Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Jackotu v slovo!

Posted by zogca na junij 28, 2009

80 Responses to “Jackotu v slovo!”

  1. zogca said

    Ko me ni bilo, je, kot gotovo vsi veste, umrl Michael Jackson. Četudi nikoli nisem bila njegova fenica, je bil največji zveznik mojega otroštva in mladosti. Seveda sem rada poslušala njegove pesmi in bom vesela, če bomo skupaj poslušali njegove največje uspešnice. Prilepila pa sem najprej tisto, ki je bila meni najbolj všeč.

    In seveda … I’m back.😉

  2. pika said

    Težko je izbirati… a ta je bila vedno tista, ki me je dvignila… enostavno sem morala plesat…

  3. pika said

    Ja, vse z dušo, s srcem… samo tako nastane “umetnik”… na žalost tistega, kar je delal (glasba, ples), nikoli umetnik življenja …

    Brez te seveda ne more biti…

  4. pika said

    Legendarne bele rokavice, beli zokni…

    Pustil je sled… bil je prvi res pravi “zvezdnik”, ki ga je oboževal moj sin…

    Aja, tudi sama sem… nazaj…

    Pozdravljena Žogca;

    In lahko noč…

  5. zogca said

    To me zelo veseli.🙂

    Aja, tudi sama sem… nazaj…

  6. zogca said

    Billy Jean mi je fenomenalna, Thriller je pa tako ali tako večen. Sicer pa … Kot ne bom nikoli pozabila, kjer sem bila, ko sem slišala, da je umrla princesa Diana, tako ne bom pozabila, ker sem bila, ko sem slišala, da je umrl Jacko. V Zagrebu v Benettonu sem poskušala na pol cokle na pol japanke, ko so povedali na radiu. In potem, v katerokoli trgovino sem šla, povsod so bile na radiu njegove pesmi.

  7. zogca said

    Meni blaznooooooo ljuba pesem.

  8. zogca said

    In še ena. Danes me spominja na princa.

  9. zogca said

  10. Spider said

    Ma žalosten sem bil, prav zares…On je meni kot neka ikona iz otroštva..

  11. vlatka said

    žogca,

    ja, kaj češ, vedno se nekje začne in nekje konča… 😦

  12. vlatka said

    žogca,

    **7**,

    ja., res krasna pesem. Pa ful dobra “izvedba”.

  13. vlatka said

    žogca,

    **8**,

    dober izbor si dala. 😀

  14. vlatka said

    Tako lušen je bil, pa je iz sebe naredil…
    Škoda.
    Res je imel glas in dobro muziko.

  15. Spider said

    R.I.P.:(

  16. vlatka said

    Skozi njegov glas vseskozi čutim bolečino. Ni imel lepega življenja, ne glede na to, da je živel v bogastvu in razkošju.

    Kompleksa, ki ga človek nosi v sebi, ne more nobeno bogastvo pregnati, če si ga sam ne!!

    Naj vsaj kot duša uživa.

  17. vlatka said

    spider,

    lepa…. 🙂

  18. zogca said

    Jaz tudi mislim, da je on vse življenje bil nesrečen. Prav tako mislim, da je on psihično ostal na ravni otroka. To sem razbrala iz enega intervjuja, iz katerega mi je bilo jasno, da dejansko ne ve, kaj se sme povedati in kaj se mora skriti. Tako je pri otrocih, otrok pove vse.

  19. zogca said

    Ena live varijanta.

  20. zogca said

    Prvi samomori zaradi Jacksona

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/prvi-samomori-zaradi-jacksona.html

  21. Janis said

    Prav tako mislim, da je on psihično ostal na ravni otroka.

    Osebno mislim, da je bil točno to njegov problem in da MJ na otroke ni gledal na seksualen način (torej pedofilski), ampak kot na tiste, ki so mu mentalno-psihološko bližje kot drugi odrasli in se samo v njihovi družbi optimalno znajde. Kar je motnja, seveda, ampak MJ prav srečnega življenja itak ni imel, da neetičnih zdravniških posegov na njem ne omenjam. V resnici mi bo žal, če se bo kdaj nedvomno izkazalo, da je MJ res kdaj zlorabil kakšnega otroka, ker bi to podrlo mojo teorijo. Ki se mi zdi pa kar realna.

  22. zogca said

    Saj. Ko je v nekem intervjuju razlagal na tako otročji način, kako oni spijo v njegovi postelji in pravljice in igrače … Meni je bilo takrat jasno, da on ni pedofil, res ne. In ko se je pozneje čudil, kaj je takšnega rekel, da so zdaj vsi zgroženi. Njemu očitno ni bilo jasno, da se to v njegovih letih ne spodobi.

