Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ne razumem!

Posted by zogca na junij 10, 2009

Nečesa ne razumem. Prišli smo v Evropo in zgradili množico nakupovalnih središč … Ali pa smo najprej zgradili nakupovalna središča in potem prišli v Evropo? Saj je vseeno. Dobili smo Hoferje in Lidle, tudi H&M-ov je kar nekaj, enako velja za McDonald’se, imamo Humanice, C&A-je in še cel kup drugih verig. Vse našteto je polno nakupovalcev oziroma jedcev, zato me zanima … Zakaj v Sloveniji ne morejo odpreti enega Dunkin’ Donutsa? V vseh evropskih prestolnicah, ki sem jih obiskala, jih je bilo vsaj ducat. Mar mislijo, da na našem tržišču ne bi mogli prodajati svojih krofov?

Odsotnost krofov Dunkin’ Donutsa še nekako prenesem, ampak tega, da nimamo niti enega samega Starbucksa pa ne morem prebaviti. Že res, da so njihovi kavni in drugi napitki precej dragi, ampak roko na srce, tudi pri naših, slovenskih, gostincih niso prav poceni. Jup, hočem Starbucks.

Dairy Queen nam je propadel, zato razumem, zakaj nikoli nismo dobili Burger Kinga. Če sem iskrena, ga ne pogrešam. Bi si pa želela en KFC. Tudi te, kot Dunkin’ Donatse in Starbuckse, v drugih evropskih prestolnicah najdete na vsakem koraku. Da pa ne bom pisala samo o hrani in pijači, zakaj nimamo niti enega Body Shopa? Ne razumem, res ne. Vi razumete?

65 Responses to “Ne razumem!”

  1. smokva said

    krofov ne pogrešam, starbucks bi pa lahko bil en, jap.

    pa tudi body shop.

    kaj pa vem. v sloveniji je premalo tržišče, preveč lokalnih kofetarij,… kdo bi vedel?

  2. trnovčanka said

    Tudi jaz glasujem za Starbucks🙂 Kofetarca kaj češ.

  3. zogca said

    Meni ni toliko do kofetkov, kolikor mi je do frappuccina.

    Malo jih pijem z očmi.😉

  4. veter_02 said

    Pa H&H bagels…
    http://www.hhbagels.net/(S(xsvoxf45l3r45255rwfilm45))/HHMaster.aspx

  5. zogca said

    Žogca bo začela deliti neopravičene ure.:mrgreen:

  6. zogca said

    Ne poznam. Sem pa takoj za, da tudi to dobimo.

    Pa H&H bagels…

  7. izbrana said

    Neeee, ne neopravičenih, pliiiiissss….

    Meni pa ni jasno, zakaj pri nas sto izvidov ni zadost, ne, mora biti še eden……….
    Buuuu… Danes pa sem jezna (prvič) na zdravstveno osebje, ker sem naletela na en aroganten, samovšečen primerek, da je resno zamajal moje psihično stanje😦 !!!

    Opa, Žogca, smetim, ampak mogla sem pljunit iz sebe!!! Sori, da je to glih tukaj….

    O kakšnem kafetku se pogovarjate, nimam pojma, grem si pa zdajle skuhat en kapučino, KER GA ZASLUŽIM!!! Danes pa res!

  8. zogca said

    Tako je to. Eni hudo bolni na bolniški vse poletje kampirajo v, lupam, Premanturi, povsem očitno jim ni nič. Nekoga drugega bodo pa jebali v glavi, čeprav povsem očitno komaj živi. Po kakšni logiki to gre, ne vem. Nekaj so gotovo zveze, ampak vse pa tudi ne. Ti kar pljuvaj, Izbrana. Jaz vem, za kaj gre in vem, da pljuvaš upravičeno.

    Obraz imam kot dojenčkova ritka. Moraš tudi ti enkrat iti na nego obraza, boš videla, paaaaše big time. In po tem je res odličen filing.

    Takšna kava …

  9. Tana said

    Moram vas malo “zrajcat” in se pohvalit. Jaz grem vsak dan 2 do 3 x v kavarnico Starbucks.😉 Se lokalček nahaja v stavbi, kjer delam.

    Malo jih pijem z očmi.😉

    Takšnih tudi jaz ne pijem, nekako mi niso najbolj. Imam rada navadno, kratko, črno, brez … sladkor si pa privoščim, ha, ha …

    Žogca bo začela deliti neopravičene ure.:mrgreen:

    Upam, da imam jaz opravičene😉 Tukaj je res zaj****, niti pomisliti ni, da bi karkoli srfal med službo. Ta pa traja od 9. do 18. (1 uro vmes za kosilo). Domov pridem tam po 8. zvečer in sem crknjena, da kar padem. Včasih zvečer kaj preberem, vendar priznam, da še to bolj poredko. Ampak se bom popravila. Samo, da se malo bolj razgledam tle okrog, ha,ha, ha….

