Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zapravljaš čas!

Posted by zogca na junij 17, 2009

NE TRUDI SE S PROCESI ANALIZE

Ne trudi se s procesi analize
odkrivati moj jedrni značaj,
z razumom ne dočakaš vstopne vize
za svet, ki vrat ne odpira na stežaj.

Če sem, kar vidiš za sledjo očesa,
kar v sebi čutiš kot dopolnjen dan,
presegajoč vrednotenje telesa,
potem ne tvegaš, da si tu zaman.

S procesi analize me postavljaš
v krhko črtovje črno-belih not,
za suho teorijo me zastavljaš,

ki z umom jo prevajaš kot robot.
S to kramo zlatolasi čas zapravljaš,
s prahom izkušenj si zasipaš pot.

Zvezdana Majhen

171 Responses to “Zapravljaš čas!”

  1. maxi said

    Tale fotka mi je pa kr neki:mrgreen:

    A s Fredijem sva pa končale al kako? 😥

  2. zogca said

    Žal mi je, da sem te razočarala. Meni je bila luštna. S Fredijem seveda ni konec, samo fotografij ne najdem. Jih je žal omejena količina. Tudi od tistega drugega jih več ne najdem, Davida.

  3. zogca said

    Za enega, ki je kot robot iz pesmi Zvezdane Majhen.

  4. zogca said

    Ker se je Maxi pritožila, je fotografija zamenjana.😉

  5. zogca said

  6. zogca said

  7. zogca said

  8. zogca said

    Ako posle dugih godina
    zaboraviš ime moje,
    a ja sam na svetu ostanem,
    godine će da nas spoje.

    Poznaćeš me i po mraku,
    po pjesmama i meraku,
    a ja tebe po ljepoti
    što ne prolazi.

    Ako jednog dana ostaneš
    sama i bez prijatelja,
    potraži me, dođi, ostani,
    još nas veže ista želja.

  9. maxi said

  10. Spider said

  11. Spider said

    Ta pa je moja najljubša od Čorbe:

  12. zogca said

    Od Maxi pa Poslednju pesmu o tebi nisem pričakovala.

    Ti je nova fotografija všeč? ❓

  13. maxi said

  14. zogca said

    Enako.

    Ta pa je moja najljubša od Čorbe.

  15. zogca said

    Kako sem jaz sinoči uživala, ko sem poslušala Džinovića. A vidva ga pa ne marata?

  16. maxi said

    Od Maxi pa Poslednju pesmu o tebi nisem pričakovala.

    Maxi je nepredvidljiva.

    Ti je nova fotografija všeč?❓

    Je.
    Čeprav bi še raje kaj v stilu tega:

    :mrgreen:

  17. maxi said

    Zelo lepa:

  18. Spider said

    Glasba od Džinovića mi ni všeč.Kot o človeku pa o njem nimam mnenja.

    Bore Đorđevića recimo kot človeka ne maram, ampak si ne morem kaj da ne bi poslušal njegove muziker, ker mi je všeč.

  19. maxi said

  20. maxi said

    Vem, da se ene ponavljajo, ampak ne morem si kaj, da jih ne prilimam.:mrgreen:

  21. Spider said

    Še ena legendarna:

  22. maxi said

    Še ena iz arhiva:

  23. zogca said

    Vidim.😉

    Maxi je nepredvidljiva.

  24. zogca said

    Vem, ampak ta je že bila. Lahko pa kdaj kakšno staro pesmico spet vržem na vrh, kaj praviš???

    Čeprav bi še raje kaj v stilu tega.

  25. zogca said

    So what? Saj jaz tudi velikokrat ponavljam. Ene pesmi so pač tako zelo dobre.

    Vem, da se ene ponavljajo, ampak ne morem si kaj, da jih ne prilimam.

  26. zogca said

    Odkar se je njegova žena ubila, ker si je on našel petindvajsetlenico, se mi obrača želodec, ko ga vidim.

