Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Moje telo je plamen!

Posted by zogca na junij 1, 2009

VSO NOČ

Moje telo
se zvija,
krči,
steza
in trga.
Vso noč.
Vso dolgo noč
brez prestanka,
brez spanja,
brez želje po spanju.

Moje telo je plamen,
ki hoče doseči
vejo nad sabo.

Neža Maurer

83 Responses to “Moje telo je plamen!”

  1. maxi said

    Uuuuuf….

    Sem hotla rečt: lepa pesem.:-)

  2. Lynx said

    Uuuuuf….

    Sem hotel rečt: dobra bejba.🙂

  3. zogca said

    Ko jo vidim, se vedno spomnim te pesmi. Na Tubu je na voljo samo akustična različica pesmi.

  4. Spider said

    Dan, Zogcin forum:

  5. zogca said

  6. Spider said

    cecina glasba mi ni všeč, ampak zize ma pa dobre, he he..

  7. zogca said

    Uf, oprsje, uf.😉

  8. Spider said

    Samo ma itak umetne, ane.

  9. zogca said

    Kar se oprsja tiče, ona ostaja moj idol.😉

  10. zogca said

    Za mojega princa.

  11. Jazz said

    maxi said
    June 1, 2009 at 10:34 pm
    Uuuuuf….

    😉

    Maxi,tako bi ti naročila? Če bi se dalo….😉

  12. Jazz said

    zogca said
    June 2, 2009 at 2:48 pm
    Za mojega princa.

    Veš,ko si ga po mačku poimenovala si kar zadela.Mačkoni niso zvesti,nikol…😉

  13. zogca said

    Moj muc je bil zvest. Princ pa je vedno govoril, da ima muca tako zelo rad, ker se mu zdi, da sta si po karakterju podobna. Pa saj sta si bila. Je bil pa muc vseeno malo pametnejši od človeškega princa, ker muc je vedel, kje mu je na celem svetu najbolje.😉

  14. zogca said

    Oj, lepi časi, ko sem z eno roko božala enega princa, z drugo pa drugega.🙂

  15. zogca said

    Tale je pa za mojo Maxi.

  16. Jazz said

    Tale pa za mojo! 😉

  17. Spider said

    Zadnjič sem čul eno dobro..

    Če ti je ena všeč, rečeš: ti maš napako v hoji.

    Ona reče: zakaj?

    Ker ne hodiš z mano..

  18. zogca said

  19. zogca said

  20. zogca said

  21. Spider said

    Nekaj za mojo bivšo prijateljico…

  22. zogca said

    Včeraj mi je Izbrana nekaj napovedovala Plestenjaka. Sem se od hudega kar za glavo prijela.

  23. Spider said

    Ta komad je dober…meni vsaj.

    Mogoče zato, ker sme tako ganjeno-zamorjeno-žalostno razpoložen.

  24. zogca said

    Ma ne, ona mi ga je (seveda za hec) napovedovala na čisto drugačen način. Ljudje niso seznanjeni, da se meni Plestenjak v fizičnem smislu sploh ne dopade.

  25. Spider said

    A tako..No ok..

    Še ena ZANJO:

  26. Spider said

    Nekaj ti bom zaupal:

    Vesel sem, da ji je lepo in d aje očitno našla tipa, ki ga ima rada. Vesel sem zanjo in pomirjen, ker je ona na varnem.

    Res.

  27. zogca said

  28. zogca said

  29. zogca said

  30. zogca said

  31. maxi said

    Včeraj mi je Izbrana nekaj napovedovala Plestenjaka. Sem se od hudega kar za glavo prijela.

    Tole me pa res zanima?!

  32. zogca said

    Mah, hecali sva se glede teh napovedi vedeževalk. Rjave lase, visok, priden, pošten, nežen blablabla. Pa morje se je omenjalo in neko pristopanje v Portorožu. In je Izbrana rekla, da bo ta junak sam Jan Plestenjak. Jaz pa nisem bila navdušena.

  33. zogca said

  34. Spider said

    kateri pa bi bil tebi vizualno všečen znan tip, Zogca?

    Alessandro nesta?

