Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Pela bom pesem o svoji ljubezni!

Posted by zogca na junij 23, 2009

IGRAM ZA VSE

Igram za vse, kar imam.
Sprejemam vsakršna pravila igre,
plačam vsakršno ceno
za tisto, kar ljubim.
Če izgubim,
pojdem po svetu kot desetnica.
Šla bom
in gredoč pela o svoji ljubezni.

Neža Maurer

174 Responses to “Pela bom pesem o svoji ljubezni!”

  1. vlatka said

    Lepooooo 🙂

  2. webmaher said

    kako lepo, zadnji stavek ni v redu🙄

  3. zogca said

    Našla sem svoje All Starke, ampak samo rdeče, modrih ni nikjer. Garant jih je mama vrgla stran. Vsakokrat, ko grem na dopust, se ona pojavi in meče strani stran. Samo še ene strgane kavbojke imam. Zdi se mi, da bom morala kupiti sef za strgane kavbojke in superge, da jih bom tam skrivala. Moja mama noče razumeti, v čem je čar strganega.

  4. webmaher said

    skrbna mamica ni kej kva😆
    jaz bi bil skoz tesno zraven nje, kadar bi bla ona pri tebi na obisku😆

  5. zogca said

    Kaj mu fali???

    Že res, da sem dane slepa, ampak vseeno ne vidim napake.

    zadnji stavek ni v redu

  6. webmaher said

    kaj mu fali….marsikaj…lahko bi bil bolj vesel….

  7. zogca said

    Pela bom o svoji ljubezni je meni blazno vesel stavek. Tebi ni?

  8. zogca said

    Meni zveni že skoraj malo kekčevsko.

  9. webmaher said

    bodi po tvojem, lahko noč Žogca😆

  10. zogca said

    Po moje? Ravno v tem je čar poezije. Da si jo vsak lahko razloži na takšen način, kot jo potrebuje. In ni po moje, po tvoje, po njegovo, njeno, ampak je prav vse. Kakor pesem doživimo, tako je prav.

    Lahko noč.😉

  11. Nevenka said

    Ah, pesnik s “petjem” nikoli ne misli na muziko, torej ne more biti kekčevsko.

  12. Nevenka said

    Ravno simbolnost,prenešeni pomeni in razne prispodobe dajejo pesnišekemu jeziku pravo dimenzijo, sicer je neko besedilo zgolj pripoved, izpoved in veliko manj pesem. Zame pisanje v verzu še ne naredi pesmi. Mora imeti eno posebno stilno srčiko.

  13. zogca said

    Tudi v mislih ne? Vsekakor svojo ljubezen odneseš s seboj, kamorkoli greš. Tako si jaz to razlagam. Če bi jaz jutri šla na Novo Zelandijo, torej na drugi konec sveta, bi tam že našla koga, ki bi mu lahko razlagala, kako zelo je moj princ lep.

  14. zogca said

  15. Spider said

  16. Spider said

    Tudi njegova:

  17. zogca said

    Obožujem to pesem!!!

  18. Spider said

    Kako je ta komad odličen..

  19. zogca said

    Jaz potrebujem kaj živejšega, ker sem zadnji dni tako zelo zaspana. Samo od dalež vidim kaj, kamor bi se lahko uglela, že spim. Pijem kapučino.😉

  20. trnovčanka said

    Spider res je. Me spominja na prvo ljubezen…

  21. maxi said

    Igram za vse, kar imam.
    Sprejemam vsakršna pravila igre,
    plačam vsakršno ceno
    za tisto, kar ljubim.
    Če izgubim,
    pojdem po svetu kot desetnica.
    Šla bom
    in gredoč pela o svoji ljubezni.

    hehe….neverjetna je.
    Obožujem sama sebe, kadar sem takšna, kadar upam igrat na vse…

  22. zogca said

  23. zogca said

    Mene na prvo ljubezen spominja ta.

  24. maxi said

    Mene na prvo (veliko)ljubezen spominja:

  25. zogca said

    Tale me spominja na drugo ljubezen. Na to pesem me je prvič prišel vprašat za ples.

  26. maxi said

    in ta:

  27. Spider said

    Ta pa mene spominja na mojo prvo ljubezen:

  28. zogca said

    Tale pa na tretjo ljubezen in največjo od vseh.

  29. maxi said

    In ta na zadnjo:

  30. zogca said

    Na princa me spominja tudi ta pesem, ker sem jo imela za zvonenje, ko je poklical.

  31. zogca said

    Na princa me spominja tudi ta pesem.

  32. trnovčanka said

    Žogca ti si bila pa prej zaljubljena kot jaz:mrgreen:

  33. trnovčanka said

    Jaz imam tudi svojega princa. Na tole pesem sem se pa prvič lupčkala :*

  34. trnovčanka said

    In pesem moje najbolj tragične ljubezni😦

  35. zogca said

    V sedmem razredu. In ti?