    Bore Đorđevića recimo kot človeka ne maram, ampak si ne morem kaj da ne bi poslušal njegove muziker, ker mi je všeč.

  27. maxi said

    Vem, ampak ta je že bila. Lahko pa kdaj kakšno staro pesmico spet vržem na vrh, kaj praviš???

    Kamot.:mrgreen:

  28. zogca said

    Okej. Tako ali tako so tiste, ki so bile še na starem blogu, ostale brez komentarjev, ker teh nisem mogla prinesti. Sploh ena pesmica mene blazno mika in sem jo že večkrat hotela vreči gor. Tista s tičem in meduzo. Auuuuč.

  29. zogca said

    Haris in Brena.

  30. Spider said

    Ok še ena od Bore, pa neham he he

  31. zogca said

    Je v tej pesmi resnici? Da je življenje v resnici par koraka, malo tuge i meraka?

  32. Spider said

    Crvena Jabuka, ravno tako en mojih najljubših yugo bandov:

  33. maxi said

  34. zogca said

  35. maxi said

  36. John said

    Siddharta… jutri jih grem poslušat!😉

  37. zogca said

  38. zogca said

    Kje pa so?

    Siddharta… jutri jih grem poslušat!

  39. Lynx said

  40. John said

    Tukaj!
    😉

  41. zogca said

    Malo predaleč zame. Pa saj tako ali tako nimam časa in se naslednje dni ne smem hajkati okoli.

  42. maxi said

    Siddharta… jutri jih grem poslušat!😉

    Jaz bi tudi.🙂

  43. maxi said

    Malo predaleč zame. Pa saj tako ali tako nimam časa in se naslednje dni ne smem hajkati okoli.

    Hej, Žogca a greva??😆

  44. maxi said

    Njihova najnovejša, dobra, zelo dobra…

    BAROKO – Siddharta

    Ste videli lepote, ko jutro naredi
    Srebrne bisere rose
    Ste videli lepote, ko sredi noči
    Zapiha veter samote
    Rosa, reke in morja
    Pridejo zopet z neba

    A le nate sem milijone let mirno čakal, da prideš
    Vso noč bo naju dva luna skrivala
    Zavija cesta za raj
    Vso noč bo dvigalo čudežno
    Šla bova iz mesta nad nebesa

    Še zdaj ne vem kako je v tej norosti
    Prav naju združilo vesolje
    Še zdaj ne vem kako se v oblaku melodij
    Izbere zate prave note
    A najlepše besede lovim in jih zate krojim

  45. maxi said

  46. Spider said

    Zogca, poglej kaksno tetovazo ima Bora:

    http://img91.imageshack.us/i/sredinaus0.jpg/

  47. zogca said

  48. zogca said

  49. Spider said

    Danes sem ze 15-kart poslusal:

  50. Janis said

    Oho, to je en dober komad🙂

  51. zogca said

    Mnogi bi si jo lahko vzeli za himno. :mrgreen:

  52. Spider said

    In seveda legendarna..

  53. zogca said

    Da koga ne vidim na svoji ulici!:mrgreen:

  54. Spider said

    Lahko noc

  55. zogca said

  56. zogca said

  57. maxi said


    🙂

  58. maxi said

  59. maxi said

  60. zogca said

  61. maxi said

  62. maxi said

    Kaj pravzaprav pomeni grome? Je to isto prispodoba, tako kot jaz rečem žrebec?

  63. zogca said

  64. zogca said

    Ne, grom je grom. Enako kot v slovenskem jeziku. Glas, ki se razglega, ko udari strelja. A ti prevedem pesmico? Vsaj refren. Ker potem boš razumela poanto. Ali pa kar tako … On pravi, da je ona njegova strela in da je on njen grom in ga prosi, naj znova udari. Skratka, naj znova zagrmi. Ženska hoče strast. Pravi, da so se nekoč tresla tla in je srce tiktakalo s srcem, da je pila dež z njegovih ramen, da je ona še vedno njegova strela in naj on znova zagrmi.

