Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ranjena in sama!

Posted by zogca na junij 19, 2009

V MOLK VEČERNIH SLUTENJ

V molk večernih slutenj
pade krik, ki rani.
Zaihtijo slutnje
v žalosti neznani.

Ceste, svetle ceste,
tonejo v sivino,
tesni, plašni klici
trgajo tišino.

Iščem in ne najdem
več poti med nama,
tiho grem po cesti,
ranjena in sama.

Anica Černej

89 Responses to “Ranjena in sama!”

  1. majniška b said

    Ja …zaihtijo slutnje …v žalosti (dobro) znani.

  2. zogca said

    Solze so govorica srca in čistijo dušo, sem malo prej prebrala. Nisem jokala, ampak nekako čutim, da nocoj bom, ker ga zelo pogrešam.

  3. maxi said

    Jaz pa ne bom jokala, mi je pa vseeno všeč pesem.

  4. zogca said

    Zelo je lepa. Ne spomnim se, ali sem že prej dala kakšno njeno na blog, ampak ta … Odmevi se začenjajo. Da vidim, kaj je zdaj s to gripo.

  5. zogca said

    Boy George – The crying game

    I know all there is to know about the crying game
    I’ve had my share of the crying game
    First there are kisses, then there are sighs
    And then before you know where you are, you’re saying goodbye

    One day soon, I’m gonna tell the moon about the crying game
    And if he knows, maybe he’ll explain
    Why there are heartaches, why there are tears?
    And what to do to stop feeling blue, when love disappears?

    First there are kisses, then there are sighs
    And then before you know where you are, you’re saying goodbye

    Don’t want no more of the crying game
    Don’t want no more of the crying game

  6. zogca said

    Ti, lynx, vedno najdeš prave.

    Ti zadnji dve pesmici nujno morata desno, v Žogcino diskoteko.

  7. Lynx said

  8. maxi said

  9. zogca said

    Grem na astro pošnofat, ali je danes kakšna čudna luna ali kaj, da sem jaz tako zelo žalostna. Pa odprem svoj osebni horoskop in vidim: This influence can indicate a period of fleeting depression. Tonight you are inclined to feel lonely and out of touch with others. Sometimes you have a pronounced sense that no one loves you, whether or not it is true. It is very important to realize that your moods and sensations under this influence often do not reflect reality, even though they seem to. Nič čudnega, da sem tako žalostna.

  10. Lynx said

    Usojeno ti je bilo, da boš danes žalostna. 😉

  11. Lynx said

    Še malo jokanja:

    Pa še dež bo. To ni usoda. Tako so napovedali vremenarji. 😉

  12. Lynx said

    In še malo:

  13. zogca said

    Eden od vrhuncev balkanske glasbe.

  14. Spider said

    Na vlasti je nova garnitura
    demokrata, velikih znalaca,
    popela se zato sto ih gura
    mnogo sljama i kriminalaca

    Pa zapusti usi i zazmuri
    paradira pleme guzicasto,
    heroinom trguju panduri,
    na ekranu sve je ruzicasto

    Ko o cemu, kurve o postenju,
    vojska o skracenju vojnog roka,
    ni reci o bedi, ponizenju,
    o tvojoj sudbini odlucuje stoka

    Cveta cvece, tece med i mleko,
    sta sve nece papir da istrpi,
    bolja je buducnost suvise daleko,
    bodljikavom zicom svaler kurton krpi

    Skupljaju se lovci, uskoro ce hajka,
    sprema se za napad pobesneli copor,
    mnogima ce od njih zakukati majka,
    kad pokazes zube i kad pruzis otpor

  15. Lynx said

  16. zogca said

    In to ne malo dežja.

    Ohladilo pa se bo menda do neprepoznavnosti.

    Pa še dež bo. To ni usoda. Tako so napovedali vremenarji.

  17. webmaher said

    Žogca jaz mam deko še vedno na dosegu😆
    Drug teden pa ne zamudit v petek na prvem Nočnega kluba…bliže se konc sveta…

  18. zogca said

    Ta je pa samo za moje lepo aristokratsko veličanstvo.😉

  19. Lynx said

    Ta je pa samo za moje lepo aristokratsko veličanstvo.

