Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Menda sem zlata!

Posted by zogca na junij 16, 2009

Mene, tako se namreč govori, ni treba hvaliti, ker sem zelo rada pohvalim kar sama. Tokrat temu res ni tako, ampak se hvalim po naročilu. Izbrana, redni bralci bloga jo poznate, saj je velikokrat tukaj z nami, mi je naročila, da moram na blog napisati, da je Žogca zlata. V resnici sem ji malo pomagala, zato sem se včeraj odpravila na drugi konec Slovenije.

Tam sem dobila tudi novega prijatelja. Jaz imam izjemno rada ljubka štirinožna bitejca, ampak ta kosmatinec mi je pa še posebej prirastel k srcu, tako zelo je namreč prijazen in priden. Edina napaka, ki jo ima ta kužek, je ta, da ni moj.

Kdo izmed vas je napisal, da hujšam tako, da objavljam fotografije slastnih pojedin in se zato vsi drugi redite, posledično pa sem jaz videti vidkejša? Z Izbrano sva seveda šli na večerjo in iskreno upam, da se zaradi hrustljave race, ki sem jo snedla, ne bo kdo zredil.

Če mi je sinočnja raca teknila, pa mi je bilo danes že tretjič v zadnjih desetih dneh po mesnem kosilu slabo, kar je kajpak dober znak, da bo potrebno beljakovinsko dieto zamenjati s kakšno drugo, zato sem si na poti domov kupila veliko lubenico. Obljubim, da vam na blogu ne bo treba gledati fotografij vseh lubenic, ki jih bom v naslednjih dneh spravila vase. Aja, skoraj nujno je, da napišem tudi to, da mi je strašansko vroče. Nisem edina, kajne?

 

78 Responses to “Menda sem zlata!”

  1. samo jaz said

    Iiiiiiii… kakšen kjut kuža!
    Si ga kar predstavljam, kako je mehek.🙂

  2. zogca said

    Tudi mehak je. In božal bi se non stop. Sicer pa je tako priden, da kaj takšnega pa res še ne. Jaz bi ga tako odpeljala domov, ampak ga imajo tako radi, da mi ga seveda niso dali. Ga bom pa šla še kdaj obiskat.

  3. Janis said

    Žogca, namig – če hočeš kužka, zavetišča so polna in poleti oddaj praktično ni, ker grejo vsi na dopust. Midve si nove živali sicer ne upava privoščit z dvojčki na poti, ampak drugače bi sigurno posvojili še kakšno maco ali kužka.

  4. zogca said

    Saj ta kužek je tudi prišel iz zavetišča, kamor je prišel od popolnoma brezvestne lastnice. Sicer je pa s kužkom tako, jaz bi ga že imela, ampak si ga sama ne upam imeti, bilo pa mi je rečeno, naj na pomoč staršev ne računam, ker je ne bo. Jaz pa sama ne morem, ker … So dnevi, ko preprosto ne morem kužka na osem ur peljati ven, ker me ni. Živalce pa mučiti ne smem, no way. Zame je bolj muca, jaz to vem, jaz sem z mucem sobivala 15 let tako lepo in skladno, pravzaprav idealno. Ampak če bi domov pripeljala novega muca, bi imela občutek, da sem izdala svojega muca, katerega smrt sem stežka šele nedavno za silo prebolela.

  5. zogca said

  6. John said

    Bonnie Tyler – I Need a Princ (Lyrics)

  7. maxi said

    Pri tej tvoji rački….si jaz nadevam mangov sorbet z brusnično marmelado…mmmm🙂

  8. zogca said

    Tebe, John, sem pa resnično pogrešala na blogu.

    Imaš prav, potrebujem princa.😉

    Bonnie Tyler – I Need a Princ (Lyrics)

  9. zogca said

    Jaz jo imam sicer najraje z limonino omako.

    Pri tej tvoji rački….si jaz nadevam mangov sorbet z brusnično marmelado…mmmm

  10. zogca said

    Drugače pa sem jaz hotela tega kužka …

  11. John said

    Hmmm… Ko gledam slike zgoraj mi pride na misel tole: Je prišel vlak in povozil nič hudega slutečega cucka, ki se je podil ob železniški progi. Cucek.. oz. kuža trčenja žal ni preživel. Njegovo truplece je obležalo ob progi. Njegove oči si bile brez življenja. Potem pa krožnik in na njem…. razrezano meso. Hmmmmmm….

    😯

  12. zogca said

    Ne se hecat, no!!! Nobena tragedija se ni zgodila, kuža je živ in zdrav.

