Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca gre na Prljavce!

Posted by zogca na junij 3, 2009

100 Responses to “Žogca gre na Prljavce!”

  1. zogca said

  2. zogca said

  3. zogca said

  4. alja said

    Jaz tudi! Sem jih poslušala že v srednji šoli. Ali bom zunaj na ograji ali pa noter, to še en vem.

  5. zogca said

    Jaz tudi še nimam karte, jo bom šla pa danes kupit, ker nočem čakati zadnjega dne, da bom potem spet trepetala, ali so ali niso. Jaz jih obožujem. Če želiš, se lahko na koncertu tudi spoznava, mi bo v veselje.

  6. zogca said

  7. alja said

    Seveda, prav rada bi te srečala v živo!
    Ti sporočim, kje bom: če bom zunaj na ograji, te pa počakam, ko končajo.

  8. zogca said

    Poglej, da se ne meniva tukaj vsem na očeh … Je ta mejl, ki si ga pustila na blogu, pravi? Če je, ti pošljem mejl in si lahko tako v privat izmenjava številki, pa se ne bova zgrešili.

  9. alja said

    Ne, mail ni pravi oz. ne deluje več. Sedaj bom napisala noter pravega.
    No, morda se pa tako že poznava od kod🙂

  10. trnovčanka said

    Kako pripopaš video not v post?

    Vem, da je zlajnan komad, ampak jaz še vedno dobim kurjo polt: http://www.youtube.com/watch?v=TRRW_rT1v3I

    Pa pohvale Žogci za tako pridno koncertno udejstvovanje😀

  11. trnovčanka said

    Jaz bom kar doma poslušala koncert. Ko je lepo vreme, se iz križank sliši, če odprem okna.:mrgreen:

  12. zogca said

    Kako ga pripopaš? Samo link nalepiš. Mi pa res ni jasno, zakaj pri tebi ne deluje, ampak je samo link. Ne razumem, ampak res ne. Mogoče bo pomagalo, če daš najprej ves tekst in je link ta zadnji.

    Zahvaljujem se za pohvale in se strinjam, da si jih zaslužim.😉

  13. zogca said

    Se bom jaz toliko drla, da boš mene garant slišala.😉 Pa verjetno ti bom kje pod oknom parkirala.😉

    Jaz bom kar doma poslušala koncert. Ko je lepo vreme, se iz križank sliši, če odprem okna.

  14. trnovčanka said

    test

  15. zogca said

    Test je uspel.😉

  16. trnovčanka said

    DELA:mrgreen:

    Nič texta na koncu.

    Dvomim, da mi boš parkirala pod oknom. Je kar daleč do Križank. Res ne vem, kako zvok tako daleč zanese. Ampak mora bit res lep, nevetroven večer.

  17. trnovčanka said

    Kako kaj kokakolna abstinenca? Si pridna?

  18. trnovčanka said

  19. zogca said

    Alja, sem dobila novi mejl. Sem morala odobriti tvoje sporočilo, ker je zaradi spremembe mejla čakalo na avtorizacijo. Evo, zdaj ti pošiljam mejl.

  20. zogca said

    Totalno sem pridna. Ampak se bom morala še vsaj en mesec držati te pridnosti, da bom prišla tja, kjer želim biti in kjer sem sicer bila večino življenja. Niti pod točko razno ne morem še biti zadovoljna, ampak napredujem pa.

    Kako kaj kokakolna abstinenca? Si pridna?

  21. zogca said

    Veš, kako je? Včasih imam srečo in lahko parkiram zelo blizu. Zadnjič sem jo imela. Sta šli ravno dve punci ven. Če ne bi šli, bi morala pa kar precej daleč parkirati. Najbližje bi dobila tam pri onem kanalu, kako se mu že reče, tam, kjer je cel kup lokalov.

    Dvomim, da mi boš parkirala pod oknom. Je kar daleč do Križank. Res ne vem, kako zvok tako daleč zanese. Ampak mora bit res lep, nevetroven večer.

  22. zogca said

  23. zogca said

    Alja, imaš mejl.

