Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zleti vame kot iskra!

Posted by zogca na junij 18, 2009

BODI UTRINEK

Bodi utrinek
in razsvetli temo.
Zleti vame kot iskra
in sežgi mrtvo preteklost.
Zadeni,
četudi si kamen, ki ubija!

Neža Maurer

61 Responses to “Zleti vame kot iskra!”

  1. zogca said

    Dobro jutro, druščina!

  2. zogca said

  3. Napiši kakšno svojo…tole kopiranje je dolgočasno!zEHHH…

  4. zogca said

    Jaz žal nisem pesnica. Nismo vsi za vse.

  5. webmaher said

    Pozor, pozor, danes bo na Trenjih naša jasnovidka Vlatka🙂

  6. zogca said

    Ne bo gostja, če sem prav razumela, samo prispevek bo njej. Jaz bom vsekakor gledala!!!

  7. zogca said

    18.6.2009, četrtek ob 20.00

    Vedeževanje: Resnica ali prevara?
    Ko iz obupa ne veste kaj, pokličite, hitra pomoč za vse vaše probleme, vedeževanje za krizne čase, kaj bo z vašo ljubeznijo, denarjem, zdravjem, vse to vam napovedo vedeževalci preko televizije, telefona, pisem, elektronske pošte, osebnih stikov. Gre za prevaro in služenje denarja na račun naivnih ljudi in tistih, ki so v stiski, ali vedeževalci dejansko vidijo, kaj se nam bo zgodilo v prihodnosti? Je iz kavne usedline mogoče razbrati, ali bomo imeli srečo v ljubezni? Kako natančni so horoskopi in zakaj so astrologi skeptični do vedeževalcev? O tem z Maručo, Karin, Dannyem in drugimi.

    http://24ur.com/tv-vsebine/

  8. webmaher said

    imaš POPolnoma prav, kot vedno skoraj😆

  9. zogca said

  10. zogca said

    Kaj porečete na tole???

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5535198

  11. John said

    Kaj porečete na tole???
    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5535198

    Kaj ti porečeš na to pisanje? V kateri koži se pa vidiš?

  12. John said

    Muž je umirao a njegova žena je sjedila pored njega.
    Pogledao je gore ka njoj i slabim glasom rekao:
    ‘Moram ti nešto ispovijediti.’
    ‘Nemoj se sada zamarati pričajući, ‘ odgovorila je ona.
    ‘Ne,’ insistirao je,
    ‘Hoću umrijeti u miru. Spavao sam sa tvojom sestrom, tvojom najboljom prijateljicom, njenom prijateljicom i tvojom majkom!’
    ‘Znam,’ odgovorila je,
    ‘Sada se samo opusti i pusti da otrov djeluje.’

  13. zogca said

    Nisi prebral, kaj sem napisala na forumu? Elaborirala sem svoje mnenje in imam občutek, da je med ženskami toliko sprenevedanja.

  14. Janis said

    Nisi prebral, kaj sem napisala na forumu? Elaborirala sem svoje mnenje in imam občutek, da je med ženskami toliko sprenevedanja.

    Mene iskreno povedano bolj zanima osnovni problem kot dokazovanje, da bi vsaka ženska rajši imela svojega moža s 1000 EUR več kot manj – ker to je logično.

    Meni se pri osnovnem problemu zdi, da gre za čustveno rahlo nerazvito bejbo, ki ima težave videti bistvo. In da ona sedaj vidi samo prijateljico z “družinskim” življenjem in zastonj komoditeto, povsem pa zanemarja to, da ta prijateljica nima drugega kot ekonomsko zvezo. Če bi bila ta bejba res v njeni koži, bi tega podjetnika že zdavnaj varala s kakšnim moškim, ki bi ji sprožal “metuljčke v trebuhu” in naklanjal pozornost in lepe besede.

  15. zogca said

    Ampak mi ne vemo, da je ta zveza samo ekonomska? Ta prijateljica pravi, da moža ljubi in povsem očistno sta še skupaj, medtem ko je tej, ki ni imela bogatega moža, zakon propadel.

  16. Janis said

    Ampak mi ne vemo, da je ta zveza samo ekonomska? Ta prijateljica pravi, da moža ljubi in povsem očistno sta še skupaj, medtem ko je tej, ki ni imela bogatega moža, zakon propadel.

    OK, pa obrnimo vprašanje. Koliko časa bi bila ta prijateljica s svojim možem, če bi le-ta bankrotiral?