  13. John said

    Na kakšni dijeti že si? Samo meso? Karkoli, samo meso mora biti?
    Ubogi kuža….

    Res ti ne bi bilo treba.

  14. Janis said

    Kuža na tej sliki je očitno živ, kolega😀

  15. zogca said

    Ne me hecat!!!

  16. zogca said

    On to zelo dobro ve. Heca me. Nenehno. Zato me spominja na mojega princa. On me je tudi nenehno dražil.

    Kuža na tej sliki je očitno živ.

  17. zogca said

  18. Spider said

    Vozi me vlak v daljaveeeee.WB hehe..

  19. zogca said

    Še ena pesmica o vlaku.

  20. John said

    Tale pa je samo za Žogco! 😉

  21. Janis said

    On to zelo dobro ve. Heca me. Nenehno. Zato me spominja na mojega princa. On me je tudi nenehno dražil.

    Zato je bil pa smajli🙂

  22. Spider said


    😦

  23. zogca said

    Pa še ena o vlaku. Iz neznanega razloga meni pesmi od BBB sežejo do srca.

  24. zogca said

    Jaz sem velik dobrovoljček, ko ne jokam.😉

    Tale pa je samo za Žogco!

  25. Spider said

    Zogca..ce gres na youtube..moje ime in priimek skupaj pisano je moj account, he he..Imam ze dost glasbe med favorites, mogoce ti bo kaj vsec.

  26. zogca said

    Bom šla pogledat.😉

    Ne bom pa nič limala, da te ne izdam.😉

  27. Spider said

    To pa le glej, drugace bom hud he he..

  28. zogca said

    Danes me imajo vsi radi, danes ne bo nihče hud name.😉

  29. zogca said

    To pesem sem nekoč oboževala. In ker ravno lije …

  30. zogca said

    To je pa danes očitno novica dneva, vsaj deset tem na MON-u.

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/sasa-lendero-rodila-puncko.html

    Zakaj nisem fascinirana?

  31. Spider said

  32. John said

    Spider, eno vprašanje: Kako kaj tvoja nesojena ljubezen? Je še vedno med vama jo-jo odnos?

    Če sodim po Gibonnijevi pesmi ti ne gre ravno bleščeče. Lahko pa, da se motim.😉

  33. zogca said

    Ta pesem od Čobre je zakon.

  34. vlatka said

    Žogca je zlata!

    Pa ne zaradi race, ki jo je snedla, pač pa zato, ker ima zlato srce. 🙂 🙂

  35. zogca said

    John, če bi bral objavo Nekje dišijo tvoje stopinje, bi bil na tekočem.

  36. Spider said

    John, ona ma tipa, kar sem odkril po naključju. To je po moje tudi vzrok večine najinih konfliktov, ki so bili dokaj smešni in večinoma sprovocirani z njene strani.

    Sva v diplomatskih odnosih, izključno zato, ker imam jaz interes se nekoč dobiti z njo na kavi.Ampak trenutno je to tiha diplomacija. He he

  37. Janis said

    Zakaj nisem fascinirana?

    Mogoče boš pa nad tem, da je Salome popolna ženska😉

  38. zogca said

    Kdo je dognal, da je?

    Mogoče boš pa nad tem, da je Salome popolna ženska.

  39. zogca said

  40. John said

    Ja, saj sem bral objavo Nekje dišijo tvoje stopinje. Ne celo. Ampak takole, z kotičkom očesa preletel. Samo ker je med njima tiha diplomacija nikoli ne veš, kaj se dogaja v resnici oz. kakšno je stanje zdaj.

    In to da ima tipa še ne pomeni, da misli z njim ostati “forever”.😉

  41. Spider said

    John, ona ni zame. Pamet to že ve, srce še ne čisto.

    Ful me pa zanima, kakšna je v živo…

  42. zogca said

    Glede na njeno prakso to lahko kar garantiramo. Mislim to, da bo tipa čez par mesecev razglasila za kretena.

    In to da ima tipa še ne pomeni, da misli z njim ostati “forever”.

  43. zogca said

    Staviva za pico, da se ne boš zaljubil vanjo in da ni tako lepa, kot ti misliš?

    Ful me pa zanima, kakšna je v živo…

  44. zogca said

  45. John said

    Glede na njeno prakso to lahko kar garantiramo. Mislim to, da bo tipa čez par mesecev razglasila za kretena.

    Točno. Je pa tudi res, da še ni slišala za Žogco. Mogoče bi potem prakticirala vzdržnost. Ali pa celo šla med nune.:mrgreen:

  46. Spider said

    Staviva!

  47. John said

    Ful me pa zanima, kakšna je v živo…

    Tudi če je “model” nisi prav nič zamudil…

  48. zogca said

    Spider, stavila sva.

