Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Volitve v Evropski parlament!

Posted by zogca na junij 7, 2009

Objava, ki jo berete, je bila napisana že včeraj, vendar je zaradi volilnega molka nisem dala na splet, dokler se niso zaprla volišča. To želim posebej poudariti, da ne boste zmotno mislili, da je pred vami moje mnenje o izidu volitev. Ko sem pisala ta zapis, izidov nisem poznala. Seveda pa vas vljudno vabim, da jih, ko bodo objavljeni, skupaj predebatiramo.

Kajpak danes volitev nismo imeli samo mi, potekali so v večini držav članic; Avstrija, Belgija, Bolgarija, Danska, Estonija, Finska, Francija, Grčija, Litva, Luksemburg, Madžarska, Nemčija, Poljska, Portugalska, Romunija, Španija in Švedska. Ciprčani, Latvijci, Maltežani in Slovaki so na volišča odšli v soboto, na Irskem so bile volitve v petek, prvi pa so lahko volili Britanci in Nizozemci, že v četrtek. V nekaterih državah so volitve potekale dva dni, na Češkem v petek in soboto, v Italiji pa v soboto in nedeljo.

Kaj so počeli v drugih državah članicah, priznam, ne vem, ker resnično nisem spremljala. V resnici tudi pri nas nisem spremljala, kaj so se šli, a po tistem, kar sem mimogrede ujela, bi rekla, da so kampanjo zaznamovali trapasti slogani političnih strank, skoraj komično prevažanje nekaterih kandidatov od vasi do vas in trkanje na vrata nič hudega slutečim ljudem, ter seveda na samem koncu škandal zaradi laganja predsednika stranke Zares Gregorja Golobiča, ki je potem, ko so ga razkrili, na televizijskih zaslonih zganjal patetiko brez primere.

Kaj so nam obljubljali, pravzaprav ne vem. In hudo dvomim, da je prav veliko ljudi svoj glas oddalo v skladu s temi obljubami. Mislim, kdo pa še verjame politikom? Predvidevam, da so se glasovi delili na naslednji način … Levičarji smo dali glasove levo, desničarji desno, tisti neopredeljeni pa so se odločili glede na svoj trenutni pogled na položaj v državi. Če bi morala karkoli napovedovati, bi zdaj, 36 ur pred zaprtjem volišč, napovedala, da se bo volilno telo oziroma neopredeljeni obrnilo malo v desno. Če zaradi ničesar drugega zato, ker desnica precej uspešno vlado obtožuje za vse tisto, kar je šlo zaradi recesije in slabega poslovanja v zadnjih letih rakom žvižgat. Seveda je pričakovana tudi zelo nizka volilna udeležba, kar vedno koristi desnici in nikoli levici. Sicer pa, če sodim po komentarjih, ki so jih ljudje pisali na spletom, Slovencem bolj kot ne “dol visi” za ta volitve, a vendar sem prepričana, da bodo izidi volitev zanimali vse in bodo jutri v službah prva tema pogovorov.

95 Responses to “Volitve v Evropski parlament!”

  1. zogca said

    V Evropski parlament naj bi bili izvoljeni: iz SDS Milan Zver, Romana Jordan Cizelj in Zofija Mazej Kukovič, iz SD Zoran Thaler in Tanja Fajon, iz NSi Lojze Peterle. Močan boj je še med Ivom Vajglom iz Zaresa in Jelkom Kacinom (LDS).

    http://24ur.com/novice/slovenija/zmagala-janseva-sds.html

  2. zogca said

    Podatki vzporednih volitev kažejo, da sta SDS in SD dobila dva mandata, NSi, LDS in Zares pa po en mandat v Evropskem parlamentu.

    http://www.rtvslo.si/evropske-volitve/vzporedne-volitve-sds-u-in-sd-ju-dva-mandata/204741

  3. zogca said

    Volitve pa nikogar ne zanimajo? Nič čudnega, da je bila volilna udeležba tako katastrofalno nizka. :mrgreen:

  4. Spider said

    Mah, folk ve, da tu gre za evropski parlament, ki je papirnati tiger..

  5. zogca said

    Ni ravno tako. V tem parlamentu se vseeno sprejemajo pomembne odločitve. Je pa res, da naši glasovi tam ne štejejo praktično nič.

  6. trnovčanka said

    Sem zadovoljna, da je rezultat 4 za leve in 3 za desne.

    Zdej pa spat. Izmučena sem.

