Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Najbolj trapast slogan je …

Posted by zogca na junij 2, 2009

Evropske volitve me bolj kot ne dolgočasijo in najverjetneje se jih sploh ne bom udeležila, mi je pa danes padel v oči članek na portalu naše nacionalne televizije, v katerem so našteti volilni slogani strank, ki upajo, da bodo s z našo pomočje dobile evroposlance.

SD: Ljudje smo prvi
SDS: Slovenija zmore več
Zares: Vzemimo Evropo zares
DeSUS: Za socialno Evropo, za vse generacije
SNS: Slovenija pred Evropo
SLS: Evropa se začne v Sloveniji
LDS: Z EU bomo ravnali v rokavicah, odločno, po pravilih
NSi: Blizu ljudem
SMS: Stop izkoriščanju ljudi in narave

Sprašujem vas, kateri slogan se vam od zgoraj naštetih zdi najbolj trapast.

17 Responses to “Najbolj trapast slogan je …”

  1. Spider said

    te volitve gredo čist mimo mene..Ne bom šel volit.

  2. zogca said

    Jaz tudi ne. Saj mogoče si premislim in vseeno grem volit iz kakšnega inata, ampak dvomim.

  3. Shirley Valentine said

    Jaz pa grem, vendar bom oddala neveljavno glasovnico.
    Neudeležba na volitvah po proporcionalnemu načelu pomeni toliko, kot da si oddal glas za zmagovalca, in jaz nočem, da bi moj glas komurkoli prispeval k petletnemu parazitiranju.

  4. Spider said

    Ok, mogoče me je ta argument prepričal.

  5. zogca said

    Se lahko grem na volišču romanopisje. Zasedem v kabino in jim napišem vse, kar si mislim o tej državi. Saj prebral ne bo nihče, se bom pa jaz zabavala.😉

  6. StaneP said

    LDS: Z EU bomo ravnali v rokavicah, odločno, po pravilih

    Ta mi je najbolj trapast!

  7. webmaher said

    Najboljši slogan je: Evropska neumnost se začne v Sloveniji, kjer so ovčke najbolj ubogljive …

  8. zogca said

    Jup, nebuloza brez primere. Večinoma tja gor godijo lesti v rit. Pa ne samo oni, vsi. Mogoče pa bodo zdaj lezli v rokavicah.:mrgreen:

    Z EU bomo ravnali v rokavicah, odločno, po pravilih

  9. Dragica said

    Zogca, zivjo!

    Obcasno te prebiram, a nisem se nikoli pustila sledov! VSec si mi s svojo zivljenjskostjo in pristnostjo!
    naj se danes oglasim pri sloganih, tudi sama sem jih ze hotela analizirati, pa mi je bilo skoda casa za to.

    Vsi ti slogani so butasti, eden je neumnejsi od drugega, slogani brez idej! Pravzaprav so bedni izraz strank in govorijo o tem, kako so nasi politiki brez idej!

    In VSI skregani z vizijo zdruzene Evrope.

    Pojdiva po vrsti:

    SD: Ljudje smo prvi …. bi spremenila CLOVESKO DOSTOJANSTVO JE TEMELJ VSEGA
    SDS: Slovenija zmore več ( debilnost brez primere za evropske volitve!)bi spremenila VEC BOMO VLOZILI V EVROPO, BOLJ BO NASA.

    Zares: Vzemimo Evropo zares ( bedarija, zares ne definira nicesar) ZA EVROPO POSTENJA IN DELAVNOSTI
    DeSUS: Za socialno Evropo, za vse generacije – ta je se najmanj butast slogan .EVROPA PO MERI VSEH EVROPEJCEV
    SNS: Slovenija pred Evropo Idiotija, ki prikriva dejstvo, da so skupni interesi pred nacionalnimi, to je temelj EU, brez tega nas sprejeli ne bi v clanstvo!!!
    Za EVROPO S SLOVENSKIMI INTERESI
    SLS: Evropa se začne v Sloveniji ( klise, ki nic ne pove) NAJ BO SLOVENIJA CIM BOLJ EVROPSKA
    LDS: Z EU bomo ravnali v rokavicah, odločno, po pravilih (sterilni klise, ki vzbuja odpor)

    ZA EVROPO POKONCNOSTI IN PRAVICNOSTI
    NSi: Blizu ljudem ( bedarija bedarij) NA POSAMEZNIKU GRADIMO ZDRUZENO EVROPO
    SMS: Stop izkoriščanju ljudi in narave (stereotipni slogan )

    IZKORISCAJMO POTENCIALE, NE LJUDI IN NARAVE

    S pozdravi, D

  10. zogca said

    Pozdravljena, Dragica. Vesela sem, da si se oglasila, ker sem slišala že veliko lepega o tebi in mi je v čast, da me bereš in da si tako pohvalila moje pisanje.

    Popolnoma se strinjam s tem, kar si napisala. Vsi ti slogani so butasti, eden je neumnejši od drugega, slogani brez idej! Pa verjetno so vseeno s strani strank bili kar dobro plačani. Predvidevam, da teh veleumov v strankah niso sestavljali sami, ampak so volilno kampanjo zaupali kakšnemu podjetju za oglaševanje.

  11. Alenika Žnidaršič said

    “LDS: Z EU bomo ravnali v rokavicah, odločno, po pravilih”

    Meni je ta najbolj butast. Kaj so hoteli povedat? Meni deluje bolj kot kakšna afirmacija nekoga, ki si daje pogum, ker ga sam nima. Pa še to bi bolj prišlo v poštev v zvezi z “Lepo našo” kot pa z EU.

    Mašina, mene politika ne zanima sploh. Potem veste, da je res butasto, če se s tem ukvarjam.

  12. zogca said

    Off topic, Alenika, si bila na Oliverju?

  13. Alenika Žnidaršič said

    Nisem bila, mi je pa žal, da ne. Nazadnje sem ga slišala mislim da decembra. V Postojni. Mi je pa Oliver resnično ZAKON! Vedno in vedno znova.

  14. zogca said

    No, saj naslednje leto gotovo spet pride. Jaz sem na blog dala precej posnetkov s koncerta, tako da si lahko pogledaš, kako je bilo. Zato sem vprašala, ker vem, da ti je zakon.

  15. zogca said

    Padel je dekret, zdaj sem bila obveščena po telefonu. Moram na volitve. Mama se je odločila, da z očetom morava na volitve in tudi koga morava voliti.😉

  16. webmaher said

    Tvoji mamici povej da jo bom tožil kratenja pravic svojim najbližjim…pa župniku jo bom tut zašpecal:mrgreen:

  17. zogca said

    To je za prijavit, da.😉

    Grem kupovat meso!!!

Leave a Reply

 
