Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Klic hrepenenja!

Posted by zogca na junij 22, 2009

IN VENDAR JE SONCE

In vendar je sonce. In vendar so ptice.
Kako naj utišam besedo?
In spet so na trgu čebljave ženice.
Kako naj preženem besedo?

Preveč je vonjav in preveč melodij,
preveč je otroškega smeha,
da ne bi skoz tisoč zaklenjenih vrat
privrelo še mene iskat.

Zaman se upiram in mrščim obraz,
zastonj zadržujem nasmeh,
brez haska molčim in odvračam pogled,
brezupen in jalov obred.

Kako naj preženem besedo in smeh
in glasbo in klic hrepenenja,
če čutim še sladkopekoči okus
po mavričnem soku življenja?

Neža Tratar

29 Responses to “Klic hrepenenja!”

  1. zogca said

    Čeprav danes ni sonca, sem se odločila za pesem, ki nosi naslov In vendar je sonce. Še eno opozorilo. Če se v Ljubljani danes kakšna frajla zaleti v vas, sem to gotovo jaz, ker sem povsem slepa. Ker imam jutri pregled za mehke leče, svojih poltrdih (tako ali tako neprave dioptrije, ampak za silo so) ne smem nositi, mojih očal pa že mesec dni ni s popravila in sem grem zdaj vsa slepa kregat na žive in mrtve. Dovolj dolgo sem bila prijazna in uvidevna ter govorila, da razumem. Ne razumem več, ker nič več ne vidim. Malo sem se izjadala.

  2. webmaher said

    ne bi imel nič proti če bi se zaletela vame ne glede na posledice:mrgreen:

  3. Lynx said

    Če se v Ljubljani danes kakšna frajla zaleti v vas, sem to gotovo jaz

    Če si mislila da se peš zaletiš vame s svojimi air bagi, sem takoj za crash.

  4. webmaher said

    Lynx menda je na ljubljanskih pločnikih danes nepopisna gneča, le kdo bi vedel zakaj:mrgreen:

  5. zogca said

    Zaletavanje je končano, ker je Žogca doma. Od koncerta ne bo nič. Mojih očal še ni in jih do dopusta tudi ne bo, ker ročka še ni prišla iz Nemčije. Oni so jo izgubili, ne jaz, še prej pa so jo odlomili. Se zaman kregam na žive in mrtev, če ni, ni. Edino, kar lahko naredijo zame je, da mi od enih iks očal dajo gor ročko, da bom na dopustu imela očala. Za popizdit. Kakorkoli, do jutri, ko bom lahko po pregledu dala v oči vsaj stare leče, z nekaj sreče pa nove (če imajo takšne kje na zalogi), sem slepa, ne vidim nič in nikogar, princ bi lahko bil deset metrov od mene in ne bi vedela, da je on. Hvalabogu znam slepo tipkati. Malo sem jezna. Če temu prištejem še eno leto in pol star sesalec, ki se je včeraj pokvaril … Najbolje, da grem spat, ker vidim tako ali tako ne. Tako ali tako me boli glava, ker že cel dan buljim v ekran z razdalje deset centimetrov.

  6. webmaher said

    to pa je podn, dobiš nadomesten avto očal pa ne🙄
    najbolje da greš danes spat..a nisi rekla da si kratkovidna, v ekran pa buljiš z desetih centimetrov???

  7. samo jaz said

    Hej, hej!

    Jaz sem se danes sprehajala po Ljubljani, pa se ni nobena frajla zaletela vame.😉
    No, čisto natančno sem se v glavnem sprehajala po City parku – iskala sem namreč garderobo za dopust.🙂
    Mož že zmajuje z glavo in pravi, da bom za garderobo porabila več kot za sam dopust. Hja, kaj pa je izbral tako destinacijo… itak je on kriv.😉

    Uboga Žogca, vem, kako hudo je, če človek skoraj nič ne vidi.
    Upam, da boš ju3 dobila nove leče.