  65. maxi said

    Aa…razumem zdaj. Hvala.

  66. zogca said

    Zato mi je pa pesmica tudi tako všeč. Meni je besedilo čista strast.

  67. Spider said

  68. Spider said

    Ne bi oni ni mrava zgazili
    oni nikada ne gaze mrave
    ali bi tebe unakazili
    ali bi tebi dosli glave

    Da l’ je moguce ne vidis nista
    jesi li ocoravio
    izadji malo iz dvorista
    zar si zaboravio?

    Srbin je lud
    Srbin je proklet
    jednom ga ubijes
    on ‘oce opet

    Zar su ti vrane mozak popile
    il’ su ga dobro isprali
    ona i ono Titovo kopile – dzelati
    a zrtve ispali

    Zivot kraj tebe protice
    Srbija u Evropi je
    ali to te ne dotice
    ma nek’ se vrate krvopije

    ——–

    To je iz predszadnjega albuma Čorbe.

  69. zogca said

    Katera je pa tista pesem, ki jo je napisal za pokojno ženo? Je bila sploh posneta?

  70. Spider said

    Ne vem.

    Amsterdam v živo, Tivoli, maj 2004. Nekje v tej guzvi je Spider. Pa Ona tud.

  71. zogca said

    Pa je menda nisi skušal najti. Reci, da nisi, pliz.

  72. Spider said

    Lol, takrat s enisva vedela drug za drugega.

  73. zogca said

    To vem. Zanimalo me je, ali si jo iskal na posnetku.

  74. Spider said

    Ne, tako ubrisan pa vseeno nisem.

  75. zogca said

    Ne gre tu za ubrisanost.

  76. Spider said

    Za radovednost, ane?

  77. zogca said

    Aha.

  78. Spider said

    Neeee..joj..nisem je iskal..te 3 mesece bom pa ja zdrzal.

  79. zogca said

    A si jo predstavljaš tako lepo, kot je gospodična na zgornji fotografiji? Priznaj.😉

  80. Spider said

    Ves kaj, grda sigurno ni. To je enkrat ena. Druga stvar pa je, ce je moj tip zenske.

  81. zogca said

    Zakaj ni grda? Ker nobena ni? Ali ker ona ne more biti?

  82. Spider said

    Iz njenega nacina zivljenja sklepam, da ni. Grda zenska si ne more privosciti, da tako manipulira z moskimi, jih tako menjuje..

  83. zogca said

    Ti res misliš, da ženska mora biti lepa, da lahko na vsake tri mesece zamenja moškega? Še posebej, ker ona, če sodim po njenih besedah, nima kvalitetne moške, ampak same kretene. Njene besede.

  84. Spider said

    He he Zogca, ne vem, zakaj bi me rada na vsak nacin prepricala, da je ona grda?

    Sej bova itak kmalu videla. Kaj sva ze stavila, da je lepa, ali ce bo meni vsec? To ni isto.

  85. zogca said

    Ne ravno to, da je grda. Ampak to, da mogoče ni tako lepa, kot si jo ti predstavljaš. Sicer pa nimam nobenega interesa ali bolje, nimam nobene koristi ali škode, če ti misliš tako ali drugače.

  86. Spider said

    Pa sej si je ne predstavljam kot potencialno miss sveta. vsekakor pa kot na oko dokaj prijetno zensko.Bolje me v bistvu zanima, ce mi bo simpaticna.

  87. zogca said

    Kako pa bi hotel, da se vede do tebe?

  88. Spider said

    Normalno. Tudi jaz se do nje mislim vesti normalno. Tisto, kar sem zadnjic pisal o Ljubljanici, je bilo otrocje.

    In imam filing, da je to ena skulirana punca in da s ebo dalo z njo normalno pogovarjati.

  89. zogca said

    Pa ti bo samo pogovor dovolj?