    Žogca ti si bila pa prej zaljubljena kot jaz.

  36. StaneP said

    Spomin na mojo prvo ljubezen:

  37. trnovčanka said

    Žogca šele v drugem letniku😳

  38. zogca said

    Jaz tistih srednješolskih zaljubljenosti nekako ne štejem. Večina so bile kar tako brez veze. Sicer sem imela enega fanta v prvem letniku, ampak to je bilo bolj tako. Sem mladeniča videla dva tedna nazaj v neki restavraciji, ima že dva otroka in tretjega na poti. Se pa nikakor ne morem spomniti, od kje mi je njegova žena tako zelo znana. Že prej sem ju enkrat videla skupaj in sem si rekla, da jo od nekje poznam, pa ne vem, od kje.

    Žogca šele v drugem letniku.

  39. zogca said

    Kdo me bo najbolj pogrešal, ko me nekaj dni ne bo?

  40. StaneP said

    Vsi

  41. maxi said

    Kdo me bo najbolj pogrešal, ko me nekaj dni ne bo?

    Me😳

  42. zogca said

    Moja draga Maxi.🙂 Saj kolikor sem videla, tam imajo nek kotiček za internet in se mi zdi, da sem videla tudi en računalnik. Če zadeva deluje, se gotovo oglasim na blogu.

    Me.

  43. John said

    Kdo me bo najbolj pogrešal, ko me nekaj dni ne bo?

    En majčken že….😉

  44. zogca said

    Lepo. Kot sem že zgoraj napisala, če bo mogoče, se bom vsak dan oglasila na blogu za kakšne pol ure. Pa upam, da bom imela kaj za prebrati. Ko me zadnjikrat ni bilo, sicer samo tri dni, je bilo na blogu vse mrtvo.

    Vsi.

  45. maxi said

    Ti pišem mail.

  46. zogca said

    To, da me blazno spominjaš na princa, pa veš, kajne?

    On je mene vedno tako dražil.

    En majčken že…

  47. zogca said

    Bom prečekirala.

    Ti pišem mail.

  48. zogca said

    Mama, ki na leto prevozi maksimalno 50 kilometrov, mi že daje navodila, kako naj vozim. 🙄

  49. John said

    On je mene vedno tako dražil.

    Ja če si pa naravnost ustvarjena za “draženje”.:mrgreen:

    Počasi, ampak res počasi bom začel razumet tega tvojega “princa”.

  50. zogca said

    Ampak zakaj? Jaz mislim, da je enako mislil tudi on.

    Ja če si pa naravnost ustvarjena za “draženje”.

  51. zogca said

    A ga lahko razložiš tudi meni?

    Počasi, ampak res počasi bom začel razumet tega tvojega “princa”.

  52. maxi said

    Tele Merkurjeve reklame so pa tako cute, da jih prav rada gledam…hehe

  53. trnovčanka said

    Kdo me bo najbolj pogrešal, ko me nekaj dni ne bo?

    Vsi po vrsti: brez Žogce je blog mrtev. Normalno.

  54. zogca said

    To pa ni lepo. Saj brez mene tudi lahko čvekate.

    Brez Žogce je blog mrtev. Normalno.

  55. John said

    Ampak zakaj?

    Ker… ti tega ne bom izdal. Toži me! :mrgreen:

    A ga lahko razložiš tudi meni?

    Ne. Ne boš razumela. Žal.
    😉

  56. zogca said

    Kaaaaaj? Nič ne vem o tem.

    Tele Merkurjeve reklame so pa tako cute, da jih prav rada gledam…hehe

  57. zogca said

    Ampak potem sem tudi tebi tako ljubka, kot sem njemu? Ker on me draži, ker sem potem tako ljubka, ko se odzivam.

    Ne. Ne boš razumela. Žal.

  58. zogca said

    Tega pa ne počnem, čeprav bi zadevo znala izvesti.

    Toži me!

  59. maxi said

    Ne. Ne boš razumela. Žal.

    Jaz razumem.😉

  60. zogca said

    Razloži mi, Maxi.

  61. zogca said

    Aja, na mejl si pa že dobila odgovor.

  62. maxi said

    Razloži mi, Maxi.

    Če ti povem(o) boš izgubila čar v tem delu.😛

  63. zogca said

    A bom res?

  64. zogca said

    John noče priznati, da sem mu ljubka?

    Princ je vsaj to priznal. Čeprav me je vmes dražil do nezavesti. Joj, je bil ljubek, ko je to počel.

  65. John said

    Maxi, ti razumeš Žogco. Princa je pa malo težje razumet. Žogca ima žal s tem res hude težave.

    Ampak potem sem tudi tebi tako ljubka, kot sem njemu?

    Maxi si ljubka…:mrgreen:

  66. John said

    Princ je vsaj to priznal.

    Šele čes čas je to priznal. Pred tem se je pa prav luštno mel na tvoj račun….🙂

  67. zogca said

    😥

    Žogca ima žal s tem res hude težave.

