Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Vas mika?

Posted by zogca na julij 2, 2009

Nekega jutra sva z Izbrano na počitnicah zašli v Spa in Wellness center, kajti hotela sem se naročiti na pedikuro. Ko sem imela datum in uro, sva vprašali, huda babja firbca, ali si lahko ogledava, kaj vse imajo in ponujajo svojim strankam.

Mogoče sva malo za luno, ampak resnično nisva pričakovali “sob za seks”. Tako sva, ko sva se hudomušno nasmihali, poimenovali sobi, v katerih sta se nahajali masažni mizi, savna in postelja. Kajpak v ceniku ne piše, koliko stane najem “sobe za seks”, ne, temu se reče “poseben tretma za dve osebi”, ki lahko vsebuje masažo ali pa tudi ne. Z masažo stane okoli devetdeset evrov, brez okoli šestdeset.

Ko sva bili zunaj, sva združno ugotovili, da tovrstne usluge niso za naju in da bi nama bilo neprijetno početi “tisto” na takšen način. In vi, vas takšne stvari mikajo ali  pa “tisto” raje počnete na diskretnejši način?

20 Responses to “Vas mika?”

  1. vlatka said

    O, ti žogca, žogca,

    namesto izbrane bi s sabo vzela webmajstra,hehe 😀 😀

  2. cija said

    “Tisto” naredim v hotelski sobi, potem pa pod tuš in na masažo. Drugače pa sva z dragim bila januarja na nekem takem razvajanju – skupna kopel. So naju pustili v diskretno osvetljeni sobici s kadjo in dvema kozarcema šampjanca sama. Ampak meni se v tisti vročini res ne da še fizično udejstvovat. Pa še penine niso znali servirat tako, kot se spodobi, na ledu.
    Dobro, da sva bila v terminu za upokojence. Oni so se spokali ob 7 na zajtrk in v bazen, midva sva bila nemoteno glasna celo dopoldne :))

  3. Spider said

    Pa smo spet pr seksu, he he.

  4. Jovanka Broz said

    midva sva na Valentinovo šla v Kleopatrino kopel. Tip prinese na pladnju penino, narezek, oreščke, jagode….sem mislila,da me bo “odnesel” a tip nič, je šel ven😀

  5. zogca said

    Kaj pa vidva, Jova? Nam zaupaš???

  6. zogca said

    Jovo, a si blizu fiksnega, da te pokličem zaradi receptov?

  7. zogca said

    Če ni nič o seksu, ste, se mi zdi, kar malo razočarani.😉

    Pa smo spet pr seksu, he he.

  8. zogca said

    Jaz želim, da me princ pelje sem http://www.nebesa.si/ , kot sva se dogovarjala, preden sva se razšla. Lahko na poročno potovanje😉 , ker prej verjetno sploh ne bom hotela seksati.😉

  9. asdf said

    nebesa poznam, lastnike tudi, prijetno…
    no danes imate v prestolnici slovencev ta koncert
    jako subtilna in prefinjena glasba…

    včeraj je bil, legendarni:

    jutri pa bo nič manj pomemben in slaven:

    ajt, odpotujem jas za kak mesec- uživajte!

  10. zogca said

    Lepo se imej in javi se, ko boš nazaj. Verjetno je prav, če ti zaželim tudi dober veter, kajne?😉

    ajt, odpotujem jas za kak mesec

  11. zogca said

    Proti hotelskim sobam tudi jaz nimam nič, pa četudi bi kdo na hodniku kaj slišal. Ampak da prav nekam pridem s tem namenom in da oni tam vedo, da jaz noter seksam … Ne vem. Jaz sem še vedno za nebesa.😉

    Oni so se spokali ob 7 na zajtrk in v bazen, midva sva bila nemoteno glasna celo dopoldne.

  12. Jovanka Broz said

    Žogca, kaj naj vam zaupam? če je “kaj” bilo v tisti kopeli?

    ma, jok. Nič. Niti razmišljala nisem o tem .Mene je bolj skrbelo,da me ne zaboli glava od tiste vroče vodurine, ha ha ha ha

  13. zogca said

    Mene bi skrbelo za frizuro.😆 Čeprav, to moraš vedeti, sem Izbrani obljubila, da si ne bom vedno ravnala las, ampak bom kdaj tudi skodrana, ker ona pravi, da sem skodrana bolj luštna. Jaz sem mislila, da jo bo kap sunila, ko me bo vidla kot pudlja, njej pa je bilo všeč.

    Mene je bolj skrbelo,da me ne zaboli glava od tiste vroče vodurine, ha ha ha ha

  14. asdf said

    uf, moj najljubši komad, najljubšega benda.
    jebemti- ob tej uri me spomni na frenda, ki ga je pred sarajevskim tunelom skinu snajper, na drugega, ki ga je na stradunu raztrgala granata. to so stvari, ki jih ne morem poslušat več.

  15. zogca said

    Ružica si bila jedna u mom srcu …

    Kako dobra live verzija, fantastična.

  16. dronyx said

    Jaz se spomnim v New Yorku, ko sta se v sobo zraven moje za eno noč naselila dva “temnopolta afroameričana”. Ženska je po moje par ur neprestano stokala in kričala, vmes sta pa še tolkla po steni. Nekako ob 2 uri ponoči se je zadeva umirila, potem pa se je spet začelo čez par ur ob petih zjutraj. Samo nisem pisal pritožbe managerju hotela, ker potem bi mi na račun firme poslal v sobo morda še kakšno temnopolto prostitutko.

  17. vlatka said

    Pogrešam Weba… 😀 😀

  18. zogca said

    Jaz tudi. Saj bo dobil neopravičene. :mrgreen:

  19. Spider said

    Danes sem srečal po dolgem času gimnazijskega sošolca, ki ga dolgo nisem videl. Pa sva malo čvekala itd..

    Nisem nek luzer, samo večina mojih gimnazijskih kolegov je v lajfu tako uspešnih, da kr komplekse dobim, he he..Pa so to 29-30 stari fantje. Zgleda, da smo bili res super klas. Nihče ni brez službe.Nekateri so prave živine že pri tej starosti..

  20. zogca said

    Ni razloga za komplekse. Če gre tebi dobro in praviš, da ti gre, si lahko samo vesel, da gre drugim še bolje. Pač bolj garajo, nekaterim izmed nas se ne ljubi.😉

Leave a Reply

 