  7. zogca said

    Še ena leva, kaj?😉

  8. Spider said

    A spet smo popušili, al kaj?Eh..he he

  9. zogca said

    A ti si desen? Sploh nisem vedela.

  10. Spider said

    Kako ne, sej smo se pa ja dost kregali na politiki ha ha ha.

  11. zogca said

    Ampak nekako nisem zasledila tvoje desničarstvo. V končni fazi pa, kar se mene tiče, to ni najpomembnejši podatek o človeku.

  12. Spider said

    Desničar, ki ne more spati zaradi pripadnice etnične manjšine..To je kot iz pocukranega filma, ha?

  13. Lynx said

    Še ena leva, kaj?

    A ti si desen? Sploh nisem vedela.

    Je opredelitev nujna? Nekaj tretjega ni mogoče?

  14. zogca said

    Pravijo, da ni mogoče. Čim jaz napišem karkoli proti desnici, sem takoj na PČ označena za komunistko. In seveda gre obratno, kdor napiše, kaj proti levici, je takoj domobranec. Tako da, je še veliko huje od tega lev in desen. Pravzaprav je vse skupaj katastrofično. Četudi se sam izogibaš temu, da bi si prilepil etiketo, ti jo prilepijo drugi, čim preberejo dve, tri mnenja, ki jih napišeš.

  15. Shirley Valentine said

    Moja najljubša stranka je dobila vsaj en sedež, morda celo dva…:))))

    http://torrentfreak.com/pirate-party-wins-and-enters-the-european-parliament-090607/

  16. webmaher said

    Shirley to je stranka ne pa tile naši zmazki, ki bi jih ukinil ob prvi priliki in uvedel diktaturo😆
    Žogca nobene važne odločitve se ne sprejemajo v parlamentu a si pozabila že al kaj:mrgreen:

  17. Lynx said

    Pravijo, da ni mogoče. Čim jaz napišem karkoli proti desnici, sem takoj na PČ označena za komunistko. In seveda gre obratno, kdor napiše, kaj proti levici, je takoj domobranec. Tako da, je še veliko huje od tega lev in desen. Pravzaprav je vse skupaj katastrofično. Četudi se sam izogibaš temu, da bi si prilepil etiketo, ti jo prilepijo drugi, čim preberejo dve, tri mnenja, ki jih napišeš.

    Zavedaš se tega, pa ravno to delaš tudi ti.
    Jaz sem mnenja, da je takšno označevanje škodljivo ker ločuje ljudi. Od “lev” in “desen”, prideš kmalu na “naš” in “vaš” in potem še na “dober” in “slab”. Ločevanje po politični pripadnosti privede do tega, da je pomembneje kaj si, kot kdo si in kaj govoriš in delaš. Na podlagi tega zato svojim somišljenikom oprostimo skoraj vse napake, nasprotnikom pa niti vrlin.
    Zaradi vsega tega se jaz takim poimenovanjem če se le da izogibam, kakor tudi ne maram, da mene kdorkoli označuje z omenjenima pridevnikoma.

  18. zogca said

    Novica današnjega dne po Žogcinem izboru, tokrat malo bolj volilne!!!

    Vsi zadovoljni s svojimi rezultati

    http://www.rtvslo.si/evropske-volitve/foto-in-video-vsi-zadovoljni-s-svojimi-rezultati/204756

    Zmagala je nezainteresiranost

    http://www.delo.si/clanek/82243

    V SDS slavili zmago, Socialni demokrati so se tolažili z dvema mandatoma

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042272661

    Volilna zmaga SDS, SD precej zadaj, Peterle obudil Novo Slovenijo; Neuradno znana sedmerica poslancev za evropski parlament

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042272659

    V pol leta največ pridobila LDS in NSi

    http://www.rtvslo.si/evropske-volitve/v-pol-leta-najvec-pridobila-lds-in-nsi/204752

    Janša: To je signal za vlado

    http://www.rtvslo.si/evropske-volitve/jansa-to-je-signal-za-vlado/204744

    Jo je Pahor ‘poceni odnesel’?

    http://24ur.com/novice/slovenija/jo-je-pahor-poceni-odnesel.html

    Zares zaradi afere ni izgubil podpore

    http://www.rtvslo.si/evropske-volitve/zares-zaradi-afere-ni-izgubil-podpore/204749

