Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Novo na Žogcinem blogu! aka Jovankini recepti!

Posted by zogca na junij 3, 2009

Če pogosto berete Žogcin blog, sploh pa komentarje, ki jih pišemo obiskovalci bloga in jaz, ste verjetno opazili, da sem polna takšnih in drugačnih zamisli, ki varirajo od zelo pametnih do skrajno trapastih. Tudi danes se mi je ena “pripeljala” v betico, prepričana sem, da pametna. Ko je tekla debata o kuhi in peki, sem Jovanko Broz prosila, naj priskoči na pomoč s svojimi nasveti. Takrat sem pomislila …

Jovanka, moja draga prijateljica, nenehno ustvarja kulinarične mojstrovine in prosila sem jo, ali bi pomagala pri pripravljanju prispevkov za blog. Strinjala se je in odslej boste lahko na Žogcinem blogu brali recepte in občudovali fotografije sladic in drugih slastnih jedi, ki jih pripravlja v svoji kuhinji. Začnemo ta konec tedna!

Ker sem velikokrat jedla pri Jovanki, vam lahko zagotovim, da je vse, kar je delo njenih rok, naravnost božanskega okusa in vam priporočam, da tudi sami preskusite njene recepte. Princeske in pito zeljanico, ki jih vidite na fotografijah, je spekla prav posebej zame.

60 Responses to “Novo na Žogcinem blogu! aka Jovankini recepti!”

  1. Jovanka Broz said

    vau , o meni se piše🙂

    to je lahko sladko ali slano?

  2. zogca said

    Oja, gospa Brozova, o vas se piše.😉

    Seveda, si mislila, da lahko samo sladice? Kar se ti bo zdelo primerno. Ko boš naredila kaj, kar se ti zdi, da bo uporabno tudi za druge, pošlješ, kot sva se dogovorili, in šiba na blog. Žogca bo tam do prvega julija, ko bo potekalo hujšanje, samo gledala, potem pa bo tudi sama preskusila kakšen tvoj recept. Mislim, da se ve, da se je Žogca po tvojem receptu in s tvojo pomočjo naučila peči pito zeljanico.😉

  3. Spider said

    Tole lepo zgleda..

  4. maxi said

    Wooooummmmmmmmmmmm, jaz bi vse tole tako jedla….da okol in okol špricalo.:mrgreen:

  5. zogca said

    Jaz sem pojedla osem princesk, ostale sem velikodušno odstopila staršem, in skoraj celo pito (ampak v roku treh dni). Je bilo dobro. 😛 Jezik do tal.

  6. Jovanka Broz said

    njami, jaz bi tudi. malo stradam ,ker trebušček presega obseg kavbojk. Joj, kaj sem to napisala? kr neki

  7. zogca said

    Jaz v svoje kavbojke sploh še ne zlezem, ampak čez dva tedna pa garant že bom. Čez en mesec bom pa v čisto vseh kavbojkah. Joj, moje lepe kavbojke.

  8. smokva said

    zelo dobra ideja!

    jovankine recepte imam. s priljubljenega foruma. proja je fantastična, prav tako prebranac.

    super bi bilo dodati zraven fotografije. če človek vidi, tudi raje skuha. vsaj pri meni je tako.

    kul!

  9. trnovčanka said

    Dobra ideja😀

    Jaz bi prosila tudi za hitre recepte iz posta o prljavcih.

    Pa dobro jutro!

  10. trnovčanka said

    Še ena, ki ne zleze v svoje kavbojke😦

  11. zogca said

    Hvala!

    zelo dobra ideja!

  12. zogca said

    Aha, bom napisala Jovanki.

    Jaz pa sem ti včeraj pofotkala odščipance in ti jih zdaj lepim.

    Jaz bi prosila tudi za hitre recepte iz posta o prljavcih.

  13. zogca said

    Absolutno!!! Vsi recepti bodo opremljeni tudi s fotografijo ali fotografijami. Tako sva se z Jovanko domenili tudi po mejlu. Jaz sem zelo fotografična, kar si mogoče že opazila, in mi brez fotografij to ne bi bilo to. Človek mora videti, da se mu pocedijo sline in potem …

    super bi bilo dodati zraven fotografije. če človek vidi, tudi raje skuha. vsaj pri meni je tako.

