Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Pridi mimogrede!

Posted by zogca na junij 13, 2009

ZATO PRIDI

Samo da vidim
tvoj nasmeh.
Zato pridi.
Lahko greva na kavo,
lahko spijeva vino
in gledava cigaretni dim.
Lahko mi rečeš,
da nimaš časa
za dolg klepet.
Pridi mimogrede.
Samo da vidim
tvoj nasmeh.


Sonja Votolen

79 Responses to “Pridi mimogrede!”

  1. zogca said

    Kako luštno je, da je program narejen tako, da lahko pesmico daš gor na blog tudi takrat, ko spiš in potem nihče ne misli, da si vstal ob po enih.😉

  2. zogca said

  3. webmaher said

    Škoda, da te ni zbudil tisti, ki bi to lahko storil že veliko prej predno je bila objavljena ta pesmica😆
    A boš ješprenj za kosilo Žogca, še 14 minut in bo fertik:mrgreen:
    Saj vem, ti se kar diete drži, še malo pa boš ko Bila bi ko ona…

  4. zogca said

    Ne bi jaz, res ne. Grem do prijateljice in potem bova šli ven. Tudi jest. Je pa tako, ko sem jaz razglasila, da ta beljakovinska reč deluje, je tudi ona na njej, tako da bova morali najti nekaj striktno mesnega za kosilo. Ta tvoja reč mi ne diši, pa tudi proti pravilom je.😉

    A boš ješprenj za kosilo Žogca, še 14 minut in bo fertik.

  5. zogca said

    Jaz hočem Pamelco!!!

    še malo pa boš ko Bila bi ko ona…

  6. zogca said

    Jaz sem huge fenica. Ker vas ne želim zavajati, posnetek se konča, ko se začnejo trde stvari.

  7. webmaher said

    Saj meni tudi ne diši ampak če že mam po suhem, zakaj bi se matral po mokrem😆
    Žogca a to si ti zdej začetnica novega gibanja: za slogan vzemi tisti stavek, da so “vitalni atributi” imuni na učinke diete:mrgreen:

  8. zogca said

    Ne vemo še, kako se bo končalo. Zaenkrat kaže dobro, ampak menda ti je jasno, da jaz nisem ne vem kakšne sreče, tako da … Predvideva se, da tako ne bo ostalo.

    za slogan vzemi tisti stavek, da so “vitalni atributi” imuni na učinke diete

  9. zogca said

    Ne samo škoda, ampak greh. On to tako ali tako ve in se, predvidevam, spominja najinih lepih prebujanj. Tukaj pa pride v poštev kakšen slogan. Na primer – jutra so lahko tudi lepa.😉

    Škoda, da te ni zbudil tisti, ki bi to lahko storil že veliko prej.

  10. zogca said

  11. webmaher said

    ampak menda ti je jasno, da jaz nisem ne vem kakšne sreče, tako da…

    Tako, da imaš zdej srečo, da nisem kje blizu, ker bi prišel do tebe in ti lastnoročno izprašil zadnjico in bi pošteno bolelo…pa ne sprašuj zakaj…si si pošteno zaslužila, zato nehaj pisati neumnosti:mrgreen:

  12. zogca said

    Znana sem po tem, da pišem bedarije.😉 Širše znana. Okej, zelo lepo oblečena z zelo lepo torbico in s ključi v rokah … Ugašam računalnik. Bi še malo ostala, ampak ker mi je zmanjkalo cigaret, bom šla kar pol ure prej ven. Brez cigaret je en malček nevzdržno.😉 Se beremo, ko se vrnem s sončkanja in kosila.

  13. zogca said

    Za moje aristokratsko visočanstvo.😉

  14. zogca said

  15. zogca said

  16. maxi said

    Prav dolgo je že ni bilo:

  17. zogca said

    Oja, oja, oja!!!!!!!

  18. zogca said

  19. zogca said

    Ne morem verjeti, kakšne probleme imajo eni.🙄

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5524326

  20. zogca said

  21. zogca said

  22. maxi said

  23. zogca said

  24. maxi said

    Fuul dober komad!

  25. zogca said

  26. zogca said

    Osemdesete rulajo!!!

    Fuul dober komad!

  27. zogca said

  28. maxi said

  29. Nevenka said

    Tudi sama sem nekako ostala s srcem v osemdesetih.

    Pesmica je lepa. Tako sem včasih tudi jaz razmišljala, kaj bi dala samo za pet minut, za objemček, svet bi bil čisto drugačen. Pa je moralo biti vedno tako kot je on rekel, za kratek čas se mu ni splačalo in prav pogosto tudi ne.
    Morda boli za eno pikico manj kot je bolelo.

