Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Moj ječar!

Posted by zogca na julij 1, 2009

DOVOLJ JE

Dovolj je,
da pogledam
v večeru toneče nebo,
pa te najdem.
Ali da pobožam
belo brezino skorjo,
da te občutim.
Dovolj je
let ptice
nad poljem,
da si spet
moj ječar.

Sonja Votolen

151 Responses to “Moj ječar!”

  1. vlatka said

    Njaprej sem prebrala: Moj je čar 😀 😀

    lepo.

  2. vlatka said

    ups….,

    najprej 😀 😀

  3. zogca said

    Ječar, ječar, zato pa tudi takšna fotografija.😉

  4. zogca said

    Ena pesmica za mojega ječarja.

  5. pika said

    Če je nekdo tvoj ječar, če ga čutiš kot ječarja, so tvoja čustva nekaj, kar ne daje notranje izpopolnitve. V bistvu si njihov suženj. Ne osvobajajo, ne dajo krila… so teža, breme… so lasten odsev samega sebe; človeka, človeka ob tebi ni. Ne v resnici. Potem je bolje pustiti. Pozabiti.

    Ja, včasih je pozabljanje najboljše, kar se ti lahko zgodi.

  6. pika said

    Ne vem zakaj, a ta pesem mi je nekaj dni nazaj (bila je namenjena nekomu), prinesla solze na oči…

    Nekako jo čutim tudi v tej poeziji, njeno sporočilo…

    Res bolje, da grem spat…

  7. Spider said

    Kaj pa moja ječarka!!!???

  8. zogca said

    Napiši ji pesmico.😉

    Kaj pa moja ječarka!!!???

  9. zogca said

    Tega ne občutim tako. Ta moja ljubezen do njega je bila najlepše, kar se je kdaj zgodilo mojemu srcu. Prvič sem spoznala, da imaš nekoga lahko tako zelooooooo rad. Moja čustva mene izpopolnjujejo, mi pač manjka on, da bi bila do konca izpopolnjena. Bi pa lahko leteta na teh čustvih. Sicer pa sem se v pesmi bolj kot v ječarstvu našla v tem, da kamorkoli pogleda, najde, čuti oziroma občuti njega.

    Če je nekdo tvoj ječar, če ga čutiš kot ječarja, so tvoja čustva nekaj, kar ne daje notranje izpopolnitve. V bistvu si njihov suženj. Ne osvobajajo, ne dajo krila…

  10. Spider said

    In kam naj ji pošljem pesmico? Na sms?

  11. zogca said

    Ne njej, tukaj jo napiši. Njej raje ne pošiljaj ničesar. Kolikor sem jaz prebrala o njej, je ona tako ali tako ne bo cenila, ampak se ti bo rogala.

  12. Janis said

    Evo, tole je pa sijajen primer tiste homoseksualnosti pri moških, ki sicer mogoče res (še) nima (zavestnih) seksualnih konotacij, je pa emocionalno očitna:

    http://med.over.net/forum5/read.php?140,5531686

  13. zogca said

    Na počitnicah sem poslušala o podobnem primeru, ampak sta bila oba poročena, še vedno sta. Tipson je bil tako posesiven do njega, da to ni res. S kom, da je bil na pivu, zakaj ni povabil njega? Zakaj ga ni poklical, ko je šel tja? In ves čas šuntanje proti ženi? Pa si ni moški tega izmislil, je žena zraven stala in potrjevala, da je vse res. Na koncu ga je ta možakar totalno skensal. Žena se je še družila z njegovo ženo, on pa je vedno zbrisal ven, ko sta prišla.

  14. zogca said

    Meni je danes najbolj simpa tale tema …

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5558829

  15. Janis said

    Na koncu ga je ta možakar totalno skensal. Žena se je še družila z njegovo ženo, on pa je vedno zbrisal ven, ko sta prišla.>/blockquote>

    No, problematičen je pa tip, ki tega kenslanja enostavno ne zmore, čeprav mu to že najeda zvezo z ženo in čeprav ga “prijatelj” očitno hoče prepričati v samska fantovska lumpanja na račun njegovih partnersko-družinskih vezi. Take dileme niso nikoli samo prijateljske. Pa navsezadnje ni namanj ni važno, kdo koga natepava ali bi natepaval, važno je, kateremu odnosu daješ prednost. In če je tipu več do tega, da bo imel nekonflikten odnos s prijateljem, ki mu posega v zvezo z ženo, kot pa z ženo, meni vse pove.

  16. zogca said

    Ta mu je prav govoril, da je bedak, ker se tako pusti ženi. Da bi on njegovo ženo že premlatil, če bi bila njegova. Celo ženi je to rekel. Govoril mu je, da za ženo naredi preveč. Mislim, katastrofa, sploh nisem vedela, da so moški lahko takšne pizde. Ker je on imel slab zakon, je delal sranja še drugod.

  17. Janis said

    Mslim, katastrofa, sploh nisem vedela, da so moški lahko takšne pizde. Ker je on imel slab zakon, je delal sranja še drugod.