  10. samo jaz said

    Halo, halo!🙂
    Samo da vas vse pozdravim in hitim dalje.

    Za kavo mi je vseeno, vsekakor bi pa The Body Shop, pa oni “donuts” tudi zgledajo zelo njami…

    Prijeten večer želim.
    Jaz se grem stiskat k možičku, ga dooolgo ni bilo doma, pa moram noter spravit.😉
    Žogca, če se spomniš, sem omenjala, da bom pekla pecivo. Sem ga res in je bilo odlično!! Ostalo je samo malo čokoladne rulade.😳 😳

  11. Tana said

    Upam, da se bo moderatorka kaj oglasila in skenslala moje neopravičene in me spustila nazaj na blog. Grem zdaj pod tuš, potem pa ninat😉

  12. zogca said

    Tana, niso bile krive neopravičene. To je hec, seveda. Težava je bila v tem, da si očitno spremenila podatke in te zato sistem ni spoznal kot našo, ampak kot novo. Vedno pa je tako, da moram prvo sporočilo nekoga, ki je nov, odobriti.

  13. zogca said

    To pa je zdaj huuuuud rajc.😎

    Jaz grem vsak dan 2 do 3 x v kavarnico Starbucks.

  14. zogca said

    Gledaš znamenitosti mesta ali moške?😉

    Samo, da se malo bolj razgledam tle okrog, ha,ha, ha….

  15. zogca said

    Za moške!❗

    Video: ženska rokoborba v peni, blatu in želeju

    http://www.rtvslo.si/zabava/erotika/video-zenska-rokoborba-v-peni-blatu-in-zeleju/204827

  16. zogca said

    V bistvu hočem tudi Dunkin’ Donuts.

    Kot da me kdo kaj vpraša. :mrgreen:

    Bi moški raje njo ali krofe?😉

    Sicer pa moji ameriški sorodniki kavo kupujejo samo pri njih, res. To ni tako kot pri nas, ko jo doma kuhamo. Kupit jo gredo.

  17. Lynx said

    Bi moški raje njo ali krofe?

    Jaz bi tista dva buhteljna 😉 .

  18. zogca said

    Jaz bi tiste double chocolate.

    Tvoji buhteljni nimajo nobene čokolade.:mrgreen: Prikrajšan boš.

  19. webmaher said

    O Tana is back, pa bilo je več vrijeme :lol
    Žogca evo ti ga na, zalaufej biznis in naredi verigo rstavracij vse do Las Vegasa😆
    Jaz mam vedno opravičeno aneda Žogca:mrgreen:

  20. zogca said

    Že res, da so tvoje zasluge velike in bi koncertni del bloga brez tebe bil skrajno osiromašen, pa vseeno ti ni treba preveč zabušavati.:mrgreen:

    Jaz mam vedno opravičeno aneda Žogca

  21. jazby said

    Po moje je pa super, da vseh naštetih pri nas ni.
    Tudi MacDonalds bi zlahka pogrešal.
    Tvoje ameriške sorodnike pa malo povprašaj koliko ekstremnih debeluhov se dobesedno vali po ameriških ulicah.
    V enem tednu sem v Bostonu videl več ekstremnih debeluhov
    (recimo moških povprečne višine s težo nad 150 kg in žensk
    s težo nad 120 kg) kot drugje v celem svojem življenju (pa
    nisem ravno mlad).

  22. zogca said

    Mi sploh ni treba vprašati, ker sem jih videla na lastne oči. Ampak niso pa debeli zaradi kave. Tam gre debelost prav v ekstreme in žalostno je, da se ti ljudje, namesto, da bi se potrudili shujšati, borijo za svoje pravice tipa … Sedeži v restavraciji tik ob vhodu, parkirna mesta tik ob vhodu v trgovino, dva sedeža na letalu itn. Saj dejansko s takšno težo tudi si invalid, pa vseeno …

    Je pa tako. Četudi nekaj je, ni treba, da je nekdo vsak dan tam. Mislim, meni McDonalds štirikrat na leto povsem zadošča.

    Tvoje ameriške sorodnike pa malo povprašaj koliko ekstremnih debeluhov se dobesedno vali po ameriških ulicah.

  23. webmaher said

    Žogca solit se pojdi, nisem mislil zaradi videov ampak zaradi predlogov, še posebno zadnjega pa si kar spregledala😦

  24. zogca said

    A vidiš, jaz pa videje cenim.😉

    Za podjetništvo pa jaz nisem. S takšnimi stvarmi se mi preprosto ne ljubi ukvarjati.

  25. webmaher said

    Tut prou😉

  26. Lynx said

    In the summertime,
    nage babe so fajn,
    če pa nagih ni,
    jih slečemo mi 😀

    Dobro jutro!

