Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca s krokodilčki v očeh!

Posted by zogca na junij 29, 2009

Vse se enkrat zgodi prvič in zgodilo se je tudi to, da se je Žogca znašla na čisto pravi vaški veselici. Prvič! Z Izbrano sva v nekaj dneh v toplicah dobili številčno žensko družbo in v soboto zjutraj je padla zamisel, da gremo. Kajpak sem jaz, ki hodim na Dina Merlina, Lepo Breno in Ceco, “čukasto” gledala, ko sem slišala, da od mene pričakujejo, da bom šla poslušat Čuke.

Ker se nama je zdelo trapasto, da bi čepeli v hotelski sobi, ko so se druga “dekleta” zabavala, sva šli tudi midve. In ne, sploh nama ni bilo žal, kajti Čuki so resnično naredili dober žur, za najmlajše, najstarejše in tiste vmes.

Igrali so Avsenikove, Slakove pesmi, cel kup slovenskih uspešnic in seveda svoje viže. Za vas sem posnela Krokodilčke v očeh, Mal’ naprej pa mal’ nazaj in še eno pesem, ker gre nekako takole:“Jaz pa pojdem po dekle, tja daleč pod Gorjance …” Prepričana sem, da vi poznate naslov, kajti pesem je zelo znana, ampak jaz sem pač na tem področju za luno.

Zaigrali so tudi mojo najljubšo pesem vseh časov (princ bi skorajda moral vedeti, katera pesem je do konca samovšečni Žogci najljubša), ampak šment, ravno takrat sem bila na stranišču. Tam je bila sicer huda gneča, kar sploh ni nenavadno, kajti alkohol je tekel v hektolitrih. Ne, Žogca ga ni pila, bila je na Radenski, se pa je, kar ste verjetno pričakovali, zgražala nad pijanimi mladostniki in iskreno sočustvovala z dekleti, ki jih bodo nekega dne dobila za može.

Še nekaj besed o Čukih. Razen pesmi Ta vlak mi nobena njihova nikoli ni bila prav posebej ljuba, vendar moram priznati, da naredijo izjemno vzdušje in da dajo vse od sebe, da dobro zabavajo tiste, ki jih pridejo poslušat.

Če odštejem tri desetminutne predahe, so peli, igrali in plesali več kot šest ur, od osmih do pol treh. Z Izbrano sva omagali ob pol dveh, druga dekleta so še ostala. Tako je bilo, ko je Žogca prvič in mogoče ne zadnjič priskakljala na vaško veselico. Več fotografij si lahko ogledate tukaj.


 

84 Responses to “Žogca s krokodilčki v očeh!”

  1. Lynx said

    Mislim da ima pesem naslov Po dekle.

  2. StaneP said

    In je Slakova…

    Lepo Žogca. Očitno je nekaj Slovenskega v tebi…

  3. Lynx said

    Lepo Žogca. Očitno je nekaj Slovenskega v tebi…

    slovenskega… 😉

    Žogca ima krokodilčke v očeh tudi brez Čukov. 🙂
    Jaz bi dal objavi naslov Pustimo se presenetiti. 😉

  4. zogca said

    To se zdi tudi meni.😉

    Žogca ima krokodilčke v očeh tudi brez Čukov.

  5. zogca said

    Oja, lynx ima prav, piše se z malo.

    slovenskega…

  6. StaneP said

    slovenskega…😉

    Se opravičujem moji nepismenosti. Je že dolgoooo kar je moja rit sedela v šolskih klopeh…

  7. StaneP said

    Oja, lynx ima prav, piše se z malo.

    Lynx pa z veliko začetnico, he he…

  8. zogca said

    Vidiš, tukaj imam pa jaz vedno dilemo. Kajpak se vzdevek piše z veliko, ampak ko ima nekdo vzdevek lynx in ne Lynx, imam vedno občutek, da sem njegov vzdevek spremenila, ko sem ga slovnično popravila. Tukaj sicer program naredi Lynx avtomatično, ampak sicer je on registriral vzdevek lynx in ne Lynx.

