Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Srce se muči!

Posted by zogca na julij 2, 2009

KRIK

V vsemirju se zvezde bleste
s sinjo svetlobo,
vsa srca zdaj k njim hrepene
s tiho tesnobo.

Premnoge smeri že drže
v svetle višine,
a bedno človeško srce
išče globine.

Saj v njem ni velikih moči,
do zvezd ne more,
ob slutnjah le čuti z očmi
svetlobo zore.

V grozljivem iskanju drhti,
ne najde luči,
s prividi neznanih poti
srce se muči.

Vida Taufer

12 Responses to “Srce se muči!”

  1. zogca said

    Že dolgo nismo občudovali Monicinih lepot, zato se mi je zdelo nujno, da jo spet dam malo na blog.

  2. zogca said

  3. vlatka said

    Ni bedno človešo sre…,
    srce je nekaj, kar pove,
    in gre tudi v višine…😀 😀

  4. zogca said

  5. zogca said

  6. StaneP said

    Ko sem videl da si prilimala Bonnie Tyler, si me spomnila na za mene najlepši Country komad.

    Pa še Web je pokeraš in mu bo najbrž zelo všeč.

    Ali je komu country glasba všeč? Meni se je prikupila pred leti v Pariškem Disneylandu, kjer imajo country skedenj, restavracijo in v njej živo glasbo. Vse skup je narejeno popolnoma avtentično. Kot bi bil res a divjem zahodu. Neverjetno kakšno vzdušje so naredili.

  7. zogca said

    A veš, da meni pa je všeč, res.

    Ali je komu country glasba všeč?

  8. StaneP said

    Jaz imam rad tako različno glasbo… Ravnokar sem pri sebi prilimal eno klasiko. Paše včasih, res. Toda country je pa zgodba zase. Ali ti požene kri po žilah, petah he he… Ali je pa baladno sanjav. In tisti tipični zven. Mah, saj glasba je vsa lepa, če le ni preveč diletantsko odigrana.

    Dve country legende skupaj

  9. StaneP said

    Shania zelo rad poslušam. Samo na Tubu so sami zvočno slabi posnetki, Ti šment…

  10. zogca said

    Jaz za tiste pesmi, ki so mi najbolj všeč, sploh ne vem naslova. Tiste najljubše pa sploh nisem mogla najti, čeprav sem jo par večerov iskala, pregledala vse lestvice countryja, vse, vse, vse.

  11. Janis said

    Meni je všeč Johnny Cash😀

  12. Lynx said

    Ni ravno country. Poslušajte besedilo:

Leave a Reply

 