  14. trnovčanka said

    Hvala za slikco. Vidiš, kaj takega jaz ne bi nikoli kupila v trgovini. Pojma nimam zakaj ne. Poročam, ko preizkusim.😀

  15. zogca said

    Jaz, če se ne bi šla te diete brez OH, tudi nikoli ne bi prišla do odščipancev, ker sem ponavadi pri mesu vzela kakšen piščančji ali puranji file in šla naprej. Nikoli nisem pretirano kupovala mesa, največkrat ga sploh nisem, in je logično, da takšnih stvari nisem našla. Zdaj pa pač raziskujem te mesne oddelke, ker samo meso in zelenjavo smem jesti in ti odščipanci so najboljše, kar sem pri raziskovanju odkrila. Danes sem blazno nesrečna, ker se sama sebi zdim napihnjena. Pa nisem se nič pregrešila pri dieti, nič. Verjetno bo kriva prihajajoča menstruacija. Ne smem obupati in misliti, da zadeva več ne deluje, ampak vztrajati, ker potem, ko se bo ta ženski obup začel, bo napihnjenost splahnela.

  16. trnovčanka said

    Joj sam tale fotka s princeskami. Pa z zeljanico. Noro. Princesk nisem jedla že najmanj 10 let.

  17. trnovčanka said

    Najbrž je res prihajajoča menstruacija. Ko mine, boš spet lepo nenapihnjena.
    Jaz sem najbolj zhujšala, ko sem za tretjino zmanjšala porcije, ukinila vse sokove in kokakole, ter po 18ti uri nisem več jedla. Potem sem se enkrat pregrešila in sem jedla zvečer in mi je bilo slabo, ker se je telo odvadilo hrane v večernih urah. Nisem nič ločevala živil. Ampak če bolje razmislim bi moglo tole ločevanje delovat. Jaz z lahkoto živim brez kruha, ne morem pa brez testenin.😦

  18. trnovčanka said

    zhujšala bog se me usmili… saj veste da je typo😉

  19. zogca said

    Teh princesk sem se jaz do sitega najedla lani novembra. Da ne bo kdo mislil, da sem grešila v zadnjem mesecu.😉 Ker nisem. Joj, so bile dobre.

    Princesk nisem jedla že najmanj 10 let.

  20. zogca said

    Zame ta metoda ni, ker jaz v trenutku zdrsnem na drugo stran. Zame velja samo to, kar velja za pijance. Da ne smejo niti probati. Ker ko enkrat probajo, je konec. Zato se raje grem te striktne režime. Tega in tega in tega ni in pika. Če bi jaz sebi rekla, na primer, da smem pojesti en krof, bi gotov pojedla dva in potem spet nisem nikjer.

    Jaz sem najbolj zhujšala, ko sem za tretjino zmanjšala porcije, ukinila vse sokove in kokakole, ter po 18ti uri nisem več jedla.

  21. zogca said

    Jovanka, na primer, vsaka čast njej … Ona peče, peče, peče sladice, ampak jih ponavadi niti proba ne. Speče za druge, za sina, moža, obiske, je pa ne. Tega jaz ne morem. Jaz, če bi bilo pred menoj, jaz bi zmazala … Joj, koliko. Jaz moram imeti najstrožjo prepoved, potem pa gre.

  22. izbrana said

    Tole pa je nekaj, zame, za preizkušanje mojih kuharskih sposobnosti!!! Wau, samo, kdo bo jedel😦 ? Jaz ne smem ;)!

    Upam pa, da bo tudi kaj tistih ta hitrih variant, ki jih je Jovanka omenila v prejšnem postu.

    Drugače pa, bravo Žogca, VZTRAJAJ!!!!!!

  23. zogca said

    Saj ti me boš v nedeljo videla😉 in boš lahko ocenila, v kolikšni meri sem napredovala. Glej, da me boš hvalila.😉

  24. zogca said

    Drugače pa bi lahko tudi Izbrana prispevala kakšen svoj recept. Če je seveda Izbrana za. Tudi njeno kuhanje je Žogca preverila in je bila zelo zadovoljna. Počakajte, da nalepim, kaj je meni Izbrana kuhala in pekla. Žal nisem pofotkala njenega višnjevega peciva.

    Joj, izpade, da jaz jem na vseh koncih in krajih. 😆

  25. Spider said

    Organizirajte degustacijo dobrot za moške forumaše, ne pa da nas rajcate s slikami grrrrr.