  90. Spider said

    Glej, ko se bova midva videla, bo to v bistvu prvi pristni stik med nama. Mozno je vse.

  91. zogca said

    Tudi seks prvo noč?😯

  92. Spider said

    Tudi. Zakaj pa ne.

  93. zogca said

    Torej imaš velika pričakovanja.

  94. zogca said

    Drugače sem bila včeraj zvečer pri njej v službi. Uničila sem en zelo pomemben del opreme, brez katere zadeva ne dela. In na srečo so oni res tako dobri, da ti pomagajo tudi v petek ob devetih zvečer.

  95. Spider said

    Nimam velikih pricakovanj, smao pravim, da je vse mozno.

    Joj, zdaj pa grem res spat, kolk je ura..Nocka…)

  96. zogca said

    Jaz grem pa naprej gledat Hijacinto.😉

    Lepo sanjaj.

  97. webmaher said

    Kje si bila-pri kateri njej in kaj si uničila🙄
    Hijacinta kera je pa ta🙄

  98. zogca said

    Ne pri njej. Uničila sem nekaj, brez česar stvari ne delajo. Ti lahko napišem na mejl, da ne bom na blogu razkrila, kje gospodična dela. Poklicala sem tja in so mi takoj pomagali, takoj.

  99. zogca said

    To je pa moja Hijacinta.

  100. webmaher said

    sam firbec me je Žogca:mrgreen:

  101. zogca said

    Sem ti že napisala.

    Takšen podvig ne uspe vsakomur. Mislim na svoj destruktiven podvig.

  102. webmaher said

    aha tale Hijacinta je v bistvu Fina gospa…bom moral mal nabavit, ker zdej ni nič več pametnega nikjer za gledat razen Yu reng maj lord 😆

  103. zogca said

    Jup, to je ona.

  104. zogca said

    Veš, kaj jaz nujno potrebujem? Mislim, gre za življenjsko pomembnost. Belo lađo od 24 epizode naprej. Prvih 24 imam na DVD-ju že precej časa, naprej pa ne dobim, ker ni več Crne berze.

  105. webmaher said

    bom jutri mal poizvedel kaj dogaja z Belo ladjo..če je kje blizu naše obale se bo nemara znašla tudi v Ljubljanici pol boš pa čist bliz imela😆

  106. zogca said

    Iskala sem, da bi kupila DVD-je. Kakor so prišli ven, ampak jih nikjer ne najdem. Mi je pa glupo zdaj težiti bratrancu, naj jih išče po Beogradu in pošilja. Bi naročila na internetu, ampak ne najdem. Videla sem neko opcijo, da vse dele povlečeš dol, zararano, ampak oni so nori, če mislijo, da imam jaz 23 Giga frej na računalniku. Če bi bilo po posebnih paketih, pa snamem enega, dam na DVD, pa drugega, tako pa …

  107. webmaher said

    aha, prve sezona je mela 24 delov, pol so pa kao posnel še drugo in tretjo…

  108. zogca said

    Aha, in prvo imam. Naprej mi pa manjka.

  109. Spider said

    Zogca, če boš kaj preveč povedala, bom hud! He he..

  110. Spider said

  111. Spider said

    Obožujem ta komad, čeprav sem Mariborčan, he he..:

  112. zogca said

    Vidiš, da zelo pazim.

    Zogca, če boš kaj preveč povedala, bom hud! He he..

  113. Spider said

  114. zogca said

    Opažam, da, da ti danes po glavi hodi Ljubljana in Ljubljančanke. 😆

  115. maxi said

    Žogca a poznaš to pevko, tale njen komad mi je zelo všeč:

  116. zogca said

    Nope, ne poznam. Če sodim po tej pesmi, ona ni najbolj zame.

  117. maxi said

    Men je pa njen glas izredno všeč. Saj drugače je ne poznam, ta komad sem slišala parkrat na radiu (mi je zelo sedel) in potem sem ga šla iskat na net.

