Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogcino skakljanje po Zagrebu!

Posted by zogca na junij 29, 2009

“Saj ne misliš resno”, so mi govorili, ko sem razglasila, da grem v Zagreb. Kajpak sem mislila smrtno resno. Če v Zagreb hodim iz Ljubljane, bom seveda šla tudi, ko se nahajam dvajset kilometrov proč. “Zakaj?”, so me spraševali. Ker imam rada velika mesta in Zagreb je pač najbližje veliko mesto. Grem na kavo, na kosilo, na sprehod, v šoping. Ker pač rada grem.

V izogib enournemu iskanju parkirnega mesta in morebiti celo plačevanju kazni, sem se z avtom zapeljala do Dobove, tam pa sedla na vlak, ki me je v dobrih dvajsetih minutah pripeljal v samo središče Zagreba. Najprej sem se podala v podzemno nakupovalno središče, kjer sva pred tremi leti z najboljšo prijateljico ob treh zjutraj kupovali alkohol po tem, ko sva do konca izpraznili mini bar v hotelski sobi. In to ni bil katerikoli hotel, bil je Hilton.

Ko sem “prešnofala” to lokacijo, sem se odpravila do trga Bana Jelačića, spila kapučino in Jamnico, potem pa je bilo na vrsti moje najljubše opravilo. Seveda, v mislih imam šoping. Opomniti sem se morala, kaj pravzaprav kupujem, kaj je tisto edino, kar potrebujem. Denarnica. Moja najlepša in najčudovitejša Benettonova namreč razpada. V Benetton, kam pa? Vedela sem, da še ene takšne ne bom našla, upala sem na približek.

Seveda sem se prej ustavila pri kiklicah in majicah, ko pa sem poskušala nekaj, kar so bile na pol cokle na pol japonke, sem na radiu slišala, da je umrl Michael Jackson. Še dobro, da sem ujela novice, kajti sicer bi bila precej začudena nad dejstvom, da so v vseh trgovinah vrteli njegove pesmi. Kupila sem denarnico. V Benettonu.

In potem še eno v Funky Fishu. Z denarnicami je namreč hudič. Ko sem jo iskala pred tremi leti, je iskanje potekalo natančno devet mesecev. Na koncu sem jo našla v Beogradu. In tudi tokrat je v Ljubljani kazalo precej slabo, prav nobena mi ni bila všeč. Ko sem v eni uri v Zagrebu zagledala že drugo meni zelo všečno, sploh nisem oklevala. Pa tudi draga ni bila. Na kosilo nisem šla. Mojo najljubšo zagrebško restavracijo so namreč zaprli. Ostal je samo še napis na zidu.

Ker sem bila uspešna, sem se lahko odpravila nazaj proti železniški postaji. Tam sem zagledala prizor, ki me je ganil in sem ga morala ovekovečiti. Mladenič v zgodnjih dvajsetih letih je držal za roko svojo ostarelo in betežno babico ter ji pomagal priti, kamorkoli je že bila namenjena.

Železniška postaja. Ostalo mi je še nekaj kun. Nekdo, ki bi bil podoben moji mami, bi teh 150 kun zamenjal nazaj v evre, ampak jaz ji nisem podobna. Raje sem poiskala natikače, ki so mi bili všeč in so stali natančno 150 kun, ter jih kupila.

Preden končam, bom svoje drage dame prosila za pomoč. Zdaj, ko imam dve denarnici, sem se znašla pred dilemo, katero naj začnem uporabljati, katero pa naj shranim za rezervo. Kaj pravite?

 

31 Responses to “Žogcino skakljanje po Zagrebu!”

  1. Raspberry said

    Živjo spet po dolgem času!
    Glede na to, da je poletje (oz. naj bi bilo, vreme tega ne potrjuje), ti predlagam tisto z rožicami. Mene bi že spravila v boljšo voljo, ker je tako luštno pisana. No, to je moje mnenje. Najbolje, da izbereš glede na počutje. Pri meni to vžge.

  2. samo jaz said

    Hej, potepinka!😉
    Smo te pogrešali.