  24. trnovčanka said

    Najbližje bi dobila tam pri onem kanalu, kako se mu že reče, tam, kjer je cel kup lokalov.

    Na Eipprovi ulici. Do mene je potem še kar lep kos hoje. Probaj na Rimski ali pa kje tam okoli. Tam kjer je Dalas Mute shop. Tam znaš dobit v večernih urah. Potem pa samo čez Titovo😉 in si tam.

    Pridna za absistenco. Moja samodisciplina je na psu na vseh področjih.

  25. zogca said

    Titovo? Joj, bodo eni zdaj skočili.

    Razumem jaz, kaj pomeni imeti samodisciplino na dnu. Sem šla s tem do konca. Če sem iskrena, me ni toliko skrbelo, kako bo s hrano. Bolj to, kako bo s pijačo. Pa mi je nekako uspelo mehurčke od kokakole, švepsa in tonika zamenjati za tiste od radenske in jamnice. Pa kar gre. Hrana pa sploh ni problem. Imam par receptov mesa in zelenjave in to jem. Nikoli nisem lačna, res nikoli.

    Kamniški odščipanci pa rulajo te dni, to mi je pa daleč najbolje.

  26. trnovčanka said

    Kaj so kamniški odščipanci?

  27. zogca said

    Sem gledala, da bi prilepila fotogfrafijo, ali karkoli, pa jih na netu ni. Pa mi jih je včeraj zmanjkalo in jih ne morem fotografirati. Grem popoldne po novo zalogo in jih bom pofotkala. Gre v bistvu za mleto meso, ampak je okus popolnoma drugače od čevapčičev, niso tako slani in začinjeni. Pa veliko bolj mehki so, ker imajo notri malo sira. Jih jem ali na živo (brez vsega) ali pa si zraven popečem še bučko. Joj, je dobro. In super jem in kile gredo dol. Samo ogljikovih hidratov se ne dotikam, pa je.

  28. trnovčanka said

    Kje jih pa dobiš? (sem mislila da gre za novo ime za češnje hehe)

  29. Spider said

    Tudi jaz sem nehal pit kokakolo. Glede na to, da ne pijem niti kave, imam v gostilni vedno težavo, kaj naj naročim za pit..trenutno sem na Zali.

  30. zogca said

    V teh večjih centrih jih imajo. Ta velik Spar, ta velik Mercator. Mogoče tudi drugje, ampak nisem gledala. Kjer so mesnine, kjer so čevapčiči, zraven njih ponavadi stojijo.

  31. zogca said

    Zale pa jaz ne naročam, Spider. Morajo biti mehurčki.😉

  32. trnovčanka said

    Spider ne Zale no. Raje kak Izvir ali karkoli drugega kot Zalo. Jaz prisegam na Dano. Če imajo v lokalu samo Zalo naročim sok. Kako pa to, da si se odpovedal vsemu kofeinu?

  33. Spider said

    Kave nisem nikol pil.

    zakaj ne Zale?

  34. trnovčanka said

    Zogca bom pogledala naslednjič, ko bom v šopingu. A prav tako ime imajo? Ker sliši se slastno. Sem zadnjič na nekem pikniku jedla konjske čevapčiče in sem skoraj umrla od dobrega.

  35. zogca said

    Prav to piše gor. Bom jaz zvečer še prilepila fotografijo, da jih boš še laže prepoznala. Dobri pa so, joj, so dobri.

  36. trnovčanka said

    Spider bojda je največje sranje od ustekleničenih vod. Jaz temu nekako verjamem.

  37. zogca said

    Ta voda je iz pipe. V Pivovarni Union imajo pipo, tako kot imam pipo jaz ali ti, in točijo. To je že pred desetimi leti bilo v cajtngih.

  38. Spider said

    Sej vseeno, če je s pipe, sej doma tud pijem vodo s pipe.

  39. trnovčanka said

    Jaz pogrešam Julijano. Škoda, ker so jo ukinili zaradi ene pričkarije.😦

  40. zogca said

    Nič ne vem o tem. Kaj je pa bilo?

  41. trnovčanka said

    Ah nekaj so se z avstrijci kregali čigav je izvir pod Karavankami.