    Zame je vsako gravitiranje proti moški družbi (tudi to, da cel dan rajši prepiješ s kolegi in z njimi vandarš naokoli, kot si doma z ženo in otroki) in podcenujoč, seksističen ali celo direktno sovražen odnos do žensk (celo lastnih partnerk) latentna moška homoseksualnost. Ki je destruktivna. Kadar se taki latentneži zapnejo na heteroseksualne prijatelje, se situacija prej ali slej razreši s skenslanjem. Ker hetero moškemu s poštilhtanim podstrešjem moška družba nikoli ne more zapolnjevati vseh potreb. Problem je pa, ko se samski ali ločeni latentnež zapne z drugim, vezanim latentnežem. Ker ta drugi ne bo in ne bo znal “prijatelja” postavit na svoje mesto, pa še njemu ne bo jasno, zakaj nekega dedca potrebuje do te mere, da zaradi odnosa z njim ogroža svoj odnos z žensko.

  18. zogca said

    Zame je že to, da se en moški vtika v odnose drugega moškega totalno čudaška zadeva in zelo nemoška. Okej, saj verjetno kdaj tudi rečejo kakšno o ženskah, normalno, ampak da bi pa drug drugemu reševali ženske težave, se mi pa ne zdi normalno za heteroseksualce. Da en moški toliko pozornosti namenja temu, kaj ima njegov prijatelj s tam neko žensko, mi absolutno ni normalno.

    Tudi ta primer mi je malo čuden.

    http://med.over.net/forum5/read.php?95,5549651

    Da en moški tako analizira drugeg, čudno.

  19. Janis said

    Aha, jaz sem najprej domnevala, da je to temo odprla ženska, čeprav spol pisca v prvem postu ni razviden.

    Ajde, tale dečko je mogoče res samo prijazen in bi mu rad pomagal. Ker je treba po drugi strani pazit, da sedaj ne začnemo demonizirat VSEH moških odnosov, ki sežejo preko riganja na piru in ocenjavanja mimoidočih bab. Pristno prijateljstvo brez nerazrešenih homoseksualnih tenzij je med dvema moškima povsem možno in niti ne tako redko, čeprav so moški tradicionalno res nagnjeni k površinskim odnosom.

  20. zogca said

    Kako ženska? A se ni pisec podpisal kot family guy???

    Ne bi jaz zdaj ocenjevala, kdo je homoseksualno usmerjen in kdo ne, povem pa, da mi je nenavadno, da se en moški tako zelo ukvarja s tem, o čem in kako razmišlja drug moški, kakšne odnose ima z žensko oziroma ženskami in podobno. Kot jaz poznam moške, tega povprečen moški ne počne.

  21. Janis said

    Se ti zdijo nicki tako pribita garancija? Ogromno ljudi na MON-u uporablja nicke, ki se nanašajo na vsebino njihove teme in ne na njih same. Tudi spolno se velikokrat ne poklapajo.

  22. Spider said

    Jaz bom priznal, da imam z moškimi prijatelji zelo površne odnose.Druženje na kakšnem športu, včasih se gre na kak drink, to je pa vse.

    Niti slučajno mi ni do tega, da bi imel frenda, s katerim bi se ukvarjal večino svojega prostega časa.Če bi se kakšen moški hotel z mano pogovarjati bolj intimne stvari, bi ga pa pisano gledal.

  23. zogca said

    Janis, meni bi bilo čudno, da bi se jaz podpisala kot postaven moški, ko bi pisala o postavnih moških.😉

  24. zogca said

    Ja, to je to.

    Če bi se kakšen moški hotel z mano pogovarjati bolj intimne stvari, bi ga pa pisano gledal.

  25. zogca said

    Drugače sem po novem menda tudi jaz moški.:mrgreen:

    http://med.over.net/forum5/read.php?186,5558608

  26. zogca said

  27. lynx said

    Žogca, če je tvoja rit taka kot tista na fotki, nikar ne hujšaj več. 😉

  28. zogca said

  29. zogca said

    Pojma nimam, kako velika je zdaj moja rita. Bi jo moral kdo pregledati, ampak kakor vidiš, princa še ni blizu. Pa tako ali tako jaz ne hujšam zaradi rite, ta je verjetno že sprejemljiva. Pas mi je zdaj najbolj pomemben. Čim bolj ga zmanjšati. Pa stegna. Me drugače čisto nič ne skrbi, veš. Ker mi volja sploh ne popušča in boš videl, ko bom avgusta na morju, bom čudovita.

    Žogca, če je tvoja rit taka kot tista na fotki, nikar ne hujšaj več.

  30. zogca said

  31. lynx said

    Ker mi volja sploh ne popušča in boš videl
    , ko bom avgusta na morju, bom čudovita.

    Kar si rekla, si rekla. Zdaj samo še določimo čas in kraj. 🙂

  32. zogca said

    Ups, to sem se pa fejst zatipkala. Videl čez obleko, seveda. Ne bom se slačila.

  33. maxi said

    Kar si rekla, si rekla. Zdaj samo še določimo čas in kraj.🙂

    A sta zihr, da bosta lahk sama opravila. Jaz bi vama pomagala…🙂

  34. zogca said

    Jaz sem pa ravno hotela napisati, da lahko Maxi preveri namesto lynxa.😉

  35. maxi said

    Žogca, jaz še kar poslušam…:mrgreen:

    Men zgleda lejzbištvo ni usojeno, en tak model, kot je tale Jernej, me bi znal kadarkol iztirit, moja žena tega zagotovo ne bi prenašala.:mrgreen:

  36. maxi said

    Jaz sem pa ravno hotela napisati, da lahko Maxi preveri namesto lynxa.😉

    Cool, glede na gornjo ugotovitev, tako al tako nisem nevarna princu. Lynx-u bom pa dala pošteno poročilo, da bo zadovoljen.🙂

  37. Spider said

    Ta komad mi je res res dober..