    Ti si ……

  20. zogca said

    Nisem crazy. Zakaj bi bila crazy? Sem pač zaljubljena v svojega princa.

  21. Lynx said

    Ne rečeš zastonj da si nor na nekoga, če si tako zaljubljen.

  22. Lynx said

    Crazy
    For thinking that my love could hold you
    Im crazy for tryin
    Crazy for cryin
    And Im crazy
    For lovin you

  23. webmaher said

    No vidiš Žogca da si…no sej bo kmal to pol ono pravo😆

  24. Lynx said

  25. zogca said

    Pa recimo, da sem nora na princa.

  26. zogca said

    Liv Tyler je v videu.😉

    Ona je pa prav božansko lepa.

  27. zogca said

    Tole je pa skoraj nujno videti!!!

    http://24ur.com/novice/slovenija/foto-v-napacni-smeri-skozi-krozisce.html

    In ženska celo žuga drugim voznikom.🙄 Seveda, če vsi vozijo v obratni smeri kot ti, je povsem logično, da je tvoja smer prava, njihova pa napačna.🙄

  28. webmaher said

    NI kej, še sreča, da ni počilo…sicer pa opažam akoravno nisem neki ekspert, da v krožiščih kjer sta dva pasova, večina fura kar po zunanjem, čeprav potem ne gre pri prvem izvozu ven…ravno zadnjič bi se kmalu zakištal zaradi ene frajle…še sreča, da sem že neki časa ornk pozoren in predvidim situacijo še predno se zgodi…

  29. zogca said

    To absolutno. 90 odstotkov ljudi je na zunanjem pasu. In se vozijo. Potem pa ti, bebec, ki si na notranjem in hočeš na zunanjega, ko greš ven … Ne “jebejo” žive sile. Te ne spustijo in vse to v smislu “kaj si pa butast, da si šel noter”. Pa še to, da ne dajejo žmigavcev … Se mi zdi, da bi morali narediti, kot za prometne nesreče, te kratke prispevke na teveju s pravili vožnje v krožišču. Krožišča so dejansko čudovita reč, če se po njih vozi, kakor je treba. Imajo po Evropi tudi križiča s petimi pasovi, mislim, da sem v Parizu nekje naštela sedem pasov. Pri nas bi jih lahko naredili dvajset, ampak zaman, ker bi vsi bili na zunanjem.

  30. maxi said

    Brez jokanja, pa vseeno dovolj nora, jaz bi raj:

  31. maxi said

    Baby, show me, show me…🙂:mrgreen:

  32. cija said

    V Prizu nimajo voznih pasov :)) Tam gre za princip, zgužvaj se, kamor se moreš. Sploh rondo okoli Slavoloka zmage zmaga v tem primeru. Ali pa tisti pri Porte Maillot. Jaz pa tam ne sedem za volan, pa če mi plačaš. Rabiš instinkt in reflekse sršena v roju, če že drugega ne.

  33. Spider said

    Ko enkrat probaš italijanske ceste, vidiš, da so slovenske zakon.

    V Firencah recimo. Avti se pred semaforjem razporedijo v toliko pasov, koliko je pač prostora. Nobenih črt vmes. In potem se naenkrat 5 kolon druži v eno.Ludnica.

  34. zogca said

    Na tega sem mislila, da. Hočeš reči, da tam ni pasov? Ker jaz sem jih, če me spomin vara, naštela sedem? Ups, ali pa mogoče oziroma zelo verjetno, jaz nisem videla črt na cesti, ker je bil tako ali tako poln, videla sem sedem krogov avtomobilov.

    Sploh rondo okoli Slavoloka zmage zmaga v tem primeru.

  35. asdf said

    “Imajo po Evropi tudi križiča s petimi pasovi, mislim, da sem v Parizu nekje naštela sedem pasov.”
    o, ja , majo!!!
    in velja pravilo desnega, kar pomeni, da imaš prednost, ko se vključuješ v promet vkrožišču… jaz sem to predelal na vespi- ni ga adrenalina nad tem… divje dobro🙂
    sploh pa je vespa najhitrrejše prevozno sredstvo v parizu. pozimi in poleti…
    lp

  36. zogca said

    Vespic se pa iz Pariza ne spomnim. Se jih pa iz Italije zelo dobro. Jaz sem sicer zelo skeptična do motorjev, zelo, ampak rada verjamem, da se jo v “zgužvanih” mestih splača imeti.