    Ekonomske zveze so tiste, ki so sklenjene z možgani. Če si jaz sedajle zabijem v glavo, da se bom poročiila z bogatašem, so moje prioritete povsem jasne – dovolj je, da je bogat in se hoče poročiti z mano, ni dovolj, da mi je všeč in nima toliko in toliko denarja. Vse ostalo ne šteje. To, da so ekonomske zveze bolj uspešne od čustvenih, je že zdavnaj znano. Ponavadi v takih zvezah prej ali slej pride tudi do toleriranja vedenj, ki so v čustvenih zvezah nepredstavljiva. Recimo varanja in čezmernega zapravljanja.

  17. zogca said

    Poglej, če ga ima rada, bi z njim ostala. Če ga nima, pač ne bi. Jaz si nekako ne bi upala soditi o tem, ali ga ima rada ali ne.

    In mene ni treba prepričevati, da sponzoruše obstajajo. Ker vem, da obstajajo. Mene moti to, da se vedno posplošuje … Če ima on denar, je takoj zadaj računica, ona njega ne ljubi, v zakonu ni topline in zaupanja … Vse v smislu … Mi smo revni, ampak smo zato toliko bolj srečni, ker se imamo radi, oni pa se nimajo.

  18. enamoyca said

    Ja, ženska si je pač zastavila živjenjski cilj in ga je tudi dosegla. Super zanjo🙂 Morda se bo ta zgodba celo končala s happily ever after. Ali pa tudi ne. Tega najbrž nikoli ne bomo izvedeli.
    Se pa strinjam s teboj, da se nobena med nami ne bi branila živeti v izobilju in da se tista, ki to zanika, spreneveda.

    Zase lahko rečem le, da nikoli, ampak res nikoli ne bi hotela biti finančno odvisna od partnerja. Ženski to, da ima lastne dohodke, daje možnost izbire in s tem neke vrste svobodo. Moje načelo je, da mora ženska imeti svojo varnostno mrežo, da takrat, ko (če) se v partnerstvu zalomi, ne prileti prav trdo na tla. Upam, da sem to uspela dovolj trdno vcepiti tudi svojim hčerkam. Srbi temu lepo pravijo “uzdaj se use i u svoje kljuse”. Če je zraven še en konj, ki vleče voz, krasno, če pa ga ni ali če zbezlja za drugo kobilo, pa voz ne bo povsem obtičal🙂

  19. Janis said

    n mene ni treba prepričevati, da sponzoruše obstajajo. Ker vem, da obstajajo. Mene moti to, da se vedno posplošuje … Če ima on denar, je takoj zadaj računica, ona njega ne ljubi, v zakonu ni topline in zaupanja … Vse v smislu … Mi smo revni, ampak smo zato toliko bolj srečni, ker se imamo radi, oni pa se nimajo.

    Tega pa od mene ne boš slišala. Meni denar pomeni možnost, da lahko živim svoje življenje po svoje. In zato mi je dober zaslužek neka prioriteta in se prekleto dobro zavedam, da otroci ne živijo samo od ljubezni, ampak tudi od materialnih dobrin. In tudi nimam nič proti sponzorušam. Vsak človek mora preživeti in mi vsi smo kurbe na trgu delovne sile – tako ali drugače. Bogat podjetnik, ki se zaplete s sponozorušo, točno ve, kako in kaj in da to ni ženska, ki ga bo negovala tudi bankrotiranega in na vozičku.

  20. zogca said

    O tem sem jaz pisala na forumu, točno o tem.

    Se pa strinjam s teboj, da se nobena med nami ne bi branila živeti v izobilju in da se tista, ki to zanika, spreneveda.

  21. zogca said

    Enako! Če je ženska povsem odvisna od moškega, bo morala požreti vse, česar mogoče ni pripravljena požreti. Preprosto bo morala, ker ne bo imela druge izbire.

    Zase lahko rečem le, da nikoli, ampak res nikoli ne bi hotela biti finančno odvisna od partnerja.

  22. zogca said

    Lepše se skoraj ne da povedati.

    Če je zraven še en konj, ki vleče voz, krasno, če pa ga ni ali če zbezlja za drugo kobilo, pa voz ne bo povsem obtičal.

  23. Janis said

    Hmm. Veš, če govorimo o izobilju, ki je nadgradnja privlačnosti do partnerja, potem seveda nima smisla debatirat, ker je to res. Če pa govorimo o tem, da bi se vsaka (hetero) ženska poročila z dovolj bogatim moškim ne glede na privlačnost, se pa globoko ne strinjam.

  24. zogca said

    Res misliš, da se oni tega tako dobro zavedajo???

    Bogat podjetnik, ki se zaplete s sponozorušo, točno ve, kako in kaj in da to ni ženska, ki ga bo negovala tudi bankrotiranega in na vozičku.