  68. John said

    John noče priznati, da sem mu ljubka?

    Ne!😯

  69. zogca said

    Ampak ti to pišeš, kot da se je norčeval iz mene. Jaz vem, da se ni.

    Šele čes čas je to priznal. Pred tem se je pa prav luštno mel na tvoj račun….

  70. zogca said

    👿

    Ne!

  71. John said

    Ampak ti to pišeš, kot da se je norčeval iz mene. Jaz vem, da se ni.

    Saj se ni. Samo dražil te je. V njegovo lastno zadovoljstvo.
    It’s a GAME….
    😉

  72. Tana said

    Žogcina diskoteka, kjer vsak dan poslušam svojo pesmico,

    ki me spominja na človeka, v katerega sem bila zaljubljena in sem ga ljubila …brez mej, brez predsodkov, neskončno …in …

    http://www.mojvideo.com/video-ako-nas-rastave-davor-borno/8615fa23d36fe71757ed

  73. John said

    John noče priznati, da sem mu ljubka?

    Ne še.
    :mrgreen:

  74. maxi said

    Maxi, ti razumeš Žogco

    Ah, John….tole diši po moškem pokroviteljstvu.

  75. zogca said

    Saj sem jaz tudi uživala. Razen pri določenih stvareh. Za te stvari pa sem mu šele tik pred koncem dopovedala, da z njimi heca ni. Ker sem se nanje preveč burno odzvala in potem je bil jezen. Glede teh stvari me zadnjih deset dni ni dražil in se seveda tudi jaz nisem jezila. Ampak potem je bilo pa konec.

    Sicer pa mislim, da princ mojega bistva sploh ni razumel in da ga razume mogoče šele zdaj, če sploh že.

    Saj se ni. Samo dražil te je. V njegovo lastno zadovoljstvo.
    It’s a GAME….

  76. zogca said

    Isti moj princ.

    Ne še.

  77. zogca said

    In???

    ki me spominja na človeka, v katerega sem bila zaljubljena in sem ga ljubila …brez mej, brez predsodkov, neskončno …in …

  78. Tana said

    “”In???””
    … žalost, tragično, kot je napisala zgoraj Trnovčanka….

    sem zdaj jokala kot dež. Sem poslušala pesmico in se spominjala… Že dolgo nisem (jokala) pesmico poslušam skoraj vsak dan, od kar jo imaš v svoji diskoteki. Pa nisem jokala zaradi pesmice ali spominov, izgleda da se je v meni nabralo do vrha… in mi je kar vrglo,…

    Zdaj je pa še ta moj prenosnik čisto zablokiral, ne morem več citirati …. ne vem….

  79. zogca said

    Žal mi je, da se je tako žalostno končalo. Jaz ne razumem, zakaj mora tako biti, res ne. Zakaj je toliko velikih ljubezni tako žalostnih.

  80. StaneP said

    Tana, čas zaceli vse rane. Vem, da je zguljeno, pa vendar…

  81. StaneP said

    Zakaj je toliko velikih ljubezni tako žalostnih.

    Samo velika ljubezen lahko rodi veliko žalost ali celo sovraštvo.
    Male ljubezni nas pustijo hladne, velike nas pa pretresejo do obisti. Saj je razumljivo…

  82. zogca said

    Vidiš, jaz sem mnenja, da tistega, ki si ga zares ljubil, ne moreš nikoli sovražiti. Lahko si jezen nanj, celo besen, ampak sovražiš ga pa ne.

    Samo velika ljubezen lahko rodi veliko žalost ali celo sovraštvo.

  83. zogca said

    Žal rane puščajo brazgotine.

    Tana, čas zaceli vse rane.

  84. Lynx said

    Počasi, ampak res počasi bom začel razumet tega tvojega “princa”.

    Težko ga je razumeti, če ga jemlješ kot Princa. Če ga vzameš kot navadnega človeka lažje. Vsaj mi moški.

    Pesmi ki me asocirajo na ženske je preveč😉 . Samo ena za vzorec:

  85. zogca said

  86. maxi said

    Vidiš, jaz sem mnenja, da tistega, ki si ga zares ljubil, ne moreš nikoli sovražiti. Lahko si jezen nanj, celo besen, ampak sovražiš ga pa ne.

    Podpišem.
    Jaz v bistvu ne sovražim nikogar.

  87. Tana said

    Zdaj sem pa še enkrat tulila, kadila in na koncu sem se smejala… noro…
    Stane, ni nobenih ran in jih tudi ni bilo (vsaj v zvezi s tem ne)… bilo je eno nepozabno poletje (pa še malo zraven), ljubezen brez možnosti brez prihodnosti…. bila pa je to ljubezen kjer “sem presegla samo sebe”. Enkrat smo se o tem pogovarjali tu na blogu. In to sem jaz takrat mislila s tem “da resnično ljubiš ko presežeš samega sebe”. In v tem primeru sem jaz to naredila, čeprav sem že naprej vedela, da je brez ….