  37. zogca said

  38. zogca said

  39. zogca said

    Ena mojih najljubših pesmi je končno na YouTubu!!!

  40. cija said

    Kot sem rekla, kaos. Vespe so pa tam zakon, ja.
    Ogromno Parižanov sploh ne vozi avta. Ne zaradi prometa, zaradi pomanjkanja parkirnih prostorov.

  41. Spider said

    Sej pa življenje povprečnega smrtnika v metropoli zgleda tako,da se folk vozi na delo večinoma s podzemno.Tisti, ki so doma malo ven, pa pridejo do mesta z vlakom.

    samo v Sloveniji živimo tako, da se “je treba” z avtom pripeljat točno do pisarne.

  42. cija said

    Razlika med povprečnim metropolašem in mano je v tem, da povprečni metropolaš lahko stopi na sredstvo javnega prevoza brez predhodnega polurnega čakanja, od končne postaje do njegove destinacije pa tudi nima več, kot kakšno minuto hoje.
    Če se jaz odločim, da bom šla z avtobusom v službo, moram najprej pol kilometra do AP, če avtobus zgrešim za minutko, mi ne gine pol ure to 45 min čakanja na novega, od končne postaje do pisarne pa je še dobrega pol kilometra. V visokih petkah? I don’t think so. V skrajni sili sem se poslužila tudi tega, ampak res v skrajni sili.
    Avti pri nas niso kaprica, ampak žal nuja.

  43. Spider said

    Sej se strinjam s tabo, no.

  44. Spider said

    Lahko si pa obuješ teniske ko skoraj vse zenske v NY in greš peš do pisarne, ha ha.

    Malo se hecam.Dost pa ne. Slej ko prej bomo tudi pri nas prisli do tega, da bodo zenske v kostimih hodile peš v teniskah 1 km daleč v službo.

  45. zogca said

    Cija, noro dobra fotografija. Pri nas bi ob takšnem prizoru v trenutku bil kreš.

  46. zogca said

    Pri meni sicer ni tako hudo, ker imam ob normalnih urah avtobuse non stop, ampak če imam z avtom do službe deset minut, z avtobusom pa eno uro … Mislim, da je jasno, kajne?

    Razlika med povprečnim metropolašem in mano je v tem, da povprečni metropolaš lahko stopi na sredstvo javnega prevoza brez predhodnega polurnega čakanja, od končne postaje do njegove destinacije pa tudi nima več, kot kakšno minuto hoje.
    Če se jaz odločim, da bom šla z avtobusom v službo, moram najprej pol kilometra do AP, če avtobus zgrešim za minutko, mi ne gine pol ure to 45 min čakanja na novega, od končne postaje do pisarne pa je še dobrega pol kilometra. V visokih petkah? I don’t think so. V skrajni sili sem se poslužila tudi tega, ampak res v skrajni sili.
    Avti pri nas niso kaprica, ampak žal nuja.

  47. zogca said

    Poglejte, koliko vode!!!

    http://24ur.com/novice/slovenija/vikend-v-znamenju-dezja.html

  48. cija said

    hehe
    Tudi tipice v kostimčkih in supergah sem že videla, ja.
    Pa ni toliko problem v 1 km razdalji, kot v 3/4 ure čakanja, da se bus blagovoli mimo prikazat, pa v nelogičnih trasah javnega prometa.
    Sicer pa, suburbia je vsepovsod odvisna od lastnega prevoza. Pa tudi Parižan si nabavi avto, ko rodi otroke, da jih lahko maman varno razvaža okoli, papan pa mogoče še vedno z motorjem hodi v službo.

  49. zogca said

    Jup, praktično je ni linije, ki ne bi šla cez center, kar pa seveda pomeni dodatne pol ure.

    … v nelogičnih trasah javnega prometa.