  23. Janis said

    No, jaz upam, da nima nobenega zločina proti otrokom na vesti. Ker je pač res, da bo vsak odrasel človek v očeh drugih obravnavan kot seksualno bitje. Tudi on je bil seksualno bitje. In upam, da imam prav v tem, da se seksualno nikoli ni dotikal otrok.

  24. zogca said

    Za ženske smo lahko ziher, da se jih ni dotikal.

  25. Janis said

    No, otroke je nekako naredil:mrgreen: Vsaj taprve:mrgreen:

  26. zogca said

    Ne, so bili kar z epruveto spočeti.

  27. zogca said

    The Sun is reporting that it has received a copy of the corner’s autopsy report and by the sounds of Jackson was in pretty bad shape.

    According to the leaked document Michael was literally skin and bones having barely eaten and the contents of his stomach showing only pills, although they don’t say what kind. His hips, shoulders and thighs supposedly were riddled with needle wounds which is believed to be a result of daily injections of narcotic painkillers.

    Further details in the report supposedly point to a wig wearing anorexic body weighing about 112 pound. Additionally the body had several broken ribs from the rescuers attempts to resuscitate him. There is also suggestions that four injection sites were found above or near to his heart.

    Three of the injections had penetrated the heart wall — causing damage — but a fourth missed and hit one of the 50-year-old star’s ribs.

    The autopsy also found unexplained BRUISING on Jackson’s knees and on the fronts of both shins. And there were CUTS on his back, indicating a recent fall.

    The King of Pop’s once handsome face bore a network of plastic surgery scars, while the bridge to his nose had vanished and its right side had partially collapsed.

    As inquiries into the tragedy last night focused on the star’s personal physician Dr Conrad Murray, a source close to the Jackson entourage said: “Michael’s family and fans will be horrified when they realise the appalling state he was in.

    “He was skin and bone, his hair had fallen out and had been eating nothing but pills when he died. Injection marks all over his body and the disfigurement caused by years of plastic surgery show he’d been in terminal decline for years.

  28. Janis said

    Ne, so bili kar z epruveto spočeti.

    Vsi? Očitno sem premalokrat pri fizerju:mrgreen:

    Mislim, kako je lahko komu čudno, da ima praske in rane na svojem telesu človek, ki praktično nima več mišic in je ves čas na narkotikih?

  29. zogca said

    Če se jaz kaj vprašam, kar lepo vsi.

    Zdaj so dali ven neke fotografije kakor z zadnje vaje dan pred smrtjo. Ampak ta podoba nekako ne gre skupaj s tistimi fotografijami njega popolnoma shiranega na invalidskem vozičku.

  30. zogca said

  31. zogca said

  32. zogca said

  33. zogca said

  34. vlatka said

    žogca,

    tip je želel ugajati. (Je bi morda strelec?….)

    Prav zares ni nikoli dorasel in odrasel. Zato se je zatekel v “pravljico” . Ki je zunaj. In ne noter.

  35. zogca said

    Ne, zdaj sem pogledala, bil je devica.

  36. zogca said

    MICHAEL JACKSON: Pogreb stoletja v Los Angelesu

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/michael-jackson-pogreb-stoletja-v-los-angelesu.html

  37. zogca said

    Janis, danes že cel dan govorijo na CNN, da on niti biološki oče teh otrok ni.

    Če pogledaš fotografijo teh otrok, temu kar rad verjameš. Najstarejši fantek je kot Šved. Kako lahko črnec naredi čisto belega blond otroka???

  38. zogca said

  39. Janis said

    Janis, danes že cel dan govorijo na CNN, da on niti biološki oče teh otrok ni.

    Wow, trije beli otroci?

    Sicer je pa v ZDA tako, da ni važno, kdo je biološki starš, ampak kdo se je ob rojstvu otrok prijavil za starša. Tile tamali mi pa žal delujejo, kot da so si jih podajali sem in tja in pravih staršev nikoli niti niso imeli – ne bioloških in ne dejanskih.

  40. zogca said

    Eni beli kot sneg.

    To podajanje gor in dol pa se je šele dobro začelo.

  41. Janis said

    Ja, na koncu zaradi grehov odraslih zmeraj nastradajo otroci. Tudi to je zakonitost tega sveta, ki mi ni všeč.

  42. zogca said

    Zdaj jih menda hoče tudi mama. Za katero se kakor zdaj govori, da jo je Michael imel samo za surogatko, ampak šment, poročil se je z njo. Po oporoki naj bi jih dobila mama, ki pa ima 79 let in lahko … Mislim, če je on pri 50-ih, lahko ona pri 80-ih kajne. In če njegova mama umre, je želel, da otroke dobi Diana Ross.