  38. trnovčanka said

    Spider ta komad je noro dober. Si ga pojem zadnje dni. Ubistvu odkar je Jacko šel na oni svet.

  39. zogca said

    Jaz sem v zadnjem tednu najmanj stokrat poslušala naslednji komad. Vrtela sem si ga celo pot v toplice in nazaj.

  40. zogca said

    😉

    Men zgleda lejzbištvo ni usojeno, en tak model, kot je tale Jernej, me bi znal kadarkol iztirit, moja žena tega zagotovo ne bi prenašala.

  41. zogca said

    Jutri bo na blogu ena precej vroča in pikantna objava, da si bomo lahko spet malo dali duška.😉

  42. Spider said

  43. zogca said

    Vedno sem oboževala REM.

  44. Spider said

    Si bila na koncertu pred par leti v Tivoliju?

  45. zogca said

    Sploh ne vem, da je koncert bil. Bog ve, kje sem jaz bila takrat, fizično in mentalno.

  46. trnovčanka said

    Spider jaz sem bla. CRAZY😀 Man on the moon je bil zadnji komad. Joj sem se drla cel koncert.

  47. zogca said

    Se spomniš, katerega leta in meseca je bil koncert?

  48. trnovčanka said

    Nightswimming deserves a quiet night
    I’m not sure all these people understand
    It’s not like years ago,
    The fear of getting caught,
    Of recklessness and water
    They cannot see me naked
    These things, they go away,
    Replaced by everyday

  49. trnovčanka said

    Mislim da maja 2005.

  50. trnovčanka said

    8 maja 2005. Moram pogooglat če imam prav.

  51. trnovčanka said

    Čist falila.:mrgreen:

    17. 1. 2005

  52. zogca said

    Nič čudnega, takrat sploh nisem bila v Sloveniji in potem je logično, da nič ne vem.

  53. zogca said

    Hmmm, takrat pa sem bila v Sloveniji. Pa spet nič ne vem.

  54. zogca said

  55. trnovčanka said

    Kje si se pa potepala?

  56. zogca said

  57. zogca said

    Leta 2005 sem bila dvakrat po en mesec v Srbiji, potem pa še skoraj en mesec v Nemčiji. Bolj malo sem bila doma.😉

  58. trnovčanka said

    Pogrešam potepanje. Zadnjič sem na tvju videla Amsterdam in se mi je začelo kolcat po njemu. Obožujem to mesto.

  59. zogca said

    Nisem še bila tam, a nujno moram iti.

  60. zogca said

    Deset let od “vzamem” Davida in Victorie

    http://www.rtvslo.si/zabava/iz-sveta-znanih/foto-deset-let-od-vzamem-davida-in-victorie/206639

    Meni sta tako kjut.😉

  61. trnovčanka said

    Meni sta tako kjut.😉

    Meni pa čisto nič😉

    Grem v posteljo, če ne se bom jutri zbudila z odtisom tipkovnice na faci. Lepe sanje.

  62. zogca said

    Na tipkovnici pa ni pametno zaspati. Sem že prepozna z odgovorom, ampak vseeno lahko noč.

  63. StaneP said

    Ja Žogca, a Sanaderja pa ne boš nič pokomentirala? Ponavadi se odzoveš na pomembne dogodke.

  64. zogca said

    Nimam mnenja, res ne. Čakam trače, zakaj.😉

  65. zogca said

    Poznati o Sanaderovoj ostavci: Ja odlazim, a vas k´o šiša!

    http://www.index.hr/xmag/clanak/poznati-o-sanaderovoj-ostavci-ja-odlazim-a-vas-ko-sisa/439876.aspx

  66. maxi said

    Meni sta tako kjut.😉

    Meni pa daleč od kjut.

    Sta mi pa kjut tadva:

    http://images.google.si/imgres?imgurl=http://patdollard.com/wp-content/uploads/ashton-kutcher-demi-moore-fashion-week-harpers-12-12-06.jpg&imgrefurl=http://patdollard.com/2009/01/i-pledge-to-ridicule-celebrities-who-refuse-to-recognize-we-are-at-war-with-people-who-want-to-kill-them/&usg=__zkaqmsIJwikz6-r6m52aKRBbjjQ=&h=400&w=400&sz=57&hl=sl&start=4&um=1&tbnid=-CNZ5zYNARKX2M:&tbnh=124&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Ddemi%2Bmoore%2Bin%2Baston%26hl%3Dsl%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:sl:official%26sa%3DN%26um%3D1

    Čeprav piznam, da nje ne razumem najbolj…🙂

  67. maxi said

    Ups kakšen link.:mrgreen:

  68. zogca said

    On je meni še takšen fantek.

  69. maxi said

    Kakor na kateri sliki. Ampak vseeno mi je 15 let preveč razlike.

    Na tej je prav zanimiv:

    Pa tu tudi:

    http://images.google.si/imgres?imgurl=http://cache.daylife.com/imageserve/07Zn2Cx2PP3E8/340x.jpg&imgrefurl=http://www.daylife.com/photo/07Zn2Cx2PP3E8&usg=__7z1L27kDb_ViamIA3czUNfr3ZgA=&h=597&w=340&sz=44&hl=sl&start=17&um=1&tbnid=z_rpwFxX7-eUmM:&tbnh=135&tbnw=77&prev=/images%3Fq%3Daston%2Bkutcher%26hl%3Dsl%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:sl:official%26sa%3DN%26um%3D1

  70. maxi said

    Demi je meni ena najlepših žensk sploh.