  118. maxi said

    Drugače mi pa te dni odmevata iz zvočnikov tadva…

    Nekatera muska men neverjetno požene kri po žilah…hehe, sita sem teh “srce parajuče komadov”:mrgreen:

  119. zogca said

    Srce parajočih komadov, kaj? Saj, poletje naj ne bi bilo za žalost, ampak za višek energije, tudi seksualne.

  120. Spider said

    Ja, Zogca, Ljubljana mi je prirastla k srecu nekako.

  121. maxi said

    Srce parajočih komadov, kaj? Saj, poletje naj ne bi bilo za žalost, ampak za višek energije, tudi seksualne.

    hehe…ja se strinjam…ampak, kar pobrskaj po svojem blogu, vsi limamo komade, ki govorijo o neki neuslišani ljubezni, jaz temu rečem “srce parajoči komadi”.

  122. zogca said

    Absolutno, Maxi. Jaz verjetno celo prednjačim po srce parajočih komadih.

    Samo poslušaj.

  123. zogca said

    Jaz to zelo cenim.😉

    Ja, Zogca, Ljubljana mi je prirastla k srecu nekako.

  124. Spider said

    Zogca, ti si malo packasta. Kako ti je ponoči kar seks prvo noč na misel padel, he he.

  125. zogca said

    Nisem jaz packasta. Meni ne bi padel, ampak se mi je zdelo, da tebi bi. Jaz si sploh več ne znam predstavljati, da bi kdaj seksala. Razen seveda s princem, z njim pa da.

  126. Spider said

    Ha ha ha ha

    Ej..

    Pozdravil sem jo na njenem glasbenem accountu pred kratkim..

    In danes me je zbrisala..moj pozdrav…veste zakaj?

    Ker sem danes dodal 3 pesmi Slapov na svojam accountu..:)))

    Sama mi je povedala..

    Ma nimam besed..res ne..ce je nekdo tako pritlehen…ma clovek ne ve, kaj naj rece..

    Nacionalistka ena…to je…navadna srbska nacionalistka

  127. zogca said

    Se bosta spet začela žaliti ali kaj?

    Ne pliz.

    Je pa drugače ne razumem. Sploh ne vem, v čem je fora.

  128. Spider said

    Ne, ne bova se. S takimi ljudmi jaz sploh nocem imeti opravka.

  129. zogca said

    Potem je nočeš več videti?

  130. Spider said

    Ne vem, Zogca, ne vem.

  131. zogca said

    Mar nisi dve sporočili višje napisal, da s takšnimi nočeš imeti opravka?

  132. Spider said

    Obtozuje me, da sem neki PIKIC4, kaj naj bi pocel pod tem vzdevkom pa noce povedati, ocitno nekaj malo bolanega.

    Kako se clovek uspesno ubrani tako pavsalnih obtozb, me na pravnem faksu niso ucili.

  133. zogca said

    Ti si pravnik? Prvič slišim.😉

    Koga je ona zdaj brisala, nekega Pikic4 ali tebe?

  134. cija said

    http://sl.netlog.com/PIKIC4

    Pa smo te razkrinkali, PIKICA!

  135. zogca said

    😆

  136. Spider said

    Sem ja.

    mene. Ker sem menda pikic4 in ker poslusam Slapove.

  137. zogca said

    Ona trdi, da si ti ženska ali kako?

  138. Spider said

    Ne vem, kaj trdi, trdi, da sem pikic4 in iz njenih besed je razbrati, da naj bi ta pikic4 nekaj bolanega delal.

    Opozoril jo bom, da jo bom tozil, ce bo po LJ sirila o meni z imenom in priimkom zaljive govorice!