  50. Spider said

    Jaz živim v Novi Vasi, Cija, službo imam v centru. V službo grem z busom. Šestka vozi na 15 minut, plus tega se ne rabim jebat s parkiranjem. Parkirati v centru zastonj za cel dan legalno je nemogoče.

    verjamem pa, da vsak nima take situacije..

  51. maxi said

    Žogca a si ti že vidla to:

    http://www.japonke.si/products_new.php?osCsid=f33296c00094dc54551c3ec91d2fcc1c

  52. zogca said

    Zdaj brskam.

    Te so mi lepe.

    http://www.japonke.si/product_info.php?products_id=161&osCsid=f33296c00094dc54551c3ec91d2fcc1c

    Druge pa so mi nekaj preveč plastik fantastik. Jaz iščem ene podobne tistim, ki sem jih imela par let nazaj, ampak jih ne najdem. Usnjene so bile, modre, ampak zelo ženske. Prelepe. Nekje na morju sem jih kupila na enih štantih.

  53. zogca said

    Drugače se pri meni danes rihtajo cunje. Vsa roba je šla ven in na jogi. Ko bi ti videla ta kup. Hotela sem pofotkati, ampak sem si premislila. Tri metre omar do stropa krcato polnih mojih cunj. Ajoj, ajoj, ajoj. K sreči jih z vsakim dnem lahko več oblečem, ker nekaj časa večine teh cunj nisem mogla obleči, zadnje dve leti, od operacij dalje. Joj, koliko lepih stvari imam.🙂

  54. zogca said

    Maxi, a ti naročaš čevlje na internetu? Kako pa narediš s številko? Jaz večinoma nosim eno številko, ampak včasih, odvisno od modela, moram tudi kupiti eno številko večje.

  55. Spider said

    Odlična..

  56. maxi said

    Ne ne kupujem čevljev preko neta, tele japonke sem slučajno našla. So mi všeč iste kot tebi pa še ene:

    http://www.japonke.si/product_info.php?cPath=2_38&products_id=152&osCsid=f33296c00094dc54551c3ec91d2fcc1c

    Ja samo te od rip Curl-a so mi všeč, vse ostale so mi tudi meni preveč plastične, počakam še par dni, če jih znižajo mogoče kupim oboje.

  57. zogca said

    Jaz sem si letos kupila že troje. Ene res takšne kvalitetne in tudi drage, potem pa še dvoje kjut po dva evra. Ampak nobene pa niso plastične.

  58. zogca said

    Martenske bi si jaz naročila, če bi si upala prek interneta kupovati čevlje.

    In pa …

  59. zogca said

    Maxi, zrajcala si me s temi japankami in zdaj že pol ure buljim v čevlje na internetu. Kickersice. Saj, ko pridem v Beograd, jih bom kupila gotovo in jih ne bom naročala, pa vseeno …

    http://www.cloggs.co.uk/invt/3545

    Rjave že imam, ampak ti so tako fletni.

    In tile …

    http://www.jamesandjames.com/htmlfiles/shoefiles/kickers/kickhiwhfu.htm

  60. zogca said

    Že dolgo v Massu gledam ene čevlje od te firme.

    http://www.the-art-company.com/en/catalogo/mujer.html

    Tudi kupiti sem jih enkrat že hotela, imela sem že denarnico v roki, pa potem nekako nisem dobila občutka, da so toliko kvalitetni, kot so meni lepi. In od takrat jih vedno gledam. Jih ima katera? So kvalitetni?

    Ni na fotografiji tega modela, ki je meni všeč. Takšen temno zelen je z visoko peto.

  61. zogca said

    Zlagala sem se, tudi ti moji čevlji so gor, samo je treba priti do njih. Skratka, to je to …

    Jih ima katera? So vredno 100 evrov? Ker na pogled ne delujejo tako kvalitetno.

  62. Nevenka said

    Zame je tak čevelj močno pregrob in ga ne bi želela imeti sploh.

  63. Nevenka said

    Moram pa priznati, da čevljev št.35 itak ni prav veliko in imam tako zelo malo izbire. Otroških pa nimam rada. Rada imam ženstveno obutev, elegantno ozko obliko in nekaj petke. Zelo redko imam to srečo, da kaj najdem, potem me pa po možnosti celo žulijo. Čevlji so zame eno tragično področje.