    Sesalec je verjetno še v garanciji?

  8. zogca said

    Ne, zdaj po enem mesecu smo se dogovorili, če jutri ne dobim leč, mi bodo kar eno ročko dali gor, da bo držala očala in potem ko dobijo ta pravo, zamenjali. Cirkus.

    to pa je podn, dobiš nadomesten avto očal pa ne

  9. zogca said

    Ne vidim jaz z normalne razdalje, ki jo sicer držim do monitorja, tam 40 centimetrov. Črke vidim razmazano. Verjetno zaradi stigmatizma. Ker jaz nimam samo dioptrije in jaz sploh nimam visoke dioptrije, imam pa visok stigmatizem. Prav zato do zdaj nisem mogla dobiti mehkih leč, ker za tako visok stigmatizem niso obstajale, zdaj pa po novem obstajajo. Seveda so najdražje, ampak jebiga.

    najbolje da greš danes spat..a nisi rekla da si kratkovidna, v ekran pa buljiš z desetih centimetrov???

  10. Tana said

    Ne, zdaj po enem mesecu smo se dogovorili, če jutri ne dobim leč, mi bodo kar eno ročko dali gor, da bo držala očala in potem ko dobijo ta pravo, zamenjali. Cirkus.

    Žogca ti bi morala nujno imeti še rezervna očala.😉
    Kako je pa z grlom in uhljem? Upam, da bolje.

  11. zogca said

    Poglej, ta dioptrija, ki jo jaz imam …

    http://www.lecke.si/artikel.php?id=182&sid=9

    Piše dobavljivost od sedem do deset dni, več kot druge, tako da … Odvisno od tega, ali ima kdo takšne na zaloge. Sploh odvisno od tega, ali bo zdravnica rekla, da lahko. Lani je bil keč v tem, da mi je neka druga rekla, da za moje oko, na katerem ima cilider 1,75, lahko dobim mehko lečo, za drugo oko, kjer imam 2,25 cilindra pa ne, ker jih v Sloveniji ni. Zdaj po novem so. Jaz upam, da je cilinder ostal visok, da nimam smole in mi bo jutri prijavila, da imam cilinder 2,50, ker potem se pa nekdo norčuje iz mene.

    Sesalec je verjetno še v garanciji?

  12. zogca said

    Imela sem leče za rezervo, tako tudi sem preživela teh mesec dni. Dokler sem nosila leče, nisem nič stokala, saj si videla. Zdaj pa so mi rekli, da pred pregledom za mehke leče ne smem nositi svojih poltrdih … Zato težava. Roko na srce, moje poltrde nimajo prave dioptrije, ampak za silo je bilo.

    Žogca ti bi morala nujno imeti še rezervna očala.

  13. zogca said

    Ne bi rekla. Garancijska knjižica … V tujih jezikih piše, da je garancija na male aparate 12 mesecev, na velike 24, v slovenščino pa ta del ni preveden. Mislim pa, da je sesalec mali aparat. Bom nesla na servis, ko pridem s toplic.

    Sesalec je verjetno še v garanciji?

  14. Tana said

    Bom nesla na servis, ko pridem s toplic.

    A greš v toplice? Super. Kdaj pa greš? Joj se boš lahko razvajala, kakšno fino masažico, pa kopel ob svečkah, sprehodi, savna … Samo da še prijezdi kakšen princ na črnem vrancu.😉

  15. zogca said

    Moj princ ima belega konja.😉

    Samo da še prijezdi kakšen princ na črnem vrancu.

  16. zogca said

    V sredo. K Izbrani. Ona je že tam. Je v sobi še eno dodatno ležišče in me je povabila, tako da bomo ona, njen sinček in jaz.

    A greš v toplice? Super. Kdaj pa greš?

  17. zogca said

    A je kdo danes videl mojo Maxi?

