Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Verjamete v usodo?

Posted by zogca na junij 12, 2009

Jaz, kakor morda veste, najgloblje verjamem v usodo in sem mnenja, da se nam bo vse tisto, kar nam je usojeno, zgodilo, pa četudi se temu morebiti vztrajno upiramo, in seveda, tistega, kar nam ni bilo usojeno, ne bomo dobili, pa naj se še tako trudimo. In potem verjetno ni nič čudnega, da sem ob naslednji zgodbi prikimala. Upokojenka Johanna Ganthaler iz italijanske province Bolzano-Bozen je bila skupaj z možem Kurtom na dopustu v Braziliji. 31. maja sta prepozno prišla na letališče v Riu de Janieru, zato sta zamudila nesrečni let v Pariz in za las ušla smrti. Vseh 228 potnikov na krovu aibusa A330, ki je strmoglavil nad Atlantikom, je, kakor veste, umrlo. Danes pa je odjeknila vest, da je Italijanka umrla v prometni nesreči. Times Online, tako piše portal 24 ur, poroča, da je bila zanjo usodna avstrijska cesta v Kufsteinu, na kateri sta z možem čelno trčila v tovornjak. Ganthalerjeva naj bi umrla na kraju nesreče, njen mož pa naj bi bil huje ranjen.

Zgodba, priznati morate, zelo spominja na srhljivko z naslovom Final Destination. Film govori o skupini mladostnikov, ki ne gre na letalo, kajti eden izmed njih ima zlo slutnjo, da bo strmoglavilo, kar se je potem res zgodilo. Ampak šment, drug za drugim so potem umirali v prav neverjetnih nesrečah. Kajpak je to samo film in zgodba iz njega ni resnična, pa vseeno … Verjamete v usodo? Menite, da je ni mogoče prelisičiti, prinesti okoli, izigrati? Nekje sem prebrala misel, da usoda pozna poti, po kateri se ji izogibamo. Jih res?

98 Responses to “Verjamete v usodo?”

  1. trnovčanka said

    Ne, ne verjamem v usodo. Verjamem v naključja. In zgoraj opisana zgodba je naključje.

    Zelo pa verjamem, da si “usodo” krojimo sami. Seveda smo vpeti v celo mrežo družbenih odnosov in smo do neke mere omejeni od okolja v katerem živimo, ampak v obdobju, ko se čas in prostor vedno bolj krčita zares najbolj verjamem tisti stari – vsak je svoje sreče kovač.

  2. zogca said

    Ravno obratno od mene, jaz pa verjamem, da so naključa del usode oziroma da to sploh niso, namreč naključja. Pa ne mislim zdaj na to konkretno zgodbo, vzela sem jo za okvir, okoli katerega sem pisala … Pa tudi sicer ne verjamem v to, da je vsak svoje sreče kovač. Okej, do neke mere že, ampak se mi zdi, da se nekateri tako zelo trudijo, pa jim ničesar ne uspe skovati, medtem ko nekateri drugi … Oziroma takole je, mislim, da sem to prebrala v neki knjigi. Ko nam gre dobro, je dobro, da mislimo, da je vsak svoje sreče kovač. Ker je to odlično vzpodbuda. Ko pa se stvari rušijo kot domine, pa mi pravzaprav nismo nič krivi oziroma na to nimamo vpliva, je pa najslabše, v kar lahko verjamemo, da je vsak svoje sreče kovač in smo si mi nesrečo sami skovali.

  3. Nevenka said

    Hm, človek tega itak ne more preveriti, ko pa ne ve kaj mu je usojeno. Vedno se ti zgodi točno to, kar se ti namerava zgoditi. Tako si mislim. Človek sicer z določeno verjetnostjo lahko prihodnost tudi predvideva do neke mere, ker je logična in to je vse. Obstajajo tudi določeni vpogledi vanjo, kar je težko razložiti, ker se mi je tudi že dogodilo in se mi dogaja večkrat…mehanizma le tega ne poznam in tudi sicer znanost na to temo nima kakšnega posebnega odgovora. Celovita usoda pa ostaja skrivnost.

  4. zogca said

    Tudi to napovedovanje, ki si ga omenila … Poznam kar nekaj ljudi, ki so jim bile stvari, ki so se jim zgodile, napovedane.