  25. zogca said

    Absolutno. Jaz ne bi mogla biti z nekom, ki mi ni privlačen, ki ga ne ljubim, ki ga ne spoštujem, pa če bi imel ves denar tega sveta. Sem pa vesela, če zasluži 1.700 in ne 700. Pa ne toliko zaradi tega, ker bi hotela njegov denar. Vsaj zato, da mojega ne bo zajedal.😉

    Hmm. Veš, če govorimo o izobilju, ki je nadgradnja privlačnosti do partnerja, potem seveda nima smisla debatirat, ker je to res. Če pa govorimo o tem, da bi se vsaka (hetero) ženska poročila z dovolj bogatim moškim ne glede na privlačnost, se pa globoko ne strinjam.

  26. Janis said

    Absolutno. Jaz ne bi mogla biti z nekom, ki mi ni privlačen, ki ga ne ljubim, ki ga ne spoštujem, pa če bi imel ves denar tega sveta.

    Zato se pa vračamo na zgornjo temo. Vrednote ženske, ki hoče moškega, ki ji je privlačen, pač niso iste kot vrednote ženske, ki hoče denar moškega, ki jo hoče.

  27. zogca said

    Saj, ampak na koncu se to posploši. Vsaj na MON-u se. In se nekatere pretvarjajo, kot da bi se s kolom otepale moškega, ki bi imel denar. Jaz jim ne verjamem.

  28. Janis said

    To ponavadi pravijo ženske, ki jih mož živi in ima družina v osnovi temu primeren standard, če izključimo socialne transferje. To so pač sponzoruše v malem.

  29. zogca said

    Lepo prosim!!!

    Če napišeš kaj proti temu, da se revežuje z eno slabo plačo, te bodo secirali. Če napišeš kaj proti ženski, ki dobro živi z moževo dobro plačo, ti bodo vse ploskale.

  30. Janis said

    Imaš tak občutek? Meni se zdi na MON-u precej močan klan “hočem-ostati-doma-z-moževo-plačo”. Zaradi mene, če ženska hoče in se mož strinja – naj. Moj splošni skepticizem izhaja samo iz dejstva, da ljudje pač nismo tako narejeni, da bi kot enakopravnega v resnici smatrali nekoga, ki je finančno odvisen od nas. Sploh pa ne moški.

  31. zogca said

    Ampak ta klan za živo glavo ne bo priznal, da bi si želel, da bi njihov moški imel velikoooo boljšo plačo. In ta isti klan se bo zgražal nad ženskami, ki imajo moške, ki res dobro zaslužijo.

    Meni se zdi na MON-u precej močan klan “hočem-ostati-doma-z-moževo-plačo”.

  32. Janis said

    Ampak ta klan za živo glavo ne bo priznal, da bi si želel, da bi njihov moški imel velikoooo boljšo plačo. In ta isti klan se bo zgražal nad ženskami, ki imajo moške, ki res dobro zaslužijo.

    Dobro, to je drugo. Navsezadnje je treba tudi sebe in moža prepričat, da je s povprečno ali podpovprečno slovensko plačo vzdrževat ženo z namenom vzgoje otrok največji možni življenjski bingo.

  33. zogca said

    Vzemi tisto mirjam. Ona ponavadi kvasi takšne. Tako ali tako njeni izračuni ne ustrezajo realnosti, ampak ona ima tisto, drugi imajo denar, mi smo pa blazno srečni. Je pa ona doma, ne dela, mož jo preživlja. Menda njih šest totalno dobro živi s 1.200 evrov, pa nihče jim ne pomaga, hodijo pa za vse počitnice na morje in tudi do Tunizije pridejo.

  34. zogca said

    To pesmico sem jaz imela, da mi je zvonila, ko je princ klical. On se je meni, na primer, predstavil kot popoln revež, skorajda že socialen primer. Da ima 700 evrov plača. Jaz sem rekla, da je to nedopustno, da bi moral imeti 1.700. In kolikokrat mi je rekel, da se bo on blazno potrudil, da bo toliko imel in se bom jaz hotela poročiti z njim. Eh, bi se tudi s 700 evri, seveda. Ko sem bila z njim že štiri mesece, sem pa izvedela, da tako hud socialni primer vseeno ni.

  35. Janis said

    Ćim čutiš potrebo po primerjavi, pač nekaj ne štima.

  36. zogca said

    A gleda kdo Trenja?

    Janis ne, kajne?

  37. Janis said

    Janis ne. Janis ima o vedeževanju svoje rigidno mnenje:mrgreen:

  38. zogca said

    Ampak jaz res poznam ljudi, ki jim je bilo vse prav napovedano.