    Všeč mi je Bryan Ferry. Ni tako dologo, ko sem ga gledala v nekem intervjuju na TV, zelo simpatičen sogovornik. Takega bi kar imela🙂

  30. zogca said

    Za njegovo aristokratsko visokost.😉

  31. zogca said

    Veliko nas je, Nevenka, veliko.😉

    Tudi sama sem nekako ostala s srcem v osemdesetih.

  32. zogca said

    Bravo!!! Boš videla, čez nekaj mesecev bo bolelo še malo manj, obljubim.

    Morda boli za eno pikico manj kot je bolelo.

  33. zogca said

    To so pa že devetdeseta.

  34. zogca said

  35. Lynx said

    Da ne bo samo muzika 😉 :

    http://www.prisluhni.si/images/stories/prisluhni/Dwnload/filozofske%20misli.pps

  36. vlatka said

    žogca,

    pa saj ne morem zraven!!!

    Pa vseeno pridem. 😀

  37. zogca said

    Tebe povabim posebej.😉

    Si zaradi fotke ratala žejna ali lačna?

  38. zogca said

  39. zogca said

  40. zogca said

  41. Jazz said

  42. maxi said

    In še nekaj čisto novega…

    Mando Diao – Dance With Somebody

    za malo hitrejši tempo…😛

  43. maxi said

    Ups:

  44. Jazz said

    Kaj tečeš?😉

    maxi said
    June 14, 2009 at 5:21 pm
    In še nekaj čisto novega…

    za malo hitrejši tempo…

  45. zogca said

  46. zogca said

  47. maxi said

    Kaj tečeš?😉

    Seveda.
    …in čez pol ure (spet) grem.

  48. zogca said

    Vsa čast.

  49. maxi said

    Vmes poslušam pa tole:

    Run:

  50. zogca said

    Mp3 plejer in to?

  51. maxi said

    Vsa čast.

    Če bi bila moja, bi tudi ti živela s tem. :mrgren:😛

  52. maxi said

    Mp3 plejer in to?

    Aha.

  53. zogca said

    Bi morala teči???

    Če bi bila moja, bi tudi ti živela s tem.

  54. maxi said

    Bi morala teči???

    Ah ne…če ti ne bi bilo potem ne.
    Ne bi pa mogla sexat takrat, ko imam jaz termine za tečt.:mrgreen:
    🙂😛

  55. zogca said

    To se seveda razume.

    Jaz bi te počakala na kavču. :mrgreen:

  56. zogca said

  57. zogca said

  58. Jazz said

    zogca said
    June 14, 2009 at 7:36 pm
    To se seveda razume.

    Jaz bi te počakala na kavču.

    Ker se jaz rekreiram zjutraj,bi se lahko z mano pokrila…😉😛

  59. zogca said

    Jaz se rekreiram na kavču. Trenutno sicer ne, ampak sicer sem se pa znala.😉

  60. Jazz said

    zogca said
    June 14, 2009 at 8:00 pm
    Jaz se rekreiram na kavču. Trenutno sicer ne, ampak sicer sem se pa znala.

    Ni boljše rekreacije,je ni!😉

  61. zogca said

    Jaz tudi tako pravim.

  62. webmaher said

    Maxi kukrat na teden ti to in kuk daleč😆

  63. zogca said

    Noro dober komad!!!

  64. maxi said

    Maxi kukrat na teden ti to in kuk daleč😆

    3-4x na teden, po cca 8 km/dan.

  65. maxi said

    Jaz sem bila fanica Bryan Adams-a v njegovih IN letih. Tudi on spada med večne.

  66. zogca said

    😯

    3-4x na teden, po cca 8 km/dan.

  67. zogca said

  68. zogca said

  69. maxi said

    Tale mi je prišla prej v uho…

  70. zogca said

    Oooooo, Bijelo dugme.

    Njih pa lajkam big tajm.

  71. maxi said

    Ta je dobra:

  72. zogca said

    Zame ena njihovih najboljših. Sem že jokala na to pesem, joj, sem jokala.

  73. zogca said

    Sanjao sam noćas da te nemam,
    da ležim budam na postelji od snijega,
    i tiho, tiho, neka druga žena
    moje ime doziva kroz noć.
    Ruzan san.

    Vidio sam u snu ljiljan bijeli,
    crne konje i svatove bez pjesme,
    i tiho bez glasa odlaze nekud,
    neki dragi ljudi, gdje, ah gdje.
    Ružan san.

    Hej noći, stani, zora nek svane …
    Hej noci, stani, zora nek svane …

  74. maxi said

    Ja fuul je dobra…

  75. zogca said

  76. zogca said

  77. zogca said

  78. zogca said

  79. Tana said

    greva na kavo, spijeva vino, gledava cigaretni dim …. krasna pesmica…
    Če pride(š) lahko počneva tudi kaj drugega!

Leave a Reply

 