  71. Lynx said

    Ne bom se slačila.

    Ni treba da se sama. Lahko te jaz. Če ne drugače, na način, ki je prikazan na fotografiji.😉

    Maxi pa bi na vsak način v komisijo. Mogoče bo Janis povedala, če je žensko ocenjevanje ženske heteroseksualne riti enakovredno moškemu?
    Pravzaprav pa je res, da je v nekaterih ozirih za žensko več vreden kompliment ženske kot moškega.

  72. Spider said

  73. zogca said

  74. zogca said

    Lynx, a ti si spet pri ritih ali kako?😉

  75. Spider said

    Danes grem po dolgem času na ženski čvek in vidim njen nick…sem mi je kar…Pol pa vidim, da je nekdo potegnil nekaj let staro temo iz naftalina..

  76. zogca said

    To znajo eni početi. Mi ni jasno, zakaj vlečejo pet let stare teme na vrh.

  77. Lynx said

    Lynx, a ti si spet pri ritih ali kako?

    Prirojena “deformacija”.

    LN

  78. Spider said

    Moj fetiš so pa joški.na riti sploh ne palim.

  79. Janis said

    Maxi pa bi na vsak način v komisijo. Mogoče bo Janis povedala, če je žensko ocenjevanje ženske heteroseksualne riti enakovredno moškemu?
    Pravzaprav pa je res, da je v nekaterih ozirih za žensko več vreden kompliment ženske kot moškega.

    Moški itak padete skoraj na vsako žensko rit😉

  80. Spider said

    Ni res, jaz padem na dobre joške.

  81. Janis said

    Hehe, ti pa potem sploh padeš na vsako rit, ker je tud pogledaš ne, samo da so joške dobre😀

  82. Spider said

    Ja, lepe očke in dobri joški..ubijalska komunikacija zame.Rita ni tolk važna.

  83. zogca said

    Nisi edini!!!

    Prirojena “deformacija”.

  84. zogca said

    Misliš???

    Moški itak padete skoraj na vsako žensko rit.

  85. zogca said

    To se je vedno cenilo.😉

    Ni res, jaz padem na dobre joške.

  86. Janis said

    Večina moških je naprogramirana na ženske, ki imajo joške in rit in v resnici niso pol toliko zoprni in zahtevni, kot bi mediji radi dopovedali ženskam. Sicer pa vprašaj njih, da ne bom jaz govorila zanje😀

  87. zogca said

    Jaz vem, da niso, meni je to kristalno jasno že od nekdaj.

  88. zogca said

    Dobro, imaš like tipa DRRR z MON-a, ampak to je ena čisto druga pesem.

  89. Janis said

    Ma, un je itak karikatura samega sebe.

  90. zogca said

    Jaz si sploh ne morem pomagati, da ga ne bi vsake toliko malo pičila na MON-u. Pa drugače preverjeno vem, da je on luštn fant, mislim, dobro izgleda. Ampak podstrešje … On take klati po MON-u, da to skoraj ni res.

  91. zogca said

    Mimogrede, Janis, danes mi režejo materino znamenje. Na kakšen način mi bodo omrtvičili ta del?

  92. trnovčanka said

    Zogca srečno danes. Najbrž boš dobila kako inekcijo blizu znamenja.

  93. Janis said

    Mimogrede, Janis, danes mi režejo materino znamenje. Na kakšen način mi bodo omrtvičili ta del?

    Lokalna anestezija, glede točnih praks okoli te male kirurgije sem malo out. Karkoli že bo, ti samo poskrbi, da boš rekla, da ne čutiš, ko dejansko ne boš ničesar več čutila in ne tisto napol. Če bo injekcija, zna na določenih delih telesa tudi malo bolj boleti kot na drugih, ampak je hitro mimo. Ma, sej si big girl, ne sekiraj se, vse bo šlo OK.

  94. StaneP said

    Večina moških je naprogramirana na ženske, ki imajo joške in rit in v resnici niso pol toliko zoprni in zahtevni, kot bi mediji radi dopovedali ženskam.

    ITAK!

    Dopovedujem ženskam že celo življenje, da se preveč obremenjujejo same s sabo. Žal brez kakšnega večjega uspeha. Zelo lepo in prav, da ženska “da nase”, toda zunanjost ni dovolj. Zunanjost si urejate skoraj do nezavesti, karakter in s tem bistven del svoje ženstvenosti pa zanemarjate. Ni toliko pomembno kako joški stojijo temveč ali so “vražički” v očeh ter srčnost v srcu.

    Iz sebe delate Barbike… In dobite, Kene… Seveda so kaj hitro na sporedu solze… Čudno? Sploh ne. Pričakovano.

    Sicer ste pa ženske fajn bitja. In če bi samo 1/4 toliko komplicirale, bi vas imeli moški še bistveno rajši.