    Lynx pa z veliko začetnico, he he…

  9. StaneP said

    Ja po moje ime ali nadimek slovnično padeta v isto skupino – imen, ki se pač pišejo z veliko začetnico. Sicer pa kaj jaz vem, saj mene to bega še bolj, kar sem že dostikrat dokazal, he he

  10. zogca said

    Brez dvoma se piše v veliko. Saj pravim, da me zato ljudje malo zmotijo, ko si izberejo vzdevek z malo in moram potem spreminjati njihov vzdevek, da sem slovnično pravilna.

  11. StaneP said

    Brez dvoma se piše v veliko.

    Če smo že pri slovnici. Ali je zgornji stavek pomota ali je srboizem?

  12. StaneP said

    Kot zadnje čase tolikokrat slišim: Peljali smo se za Portorož. To pa mene moti.

  13. zogca said

    Z veliko. Seveda gre za tipkarsko napako. Mimogrede, tudi Srbi rečejo z veliko in ne v veliko.

    Ali je zgornji stavek pomota ali je srboizem?

  14. zogca said

    Od mojih tega nihče ne reče. Prvič slišim.

    Peljali smo se za Portorož.

  15. StaneP said

    Od mojih tega nihče ne reče. Prvič slišim.

    Joj Žogca, ne biti osebna!! Meni je čisto vseeno kdo so tvoji! Zaradi mene so lahko tudi iz Burkine Fasso. Sodim te po temu, kar govoriš in počneš. Tebe ali kogarkoli drugega. In zaenkrat si mi čisto všeč, he he …

    Dotične stavke ( ali podobne ) sem pa že dostikrat slišal na ulici…

  16. zogca said

    Na moji nisem mislila svoje družine, sorodnikov, ampak ljudi, ki jih poznam. Skratka, prvič slišim, da bi kdo hodil za Portorož.

  17. zogca said

    Dodala sem še fotografije z veselice. V objavi je link. Če koga zanima.

  18. StaneP said

    Mimogrede, tudi Srbi rečejo z veliko in ne v veliko.

    Srbi, Hrvati, Bosanci… whatewer…
    Ne ločim njihovih for in se jih tudi ne mislim učiti. Zakaj bi se jih? Lepo pa, da si povedala. To mi je všeč.

  19. zogca said

    To je tako kot v tisti pesmi Za Beograd. In greš res za Beograd. Ampak to ni slovenski jezik.

  20. vlatka said

    žogca,

    bravo, samo, da si uživala. 🙂 🙂

  21. zogca said

    Ja, je bilo luštno. Tako ena fajn popestritev dopusta.

  22. Spider said

    Zogca, ti si faca. Ma se že veselim, da se vidimo septembra, he he.

  23. zogca said

    Res sem faca, res.😉

  24. zogca said

  25. Spider said

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :((((((((((((((((((

  26. zogca said

    Poglej. Če je objava o Čukih, je prav, da damo gor kakšen njihov komad. Jaz jih skoraj ne poznam, pa je prav, da se izobrazim.

  27. John said

    Kaj se meni samo dozdeva ali pa so Čuki postali bolj Čukci!? Samo Potrebuješ mi je znan, ostali pa… hmmm… niso.

  28. maxi said

  29. Spider said

    Čuki so že kul.

    Ampak ne KO SE ZALJUBIŠ!!!!!!!!!

  30. maxi said

    Tale nov pevc je prav … NJAMI:mrgreen:

  31. zogca said

    Kolikor so mene obvestili na veselici, je nov samo eden in sicer tisti Jernej.

    http://www.mojvideo.com/uporabnik/zogca/slika/cuki/122962

    Drugače lušten fant, samo nizek za moj okus. Drugače so vsi stari.

    Samo Potrebuješ mi je znan, ostali pa… hmmm… niso.

  32. zogca said

    Jup, samo nizek je. Je pa drugače zelo simpatičen mladenič, prav res, in tudi zelo prijazen.

    Tale nov pevc je prav … NJAMI

  33. StaneP said

  34. maxi said

    Jup, samo nizek je. Je pa drugače zelo simpatičen mladenič, prav res, in tudi zelo prijazen.

    Verjetno tudi (pre)mlad….

  35. zogca said

  36. StaneP said

    Jernej Tozon. Dela kot vzgojitelj v vrtcu. Sicer je pa iz znane glasbene družine…

  37. zogca said

    Verjemi mi na besedo, ko ti rečem, da ne, pa čeprav je zelo mlad.