  18. Tana said

    V sredo. K Izbrani.

    Lepo jo pozdravi in uživajta. Koliko časa pa ostaneš? Kaj bomo pa mi sami počeli?😉

    Moj princ ima belega konja.😉

    Potem pa popravljam. Na belem konju, temnolasi princ. Tako pa ja, ali tudi ne?

  19. zogca said

    Verjamem, da boste kakšen dan čvekali tudi brez mene, da ne bo tako – ko ni Žogce, ni na blogu nikoder. Vam bom pa dala pred odhodom gor kakšno luštno pesmico. Če bom tam lahko šla na računalnik, pa v končni fazi lahko dam vsak dan novo, ker jih imam pripravljene za naprej. Ostanem pet dni, potem sem pet dni doma, potem pa grem še za pet dni v Sarajevo.

    Koliko časa pa ostaneš? Kaj bomo pa mi sami počeli?

  20. zogca said

    Tako pa je, da. Princ ima temne lase in belega konja.😉

    Na belem konju, temnolasi princ. Tako pa ja, ali tudi ne?

  21. Tana said

    Sedaj pa grem sanjat, nekaj lepega. Prej še enga pokadit, to pač mora bit.
    Sem se danes oglasila na blogu pri Vladki, mi je uspelo. Je pa res ena super ženska. No sicer, vse na tem blogu smo super, a ne. Pa moški tudi. Teh ne smem pozabit. Samo včasih nas razjezijo.😉

  22. zogca said

    Mene niti ne jezijo, čeprav me kdaj hecajo.😉

  23. Lynx said

    Mene niti ne jezijo, čeprav me kdaj hecajo.

    Ne kdaj…skoraj vedno. 😉

    Lahko noč

  24. zogca said

    Meni se ne zdi tako hudo, res ne. Sploh imam pa hecanje rada, če seveda ima svojo mejo.

  25. webmaher said

    kriza, pet dana tamo pa pet ovamo i pet onamo…krščen matiček mene tut ne bo 14 dana in 21 noči…adijoooooo:mrgreen:

  26. zogca said

    14 dni in 21 noči? Kako to gre?

  27. webmaher said

    še ne vem, ko sprobam ti razložim, zdej pa ajat😆

  28. zogca said

    Tana, da se pohvalim. Zdaj sem do zdravnice. Dobila bom mehke leče. Čeprav se še ne ve, ali bo levi cilinder točno takšen, kakršen bi moral biti, ker v končni fazi niti ni jasno, kakšen bi moral biti, ampak dobila jih pa bom. Čez dva tedna pridejo testne in če bodo v redu, jih lahko kar obdržim in potem naročim še. Je bila pa zadeva zakomplicirana, da bolj skoraj ne bo mogla biti. Zaradi levega očesa, seveda. Zdaj je pregled mimo, imam notri spet svoje stare poltrde leče in vsaj vidim.🙂

  29. zogca said

    Po moje bom dobila te.

    http://www.lecke.si/artikel.php?id=141&sid=9

    Ker je rekla Johnson&Johnson in neko Aquo je omenjala.

    Je pa keč v tem, da ima Johnson & Johnson cilindre samo do 2,25, po njenem pa bi jaz potrebovala 2,75. Čeprav imam na očalih 2,25, ampak menda to ni najbolj prav. Bausch & Lomb iam tudi 2,75, ampak njihova leča mi pa ne pade prav na oko zaradi nekih krivin. Mislim!!!

    Prav fovš sem ljudem, ki imajo normalno dioptrijo. Ti rečejo -2 in -3 in potem si ti lahko kjerkoli kadarkoli kupiš leče, ker imajo to vsi na zalogi. Pri meni pa cilindri, koti, krivine, vse nekaj čudno, da se zdravniki ne morejo sestaviti, kaj je kaj in vse gre po naročilu posebej zame, vse se čaka, vse …

Leave a Reply

 