    Govorim na splošno, da me ne bo zopet kakšna za jezik držala, he he …

  95. zogca said

    Ne, saj jaz se nič ne bojim, da ne boš mislila. Mene so razrezali že na vseh koncih, to vse skupaj ni nič. Sem pa razmišljala o tej lokalni anesteziji, če bo meni to sploh prijelo. Ne pozabimo, da meni ni prijela epiduralna anestezija. Da smo čakali, čakali, čakali, pa ščipali, frcali in mi niso verjeli, da vse čutim. Potem sem rekla, da bom vstala in hodila, da bodo videli, da čutim noge. Veš, kako so me zgrabili. Ker so mislili, da mislim, da bom lahko hodila, v resnici pa bom padla. Pa sem zelo lepo korakala po operacijski dvorani. Kot mi ne bi dali nič, ampak res. Potem so mi morali dati splošno, kar sem jaz tako ali tako hotela, ker sem pač na splošno navajena. Za znamenje seveda ne, ampak upam, da bo ta lokalna prijela, ker na živo se pa ne bomo šli. Drugače osebno dobro poznam zdravnika, ki mi bo to delal, sva bila prijatelja tako v srednji šoli in na faksu, tako da se ne bom nič delala fino, če bo bolelo, bo on to vedel.

    Lokalna anestezija, glede točnih praks okoli te male kirurgije sem malo out. Karkoli že bo, ti samo poskrbi, da boš rekla, da ne čutiš, ko dejansko ne boš ničesar več čutila in ne tisto napol. Če bo injekcija, zna na določenih delih telesa tudi malo bolj boleti kot na drugih, ampak je hitro mimo. Ma, sej si big girl, ne sekiraj se, vse bo šlo OK.

  96. zogca said

    Hvala.

    Potem bom imela samo še 249 znamenj.:mrgreen:

    Zogca srečno danes.

  97. zogca said

    Kolikor jaz gledam okoli sebe, 99 % žensk ni podobnih Barbikam, 99 % moških pa Kenom ne. Pa saj, ni niti potrebe, da bi bili.

    Iz sebe delate Barbike… In dobite, Kene…

  98. zogca said

    Raven kompliciranja je nemogoče znižati.😉

    In če bi samo 1/4 toliko komplicirale, bi vas imeli moški še bistveno rajši.

  99. Spider said

    Joj kako lušno dermatologinjo sem spoznal. Jaz pa s evozim k nemeu staremu prdcu 20 km daleč, eh.

    Je pa poročena gospa, da ne bo kdo imel kakšnih čudnih zamisli hehe.

  100. zogca said

    Jaz grem tudi danes k dermatologu.😉

  101. Janis said

    e pa poročena gospa, da ne bo kdo imel kakšnih čudnih zamisli hehe.

    A sedaj se ti to zdi ovira?😉

    Madona, MON ima pa danes tako kvalitetno temo, da je konec sveta najbrž blizu. Joke, hehe😀

  102. zogca said

    Misliš to, v kateri sem se jaz razpisala?

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5561150

  103. Spider said

    Nekako se nočem več zapletati s poročenimi ženskami, na noben način.

    Ko sem bil star 22-25, nisem imel nič proti.Zdaj nisem več za to, jaz rabim eno, ki ji bom N1, ne N2 ali N3..:)

  104. zogca said

    Jaz se na tvojem mestu tudi ne bi, Spider.

  105. Janis said

    To, Žogca, to🙂

    Vidiš, Spider, jaz sem imela pa vedno nekaj proti zapletanju z vezanimi, pa se mi je to nevede vseeno zgodilo, hehe. Saj je jasno, da gre v takih primerih lahko samo za seks in bildanje ega, ker za zvezo je varanje hudičevo slab začetek, tudi če se prejšnja razdre.

  106. zogca said

    Jaz sem povsem drugače začela gledati na stvari, res, obrat za 180 stopinj.

    To, Žogca, to.

  107. Janis said

    Veš, jaz pa še zmraj mislim, da so moja liberalna prepričanja in tvoja na novo najdena konzervativna v svojem bistvu zelo podobna. Velikokrat vidim, da se ženske posiljujejo z navidezno nezahtevnostjo, da bi izpadle kul in nezatežene in sodobne, skrivaj pa čakajo, kdaj se bo moški spomnil poročit (ali ločit od žene), kdaj se bo spomnil naredit otroke, kdaj ga bo nehal lumpat naokoli, itd. Oprosti, ampak glumit, da ti je situacija OK, čeprav ti ni, je tipična ženska neumnost. In pustit dedcu (ali babi), da si mu deveta briga in je vsak prdec vsakega kolega bolj važen od tebe, čeprav sta kobajagi v zvezi – budala od budale.

    Jaz recimo sebe nisem nikoli oglaševala kot kulske in nezahtevne. Jaz sem zahtevna. Če sva v zvezi, pričakujem, da bom jaz prva. Če imava družino, pričakujem, da bodo prioritete temu primerne. In tako naprej. Seveda znam drugače tudi neobvezno seksati in se hecati, ampak nobenega nisem nikoli čakala, da se bo odločil in za nobenega se nisem in se ne mislim borit z nekom tretjim.

  108. zogca said

    Točno tako!!!

    Oprosti, ampak glumit, da ti je situacija OK, čeprav ti ni, je tipična ženska neumnost.

  109. Spider said

    Vesta česar ne maram?

    Filinga, da sem nekomu na čakalni listi.In prav ta filing imam zadnje čase.