  35. zogca said

  36. zogca said

    To je pa isti šmorn kot Plestenjak.

    No baby face for me. Grobe poteze, grobe. Dec, takšen ta prav.

    Alessandro Nesta?

  37. zogca said

    Od fuzbalerjev bi se verjetno najprej odločila za Maldinija.

    Samo postrigla bi ga.😉

  38. Spider said

    Torej ti bo Spiderjev obraz všeč. Grobe,mrke poteze..ha ha ha

  39. zogca said

    Mogoče, ampak s teboj bi imela jaz eno drugo težavo. Uganeš, katero?

  40. Spider said

    Hmmmm…ja…verjento to, da me predolgo “poznaš”..isto ko jaz tebe..Jaz se ne bi mogel zaljubiti vate, tudi če bi mi bila fulll všeč, ker te predolgo poznam na nek način.

  41. Spider said

    Aja to..Ja jaz sem bolj med malimi…175 nekje

  42. zogca said

    To tako ali tako. Nisem mislila na to, ampak to tudi drži. Jaz sem zelo občutljiva na centimetre in preferiram tam med 185 in 190, kakšen centimeter ali dva še grem pod 185, več pa ne. Se hočem zraven moškega počutiti majhno.

  43. zogca said

    Vidiš, si se sam spomnil. Sicer pa, kaj ti bom jaz, tebi ali komurkoli, če pa ne dam seksat.😉

    Aja to..Ja jaz sem bolj med malimi…175 nekje

  44. Lynx said

    Jaz sem zelo občutljiva na centimetre in preferiram tam med 185 in 190, kakšen centimeter ali dva še grem pod 185, več pa ne. Se hočem zraven moškega počutiti majhno.

    Zbirčna baba zmešana.😉

  45. Jazz said

    Pa saj verjetno ne ve,kolk je to v reali…😉

    Ji je pač nekdo natvezil,v resnici je pa manj. :mrgreen:

    Lynx said
    June 2, 2009 at 11:42 pm
    Jaz sem zelo občutljiva na centimetre in preferiram tam med 185 in 190, kakšen centimeter ali dva še grem pod 185, več pa ne. Se hočem zraven moškega počutiti majhno.

    Zbirčna baba zmešana.

  46. alja said

    Uff,
    ta pesmica je pa huda. Tako se jaz počutim nekje od petka do danes vsako noč. Se zbudim sredi noči…in nato mi je ‘vroče’ do jutra. Postelja pa prazana😦
    Rabim pomirjevala?

  47. alja said

    Uff,
    ta pesmica je pa huda. Tako se jaz počutim nekje od petka do danes vsako noč. Se zbudim sredi noči…in nato mi je ‘vroče’ do jutra. Postelja pa prazna😦
    Rabim pomirjevala?

  48. Lynx said

    Rabim pomirjevala?

    Ja. V obliki potentnega fanta. 🙂

  49. zogca said

    Mah, kakšna pomirjevala neki. Ve se, kaj me ženske potrebujemo.😉

    Rabim pomirjevala?

  50. zogca said

    Tale pesem je pa za hlajenje!

  51. zogca said

    Aja, a nihče ne bo komentiral mojega okusa in Maldinija???

  52. Lynx said

    Aja, a nihče ne bo komentiral mojega okusa in Maldinija???

    Jaz sem ti že napisal da si preveč izbirčna.
    Tipov pa ne bom ocenjeval.

  53. zogca said

    Veš, kako ponavadi rečejo. Ni vrag, da ti je od sto tipov vsaj pet tipov všeč. Vidiš, pri meni to ne velja. Meni je všeč eden od petstotih. Imam pač prefinjen okus. Pa to ne pomeni, da izbiram lepotce, daleč od tega. Jaz vem, kaj je meni fatalno. Moj predbivši je kakor veljal za nekega lepotca, ampak meni pa na primer on sploh ni bil fatalno lep. Bivši, princ, po nobenih kriterijih ni veljal za lepotca, ampak ko jaz njega vidim, skoraj skupaj padem od tega, kako lep se mi zdi. Meni ne gre očitati visokih kriterijev, ampak tega, da vem, kaj mi je všeč in od tega ne odstopam.

