Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zaspati blizu tebe!

Posted by zogca na junij 7, 2009

KO BOM VETER

Ko bom veter,
bom smela zaspati
blizu tebe
in bom smela podrseti
po tvojem obrazu.
Ko bom veter,
se bom upala zamesti
v tvoje lase,
bom upala tkati poljube
na ustih.
Tvojih.
Veter to sme.


Sonja Votolen

57 Responses to “Zaspati blizu tebe!”

  1. zogca said

    Pred spanjem še ena pesmica … Ve se, za koga.😉

  2. Nevenka said

    Lepa.
    Tudi jaz sem lahko samo še veter.

  3. trnovčanka said

    Dobro jutro!

    Tale je pa danes za budnico najbolj primerna:mrgreen:

  4. Lynx said

    Kmalu bo čas za kosilo.
    Tiste ki hujšate, lahko ostanete pri koktejlu:

  5. zogca said

    Dobro jutro še od mene!

  6. zogca said

  7. zogca said

    Ste že šli na volitve?

  8. webmaher said

    Na volitve…Žogca mislim, da greš lahko še malo spat😆

  9. zogca said

    O ne, sem se dobro naspala. Volit pa grem, je mama rekla, da z očetom morava na volitve. Najprej bom poklicala starše, da vidim, ali je on ubogal. Če je on, bom pa še jaz.:mrgreen:

  10. zogca said

    Prva polovica dneva z majhno udeležbo

    http://24ur.com/novice/slovenija/3400-volisc-za-1-7-milijona-volilnih-upravicencev.html

    Do 11. ure okoli 9-odstotna udeležba

    http://www.rtvslo.si/evropske-volitve/do-11-ure-okoli-9-odstotna-udelezba/204692

    Volitve v Evropski parlament: Do 11. ure se je na volišča odpravilo nekaj več kot šest odstotkov volivcev

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042272476

  11. webmaher said

    ako jo je tvoj očka ubogal, bom jaz dal pritožbo na policijo, da te je mamica po krivem spravila na volišče:mrgreen:
    Huda slikca Žogca, kje pa si to slikala in kdaj:mrgreen:

  12. Spider said

    Ne grem volit, ker ne vem koga naj volim.

  13. zogca said

    Pa mene tudi, ker zdaj grem pa jaz.😉

    ako jo je tvoj očka ubogal, bom jaz dal pritožbo na policijo, da te je mamica po krivem spravila na volišče

  14. zogca said

    Ne me hecat.

    Huda slikca Žogca, kje pa si to slikala in kdaj

  15. zogca said

    Pokliči mojo mamo in ti bo povedala. :mrgreen:

    Ne grem volit, ker ne vem koga naj volim.

  16. trnovčanka said

    Sem šla. So mi rekli, da ne smem še namesto moža volit.:mrgreen: Njemu se ne da, čeprav ima do volišča 20 metrov. Pravi, da ga boli kita kateri od teh voslov bo imel naslednja 4 leta 12 jurjev plače.

  17. webmaher said

    Spider od sedaj si na veke vekov zapomni: če kaj ne veš ali ti ni jasno, dvigneš slušalko in pokličeš Žogcino mamico. Bolj preprosto to ne gre:mrgreen:

  18. webmaher said

    Trnovčanka, kaj če bi ti mož napisal doživljensko pooblastilo in vsi srečni😆

  19. trnovčanka said

    A lahko dobim telefonsko od Žogčine mame. Imam namreč nekaj problemov pri pisanju ene razvojne teze:mrgreen:

  20. Spider said

    Zogca, tvoja mama mora bit zanimiva ženska.:)

  21. trnovčanka said

    Webmaher to ne bi bilo slabo, ker me mora itak vedno ubogat kar se volitev tiče. Šmorn je v tem, da zares nikoli ne vem, kaj obkroži, ampak bojda me uboga😛

    (da ne bom izpadla totalen diktator – večinoma se še kar strinjava)

  22. webmaher said

    Evo, od danes naprej je Žogcina mamica uradno zvezda Žogcinega bloga…😆
    Trnovčanka ra razvojne teze sem tut jaz maher, kr weba vpraši😆

  23. webmaher said

    Trnovčankin zakon bi bil lahko za zgled vsem to je jasno kot je beli dan😆

  24. trnovčanka said

    Ok web, rada bi imela indikator, ki bi mi pojasnjeval razvitost oz. penetracijo informacijske tehnologije na ravni občin za Slovenijo. Moja želja je bila št. širokopasovnih priključkov na 1000 preb. Ampak to so pobožne želje. Predlagaj mi nadomestni indikator. Pomožnosti tak, ki je dostopen na ravni občin.:mrgreen:

  25. trnovčanka said

    Zdaj sem vas pa zamorila😦 Nisem hotla.