  139. webmaher said

    Iz zanesljiv virov blizu Filmskega sklada republike Slovenije smo pravkar dobili potrjeno informacijo, da se bo jeseni začelo snemati nadaljevanje ameriške uspešnice iz leta 1989, Vojna zakoncev Rose (War of the Roses). Scenarij zanj piše Spider in je kot kaže že skoraj dokončan…glavno moško vlogo bo kot kaže odigral še enkrat Michael Douglas, kdo bo zamenjal Kathleen Turner se pa še ne ve…v igri so tudi Slovenke, saj je Michael potem ko je spoznal ženo Donalda Trumpa priznal, da ne bi imel nič proti😆 😆 😆

  140. zogca said

    Misliš, da bo to res počela?

  141. John said

    Za nedeljski večer prav prijeten pogovor. :mrgreen:

  142. Spider said

    Zogca, ne vem, nic vec ne vem.

  143. zogca said

    To počasi postaja burleska.

  144. Spider said

    Da, res. Po tem, ko sem se trudil nekako imeti vsaj normalne odnose z njo, jo hvalil…dobim to v zahvalo, take obtozbe.

    Pa še sramovat se moram, ker imam 3 pesmi od Slakov pod favourites, ona, ki ima Nedeljka Bajića, je pa kul.

  145. zogca said

    Nedeljko Bajič???:mrgreen:

  146. Spider said

    Nedeljko Bajić Baja

    Sodeč po tem, kar ma pod favourites, njen najljubši pevec.

    Pa je nisem nikol zafrkaval.

  147. Spider said

    A ti je znan ta pevec?

  148. zogca said

    To je šund. Ne poznam nobenega komada konkretno, ker tega ne poslušam, ampak sem pa zanj že slišala in ga tudi videla na Pinku, ni pa on nekdo, ki me gane.

  149. Spider said

    Poslal sem ji sms in pravi: ok, nisi bil ti.

    Mislim???!!!!

  150. zogca said

    Kaj si ji pa napisal v sms-u?

    Meni je to čisto noro. Menita se po nekih portalih, nekih accountih in ne vem kje, ne moreta pa sesti za mizo in se pogovoriti.

  151. Spider said

    Napisal sem ji, da nisem bil jaz in da naj me neha obtozevati neke ne vem kaksne nesmisle vse.

  152. zogca said

    Ni mi jasno, zakaj ona tebe obtožuje prav za vsako neprijetnost, ki se ji zgodi.

  153. Spider said

    Ker je bolana.

  154. Spider said

    Bedna je do konca.

  155. Spider said

    Nek tip ji je težil z nekimi sporočili na njenem youtube accountu in ona je bila ziher, da sem jaz inkognito.

  156. Spider said

    Jaz budalo sem azdnje noči spet sanjal o njej!

  157. zogca said

    Pozabi, Spider, res.

  158. Spider said

    Ne morem!!!!!

    Veš kaj bi dal, da bi jo lahko pozabil???

    Ne morem, enostavno…Nekaj je na njej…ne vem kaj..To je zame fatalna ženska, ki me bo psihično uničila na daljavo!

  159. zogca said

    Ne morem verjeti, da se ne moreš iztrgati iz tega. Niti poznaš je ne. In vidiš, da je nora. Mar ne vidiš?

  160. Spider said

    Nora je in jaz sem nor nanjo.

  161. Spider said

    Jojjjjjjjj:(((((((((

    Smrk…

  162. zogca said

    Nor na noro. Slaba kombinacija.

  163. Spider said

    Ko bos prestudirala, kar sem ti takrat poslal, ti bo jasno.

  164. Spider said

  165. zogca said

    Ampak saj si vedno bil brez nje in nikoli z njo.

    Pesem pa je res dobra.

  166. Spider said

    Ja, samo pogrešam jo pa vseeno.

  167. zogca said

    Pogrešaš, upam, samo prijazno njo. Ne pa tudi neprijazno njo.

  168. Spider said

    Jer ti si princeza..nekog drugog sveta..

  169. zogca said

    Jaz vsekakor sem princesa.😉 Sicer je princ malo daleč, ampak je.😉

  170. zogca said

  171. Spider said

    Fantastična pesem:

Leave a Reply

 