  54. alja said

    Pa komentiram Maldinija jaz: v redu, samo ga bi postrigla…Pa trenutno mi ne bi pasal v postelji, ko ne spim …
    Meni itak nič več ne diši (dobesedno-zato Spiderja NE razumem!), tud Maldini mi verjetno ne bi :-)…ne gre in se rajš ne silim, dokler ne začutim, ops. zavoham.
    Zato pa rabim pomirjevala🙂

  55. alja said

    Žogca, komentar na 53: povsem razumem, kaj pišeš.

  56. Lynx said

    Ne mi reč, da bi princ izvisel, če bi imel “samo” 180 cm.

  57. zogca said

    Alja, tudi jaz ne bi sprejela Maldinija v posteljo. Zame se zelo dobro ve, kaj jaz bi oziroma koga bi. Mi je pa Maldini dober tip. Sicer pa, roko na srce, je gospod srečno poročen in tudi zelo lepo ženo ima.

    Ni mu hudega, a ne?

  58. Spider said

    Dan:

  59. zogca said

    To je pa zdaj brezpredmetno, ker jih nima samo 180. Sicer pa princ ne more izviseti pri meni. Ampak je dejstvo, da jih on ima več in to je to.

    Ne mi reč, da bi princ izvisel, če bi imel “samo” 180 cm.

  60. zogca said

    Ooooo, Spider … Pesmistična pesem?

  61. Lynx said

    Hočem reči da višina ni bistvena.

  62. zogca said

    Ne, saj ni. Gre za to, da imamo ljudje, vsaj jaz imam, izdelan tip človeka, ki nas privlači in pri meni so to vedno bili visoki moški. Imam res en tak posebno lep občutek, ko moškega gledam gor. To mi je tako luštno, da tega ne znam opisati.

  63. Spider said

  64. zogca said

  65. Spider said

  66. zogca said

  67. zogca said

  68. Spider said

    Ja sej, jaz same žalostinke poslušam..

  69. zogca said

    Kaj veselega je treba dati vmes.

  70. Spider said

  71. Spider said

  72. zogca said

  73. Spider said

    S princess si piševa sms-e in mejle…opet..Sej ne vem, če je to ok, ali slabo..Če jaz neham, ona začne..

  74. Spider said

  75. zogca said

    Spet? Kako sta prišla pa do mejlov? Te ni blokirala? Je potem prvi mejl poslala ona ali kako?

    S princess si piševa sms-e in mejle…opet..Sej ne vem, če je to ok, ali slabo..Če jaz neham, ona začne..

  76. Spider said

    Odblokirala me je..

    Ne, po nekaj sms-ih sem ji jaz rekel, da greva raje na mejle…Vse skupaj smao vljudnostno, diplomatsko.

  77. zogca said

    In kakšne razprave imata? Se je svojega že naveličala in ga po dobri stari navadi razglasila za kretena? Ne morem si pomagati, da ne bi bila cinična, ko gre zanjo.

  78. Spider said

    Ne razpravljava o osebnih zadevah, analizirava najin odnos na splošno,da je škoda, da je izpadlo tako, jaz sme ji povedal, da mi ni žal, da sva se pogovarjala, ona meni enako, zaželel sem ji lepo poletje, prijetne počitnice, ona meni enako, rekla je, da ji je kul, če ostaneva na vezi..

  79. Lynx said

  80. Spider said

    Ha ha, primerna, Lynx.

  81. Spider said

    Sam sebi se na trenutke zdim butast, še nikoli nisem vložil toliko energije v vsaj delno saniranje uničenega odnosa.

    Žene me to, da me res zelo zanima, kdo ta ženska je. Z njo itak ne želim imeti nič več. Želim jo pa videti in z njo poklepetati ob kakšni kavi. In, kot zgleda, to ne bo noben problem.

  82. Spider. said

    Malo Spiderjeve glasbe:

    http://www.mojvideo.com/video-beach-boys-california-girls-1965/b161212e081bcaaafcb2

  83. Spider said

Leave a Reply

 
