Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Vsa nebesa!

Posted by zogca na junij 20, 2009

VSA NEBESA

Bom izprosila?
Bom izmolila?
Bom po trpljenju
nekoga dobila?
Vem,
zaslužila ne bom!
Morda bom prejela
kar tako,
iz čiste milosti,
v navalu ljubezni,
zastonj,
vsa nebesa!

Nataša Ahčin

17 Responses to “Vsa nebesa!”

  1. zogca said

    Ena pesmica o princu.😉

    Lahko je za Maxi, ker je ravno Amy. Zame je pa tako ali tako, ker gre za princa.😉

  2. Nevenka said

    Naval ljubezni je že sam po sebi blizu nebes🙂

  3. zogca said

    Saj jaz se res včasih počutim kot v nebesih. Bi bila še bolj v nebesih, če bi ga lahko kdaj videla in se stisnila k njemu, a bo že.

  4. maxi said

    Lahko je za Maxi, ker je ravno Amy

    Amy je vedno dobrodošla.🙂 pri Poisen Princ mi je najlepši, ta začetek, ko bobni in cela akustika tako naraščajo….kar ne morem ostat pri miru.🙂

    Tale mi je pa njena po besedilu najbolj globoka (še vedno):

  5. zogca said

    Si me kar okužila s to pesmijo.😉

  6. zogca said

  7. zogca said

    Joj, na pumpo moram. Pa tako se mi danes ne ljubi iz stanovanja.😦

  8. zogca said

    Še zdaj se nisem privlekla do tja. Ko pa mi bo čez dve uri zmanjkalo cigaret, bom pa jokala po blogu.

  9. zogca said

  10. zogca said

  11. zogca said

  12. zogca said

  13. zogca said

  14. zogca said

  15. zogca said

  16. Spider said

  17. zogca said

Leave a Reply

 