  49. zogca said

    Po moje tudi ne.

    Tudi če je “model” nisi prav nič zamudil…

  50. zogca said

    Brez smaljija, ki se rezgeta. Žogca to jemlje smrtno resno.

    Točno. Je pa tudi res, da še ni slišala za Žogco. Mogoče bi potem prakticirala vzdržnost. Ali pa celo šla med nune.

  51. Spider said

    Zogca, ko jo vidim, bom po pravici povedal, brez skrbi. Mislim, to pravim, ker bom samo jaz mel možnost preveriti rezultat stave..

  52. zogca said

  53. Lynx said

    Pa ne zaradi race, ki jo je snedla, pač pa zato, ker ima zlato srce.

    To je verjetno čisto res. Vendar ne vem kako bi mi njeno zlato srce lahko koristilo. “Pljuča”, pa so nekaj čisto drugega. 😉

  54. zogca said

    Pljuča bi morala biti moj najbolj falš organ. :mrgreen:

    “Pljuča”, pa so nekaj čisto drugega.

  55. zogca said

    Me tako ali tako ne bi mogel prinesti okoli.

    Zogca, ko jo vidim, bom po pravici povedal, brez skrbi. Mislim, to pravim, ker bom samo jaz mel možnost preveriti rezultat stave..

  56. zogca said

    Tega komentarja pa sploh nisem opazila. Kaj je to, da jaz ne vidim, ko me hvalijo???

    Žogca je zlata!

  57. Janis said

    Kdo je dognal, da je?

    Nobeden ni. Ampak sedaj ima vse lady parts😉

  58. zogca said

    Če bi jaz bila moški, je vseeno ne bi. Čeprav ima all the parts.

  59. Spider said

    Zogca, po moje bo rezultat stave hitro znan.Midva s eitak vidiva na Čorbi, 99, 9 % bo tud ona tam. Nekako sva se itak zmenila, da se tam verjetno srečam z njo.In ti bom kar na Čorbi povedal svoje vtise.

  60. zogca said

    Bom jaz razbrala iz tvojega vedenja, ti ne bo treba govoriti. Fasciniranega moškega prepoznam na sto metrov.

  61. Janis said

    Če bi jaz bila moški, je vseeno ne bi. Čeprav ima all the parts.

    In kakšna je razlika?

  62. zogca said

    Meni njen obraz ni ženstven.

  63. Janis said

    V primerjavi s tričetrt vzhodnoevropskimi bejbami :D?

    Rebeka Dremelj ima bolj grobe moške poteze obraza kot Salome😀

  64. zogca said

  65. Spider said

    Zogca toliko bolje. Boš lahko na licu mesta preverila, kdo je zmagal he he.

    Tako bo: midva (ti in jaz) se dobiva pred koncertom, greva na drinko…Pol bom šibnil njo pozdravit za 15 minut in to je to..

  66. zogca said

    Njej jaz tudi ne bi.

    Sicer bo pa jutri objava o ultra hot bejbah.😉

    Rebeka Dremelj ima bolj grobe moške poteze obraza kot Salome.

  67. Janis said

    Sicer bo pa jutri objava o ultra hot bejbah.😉

    Bom preverila, če res🙂

  68. zogca said

    Dobrodošla, da preveriš. Bom malo potem tudi razložila, katera mi je od njih najboljša in zakaj. Pa kako zelo sem ji hotela biti podobna, ampak ji žal nisem. Saj ji v bistvu ni nobena.

  69. Janis said

    OK, Anistonovo bom preskočila😉 To že veš🙂

  70. zogca said

    Ne bo nje zraven. Vem pa.😉

  71. trnovčanka said

    Dobro jutro!

    Danes pa samo srečne pesmi😀

  72. zogca said

    Test. Preverjam, ali komentarji znova delajo.

  73. zogca said

    Po tem, ko komentarji dopoldne niso delali, zdaj preverjeno znova delajo.🙂

  74. zogca said

    Vesela pesmica!

  75. Madona, da nisi noseča…lubenica…lakota…slabost….kuža in materinska čustva…

  76. trnovčanka said

    DICKY mislim, da Zogca ni noseča. Čeprav ima tako ime😉

    Ker je sreča na vrvici že bila dajem tole:

  77. zogca said

    Če bi jaz bila noseča, potem bi to detece v mojem trebuhu bilo staro že … Okej, zdaj malo matematike … Točno 19 mesecev. Se mi zdi, da sem že čisto malo čez rok. :mrgreen:

  78. zogca said

Leave a Reply

 