    Torej gremo volit! Vsi po vrsti!

  26. webmaher said

    Mene ne moreš zamorit😆
    Probej tole in še tole morda je kaj pametnega😆

  27. webmaher said

    Zdej pa priprave na finale tenisa: za zaćetek najprej kavica😆
    Upam da so ovčice že izpolnile državljansko dolžnost-Žogca pa je očitno se zadebatirala z očkom-treba je pripraviti dolgoročni plan za mamico, ki bo deloval v praksi:mrgreen:

  28. zogca said

    Jaz tudi, ampak nisem volila čisto po navodilih. Stranko že, preferenčni glas pa ne. Je mama vprašala – zakaj? Ker mi je ta bolj všeč, halo???

    Sicer pa folk pojma nima, kaj dela. Še trije so bili z menoj na volišču. Kaj moram zdaj obkrožiti? A kandidata ali kaj? Pa razlaga enemu, pa drugemu. Pa a moram obkrožiti kandidata? Kaj je pa preferenčni glas? Ena gospa je prišla pa kar vprašat, ali ona lahko tega obkroži. Nisem videla, koga je pokazala, ker sem bila v svoji kabinici, ampak sem slišala, kako ji je rekel – koga boste pa obkrožila, tega pa jaz ne vem, lahko tega ali kakšnega drugega.

    Grem stavit, da bom danes ogromno neveljavnih glasovnic.

    Sem šla.

  29. zogca said

    Sem bila pol ure na obisku, šla sem po solato. Lahko napišem metodo šparanja z vodo, če želite. Ni za verjet.😉

    Evo, od danes naprej je Žogcina mamica uradno zvezda Žogcinega bloga…

  30. zogca said

    Kako, razvojne teze? Te peljem k njej na obisk.😉 Daljše stvari se ne razpravljajo po telefonu, še ena metoda šparanja.😉

    A lahko dobim telefonsko od Žogčine mame. Imam namreč nekaj problemov pri pisanju ene razvojne teze

  31. Jazz said

    zogca said
    June 7, 2009 at 3:24 pm
    Sem bila pol ure na obisku, šla sem po solato. Lahko napišem metodo šparanja z vodo, če želite. Ni za verjet.

    Sama ušeso so me! Ustreli! :mrgreen:

  32. zogca said

    Skratka, v koritu pereš solato. Pa enkrat napolniš, opereš, pa potem spet in še enkrat. Zdaj je pa tako. Normalno vodo spustiš noter v lijak. Ne moja mama, iz steklenice jo daje v te vrčke za zalivanje vrta in jo nosi na balkon za dni, ko ne bo dežja, da bo s to odpadno vodo zalivala vrt. Ekologija, šparanje plus to, da mi, ki nam voda vedno pride iz pipe ne vemo, kaj pomeni, ko moraš vsak liter vode prinesti iz studenca 300 metrov proč.

  33. Spider said

    Zogcina mama ima veliko skupnega z mojo babico.

  34. webmaher said

    Žogca imam jaz en super predlog za tvojo mamico sam se mi zdej ne da razlagat😆

  35. zogca said

    Takšno zganjanje lenobe, Web, je v totalnem nasprotju z nauki moje mame. :mrgreen:

  36. trnovčanka said

    Zogca tvoja mama je fenomenalna! Sem prepričana, da napišeš uspešnico, če zbereš nauke tvoje mame. Jaz bi jo kupila.

  37. zogca said

    Bom razmislila.😉

    Čez pet minut boš imela na blogu Jovankine recepte. En čisto easy, en malo manj easy, a še vedno easy in en bolj za kuharske mojstrice.

  38. trnovčanka said

    Super:mrgreen:

    Spet goljufam. Namesto da bi delala, medtem ko se možu kisa z obema mulcema, berem tvoj blog. Za pretepst me je.

  39. zogca said

    Reci možu, da je skrb za otroke zelo dobra rekreacija in da mu delaš uslugo, ker mu zato ni treba hoditi na fitnes. :mrgreen:

  40. trnovčanka said

    Zogca če mu kaj takega prijavim, se lahko za vedno poslovim od njegovega nadaljnega udejstvovanja v tej smeri.

    Si me spomnila na mojo mamo, ko smo kopali luknjo namenjeno njeni makro cisterni za zalivanje njive (danes je zalivanje očitno hot tema😉 ). Mi vsi prešvicani, kopljemo, sopihamo, moja mati pa ob robu, s čikom v roki, zviška, vsem prisotnim razlaga, da smo ji lahko hvaležni za zastonj fitnes na svežem zraku. S smrtno resnim izrazom na obrazu.