  88. StaneP said

    Žal rane puščajo brazgotine.

    In pogled na brazgotine nas dela modrejše.

  89. zogca said

    Zdi se mi, da je ljubezen takšna, da najde opravičilo. Četudi ti nekdo naredi nekaj res grdega, mogoče nehaš ljubiti, vsaj naj intenziven način, se nekako čustveno distanciraš, če pa se pretvori v sovraštvo, vsaj po moje ni bila ljubezen.

  90. zogca said

    Se ti zdi?

    In pogled na brazgotine nas dela modrejše.

  91. zogca said

    Tana, z njim nimaš več nobenih stikov?

  92. Tana said

    Vidiš, jaz sem mnenja, da tistega, ki si ga zares ljubil, ne moreš nikoli sovražiti.

    Točno tako Žogca. Seveda pa je tudi odvisno ali ti je tista oseba, ki si jo tako resnično zares ljubil naredila nekaj zelo grdega ali hudega in to namenoma. Ja, potem seveda tudi lahko sovražiš.

  93. StaneP said

    Se ti zdi?

    Naj bi.
    Čeprav smo v ljubezni v bistvu neozdravljivi in neučljivi. Smo kar smo in to bomo ostali…

  94. zogca said

    Ima You Tube očitno majčekene težave in se pesmi ne odpirajo. Saj bodo popravili.

  95. StaneP said

    Seveda pa je tudi odvisno ali ti je tista oseba, ki si jo tako resnično zares ljubil naredila nekaj zelo grdega ali hudega in to namenoma. Ja, potem seveda tudi lahko sovražiš.

    Pri res veliki ljubezni iz ne strani in res grdi grdobiji iz druge, je sovraštvo možno. Ravno zaradi…

  96. Tana said

    Tana, z njim nimaš več nobenih stikov?

    Ja, imam. Občasno se slišiva, kakšen meil, čestitka…. srečati pa si ne bi upala… (mogoče čez leta, zaenkrat še ne) ker ne vem, kako bi reagirala. On ima (in je imel že takrat) svoje življenje.

  97. zogca said

    Družina ali svoje življenje on sam?

    On ima (in je imel že takrat) svoje življenje.

  98. zogca said

    Jaz takšnega človeka ne sovražim, ampak do njega čustveno otopim.

    Pri res veliki ljubezni iz ne strani in res grdi grdobiji iz druge, je sovraštvo možno.

  99. Tana said

    Ampak jaz nisem jokala zaradi njega, ne…. se je nabralo vsega… Ja še to Žogca, jaz sem pred njim ljubila in bila zaljubljena in za njim prav tako ljubila, bila zaljubljena in ljubim. Vedno na drugačen način. Jaz pač ne verjamem v to, da lahko ljubiš samo enkrat. Ne, ne,😉

  100. zogca said

    Ampak samo ena ljubezen je lahko največja, kajne?

    Jaz pač ne verjamem v to, da lahko ljubiš samo enkrat.

  101. StaneP said

    Jaz takšnega človeka ne sovražim, ampak do njega čustveno otopim.

    Pametnejši način! Če bi bila ta čustva seveda stvar razumske izbire…

  102. Tana said

    Družina ali svoje življenje on sam?

    Če bi bil sam, bi jaz bila del njegovega življenja in nihče naju ne bi “rastavio”, sem prepričana da ne. Tukaj sem se jaz dejansko “presegla” samo sebe…
    Pustimo to, življenje je tako lepo, da je škoda, da se žalostimo, včasih pa prav paše, da se izjočemo in potem je boljše.

  103. zogca said

    Oja, solze pomagajo, to vem.

  104. Tana said

    Ampak samo ena ljubezen je lahko največja, kajne?

    Če mene vprašaš Žogca, iz lastnih izkušenj, ti iskreno povem, da ni samo ene največje ljubezni.😉
    Človek lahko ljubi večkrat (seveda čisto moje osebno mnenje in izkušnje). Vsaka ljubezen zase je seveda edina in največja in predvsem drugačna. In to je tisto najbolj bistveno.
    Seveda pa so tudi ljudje, ki imajo v življenju samo eno največjo ljubezen. Eno in edino.😉 Ampak to je potem velika tragika. Saj življenje je ja tako kratko in samo eno. Mater sem pametna… al pa se delam… se malo hecam.

  105. zogca said

    Ne vem, meni se ta zdaj zdi največja in dejansko lahko rečem, da njega ljubim tisočkrat bolj kot tistega pred njim, pa čeprav sem bila s predbivšim več kot deset let, on nikoli ni in niti ni mogel tako osvojiti mojega srca. Ampak, saj, princ in jaz sva si bila usojena, to vem.