    NSi se vrača, veliko razočaranje SLS

    http://www.delo.si/clanek/82246

    Zmagali so konservativci

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042272660

    Izredne razmere na Downing Streetu 10 po porazu laburistov na evropskih volitvah

    http://www.dnevnik.si/novice/svet/1042272550

    Politika in turizem, se res izključujeta?

    http://www.delo.si/clanek/82238

    Janković piše Andrijani Starina Kosem

    http://www.delo.si/clanek/82162

    Nadzorniki Petrola danes pričakujejo odstop uprave Kryžanowskega

    http://www.dnevnik.si/poslovni_dnevnik/1042272648

    Slovenski dojenčki rojeni leta 2007 lahko pričakujejo dobrih 74 oz. skoraj 82 let

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042272491

    Ko v partnerskem odnosu zaškripa

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042272573

    Brangelina ne živita več skupaj

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/brangelina-ne-zivita-vec-skupaj.html

    Demi in Ashton si želita Susan Boyle

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/demi-in-ashton-si-zelita-susan-boyle.html

  19. zogca said

    Že res, ampak jaz to mislim zgolj in izključno v političnem smislu in nikakor drugače. Meni je drugače povsem vseeno, ali nekdo voli levico ali desnico in nikoli po tem ne bi sodila ali ocenjevala človeka, nikoli. Nikoli se ne bi ne družila z nekom, ker politično misli drugače kot jaz, nikoli. Nikoli ne bi šla človeka raztrgavat na osebni ravni zaradi tega, ker se politično ne strinjam z njim. Če si prebereš PČ, vidiš, da se točno to počne. Pa če, na primer, vzamem za merilo za MON. Tiste ženske, ki so mene najbolj raztrgavale, ko sem bila na tapeti, so bile ravno z nasprotnega političnega pola. Mislim!!! Da ti to postane merilo, po katerih sodiš ljudi, to je pa res žalostno. Moja najboljša prijateljica voli desnico, ko gre na volitve. So what? Jaz jo imam na smrt rada in mi prav dol visi, kako je ona politično opredeljena. Mogoče politično res ni “moja”, je pa zato v srcu povsem “moja”. Politika nima zveze z ničemer drugim kot samo s politiko.

    Zavedaš se tega, pa ravno to delaš tudi ti.
    Jaz sem mnenja, da je takšno označevanje škodljivo ker ločuje ljudi. Od “lev” in “desen”, prideš kmalu na “naš” in “vaš” in potem še na “dober” in “slab”. Ločevanje po politični pripadnosti privede do tega, da je pomembneje kaj si, kot kdo si in kaj govoriš in delaš. Na podlagi tega zato svojim somišljenikom oprostimo skoraj vse napake, nasprotnikom pa niti vrlin.
    Zaradi vsega tega se jaz takim poimenovanjem če se le da izogibam, kakor tudi ne maram, da mene kdorkoli označuje z omenjenima pridevnikoma.

  20. trnovčanka said

    Jutro! Lahko bi se reklo, da sem leva ja.:mrgreen:

    Zogci in Lynxu pa posvečam naslednjo pesmico

  21. zogca said

    Pri teh volitvah je odlično to, da so vsi zadovoljni z rezultati.😉 Edini, ki sem ga videla napisati, da ni zadovoljen, je elaine. Sicer pa so vsi blazno hepi.

  22. trnovčanka said

    Hehe res je. Vsi imajo občutek, da so zmagali. Hecno, pri tako mizerni udeležbi. Sem pa kar malo ponosna nase, da sem šla volit. Sem alter😉

  23. zogca said

    Je pa zanimivo, da so to že druge volitve, ko ima menda Ljubljana najvišjo udeležbo. Ne vem, če ta podatek še drži, ampak včeraj sem ga zasledila. Jaz sem tudi hepi, da sem šla volit. Ima pa očitno Peterle najzvestejše volivce. Njegovi gredo na volitve, ko drugih niti blizu ni. Saj NSi ni dobila toliko več glasov kot lani jeseni, ampak ker je bila udeležba toliko manjša, je bil njihov odstotek fantastično visok.

  24. trnovčanka said

    Če si gledala reportaže iz volišč, je rezultat jasen. Recimo kombi poln nun in podobno. Pa ne da imam kaj proti nunam😉

  25. zogca said

    Proti nunam pa na tem blogu ne smeš imeti nič.:mrgreen: Ja, je bilo pa noro to videti, kombi poln nun namreč.