  110. zogca said

    Meni, na primer, to pri prvem ni bil cilj, ker jaz se nisem hotela poročiti z njim in sem mu stokrat rekla ne. Ni bil problem tukaj. Je bil pa problem v marsičem drugem in prav zato se tudi nisem hotela poročiti z njim. Pa vem, če bi jaz njega na začetku pritisnila in bila zahtevnejša, on nikoli niti ne bi pri meni postal tako obupno len in grozen. Nič nisem hotela težiti in na koncu sem imela – lenobo. Pa ne, da nisem težila zato, ker bi se bala, da bo odšel, on ne, to je bil moški, ki sam ne odide nikoli, ga moraš vreči ven, ampak vseeno … Bila sem premalo zahtevna, konec, pika, premalo.

    skrivaj pa čakajo, kdaj se bo moški spomnil poročit

  111. zogca said

    Tega – ali bo tako, kot mora biti, ali pa ne bo nikakor – tega danes ženskam manjka. Meni je to kristalno jasno. Mislim, koliko je tega, da moški ni za zvezo, vsaj za ta pravo ne, reče zbogom in potem ženska, da bi vsaj kaj imela od njega, seksa z njim trikrat na teden. Mislim halo???

  112. zogca said

    Pa ga lahko še tako ljubim, na smrt ljubim, ampak ne, ne in ne. Ga komot ljubim tudi na daleč. Veliko bolje, kot pa da ga ljubim v nekem odnosu, v katerem sem ponižana. Pa mi nihče ne bo rekel, da to ni poniževanje, da ti nekoga na smrt ljubiš in bi zanj umrl, on pa te ima za praznjenje jajc trikrat na teden.

  113. Janis said

    Tega – ali bo tako, kot mora biti, ali pa ne bo nikakor – tega danes ženskam manjka. Meni je to kristalno jasno.

    Ženska mora imeti sebi lasten tip jajc. Tako pač je. Če si ženska, ki hoče poroko, ki hoče otroke, ki hoče moža doma in ne na vsaki pasji procesiji – mora pač udarit z roko po mizi in to tudi povedat in se temu primerno obnašat. Seveda bo toliko in toliko kandidatov zbežalo, ostali bodo pa tisti, ki hočejo enako. Če hočeš partnerstvo, otroke, se pač pri 30-ih nimaš kaj zapletat s poročenim moškim ali neutrudnim žurerjem. Basta. Saj si sama sijajno povedala. Če nekaj hočeš, moraš za to nekaj žrtovavti. Jaz pač temu rečem, da nikoli ne moreš imeti vsega.

  114. Janis said

    Vesta česar ne maram?

    Filinga, da sem nekomu na čakalni listi.In prav ta filing imam zadnje čase.

    Se pa odstrani z nje. Samo od tebe je odvisno, ali boš milostno čakal ali ne.

  115. zogca said

    Tako je.

    Seveda bo toliko in toliko kandidatov zbežalo, ostali bodo pa tisti, ki hočejo enako.

  116. zogca said

    Absolutno.

    Če hočeš partnerstvo, otroke, se pač pri 30-ih nimaš kaj zapletat s poročenim moškim ali neutrudnim žurerjem.

  117. zogca said

    To je ta grenka pipula, o kateri je meni govorila moja najboljša prijateljica. Stisneš zobe, si rečeš, da zdaj pač ni in počakaš na takrat, ko bo. Ne pa, da se ponižuješ na vse strani in se prodajaš po pol cene.

    Če nekaj hočeš, moraš za to nekaj žrtovavti.

  118. zogca said

    Točno tako.

    Če boš kdaj vedela, kaj hočeš in boš hotela mene, lepo, se oglasi. Če bom še za, bom za. Če ne bom, pač ne bom. Vse drugo je poniževanje.

    Tako jaz gledam na princa. Na smrt ga ljubim, ampak če on ne ve, kaj hoče, pač … Če bo kdaj vedel, me lahko pokliče in se bova pogovorila. Če bo hotel zares. Na takšen način pa, da se jaz z njim pregovarjam, jokam, ga prosim itn. – never again. Če ga imam rada, to še ne pomeni, da moram požirati ne vem kaj vse. Ga imam potem raje rada na daleč, je bolje zame. Pod ceno ne bo šlo in jaz svojo vrednost poznam. Sem prepričana, da boljše od mene ne bo našel nikoli več. Če se on tega ne zaveda, je to njegov problem. Bom pač požrla grenko pilulo in to je to.

    Se pa odstrani z nje. Samo od tebe je odvisno, ali boš milostno čakal ali ne.

  119. Spider said

    Ne bom je čakal.

  120. zogca said

    Šibam se rezat. Mislite name okoli pol šestih.😉

  121. maxi said

    Šibam se rezat. Mislite name okoli pol šestih.😉

    Rezat??

  122. zogca said

    Materino znamenje, Maxi. Ne misliš ti dovolj name.😦

    Sem že nazaj. Štirje šivi. Ni bilo nič čudega. Zdaj me malo skeli in peče, ampak se ne pritožujem.

  123. Spider said

    Ljubil sem te,
    bila si mi ljuba,
    izkazalo se je,
    da si zame poguba.

    Kaj se je zgodilo,
    deklica moja zala
    oko se mi je zarosilo
    ko si me izdala.

    Je mar opankar vreden več
    kot moja skromna duša
    jaz sem čist preč
    v mojem srcu je suša.

    Solz sme že sit
    bilo ni ljubezni
    bil je le privid
    tvoje živčne bolezni.