  106. Tana said

    Stane:Če bi bila ta čustva seveda stvar razumske izbire…

    Čustva seveda ne morejo biti stvar razumske izbire. Čustvom ne moremo ukazovati, tako naj bo ali naj ne bo. Ampak dejanja, ki jih naredimo ali pa ne naredimo, so stvar razumske izbire.
    Upam, da nisem preveč kiksnila, ker ne vem točno kaj si imel v mislih.😉😉😉

  107. zogca said

    Aja, Tana, ne vem, ali si videla. Pod objavo nižje sem ti detaljno razložila svoje očesne pripetije.

  108. zogca said

    Jaz mislim, da na samem začetku ljubezen je zavestna odločitev. Potem ne več, na začetku pa. Ko vidimo nekega človeka, si ali dovolimo sanjati o tem, da bomo z njim ali pa ne. Jaz se trudim in vedno mi je to uspelo, da si nikoli nisem dovolila sanjati o nekom, ki bi bil zame neprimeren. Razen seveda takrat v sedmem razredu, ta fant je bil pa čisto mimo.

  109. Tana said

    Ne vem, meni se ta zdaj zdi največja in dejansko lahko rečem, da njega ljubim tisočkrat bolj kot tistega pred njim, pa čeprav sem bila s predbivšim več kot deset let, on nikoli ni in niti ni mogel tako osvojiti mojega srca. Ampak, saj, princ in jaz sva si bila usojena, to vem.

    Seveda Žogca, prvič ljubiš, drugič bolj, tretjič še veliko bolj…. Vedno se ti pa zdi, da je tisti, ki ga trenutno ljubiš največja ljubezen in edina in si niti zamisliti ne moreš, da bi lahko drugega še bolj. Čas vse prinese. In ko, če se bomo, čez eno leto brali na blogu, boš drugačnega mnenja. Sem skoraj prepričana. Razen, če res ne bosta skupaj s princem, ki ga sedaj neizmerno ljubiš.

  110. Lynx said

    Youtube res ne dela nikamor. 😦

    Gosp(odičn)e, na katero me spominja ta pesem nisem videl dvajset let. Pa bi jo rad. Mogoče mi Vladka pove, če je kakšna možnost 😉 :

  111. Lynx said

    Vlatka in ne Vladka.

  112. zogca said

    Potem očitno res vsem nagaja.

    Youtube res ne dela nikamor.

  113. zogca said

    To so napovedale astrologinja, jasnovidka in vedeževalka in tako čutim tudi jaz. Bova, bova, bova.

    Razen, če res ne bosta skupaj s princem, ki ga sedaj neizmerno ljubiš.

  114. Tana said

    Aja, Tana, ne vem, ali si videla. Pod objavo nižje sem ti detaljno razložila svoje očesne pripetije.

    Ne nisem videla, ker nisem pogledala drugih objav. Ko ste začeli s pesmicami o ljubezni.. prvi, drugi,največji, tragični, sem jaz v tvoji diskoteki odprla mojo in poslušala in poslušala, potem pa v jok…. tako da nisem nič brala.
    Upam pa, da si vse dobro uredila. Aja pa še to, ti jutri odhajaš, kot so napisali pred mano, te bomo zelooooooooooo pogrešali. Zadnjič, ko te ni bilo (kje si se že potepala?) sem bila sama na blogu in pisala in pisala… pa nobene žive duše ni bilo na spregled. Tako da res, ko Žogce ni, blog ni zanimiv.

  115. zogca said

    Vlatka!!!!

    Mogoče mi Vladka pove, če je kakšna možnost.

  116. zogca said

    Takrat sem bila štiri dni pri Izbrani.

    Jaz sem kar malo žalostna, ko vidim, da nič ne pišete, če mene ni. V bistvu mu to ni jasno, ker sem ne prihajate samo čvekat z menoj, ampak tudi med seboj. Med seboj pa lahko čvekate tudi, ko mene ni.

    Ampak obljubim, da se vsak večer oglasim na blogu, če tisti računalnik v internetnem kotičku deluje. Sem bila prejšnji teden tam, ko sem ju peljala, zato sem si lahko ogledala teren.

    Zadnjič, ko te ni bilo (kje si se že potepala?) sem bila sama na blogu in pisala in pisala… pa nobene žive duše ni bilo na spregled. Tako da res, ko Žogce ni, blog ni zanimiv.

  117. StaneP said

    Čustvom ne moremo ukazovati, tako naj bo ali naj ne bo. Ampak dejanja, ki jih naredimo ali pa ne naredimo, so stvar razumske izbire.

    Govoril sem o sovraštvu, ki je čustvo. Dejanja pa seveda zmoremo in moramo razumsko kontrolirati. Za moje pojme.

  118. StaneP said

    Jaz sem kar malo žalostna, ko vidim, da nič ne pišete, če mene ni.

    Kje si pa že videla nogometno tekmo brez žoge!?

