Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Jovankini recepti! aka Piconi in čičerkin namaz!

Posted by zogca na julij 3, 2009

Jovanka se je vrnila s počitnic, Žogca pa tudi, zato so na vrsti novi recepti. V tokratni objavi bosta sicer samo dva, zato pa jih bo konec tedna še več. Nekaj jih bom poskusila tudi sama, kajti v soboto grem na obisk v Jovanki, ampak seveda žal premnogih jedi ne bom smela jesti, ker hujšam. Če bom pridna, mi bo Jovanka verjetno spekla kakšen zrezek in ne bom ostala lačna. Zdaj se seveda šalim, kajti Jovanka še nikoli ni nikogar pustila lačnega.

Piconi. Najprej morate narediti kvašeno testo, za nas bolj kuhinjsko neuke to pomeni, da potrebujemo pol kile moke, pol kvasa in malo soli, kar potem s toplo vodo zmešamo v kepo. Testo nato razvaljamo v velik pravokotnik in ga narežemo na kocke, ki naj bi bile velikosti petnajst krat petnajst centimetrov. Kocke najprej namažemo s paradižnikovo omako oziroma kečapom, vendar pazimo, da ne namažemo robov, potem pa po želji dodajamo šunko, riban sir, gobe, origano itn. Kocke zapremo in z vilicami stisnemo robove. Picone cvremo na ponvi z zelo malo olja, lahko pa jih spečemo tudi v pečici, ampak Jovanka pravi, da so na ponvi boljši.

Čičerkin namaz. Ker vedno pišete, da si želite predvsem preprostejših jedi, ena zelo preprosta, ampak menda zato nič manj slastna. Čičerko vzamemo iz konzerve in jo odcedimo. Stresemo jo v multipraktik in dodamo strok česna, tri žlice popraženega sezama, žlico limoninega soka ter sol, potem pa počasi dodajamo olivno olje, kar počnemo tako dolgo, da dobimo zmes, ki ima gostoto paštete ali pa tatarskega biftka. Dober tek!

27 Responses to “Jovankini recepti! aka Piconi in čičerkin namaz!”

  1. vlatka said

    Dej, no, zdaj ne jem, pa mi delaš apetit 😀 😀

  2. zogca said

    Ne reci, da tudi ti hujšaš, ker se mi to zdi nemogoče.

  3. vlatka said

    žogca,

    ne hujšam, ker ni potrebe, a zvečer in ponoči ne jem… 😀😀

  4. zogca said

    Saj zato se mi je zdelo nemogoče, da bi ti hujšala, ker res ne vem, kam bi lahko hujšala, ker nikjer nisem videla nobenega viška. Jaz pa rada jem zvečer, ampak moram paziti, kaj je tisto, kar zvečer jem.

  5. trnovčanka said

    Piconi zgledajo slastno – mastno. Koliko je to pol kvasa?

    Pa dobro jutro!😀

  6. zogca said

    Ti bo Jovanka povedala, ampak predvidevam, da misli pol tistega malega paketka. Takšna mala kocka je. Jovanka jih vedno kupuje, ko greva v trgovino.

  7. John said

    Kaj čičerika je že kuhana? Običajno jo je potrebno še kakšno uro kuhat?
    🙂

  8. trnovčanka said

    Sej v tem je problem ker imaš 25 in 45 gramske kocke.

  9. zogca said

    Vama bo Jovanka popoldne odgovorila, ker jaz sem mrzla.😉

  10. cija said

    No, saj verjetno tole s kvasom ni nobena znanost.
    http://www.club-paneo.com/si_si/pekovski-kvas.html

    Se pravi, da za pol kile moke rabiš cca 20 gramov kvasa. samo nikarte kupit tiste kocke, ki ima pol kile kvasa. To bi bilo verjetno preveč.
    Tole s čičeriko pa se mi zdi slastno. bomo sprobali ob priliki.

  11. zogca said

    Keč je v tem, da Jovanka, logično, predvideva, da vsi znamo narediti kvašeno testo. To, kako se ga naredi, sem jaz ekstra izvlekla iz nje, ker jaz pač kvašenega testa ne znam narediti, ga pa sicer večina žensk zna.