  5. maxi said

    Ne verjamem v naklučja in zgolj delno verjamem v usodo.
    Torej zame ima vse svoj namen, strogo zapisana usoda pa me ne prepriča. Verjamem, da imamo življenje usodno zapisano v nekem okvirju, znotraj njega pa je vse v naših rokah.

  6. vlatka said

    žogca,

    vsak umre tako kot si je sam določil. Italijanka ni šla na avion, ker ji je bila usojena prometna nesreča.

    Kdor zamudi ali gre prej, ali pač točno glede na določen mu čas, ima enake možnosti – preživetja ali pa smrti – od njega je odvisno.

  7. zogca said

    Kako sam določil? Kdaj?

    Zadnjega dela pa sploh ne razumem. Zadnje čase mi možgani malo omejeno delujejo, se mi zdi.

  8. cija said

    V enem cajtengu sem brala, da bi tudi nek Slovenec moral na ta let, pa so ga prebukirali, ker je hotel sedeti ob zasilnem izhodu zaradi zdravstvenih težav. Njegov sodelavec, Hrvat, ni imel take sreče.

    Sicer pa je tole res Final Destination, ja. Včasih življenje oponaša filme.

  9. zogca said

    Danes so kazali na Svetu nekega mornarja, verjetno je to ta Slovenec. Bognedaj, da še on konča tako tragično.

  10. Tana said

    Verjamete v usodo? Menite, da je ni mogoče prelisičiti, prinesti okoli, izigrati?

    Zanimivo vprašanje, ob katerem se velja res zamisliti. Jaz osebno ne morem reči niti da, niti ne. Če gledam na stvari, ki niso življenjskega pomena, bi se bolj opredelila k temu, kar je napisala Trnovčanka “vsak je svoje sreče kovač”, ali pa “tako kot si boš postlal, tako boš ležal ….”
    Če pa gledam na stvari iz drugega zornega kota, pa bi lahko rekla, da. Verjamem. Bom opisala na primeru. Z meni najdražjo osebo v mojem življenju, sem pred leti obiskala jasnovidko v Sarajevu (mislim, da je bila ga. Marica). Na zastavljeno vprašanje, je sledil odgovor, to mu je bilo USOJENO. Tako, da tukaj pa bi težko rekla, da ne verjamem. Še posebej glede na to, ker je omenjena gospa povedala stvari tako za nazaj kot naprej in je vse držalo.
    No in če je res “ta usoda”, potem je NI mogoče ne prelisičiti, ne se ji izogniti, skratka ta usoda … ti je namenjena. Nekako tako. In ni v naših rokah. In po moje nimamo vpliva oziroma ne moremo vplivati na njo. Usodo!

  11. Andrej said

    No ja. Nisem še bil pri astrologinji ali jasnovidki.
    Bi mogoče bilo dobro iti.😉

    Mislim, da si usodo krojimo sami, z svojimi odločitvami.
    Gremo pač po neki poti življenja in pridemo do križišča.
    Potem se sami odločimo, ali levo ali desno.
    Kaj bo na tisti poti pa ne vemo, ampak lahko samo sklepamo.

    To da to, da tisto kar ti je usojeno, se ti bo zgodilo, to je malce preveč fatalistično, za moj pojmovanje.
    Je pa to mišlenje drugače zelo prisotno med muslimani in izvira iz korana.

  12. zogca said

    Lej, Andrej, če ti je bila usojena Francka, se ti lahko še toliko vrtiš okoli Pepce in Špelce, na koncu boš pristal pri Francki. Na primer.

    To levo in desno, da, se sami odločimo, seveda, ampak kako veš, da ta tvoja odločitev ni bila že nekje zapisana? Mogoče sem se jaz enkrat nekje odločila za desno, čeprav grem vedno levo in točno to me je rešilo pred hudo nesrečo, smrtjo. Torej mi je bilo usojeno, da se mi to ne zgodi in sem se prav tistega dne odločila za desno, čeprav grem vedno levo. Razmišljam …

    Andrej in Francka.😉

  13. zogca said

    Tana je pa na isti valovni dolžini kot jaz.😉

  14. zogca said

    Ta je za mojega genija, kateri, upam, popravlja bug v softwaru.😉

  15. enamoyca said

    Žogca, če je v življenju vse vnaprej določeno, kaj je potem naša volja? Iluzija?