  26. zogca said

    Ne razumeš, Spider. Tukaj bomo svoje recepte delile tudi z vami, moškimi. Ne bodo namenjeni samo ženski populaciji. Torej vam bomo pomagale, da si dobrote pripravite sami.😉 Degustacij ne bo. Lahko pa nas povabite ven jest.😉

  27. zogca said

    Tako sem jedla pa pri Izbrani.

  28. samo jaz said

    To je nekaj zame.
    Jaz tudi rada pečem (malo manj rada kuham).
    Komaj čakam na recepte!🙂
    Bravo Jovanka in Žogca!!

  29. Spider said

    Zogca, kaj pa če bi ve, kot dobre gospodinjice povabile moške člane foruma na kosilo, he he..

  30. zogca said

    Dobrih gospodinjcev pa menda ne bomo vabile na kosila. Dobri gospodinjci lahko nam skuhajo ta ista kosila.😉

  31. zogca said

    😉

    Bravo Jovanka in Žogca!!

  32. Spider said

    Zogca, jaz sem gentleman, ko pridem v LJ, te na kebab povabim. Ha ha

  33. zogca said

    Samo zdaj ga ne smem jesti, veš? Me pa sicer lahko povabiš in bom sprejela tako povabilo kot kebab. Ampak do prvega julija ne jem ogljikovih hidratov, k kebabu pa sodi tudi kruh. Okej, se ga verjetno da pojesti tudi tako, da ven pobereš meso in zelenjavo, kruh pa vržeš proč, ampak to ni ravno lepo početi. Sicer sem pa za.

  34. Spider said

    verjetno bo to itak nekje septembra.

  35. zogca said

    Misliš, ko boš prišel zaradi nje? Vi Štajerci drugače sploh ne hodite v Ljubljano ali kako? Izpade, da jaz večkrat pridem na vaš konec, pa tudi jaz nisem blazno premakljive narave.

  36. Spider said

    He he..

    Ne..ne zarad nje..njo bom itak enkrat videl..z njo se bom že zmenil.

  37. zogca said

    Da ne bomo mislili samo na hrano (kosilo je šele čez dve uri in pol), novice dneva!!!

    Evropske volitve v znamenju nizke udeležbe in notranjepolitičnih obračunov: Poziv na volitve tudi iz vesolja

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042271843

    Vodstvo stranke Zares soglasno podpira Golobiča, SDS:”Golobič je notorični lažnivec”

    http://www.delo.si/clanek/82087

    Gregor Golobič: O odstopu bom razmislil do konca naslednjega tedna

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042271938

    Pavel Gantar: “Odstop Gregorja Golobiča bi verjetno pomenil nestabilnost vlade”

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042271963

    Pivovarna Laško začudena nad ravnanjem urada za varstvo konkurence

    http://www.dnevnik.si/poslovni_dnevnik/1042271960

    Kaj prinaša nov davek na motorna vozila?

    http://24ur.com/novice/gospodarstvo/obeta-se-nov-davek-na-motorna-vozila.html

    Slovenski preiskovalci zasliševali osumljence na Finskem

    http://www.delo.si/clanek/82074

    Pirati napadli slovensko ladjo

    http://www.rtvslo.si/svet/pirati-napadli-slovensko-ladjo/204513

    Odletel prej in se izognil smrti

    http://24ur.com/novice/slovenija/slovenec-za-las-usel-letalski-katastrofi.html

    Barack Obama za nov začetek v odnosih med ZDA in muslimani

    http://www.dnevnik.si/novice/svet/1042271974

    Trgovinska zbornica: Zveza potrošnikov Slovenije nima zakonskih pristojnosti za testiranje živilskih izdelkov

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042271769

    Brangelina – zares konec?

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/brangelina-zares-konec.html

    Miranda ‘lobira’ za istospolne poroke

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/miranda-lobira-za-istospolne-poroke.html

    Jen: Brad me je izkoristil!

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/jen-brad-me-je-izkoristil.html

  38. zogca said

    Za tiste, ki bodo odprli zadnjo novico …

    Ta frizura je pa zame popolnost vseh popolnosti. Točno tako mene vsak teden fenira frizerka, tudi barvo las imam takšno (jup, je frizerka vedno dobila njeno fotko), samo ene petnajst, dvajset centimetrov mi manjka.😦 Tam čez ene pet let bodo pa res tako dolgi.😉

  39. Janis said

    Jen: Brad me je izkoristil!

    Mene bi lahko komot, hehe. Tud Angelino lahko pripelje😉

  40. zogca said

    Jaz pa ne bi hotela seksati z Bradom, z Angelino še manj. Če bi bila bi, kar pa smo ugotovili, da nisem, se ne bi branila Jen.😉

  41. zogca said

    A je še kdo zrajcan???