    Glede denarnic bi se težko odločila, ampak verjetno prej za belo (čeprav domnevam, da ni najbolj “praktična”, ker se najbrž hitro umaže), tista z rožicami ni preveč po mojem okusu.
    Jaz sem namreč bolj take “monokromatske” sorte – vse moje denarnice in torbice so v glavnem v eni barvi – sploh denarnice, pri torbicah dopuščam malo več svobode.😉

  3. zogca said

    Ta druga je res velika lepša v resnici kot na fotografiji. Je pa res, da jo bo treba prati, ker se bo večkrat umazala. Mi pa, kot pravi Raspberry, tista pisana deluje bolj poletno. Zaenkrat ju samo gledam.😉

  4. zogca said

    Lepo.😉 Saj sem se mislila kaj oglasiti iz hotela, ampak ko sem dobila v roke ta njihov računalnik, ki ti ga dajo, ko hočeš na internet, sem ugotovila, da jim ne dela … Ne vem, kaj je to, kar ne dela, ampak v nič se ne moreš logirati. Ne na blog, ne v mejl in sem si potem rekla brez veze, da samo berem in nisem več prosila za računalnik.

    Smo te pogrešali.

  5. Pa ti si ko Ceca in Karleuša skupaj…

  6. zogca said

    Ne, nisem.😉

  7. vlatka said

    žogca,

    prišparaj pisano z rožcami. Moj nasvet.😀 😀

  8. zogca said

    Se v tem nasvetu kaj skriva? Se mi pa rožnata zdi bolj poletna, bolj za ta čas.

  9. zogca said

    Kdo pravi, da nas Hrvati ne marajo???

  10. zogca said

    Punce, če se hočete igrati s tiči, kliknite na tale link.

    http://www.mangl.at/c.html

    Joj, so si med seboj različni. Ampak jaz nisem imela nobene dileme o tem, kateri mi je najlepši.

    Označila sem ga z rdečo puščico. Je daleč od tega, da bi bil najdaljši, je pa blazno estetski (lep) in čudovito debel. Okej, zdaj sem malo grešila, ker sem gledala tiče, zdaj pa bom spet nuna.😉

  11. zogca said

    Se je kakšna igrala?😯

  12. Spider said

  13. zogca said

    Je ta absolutno da odgovor na moje vprašanje???

  14. Spider said

    He he…ne ne..čeprav tako zgleda he he…

  15. zogca said

    Ta link sem sinoči našla na MON-u. So se ženske pogovarjale, kako različni so lahko tiči in potem je ena v prikaz dala link to te igrice. Pa so si res – zelo različni.

  16. zogca said

    Odločila sem se, uporabljam ta pisano denarnico.😉

  17. vlatka said

    žogca,

    morda ja, ampak rožice so lepe v vseh letnih časih 😀

  18. vlatka said

    žogca,

    odločitve vedno nosiš sama… 🙂

  19. zogca said

    Menda nisem kaj zafrknila. Saj lahko vsak trenutek spremenim. Lahko pa vsak teden menjam.

  20. zogca said

    Pisana denarnica ima tudi prostor za eno fotografijo. Sem takoj, ko sem to odkrila, izrezala eno prinčevo in jo dala noter, tako da zdaj princa nosim s seboj v denarnici.🙂

  21. samo jaz said

    Joj, Žogi, pa ne, no…
    Zdaj bi te že moralo minit vse to v zvezi s tvojim “princem” (ki btw to očitno sploh ni).
    Pa kolikor berem, ti še vedno ne da miru oz. pričakuješ, da bosta slej ko prej itak spet skupaj.
    Meni se zdi, da te sploh ni vreden. Glede na to, kaj ti je naredil… ne vem, no… mislim, da jaz ne bi mogla čez to – se preveč cenim, da bi si pustila, da se en tip tako obnaša do mene.
    Sploh pa… tip, ki da toliko na mnenje svojega “prijatelja”, sam pa očitno svojega mnenja sploh nima – eh, ni, da bi človek zanj zgubljal energijo.