  16. zogca said

    Ne, ne verjamem, da je vse. Tiste glavne stvari. Kako pa bomo mi med njimi krmarili, je, predvidevam, odvisno od nas. Na primer, če je meni danes usojeno, da sem doma, se imam lahko jaz ta večer luštno ali pa zagrenjena čepim v kotu, na primer. Ne vem, jaz v svojem življenju prepoznam kar nekaj stvari, za katere sem prepričana, da so mi bile usojene, čeprav sem jaz imela začrtano drugačno pot, to pot tudi prehodila, vse, uspešno, ampak na koncu sprejela tisto drugo, za katero menim, da mi je bila namenjena in mi je brez truda padla v naročje, dobesedno. Bilo je nekaj takšnih stvari.

  17. Andrej said

    Če ti je v življenju v naprej vse določeno … potem je najbolš, da se vsedem dol in čakam.

    In prišla bo Francka😉

    V življenju ti je določena smrt.

    To, kdaj bo prišla je pa (tudi malo) tvoja odločitev.

    Ali boš začel kaditi in umrl (zaradi kajenja – kadilci umirajo mlajši) prej ali ne boš začel kaditi … to je tvoja odločitev.
    Tu ti ni nič usojeno. Prišel si na križišče in sprejel usodo.

    To ali boš shujšal ali ne … usoda ali znanje in nekaj truda.

    P.S. Ali je bil tisto na levi kajmak (zraven čevapčičev)?

    Andrej in Francka.

  18. zogca said

    Je tudi določeno, da boš ti nekaj za to naredil.

    Mislim, jaz zdaj malo filozofiram. Saj nihče ne ve. Ampak sem pa mnenja, da nekatere stvari so določene, ker mi nič drugega ni logično.

    Če ti je v življenju v naprej vse določeno … potem je najbolš, da se vsedem dol in čakam.

    In prišla bo Francka.

  19. zogca said

    Ne, beli sir.

    Ali je bil tisto na levi kajmak (zraven čevapčičev)?

  20. Andrej said

    Se mi je nekam nenavadno zdelo za kajmak.

    Malo čudna kombinacija … domnevam pa, da teh čevapčičev nisi pekla doma.

    Ne, beli sir.

  21. zogca said

    Kako jih nisem pekla doma? Kje pa sem jih pekla?

  22. enamoyca said

    He, he, z iskanjem logike v življenju ne boš prišla prav daleč🙂 Pa dajmo še malo razčlenjevati. Katere pa naj bi bile tiste stvari v življenju, ki so vnaprej določene? Kdaj bom umrla? Kako bom umrla? Morda tudi znamka avtomobila, s katerim se bom ubila? Pa prodajalec, ki mi ga bo prodal? Pa tudi kakšno vreme bo tisti dan, ko se bom ubila? Pa tudi kdaj in kako je tisti, ki se bo zaletel vame, spoznal svojo ženo, ki bo zbolela in bo zato tisti dan, ko si bova pripeljala nasproti, zaskrbljen in raztresen in ne bo opazil, da v križišču nima prednosti? Zakaj bi bilo nekaj od teh stvari usojenih, druge pa ne? Navsezadnje so vse med seboj povezane.

  23. zogca said

    Še Andreju glede čevapov. Ni lažjega kot speči čevape. Zato jih zdaj, ko sem na dieti, jem skoraj vsak dan.😉

  24. zogca said

    Ampak poglej … Če se ena od teh stvari ne bi zgodila, če ta drugi ne bi spoznal te žene, ampak kakšno drugo, ki ne bi zbolela in potem on ne bi bil na cesti … Bi ti bila še živa, kajne?

    Katere pa naj bi bile tiste stvari v življenju, ki so vnaprej določene? Kdaj bom umrla? Kako bom umrla? Morda tudi znamka avtomobila, s katerim se bom ubila? Pa prodajalec, ki mi ga bo prodal? Pa tudi kakšno vreme bo tisti dan, ko se bom ubila? Pa tudi kdaj in kako je tisti, ki se bo zaletel vame, spoznal svojo ženo, ki bo zbolela in bo zato tisti dan, ko si bova pripeljala nasproti, zaskrbljen in raztresen in ne bo opazil, da v križišču nima prednosti? Zakaj bi bilo nekaj od teh stvari usojenih, druge pa ne? Navsezadnje so vse med seboj povezane.

  25. webmaher said

    jaz verjamem samo v srečo in uzdej se use i u svoje kljuse…no pa v Tano, Žogco, Vlatko, Jovanko, Izbrano, Maxi, Nevenko…:mrgreen:

  26. zogca said

    Ti torej verjameš v ženske?