  41. zogca said

    Potem mu pa reci, da si na blogu zato, ker se učiš kuhati, ker želiš, da bi on odslej jedel same dobrote.😉

    Oja, smrtno resni izrazi na licu, to moja mama obvlada.

  42. trnovčanka said

    Tale od/iz govor bi bil lepše sprejet:mrgreen:

  43. zogca said

    Pokaži mu recepte. So že na blogu.😉

  44. zogca said

  45. webmaher said

    no pa ma Fedr Pariz jaz pa čorbo😆

  46. zogca said

    Kako huda je čorba?

  47. Jazz said

    zogca said
    June 7, 2009 at 3:36 pm
    Skratka, v koritu pereš solato. Pa enkrat napolniš, opereš, pa potem spet in še enkrat. Zdaj je pa tako. Normalno vodo spustiš noter v lijak. Ne moja mama, iz steklenice jo daje v te vrčke za zalivanje vrta in jo nosi na balkon za dni, ko ne bo dežja, da bo s to odpadno vodo zalivala vrt. Ekologija, šparanje plus to, da mi, ki nam voda vedno pride iz pipe ne vemo, kaj pomeni, ko moraš vsak liter vode prinesti iz studenca 300 metrov proč.

    Jaz VEDNO pri pranju solate (vsaj s prvo vodo )potem sobne rože zalijem😉 je pa težava;ker bolj poredko jemo zeleno solato,rože trpijo…:mrgreen:

  48. Jazz said

    webmaher said
    June 7, 2009 at 5:18 pm
    no pa ma Fedr Pariz jaz pa čorbo

    Še enajstič jih bo fasal Hogar zeleni😉

  49. zogca said

    Solata je zelo zdrava, ugotavljam zadnje čase.

    ker bolj poredko jemo zeleno solato,rože trpijo…

  50. zogca said

    Udeležba niti 20-odstotna

    http://24ur.com/novice/slovenija/3400-volisc-za-1-7-milijona-volilnih-upravicencev.html

  51. maxi said

    Zaspati blizu tebe!

    Zaspati ob tebi.:mrgreen:

    Ps: Srečno prispela v in iz Bg. 3 dni odklopa, takega življenskega, sem se priklopila na njihov brezskrbni tok – mi sicer ni jasno kako jim v takšnih razmerah to rata, ampak jim.

  52. zogca said

    Kaj ti ni jaano, kako so lahko tako na hojladri? Vedno.

    Je bilo super?

    Kaj vse si kupila?

  53. maxi said

    Ma ne gre za hojladri, nekateri od njih so prav pedantno usmerjeni (smo imeli kar nekaj pogovorov z domačini – taksisti, trgovci, zelo so prijazni). Ger za slabe razmere, slabe plače, država v razsulu….oni pa tako čist flegma, jih vprašaš; kako kaj pri njih kriza-recesija. Pa odgovarjajo; kakva kriza, kod nas je kriza več 20 godina.

    Ja super je bilo, mi smo imeli srečo, da smo si lahko privoščili njihovo najboljše. Restavracije odlične, splavi so me po svoje fascinirali, ljudje pa sploh. Na ulici Kneza Mihajla sem sicer pričakovala kakšno damo več, ampak ok.🙂

    Kupila sem nekaj stvari, ampak ne na buvljaku, ta mi ni bil ok. Zelo mi je bil všeč nov center na Ušču. Women secret me je prevzel, sem komaj prišla iz trgovine, so mi dali kupone za nek popust v juliju in avgustu….tako, da moram ponovno dol.😀

  54. zogca said

    Saj to flegma jaz smatram za hojladri.

    Za njih je to značilno, oni ti bodo povedali, da je pri njih vedno kriza. Pa saj je res, odkar jaz pomnim.

    Čudi me, da te buvljak ni navdušil, ker jaz ga obožujem. Tega centra na Ušča pa takrat še ni bilo, je povsem nov.

  55. maxi said

    Čudi me, da te buvljak ni navdušil, ker jaz ga obožujem

    Tale stavek pa čudi mene, ker tam sem našla sam kraft. Kupila sem sicer nekaj štumfkov in 3/4 hlače za sina, ki so bile pa presenetljivo dobra kvaliteta v primerjavi z ostalim.

  56. zogca said

    Ne vem, ali so se pokvarili, ker jaz sem ta kupovala zelo kvalitetne stvari. Jaz imam vse pižame od tam, trajajo že leta in leta. Trenerke za več let non stop nošenja doma. Enako jopice, puloverji, spodnje perilo, nogavice.

  57. Spider said

    Kako mi je ta komad dober..

Leave a Reply

 