  27. fox said

    Burger Kinga bo z malo sreče prav kmalu v bistvu. A je to fajn ali ne …. hmm stvar okusa🙂.

  28. zogca said

    A da bo Burger King? Nisem vedela. Ampak logično, najprej bo tisto, kar najbolj zlahka pogrešam.😉

  29. zogca said

  30. zogca said

    Tako mi je slabo, da bi najraje izbruhala svoje drobovje. Nič ne bo z mojim nocojšnjim koncertom Stavrosa in Zečića. 😥 Prekleta menstruacija. 😈

  31. zogca said

    Novice današnjega dne po Žogcinem izboru!!!

    Slovenski Albanci ogorčeni zaradi prepovedi zaposlovanja: Bo Kosovo brez slovenskih izdelkov?

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042273549

    Vladni optimizem pretiran?

    http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/bdp-vladni-optimizem-pretiran/205014

    Minister Križanič “svetuje”: “Z investicijo v NKBM ne morete zgrešiti”

    http://www.dnevnik.si/poslovni_dnevnik/1042273446

    60 odstotkom vozil nižji davek

    http://www.rtvslo.si/slovenija/60-odstotkom-vozil-nizji-davek/205019

    Mladić pleše kolo in joka na pogrebu

    http://24ur.com/novice/svet/video-novi-posnetki-mladica.html

    Planica Slovencem prinesla nov rekord

    http://24ur.com/novice/slovenija/foto-in-video-planica-slovencem-prinesla-nov-rekord.html

    V Neaplju obeležujejo 120-letnico pice margerita, ki je ime dobila po italijanski kraljici

    http://www.dnevnik.si/novice/neverjetno/1042273567

    Več kot 20 tisoč Slovencev okuženih s klamidijo!

    http://24ur.com/specialno/nega_in_zdravje/vec-kot-20-tisoc-slovencev-okuzenih-s-klamidijo.html

    Raziskava: Ženske so srečnejše in bolj zdrave, če redno klepetajo s svojimi prijateljicami

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042273424

    Moamer El Gadafi je včeraj prispel v Rim, napovedani so protesti

    http://www.dnevnik.si/novice/svet/1042273562

    Sarkozy na pručki stoji!

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/sarkozy-potrebuje-prucko.html

  32. zogca said

  33. Lynx said

    Žogca žalostna?

  34. Nevenka said

    Če česa ne poznam, ne pogrešam…
    A krofki lepo izgledajo. Menda bodo že prišli k nam kdaj…

  35. zogca said

    Malo pa res.😦

    Žogca žalostna?

  36. Jazz said

    zogca said
    June 11, 2009 at 8:17 pm
    Malo pa res.

    Ko se stara spat spelje na svoj hrib,bo bolje…😉 (svakog gosta-tri dana dosta) :mrgreen:

  37. zogca said

    Nič te ne razumem, Jazz.

  38. zogca said

  39. Jazz said

    zogca said
    June 11, 2009 at 9:43 pm
    Nič te ne razumem, Jazz.

    Si rekla da maš teto s Krvavca na obisku….No,men se je pa plomba odlomla,upam da zaspim…😦

  40. zogca said

    Jup. Totalna klavnica. Zato tudi zdaj nisem na koncertu. Okej, vsaj slabo mi ni več. Zjutraj sem mislila, da bom izbruhala lastno drobovje.

    Sočustvujem za zob.

    Si rekla da maš teto s Krvavca na obisku…

  41. zogca said

  42. maxi said

    Sami invalidi (držim pesti, da pošimata vsak svoje čimprej), men pa nocoj nič ne manjka.

    Hmmmm😕 , popravljam, ja pa mi manjka….

  43. zogca said

  44. zogca said

    Tič???

    Hmmmm, popravljam, ja pa mi manjka….

  45. zogca said

  46. maxi said

    Tič???

    Več. Jaz hočem vse…

  47. Tana said

    Hmmmm😕 , popravljam, ja pa mi manjka….

    … dodajam… ja meni tudi😉

    Tič???

    Kaj je že to?😦

  48. zogca said

    Kaj je tič??? Ena takšna blazno luštna stvarca. Je res, da jih je svet poln, ampak jaz sem zaljubljena samo v enega. Od tod nekaj težav. Nisem pa pozabila, kakšen je videti. Imam ga vedno pred očmi.😉

    Kaj je že to?

  49. zogca said

  50. zogca said

    Dve moji fotki iz Starbucksa.

  51. zogca said

  52. Jazz said

    maxi said
    June 11, 2009 at 10:12 pm
    Sami invalidi (držim pesti, da pošimata vsak svoje čimprej), men pa nocoj nič ne manjka.

    Hmmmm , popravljam, ja pa mi manjka….