    Je to res pametno?😉

  27. webmaher said

    te so že ornk preverjen kader tko da je kar za verjet:mrgreen:

  28. zogca said

    Oooooooooo …. To je pa lepo.

    Kaj počneš, ko ponočuješ? Teve?

  29. enamoyca said

    Ja, ampak živa bi bila tudi, če bi kupila močnejši avto in bi skozi tisto križišče zapeljala prej (in obratno, počasnejši avto in bi v križišče pripeljala pozneje), tako da se s tistim tipom sploh ne bi srečala. Živa bi bila tudi, če bi bilo vreme suho, ne pa deževno in bi se prav tako v križišču znašla kakšno minutko prej. Živa bi bila tudi, če prodajalec v avtomobilskem salonu ne bi bil tako prepričljiv, da mi je prodal prav ta tip avtomobila, s katerim sem se v določenem trenutku pripeljala v križišče. In tako lahko štrikam v nedogled. Na koncu pridem do sklepa, da na potek mojega življenja vpliva kombinacija mojih odločitev in naključij.

    Meni se zdi koncept usode malo preveč preprost. Če nam je vse usojeno, potem ne moremo na nič vplivati. Nič ni odvisno od naše volje. In tudi za nič nismo odgovorni, saj se v resnici o ničemer ne odločamo. Vsak morilec bi, na primer, lahko rekel, da je to moral storiti, ker mu je tako pač usojeno. Pa tudi njegovi žrtvi je bilo usojeno, da bo postala žrtev.

    Zdaj pa ti želim lahko noč. Ura je že pozna, grem spat, da bom jutri polna energije za lep dan, ki nam ga obetajo.

  30. Andrej said

    In tako lepo, si jih popekla v ponvi ali imaš kakšen žar doma?

    Kako jih nisem pekla doma? Kje pa sem jih pekla?

  31. zogca said

    Kakšen žar nekaj? Navaden tefal in plin, to je vse. Enkrat jih vmes obrnem in to je res vse. Ko se oni delajo, jaz tipkam po blogu. To pa res ni nobena umetnost, ti čevapi. Kaj tebi ne ratajo takšni? Zakaj midva o hrani in čevapih ne čvekava objavo nižje, kjer so ti čevapi in sva druga hrana?😉

    In tako lepo, si jih popekla v ponvi ali imaš kakšen žar doma?

  32. zogca said

    Res je. Ampak po drugi strani pa … Mar ni pretenciozno, da mi lahko vplivamo na vse te okoliščine, ki jih je na stotine, tisoče v enem samem dnevu?

    Če nam je vse usojeno, potem ne moremo na nič vplivati.

  33. webmaher said

    Verjamem, da bom danes gledal 7-mo odločilno tekmo NHLa…zdejle pa delam, gledam državnika novega kova na HTV 2 in pišem komentarje na Žogcinem blogu…še kaj moram pojasniti ali je odgovor zadovoljiv😆

  34. Andrej said

    Res je!😉
    Red mora biti.😀

    Vendar, ker je v zvezdah zapisano, da bom sedaj postal zelo zaspan in šel spat … nadaljujemo jutri.

    Lahko noč vsem skupaj … pa če verjamete v usodo ali ne.

    Zakaj midva o hrani in čevapih ne čvekava objavo nižje, kjer so ti čevapi in sva druga hrana?

  35. zogca said

    Žogca ima doma vse diske, cel komplet. Kupila jih je, da bi jih gledala skupaj s princem, pa sva pogledala samo en del. Bi lahko on še kdaj prišel k meni gledat nadaljevanke, če me za nič drugega ne mara. Pa tko fletna sem.😦

    gledam državnika novega kova na HTV 2

  36. webmaher said

    Andrej sanjaj o češpljah, Žogci pa prepusti ćevapćiće:mrgreen:

  37. zogca said

    Četudi je slab, bi dodal moj oče.

    Red mora biti.

  38. zogca said

    Če bi Žogca kaj sanjala, bi vsaj karađorđevo šniclo.

    Žogci pa prepusti ćevapćiće

  39. webmaher said

    Red mora biti, bi dodal tudi jaz…evo z delom sem končal zdej pa lohka afne guncam na Kvadrat In razmišljam, če mi je usojeno kupiti prenosnika, da bi lahko delal zunaj pod češnjo in pa kar iz postelje:mrgreen:

  40. zogca said

    Meni je usojeno, da prenosnikov ne maram, ampak imam raje te velike kište.

