Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Božansko lepe!

Posted by zogca na junij 17, 2009

52 Responses to “Božansko lepe!”

  1. zogca said

    Obljubila sem objavo o dobrih bejbah. Kar se mene tiče, jih nikjer ni toliko kot v tem video spotu. Tudi meni najboljša je notri.😛

    Je sploh kdo, ki je gledal ta video, opazil, da je v njem tudi moški?😯

  2. Spider said

    Nekaj iz Spiderjeve “zakladnice”:

  3. zogca said

    Žensk sploh ne komentiraš?😕

  4. Spider said

    Lušne punceeeeee…mljask.

  5. zogca said

    Spodobi se, da opaziš še kakšno drugo in ne samo tisto.😉

  6. Spider said

    Vse so lusne.

  7. zogca said

    Meni je ena še posebej luštna. Ko sem bila mala, sem ji hotela biti podobna, ampak nekako nič šlo. Geni in to.😉

  8. zogca said

    Tukaj so vse!

  9. Magi said

    Meni je še vedno najbolj všeč Cindy od tega “šopka”, tudi zdaj v zrelih letih, ko ima dva otroka je prava mačka, so pa vse božanske…

  10. zogca said

    Meni pa …

    Čeprav Cindy sploh ni slaba.😉

  11. zogca said

    Angelinine ustnice, Jenniferina ritka in Pameline prsi

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/angelinine-ustnice-jenniferina-ritka-in-pameline-prsi.html

  12. Spider said

    Moje najljubše znane ženske so drugače (po lepoti): J lo, salma hayek in Mariah Carey.

    Pa Tyra Banks, recimo.

  13. zogca said

    J Lo ima lepo rito.

  14. Spider said

    Itak, kot ugotavljam, so dost bolj fukiš ženske, stare čez 30, kot pa mlajše. Ker so ŽENSKE. Moje favoritinje so pa vse krepko čez 35..

  15. zogca said

    To je res. Vsaj s tega mojega ženskega gledišča. Tam okoli 35 so mi vedno bile naj. Upam, da bom tudi jaz okoli 35 videti naj.

  16. Spider said

    In tudi mojim vrstnicam pravim, da jih brezveze daje panika, ker so 30 (al pa letos bodo), ker večina žensk, starih 30-35 super zgleda.

  17. zogca said

    Veliko žensk je blazno obremenjenih z leti, veliko.

  18. zogca said

    Nje ni v tem videu, je pa za dol past dobra.

    Na zadnji fotki je muca.😉

  19. zogca said

  20. Spider said

    Ti nisi bila niti malo v paniki, ko se je bližala 30-ka?

  21. zogca said

    Niti malo.

  22. Spider said

    Ok, ker moje vrstnice, vsaj te, ki jih jaz poznam, fejst stiska. Pa bluzijo o biološki uri pa itd.

  23. zogca said

    Poznam. Čeprav ne prav množično. Eni prijateljici je trgalo od let in biološke ure. Meni se zdi, da me leta v fizičnem smislu niso uničila, kar pa se bioloških ur tiče … Imam sodelavke, ki so prvega otroka rodile pri 38, 39, pa tudi 40. Torej je še čas. Seveda ne bom namerno čakala 40-to leto, ampak če ne bo šlo drugače, pa pač takrat. Mi na kraj pameti ne pade, da bi se šla neke zveze na silo samo zato, da bi si čim prej zagotovila otroka. Še posebej, ker nimam prav nobene želje po njem.

  24. zogca said

    Še ena noro dobra bejba. On je pa Maxi blazno všeč.😉

  25. Spider said

    Tudi jaz nimam želje po otroku tako na suho. Če bom spoznal pravo žensko, ki si jo bom res želel, bova pa sigurno imela otroke.

  26. zogca said

    Pri meni je tako. Jaz v čustvenem smislu nimam želje. Mislim, ko vidim dojenčka, si ga ne zaželim imeti. V glavi se mi zdi prav, da bi enega imela. Če se da fantka.😉 Je pa tako. Ga bom imela tudi brez moškega, če takrat, ko bom z glavo ugotovila, da je prav, da ga imam, ne bom vezana. Ker se mi zdi bolj pametno, da imam otroka sama, kot pa da se zato vežem, potem pa fajtam z moškim, ločujem in travmiram otroka od tod do večnosti.

  27. zogca said

    Ali krajše, nočem biti z moškim, ki ga ne bi na smrt ljubila.

  28. Spider said

    In moja mama je super, ker ne tečnari, da bi rada vnuke. Poznam dost mojih vrstnikov, ki jim mame težijo s tem, sploh vrstnic.Moja mama je zadnjič, ko sva debatirala o tem mrtvo hladno rekla: jaz sem svoje naredila, dva sem gor spravila, vajina stvar je, če bosta imela otroke, ali ne (imam brata)…Moj brat jih bo sigurno imel, vsaj 2, ker obožuje otroke, pa ma tud že resno punco.

  29. zogca said

    Meni je nehala težiti. Mi je pa enkrat mimogrede omenila nekaj, proti čemur je včasih zelo bila. V smislu, lahko tudi brez moškega. Tega od svoje nazadnjaške mame ne bi pričakovala.

    Je pa za princa, ko je videla, da stvari niso v redu (takrat sva se midva že razšla, zato ji stvari niso bile videti v redu, nisem pa ji smela povedati, da sva se razšla, ker mi je princ to prepovedal, ni hotel, da moji starši vedo, predvidevam, da je imel v planu pobotanje, ker drugega razloga ne vidim), rekla … Naj živiva vsak na svojem koncu, če nama je tako laže, in pač bova par ter imava otroka.

  30. zogca said

    Ona mi je tudi blazno všeč.

  31. zogca said

    Če se moški ne angažirajo (kaj je s testosteronom???), se bom pa jaz …

  32. zogca said

  33. maxi said

    http://pairsofchairs.files.wordpress.com/2009/02/helena-christensen-nude-solve-sundsbo-03.jpg

    waauu, kašna slika…

  34. zogca said

    Wallpaper. Ki verjetno krasi računalnike mnogih moških.😉

  35. zogca said

  36. Janis said

    Moja kraljica pravi, da bo morala začet brat tvoj blog, če misliš tako nadaljevat😉

  37. zogca said

  38. zogca said

    Lepo prosim.😉

    Moja kraljica pravi, da bo morala začet brat tvoj blog, če misliš tako nadaljevat.

  39. Janis said

    Samo dedcev ne bo gledala😉 Jo bom morala posebej opozorit, ko bodo na tapeti mične gospodične😉

  40. zogca said

    Trenutno so. Dedci bodo kdaj drugič.

  41. zogca said

    Ampak poglej, objava o božansko lepih ženskah, pa nikjer nobenega moškega blizu.😯

  42. Janis said

    No, midve z Maxi sva😀

    Dedci so pa najbrž še na kakšni terasi s pirom😉

  43. zogca said

    Če so na terasi, upam, da vsaj tam gledajo ženske.😉

  44. Spider said

    Jaz sem se ravnokar primajal domov, he he.

  45. Janis said

    Pijan? Hehe😀

  46. Spider said

    Ne, jaz se samo tako hecam, malo, he he. Čist sem trezen.

  47. zogca said

    Spider ne pije alkohola.😉

  48. Janis said

    Madona, ti novodobni moški😀

  49. Spider said

    Spider pije alkohol včasih poleti, paše cuba libre včasih ali pa smirnof ice..

  50. zogca said

    Jaz imam blazno rada trezne.

  51. Spider said

    No, to me veseli, he he.

  52. zogca said

    To je kriterij numero uno.

Leave a Reply

 