    Fotografiji sta ostali iz časov, ko sem žalost utapljala v sladkarijah. Kajpak nista home made.😉

  42. webmaher said

    ko človek tole gleda niti jest ni treba več-je že od slik sit:mrgreen:

  43. Spider said

    Jaz sem prepričan, da znam skuhati več, kot kakšna moja povprečna vrstnica. Te moderne mlade punce sploh ne kuhajo, samo na solatkiah živijo.

  44. zogca said

    Tako se shujša.😉

  45. zogca said

    To zadnje naj bi bil komentar na Webovo izjavo, ampak se je izkazalo, da je tudi na Spiderjevo.😉

  46. trnovčanka said

    Jaz ne morem prebolet te fotke s princeskami:mrgreen:

  47. zogca said

    Jaz o tem sploh ne smem razmišljati.

    Sem pa zdaj snedla par odščipancev.

  48. Spider said

    Jaz, ker sem praktičen, Zogca, bom združil (da nisem Gorenc ha ha): istočasno bom spoznal in peljal na kebab tebe in njo, pa še vidve se bosta malo spoznali mimogrede.

  49. Lynx said

    Spider, le odkod vlečeš vse te ideje?
    Če ti jih uspe v življenju uresničiti le četrtino, imaš pestro življenje.

  50. Jovanka Broz said

    Trnovčanka, vidim jaz ,da boste Spiderja mogle vzeti z Žogco in pravac k meni😀

  51. zogca said

    A ti prinesemo kakšen kebab, Jova?:mrgreen:

  52. samo jaz said

    Pišuka, Žogca, zdaj pa nehaj limat slike hrane – jaz sem že čisto lačna poleg postala.

    Drugače pa… meni je Jennifer Aniston ena od bolj všečnih žensk, čeprav je res, da se mi tudi Angelina ne zdi napačna.😉
    Glede na to, da jih ima Jen že 40, se hudo dobro drži.
    Sploh tale fotka mi je dobra:

    Ja, saj vem, photoshop in to, ampak vseeno.
    Pa še vodnarka je po horoskopu – tako kot jaz.😉
    Glede njihovega love tria… eh, brezveze.

  53. zogca said

    Bodite pridni.😉 Žogca gre na Prljavce. Pa napišite kaj, ko me ne bo, da bom imela kaj brati, ko se vrnem. Pozdravljam vas s tole pesmico!

  54. Jovanka Broz said

    ne, kebapa ne smem, ker “rahlo” hujšammmmmm.

    Lepo se imej na koncertu.

  55. trnovčanka said

    Trnovčanka, vidim jaz ,da boste Spiderja mogle vzeti z Žogco in pravac k meni😀

    Sem zelo ZA!

    Zogca pa že uživa. Imam odprta okna, pa slišim samo sosedovega psa😆 Nič križank ali Zogcinega dretja.

  56. StaneP said

    Danes je Žogca kriva za mojo večerjo, čeprav je na Prljavcih… Zahvaljujoč njeni objavi, sem si kupil Odščipance, jih lepo spekel na malček olivnega olja in ala Stane, dodal še liste mlade čebule in strok česna zraven v ponev. Samo za dišavo. Vmes, ko se je peklo, sem naredil še kumarično solato in to je bilo to.
    Moramjaz tudi paziti malo na tele ogljikove hidrate. Kar jih imam preveč, kil namreč, so sigurno samo zaradi kruha.

  57. Janis said

    Jaz pa ne bi hotela seksati z Bradom, z Angelino še manj. Če bi bila bi, kar pa smo ugotovili, da nisem, se ne bi branila Jen.😉

    Hehe, vzemi Jen, meni je pa ona totalno anti. Prvo kot prvo je preveč koščena (žalibog ima sicer tud Angelina premalo kil), drugič me pa ne privlačijo njene obrazne poteze.

  58. Lynx said

    Za lahko noč:

  59. asdf said

    oj druščina velike žoge (in vse manjše riti)
    danes ob 20h na tvslo II- “home”- film yan arthusa berthranda- vredno ogleda!
    trailer

    lp

  60. zogca said

    Tole se mi je … http://www.kulinarika.net/recept/sladice/Torta_Nutella-3603.html Ne, brez skrbi, se ne bom pregrešila.

Leave a Reply

 
