said

    To je za S….

  35. zogca said

  36. Spider said

    Pusti mi vsaj spomine

    Pusti mi vsaj spomine
    na maj 2004
    ko sem te prvič videl
    tam v Tivoliju
    ki zdaj sameva
    v soju mojih spoznanj
    -takrat še nisem vedel zate
    a nekaj sem slutil.

    Pusti mi vsaj spomine
    na maj 2005
    ko si mi rekla
    da sem Poirot
    in da rada govoriš
    z mano
    takrat si mi postala
    simpatična.

    Pusti mi vsaj spomine
    na november 2005
    ko si se mi prvič odprla
    mi zaupala svojo zgodbo
    mislim, da sem bil
    dober poslušalec
    spominjam se vsega
    kar si povedala.

    Pusti mi vsaj spomine
    na november 2008
    takrat si mi rekla
    ne morem verjeti
    mar se res spominjaš
    -prav vsega?
    Vse je ostalo v meni
    in to ti je bilo všeč.

    Aprila 2009 si rekla
    da med nama ni ničesar
    in da naj ti dam mir
    bolj kot tvoje besede
    me je bolel tvoj
    porogljiv smeh
    in dejstvo
    da do mene ne čutiš ničesar.

    A rekla si
    da se bova videla
    ko se poletje poslovi
    in pade listje z dreves
    a ne v Tivoliju
    temveč v Križankah
    na istem koncertu
    -boš zbrala pogum za to?

  37. Tana said

    Pusti mi vsaj spomine ….

    Spider, če so spomni slabi, potem je bolje, da ti jih ne pusti!!!

    Če so pa lepi, bodo pa tako in tako ostali, v tebi!!!😉
    In noben-a ti jih ne more vzet.😉

    Opažam pa, da si ti zadnje čase nekaj pesniško navdahnjen. Ali si zaljubljen ali kaj se dogaja? Nisem čist na tekočem. 😉

  38. Spider said

    Bolečina rojeva poezijo.

  39. Spider said

    Ok, dovolj travmiranja za danes, grem na luft.

  40. zogca said

    To je vedno dobro. Sploh, ker zate na luft ne pomeni na pivo.😉

  41. Spider said

    Ti je všeč moja nova pesmica?

  42. Spider said

    Po moje bom se dost pesmic napisal o njej.

  43. zogca said

    V redu je. Nisi še Neža Maurer, ampak napreduješ. Pa kar piši. Pravijo, da to zelo pomaga.

  44. Spider said

    Vedno, ko me bo prijelo, da bi ji poslal msg, bom raje napisal kaj o njej.

Leave a Reply

 