    Našel bom dekle
    slovensko, prijetno
    pozabil bom nate
    ošabnico prevzetno!

    Pesem je rahlo nacionalistična, ampak iz srca.Nacionalistične elemente lahko razumete kot pesniško pretiravanje.

  124. zogca said

    Dokaz, da človek zaradi nesrečne ljubezni postane poet.😉

  125. Spider said

    Pa še res je, ja.

    Če bi Julija Prešernu dala fukat,najlepših slovenskih pesmi en bi bilo.

  126. zogca said

    Joj, jaz tako konzervativna berem besede kot so fuk. 😳

  127. Spider said

    France Prešeren: DOMINUS VOBISCUM (Gospod z vami)

    Oče Janez ječmen seje
    tam na polju pr’ Ljubljan’,
    mim’ se vandrovček prismeje,
    sam presveti Kozmijan.

    Prav prijazno ga pozdravi:
    ”Kaj pa delaš Janez tu?!”
    Janez pa je slabe volje:
    ”Kurc te gleda!” reče mu.

    ”Kaj svetnika kurc bi gledal!”
    reče sveti Kozmijan.
    ”Bom naredil coprnijo,
    da bo svet v pokoro djan!”

    Komaj misli te izreče,
    z njive kurci poženo.
    Janez brž po Katro teče:
    ”Katra, Katra kaj bo to?”

    Katra ven iz kajže teče,
    vid’ na njiv’ soldate stat,
    od veselja si jo mane:
    ”Moj ga ‘ma t’ko sam za scat!”

    Katra prvega natakne
    gori doli vzdihujoč.
    Niti enkrat ji ne zmakne,
    z njim jo drajsa celo noč.

    Drugo jutro polna njiva
    samih strumnih je devic,
    cse počepa in poriva,
    saj na svet je dost’ prasic.

    Izmed vseh ljubljanske frajle
    najbolj vnetih so *****,
    zaslužile bi kolajne,
    znajo fukat kar za dva.

    Sem prišle so na kurbanje,
    tud’ Ljubljančanke gospe,
    najdeb’lejši so le zanje,
    da se v pizdah ne zgube.

    Jel’ to morje Adrijansko,
    ki tak strašno valovi.
    Ne, to pizdovje je ljubljansko,
    ki na kurcih se besni.

    Sred največje kurbarije
    pride mimo coprn’ca,
    pa si zmisli coprnijo,
    da bi svar še lažje šla.

    ”Stojte pizde nenasitne!
    Kaj nek fukate čepe?
    Zmatrajo se žile ritne,
    lepš’ porivat je leže.

    Kurce ven iz zemlje spul’te
    in zavijte jih v papir.
    Z njim doma si pizde gul’te,
    da bo rit imela mir.

    Reci:”Dominus vobiscum!”
    dominus ti v pizdo skoč’,
    pa boš imela svoj pritiskum,
    k’ te bo drajsal celo noč.

    Kadar pride ti zastoči:
    ”Etkum spiritus tuo!”
    Dominus ti iz ritke skoči
    požegnavši te z vodo.

    Ženske so tako storile,
    kurc pod pajsko pa domov,
    kar naprej so se gonile,
    furt na furt jih je bezov.

    Pele dominus so rano,
    pele dominus zvečer.
    Vse po poslah je poscano,
    dominus je huda zver.

    Tudi Katra s svojim leže
    in nastavi si ga v rit.
    Dominus ji koj postreže,
    tri dni se je nič ne vid.

    Še četrti in še peti
    Katra v luštih izdrži.
    A deveti in deseti
    ***** več je ne srbi.

    Že sta tedna dva minila,
    Katra je že čisto preč,
    je besede pozabila,
    da b’ je kurc ne fukal več.

    Dominus pa kar poriva,
    ne minule ni pr’ mir’.
    Katra je napol še živa,
    ***** kot zmečkan krompir.

    Kje si pizdica nekdanja,
    ki si kurce stiskala?
    Razcefrana kakor canja
    blagor mu k’ spomin ima.

    ”O nesrečni *** gol’fivi,”
    še enkrat spregovori.
    Med neštetimi porivi
    bogu dušo izpusti.

    Dajo gor jo na te pare,
    ni je več ko par kosti.
    Dominus naprej jih tare,
    moč ustaviti ga ni.

    Še ko trugo so zabili,
    spaka je po njej bezov.
    Kmal’ bi trugo iz rok spustili,
    t’ko je butal ob pokrov.

    S štriki so jo povezali
    in spustili jo v zemljo.
    Pol so patra poklicali,
    pričak’vali, kaj da bo.

    Pater grobu se približa
    sliš’ v jami ropotat,
    od strahu se brž prekriža,
    mal’ ga tudi prime srat.

    Pater dominus zapoje,
    hoče Katro poškropit,
    -kurc naj gleda žegne tvoje-
    dominus mu skoči v rit.

    K sreči mežnar se požuri:
    ”Etkum spiritus tuo!”
    Dominus jo z rit odkuri,
    več nazaj ga ni bilo.

    Katra v grobu mir uživa,
    moli zanjo če s’ kristjan.
    ”Vsega zla je ***** kriva!”
    pravi sveti Kozmijan.

  128. maxi said

    Prav nagravžna pesem.

  129. zogca said

    Prešernova ali Spiderjeva?