  43. zogca said

    Totalno otroška duša. Vredno ogleda. Sicer je v devetih nadaljevanjih, kopiram prve štiri, ki sem si jih že ogledala.

  44. zogca said

    Pri Jacksonu našli usodno pomirjevalo?

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/pri-jacksonu-nasli-usodno-pomirjevalo.html

  45. zogca said

  46. zogca said

    Ta pesmica pa me gane do solz.

  47. Spider said

    V torek bo pokopan.

  48. zogca said

    So rekli na CNN-u, da. Jaz sem tako na CNN priklopljena vsak večer. Love CNN.😉

  49. zogca said

  50. zogca said

  51. zogca said

    Michaela Jacksona bodo pokopali brez možganov

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/michaela-jacksona-bodo-pokopali-brez-mozganov.html

  52. Spider said

    Ojej…grozno..

  53. zogca said

    Saj on ne bo vedel.

  54. Spider said

    vseeno s emi zdi popolnoma nepietetno človeka pokopati brez možgan.

  55. zogca said

    Vprašanje, brez česa vse pokopavajo navadne smrtnike, pa se tega sploh ne ve. Obdukcije se delajo v premnogih primerih. Janis bo verjetno bolj vedela, kdaj, ampak se mi zdi, da za vsakega, ki ne umre v bolnišnici, delajo obdukcijo.

    Meni bi se zdelo huje, da ga zdaj zaradi možganov en mesec ne pokopljejo.

  56. Spider said

    Moji “idoli” iz mladih letih odhajajo.

    papež
    Drni
    Jackson
    Rugelj…

    Tako se mi zdi, kot da s vsakim izgubim del sebe.

  57. zogca said

    Moji so na srečo še živi.

  58. Spider said

    Pa Dražena in Senno sme oboževal. Ampak onadva sta umrla že v 90-ih.

  59. zogca said

    Jaz sem imela vedno rada U2-je. Živi. Duranovce. Živi. Steffi Graf. Še vedno je živa. Saj se v tem trenutku niti ne spomnim, koga sem oboževala.

  60. Spider said

    Jacksona sem največ poslušal, ko sem bil star tam 8-13 let.

    smrk😦

  61. zogca said

    Jaz sem takrat daleč največ poslušala Duranovce.

    Seveda kdaj tudi Michaela, kdo ga pa ni?

  62. zogca said

  63. Spider said

    Duranovcev pa jaz nikol ne.

    Jackson je bil moj prvi angleško govoreči glasbeni zvezdnik. Pred njim sem poslušal samo slovenske pesmi, pa Nedo Ukraden, ha ha..

  64. zogca said

    Jaz se spomnim prvih plošč in kasete. Prve kasete so bile vse od Duran Duran. Od plošč sem pa imela Europe, Michael Jackson, Samantha Fox, Sheeno Easton in tisto … Debbie Gibson. Vsaj mislim, da ji je bilo tako ime.

  65. zogca said

    VIDEO: V Neverlandu straši?

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/video-v-neverlandu-strasi.html

  66. Spider said

    Ojej..

  67. zogca said

    Ta Memorial, ki je jutri v Staples Centru, imaš tudi v živo na CNN-u. Če so za London rekli ob 17.00, torej po našem času ob 18.00.

  68. Spider said

  69. Spider said

    To je ena njegovih najbolj znanih..to vsi poznajo..

  70. Spider said


    😦

  71. zogca said

    Meni osebno eden izmed najslabših njegovih komadov, čeprav je bil seveda ultra hit.

  72. zogca said

    Mislila sem na Bad, ne Heal the World, ki si ga dal pozneje.

  73. Spider said

    Včeraj ga niso dali v grobnico, ampak je bila samo spominska slovesnost, ane?

  74. Spider said

    Ob tem pa mi gre na jok..

  75. zogca said

    Will you be there je meni njegov najboljši komad.

  76. zogca said

    Mogoče so ga pokopali po slovesnosti.

    Včeraj ga niso dali v grobnico, ampak je bila samo spominska slovesnost, ane?

  77. Spider said

  78. webmaher said

    Žogca MJ v slovo

  79. zogca said

    Lepo!!! Zdaj si se rešil pred neopravičenimi, ampak res bi lahko kdaj prišel na blog, se ti zdi???

  80. Tana said

    webmaher said
    julij 10, 2009 at 12:49 am

    Žogca MJ v slovo

    web, tudi jaz te pogrešam, zelooooooooooooooo😉😉😉

Leave a Reply

 