    Verjetno tudi (pre)mlad….

  38. StaneP said

  39. zogca said

    Je dobro pel, dobro plesal in odlično animiral folk. Tako bi ga jaz ocenila glede na veselico.

    Jernej Tozon. Dela kot vzgojitelj v vrtcu. Sicer je pa iz znane glasbene družine…

  40. zogca said

    Nujno poslušajte komad iz komentarja 35, zelo je lep.

  41. John said

    Jernej je letnik 1980…. 🙂

  42. John said

    Čukci…

    …ja, prav vsi člani Čukov so izvaljeni v mesecu januarju…

  43. StaneP said

  44. zogca said

  45. zogca said

    Saj.

    Če bi bo Maxi verjela na besedo, da ni prestara zanj, mi pač bo. Če ne, pa ne.😉

    Jernej je letnik 1980….

  46. zogca said

  47. zogca said

  48. zogca said

    In še ljubki Hugo.

  49. maxi said

    Saj.

    Če bi bo Maxi verjela na besedo, da ni prestara zanj, mi pač bo. Če ne, pa ne.😉

    Bom verjela, pa boljš zanjga, da mi ne prekriža poti….🙂🙂
    Je namreč original za zamenjat vranca…hehe

  50. maxi said

    Temen, pa temne učke….mmmmmmmmnjami:mrgreen:

  51. zogca said

    Maxi, si pogledala link s fotkami, ki sem ga dala? Lahko pogledam, če imam še kakšne z njim. Če želiš.

  52. maxi said

    Ma ne ni treb aiskat fotk, saj gre za hec…

  53. zogca said

  54. zogca said

  55. maxi said

  56. maxi said

    Mmmmmmm, se slinim tu kot polž….:mrgreen:

  57. zogca said

  58. zogca said

    Saj je res lušten, ampak mene res moti, da je nizek.

    Mmmmmmm, se slinim tu kot polž….

  59. maxi said

    Saj je res lušten, ampak mene res moti, da je nizek.

    Velikost se na slikah in videu ne vidi, tako da mi je ta občutek prikrit.
    Ampak koliko je zdaj to zate majhen 170 cm?

  60. zogca said

    Bi res rekla, da jih ima on 170. Ko je stal zraven mene, se mi je zdelo, da sva iste velikosti. Sicer pa jaz pod 180 ne grem. Idealno je zame tam okoli 185.

  61. maxi said

    Aja, 170 je pa tudi čist vštric z mano. In kam naj s petkami…🙂

  62. zogca said

    Jaz sicer nisem pogosto v petkah, želim pa moškega gledali navzgor. Če ga ne gledam navzgor, me seksualno ne bo privlačil. Mogoče se to čudno sliši, ampak tako je.

  63. maxi said

    Jaz sicer nisem pogosto v petkah, želim pa moškega gledali navzgor. Če ga ne gledam navzgor, me seksualno ne bo privlačil. Mogoče se to čudno sliši, ampak tako je.

    Jaz imam svoje senzorje drugje, z višino se nikdar nisem tako zelo ukvarjala. Če bi bil manjši potem bi me verjetno motilo, sicer pa….če bi mi šli ostali kriteriji čez, bi po moje to spregledala.

  64. zogca said

    Saj se jaz zavestno s tem ne ukvarjam, res ne. Se pa ni še nikoli zgodilo, da bi mi bil všeč kdorkoli, ki bi bil nižji od 180. Tam do polnoletnosti, tiste mladostniške ljubezni, so bili pa vsi med 190 in 195.

  65. Lynx said

    Pa naj še katera reče, da niste zakomplicirane.🙂

  66. zogca said

    Tudi moški ste izbirčni, lepo prosim.

  67. Lynx said

    S to razliko, da so nam manj pomembni “minusi”, in se bolj osredotočamo na “pluse”. 😉

  68. zogca said

    Ne vem, so nekateri, ki iščejo samo napake. Moj princ, na primer.

  69. Lynx said

    Dvomim. Sicer pa sva govorila o zunanjosti.
    Istemu moškemu je lahko privlačna tako “majhna miška”, kot kakšna rasna kobila (izraz slišan iz ženskih ust ima večinoma negativen prizvok, izrečen iz moških, pa je praviloma kompliment).