  26. zogca said

    Se je že začelo.🙄

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5512097

  27. trnovčanka said

    Nič ne vidim, kaj pa je bilo?

  28. zogca said

    Tole! Torej nam vladajo tisti, ki se borijo za ohranjanje privilegijev pridobljenih s komunistično revolucijo. Mi, ki plačujemo davke, pa jim to omogočamo.

  29. trnovčanka said

    Aha. In zakaj je bilo takoj zbrisano?

  30. zogca said

    Saj ni zbrisano. Tema je še vedno tam in debata se nadaljuje.

  31. trnovčanka said

    Klikni na svoj link.🙂

    Sem našla. Elaine😆

  32. trnovčanka said

    Se bom vzdržala komentarjev na monu.:mrgreen:

  33. zogca said

    Zdaj vidim, kaj je bilo. Dve številki premalo sem skopirala v link. Zdaj je popravljen in bi moral delati.

    Jup, elaine. Saj sem zgoraj napisala, da je on edini, ki ni zadovoljen z rezultati volitev, ampak očitno je še bolj nezadovoljen, kot je bilo sprva videti.

  34. dolgcajt said

    Kako pa ženske ocenjujete dejstvo, da so vse resne stranke na prvo mesto postavile moškega, na drugega pa žensko? Češ, če boste lepo pridne in nas boste izvolile, imate lahko za nagrado naslednjič tudi eno svojih v parlamentu. Meni se zdi to podcenjevalno do žensk.

  35. Lynx said

    Že res, ampak jaz to mislim zgolj in izključno v političnem smislu in nikakor drugače.

    Vsi vemo, da ne govorimo o ljudeh ki jedo z levo ali desno roko. Ravno zaradi tega je še nekako logično, da tako označujemo politike. Mi pa to nismo, zato je lahko sodba na podlagi nekaj stališč nepravilna ali celo krivična.

    Meni je drugače povsem vseeno, ali nekdo voli levico ali desnico in nikoli po tem ne bi sodila ali ocenjevala človeka, nikoli. Nikoli se ne bi ne družila z nekom, ker politično misli drugače kot jaz, nikoli.

    Ne sodi drugih po sebi. Nekateri so tako zelo nastrojeni, da so celo sovražni do ljudi, ki jih sploh ne poznajo, oziroma vedo samo za njihovo strankarsko opredelitev.

  36. zogca said

    Vidim, vem, preberem. Ta konec tedna me je en žalil, žalil, žalil na Političnem čveku. Kakor zato, ker sem tako zanič človek, ampak mi verjemi, če bi bila pa politično na njegovi strani, bi pa kakor bila super. Na srečo teh stvari v realnem življenju ne doživljam.

    Nekateri so tako zelo nastrojeni, da so celo sovražni do ljudi, ki jih sploh ne poznajo, oziroma vedo samo za njihovo strankarsko opredelitev.

  37. zogca said

    Mene to sploh ne moti, res ne. Pa tudi ne vem, ali sem že kdaj volila žensko. Gotovo je nisem volila samo zato, ker je ženska.

    Kako pa ženske ocenjujete dejstvo, da so vse resne stranke na prvo mesto postavile moškega, na drugega pa žensko?

  38. zogca said

    Aha, na RTV SLO 1 so vsi politiki. Gledam.😉

  39. zogca said

    Vsi gledate Trenutek resnice ali kaj???

  40. Jazz said

    Poznaš tole?

    http://www.hbo.com/larrydavid/

  41. Jazz said

    http://www.siol.net/tv-spored.aspx?chn=&day=

  42. zogca said

    Da, ampak nisem blazna navdušenka, če sem povsem iskrena.

    Od tega na sporedu, bi še najraje gledala Zakon in red, ampak gledam pa Odmeve.😉

  43. Jazz said

    pa to?

    http://www.bbc.co.uk/comedy/fearstressandanger/

  44. Lynx said

    Kam smo prišli, da se rajcamo samo še s hrano in politiko??? 😉

  45. Lynx said

    …in humorističnimi nadaljevankami.

  46. zogca said

    Ne, tega pa ne poznam, ampak če je BBC-jevo, je gotovo dobro in vredno ogleda.

  47. zogca said

    Nihče več noče pisati o seksu. Nisem jaz kriva!!!

    Kam smo prišli, da se rajcamo samo še s hrano in politiko???

  48. maxi said

    Nihče več noče pisati o seksu. Nisem jaz kriva!!!

    JAz tudi ne…

  49. maxi said

    Žogca a poznaš od Versace Versence?