  64. maxi said

    Jih ima katera? So vredno 100 evrov? Ker na pogled ne delujejo tako kvalitetno.

    Jat imam od art-a balerinke, zelo podobne tem:

    http://www.the-art-company.com/en/catalogo/mujer.html

    Tiste, ki si jih pokazala nimam. Pri petah vedno vzamem klasiko, in potem različne oblike znotraj klasike, v stilu tega;

    http://www.poslovni-bazar.si/?mod=articles&article=462

  65. maxi said

    Balerink ni pokazalo, mogoče jih bo zdaj:

    http://www.the-art-company.com/tienda_art/index.php?contenido=ficha&categoria=0C5&modelo=0685&combinacion=106850F4C5

    (če jih ne pokaže so (edini model) balerink v zeleni barvi)

  66. zogca said

    Jaz pa imam rada robustne čevlje. Tudi balerinke, seveda, ampak tudi robustne čevlje.

    Zame je tak čevelj močno pregrob in ga ne bi želela imeti sploh.

  67. zogca said

    To pa vem. Enkrat sem šla po trgovinah s prijateljičino sestro, ki ima številko 35, pa drugače noro rada kupuje čevlje. Skoraj česarkoli se je dotaknila, ni bilo številke. Jaz imam na en način srečo, da moja številka vedno je. Na drug način pa smolo, ker jih potem preveč kupim.😉

    Moram pa priznati, da čevljev št.35 itak ni prav veliko in imam tako zelo malo izbire.

  68. zogca said

    Vidim, luštne so. In ti si zadovoljna s kvaliteto? Veš, kaj je mene odvrnilo. Da šivi niso bili identični, ampak pri vsakem modelu vsaj malo drugače. So mi dali tri pare in nisem uspela sestaviti dva čevlja, ki sta mi bila čisto identična. Zato sem na koncu rekla ne. Ampak še vedno pa hodim gledat te čevlje.

    Balerink ni pokazalo, mogoče jih bo zdaj.

  69. zogca said

    Jaz povem po pravici, da takšen tip čevlja z visoko peto veliko laže nosim kot klasiko. Pri takšnih petah me nikoli ne bolijo noge, pri klasiki pa … Dobro, tudi odvisno od modela. Imam ene, na katerih lahko stojim tudi šest ur, če je treba. In pa ene, ki po pol ure umrem. Pa je peta skoraj enako visoka.

    Pri petah vedno vzamem klasiko.

  70. maxi said

    Jaz obožujem čevlje vseh vrst, ampak imajo skoraj vsi moji čevlji pridih elegance, nimam rada robusnih čevljev in tudi teh s polno peto ne maram http://www.diva.si/clanki_notranja.php?id_clanek=651

  71. zogca said

    Jaz imam za pogledat rada marsikaj, ampak če pa če naj bi šlo za čevelj, ki ga bom jaz res nosila, potem je pa to nekaj takšnega. http://www.jamesandjames.com/pictures/flylondon/flymodumdbn.jpg V petkah je mene videti dvakrat mesečno, sicer pa ne. Je pa res, da se jaz tudi oblačim zgornjim čevljem primerno in gre potem to skupaj. Jaz hodim okoli oblečena v džins kiklico, oprijeto majico in takšne sandalice gredo potem zraven. Pa balerinke seveda tudi.

  72. maxi said

    Jaz imam za poletje več take free style obutve, zimska je bolj po “reglcih”.
    Ah, saj tudi jaz veliko svojih cunj kombiniram z jeans-om, v bistvu so mi kavbojke (skoraj) vsakdan…..in čevlji tu zraven so absolutno lahko tudi klasični fini s petko.