  42. Spider said

    Še vedno ne vem, zakaj naj ne bi pil vode s pipe?

  43. zogca said

    Saj vodo iz pipe pijemo, vsaj jaz jo. Mi je pa noro, da bi vodo iz pipe kupovala v steklenici oziroma bolje plastenki.

  44. trnovčanka said

    Spider pol je vseeno, če ti v lokalu prinesejo kozarec vode iz pipe. Samo občutno ceneje.

  45. Spider said

    Aja, to je pa res.

  46. trnovčanka said

    No zdej sem pa žejna. Si bom privoščila en kozarec iz pipe z veliiiiko ledu. Jaz sem usekana na led.

  47. trnovčanka said

    Pa gospodinjske obveznosti me čakajo.😦 Pobiranje dude s tal in pdobno😉

  48. zogca said

    Pa ta pravo domače kosilo je treba skuhati. Juhca domača, krompir, pečenka, solata in sladica. Ne vleci se ven. :mrgreen:

  49. trnovčanka said

    Ja fino si me prečitala hehe😉 Pojma nimam kaj naj skuham. Najraje bi gospoda poslala v Spar po odscipance🙂

  50. zogca said

    Odščipance jaz spečem v petih do desetih minutah. Če daš zraven še bučke, ki se pečejo istočasno, imaš v desetih minutah kosilo. Še nekaj odličnega sem odkrila. Postrvi. Zmrznjene in očiščene. V Sparu jih kupujem, po štiri so noter. Super reč. Par kapljic olivnega olja, malo soli, dam v pečico za eno uro, enkrat obrnem in kosilo.

  51. trnovčanka said

    Krasna ideja. Tako malokrat se spravim ribe delat. Pa jih imam zelo rada. Bom še za tem malo pobrskala.

  52. zogca said

    O radost, velika radost. Izvedla sem eksperiment in ugotovila, da v roko lahko dam celo ritnico, ne morem pa dati v roke celo dojko. Meaning, joške imam večje od rite, kar pomeni, da se stvari odvijajo v pravi smeri.😉

  53. zogca said

    Jaz sem polna idej o tem, kako se čim manj matrati.😉

    Krasna ideja.

  54. trnovčanka said

    v roko lahko dam celo ritnico, ne morem pa dati v roke celo dojko

    Zdaj si me pa nasmejala😆 Jaz bi lahko v svojo roko dala obe moji joški in ritnico in pol🙂 Torej imam rit večjo od jošk, ampak to pri meni ni nič posebnega.

    Se pa s kosilom nisem kaj prida namatrala. Sem zanimirala boljšo polovico, da je skuhal. Sicer sem pa eno veliko uho glede nadaljnih idej.

  55. Lynx said

    O radost, velika radost. Izvedla sem eksperiment in ugotovila, da v roko lahko dam celo ritnico, ne morem pa dati v roke celo dojko. Meaning, joške imam večje od rite, kar pomeni, da se stvari odvijajo v pravi smeri.

    Glede na to, da predpostavljam, da imam večje roke kot ti, misliš da bi v mojo roko šla cela?
    Sem takoj za preizkus. 🙂

  56. zogca said

    Saj sem vedela, da te bom. Toliko za vzorec, kakšne bedarije jaz počnem, ko pridem domov.

    Še ena dobra zamisel za kosilo, ki je malo bolj dietno. Popečeš pičančji file. Ga raztrgaš na koščke. Vržeš v zeleno solato, ki si jo prej pripravila – olje in kis. Dodaš še malo paradižnika ali bučk in – kosilo. Zamisel sem pobrala v mehiški restavraciji, kjer imajo takšne in podobne solate. Pa ne misli, da se s tem ne naješ, ker pride kar precej. In je meso, je zelenjava. Po želji zraven ješ kruh, jaz pač ne. Narejeno v desetih minutah.

  57. Lynx said

    Jaz bi lahko v svojo roko dala obe moji joški in ritnico in pol

    Še ena za preizkus. 😉

  58. Lynx said

    Samo še kraj in čas demonstracije določimo. Ta čas pa naj se še kakšna javi. 😉

  59. zogca said

    Pa pita zeljanica je tudi fertig v desetih minutah, veš.😉 Sicer bom pa malo porufala Jovanko, da še ona napiše kakšen hiter recept.