  50. zogca said

    Moja žena je hladna kot led in mi ne da

    http://www.ednevnik.si/entry.php?w=CLOSHEMERLE&e_id=96936

    Nekaj za moške!😉

  51. zogca said

    Nope.

    Žogca a poznaš od Versace Versence?

  52. zogca said

  53. maxi said

    Žogca ena za naju:

    https://zogca.wordpress.com/2009/06/07/volitve-v-evropski-parlament/#comment-26371

    :):(

  54. maxi said

    Bravo, kaj meni rata…😆

  55. zogca said

    Pa ne razumem. Je mišljen komentar številka 50?

  56. maxi said

    Hotla sem dat tale link za naju…

  57. zogca said

    Ljudem, ki se trudijo, rata marsikaj. :mrgreen:

  58. Lynx said

    Nihče več noče pisati o seksu. Nisem jaz kriva!!!

    JAz tudi ne…

    A moram jaz prevzeti vso krivdo?
    Ravno vedve sta najbolj zadolženi za to. Fantje smo tukaj povečini malce nerodni in sramežljivi. 😦

  59. zogca said

    Oooooo, katera pesmica!!!!!!!

    Jaz sem jo deset dni nazaj, prav to pesmico, poslušala v živo.

    Poglej!

    http://www.mojvideo.com/video-danijela-v-ljubljani-2009-ide-mi/5d626c57b7c943b79891

  60. zogca said

    Spodobilo bi se.😉

    A moram jaz prevzeti vso krivdo?

  61. maxi said

    Ravno vedve sta najbolj zadolženi za to. Fantje smo tukaj povečini malce nerodni in sramežljivi.😦

    Hmm, hmm… še moški niso več to kar so bili.😦

  62. maxi said

    Oooooo, katera pesmica!!!!!!!

    Jaz sem jo deset dni nazaj, prav to pesmico, poslušala v živo.

    Poglej!

    Mi je všeč besedilo, se mi je zdelo, da si jo tako kamot zapojeva…🙂

  63. zogca said

    Ide mi

    O, da si barem tu
    pred mojim vratima,
    pa da mi pozvoniš
    u ranim satima.

    E, da smo ostali mi skupa,
    gdje bi nam, dušo, bio kraj
    i ptice letjele bi nam u zagrljaj.

    O, da si mi u sobi kada zahladi,
    da mi doneses doručak od ljubavi,
    pa da mi tvoje usne snene
    na topli kruh zamirišu
    u jutro puno bure da me miluju.

    Ide mi u životu, ide mi,
    ali mi fali ono malo ljubavi,
    ali mi fali korak tvoj
    da u stopu prati moj,
    gdje si ti da je sladje zaspati.

    Za mojega princa.😉

    Kar pojedla bi ga.

  64. zogca said

    Vidiš, da sva istih misli, jaz sem pa kopirala besedilo.

    Mi je všeč besedilo, se mi je zdelo, da si jo tako kamot zapojeva…

  65. zogca said

    Žalostno.😦

    še moški niso več to kar so bili.

  66. Lynx said

    Še dobro da mi ostane muzika. 😉

    Tole bi prilepil že prejšnji teden, pa sem jo šparal za Maxi:

  67. maxi said

    Vidiš, da sva istih misli, jaz sem pa kopirala besedilo.

    🙂

  68. zogca said

  69. Lynx said

    Hmm, hmm… še moški niso več to kar so bili.

    Rabiš kakšno nespodobno povabilo?

  70. maxi said

    Tole bi prilepil že prejšnji teden, pa sem jo šparal za Maxi:

    Opala.
    😛

  71. maxi said

    Rabiš kakšno nespodobno povabilo?

    Ma ne, sploh ne gre za nespodobno vabilo. Čisto drugje je point.

  72. zogca said

  73. maxi said

    Gledam Jerry Maguire na Pop-u in sem čist solzna.

  74. zogca said

    Lynx, jaz sem veliko pisala o tem, kar Maxi omenja, če jo jaz dobro razumem.

    http://med.over.net/forum5/read.php?95,5483243

    Ne tisto zgoraj, spodnja sporočila, v katerih moški moški … Eh, eden je napisal: “Dajmo že enkrat za vselej razjasniti: da, današnje ženske ste prepogosto same krive, ker čakate in čakate, potem pa jočete, ker se nič ni zgodilo. In da, današnji moški prepogosto od daleč gledamo, kar bi lahko od blizu “šlatali.” In potem sem se jaz sprožila.😉

  75. zogca said

    A jaz mislim napačen film? Ker ne vidim razlogov za solze.