  41. webmaher said

    Uf nema više Alana B Starda..to je pa en dva tri fertik😆
    Meni bi prenosnik prišel ziher prou in to ni zdej neko afnanje…vprašanje zdaj je dati zanj 500 ali 900€🙄

  42. zogca said

    Vem, saj vem. Meni bi na nek način tudi, ampak … Ker gre brez, gre brez. V Ljubljani je dovolj računalnikov, če grem pa kam ven, pa tako ali tako no way, da bi računalnik nosila s seboj. Samo še tega se mi manjka.

  43. webmaher said

    Tole sploh ni slabo-bom kolega vprašu kuk mi lohka še popusta zrihta pa da vidimo…jaz moram imeti kopije svojega dela še na enem Pcju za vsak slučaj in tole ne bi bilo švoh, še posebno, ker bi zdaj, ko bo vroče delal lepo zunaj pod češnjo pa še 24inčni monitor bi lohkA zraven priklopu pa Tv gledal preko brezžične mreže:mrgreen:

  44. webmaher said

    a je za verjeti, da že vsi spijo-nič hokej se je začel, vsaj prvo tretjino moram gledat😆

  45. zogca said

    Jaz ne spim, pred tevejem sem.😉 DVD-ji. Zdaj je spet na vrsti moja Hijacinta.😉

  46. maxi said

    Joj, ljudje pa vi pol noči prebedite in zdaj boste pol dneva prespali😦 , pa tak lep sonček….

  47. Jazz said

    maxi said
    June 13, 2009 at 10:15 am
    Joj, ljudje pa vi pol noči prebedite in zdaj boste pol dneva prespali , pa tak lep sonček….

    Heh,kdo se oglaša…😉

  48. Jazz said

  49. Jazz said

    Pa res! Banda zaspana!!!😦 Polejte se no….😉

    Mate pač tako usodo,jebiga.:mrgreen:

  50. zogca said

    Nič bat, nič bat, čez pol ure bomo na sončku. Vsaj en del zaspancev.

  51. webmaher said

    Maxi od kdaj te pa za nas tko skrbi..tolko sončnih vzhodov, kot sem jih jaz videl v živo jih ti nikol ne boš:mrgreen:

  52. zogca said

    Usoda ali naključje?

    http://www.cosmopolitan.si/astro/zanimivosti/usoda_ali_nakljucje-11393.aspx

  53. zogca said

    Usoda, to je šifriran pomen. Carlo LEVI

    Usoda meša karte in mi igramo. SCHOPENHAUER

    Velikokrat srečamo usodo prav na poti, ki smo si jo izbrali, da bi se ji izognili. La FONTAINE

    Ne to, kar doživljamo, temveč način kako doživljamo, tvori našo usodo. Marie von EBNER-ESCHENBACH

    Usoda, ki se je vezala z ljubeznijo, se ne more smatrati za nesrečno, čeprav je tragična. PALADON

  54. maxi said

    Joj, ljudje pa vi pol noči prebedite in zdaj boste pol dneva prespali , pa tak lep sonček….

    Heh,kdo se oglaša…😉

    Ma ti si pa čisto nasprotje…ti vstajaš že sredi noči…😛

    čaki, saj to bi bilo pa za razmislit, dok bi jaz vstala bi ti že končal z delom in v kuhinji pripravil sveže žemljice…😛🙂

  55. Janis said

    Ravno obratno od mene, jaz pa verjamem, da so naključa del usode oziroma da to sploh niso, namreč naključja.

    Žogca, ampak tvoje pojmovanje usode je pa prav tisto orto vedeževalsko balkansko pojmovanje usode, ki je meni osebno zelo tuje. Itak je tukaj že znano moje stališče, da imajo naša dejanja posledice in da na dolgi rok žaljemo to, kar smo sejali. Ljudje smo produkt dednosti, okolja in lastne aktivnosti, samo danes smo ljudje v zvezi s to tretjo komponento verjeno najbolj pasivni v zgodovini. Usoda (sploh ta v orto smislu) je bila včasih milostna protiutež sicer izredno krutemu pojmovanju, da je uspeh v življenju posledica zgledenega življenja, neuspeh pa grehov. V tistem svetu je bil razvoj koncepta usode res mnogo bolj milosten kot koncept, da je vsak, ki mu ne uspe, grešnik, ki ga Bog kaznuje. Danes je pa koncept usode za zahodnjake samo potuha, da nam ni treba v življenju ničesar spremeniti in prrdvsem ničesar nezdravega sputiti iz rok.