    blockquote cite=””>
    Pisana denarnica ima tudi prostor za eno fotografijo. Sem takoj, ko sem to odkrila, izrezala eno prinčevo in jo dala noter, tako da zdaj princa nosim s seboj v denarnici.🙂

  22. samo jaz said

    S… nisem v redu skopirala…

    Takole je bilo mišljeno – sicer pa je menda tako ali tako jasno…

    Joj, Žogi, pa ne, no…
    Zdaj bi te že moralo minit vse to v zvezi s tvojim “princem” (ki btw to očitno sploh ni).
    Pa kolikor berem, ti še vedno ne da miru oz. pričakuješ, da bosta slej ko prej itak spet skupaj.
    Meni se zdi, da te sploh ni vreden. Glede na to, kaj ti je naredil… ne vem, no… mislim, da jaz ne bi mogla čez to – se preveč cenim, da bi si pustila, da se en tip tako obnaša do mene.
    Sploh pa… tip, ki da toliko na mnenje svojega “prijatelja”, sam pa očitno svojega mnenja sploh nima – eh, ni, da bi človek zanj zgubljal energijo.

    Pisana denarnica ima tudi prostor za eno fotografijo. Sem takoj, ko sem to odkrila, izrezala eno prinčevo in jo dala noter, tako da zdaj princa nosim s seboj v denarnici.🙂

  23. zogca said

    Ne znam razložiti, res ne. Ker bi morala biti v mojem srcu plus poznati njega, da bi razumela.

  24. Spider said

  25. samo jaz said

    Ne me narobe razumet – zdiš se mi prav prijetna oseba (kolikor pač človek to lahko oceni v virtuali), ampak tole s tvojim “princem” (ja, čisto namerno je v navednicah)… joj, jaz bi te kar čez kolena. Ali pa bi te res poslala na lobotomijo…

    A veš, kaj še razmišljam? Tale tvoj “princ” zagotovo bere tvoj blog – a misliš, da mu ne raste ego do neba in še dalje, ko vidi, da ga kar ne moreš pozabiti?

    Eh… pustimo zdaj to temo – vikend je in zunaj sije sonček!🙂
    Jaz grem zdaj odtečt svojo 5-ko, potem pa kam na izlet z motorjem – če bo vreme dopuščalo, seveda.
    V vsakem primeru pa moram danes speči še kaj sladkega. V avgustu imamo eno veliko družinsko praznovanje, pa grem “vadit” peko novih peciv.😉😉

    Lep dan vsem!

  26. zogca said

    Saj on tudi mene ni mogel pozabiti, verjemi. In bodi prepričana, da on ni v stilu “kok fajn, ta trapa je pa še nora name”. Četudi je bil on tisti, ki je odšel, je njemu bilo zelo hudo in vsega tega nikoli ni jemal na takšen način. Da pa človeku paše, da ga ima nekdo rad, to pa ja.

    Jaz bom tudi vadila danes. Moram vprašati Jovanko, če lahko prinesem material za tisto pito s sadjem, da bova skupaj naredili. Ker drugače se bom pri njej samo po vrtu valjala in zganjala lenobo. Kar sicer najraje počnem.😉

  27. Spider said

    Ta pesem je pa zdaj najbolj IN in se vrti po vseh diskotekah…

  28. zogca said

    Je fajn, da me nekdo obvesti. Že tri leta nisem bila v diskoteki.😉

  29. samo jaz said

    Evo mene nazaj!
    Izlet uspel.

    Žogca, a bova obe poslikali, kar bova ustvarili in prilepili sem gor? Malo za cedit sline…😉

  30. samo jaz said

    Tole je pa za Spiderja:
    ČESTITAM!!!🙂🙂

    Sicer je res malo pozno, a vseeno dovolj “sveže”, da še velja, ne?

  31. zogca said

    Tudi jaz sem nazaj. Vse pofotkano in bo na blogu.😉 Lahko tudi ti, seveda, bom super vesela. Ampak raje v kakšno objavo višje, ali to z Jovankinimi recepti ali to novo, ki jo bom napisala. Ker bo tako več ljudi videlo.

Leave a Reply

 