    Saj pravim poleti manj po klasiki tolčem, recimo letošnje poletje so me osvojile gladiatorke:

  73. maxi said

    Dva zelo lepa modelčka:

    http://images.google.si/imgres?imgurl=http://2.bp.blogspot.com/_71QhKmWqGsU/SdJ2qgqvr9I/AAAAAAAAApg/pyCdI4e1nFI/s320/faceinhole.jpg&imgrefurl=http://ohilovethat.blogspot.com/2009/03/love-183-gladiator-sandals-2.html&usg=__6P8_sfYmjrU856Nzmp4ylP7HmJw=&h=320&w=320&sz=9&hl=sl&start=319&um=1&tbnid=XJ40yync_8K_SM:&tbnh=118&tbnw=118&prev=/images%3Fq%3DGladiator%2BSandals%26ndsp%3D20%26hl%3Dsl%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:sl:official%26sa%3DN%26start%3D300%26um%3D1

    in

    http://images.google.si/imgres?imgurl=http://s7v1.scene7.com/is/image/JohnLewis/000025030%3F%24product%24&imgrefurl=http://www.johnlewis.com/Fashion/Women%27s%2BFootwear/Women%27s%2BFootwear/Steve%2BMadden/10082/ProductType.aspx&usg=__oPbXZe_0IRzAmZm6_c5oEKyfOfI=&h=298&w=298&sz=18&hl=sl&start=326&um=1&tbnid=1JZ0lROnu9gJfM:&tbnh=116&tbnw=116&prev=/images%3Fq%3DGladiator%2BSandals%26ndsp%3D20%26hl%3Dsl%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:sl:official%26sa%3DN%26start%3D320%26um%3D1

  74. maxi said

    Uuf, nehajva s čevlji….vidim, da me je odneslo…hehe

  75. maxi said

    Take podobne pa imam:

    http://www.zimbio.com/Charlize+Theron/articles/691/Miu+Miu+Sandals+Charlize+Theron

    Zdaj pa res dost. :mrgren:

  76. maxi said

    :mrgreen:

  77. zogca said

    Jaz si bom v Bosni dala duška. Predvidevam, da imajo veliko izbire in da ni božjastno drago. Balerinke, sandale in podobno.

  78. zogca said

    Aaa, gladiatorke. Ne, mene pa te ne osvojijo nikoli. Pa tudi zdi se mi, da k meni ne pašejo najbolj. Jaz imam en občutek, kaj mi paše in kaj ne, pa ni nujno, da imam vedno pravi, pravi moja prijateljica. Ona pravi, da imam preveč girlie look. Dobro, zadnja dva leta nisem bila videti tako zelo girlie, ker me je bilo preveč, ampak z vsako kilo manj spet postajam girlie. Samo še dva čopka si naredim, pa sem ta prava.😉

  79. zogca said

    Te vsi ti paščki nič ne žulijo?

  80. maxi said

    Te vsi ti paščki nič ne žulijo?

    Ma ne, kje pa. Saj kupiš svojo številko, ne prmajhne.

    Ona pravi, da imam preveč girlie look

    Tudi moja naj prijateljica ima bolj punčkast look.

  81. maxi said

    Danes je prvi poletni dan.🙂

  82. zogca said

    Iiiiiiii.😉

    Tudi moja naj prijateljica ima bolj punčkast look.

  83. zogca said

    Ampak kot da ni.😦

    Danes je prvi poletni dan.

  84. maxi said

    Iiiiiiii.😉

    hehe….iskreno, moram priznat, da mi je njen stil (rahlo) otročji (to ve tudi ona-tako, da ni opravljanje):mrgreen:

  85. zogca said

    Saj vem, saj je moj tudi marsikomu, predvidevam. Ampak jaz se tako počutim in se posledično tudi tako oblečem. Pa prej ne toliko, to zadnja leta.

  86. maxi said

    Seveda to je vse kar šteje…da se ti počutiš ok.

  87. zogca said

    Jaz, vsej lenobi navkljub, imam ogromno energije in se počutim v nečem blazno elegantnem, preveč utesnjeno.

  88. maxi said

    Med blazno eleganco in punčkastem stilom je veliko vmesnih look-ov. Jaz nisem blazno elegantna – niti slučajno, nisem pa tudi punčkasta.

  89. zogca said

    Me ima, da bi se malo šla razbijaški look. Ene strgane kavbojke mi je še uspelo rešiti, čeprav stežka. Mama in to.

Leave a Reply

 