  56. Spider said

    Dober dan:

  57. Lynx said

    Ljudje vplivamo na svoje življenje in tudi delno na življenja drugih, če usoda je, ali če je ni. In čisto vseeno je, če so naključja res naključja, ali sprogramirani vnaprej določeni dogodki.

    Usoda je ena izmuzljiva, spolzka zadeva. Ko sem o tej temi razmišljal, sem se spomnil na zgodbo o človeku, ki so ga ujeli domorodci in mu dejali da ga bodo ubili.
    Imel naj bi le eno možnost da se reši in sicer naj bi bil to en sam samcat stavek. Če bo stavek laž, naj bi ga obesili, če bo resnica, bo ob glavo s sekiro.
    Mož je dejal: “Obešen bom” in se rešil…..

    Tako nekako je z usodo. Ko misliš da jo imaš, je nimaš in ko misliš da je ni, ti prekriža pot.

    Menda je Web napisal da verjame v ženske.
    I beleive in woman:

    P.S. Če se ne motim se ćevapčići pišejo z enim trdim č-jem.😉

  58. zogca said

    Jup, prvi je mehki, zadnji tudi, srednji je pa trd. Pa tako ali tako oni rečejo ćevapi.

    http://sr.wikipedia.org/wiki/Ћевап

    P.S. Če se ne motim se ćevapčići pišejo z enim trdim č-jem.

  59. zogca said

    To tako ali tako v praksi ne zdrži.

    Usoda (sploh ta v orto smislu) je bila včasih milostna protiutež sicer izredno krutemu pojmovanju, da je uspeh v življenju posledica zgledenega življenja, neuspeh pa grehov.

  60. zogca said

    Vidiš, meni je tuje to, da je vse odvisno od mene. Okej, lahko je to na nek način tudi potuha, ampak se mi zdi, da je najhujše, kar sebi lahko narediš, to, da takrat, ko stvari gredo navzdol in to strmo, vso krivdo obesiš nase. Še posebej, če si na takšen način obesiš tudi krivdo za stvari, ki so zunaj tvojega dometa. Zdi se mi, da razmišljanje o vsemogočnosti in sposobnosti imeti vse pod nadzorom, vodi v kontrolfrikovstvo in v končni fazi tudi v razno razne duševne težave.

    Danes je pa koncept usode za zahodnjake samo potuha, da nam ni treba v življenju ničesar spremeniti in prrdvsem ničesar nezdravega sputiti iz rok.

  61. maxi said

    Vidiš, meni je tuje to, da je vse odvisno od mene. Okej, lahko je to na nek način tudi potuha, ampak se mi zdi, da je najhujše, kar sebi lahko narediš, to, da takrat, ko stvari gredo navzdol in to strmo, vso krivdo obesiš nase. Še posebej, če si na takšen način obesiš tudi krivdo za stvari, ki so zunaj tvojega dometa. Zdi se mi, da razmišljanje o vsemogočnosti in sposobnosti imeti vse pod nadzorom, vodi v kontrolfrikovstvo in v končni fazi tudi v razno razne duševne težave

    to o čemer pišeš ti, po moje nima nič skupnega s tem kar je napisala Janis:

    “Danes je pa koncept usode za zahodnjake samo potuha, da nam ni treba v življenju ničesar spremeniti in prrdvsem ničesar nezdravega sputiti iz rok.”

    Ne govori se o krivdi niti samozadostnosti, govori se o tem, da za svoje življenje odgovarjamo sami. In dejstvo je, da nihče ni za nič kriv, vse “krivice” so zgolj lekcije za širši in obsežnejši domet. Vse ostalo je igra žrtve…

  62. zogca said

    Ne vem, jaz vseeno mislim, da krivda je komponenta. In seveda, ko nam je hudo, zelo radi igramo žrtev.

  63. maxi said

    In seveda, ko nam je hudo, zelo radi igramo žrtev.

    Če bi se zavedali cene te slabo režirane igre, je ne bi igrali…

  64. zogca said

    Saj ne gre za to, da bi jo igrali nalašč. To je pač reakcija.