  39. Janis said

    In kako vemo, da niso ljudje na podlagi sugestij svoje življenje zavili v napovedano smer?

    Jaz ne podcenjujem moči človeške psihe. Daleč od tega. Meni bi bil potencialno zanimiv kvečjemu primer, kjer bi se zgodilo vse, kar bi vedeževalec napovedal na kos papirja, ki bi ga posebej varno shranil brez možnosti ponevrb in klient ne bi vnaprej vedel za napovedi.

  40. Spider said

    Spider tudi nič ne evrjame v vedeževanje.

  41. John said

    Vlatka je simpatična …. čarovnica.:mrgreen:

    Sicer pa na Trenjih veliiiiiko govorijo. Kot vedno. Vsebine pa ne ravno veliko.

  42. Spider said

    Štern je faca.

  43. zogca said

    Vzemi za primer Lepo Breno. Njej je nekdo napovedal veliko kariero, da bo lslavna po vsej Jugoslaviji in širše, da bo velika zvezdnica. Mislim, da bi si mnoga bosanska kmečka dekleta to želela, ampak hej, ni vse uspelo.

    Pozneje ji je neka druga vedeževalka moža opisala v nulo.

    In kako vemo, da niso ljudje na podlagi sugestij svoje življenje zavili v napovedano smer?

  44. zogca said

    Mimogrede, eni moji sodelavki je vedeževalka opisala bodočega moža na skrajno absurden način. Ampak hej, je to bil opis njegovega poklica. Res je pozneje spoznala točno takšnega in res se je poročila z njim.

  45. zogca said

    Prav luštna je.

    Vlatka je simpatična …. čarovnica.

  46. Janis said

    zemi za primer Lepo Breno. Njej je nekdo napovedal veliko kariero, da bo lslavna po vsej Jugoslaviji in širše, da bo velika zvezdnica. Mislim, da bi si mnoga bosanska kmečka dekleta to želela, ampak hej, ni vse uspelo.

    Pozneje ji je neka druga vedeževalka moža opisala v nulo.

    Če opaziš, je tudi pri njej najprej napoved, potem dogodek. Lepa Brena je naredila sama iz sebe, kar je in zelo dvomim, da bi na vekomaj amen ostala kmečka deklina, če te napovedi ne bi slišala. In ne dvomim, da obstaja cel kup kmečkih deklin, ki so tudi slišale, da bodo slavne, pa so do danes še zmeraj kmečke dekline.

    Če hočeš nekaj dokazat, rabiš znanstven pristop, Žogca. Ajde, tebi daje vedeževanje upanje, ki ga nočeš spustit iz rok. Razumem. Kar pa še ne pomeni, da je v vedeževanju kaj več kot vpliv na psiho. Če je, je to treba dokazat po regelcih.

  47. zogca said

    O tem tudi govorim. Z njo bi se zgodilo isto, četudi tega ne bi slišala, ker ji je bilo usojeno. Vedeti pa moraš, da v tistih časih to ni bilo tako, kot je danes. Cel kup plačanih linij, na katerih, povsem mogoče, slavo napovedo vsaki drugi.

    Kot sem že napisala, jaz poznam ljudi, ki so jim bile stvari napovedane točno in pravilno. Ampak je vedno šlo za medijem dokaj neznane vedeževalke, nikakor pa ne nikogar na 090 liniji.

    Breni je to napovedal nek starec, ki je prišel v hišo po vodo. Moža pa pač neka stara ženska, ki je šlogala.

    Če opaziš, je tudi pri njej najprej napoved, potem dogodek. Lepa Brena je naredila sama iz sebe, kar je in zelo dvomim, da bi na vekomaj amen ostala kmečka deklina, če te napovedi ne bi slišala. In ne dvomim, da obstaja cel kup kmečkih deklin, ki so tudi slišale, da bodo slavne, pa so do danes še zmeraj kmečke dekline.

  48. Janis said

    O tem tudi govorim. Z njo bi se zgodilo isto, četudi tega ne bi slišala, ker ji je bilo usojeno.

    Ker ji je bilo usojeno ali ker je ona imela vse potrebne značilnosti za uspeh v njenem biznisu? Če ji je bilo usojeno, potem bi ona lahko čepela doma in bi jo lepege dne nekdo snel z lufta. Pa temu ni bilo tako.

  49. zogca said

    Saj usojeno ti je verjetno tudi to, da nekaj za to narediš, kajne? Ni ti usojen samo cilj, ampak cela pot. Predvidevam.

