Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Naj stane, kolikor hoče, grem na koncert!

Posted by zogca na junij 9, 2009

17 Responses to “Naj stane, kolikor hoče, grem na koncert!”

  1. zogca said

    Poslušajte ta glas in razumeli boste, zakaj je Sinead že 19 let moja najljubša pevka.

    Še prej imam en drug koncert, bodo tudi priprave na blogu😉 , ampak tako nestrpna sem zaradi Sinead, da prehitevam dogodke.

  2. asdf said

    žoga- prvi tekst na linkuod sinead- od kod je? nagradno vprašanje za agnostike… hehe, pa sem že povedal…
    je pa citirano v pomembnih literarnih delih… enem mojih najljubših, vsekakor…
    ajt- plačam pir za odgovor- predvidevam, da bi janiska lahko poznala odgovor…. mogoče, če ma dober intelektualni dan..
    (to je blo zato, da jo izzovem, in da reče- ne bo mene noben jebal- hm, spet citat, – tokrat znanega hrvaškega filemskega in gledališkega igralca- “ne bu mene niko jebal!”)ali nadaljujemo nagradno igro?
    ajt

  3. maxi said

    žoga- prvi tekst na linkuod sinead- od kod je? nagradno vprašanje za agnostike…

    Me zanima tale odgovor….glede na to, da se vse pogosteje spogledujem z agnostiko, pričakujem nekaj za (svojo) širino.

  4. Grenivka said

    Oooo, Žogca, res greš? Jaz tudi, jupiii! Imam že karte, takoj ko sem videla prvo najavo, sem šibala na net in kupila vstopnice.
    Joj, kako se veselim! Nikoli si nisem mislila, da mi jo bo kdaj uspelo videti v živo!

  5. zogca said

    God grant me the serenity
    To accept the things I cannot change;
    Courage to change the things I can;
    And wisdom to know the difference.
    Living one day at a time;
    Enjoying one moment at a time;
    Accepting hardships as the pathway to peace;
    Taking, as He did, this sinful world
    As it is, not as I would have it;
    Trusting that He will make all things right
    If I surrender to His Will;
    So that I may be reasonably happy in this life
    And supremely happy with Him
    Forever and ever in the next.

    Kolikor meni Gugl nese, gre za molitev, ki je najbolj znana po tem, da jo je za scojo prevzel AA in jo morajo alkoholiki, so se zdravijo, ponavljati kot mantro. Reinhold Niebuhr naj bi bil njen avtor. Če je vse narobe, je kriv Gugl.😉

    Me zanima tale odgovor….glede na to, da se vse pogosteje spogledujem z agnostiko, pričakujem nekaj za (svojo) širino.

  6. zogca said

    Res grem. Jaz jo poslušam od vedno. Karte sicer še nimam, malo sem se razvadila s tem, da jo vedno uspem dobiti v zadnjem trenutku, čeprav tokrat ne bom čakala do konca. Za vsak slučaj, ker se nikoli ne ve. Tudi jaz se zelo veselim.

    Oooo, Žogca, res greš? Jaz tudi, jupiii! Imam že karte, takoj ko sem videla prvo najavo, sem šibala na net in kupila vstopnice.
    Joj, kako se veselim! Nikoli si nisem mislila, da mi jo bo kdaj uspelo videti v živo!

  7. zogca said

  8. zogca said

  9. zogca said

  10. zogca said

  11. zogca said

  12. Nevenka said

    Tole bo pa najbrž res fajn koncert.
    Slišala sem, da se tudi Sade vrača na odre. Tudi to bo spet pridobitev za muziko.

  13. zogca said

    Sade pa nekako ne maram. En, dva komada, okej, več pa … Ne vem, zakaj.

  14. Spider said

    Najbolj neumen komad vseh časov:

  15. zogca said

  16. zogca said

  17. zogca said

Leave a Reply

 