  12. Jovanka Broz said

    čičerika je v konzervi, v slanici- že skuhana.

    Kvas je fala, mala kocka, ki stoji v hladilniku v trgovinah.

    Oba recepta sta slastna, probajte- ne bo vam žal.

  13. trnovčanka said

    Oba recepta sta slastna, probajte- ne bo vam žal

    Jutri delam picone. Poročam. Podatek fala je falil🙂 Zdaj vem vse:mrgreen:

  14. trnovčanka said

    ga pa sicer večina žensk zna.

    Spet sem v manjšini. Jaz znam narediti samo testo za pizzo in za štruklje. Za slednje samo zato, ker sem totalno ubrisana na njih.

  15. zogca said

    A povabiš pa ne???:mrgreen:

    Poročam.

  16. zogca said

    Jaz pa samo za pico.😉

    Jaz znam narediti samo testo za pizzo in za štruklje.

  17. trnovčanka said

    A povabiš pa ne???:mrgreen:

    Vabljena🙂 No problem. Možka tko cele dneve ni doma in mi je dolgčas. No, dolgčas mi ravno ni, sam pogovarjam se pa cele dneve s triletnikom in dojenčkom.😉

  18. zogca said

    Saj ne smem jesti piconov. Ampak za kofe se bova pa zmenili zelo v kratkem. Sarajevo je tako ali tako za ta teden odpadlo, ker mojega bratranca tam ni, ne morejo, ker mali ni dobil pasoša. Tako da nisem tako bizi, kot naj bi bila. Ampak jutri ziher ne, ker grem k Jovanki. Drugi teden pa komot. Lahko že v ponedeljek. Tam, kjer sva rekli, ob reki.😉

  19. trnovčanka said

    Ti jutri samo poslikaj vse kar boste/bodo jedli, in piši recepte.
    V ponedeljek pa velja🙂 Upam, da bo vreme.

  20. zogca said

    Jaz si pretiranega sonca spet ne želim, ker dobim alergijo po rokah.😦 Čeprav zdaj imam zdravila, naslednji teden pa bomo delali teste, kaj je tiste alergen, ki sprođža v stiku s soncem …

    Jutri bom vse pofotkala, tudi tisto, česar ne smem jesti. Samo sem hepi, ker sem v novi kiklici in se sploh ne sekiram, da nekih stvari ne smem jesti. Še en mesec in bom zadovoljna s svojim telesom, zdaj seveda še ne morem biti. Potem bom pa tri ljudi zadolžila, da me začnejo brcati v rit, čim se zredim.

  21. zogca said

    Vreme do srede enako kot je zdaj. Sonce, nevihta, sonce, nevihta.

    http://www.wunderground.com/global/stations/14015.html

  22. Jovanka Broz said

    Žogca, mojega sina ne bo na kosilu jutri,ker gre s punco na morje. Veš,da ne bom naredila stvari,ki jih ne smeš jesti. Tudi za moža ne, ker on je to, kar imaš rada tudi ti-tako,da ne bo problem.

    Če bi naredila vse kar imam v navadi, sem jaz potem požeruh do torka, ker mi je žal stran metat.

  23. maxi said

    Mmmm…tale namaz zgleda prav njami.

  24. zogca said

    Jaz sem se hecala. Res vem, da ti mene ne bi pustila lačno.

    Žogca, mojega sina ne bo na kosilu jutri,ker gre s punco na morje. Veš,da ne bom naredila stvari,ki jih ne smeš jesti. Tudi za moža ne, ker on je to, kar imaš rada tudi ti-tako,da ne bo problem.

  25. zogca said

    Treniraj, Maxi, če hočeš biti moja žena. :mrgreen:

    Mmmm…tale namaz zgleda prav njami.

  26. zogca said

    Napadalci gejevskega aktivista v rokah policije

    http://24ur.com/novice/slovenija/napadalci-gejevskega-aktivista-v-rokah-policije.html

    In kar je najbolje, dobili so jih s pomočjo interneta.😉

  27. vlatka said

    žogca,

    morda bi Weba vprašali? 😀 😀

Leave a Reply

 