  65. zogca said

    Z našo usodo smo vpeti v neko določeno okolje, ki energetsko sodi k nam. Partnerja si ne izberemo slučajno. Tudi nismo “slučajno” rojeni v določenem kraju in določeni deželi in v določeni hiši in določenim staršem. Vsako okolje ima edinstven energetski vzorec, kakor ga imamo tudi mi, znotraj katerih medsebojno komuniciramo in tvorimo hologram.

    http://www.karmaplus.net/content/view/41/2/

  66. maxi said

    Saj ne gre za to, da bi jo igrali nalašč. To je pač reakcija.

    Ja, saj prav….vsak zase in sebi.

  67. Lynx said

    Tudi govoriti o tem kaj je prav in kaj ne in kaj je dobro in kaj slabo, je hudo delikatna zadeva.
    Opredelitev okoliščin je težka zaradi relativnosti. Če (še) ne moremo spremeniti svojih genov in zelo težko spreminjamo svojo okolico, lahko zelo spreminjamo svoje dejavnosti. Potemtakem spreminjamo svojo usodo. Kot bi polemizirali o tem kaj je bilo prej, kokoš ali jajce.

  68. zogca said

    Logično. Saj verjetno ne bi, če ni zmogli drugače.

    Ja, saj prav….vsak zase in sebi.

  69. maxi said

    Jaz recimo se zadnje dni s polno odgovornostjo polivam s:

    http://www.bulgari.com/main.php?lang=6

    Ps: The new fragrance for men.:mrgreen:

  70. zogca said

    Če spremenimo, kar si naštel, smo spremenili veliko. Ampak dejstvo je, da mi na tem svetu nismo sami in bolj kot smo vpleteni v odnose z drugimi, težje rečemo, da sami vplivamo na svojo usodo.

    Če (še) ne moremo spremeniti svojih genov in zelo težko spreminjamo svojo okolico, lahko zelo spreminjamo svoje dejavnosti. Potemtakem spreminjamo svojo usodo.

  71. maxi said

    Tole sem hotla reklamirat, pa mi je škrat nagajal:

    http://www.ciao.com/Bvlgari_Aqva_Pour_Homme_Marine__15661383

  72. zogca said

    To je moški parfum, kajne?

  73. zogca said

    Jaz sem se komajda uprla skušnjavi danes in si nisem kupila še enega parfuma.

  74. maxi said

    To je moški parfum, kajne?

    Saj sem dodala:

    “Ps: The new fragrance for men. :mrgreen:”

    Tako mi diši, da ne morem verjet, kamo bi bil unisex.

  75. maxi said

    Jaz sem se komajda uprla skušnjavi danes in si nisem kupila še enega parfuma.

    Jaz imam še enga na muhi…

    http://www.nstperfume.com/2009/04/21/versace-versense-perfume-review/

    Ps: Letos se bom zgleda izživljala nad parfumi….:mrgreen:

  76. zogca said

    Aaaa, nisem komentarja številka 69 sploh videla, samo 71.

  77. zogca said

    Maxi, jaz sem se danes uprla skušnjavi, ampak mi verjemi, če ne bom naslednjič podlegla, bom pa še naslednjič. Ne more se človek večno upirati, ne gre.

  78. maxi said

    Maxi, jaz sem se danes uprla skušnjavi, ampak mi verjemi, če ne bom naslednjič podlegla, bom pa še naslednjič. Ne more se človek večno upirati, ne gre.

    Sploh ne vem čemu se upirat. So stvari, ki so mi v življenju pomembne in so stvari, ki me delajo tipično žensko….ne enim ne drugim se ne upiram, vsaj ne preveč dolgo.

  79. zogca said

    Upiram zato, ker imam doma tri odlične parfume in bi lahko počakala, da vsaj enega porabim, preden se spet lotim kupovanja. Pa tudi zato, ker prav poceni niso. In jaz sem ponosna nase, ker danes nisem zapravila teh 60 evrov. Seveda, če bi imela samo en pafrum in še tega pri koncu, logično, se ne bi upirala niti malo. Meni so tudi parfumi pomembni in dam denar zanje, o tem sploh ni dvoma. So pa bili momenti, ko sem jih imela doma po šest. Takrat me pa je vest pekla.

  80. maxi said

    Takrat me pa je vest pekla.

    Pekla vest? Ljubi bog, saj živiš sama sebe.

    Je ni bilo stvari v zadnjih 5-ih letih, ki sem jo poklonila sebi in bi me zanjo pekla vest, pa karkoli je že bilo.