  119. Tana said

    Pesmi ki me asocirajo na ženske je preveč😉 . Samo ena za vzorec:

    Lynx torej se tudi ti strinjaš z menoj, da lahko večkrat ljubimo” Ali pač ne. Iz zgornjega bi bilo za razbrati, da ja. Me prav zanima tvoj pogled na to debato zgoraj.😉

  120. maxi said

    Gosp(odičn)e, na katero me spominja ta pesem nisem videl dvajset let. Pa bi jo rad. Mogoče mi Vladka pove, če je kakšna možnost😉

    Ko sem sama hodila okrog s takšno željo….mi je po slabih 14-ih letih padel direkt sredi življenja in mi ga za dve leti fajn zakompliciral:mrgreen:

    Ps: Ni zastonj rek: Pazi kaj si želiš….🙂

  121. zogca said

    Je blog fuzbal?😉

    Kje si pa že videla nogometno tekmo brez žoge!?

  122. Lynx said

    Jaz sem kar malo žalostna, ko vidim, da nič ne pišete, če mene ni. V bistvu mu to ni jasno, ker sem ne prihajate samo čvekat z menoj, ampak tudi med seboj.

    Maxi se ne pusti dražiti, Tane si pa še ne upamo. 😉
    Pravzaprav pa potrebujemo kost za glodanje. Tvoja neverending story je več kot primerna 🙂 :

  123. zogca said

    Moja najboljša prijateljica to vedno govori.

    Ni zastonj rek: Pazi kaj si želiš…

  124. Tana said

    Govoril sem o sovraštvu, ki je čustvo. Dejanja pa seveda zmoremo in moramo razumsko kontrolirati. Za moje pojme.

    Se strinjam Stane, sovraštvo je seveda neke vrste čustvo, vendar je tudi neke vrste dejanje, ki ga z(moremo) kontrolirati (in ne sovražiti), seveda če se potrudimo.

    Se pridružujem maxi,ki je zgoraj napisala, da nikogar ne sovraži. To je nekaj najlepšega.

  125. zogca said

    Jaz pa sem, kot berem, prikladna.😉

    Maxi se ne pusti dražiti, Tane si pa še ne upamo.

  126. zogca said

    Vesela sem ugotovitve, da je neverending.😉

    Tvoja neverending story je več kot primerna.

  127. maxi said

    Se pridružujem maxi,ki je zgoraj napisala, da nikogar ne sovraži. To je nekaj najlepšega.

    Seveda, ko se osvobodiš vse jeze in besa si svoboden in lažji….in če to ni lepo in fajn?!

  128. StaneP said

    Se strinjam Stane, sovraštvo je seveda neke vrste čustvo, vendar je tudi neke vrste dejanje, ki ga z(moremo) kontrolirati (in ne sovražiti), seveda če se potrudimo.

    Zopet se je ena grda tema prilimala na mene. Sovraštvo je brez veze, ker človek na ta način samo sebi škoduje. Dosti o tej besedi!

  129. Tana said

    Zopet ne morem kopirati, citirati…. mogoče ima hudič prste vmes.

    Maxi 127 – podpišem. Točno tako. To je nekaj najlepšega… šele takrat lahko zaživiš.

  130. Jovanka Broz said

    Žogca, kaj sem to prebrala,da očala še vedno niso popravljena? pa kaj je tem ljudem?

    Kdaj potuješ? jaz sem se zaštrikala s perilom. Perem, ker me ni bilo doma- sušiti pa nimam kje. Danes sem zakurila kaminsko peč in sušim notri.

  131. Lynx said

    torej se tudi ti strinjaš z menoj, da lahko večkrat ljubimo.

    Mene je ponavadi treščilo kot strela z jasnega. O kakšni zavestni odločitvi ni bilo govora. Ne vem pa, če temu sploh lahko rečem ljubezen. Še posebno odkar berem Žogco.😉
    Ja, ljudje smo narejeni tako, da lahko imamo več enakovrednih zvez.Verjetno so tudi izjeme. Nekateri si tega ne dovolijo, nekateri pa sploh niso sposobni ljubiti. Menda je Lynx tak.🙂

    Ni zastonj rek: Pazi kaj si želiš…

    Bo držalo. Sploh ne vem več kaj si želim.

  132. Tana said

    Stane 128, kakšna tema se je prilimala na tebe. Sploh ne. Sem s teboj samo debatirala na to temo. Saj poznaš moje teorije, ki jih jaz po svoje tolmačim in potem razglabljam…
    Mogoče, pa bo boljše, da jih več ne…. nekako se mi, da “kar čakaš” na vsako mojo besedo… Ne vem zakaj. Mogoče se pa motim. Prisežem, da ni bilo mišljeno nič grdega in nič ti nisem hotela prilepiti. Pač razprava o sovraštvu.
    Grem spat, še poslušat mojo pesmico (moji sostanovalci bodo tako mislili, da se mi je zmešalo) ali pa ne, ker sem že …. ha, ha, ha….

    Žogca uživaj, lepo se imej, pozdravi Izbrano. In se slišimo.