    Gledam Jerry Maguire na Pop-u in sem čist solzna.

  76. maxi said

    Ji je rekel: you make me complete…jaz pa v jok.
    🙂😛

  77. maxi said

    A jaz mislim napačen film? Ker ne vidim razlogov za solze.

    Lahko, da sem jaz cmerava nocoj.:mrgreen:

  78. zogca said

    Joj, kako zelo sem jaz zaljubljena. Prej sem v kuhinji stala ob tisti deski, ki jo imam za položnice, pa imam gor malo morje prinčevih fotografij. In ga gledam, gledam, gledam. On se meni še vedno zdi tako zelo moj, tako zelo ga čutim v srcu, ne da se tega opisati. In tudi čutim ga, da misli name. Vem, da misli name.

  79. zogca said

  80. zogca said

    Jaz gotovo sem. PMS in to. Sem sanjarila lepe stvari in točila solze od same ganjenosti in sreče, kako lepo je (v mojih sanjah).

    Lahko, da sem jaz cmerava nocoj.

  81. Lynx said

    Lynx, jaz sem veliko pisala o tem, kar Maxi omenja, če jo jaz dobro razumem.

    Ja, saj se mi zdi. Vsega naj bi bilo ravno prav.
    Ravno prav akcije, senzibilnosti, nagajanja, smeha. Brez iskanja krivde, razlik obeh spolov in sprenevedanj.

  82. zogca said

  83. zogca said

    Kaj ti porečeš na tam napisano? Toliko načrtovanja, tuhtanja in nič spontanosti.

    Ja, saj se mi zdi. Vsega naj bi bilo ravno prav.
    Ravno prav akcije, senzibilnosti, nagajanja, smeha. Brez iskanja krivde, razlik obeh spolov in sprenevedanj.

  84. zogca said

  85. Lynx said

    Samo za Žogco in Maxi 😀 :

  86. maxi said

    Ja, saj se mi zdi. Vsega naj bi bilo ravno prav.
    Ravno prav akcije, senzibilnosti, nagajanja, smeha. Brez iskanja krivde, razlik obeh spolov in sprenevedanj.

    Eee, pa to je to…

  87. zogca said

  88. zogca said

    Samo za mojega princa!!!

  89. maxi said

    Ta komad je tudi večen.

  90. Lynx said

    Kaj ti porečeš na tam napisano? Toliko načrtovanja, tuhtanja in nič spontanosti.

    Sem že nekaj bral. Odgovor mogoče dobiš jutri.
    Ker ni na blogu nič seksa, grem gledati TV. Na dvojki je film Vse, kar ste želeli vedeti o seksu. 😉

    Lahko noč

  91. maxi said

    Tega od Whitney mislim.

  92. zogca said

    Jup, večen. Kot moja ljubezen.

  93. zogca said

    Užaljen moški.:mrgreen:

    Ker ni na blogu nič seksa, grem gledati TV.

  94. Nevenka said

    A veš, da tokrat pa jaz nisem šla na volišče. Prvič sem rekla, da bodo pač odločili brez mene.
    V zadnjih dneh se mi je vsa politika še enkrat bolj zamerila, kot že itak. Predvsem zaradi vsesplošnih debat o lažeh, ki so jih v resnici vsi polni. Grešnik je pač tisti, ki ga razkrinkajo. Kako pogumno to kdo prenaša je pa druga štorija, a ta na moje volitve nima več vpliva.
    Izzid volitev je v okviru mojih pričakovanj, skladno s porazdelitvijo moči med leve in desne. Kakšne čudeže bodo izvoljeni naredili za Slovenijo v Evropskem parlamentu bomo pa itak videli.
    Upam, da bodo čim bolj uspešni.

  95. Ratels said

    Ampak najbolj zanimivo pri teh volitvah pa je to (kot je nekdo zgoraj že omenil), da imajo vsi občutek da so zmagali. Razen Žerjava🙂

    Če bi na teh volitvah nekoliko bolj predstavili volilne programe in ne toliko nekih manj pomembnih podatkov, potem bi bila mogoče udeležba višja. Sploh pa, če se ne bodo ljudje ukvarjali s politiko, se bo pa politika ukvarjala z njimi🙂

Leave a Reply

 