  130. maxi said

    Materino znamenje, Maxi. Ne misliš ti dovolj name.😦

    Saj sem kasnej seštela, da je verjetno to. No, zdaj si to opravila. Lepo poceli šive, štirje šivi so kar nekaj za znamenje.

  131. zogca said

    Je naprej računal, da bosta dva ali trije, ampak so na koncu bili štirje, ker imam menda takšno kožo, da so morali biti. Takšno zelo močno. Mislim, da je rekel kompaktno. Čez dva tedna mi bodo pobrali šive, do takrat pa moram paziti, da tega dela ne močim, kar ne bo tako težko, ker je to na hrbtu, v višini nedrčka. In se da brez težav stuširati tako, da tega dela ne zmočiš.

  132. maxi said

    Tale pupa je men fletna:

  133. maxi said

    Prešernova ali Spiderjeva?

    Ta:

    France Prešeren: DOMINUS VOBISCUM (Gospod z vami)

    Oče Janez ječmen seje
    tam na polju pr’ Ljubljan’,
    mim’ se vandrovček prismeje,
    sam presveti Kozmijan…….

  134. zogca said

    Meni je pupa kot pupa.

  135. Spider said

    Zogca, nekaj zate:

    Meni je ta pesem ful lepa.Napisal jo je črnogorski kralj Nikola.

  136. zogca said

    Jaz imam od teh starih najraje Vidovdan.

  137. Spider said

    še nekaj za Spiderjevo dušo:

  138. Spider said

    Pesem zveni hudo nacionalistično, vendar je iz obdobja narodnega prebujanja, ko nismo imeli svoje države, ničesar…

  139. StaneP said

    Pesem zveni hudo nacionalistično, vendar je iz obdobja narodnega prebujanja, ko nismo imeli svoje države, ničesar…

    Nacionalizem je tisto, ko svojo nacijo poveličuješ na račun druge nacije. Zatorej se mi ta pesem niti pod razno ne zdi nacionalistična, temveč je krasna domoljubna pesem! Seveda je pa to samo moje mnenje-

    Sicer pa: “respect”, ker si prilimal, kar si prilimal.

    Včeraj sem izvedel, da ima moj priimek 600 letno zgodovino – rodovnik. Popolnoma slovensko. Če koga zanima, si lahko več prebere pri meni.

  140. Lynx said

    Bila sem premalo zahtevna, konec, pika, premalo.

    Zdaj pa se končno odloči, ali je prav če je ženska zahtevna, ali ne. 😉

  141. Spider said

    Predstavljam svojo novo pesem:

    Motil sem se

    Sem mislil
    da te poznam
    bila je zmota
    poznal sem te -kuratz
    si navadna krota.

    Zdaj žalujem
    ker te nisem
    pofukal ko prasico
    namesto da sem te
    povzdigoval v devico.

    Fuka si edino vredna
    žal sem zamudil
    naj te kar čefur poriva
    jaz se zate ne bom več trudil!

  142. zogca said

    Joj, joj, joj!!!!

    Motil sem se

    Sem mislil
    da te poznam
    bila je zmota
    poznal sem te -kuratz
    si navadna krota.

    Zdaj žalujem
    ker te nisem
    pofukal ko prasico
    namesto da sem te
    povzdigoval v devico.

    Fuka si edino vredna
    žal sem zamudil
    naj te kar čefur poriva
    jaz se zate ne bom več trudil!

  143. Spider said

    Kaj joj.Iz srca je.

  144. Janis said

    Spider, saj me boš opozoril, preden boš začel popivat z Blood & Honour, ne?:mrgreen:

  145. Lynx said

    Motil sem se

    Sem mislil
    da te poznam
    bila je zmota
    poznal sem te -kuratz
    si navadna krota.

    Zdaj žalujem
    ker te nisem
    pofukal ko prasico
    namesto da sem te
    povzdigoval v devico.

    Fuka si edino vredna
    žal sem zamudil
    naj te kar čefur poriva
    jaz se zate ne bom več trudil!

    Če odmislim “grde besede”, je pesmica kar luštna. 🙂
    Imaš smisel.

  146. Spider said

    Ej, Janis, tega se ni za bat.

    Mene občasno, v trenutkih kot je tale, zanese v malo nacionalistične vode, homofobne pa več ne, he he.

  147. Spider said

    Povedal sem ji, da naj name ne računa več, v nobenem oziru, d anima smisla. Ker tudi jaz nanjo ne morem.

    Malo je bila presenečena.

    Moral sem dat to iz sebe…Ne bom čakal nanjo ko pes, niti za priložnostno kavo ne. Ona ima mene na kotejebe, jaz pa da bom hodil z njo na kavo, če bo kdaj slučajno v MB? Nisem za te štose..

  148. Spider said

    Tolk da veste, pišem daljšo pesnitev z ljubezensko-nacionalno-religiozno tematiko.

  149. zogca said

    Piši in objavljaj.😉

  150. Spider said

    Bo trajalo nekaj časa, ene 2 meseca.

  151. Spider said

    Prišel sem na dobro idejo.

    Raje kot ep, bi napisal roman.Malo kasneje, ko s emi vs epoleže. Roman bo o tem, kako si en tip dopisuje s punco…kako ji še kar piše, tudi ko ga ona že zdavnaj odjebe…

    Pač najina zgodba, malo predelana, brez identitet…

    Samo konca še ne vem, kakšnega bi dal.

    Če mi to rata, bom poskusil ta roman izdati.

Leave a Reply

 