  133. zogca said

    Noro, Jovo, noro. In ta teden še gotovo ne bodo. Da mi lahko kar eno iks ročko dajo gor, pa da hodim okoli takšna. Ma daj! Meni je to grozljivo. Čakajo ročko iz Nemčije, jaz pa se mučim.

    Žogca, kaj sem to prebrala,da očala še vedno niso popravljena? pa kaj je tem ljudem?

  134. zogca said

    Jutri potujem in jutri bom jaz ziher sušila s fenom, ker se vse ne bo posušilo. Ne najdem tiste male pečke, ki jo imam, da bi malo zahajcala sobo, v kateri je perilo. Garant je tudi pečko mama odnesla, da ne bi jaz trošila elektrike.

    Kdaj potuješ? jaz sem se zaštrikala s perilom. Perem, ker me ni bilo doma- sušiti pa nimam kje. Danes sem zakurila kaminsko peč in sušim notri.

  135. Tana said

    Ja, ljudje smo narejeni tako, da lahko imamo več enakovrednih zvez.Verjetno so tudi izjeme. Nekateri si tega ne dovolijo, nekateri pa sploh niso sposobni ljubiti.

    Lynx zopet krasno in resnično napisano. Sem te začela občudovati… spoznavati.

    Menda je Lynx tak.🙂

    Tega pa ne verjamem. Bi bilo zeloooooooooooo škoda.

  136. StaneP said

    Joj, Tana! Čisto narobe si me razumela!!!!! Samo besede sovraštvo in tega stanja nekako ne maram… Sem pa sam začel, ker sem napisal da samo velika ljubezen rodi veliko bolečino ali celo sovraštvo…
    Sicer pa rad debatiram s tabo! In z ostalimi seveda tudi. Samo nekako moji stavki ne izpadejo najbolj prijetno… Smrk, smrk…

  137. zogca said

    Mene ne trešči, pri meni gre počasi.

    Mene je ponavadi treščilo kot strela z jasnega.

  138. Jovanka Broz said

    bejba, lepo se imej- Cmoka- velika

  139. zogca said

    Bom, obljubim, uživala bom. Čeprav vreme bo slabo, ampak saj imajo tudi notranje bazene in meni je v bistvu vseeno, kje plavam, ker sončiti se tako ali tako ne mislim.

    Pozdravila bom Izbrano.

    Žogca uživaj, lepo se imej, pozdravi Izbrano. In se slišimo.

  140. Tana said

    Joj, Tana! Čisto narobe si me razumela!!!!!

    Sem vesela, da ni nič narobe. Ja, jaz večkrat narobe razumem. Ampak se vedno pogovorim. Res pa je, da včasih hočemo nekaj lepega napisati, nekaj prijetnega, izpade pa drugače.
    Zdaj pa res vsem lepe sanje.

  141. Janis said

    Pozdravljeni!

    Moja kraljica se je odločila, da bo naredila doktorat – blazno sem ponosna nanjo🙂

  142. zogca said

    A ni škoda, ko ti prideš, jaz grem? No, pa saj bom kmalu nazaj. Te pa od tam kaj pokličem, ker te zelo pogrešam.

    bejba, lepo se imej- Cmoka- velika

  143. zogca said

    Tudi jaz bi bila.😉 Jaz sem princu, ko je hotel biti moj, rekla, da ali doktorat ali 1.700 evrov (bolj v hecu kot zares), ampak se je on odločil za 1.700 evrov. Tudi prav.😉

    Moja kraljica se je odločila, da bo naredila doktorat – blazno sem ponosna nanjo.

  144. Janis said

    Hehe, doktorat so otroške sanje moje kraljice, ki jih še ni uresničila (otroci so bili prioriteta :)) in sem ful vesela, da se je končno odločila, da je čas tudi za to🙂

  145. zogca said

    Lepo je, da bo uresničila svoje sanje. Bo bolj srečna, s tem pa tudi vsi okoli nje, ker je sreča nalezljiva.

  146. Janis said

    No, ker bova najino reprodukcijo zaključili malo prej, kot sva načrtovali (hehe), bo tudi njen doktorat prišel prej na vrsto. Jaz ga pa hvalabogu že imam, tako da bo moja kraljica imela vsaj malo časa in miru, da se posveti študiju🙂

  147. maxi said

    Moja kraljica se je odločila, da bo naredila doktorat – blazno sem ponosna nanjo🙂

    Žogcina bodoča žena pa magisterij, da pride čimprej do 1700 €(neto!).:mrgreen:
    Žogca si kaj ponosna?!

  148. Janis said

    Pridna, Maxi😀 Dobra nevesta boš😀

  149. zogca said

    Sta vidve tako ali tako hoteli tri?

    No, ker bova najino reprodukcijo zaključili malo prej, kot sva načrtovali (hehe).

  150. Lynx said

    Sem te začela spoznavati.