  81. zogca said

    Pekla vest zato, ker mi mama vedno nabija, da je treba šparati, kajti lahko se zgodi, da nekega dne pa ne bom imela toliko denarja, kot ga imam danes. Sicer pa jaz sebe zelo veliko obdarujem, verjemi. Lahko prideš enkrat k meni na kofetek in ti bo jasno.😉

    Pekla vest? Ljubi bog, saj živiš sama sebe.

  82. Lynx said

    Če spremenimo, kar si naštel, smo spremenili veliko. Ampak dejstvo je, da mi na tem svetu nismo sami in bolj kot smo vpleteni v odnose z drugimi, težje rečemo, da sami vplivamo na svojo usodo.

    Seveda je naše življenje odvisno od marsičesa in ne zgolj od nas samih, veliko pa je odvisno tudi od našega pogleda na stvari ki se nam dogajajo.
    Če jih gledamo z rožnatimi očali, izgledajo lepše. 😉

    Pekla vest? Ljubi bog, saj živiš sama sebe.

    Razumem, da si privoščiš kar si želiš, če si lahko.
    Ne razumem pa, zakaj bi bilo bolje imeti šest parfumov kot recimo dva.
    Sicer pa sem se že zdavnaj nehal truditi razumeti ženske do potankosti. 🙂

  83. zogca said

    Tovrsten trud je res zaman.😉

    Sicer pa sem se že zdavnaj nehal truditi razumeti ženske do potankosti.

  84. webmaher said

    Jaz pa Žogco trenutno zelo zastopim😉

  85. vlatka said

    žogca,

    ti bom razložila ob priliki… .D

  86. zogca said

    Jupi!!!

    Jaz pa Žogco trenutno zelo zastopim.

  87. webmaher said

    Vlatka najprej meni, kako sva se zmenila, a si že vse pozabila:mrgreen:

  88. zogca said

    Se bova tepla za Vlatko?😉

  89. webmaher said

    ah tepu se pa jaz stabo ne bom, ker nisi socialna delavka😆

  90. zogca said

    Se z njimi tepeš?

  91. webmaher said

    Eno sem enkrat lovil in ta bi bila prva ženska, ki bi jo ornk pretepel…na koncu, bi bil tolko pošten pa poklical policijo in jim rekel naj me zaprejo…

  92. zogca said

    Kaj ti je hudega naredila?

  93. webmaher said

    Nisem najbolj pameten človek itak, ampak, da nekdo poskuša iz mene narediti norčka, čeprav vsi kazalci kažejo popolnoma drugače, je pa tudi za moje živce mal velik preveč…na koncu je imela srečo ali bolje rečeno asa v rokavu, ki ga je izvlekla takoj, ko je občutila, da je vrag odnesel šalo…

  94. zogca said

    A je preveč osebno, če te vprašam, ali imaš otroke?

  95. webmaher said

    Ne, ne, čisto druga štorija…in če bi se to zgodilo bi se to zgodilo zato ker se je moralo zgoditi…

  96. zogca said

    Zato sem vprašala, ker socialne delavke jaz povezujem z otroki.

  97. maxi said

    Razumem, da si privoščiš kar si želiš, če si lahko.
    Ne razumem pa, zakaj bi bilo bolje imeti šest parfumov kot recimo dva.
    Sicer pa sem se že zdavnaj nehal truditi razumeti ženske do potankosti.🙂

    Nikoli še nisem imela naenkrat 6 parfumov, največ imam dva…
    Ampak gre za to, da sama sebi toliko stojim v supportu, da v primeru, da bi v enem trenutku ugotovila, da rabim še tretjega, četrtega, itd…bi jih pač imela. Ker (damn) preudarno funkcioniram, bi zato verjetno ostala brez novih kopalk in kakšne lepe poletne oblekce….aaaaaa, to pa ne gre kar tako čez.🙂

    Na to temo sem nehala Žogci odgovarjat, ker sem sredi poti ugotovila, da vem kaj hoče povedat in predvsem, da razumem kaj hoče povedat.

    Ps: Zmaga je na tvoji strani; torej ne trudi se nas razumet…sprejmi nas takšne kot smo in se bomo najbolj razumeli.😛

  98. zogca said

    😉

    Na to temo sem nehala Žogci odgovarjat, ker sem sredi poti ugotovila, da vem kaj hoče povedat in predvsem, da razumem kaj hoče povedat.

Leave a Reply

 