    Ti m jest dal…..😉 invalidi!?

  53. no said

    Včasih je bil Starbucks v Dairy Queenu, v zgornjem nadstropju, čisto desno. Sicer je bilo to zelo kratek čas. Ne vem, ali ga ni več, ker se je zaprl Dairy Queen, ali je propadel Starbucks še prej. To je bilo ene 10 let nazaj.

  54. zogca said

    Si ti čisto ziher? Dairy Queen ni imel zgornjega nadstropja, ampak pritličje in pa potem klet. V kleti so bile samo mize, zgoraj pa pač tisti del, kjer si šel po hrano, levo so bile samo mize, desno pa je bil v bistvu en precej majhen kot, kjer so tudi bile samo mize. Lahko, da je meni kaj ušlo, ampak res se ne spomnim Starbucksa, pa tudi čudi me, da bi ga dali v tisti desni majhen kot.

  55. enamoyca said

    Izmed vseh tvojih predlogov glasujem samo za Body shop. Dunkin’ Donuts – nisem sladkosnedna, na leto pojem en krof (ali pa tudi ne), takšnih “umetnih” pa sploh ne bi jedla. Starbucks – sem huda kofetarica, vendar pijem le macchiato. Moja kava mora biti močna in imeti okus po kavi, zato me tisoč Starbucksovih različic ne zanima. Burger King – v McDonaldsu sem bila morda trikrat v življenju, še v časih, ko je k nam šele prišel in sta moji hčeri hoteli pokusit hamburger. Na moje veliko zadovoljstvo jima ta hrana ni bila všeč in smo s tem zelo hitro zaključili. KFC – ko si zares zaželim ocvrto piško, grem v kakšno slovensko gostilno (v tisti v Rovi imajo pohanega piščančka za prste obliznit). Pa tudi to se zgodi morda enkrat ali dvakrat na leto.
    V Body shop bi pa z veseljem zavila!

  56. no said

    Starbucks – ja, bilo je v pritljičju (to sem mislila kot zgornje nadstropje), v desnem kotu, čist majhna zadeva. Sigurno. Pa bile so čisto majhne mize tko ob steni, bolj separeji. Sem zdejle še sestro klicala, če se je men slučajno spomin skvaru, pa da bi si kaj domišljala. Samo se tko živo spomnim, da sem šla enkrat tja z rolerji, prav na frapučino.

  57. zogca said

    No, saj je povsem mogoče. Jaz v Dairyju nisem bila velikokrat, tako da sem to očitno izpustila. Pa saj, tiste čase v bistvu nisem niti vedela, kaj je Starbucks. Bo treba obiskati kakšno evropsko prestolnico in ga bom imela, vsaj za nekaj dni. Pa saj, Dunaj je blazno blizu, pet ur z vlakom.

  58. zogca said

    Mojca, saj jaz v bistvu tudi.

    na leto pojem en krof

  59. zogca said

    Pri meni je pa ravno obratno. Jaz sovražim okus po kavi, zato pijem kavne napitke, ki imajo okusa po kavi zelo malo.

    Moja kava mora biti močna in imeti okus po kavi.

  60. zogca said

    In to večkrat. Meni je tako zelo žal, da si lani nisem nabavila več krem, ko sem bila na Dunaju. Že prej sem šla leta prej na Dunaju mimo trgovine, predvidevam, ampak nikoli nisem stopila noter. Nisem pa lani vedela, kako zelo mi ustreza njihova krema, ker če bi, bi kupila najmanj tri, tako sem pa samo eno.

    V Body shop bi pa z veseljem zavila!

  61. Jazz said

    Sem bil edino za Body shop zagret,dokler se nisem razsvetlil😉 zdaj mi dol visi za vse!:mrgreen:

    http://www.mojvideo.com/video-andrej-sifrer-moje-miske/173223b2026db7d38716

  62. zogca said

    Kaj si pa ti mislil, da je Body shop?😉

  63. Jazz said

    😉

    Tole marsikaj razloži…

    http://www.siol.net/Svet/Zanimivosti/2009/06/Lepe_zenske_poneumljajo_moske.aspx

  64. zogca said

    To je torej krivo? Lepota moške poneumlja. Vidiš, zdaj mi je marsikaj jasno. Na primer, nikoli nisem razumela, kako je lahko nekdo tako zelo pameten, kot je pameten moj princ, naredil takšno neumnost, da je zapustil mene. Zdaj mi je pa jasno. Ko je mene gledal eno leto, so se mu od lepote skisali možgani. :mrgreen: Ne, hecam se, on je še vedno pameten, ampak naredil je pa kolosalno neumnost.

  65. zogca said

    Razmišljala sem, kaj bi še rada imela.

    Taco Bell.

    Moja sestrična pravi, da je to nekaj najboljšega na svetu.

Leave a Reply

 