  60. zogca said

    Vem jaz, da ste vi moški za.😉

    Sem takoj za preizkus.

  61. zogca said

    Ne vem, ne vem. Imam pa jaz sicer kar dolge prste, nimam miniaturne roke. Mislim, da jo je princ spravil v pest. Sem že malo pozabila. Bistvo zgoraj napisanega pa je, da se hujša v prave dele in se ne hujša tja, kamor se ne sme.

    Glede na to, da predpostavljam, da imam večje roke kot ti, misliš da bi v mojo roko šla cela?

  62. zogca said

  63. zogca said

  64. Lynx said

    Bistvo zgoraj napisanega pa je, da se hujša v prave dele in se ne hujša tja, kamor se ne sme.

    Zame je bistvo da gre joška v roko. Cela ali ne cela ni važno.

  65. zogca said

    Skratka, bistveno je, da ti jo kakšna ponudi, kajne?

  66. Lynx said

    Skratka, bistveno je, da ti jo kakšna ponudi, kajne?

    Nekaj takega. 🙂

  67. Jovanka Broz said

    kaj se pogovarjamo? o hitrem kosilu?

    1) sataraš
    2) bučke s česnom, olivnim oljem na sojinih špagetih
    3) kuhan krompir s kumarami v solati (jaz lahko živim od tega)
    4) kuhan narezan krompir z popraženo mlado čebulo in šampinjoni
    5) zelena solata s tuno in koruzo
    6) popečene paprike,bučke posoliš,popraš in poliješ z polivko od ol.olja, kisa in žlico zenfa, čez vse to narežeš feto. Okus,da glava boli.

    Aja, to pripravljam zase, moja dva sta prevelika gurmana,da bi to jedla

  68. zogca said

    To, da, Jovanka, o hitrem kosilu. Sem jaz delila nasvete, potem pa me je zmanjkalo in sem rekla, da bom poklicala tebe. Ti si ipak kuharska mojstrica mojega bloga, kajne?😉

    Kaj pa še kakšen mesni recept zame, ki sem na mesninah???

  69. zogca said

    VSTOPNICA JE ŽE V ŽEPU!!!

  70. zogca said

  71. zogca said

  72. maxi said

    Samo še kraj in čas demonstracije določimo. Ta čas pa naj se še kakšna javi.😉

    Jaz se javim in to za sodnico, bom čekirala kje je dlan polna in kje prepolna.😛

  73. Spider said

    Jaz pa z ravno roko ne zakrijem jajčk.Moram malo pokrčit telo.

  74. Jazz said

    maxi said
    June 3, 2009 at 9:34 pm
    Samo še kraj in čas demonstracije določimo. Ta čas pa naj se še kakšna javi.

    Jaz se javim in to za sodnico, bom čekirala kje je dlan polna in kje prepolna.

    Ne moreš! Al bomo žirija😉 ,al pa en nepristranski in zaupanja vreden ocenjevalec (jaz,jaz,jaaaaz!!!).

  75. maxi said

    Žogca gre na Prljavce!

    Jaz pa jutri v Beograd. Jupijupi…yeaa🙂😀

  76. zogca said

    😯 in😯 in😯

    Jaz pa z ravno roko ne zakrijem jajčk.

  77. Spider. said

    Zogca, mišljeno je tako, da če stojim z ravnano in skušam z roko zakriti jajca, jih ne zakrijem. Moram pokrčiti telo. Razumeš?

  78. zogca said

    Žogca je zelo fovš!!!

    Jaz pa jutri v Beograd.

  79. maxi said

    Žogca je zelo fovš!!!

    Če slučajno zgubim koordinacijo, se ti javim po gsm, da me usmeriš.😀

  80. Spider. said

    Jaz vem, kje so v BG poceni prostitutke in kje drage prostitutke.

    To vem kajpak samo iz govoric, medijev..

  81. zogca said

    Saj imaš številko. Pošlješ sms in dobiš nasvet.