  50. majniška b said

    Katera pa je Vlatka? A je bila res na TV?

  51. Janis said

    Saj usojeno ti je verjetno tudi to, da nekaj za to narediš, kajne? Ni ti usojen samo cilj, ampak cela pot. Predvidevam.

    Jaz se ne spoznam na usodo:mrgreen: Da mi je koncept tuj, ni nobena skrivnost. Strinjam se namreč s tem, da imamo včasih ljudje preprosto srečo ali nesrečo v določenem pogledu. Ne strinjam se pa s tem, da je naše življenje kompletno načrtovano in da so zmeraj tvoje odločitve v smislu usode edino prave in edino optimalne zate, ker ti je tako pač namenjeno. Koncept usode namreč izbriše vsako osebno odgovornost za dejanja in vsako etiko. Karkoli že počnem, pač počnem zato, ker ne morem drugače in ker je to zame najbolje. Fino v teoriji, v praksi nesprejemljivo.

  52. zogca said

    Okej, in od kod ta sreča ali nesreča izvirata?

  53. Janis said

    Okej, in od kod ta sreča ali nesreča izvirata?

    Zakaj bi pa morali od kod izvirati? Sreča in nesreča sta navsezadnje subjektivni človeški dojemanji. Športnik, ki doživi prometno nesrečo, bo morda ravno zaradi invalidnosti prišel do novih spoznanj, zaradi katerih se bo osebnostno razvil. Podjetnik, ki mu je šlo zmeraj vse kot po maslu, bo morda ravno zato nestrpen zoprnež, ki bo zaradi prepričanja, da je za vse zaslužen izključno sam, neusmiljeno sekal po revežih in nepriviligiranih in razdedinil sina, ki bi bil rajši umetnik kot podjetnik. Je prvi res nesrečen? Je drugi res srečen?

  54. zogca said

    Pa vseeno bi za določene ljudi jaz rekla, da v življenju niso imeli sreče, ker jim ne na glavo padlo toliko trpljenja in nesreč, medtem ko se nekaterim drugim skorajda nič slabega ni zgodilo.

  55. Janis said

    Dobro. Življenje pač ni fer. Če hočeš iti v detajle tega, pademo na področje ver in ideologij. Jaz verjamem, da lahko vsak človek zmeraj vsaj minimalno odloča o vsaj minimalnem koščku svojega življenja. In da je to tisto, kar šteje.

  56. zogca said

    Gotovo. Jaz ne pravim, da smo samo marionete.

  57. Lynx said

    Zakaj bi pa morali od kod izvirati? Sreča in nesreča sta navsezadnje subjektivni človeški dojemanji. Športnik, ki doživi prometno nesrečo, bo morda ravno zaradi invalidnosti prišel do novih spoznanj, zaradi katerih se bo osebnostno razvil. Podjetnik, ki mu je šlo zmeraj vse kot po maslu, bo morda ravno zato nestrpen zoprnež, ki bo zaradi prepričanja, da je za vse zaslužen izključno sam, neusmiljeno sekal po revežih in nepriviligiranih in razdedinil sina, ki bi bil rajši umetnik kot podjetnik. Je prvi res nesrečen? Je drugi res srečen?

    Nekaj podobnega sem jaz pisal pred dnevi. Vse je relativno. Velikokrat tudi sreča in nesreča.

    Življenje pač ni fer. Če hočeš iti v detajle tega, pademo na področje ver in ideologij. Jaz verjamem, da lahko vsak človek zmeraj vsaj minimalno odloča o vsaj minimalnem koščku svojega življenja. In da je to tisto, kar šteje.

    Tudi tu se strinjam.
    Žogci njeno ideološko prepričanje preprečuje širši pogled. 😉

  58. zogca said

    😉

  59. Spider said

    Se mi zdi, da nobena slovenska generacija ni imela toliko maneverskega prostora, kar se usmerjanja lastnega življenja tiče, kot ga imamo mi.

    Meje so nam odprte, vse možnosti imamo…omejujemo se le sami.

  60. zogca said

    Je pa vprašanje, koliko profitiraš z odhodom čez mejo. Nekateri že, večina pa prav gotovo ne.

  61. Spider said

    Jaz bi šel v tujino za 2-3 leta. Za vedno ne, sem prevelik patriot.

    Moja nesojena princesa je imela pred leti varianto, da bi jo njena firma poslala v Beograd delat in živet, ker bi oni tam imeli podružnico. Njej bi to bilo super, Srbkinja je, okolje pozna, delala pa bi za slovensko firmo…Ampak to se ni zgodilo…danes pravi, d aji ni preveč žal, da se ni.

Leave a Reply

 