    Prek interneta lahko spoznaš le delček človeka. Mali princ bi rekel, da je bistvo očem skrito, tu si pa še z očmi ne moreš nič pomagati.
    In še blefirati se da. 😉

    Moja kraljica se je odločila, da bo naredila doktorat – blazno sem ponosna nanjo.

    Kaj če kraljica doktoratu. Ona se mora spoznati na manire in protokol. 🙂

    P.S: Se mi zdi, da pesmi močno upočasnjujejo nalaganje. Morda bi bil stari sistem boljši.

    Lahko noč

  151. zogca said

    Totalno!!!

    Z vsakim dnem si bolj idealna.😉

    Žogcina bodoča žena pa magisterij, da pride čimprej do 1700 €(neto!).
    Žogca si kaj ponosna?!

  152. Lynx said

    Zgoraj sem naredil pizdarijo. Saj boste razumeli.

  153. zogca said

    Ne znam vrniti na stari sistem.

    Ponavadi je problem samo takrat, ko ima YouTube težave. Vsaj upam, ker res ne znam spremeniti.

    P.S: Se mi zdi, da pesmi močno upočasnjujejo nalaganje. Morda bi bil stari sistem boljši.

  154. maxi said

    Pridna, Maxi😀 Dobra nevesta boš😀

    🙂😉

    Z vsakim dnem si bolj idealna.😉

    He he….ko se zaletim v popolnost, obljubim, da ne postanem prevzetna.😛

  155. maxi said

    Zgoraj sem naredil pizdarijo. Saj boste razumeli.

    Ne skrbi Lynx, tukaj veliko vsega razumemo.🙂🙂

  156. Janis said

    Sta vidve tako ali tako hoteli tri?

    Glede tretjega se v bistvu nisva odločili, ker sva tako teoretično tehtali za in proti in ker sva pogovore o tem v bistvu nameravali odložiti za čas, ko bo imel drugi najmanj dve leti. Ampak tukaj nimava več prava glasanja, ker naju je narava postavila pred dejstvo🙂

  157. Lynx said

    Žogcina bodoča žena pa magisterij

    Pismo, v kakšno šolano druščino sem padel.
    Zdaj naj še Stane napiše da je poslanec in Spider župan in se bom počutil kot kura med labodi. 😉

  158. zogca said

    Spider je pravnik. To sem razbrala dva dni nazaj. Ne vem pa, ali je že šel v politiko.😉

    Spider župan

  159. zogca said

    Ponavadi je tako najlepše.

    Ampak tukaj nimava več prava glasanja, ker naju je narava postavila pred dejstvo.

  160. zogca said

    Lepo.😉

    He he….ko se zaletim v popolnost, obljubim, da ne postanem prevzetna.

  161. Lynx said

    Ne vem pa, ali je že šel v politiko.

    Bi bil dober za kakšno mednarodno pogajalsko skupino. Če se ne bi strinjali z njim, bi jih kar v Ljubljanico pometal. 😀 😀

  162. maxi said

    Bi bil dober za kakšno mednarodno pogajalsko skupino. Če se ne bi strinjali z njim, bi jih kar v Ljubljanico pometal.😀😀

    😆😆😆

  163. Lynx said

    Zdaj pa res spat.
    Maxi sanjaj me. Sem temen, visok, zelenomodrih oči…. 😉
    Ti Žogca pa sajveškoga. LN

  164. zogca said

    Oja, bom sanjala princa, čeprav verjetno nocoj prav veliko ne bom spala, žal.

  165. Janis said

    Bi bil dober za kakšno mednarodno pogajalsko skupino. Če se ne bi strinjali z njim, bi jih kar v Ljubljanico pometal.

    Mislim, da bi bilo veliko bolj produktivno, če bi tudi Spider naredil doktorat😀

  166. Spider said

    En dan me ni zvečer gor, pa me že opravljate. Grozni ste, he he.

    Vidim, da je Zogca odpotovala. Malce z zamudo, ampak, srečno pot, Zogca!

  167. maxi said

    Maxi sanjaj me. Sem temen, visok, zelenomodrih oči….😉

    Učke si falil….:P

  168. zogca said

    Kako en dan z zamudo? Saj sem rekla v sredo. In še sem tukaj. Pijem kapučino. In spakirati se še moram. Šla bom tako, da pridem po kosilu.

    Vidim, da je Zogca odpotovala. Malce z zamudo, ampak, srečno pot, Zogca!

  169. Spider said

    He he, ne, mislil sem, da sem ti z zamudo zelel srecno pot.

    Pa vidim, da si še tu.

  170. zogca said

    Jup.😉

    Ko boš videl objavo, da odhajam, takrat me ne bo več.

  171. Spider said

    Kam pa greš?

  172. zogca said

    V toplice.

  173. Spider said

    Joj kako je to doberrrrrrrrr komad!!!!

  174. vlatka said

    Webmaher,

    lep, ker poje o ljubezni… 😀 😀

Leave a Reply

 