    Če slučajno zgubim koordinacijo, se ti javim po gsm, da me usmeriš.

  82. maxi said

    Saj imaš številko. Pošlješ sms in dobiš nasvet.

    Ja saj, saj…🙂

  83. zogca said

    Kako dolgo boš ostala tam?

  84. Jazz said

    Spider. said
    June 3, 2009 at 10:00 pm
    Zogca, mišljeno je tako, da če stojim z ravnano in skušam z roko zakriti jajca, jih ne zakrijem. Moram pokrčiti telo. Razumeš?

    Stari,a maš take težave?😉

  85. maxi said

    Kako dolgo boš ostala tam?

    Smo rekli, do sobote….ampak, če bi bilo zelo fajn lahko tudi do nedelje. Na nič nismo vezani, po feeling-u.

  86. zogca said

    Seveda, do nedelje. Moške pelji na Skadarlijo in bodo takoj imeli ta pravi filing za ostati do nedelje. Buvljak priporočam za petek, ker v soboto je že veliko večja gneča.

  87. maxi said

    Ja, v petek imava cel dan šoping, sestrič bo poslovno odsoten, tako, da bo mir.🙂

  88. zogca said

    Maksimalno uživaj in kdaj se spomni name. Buvljak. Boš videla. Nekaj prvih vrst so večinoma stvari za dom, potem pa cunje, dokler ti pogled seže. Na koncu pa Kitajci. Pozor! Kitajske stvari ne kupuj na buvljaku, ampak v kitajskem centru, ki je precej blizu buvljaka, tudi peš greš lahko. Ampak za vsak slučaj raje vzemita taksi, da se ne bi izgubili/a.

  89. maxi said

    Bom mislila (tudi) nate, valjda.:mrgreen:
    Hvala za nasvete.

  90. zogca said

    Za bombaž kupuj turško robo, ker je skrajno kvalitetna. Pa saj boš videla, se dotakneš in ti je jasno, kaj je dobro in kaj ne. Turški bombaž je pa najboljši. Mislim na spodnje perilo in to. Če imaš rada bombažno. Čipkasto kupuj pri Kitajcih. Aja, pa pazi na denar in dokumente. Jaz nimam iz Beograda niti ene slabe izkušnje, res ne, ampak na buvljaku, če je gneča, nikoli ne veš. Pa ne bi smela biti v petek gneča, najhuje je v nedeljo, takrat se tre naroda.

  91. zogca said

  92. zogca said

    Še enkrat ta pesmica, tokrat ne v LIVE verziji.

  93. maxi said

    Mislim na spodnje perilo in to

    Dvomim, da bom kupovala spodnje perilo (lahko, da podcenjujem – bom vidla, ko pridem dol), bom pa verjetno nogavičke za otroke in tudi zase in to mora biti bombaž-čisti!

  94. zogca said

    Veš, kakšne luštne štumfke se tam dobi. Misliti si ne moreš. Takšnih pri nas preprosto ne prodajajo. In so trpežni. Jaz sem v zadnjem letu metala proč tiste iz leta 2001 in 2002, več stokrat nošene in oprane. Novejši se še vedno držijo. Bombaž čisti.

  95. maxi said

    Veš, kakšne luštne štumfke se tam dobi. Misliti si ne moreš. Takšnih pri nas preprosto ne prodajajo. In so trpežni. Jaz sem v zadnjem letu metala proč tiste iz leta 2001 in 2002, več stokrat nošene in oprane. Novejši se še vedno držijo. Bombaž čisti.

    No eko, pa to rabim.🙂

  96. zogca said

    Z vsem, kar si lahko zamisliš. Snupiji, Garfieldi, Čebelice Maje, zmajčki, slončki, kužki, mucke, ma vse, vse, vse.

  97. zogca said

  98. zogca said

  99. Lynx said

    Jaz se javim in to za sodnico, bom čekirala kje je dlan polna in kje prepolna.

    Lahko si le objekt eksperimenta. V komisiji boš, ko se bo merilo tiče.😉

  100. zogca said

    Škoda, ker Maxi nekaj dni ne bo in ne bo mogla odgovoriti na tole provokacijo.

Leave a Reply

 