  70. zogca said

    Meni pa se zdi, da imate tudi moški izdelan svoj tip ženske.

  71. Spider said

    Mamo ja.

    Moj je takšen: južnjakinja, rjavolasa ali črnolasa, s solidnim “karakterjem”..

  72. zogca said

    Ampak na južnjakinja jih že užališ in imaš potem kreg.

  73. Spider said

    Kakor katero.Če misliš dotično, njej beseda južnjakinja ni žaljivka, tud če Slovenec tako reče ne. Raje sicer sliši, da je Srbkinja.

  74. zogca said

    Ker se ta beseda sicer uporablja kot žaljivka, bi jo kot žaljivko vzela tudi jaz.

  75. Spider said

    Hotel sem reči, da me neustavljivo privlačijo dekleta, ki so po poreklu od dol. To KAJPAK ne pomeni, da jim govorim, ej, ti si pa od dol.

  76. Spider said

    Tebe bi užalilo, če bi ti en rekel, če si južnjakinja?

    Hmmm..ok. Legitimno.Nisem vedel, da je beseda južnjak žaljitev, kar je kajpak beseda čefur.

  77. zogca said

    Poglej, meni tega tako ali tako nihče ne bi rekel. V bistvu je beseda južnjak lepa, mene spomni na jug, jug mi je lep. Gre pa zato, da se večinoma uporablja kot žaljivka in je zato seveda dobila negativno konotacijo.

  78. Spider said

    Ja, ok, sej s etrudim ne-uporabljati to besedo.

    Fora je bila, ko sme komuniciral z njo in ona govori “mi čefurji”…Jaz ne morem rečt vi čefurji, to je kot da rečeš črncu, da je nigger.Pa tudi južnjaki ne moreš rečt. Kako lahko sploh legitimno rečem? Neslovenci? To je čudno. Potomci priseljencev drugih republik bivše Jugoslavije?

  79. zogca said

    Poglej, ona je ena čisto druga kasta kot jaz. Pri nas doma se je vedno govorilo slovensko, naši družinski prijatelji so Slovenci, jaz si prijateljev nikoli nisem izbirala po narodnosti, pač pa bo drugih rečeh, skratka, jaz nisem nikoli bila v tem tako imenovanem južnjaškem miljeju in verjetno niti ne razumem psihologije teh ljudi.

  80. Spider said

    Mozno da je cist drugacna.

    Pravi, da z mamo govori slovensko, s fortom srbsko, v službi pa itak z vsemi slovensko, ker da so vsi razen nje pa še ene 2 sodelavk Slovenci.

  81. Spider said

    Prijatelje pa da ima večinoma Neslovence, pa za tipa tud raje vidi, če ni Slovenec..

  82. zogca said

    Jaz po pravici povem, da raje vidim, da je moški Slovenec. Sicer ne bi nikoli izbirala po tem, ampak to raje vidim. Od ta resnih je bil eden čisti Slovenec, drugi pa pol pol, s tem, da je ta drugi odraščal v takšni družini, kot je moja, skratka, govorilo se je slovensko, navade so bile slovenske. To mi je preprosto bližje. Čeprav sem ljubiteljica balkanske glasbe, balkanske hrane in skratka vsega balkanskega, mi slovenski način življenja bolj odgovarja.

  83. StaneP said

    Jaz na te vzdevke (južnjak, čefur, balkanec … ) gledam tako, da sama beseda ni toliko važna, kot je seveda važen način ter kontekst v katerem je izrečena. Kako je izrečena. Znanci h katerim grem v Bosno so fejst ljudje in med nami zna biti veliko smeha na to temo. “Kaj je zdej bosanc? Trava ti bo prerasla hišo” mu rečem, on pa meni nazaj “Šta ima janezu? Imam nešto da uradim, dobro, da si stigao.”. Pa smo zmenjeni, se režimo kot pohani mački, se objamemo ter gremo na pir. Čez pet minut pol vasi ve: “E stigao slovenac…”

    V vojski smo bili vsi slovenci ali Janezi. Pri nas, je pa kot da žaljivka že beseda bosanc. Japajade, za tiste edino, ki mislijo da so nekaj več če so po poreklu iz juga.

    Vsa znanost je samo v načinu povedanega.

  84. Spider said

Leave a Reply

 
